PDA

Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2



Strony : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

irecki26
29-05-14, 10:42
Czy do się kupić reperaturkę błotnika tylnego do sedana? Przeszukałem "cały internet" i nie znalazłem nic na tył do sedana VIII. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie? Wstawianie ćwiartki jakoś średnio mi się widzi.
Jest jeszcze opcja zakupu nowego błotnika, koszt to bagatela około 2000 złotych, czyli około 10% wartości samochodu. Ćwiartke na alledrogo można dostać za około 800, tylko że na zdjęciach nie widać w jakim jest stanie.
Który masz rok,że już reperaturki chcesz wstawiac????

djasion
29-05-14, 11:51
2006, problem w tym, że za poprzedniego właściciela był robiony (w ASO) po stłuczce no i ruda zeżarła.

kobert
29-05-14, 15:22
ile koni ma typ R?

ArdianFK2
29-05-14, 15:46
201 według hondy

andkas
29-05-14, 19:22
Zależy czyj :rolleyes:.

kobert
29-05-14, 21:54
chodzi o to ze po czipie? czytalem jakis artykul z 2012r ze honda planuje wypuscic typ R z 300konnym motorem, czy 9gen typ R ma 300 kucy?

140KM
29-05-14, 22:00
ostatnie plotki mówiły o 280

donelvis
29-05-14, 22:04
chodzi o to ze po czipie? czytalem jakis artykul z 2012r ze honda planuje wypuscic typ R z 300konnym motorem, czy 9gen typ R ma 300 kucy?

raczej nie po samym chipie, tylko po bardziej zaawansowanych zmianach. sam program to jedynie zwieńczenie tych zmian, strojenie pod te zmiany.
w 2015 ma wyjść civic type-r 5 drzwiowy z 2 litrowym 280 konnym turbodoładowanym silnikiem.

kobert
29-05-14, 23:34
no wlasnie a ktos mnie przekonywal ze jezdzil 300 konnym ufo typerem oczywiscie mowa byla o serii..... Jednak ten podklad daje chyba najwiecej mocy,skoro w sadzomiocie po programie mozna dostac 30koni wiecej to jaka przerobka da cos mocniejszego,oczywiscie chodzi mi o te co sa stosowane, nie mowie o dolozeniu turbiny do silnika ktory go niema czy wymianie silnika :)

Winni
30-05-14, 08:04
Będę na AMI Leipzig w sobotę gdzie jest wystawiony Type R Concept, popytam trochę na temat mocy ;)

filipfm
30-05-14, 10:31
Nie ma jeszcze CTRa 9gen. Ma byc w 2015. Moc obiecywana przez Honde to minimum 280, sa plotki nawet o 320.
Seryjny TypeR nie mial nigdy takiej mocy o ktorej piszesz. EP3 mialo 200, FN2 201. Najmocniejszy TypeR seryjny to NSX-R z moca 290 KM :D ale to juz nie jest civic ;D

kobert
30-05-14, 12:43
dzieki za odpowiedzi

sargon
30-05-14, 15:59
Ciekaw jestem ceny tego nowego civica type r. Swoją droga to nowka civica w salonie VIII gen np. Comfort 1.8 to ok 70 tys a 2.2 W comforcie kosztowała powyżej 90 tys a jaką cena była na type r 200 konnego?

andkas
30-05-14, 18:32
103 300,- i ewentualnie za nawigację z Bluetooth trzeba było dopłacić 5 tys.

sanvean
30-05-14, 19:15
Witam jestem nowym użytkownikiem civica , dziś go kupiłem ale nie zauważyłem jednego podczas oględzin otóż gdy otwieram zarówno lewą jak i prawą przednią szybę ten plastik na drzwiach przy samej szybie odskakuję a gdy zamykam to wchodzi na to samo miejsce.
Czy wy też tak macie ?

mareckiabc
30-05-14, 20:40
Też tak mam i się właśnie zastanawiałem i widze że nie jestem jedyny.

piter7766
30-05-14, 20:42
Jak to mówią- TTTM ,mam i ja :)

140KM
30-05-14, 22:13
tralala , mam i ja, tak ma być

drako
30-05-14, 22:15
Wymieniałem ostatnio klocki z tyłu.Tarcza ma delikatny rant.Klocek hamuje ,ale nie cała powierzchnią.Około cm od dołu może 1,5cm jest pr\zyrdzewiała lekko czyli klocek nie dolega.Czy to się dotrze czy powinienem był wymienic również tarczę?

piter7766
30-05-14, 22:43
Nie dotrze się,w takim wypadku należy wymienić tarcze i klocki

drako
30-05-14, 22:54
Przejechałem około 100km.Teraz jak wymienie tarcze bedzie OK? Nic z klockami złego się nie stało?

Paluch_tcw
31-05-14, 00:01
Jeśli teraz chcesz zmienić tarcze to klocki przeszlifuj papierem na równej powierzchni. Czyli papier połóż na jakimś równym blacie i trzej klockiem albo papier załóż na jakiś drewniany równy klocek i zetrzyj trochę.

drako
31-05-14, 00:13
Rozumiem.W jaki papier się zaopatrzyć ?

Rrajk
31-05-14, 00:16
A jakiej grubości masz te tarcze? Może opłacało by się je przetoczyć i jeszcze pojeździć.

Winni
31-05-14, 00:17
Za gruby papier zostawi rowki, za cienki nie wyrówna... 200ka może czy grubszy?

drako
31-05-14, 00:54
Mieszkam w UK ,przetoczenie będzie droższe niż nowe tarcze :)

Paluch_tcw
31-05-14, 10:48
Rozumiem.W jaki papier się zaopatrzyć ?

200, 220, 240. Któryś z takich użyj

filipfm
31-05-14, 13:46
w okolicach 100 tys. czasem troche wiecej, jak byly promocje to schodzilo ponizej 100.

kobert
31-05-14, 17:57
mozesz na rownym betonie dotrzec te klocki,polozyc i w koło

andkas
31-05-14, 19:25
Wymieniałem ostatnio klocki z tyłu.Tarcza ma delikatny rant.Klocek hamuje ,ale nie cała powierzchnią.Około cm od dołu może 1,5cm jest pr\zyrdzewiała lekko czyli klocek nie dolega.Czy to się dotrze czy powinienem był wymienic również tarczę?

Jeżeli rant jest niewielki to po co wymieniać tarcze. Po 100 km klocki nawet się jeszcze dobrze nie ułożyły do poprzedniej tarczy, tak że nawet nie zawracaj sobie gitary równaniem klocka, zwłaszcza z tyłu. Pamiętaj tylko, że jak będziesz je ponownie zakładał (bo tak bym proponował), to żeby trzpień na klocku wszedł w rowek tłoczyska w zacisku (to prawdopodobnie jest przyczyną 1,5 cm powierzchni do której klocek nie przylegał). Potem ok 300 km i klocki z tarczą się dotrą.

drako
31-05-14, 21:20
Hmm trzpień na klocku wszedł w rowek tłoczyska w zacisku ?Jak możesz to napisz mi tak bardziej po chłopsku :D Czyli nie ma sensu zmieniać tarcz? Coś źle zmontowałem?

Paluch_tcw
31-05-14, 21:47
Czyli nie ma sensu zmieniać tarcz? Coś źle zmontowałem?

Nie znamy stanu Twoich tarcz. Zmierz ich grubość, oglądnij czy nie widać pęknięć, sprawdź wielkość rantu.


Hmm trzpień na klocku wszedł w rowek tłoczyska w zacisku ?Jak możesz to napisz mi tak bardziej po chłopsku

Jeśli mówimy o tylnych hamulcach to w tłoczku masz o ile pamiętam 4 nacięcia takie jakby trójkątne, dzięki, którym między innymi możesz tłoczek wkręcać a na klocku masz jeden okrągły wypust, który musi się znaleźć w jednym z nacięć w tłoczku. Czyli przy montażu musisz obrócić tak tłoczek, żeby nacięcie w nim pasowało na wypust.

drako
31-05-14, 22:00
Czyli pewnie nie pasuje ,dlatego tak jest :) Dzięki za uwage .W srode bede rozbierał to zobaczymy jak to wygląda.

niebyleco
04-06-14, 07:26
Wymieniał ktoś gumy stabilizatora na tylnej belce? We wrześniu wymieniałem tuleje, niedawno amortyzatory i sprężyny na eibach :-) ale ciągle coś tłucze :-/

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

elminsterr
04-06-14, 09:01
Mam takie szybkie pytanko do sprawdzania oleju. Patrzycie na te kratki po obu stronach bagnetu czy wystarczy tylko z jednej strony? Ja gdzie bym nie patrzył - czy to garaż czy parking to po jednej stronie mam z jedną krateczkę wolną od oleju od góry, a po drugiej stronie wszystkie wypełnione. Może tak być?

butler.gdansk
04-06-14, 09:23
Bagnet ma na dole dwa otwory. Właściwy poziom oleju powinien być pomiędzy nimi a najlepiej w okolicy wyższego poziomu, ale nie należy go przekraczać.
Wyjmij go i przetrzyj szmatką, husteczkę etc. włóż, wyjmij i sprawdź poziom.
Pamiętaj by auto stało na płaskim terenie i najlepiej odczekaj z godzinkę po jeździe.

irecki26
04-06-14, 13:11
Panowie, stosował ktoś zamienniki formy CCR? Będę chyba miał do wymiany końcówkę drążka. W ASO oryginał 330zł,a zamiennik CCR 60 zł

Tommi01
04-06-14, 13:34
Panowie, stosował ktoś zamienniki formy CCR? Będę chyba miał do wymiany końcówkę drążka. W ASO oryginał 330zł,a zamiennik CCR 60 z

dzwoniles pisales do sivy , haparts, jarusnet, baczek2210 z epklubu jaka oni maja cene? bo moze z 330 zrobi sie 180zl za oem :cool:

_python_
04-06-14, 14:36
Czy ktoś tu na forum rozbierał może pasy bezpieczeństwa od kierowcy ? Muszę je zdjąć i potrzebuje pomocy jak to zrobić żeby nie połamać plastików :)

irecki26
04-06-14, 15:04
dzwoniles pisales do sivy , haparts, jarusnet, baczek2210 z epklubu jaka oni maja cene? bo moze z 330 zrobi sie 180zl za oem :cool:

Nie mam już czasu na ew wysyłki, jutro auto będzie rozbierane. Mimo wszystko dzięki za info,nie wiedziałem, ze są ludzie na forum którzy mogą ząaatwić części

donelvis
04-06-14, 22:03
Bagnet ma na dole dwa otwory. Właściwy poziom oleju powinien być pomiędzy nimi a najlepiej w okolicy wyższego poziomu, ale nie należy go przekraczać.
Wyjmij go i przetrzyj szmatką, husteczkę etc. włóż, wyjmij i sprawdź poziom.
Pamiętaj by auto stało na płaskim terenie i najlepiej odczekaj z godzinkę po jeździe.

bagnet w benzynowym 1.8 nie ma żadnych otworów, tylko taką przestrzeń z krateczką.

butler.gdansk
04-06-14, 22:19
O, ciekawe... Nie wiedziałem o tym :) Sądziłem że bagnety mamy takie same.

kobert
05-06-14, 03:30
nawet jesli macie jednakowe "bagnety" :) u mnie w malym silniczku tez sa w bagnecie dziurki

irecki26
05-06-14, 11:35
Panowie, moze wiece jakie jest stanowisko Hondy w sprawie zwrotu części u nich zakupionych? W Ares HOnda kupiłem tuleje wahacza okazało się niepotrzebnie.
Dziś je chciałem zwrócić niestety twierdzą,że nie ma u nich zwrotów.
PS. Poza tym potwierdzam opinie Jockow:
1. Jarek z Pszczyńskiej zna sie na hondach
2. Zmiana softu też działa - auto nie ma juz nurkowania obrotów( płynniej się rusza, nie szarpie jak bywało czasami przy wciśnieciu gazu z mniejszych obrotów, nie telepie na wolnych obrotach).
3. Może ktoś potrzebuje do sedana dwie oryginalne tuleje poprzeczne wahacza?

abla
05-06-14, 13:30
Rozumiem, że soft oryginalny od Hondy, nie jakieś modyfikowany, tylko po prostu najnowszy? Masz może jakieś oznaczenie albo datę tego softu? I drugie pytanko: ile kosztowała Cię zmiana samego softu?


Wystukane z telefonu

irecki26
05-06-14, 14:09
koszt to 150. U mnie z tego co pamiętam był z końcówką 36, a teraz ma 50 lub52 . Oczywiście oryginalny, tak nowszy. Zrobiłem dziś ok 20 km po mieście i wg. mnie jest różnica na +.

TRAFO
05-06-14, 14:10
2. Zmiana softu też działa - auto nie ma juz nurkowania obrotów( płynniej się rusza, nie szarpie jak bywało czasami przy wciśnieciu gazu z mniejszych obrotów, nie telepie na wolnych obrotach)

Podbijam pytanie Abli i jeszcze mam pytanko odnośnie obrotów. Jakie masz teraz jałowe na ciepłym silniku (bez klimy świateł itp.) i do jakiego poziomu maksymalnie opadają np przy hamowaniu?

irecki26
05-06-14, 16:19
[QUOTE=TRAFO;2306604]Podbijam pytanie Abli i jeszcze mam pytanko odnośnie obrotów. Jakie masz teraz jałowe na ciepłym silniku (bez klimy świateł itp.) i do jakiego poziomu maksymalnie opadają np przy hamowaniu?[/QUOT

Z obserwacji wygląda następująco:
na jałowym 700 obr/min, a np. jak jadę na 4 biegu i zmieniam na 3 (powoli bez szaleństwa- z resztą każda redukcja na niższy bieg) to spadają na 900 obr/min. Takie moje wstępne obserwacje :). Nawet żona jak jeździła dziś po zakupy zauważyła,że lepiej jej się teraz rusza i auto nie szarpie jak czasami bywało i nie musiała dawać tyle gazu jak wcześniej :)

Tommi01
05-06-14, 16:23
panowie za co odpowiada ten klakson?? wiem ze go wywalaja mi tez pasuje:) ale czy on cos robi? jest od alarmu czy moze 2 klakson?
fotka z neta niechce mi sie zaznaczac ale kazdy bedzie wiedzial o co chodzi
http://img-2011-12.tapatalk.com/d/12/12/24/original/hu7ytyhu.jpg

zyga502
05-06-14, 16:24
koszt to 150. U mnie z tego co pamiętam był z końcówką 36, a teraz ma 50 lub52 . Oczywiście oryginalny, tak nowszy. Zrobiłem dziś ok 20 km po mieście i wg. mnie jest różnica na +.

ile czasu trzeba zarezerwować?

TRAFO
05-06-14, 16:25
No to może być to, czyli soft.
Ja mam jałowe 672 i spadek przy wyhamowywaniu do 450-500 np. do świateł, kiedy najpierw hamuję, potem wciskam sprzęgło, daję na luz i w końcu zatrzymuje auto.
Przy redukcji nie pamiętam. Jak możesz to sprawdź jeszcze do jakich ci lecą w takich warunkach jak opisałem...

irecki26
05-06-14, 16:39
Trafo -dam znać w niedziele.
Zyga - trwa to ok 5 min - możemy się złapać np. w poniedziałek ok południa i porównasz ze swoim autem. Nie chcę ludzi w błąd wprowadzać - może to efekt placebo :)
Może niech Jockow się jeszcze wypowie robił zmianę softu w tym samym miejscu co ja.

abla
05-06-14, 17:18
panowie za co odpowiada ten klakson?? wiem ze go wywalaja mi tez pasuje:) ale czy on cos robi? jest od alarmu czy moze 2 klakson?
fotka z neta niechce mi sie zaznaczac ale kazdy bedzie wiedzial o co chodzi

Są dwa klaksony ale chyba mają różne tony więc jak jeden wywalisz to dźwięk klaksonu będzie "uboższy".



Wystukane z telefonu

TRAFO
05-06-14, 17:24
Trafo -dam znać w niedziele.

Nie pali się.
Jutro jadę na urlop (raczej bez netu) i wracam po Bożym Ciele to spokojnie możesz potestować i za 2 tyg. dać znać jak autko chodzi po zrobieniu paru km.
W razie czego się przypomnę :)

agrttc
05-06-14, 17:30
A to wymiana softu się tyczy tylko sedanów czy hatchbacków tez? Bo mam takie same objawy przy ruszaniu i może soft by załatwił sprawę...

zyga502
05-06-14, 17:32
Zyga - trwa to ok 5 min - możemy się złapać np. w poniedziałek ok południa i porównasz ze swoim autem. Nie chcę ludzi w błąd wprowadzać - może to efekt placebo
Może niech Jockow się jeszcze wypowie robił zmianę softu w tym samym miejscu co ja.

dzwoniłem do jacka i potwierdził ,że tych szarpnięć już nie ma,także zrobię ta aktualizacje softu

Tommi01
05-06-14, 19:28
Są dwa klaksony ale chyba mają różne tony więc jak jeden wywalisz to dźwięk klaksonu będzie "uboższy".

chyba 4 sa hehe zmiescil sie wyzej obok pierwszego:D

irecki26
05-06-14, 19:51
dzwoniłem do jacka i potwierdził ,że tych szarpnięć już nie ma,także zrobię ta aktualizacje softu

Jak chcesz to w poniedziałek możemy się umówić gdzieś na Mehoffera :)


A to wymiana softu się tyczy tylko sedanów czy hatchbacków tez? Bo mam takie same objawy przy ruszaniu i może soft by załatwił sprawę...

ufoki pewnie też , przecież to ten sam silnik 1.8

kobert
05-06-14, 20:01
mi tez szarpie jak cholera przy ruszaniu ,na klimie jeszcze bardziej,myslicie ze soft w 1.4 tez moglby pomoc?

zyga502
05-06-14, 20:05
Jak chcesz to w poniedziałek możemy się umówić gdzieś na Mehoffera

bardzo chętnie bym się spotkał,ale wierze Wam i próbuje się ustawić na jutro po pracy,dzwoniłem i może da rade,jeśli się nie uda to pon mi pasuje ,ale nie wiem czy Tobie też bo mam na 14 do pracy

TRAFO
05-06-14, 20:17
ufoki pewnie też , przecież to ten sam silnik 1.8

Po cichu właśnie na to liczę i też zastanawiam się nad swoim :)

lozik
05-06-14, 21:22
Po cichu właśnie na to liczę i też zastanawiam się nad swoim :)
Krzysiek, obdzwonię jutro dealerów Hondy w Krakowie i popytam o ceny i terminy, bo u mnie ten problem się tylko pogłębia i doprowadza do szału. Dam znać co i jak i czy coś pomogło :)

Rrajk
05-06-14, 21:47
lozik to popytaj też o sedany, bo bliżej mi do krk niż do wawy ;)

Tommi01 to wypnij i przetestuj. Załączenie alarmu czy klaksonu to przecież nie problem ;p

irecki26
06-06-14, 12:03
ZYGA jakbyś dziś zrobił upgrade oprogramowani to opisz wrażenia :)

lozik
06-06-14, 14:49
W Krakowie aktualizacja softu też kosztuje 150 zł. Na Bora-Komorowskiego serwis potwierdził że przy tych problemach upgrade powinien pomóc. Jeśli soft jest już najnowszy to nie płaci się za podpięcie do komputera testowo ale jeśli jest starszy to ok 30 min trwa robota i w tej cenie jest już resetowanie czujników i uczenie biegu jałowego. Prawdopodobnie jutro podjadę do serwisu i dam znać czy rzeczywiście pomogło :)

ArdianFK2
06-06-14, 15:14
jedź sprawdź to też się skusze

irecki26
06-06-14, 15:20
w ASO w W-wie też koszt 150 zł

Paluch_tcw
06-06-14, 16:53
A w Gdańsku jakaś paranoja. Jeśli komputer wykryje, że jest dostępny nowy soft to koszt aktualizacji około 110 zł a jeśli podłączenie komputera nie pokaże, że jest nowy soft to 130 zł za test komputerowy :cool:

zyga502
06-06-14, 17:39
dziś zrobiłem softa za 150zł tak jak pisaliśmy z ireckim i jackowem u mechanika na pszczyńskiej,póki co zrobiłem za mało km ,żeby wypowiedzieć się na 100% czy jest lepiej czy gorzej,ale na pewno auto jeździ płynniej,nie ma na pewno drgań,jakby nie równej pracy silnika ,nawet jak jest klima to nie ma ,tak mocnego "akcentu" załączenia wentylatora,nie ma póki co tego efektu "kaszlu " przy jeździe,zmianie biegów i ruszaniu,ale to tak na gorąco
także jackow oddaje Ci honor :D

była tez różnica między softem z 2006 i 2007 ,ale nowy jest już ok


Jeśli soft jest już najnowszy to nie płaci się za podpięcie do komputera testowo ale jeśli jest starszy to ok 30 min trwa robota i w tej cenie jest już resetowanie czujników i uczenie biegu jałowego.

nie wiem czy piszemy o tym samym;) ,ale jeśli o zmianie softu na nowszy to bzzzzdura,nie ma resetu czujnikow i uczenia biegu jałowego

jockow
06-06-14, 20:52
dziś zrobiłem softa za 150zł tak jak pisaliśmy z ireckim i jackowem u mechanika na pszczyńskiej,póki co zrobiłem za mało km ,żeby wypowiedzieć się na 100% czy jest lepiej czy gorzej,ale na pewno auto jeździ płynniej,nie ma na pewno drgań,jakby nie równej pracy silnika ,nawet jak jest klima to nie ma ,tak mocnego "akcentu" załączenia wentylatora,nie ma póki co tego efektu "kaszlu " przy jeździe,zmianie biegów i ruszaniu,ale to tak na gorąco
także jackow oddaje Ci honor :D

była tez różnica między softem z 2006 i 2007 ,ale nowy jest już ok



nie wiem czy piszemy o tym samym;) ,ale jeśli o zmianie softu na nowszy to bzzzzdura,nie ma resetu czujnikow i uczenia biegu jałowego
No to się cieszę Zbyszku,ja jestem naprawdę zadowolony z pracy tego Jarka z Pszczyńskiej on pracował kilka lat w Auto-Weście i jest na prawdę ogarnięty.Pracował również w Toyocie w Carolinie robi Toyoty, Hondy z przewagą Hondy;) a ostatnio ogarniał turbo do Mazdy MX5 (ja osobiście nie jestem za turbo ale mazda wymiata tak chodzi bokami,czekam na pomiary z hamowni ale ma ze 220 koni )

irecki26
06-06-14, 21:13
No to się cieszę Zbyszku,ja jestem naprawdę zadowolony z pracy tego Jarka z Pszczyńskiej on pracował kilka lat w Auto-Weście i jest na prawdę ogarnięty.Pracował również w Toyocie w Carolinie robi Toyoty, Hondy z przewagą Hondy;) a ostatnio ogarniał turbo do Mazdy MX5 (ja osobiście nie jestem za turbo ale mazda wymiata tak chodzi bokami,czekam na pomiary z hamowni ale ma ze 220 koni )
Ja też jeśli będę musiał coś przy hondzie robić to będę korzystał z usług Jarka.Widać,ze zna się na rzeczy.

jockow
06-06-14, 21:25
Ja też jeśli będę musiał coś przy hondzie robić to będę korzystał z usług Jarka.Widać,ze zna się na rzeczy.
No właśnie dlatego wszystko co robię w mojej Hondzie od 3 lat robię u niego,przede wszystkim nie naciąga na niepotrzebne wydatki,jest uczciwy zawsze doradzi i ma taki zmysł którego nie którym mechanikom brakuje tzw wymieniaczom:D

irecki26
06-06-14, 21:39
No właśnie dlatego wszystko co robię w mojej Hondzie od 3 lat robię u niego,przede wszystkim nie naciąga na niepotrzebne wydatki,jest uczciwy zawsze doradzi i ma taki zmysł którego nie którym mechanikom brakuje tzw wymieniaczom:D
To,ze nie naciąga to fakt. Pojechałem do niego na wymianę tulei wahacza - bo taka była diagnoza Panów z Motoricusa. Skończyło się zmianą softu :)

lozik
06-06-14, 22:04
dziś zrobiłem softa za 150zł tak jak pisaliśmy z ireckim i jackowem u mechanika na pszczyńskiej,póki co zrobiłem za mało km ,żeby wypowiedzieć się na 100% czy jest lepiej czy gorzej,ale na pewno auto jeździ płynniej,nie ma na pewno drgań,jakby nie równej pracy silnika ,nawet jak jest klima to nie ma ,tak mocnego "akcentu" załączenia wentylatora,nie ma póki co tego efektu "kaszlu " przy jeździe,zmianie biegów i ruszaniu,ale to tak na gorąco
także jackow oddaje Ci honor :D

była tez różnica między softem z 2006 i 2007 ,ale nowy jest już ok



nie wiem czy piszemy o tym samym;) ,ale jeśli o zmianie softu na nowszy to bzzzzdura,nie ma resetu czujnikow i uczenia biegu jałowego

zapytałem serwisanta o zmianę softu i podał cenę, a jak opowiedziałem o problemie ze spadaniem obrotów to powiedział o resecie i nauce jałowego. Zobaczymy jak podjadę to załatwić, chociaż zastanawiam się czy jest sens jechać do ASO jeśli w nieautoryzowanym serwisie zrobią to samo tak jak pisze jackow i irecki26 a i tak zmiana oleju mnie czeka w tym miesiącu.

irecki26
06-06-14, 22:12
zapytałem serwisanta o zmianę softu i podał cenę, a jak opowiedziałem o problemie ze spadaniem obrotów to powiedział o resecie i nauce jałowego. Zobaczymy jak podjadę to załatwić, chociaż zastanawiam się czy jest sens jechać do ASO jeśli w nieautoryzowanym serwisie zrobią to samo tak jak pisze jackow i irecki26 a i tak zmiana oleju mnie czeka w tym miesiącu.
NIe każdy nieautoryzowany serwis Ci to zrobi. Potrzeba mieć program i tester hondy, byle hds tego nie ogarnie....

jockow
06-06-14, 22:15
NIe każdy nieautoryzowany serwis Ci to zrobi. Potrzeba mieć program i tester hondy, byle hds tego nie ogarnie....
No właśnie jeśli ktoś się nie specjalizuje w Hondzie to tego nie zrobi.

lozik
06-06-14, 22:29
wiem, ale pod Krakowem jest niby 2 warsztaty, które się specjalizują w Hondzie. Dowiem się i zobaczymy :)

zyga502
08-06-14, 14:50
powiedziałem,żonie ,że jade zrobić aktualizacje softu i koszt to 150zl,to popukała się w głowe ,bo nie ogarniała po co ,na co ;)
dziś byliśmy w zoo i ona kierowała,dosłownie po 5 ruszeniach auta od wyjazdu z garażu,stwierdziła,że auto nie szarpie i rusza bardzo płynnie :D
także kasa wydana naprawde pożytecznie

irecki26
08-06-14, 14:56
powiedziałem,żonie ,że jade zrobić aktualizacje softu i koszt to 150zl,to popukała się w głowe ,bo nie ogarniała po co ,na co ;)
dziś byliśmy w zoo i ona kierowała,dosłownie po 5 ruszeniach auta od wyjazdu z garażu,stwierdziła,że auto nie szarpie i rusza bardzo płynnie :D
także kasa wydana naprawde pożytecznie

Podobną opinię wydała też moja żona :) W ogóle wydaje mi się,że auto z dołu idzie bardzie płynnie

Winni
08-06-14, 16:48
Gdzie można w pobliżu Krakowa zaktualizować ten soft za rozsądną cenę?
Będę w następnym miesiącu pod Krakowem, poza softem chciałem jeszcze zawory ustawić i wymienić olej, dobrze by było wiedzieć komu można zaufać :)

ArdianFK2
08-06-14, 17:26
a zawory po jakim przebiegu ?

agrttc
08-06-14, 18:21
Gdzie można w pobliżu Krakowa zaktualizować ten soft za rozsądną cenę?
Będę w następnym miesiącu pod Krakowem, poza softem chciałem jeszcze zawory ustawić i wymienić olej, dobrze by było wiedzieć komu można zaufać :)

jest BARDZO DOBRY warsztat pod Krakowem w Morawicy, chłopaki się specjalizują w hondach. nie wiem tylko czy soft można u nich zmienić...
za zawory jeśli dobrze pamiętam 70 zł brali.

ga_cex
08-06-14, 18:54
Jak dostać się do tej żarówki mijania z tyłu, w tym bocznym plastiku koło migacza ?
Spaliło się dziadostwo i nie wiem jak się tak dostać,
Jak już było to proszę o linka.

Dzięki.
Pozdrawiam

Apropo regulacji zaworów- cny na śląsku:
- Kopex - 280 PLN (placiłem tydzień temu). (Kato)
- Jkk - coś 300 chyba (Kato)
- Dumicki - 350 (Bytom)

Do teraz robiłem w http://www.warsztathonda.pl/ i kolejny raz też tam wracam.
- stronka biedna, generalnie garaż ale gość robi głównie Hondy i tego co wiem to wiele osób z tego okręgu ma pozytywne opinie o nim.

kobert
08-06-14, 19:21
jak otworzysz klape przy lampie masz czarny plastik,sciagasz go i wykrecasz dwie sroby wyciagasz lampe i zarowki na wierzchu

ga_cex
08-06-14, 19:24
jak otworzysz klape przy lampie masz czarny plastik,sciagasz go i wykrecasz dwie sroby wyciagasz lampe i zarowki na wierzchu

Jak go tylko podważę to nie powyrywam jak zwykle? Dzięki

kobert
08-06-14, 20:04
mozesz po wyrywac bo u mnie jest juz to troche ulamane i trzyma sie na silikon tak ze ostroznie

Winni
08-06-14, 20:50
a zawory po jakim przebiegu ?

94 tysiące już wybiły, od jakiegoś czasu mam wrażenie że głośniej chodzi.



jest BARDZO DOBRY warsztat pod Krakowem w Morawicy, chłopaki się specjalizują w hondach. nie wiem tylko czy soft można u nich zmienić...
za zawory jeśli dobrze pamiętam 70 zł brali.

70zł za ustawienie? Jakoś bardzo tanio, nie że tylko HDSem sprawdzają za tą cenę :p

Masz może adres? W internecie znalazłem że w Piekarach, to zaraz obok Krakowa, spytam się czy adres aktualny ;)

tynciu88
08-06-14, 21:45
W Koszalinie w ASO biorą 100zł za regulację, więc można powiedzieć, że tanio jak na autoryzowany serwis.

agrttc
08-06-14, 22:09
70zł za ustawienie? Jakoś bardzo tanio, nie że tylko HDSem sprawdzają za tą cenę :p

Masz może adres? W internecie znalazłem że w Piekarach, to zaraz obok Krakowa, spytam się czy adres aktualny ;)

Co do ceny nie jestem pewny, nie pamiętam dobrze (starość i pamięć już nie ta :))
wpisz w google Morawicar to wyskoczy Ci ich strona z dokładnym adresem. To jest koło lotniska balice

piothrix
09-06-14, 08:18
W Krakowie aktualizacja softu też kosztuje 150 zł. Na Bora-Komorowskiego serwis potwierdził że przy tych problemach upgrade powinien pomóc. Jeśli soft jest już najnowszy to nie płaci się za podpięcie do komputera testowo ale jeśli jest starszy to ok 30 min trwa robota i w tej cenie jest już resetowanie czujników i uczenie biegu jałowego. Prawdopodobnie jutro podjadę do serwisu i dam znać czy rzeczywiście pomogło :)

Ucieszony tą informacją również postanowiłem zadzwonić do najbliższych ASO, rezultat następujący:
Honda Biela (Długołęka) - nic nie wiedzą o aktualizacji softu,
Honda D&D (Wrocław, Karkonoska) - informacji bezpośrednio potwierdzającej nie uzyskałem, jednak mówią, że trzeba umówić się na podłączenie do kompa i wtedy serwisantowi wyskoczy informacja, czy jest aktualizacja czy nie. Koszt takiego sprawdzenia + ewentualna aktualizacja to 190 zł. Czas roboty 30-40 min, ale może być dłużej w zależności co trzeba będzie robić - mówili coś o synchronizacji ECU ze skrzynią biegów (???).

Pozdrawiam

zyga502
09-06-14, 08:22
jednak mówią, że trzeba umówić się na podłączenie do kompa i wtedy serwisantowi wyskoczy informacja, czy jest aktualizacja czy nie. Koszt takiego sprawdzenia + ewentualna aktualizacja to 190 zł. Czas roboty 30-40 min, ale może być dłużej w zależności co trzeba będzie robić - mówili coś o synchronizacji ECU ze skrzynią biegów (???).

prawie tak jak piszesz,owszem komp potwierdzi czy jest akutalizacja softu,czas mniej więcej sie zgadza,ale synchornizacja ECU ze skrzynią biegów?!?!?! wtf

piothrix
09-06-14, 08:31
prawie tak jak piszesz,owszem komp potwierdzi czy jest akutalizacja softu,czas mniej więcej sie zgadza,ale synchornizacja ECU ze skrzynią biegów?!?!?! wtf

Też się zdziwiłem. No nic - umówiłem się właśnie dzisiaj na godzinę 12 w D&D, zobaczymy co wyjdzie. Autem w ASO ostatni raz na przeglądzie byłem w 2011 roku więc aktualizacja powinna się pokazać.

butler.gdansk
09-06-14, 08:35
Zawsze jakiś powód by naciągnąć klienta na dodatkowe koszty...

irecki26
09-06-14, 08:53
no i czas roboty naciągnięty, u mnie zajęło to 5 min :)

lozik
09-06-14, 09:03
Gdzie można w pobliżu Krakowa zaktualizować ten soft za rozsądną cenę?
Będę w następnym miesiącu pod Krakowem, poza softem chciałem jeszcze zawory ustawić i wymienić olej, dobrze by było wiedzieć komu można zaufać :)

Pod Krakowem są 2 warsztaty specjalizujące się w Hondach – Morawicar w Morawicy i Hondateam w Kokotowie. Z tego co wiem to Hondateam wykonuje aktualizację softu, bo TRAFO ich o to pytał i u nich też chcę to sprawdzić przy wymianie oleju, nie wiem czy Morawica ma taką opcję, musiałbyś zadzwonić i zapytać.

zyga502
09-06-14, 09:04
no i czas roboty naciągnięty, u mnie zajęło to 5 min

irecki nie czepiaj się ;) czas liczony ze wszystkim,podłączeniem zasilania dodatkowego,kompa,aktualizacja i jazda próbna :D

piothrix
09-06-14, 09:05
Czy dostaliście jakieś papierowe potwierdzenie z ASO o zaktualizowaniu softu? Myślę o zabezpieczeniu się na wypadek ewentualnego oszustwa ze strony ASO. Zna ktoś dokładny numer wersji oprogramowania?

irecki26
09-06-14, 09:19
[QUOTE=zyga502;2309304]irecki nie czepiaj się ;) czas liczony ze wszystkim,podłączeniem zasilania dodatkowego,kompa,aktualizacja i jazda próbna :D[/QUOTEH
I z wymianą gum stabilizatora :) Ok, niech będzie 40min

piothrix
09-06-14, 12:54
Jestem po wizycie w ASO D&D. W moim przypadku nie znaleziono żadnych aktualizacji. Niestety nie mogłem wydobyć również informacji na temat daty ostatniej aktualizacji lub wersji aktualnie zainstalowanego oprogramowania. Otrzymałem tylko papier o nazwie "certyfikacja testu wszystkich kodów DTC".
Wynika z tego, że aktualizacja nie jest aktywna dla wszystkich aut, data wydania jest z przed 2012 roku (moja ostatnia wizyta w ASO to wrzesień 2011) lub ten dealer nie ma do niej dostępu (byłoby to dziwne).

PS. Całość trwała mniej niż 10 minut.

geo
10-06-14, 17:00
Witam, ktoś może wie czym różni się silnik 1.4 przed liftem i po? Chodzi mi konkretnie o to czy jest to kwestia tylko wałka rozrządu czy czegoś jeszcze.
Jeżeli jest to tylko wałek to bez problemu można mieć 100km w wersji przed liftem gdzie zawrotna moc sięgała chyba 87km
Ktoś coś wie?

piter7766
10-06-14, 17:36
Niestety,ale mają całkiem inne głowice,DSI ma 8 świec i osiem zaworów,a I-VTEC 16 zaworów ,4 świece,i układ zmiennych faz rozrządu,a co za tym idzie , sterowanie pracą silnika też inne(ECU,okablowanie itd.) Można powiedzieć że to całkiem inny silnik,choć blok jest pewnie ten sam .

filipfm
10-06-14, 17:42
Ztcp to pojemnosc jest ta sama i nawet ta sama rodzina czyli serial L ale roznic sporo.

Zuras
10-06-14, 17:51
Czy do zwykłego civica VIII gena mogę wrzucić pakiet dokładek dolnych od type-S/R, chodzi mi dokładnie o tył, przód i boki? Czy do tego muszę jeszcze kupić nadkola?
No i mam 5cio drzwiowego, więc przód i tył od 3 drzwiowego powinien pasować? Progi już musze szukać od 5 drzwiowego, czy dobrze kumam? ;)

shinoda
10-06-14, 19:04
najlepiej kupic komplet listw (4 nadkola, 2 progowe) i dokladki do zderzakow - wtedy ladnie wszystko sie schodzi. Mozesz tez zostawic listwy progowe te ktore masz i tak przerobic listwy nadkoli zeby robic hybrydy 5d<->3d - ja mam tak zrobione przy tylnych nadkolach, ale tylko dlatego, ze byl problem z zamontowaniem nadkoli od 3D (trzeba dluzsze kołki zeby nadkole trzymalo sie auta :) ).
Dodatkowo przy progach kolo tylnych drzwi powstaje szpara, ktora warto jakos zalatac. to samo dzieje sie przy tylnej listwie nadkola - widac to tylko jesli otworzysz drzwi.


troche infor znajdziesz tu: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?45100-Ospojlerowanie-od-type-s-do-5d

w moim tymacie zgodnie z tym, co pisalem: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?209994-FK3-by-shinoda

w temacie butlera i alixa masz kompletne ospojlerowanie (takze tylne listwy nadkoli)
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?165400-N22A2-butler
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?99443-R18A2-HB-5D-Black-EXE-Honda-Maniac

zycze powodzenia w kompletowaniu czesci. zycze trafienia dokladek od GP - ale to loteria - mimo wszystko mysle, ze warto :)

futureshock
11-06-14, 23:37
Wie ktoś czy idzie dostać instrukcje obsługi w salonie Hondy? Bo dzisiaj zamówiłem na allegro, a ojciec mnie wyśmiał, że za darmo bym dostał w salonie do 8gena.

jockow
12-06-14, 08:08
Wie ktoś czy idzie dostać instrukcje obsługi w salonie Hondy? Bo dzisiaj zamówiłem na allegro, a ojciec mnie wyśmiał, że za darmo bym dostał w salonie do 8gena.

Pierwsze słyszę żeby salon coś dawał za darmo,może ojciec myślał o katalogu?

grz3hoo
12-06-14, 10:29
Jak długo wytrzymują wam hondowskie gumki od wycieraczek? Kupiłem (84zł) gumki ze 3 miesiące temu i z początku działały idealnie, od tego czasu jechałem w deszczu może z 6-8 razy i teraz mażą już niesamowicie. Czy ten typ tak ma?

buri
12-06-14, 10:48
Jak długo wytrzymują wam hondowskie gumki od wycieraczek? Kupiłem (84zł) gumki ze 3 miesiące temu i z początku działały idealnie, od tego czasu jechałem w deszczu może z 6-8 razy i teraz mażą już niesamowicie. Czy ten typ tak ma?

wszystko zalezy od tego jak dużo jeżdzisz i jak często ich używasz. jak mam zasyfioną szybę, to najpierw ją myję szmatką, żeby nie smarować tym piachem po szybie, to pewnie moze niec wpływ na ich żywotność..
mi zazwyczaj wycieraczkiwytrzymują rok, czasem troche dłużej lub jak kto woli 15-20kkm.
zawsze jak zakladam nowe gumki to je czyszczę jakąś szmatką, bo mają na sobie taki grafitowy nalot, który rysuje szybę

Winni
12-06-14, 12:11
Ja założyłem już rok temu,około 20 tysięcy przejechane, Bosh Aerotwin i nadal działają bez zarzutu, nie marzą, nic :)
Jedyny problem który mam przez poprzedniego właściciela : Wogóle nie zmieniał piór i nie czyścił ->
cała szyba jest mocno od wycieraczek porysowana, wypolerować będzie ciężko bo istnieje ryzyko wpolerowania sobie soczewki...

grz3hoo
12-06-14, 12:12
Co kilka dni odchylam wycieraczki i usuwam to co się na nich gromadzi a czasem jest tego sporo. Zazwyczaj też delikatnie przecieram szmatką samą gumę. Szyby przednie są oczywiście nieźle porysowane jak na tak mały przebieg. Normalnie tych rys nie widać ale jak się jedzie pod słońce to widać bardzo. Nie wiem czy tym przecieraniem gumek nie uszkodziłem ich, choć robię to naprawdę delikatnie. 3 miechy to trochę za krótka żywotność.

kobert
12-06-14, 13:06
w zadnym samochodzie nie przecieralem gumek i nigdy nic nie porysowalo,byc moze akurat ufo tego potrzebuje ale zauwazylem u siebie (bo mam mocno porysowane od pasazera) ze rysy sa przynajmniej u mnie tylko od srodkowej czesci wycieraczki i przyjrzalem sie im to posrodku ta guma jest grubsza i zbyt dluga jazda na jednych wycieraczkach wlasnie rysuje tym miejscem szybe. Wtedy jak calosc pióra sie rowno wytrze to jedzie tym srodkiem i psuje szybe

grz3hoo
12-06-14, 13:11
w zadnym samochodzie nie przecieralem gumek i nigdy nic nie porysowalo
W żadnym samochodzie nie ma tak miękkich szyb, przynajmniej ja nie spotkałem, a miałem ich sporo.

szczepar
12-06-14, 13:46
Zróbcie 100km bez używania wycieraczek, i je podnieście - zobaczycie ile syfu tam się zbiera.
W UFO wycieraczka znajduje się w takim miejscu spoczynkowym że podczas jazdy nic nie wyciąga z niej syfu, a jedynie zbiera się dodatkowy.
Później 1-2 przetarcia taką wycieraczką z całym tym syfem i masz załatwioną szybę.
w.g mnie tu nie jest problemem miękośc szyby , a specyfika areodynamiki szyby i wycieraczki
(co zresztą bardzo dobrze widać po zaaplikowaniu niewidzialnej wycieraczki - to gdzie utrzymuje się woda przy mniejszych prędkościach).

Dlatego ja już nauczyłem się że jak zbliża się okres deszczowy to myję pióra wycieraczek i wygarniam ten syf :)

grz3hoo
12-06-14, 14:18
Zróbcie 100km bez używania wycieraczek, i je podnieście - zobaczycie ile syfu tam się zbiera.
W UFO wycieraczka znajduje się w takim miejscu spoczynkowym że podczas jazdy nic nie wyciąga z niej syfu, a jedynie zbiera się dodatkowy.

Mam dokładnie takie same obserwacje. Z jednej strony są dobrze schowane i nie zwiększają oporu powietrza, a z drugiej syf się tam łatwo gromadzi.

mareckiabc
12-06-14, 14:29
Dobry pomysł, kupiłem auto i wypadałoby wymienić wycieraczki bo kto wie ile mają. Poza wspomnianymi piórami Bosch AeroTwin które znalazłem za 135zł co jeszcze polecacie? Kupi się coś dobrego tańszego czy raczej tylko te Bosch?

kobert
12-06-14, 17:19
w takim razie moze rozwiazaniem bylo by ruszyc nimi z raz dziennie,niezaleznie czy pada czy nie :) nie pozwolic na gromadzenie sie syfu :)

jockow
12-06-14, 21:58
Ja myślę że problem polega nie w miękkiej szybie tylko coraz większym syfie w naszym kraju czyli budowy wszędzie pełno piachu i zanieczyszczeń a później włączamy wycieraczki i tyle.

agrttc
12-06-14, 22:18
nie narzekaj na Polskę, tutaj (Rzym) nawet deszcz z piaskiem pada ;) wyobraz sobie auto po całonocnych takich opadach:) Ze nie wspomnę o zapiaszczonych prowadnicach od szyb, zapchanych odpływach pod podszybiem itp... :)

kobert
12-06-14, 23:07
wracajac do tematu wgrania nowego softu. Bylem na pszczynskiej podlaczal mi jarek pod kompa i mam najnowsze oprogramowanie (juz mialem najnowsze) ,tak ze mysle ze ufo 1.4 z 2008 i nowszych,oprogramowan nie dostana lepszych. Moim zdaniem wszystkie 1.4 chodza na jedynym sofcie. Oczywiscie i-vtec 1.4 ma z pewnoscia co innego

wojtek1963
12-06-14, 23:20
Może ktoś wie ile kosztuje założenie w serwisie aluminiowych nakładek na pedały w Ufo.

ArdianFK2
12-06-14, 23:51
ja Ci moge to zrobić za piwo :D

zadzwoń i zapytaj :)

Grzesiek_P
13-06-14, 00:34
Co do rysowania szyby przedniej... duże znaczenie ma tu chyba używanie trybu auto z czujnikiem deszczu i tarcie tego syfu na suchej szybie.

wojtek1963
13-06-14, 09:00
trochę za daleko do ciebie

bialy06
13-06-14, 12:15
Czy gril z 3D Type-S podchodzi plug&play do 5D ?

butler.gdansk
13-06-14, 12:26
Tak, bez problemu.

filipfm
13-06-14, 12:27
Czy gril z 3D Type-S podchodzi plug&play do 5D ?

Tak

bialy06
13-06-14, 12:39
A przedni zderzak?

butler.gdansk
13-06-14, 12:42
Przedni zderzak ma dwie wersje różniące się tylko otworami na spryski do ksenonów (jedne je mają - te z ksenonami, inne nie)

bialy06
13-06-14, 12:44
Dzięki za szybką odpowiedź :)

filipfm
13-06-14, 12:55
Przedni zderzak ma dwie wersje różniące się tylko otworami na spryski do ksenonów (jedne je mają - te z ksenonami, inne nie)

Zalezy jak rozumiec zderzak - jezeli tylko czesc gorna to fakt, jezeli zderzak jako calosc z "dokladka" to juz nie pasuje p&p bo sie nie zejda listwy :)

butler.gdansk
13-06-14, 13:02
...wówczas odsyłamy to tematu jak to pogodzić ze sobą ;)
Ospojlerowanie od type-s do 5d (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?45100-Ospojlerowanie-od-type-s-do-5d)

drako
13-06-14, 18:27
Czy trudno wymienić sprezyny przód i tył w UFO ? W EP4 wymieniałem sam bez problemu to czy tu dam także rade? Nie widze mcpersonów w ogole.Pewnie trzeba zdjąć platiki jakieś? Jak to wygląda?

andkas
13-06-14, 21:05
Czy trudno wymienić sprezyny przód i tył w UFO ? W EP4 wymieniałem sam bez problemu to czy tu dam także rade? Nie widze mcpersonów w ogole.Pewnie trzeba zdjąć platiki jakieś? Jak to wygląda?

Nie ma większego problemu. Nakrętki mocujące zawias do nadwozia będą widoczne po zdjęciu plastikowych osłon (podszybie) w komorze silnika. Trzeba tylko pamiętać o ściągaczach do sprężyn (przód), imbusie (amortyzator tył) i ustawieniu zbieżności po całej "operacji".

ArdianFK2
13-06-14, 21:48
zbieżność powinna mieścić się w normie bez ingerencji - u mnie tak wyszło

butler.gdansk
13-06-14, 21:49
A u mnie nie... Trzeba było korygować.

Winni
13-06-14, 23:51
U mnie też robiłem geometrie po Eibachach :)

Osłony podszybia nawet nie trzeba demontować żeby dojść do śrub amortyzatorów, są tam takie małe klapki które można podważyć ;) Dla niektórych może być to oczywiste, ale spotkałem się parę razy z niewiedzą na ten temat ;)

Pozdrawiam

Winni

------------ - - - - - - - - - - - - - -

EDIT:

Mam następujący problem :

Po wymianie tarcz + klocków + płynu auto nierówno hamuje, wydaje się z jednej strony bardziej nurkować, ABS blokuje najpierw prawe koło. Czuć to tylko przy większych prędkościach. Auto nie zbacza mocno z kursu tylko wydaje się hamować pod "skosem", po puszczeniu hamulca znowu się prostuje.

Któryś z zacisków wydaje się bardziej hamować niż inne,jak to sprawdzić i co może być powodem?

Pozdrawiam :)

Winni

andkas
14-06-14, 00:06
Co to konkretnie znaczy po wymianie hamulców?

Winni
14-06-14, 00:09
Nowe tarcze + klocki + płyn hamulcowy :)

andkas
14-06-14, 00:23
Tarcze + klocki, prawidłowe dotarcie to około 300 km ale nie spotkałem się ze "ściąganiem" na którąkolwiek ze stron, raczej to nie jest przyczyna. Może nie do końca został odpowietrzony układ. Powinny być odpowietrzone cztery zaciski, rozpoczynamy od najbardziej oddalonego od pompy, czynność powtarzamy dwukrotnie (to tak dla przypomnienia). Chyba, że podczas wymiany płynu hamulcowego jakieś zanieczyszczenia dostały się do zacisku i "niedomaga".

Winni
14-06-14, 00:50
Przejechałem już ponad 500km od wymiany, dotarte powinny już być :) Z mechanikiem rozmawiałem, umówiłem się na poniedziałek bo też podejrzewa że kwestia odpowietrzenia, odpowietrzane było tylko raz. Mam nadzieje ze odpowietrzenie na nowo załatwi sprawę, a nie że jakiś klocek gdzieś blokuje...

Paluch_tcw
14-06-14, 09:24
Tył zmieniałeś ?

Winni
14-06-14, 10:06
Wszystkie tarcze i klocki ;)

Tommi01
14-06-14, 12:21
prowadnice sprawdziles?? nasmarowales?

Winni
14-06-14, 13:00
Prowadnice zostały wyczyszczone, smar tylko porządnie na te wypustki od klocków nasmarowany, na prowadnice zacisku nie bo mechanik mówił że za dużo też nie zdrowo, bo może smar splynac na tarcze...

Tommi01
14-06-14, 13:28
bo może smar splynac na tarcze...
miedzieny? to zmien mechnika :cool: a prowadnice sie ruszaly czy nie bo pewnie z jednej strony dziala a z 2 nie i dlatego sciaga
zrob test pojezdzij troche malo hamuj i sprawdz czy felgi sa tak samo cieple po ubu stronach

Winni
14-06-14, 14:09
Spróbuję, dzięki ;) W poniedziałek odpowietrzymy jeszcze raz, jak nic nie da to dam mu jeszcze raz wszystko zamontować i kupię sam pastę ceramiczną albo grafitową ;) Ale mam nadzieję że tylko kwestia odpowietrzenia :)

Paluch_tcw
14-06-14, 15:19
Wszystkie tarcze i klocki ;)

Obstawiam winę w tylnych hamulcach. Trzpień na klocku nie trafił w otwór w tłoczku - sprawdzałem różnica siły hamowań w takim przypadku to około 30 - 40 % ;)

Winni
14-06-14, 15:56
Jaki trzpień i jak to naprawić? Odczuwam bardziej ze z przodu jest coś nie tak bo prawe przednie koło szybciej blokuje...

drako
14-06-14, 16:27
Nie ma większego problemu. Nakrętki mocujące zawias do nadwozia będą widoczne po zdjęciu plastikowych osłon (podszybie) w komorze silnika. Trzeba tylko pamiętać o ściągaczach do sprężyn (przód), imbusie (amortyzator tył) i ustawieniu zbieżności po całej "operacji".
Bez sciagacza do sprężyn nie da rady? Do ep4 bez problemu nacisnąłem z góry i delikatnie sprężyna zeszła i bez problemu włożyłem nowe H&R ... Jeżeli ma mi strzelić w głowe to wolę kupić sciągacz :)

Winni
14-06-14, 16:42
Jak się uważa i ma się doświadczenie w takich sprawach można ściągnąć bez bo nie ma dużego napięcia, ale jak jest się niepewnym lepiej ze ściągaczem ;)

kobert
14-06-14, 16:55
ja zawsze przy wymianie amorow z przodu spinalem klamrami sprezyne,wymienialem amortyzator i zakladalem spięta z powrotem,nie uzywalem nigdy sciagacza,no ale tu chyba chodzi o wymiane sprezyn to sciagnac je jakos trzeba. W seicento np jak wymienialem amor to nie spinalem nawet sprezyn bo to male lekkie

daniel88
14-06-14, 19:28
witajcie, czy ktoś wie gdzie można dostać coś takiego ?
http://www.coxmotorparts.co.uk/images/large/76209SMGE01_LRG.jpg

piter7766
14-06-14, 19:50
W ASO , a po co Ci cały moduł? Jak lusterko przestało się składać to kup sobie to --> http://allegro.pl/bezpiecznik-polimerowy-wielorazowy-0-3a-72v-1350-i4273562681.html No chyba że masz inną usterkę lub problem z lusterkiem.

daniel88
14-06-14, 19:55
no właśnie lusterko mi się nie składa, byłem u mechanika i kazał mi kupić ten moduł, musiałbym podjechać zapytać czy będzie wiedział jak wymienić ten bezpiecznik

kvas
15-06-14, 20:25
Panowie pytanko odnośnie świec - w co lepiej zainwestować: Denso czy NGK? Będę zmieniać wg książki i chciałbym zainwestować jak najlepiej.

Winni
15-06-14, 21:08
Ngk :)

kvas
15-06-14, 21:25
Denso to Japończyki a NGK fransua. Może ktoś poleci jakiś lepszy model czy kierować się tylko wskazaniami instrukcji?

Winni
15-06-14, 21:45
Kieruj się instrukcja, są n.p. Denso Tough które niby mają lepsze parametry, ale opierając się na opinie i doświadczenia innych wybrał bym zwykłe NGK, najmniej problemów jest z nimi w naszym silniku i nie kosztują majątku ;)

Gdzie wyczytałes ze NGK jest francuskie? Jest to również japońska firma, Nr. 1 w wyposażeniu OEM nowych pojazdów ;)

andkas
15-06-14, 21:45
Panowie pytanko odnośnie świec - w co lepiej zainwestować: Denso czy NGK? Będę zmieniać wg książki i chciałbym zainwestować jak najlepiej.

Bezapelacyjnie DENSO IRIDIUM TOUGH VK20G.

kvas
15-06-14, 23:15
Faktycznie moj błąd, gdzieś przeczytany z jakiegoś forum. No właśnie dylemat czy kupować zalecane czyli NGK IZFR6K-11S lub Denso SKJ20DR-M11S. Co lepszego oferują te DENSO IRIDIUM TOUGH VK20G?

Winni
15-06-14, 23:42
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/tough/features.html

Przechwalanki producenta, czy coś się zauważy... Bardziej placebo ;)

NGK sprawdzone i przez Honde zalecane, ja nie będę eksperymentować i biorę NGK :)

jockow
16-06-14, 08:31
Kieruj się instrukcja, są n.p. Denso Tough które niby mają lepsze parametry, ale opierając się na opinie i doświadczenia innych wybrał bym zwykłe NGK, najmniej problemów jest z nimi w naszym silniku i nie kosztują majątku ;)

Gdzie wyczytałes ze NGK jest francuskie? Jest to również japońska firma, Nr. 1 w wyposażeniu OEM nowych pojazdów ;)

Jak dobrze pamiętam w ufo są NGK a u mnie w sedanie były DENSO i na takie wymieniłem.A z ciekawostek u żony w Jazzie jest 8 świec katalogowo wkładają 4 Denso i 4 Ngk.

kvas
16-06-14, 10:55
Ok wielkie dzięki za info!

piter7766
16-06-14, 11:40
Gdzie wyczytałes ze NGK jest francuskie?

Montowałem w autach dużo świec NGK , I trafiały się świece made in Japan,oraz made in France ,a kable zapłonowe NGK trafiały mi się made in Japan oraz made in UK. Więc wynika z tego że NGK poza Japonią ,ma we Francji fabrykę świec ,a w Wielkiej Brytanii fabrykę kabli.

Winni
16-06-14, 15:25
Ze są produkowane w różnych krajach to w tych czasach normalne, co nie zmienia faktu że firma jest japońska :)

Camellia Racing
16-06-14, 15:27
Istotna jest technologia i materiał z którego jest wykonany produkt.
Made in China też może być świetnej jakości :)

Zuras
17-06-14, 12:21
Czy dokładki od type-s/type-r chodzi o tył, progi i przód, będą pasowały do normalnego 1.8? Czy do tego trzeba jeszcze zmienić nadkola i coś tam majstrować?
Nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi :/

butler.gdansk
17-06-14, 12:29
Jeśli zamierzasz do 5d dać dokładki od 3d trzeba trochę pomajstrować, ale da się.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?45100-Ospojlerowanie-od-type-s-do-5d
Przeczytaj cały wątek od początku, a dowiesz się wszystkiego co trzeba. ;)

Zuras
17-06-14, 12:31
Dzięki butler, zaczynam lekturkę ;)

szczepar
17-06-14, 14:19
Mam pytanko
Jak wygląda sprawa kloszy przednich lamp w UFOkach , sa czymś lakierowane , czy tylko czysty poliwęglan ?
Ma ktoś doświadczenie w tym temacie ?
Chciałem sobie delikatnie przypolerować klosze, ale jak jest lakier to lepiej było by tego nie ruszać.
Dlatego pytam :)

butler.gdansk
17-06-14, 14:40
Niczym nie są lakierowane. Swoje też już lekko spolerowałem przy okazji wstawiania soczewek.

szczepar
17-06-14, 14:59
Niczym nie są lakierowane. Swoje też już lekko spolerowałem przy okazji wstawiania soczewek.

Dziękować :)

Zuras
17-06-14, 16:54
Ktoś ma jakiś poradnik jak zdjąć boczki przód i tył?

filipfm
17-06-14, 17:02
Ktoś ma jakiś poradnik jak zdjąć boczki przód i tył?

W manualu jest wszystko opisane.

przemsi
18-06-14, 07:51
szybkie pytanie odnośnie klimy. Czy warto samemu uzupełnić czynnik chłodzący w Civic 2006? Link do eBay-

przemsi
18-06-14, 09:06
http://m.ebay.com/itm?itemId=351074810058

irecki26
18-06-14, 12:10
Wg mnie nie warto. Na wiosnę za 60zł ( kupon na grouponie) pełen serwis klimy łącznie z ozonowaniem.

buri
18-06-14, 12:37
Wg mnie nie warto. Na wiosnę za 60zł ( kupon na grouponie) pełen serwis klimy łącznie z ozonowaniem.

+1

sanvean
19-06-14, 18:52
Witam po odpaleniu na zimnym silniku obroty wskakują mi na 1,5 k po czym stopniowo opadają tak do 600 czy tak ma być?.
Proszę o pomoc.

irecki26
19-06-14, 20:16
Witam po odpaleniu na zimnym silniku obroty wskakują mi na 1,5 k po czym stopniowo opadają tak do 600 czy tak ma być?.
Proszę o pomoc.
Tak ma być - tzw. automatyczne ssanie.

ArdianFK2
21-06-14, 18:27
jak wymienić przednie żarówki wnętrza ? tak jak wszystkie inne trzeba podwrzyć nożem czy to na środku trzeba odkręcić ? próbuje to odkręcić ale już obrobiłem i nie idzie :) a nożem to troche ciasno tam wjechać :D ? jaki jest patent :D ?

ArdianFK2
21-06-14, 20:43
zmieniłem i spaliłem bezpiecznik od żarówek wew. :D
jaki tam idzie bezpiecznik i który to ?

piter7766
21-06-14, 22:39
Oświetlenie wnętrza --> skrzynka bezpieczników pod maską-bezpiecznik nr 17 , a skrzynka bezpieczników w kabinie-bezpiecznik nr 14

kogut96
21-06-14, 22:43
Drodzy koledzy pytanie odpowiedz kupiłem wczoraj civic FG1 USA i po odpaleniu świeciły mi się automatycznie za każdym razem światła do jazdy dziennej (chyba) a dziś juz niestety nie świecą się. gdzie szukać problemu lub jak włącza się ta opcje.

Pozdro

ArdianFK2
22-06-14, 13:44
poratuje ktoś z tym bezpiecznikiem ?

piter7766
22-06-14, 13:53
Przecież napisałem stronę wcześniej ;) , a jak nie chce Ci się cofnąć o jedną stronę to podaj mi nr tel. to zadzwonię i ładnie wytłumaczę ;) :D :p

ArdianFK2
22-06-14, 14:42
jakim cudem ja tego nie zauważyłem :/
są dwa bezpieczniki od tego samego ? ^.^

Rrajk
22-06-14, 16:13
kogut96 jeśli klient sobie zażyczył to w ASO montowany był moduł, który automatycznie załączał światła z możliwością jego dezaktywacji. A robiło się to taki przełącznikiem montowanym gdzieś na wysokości prawego kolana pod deską kierowcy :).

shinoda
23-06-14, 11:47
to nie pytanie, to nie odpowiedz... ale jest glosowanie na auto miesiaca Czerwiec - i akruat dotyczy naszej generacji...

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?216054-!!!-G%A3OSOWANIE-na-auto-do-kalendarza-hond%EA-miesi%B1ca-CZERWIEC-!!!

wiec wejdzcie, kliknijcie, moze dla odmiany niech nie wygra FN2? :P


13 glosow jak do tej pory... jak to mowia na onecie (a moze kiedys mowili...): "pokazmy , ilu nas jest!" :)


pzdr!

butler.gdansk
24-06-14, 13:27
Hehe... Dzięki za wsparcie Konrad :D
Ale realnie rzecz biorąc już na starcie FN2 jest na wygranej pozycji bo to topowa wersja VIIIgen i już w serii nie tylko osiągami ale i wyglądem bije nas głowę i nie ma co się spinać.
My co najwyżej możemy coś tam skubnąć, ale do esencji "trochę" brakuje :)
Głosowanie przeprowadzane jest na auto które będzie umieszczone w kalendarzu i będzie wizytówką naszego klubu.
Niech każdy obejrzy te kilka Hond które kandydują do miana auta miesiąca czerwiec i wybierze tą która wywołuje najmocniejsze bicie serducha.
Wynik będzie obiektywny, o ile frekwencja będzie wysoka więc gorąco zachęcam o udział w tej zabawie :)

RadekB
24-06-14, 14:37
Butler +1. Na chwilę obecną 2 miejsce 27,5% :)

elmo141
24-06-14, 15:51
Butler +1 i masz mój głos. U siebie planowałem wstawić zamiast logo hondy logo Autobotów, ale bez tak epickiego podświetlenia :) Klasa ufok

mirek58
26-06-14, 04:22
Przymierzam się do wymiany podszybia kompletnego - plastyków, czy do wymiany bocznych plastyków trzeba ściągać ramiona wycieraczek ?

buri
26-06-14, 11:18
Przymierzam się do wymiany podszybia kompletnego - plastyków, czy do wymiany bocznych plastyków trzeba ściągać ramiona wycieraczek ?

mysle ze nie objedzie sie ale nie jest to jakas wielka filozofia
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17465&nplgrp=6&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=1.4%20SPORT&nplblk=B__5100

djasion
26-06-14, 15:57
Jakie sprzęgło kupić: oryginalne Honda za 949,70PLN czy EXEDY za 810,20PLN?

elmo141
26-06-14, 17:06
Jakie sprzęgło kupić: oryginalne Honda za 949,70PLN czy EXEDY za 810,20PLN?
a chcesz oszczędzać? bo oryginał to jednak oryginał...

ArdianFK2
26-06-14, 17:56
przy tej cenie wybór jest oczywisty
oem honda

djasion
26-06-14, 18:40
w takim razie oryginał.

piter7766
26-06-14, 18:46
OEM sprzęgło to może być Exedy lub Valeo,wystarczy się dowiedzieć kto produkuje na pierwszy montaż i takowe zakupić,bo po co przepłacać za pudełko z napisem Honda ;)

ArdianFK2
26-06-14, 19:02
o fakt jeśli faktycznie poszukasz i to samo no to wiadomo :)

Tommi01
26-06-14, 20:22
ja kupilem do fn2 sprzeglo exedy za 600zl przezylo juz 2 dni na torze + uplanie po miescie + 3 tys km i dziala jak na poczatku.. a na necie pisali ze wytrzmuje 1000km... to chyba jak ktos jezdzic nie umie

ArdianFK2
26-06-14, 21:51
hah :D

ps na czy polega twoje upalanie :D ?

zyga502
26-06-14, 22:25
Jakie sprzęgło kupić: oryginalne Honda za 949,70PLN czy EXEDY za 810,20PLN?

ile masz przebiegu i jakie masz objawy,że wymieniasz ?

djasion
26-06-14, 22:59
200 k, zaczyna sie ślizgać. Czeka mnie wyjazd dp Chorwacji i wolę zrobić przed.

szczepar
26-06-14, 23:13
Sprzęgło na pierwszy montaż w 1.8 jest Exedy - wiem bo sam takie wyciągałem własnymi łapkami z swojej skrzyni :) (nawet ma wybite EXEDY , Made in Japan )
Plus identycznie wyglądające (tj pomalowane na niebiesko z jednej strony) są wszystkie używki na Allegro.
Na upartego mogę po weekendzie wrzucić nawet zdjęcia jego bo gdzieś się poniewiera z garażu.

ArdianFK2
27-06-14, 00:03
to gosc juz wie co kupic :)

djasion
27-06-14, 06:41
dziękuję za informacje.

Gallus
29-06-14, 20:41
pytanie proste acz męczące mnie...
czy fabryczne radio ma jakiś kod? czy cos? bo boję się ze mechanik coś mi wymieniając w przyszłości odłaczy aku a ja bede w czarnej d....ie

pozdro!

piter7766
29-06-14, 22:03
pytanie proste acz męczące mnie...
czy fabryczne radio ma jakiś kod? czy cos? bo boję się ze mechanik coś mi wymieniając w przyszłości odłaczy aku a ja bede w czarnej d....ie

pozdro!

Śpij spokojnie , kodu nie ma , będziesz musiał jedynie ustawić zegarek i zaprogramować stacje radiowe

kobert
29-06-14, 23:40
ja nawet stacji nie musialem ustawiac:) oczywiscie odlaczalem aku przy wylaczonym radiu

mareckiabc
04-07-14, 14:27
Jak się ma założenie instalacji lpg do auta na gwarancji?

Winni
05-07-14, 00:55
Aktualny problem : Z tego co wygląda tłoczek w przednim prawym zacisku nie chowa sie tak zpowrotem jak powinien -> prawa przednia felga strasznie zapylona, auto nurkuje w prawo.

Jak i gdzie to najlepiej ogarnąć? Jest możliwa regeneracja czy jak jeden z mechanikow mowi łatwiej kupic cały nowy tloczek/ zacisk?

Pozdrawiam

Adrian

artax
05-07-14, 10:43
Proponuje zrobić parami i nie oszczedzać na hamulcach.Zapewne za jakis czas sytuacja będzie analogiczna z lewej strony.Jezeli tłoczek jest pozapiekany i brudny i nie rokuje ,ze bedzie ok po zrobieniu to najlepiej wymiana. Oszczedzać to mozna na plynie do spryskiwacza a ne na hamulcach:)
pzdr

Winni
05-07-14, 11:25
Jaki koszt mniej więcej będzie wymiany obydwu zacisków / tłoczków?

Mam już termin na wymianę oleju etc. w Honda Team z Kokotowa, chciał bym wiedzieć ile za taką robotę się bierze, jadę tam pierwszy raz dlatego nie chcę żeby ze mnie kasę zdarli :p

Pozdrawiam :)

Adrian

andkas
05-07-14, 13:12
Jaki koszt mniej więcej będzie wymiany obydwu zacisków / tłoczków?
Mam już termin na wymianę oleju etc. w Honda Team z Kokotowa, chciał bym wiedzieć ile za taką robotę się bierze, jadę tam pierwszy raz dlatego nie chcę żeby ze mnie kasę zdarli :p
Pozdrawiam :)
Adrian

Zaciski są bardzo drogie do FN2 (wymieniałem w FN1) z tego co pamiętam koszt jednego to 1750,-. Można natomiast wymienić samą reperaturkę, na jedną stronę to ok. 250,- i tłoczek ok. 100,-. Ceny oczywiście ASO. Jak Cię interesuje to posiadam zbędne kompletne (zacisk, jarzmo, przewody, tarcze, klocki) hamulce z mojego FN1, pomalowane czerwonym foliatekiem z przebiegiem ok. 15tyś., wyglądają praktycznie jak nowe bo ja zmieniłem na FN2.

butler.gdansk
05-07-14, 13:14
Przecież można dać do regeneracji. Jest pełno firm które tym się zajmują... Ja tak swoje tylne odnawiałem.

Winni
05-07-14, 13:57
Problem w tym ze jestem na urlopie i potrzebuje auto, jak oddam zacisk do regeneracji to nie będę mógł używać auta...

WADE1982
05-07-14, 15:15
Panowie mam jeszcze do Was pytanko odnośnie wspaniałej skrzyni I SHIFT otóż jak już wiecie wymieniłem całe sprzęgło koszt ok 2.200 zł i same ASO nie potrafi rozwiązać problemu o któym piszę:

Otóż raz na jakiś czas na chwilę włącza się ikonka skrzyni biegów po czym sama gaśnie ? występuję to raz na miesiąc, może 2x byłem już u dwóch elektryków którzy wy sprawdzali wszystkie moduły i stwierdzili że wszystko jest ok?
Oczywiście goście w ASO chcą zostawić samochód i babrać się elektryką (może to potrwać nawet kilka dni) tak mówią, a co do kosztów to ciezko powiedzieć ale w granicach 1 000zł lol?, nie stać mnie na kolejne wydatki i co teraz czy hulać i nie przejmować się tą dziwną sytuacją (sprawdzanie na sreberko) zero błędów czy ...coś z tym robić? ale co jeszcze mogę wymyślić?

drako
05-07-14, 17:10
Regulować zawory przed założeniem gazu? Oosby u której bede zakładał instalację powiedziała że nie ma takiej potrzeby;/

TRAFO
05-07-14, 21:17
Regulować zawory przed założeniem gazu? Oosby u której bede zakładał instalację powiedziała że nie ma takiej potrzeby;/

A jaki masz przebieg? Przy ok. 100 tys to konieczne bo lubią być rozstrojone, może nie za dużo ale zawsze to nie to co fabryka.

sanvean
06-07-14, 11:46
Witam zauważyłem że coś mi stuka z lewej strony tylko nie umie sprecyzować tego czy z przodu czy z tyłu ale gdy jadę wolniej stuka wolniej lecz gdy przyśpieszam stukanie też :( macie może pomysły co to może być bo naprawdę doprowadza mnie to do kur.....
nawet z radiem włączonym na ok. 11-12 słychać te stuki.
Druga sprawa na autostradzie powyżej setki słyszę że coś tak dziwnie szumi z prawego przedniego koła.

kvas
06-07-14, 21:23
Jaki polecicie bagażnik rowerowy do naszych Hanek?

drako
07-07-14, 01:16
A jaki masz przebieg? Przy ok. 100 tys to konieczne bo lubią być rozstrojone, może nie za dużo ale zawsze to nie to co fabryka.
Około 155tyś km aktualnie...
Kolejne pytanko.U mnie coś stuknie na sekundkę w momencie wciskania prdału gazu czyli jak auto tak delikatnie szarpnie w momencie przyspieszania.Cos w zawieszeniu z przodu ,ale nie wiem co;/ Miałem już to kiedyś w którymś aucie ,ale nie pamiętam co wymieniałem.Ktoś ma jakiś pomysł?

Paluch_tcw
07-07-14, 07:16
może któraś z poduszek silnika ?

filipfm
07-07-14, 10:09
Jaki polecicie bagażnik rowerowy do naszych Hanek?

Mowisz o bazie czy procy na rower?
Ja mam baze Atera Signo a proce Thule ProRide 591 i jestem zadowolony z takiego zestawu :)

Chociaz i tak na krótkie wypady wole rower wrzucić do środka :)

vandal
07-07-14, 10:47
hej,
Czy ktoś oklejał boczki drzwi ( ten srebrny lakier) folia ?
Chodzi mi czy samo to sreberko mogę zdemontować? moze gdzies jakas instrukcja ?

kvas
07-07-14, 11:34
Mowisz o bazie czy procy na rower?
Ja mam baze Atera Signo a proce Thule ProRide 591 i jestem zadowolony z takiego zestawu :)

Chociaz i tak na krótkie wypady wole rower wrzucić do środka :)

Muszę kupić komplet na trzy rowery.


Wysłane z kalkulatora

filipfm
07-07-14, 11:56
Muszę kupić komplet na trzy rowery.


Wysłane z kalkulatora

No to baze szukaj atera signo, chyba ze _python_ jeszcze ma do pogonienia OEM :) i kiedys tez widzialem na forum na gieldzie ktos sprzedawal OEMa.
a te proce rowerowe mozna pewnie kupic cos tanszego niz Thule. Ja mialem szczescie, ze kupilem baze i dwa rowerowe tu na forum za swietna kase. Jako nowe to juz nie tak fajnie wychodzi. Chociaz jakos wykonania Thule warta jest swojej ceny. Szukaj uzywek

kvas
07-07-14, 21:34
Słyszałem że OEMy to straszna tragedia. Trzeba wycinać kawałki plastiku z listew żeby to wsadzić , no i hałas.

zyga502
07-07-14, 22:43
Jaki polecicie bagażnik rowerowy do naszych Hanek?

tak na szybko,zerknałem to thule,atera czy mont blanc mają bardzo podobne uchwyty ,cena w sumie podobna,reszta to "smaczki",wygląd,"jeden klucz
ja jak szukałem dla siebie to prawie kupiłem thule http://allegro.pl/bagaznik-uchwyt-rowerowy-thule-proride-591-mod2014-i4315161819.html,
tak jak piszą chlopaki ,szukaj używek ,bo można znaleźć fajna okazje

filipfm
08-07-14, 09:39
Słyszałem że OEMy to straszna tragedia. Trzeba wycinać kawałki plastiku z listew żeby to wsadzić , no i hałas.

Fakt, no i maja niskie obciazenie dopuszczalne, jak chcesz wiecej to i tak trzeba dokladac lapy jak w innych aftermarketach. Dla wersji ze szklanym dachem zdaje sie w standardzie jest 30kg ;) wiec ja glownie z tego powodu odpuscilem.

jepek
08-07-14, 12:39
Jaką grubość lakieru powinien pokazywać miernik lakieru na UFO?

buri
08-07-14, 14:05
okolice 100 mikrometrow bylo jak mierzylem swojego - od 90 do 140

kobert
08-07-14, 16:08
chce sciagnac boczek tylnych drzwi,z zapinek zdejme i pewnie ma jakies sroby...gdzie?

TRAFO
09-07-14, 09:17
Wszystkie śrubki są pod plastikowymi osłonkami i jest ich 3; 2 przy klameczce i 1 w tym małym schoweczku w podłokietniku.

http://trafo.za.pl/honda/odnosniki/demontaze/poszycie_drzwi/tyl/m_srobki_drzwi.jpg

kobert
09-07-14, 13:27
bardzo dziekuje

Skubik
09-07-14, 13:57
wie ktos od czego to kanapa i stołki? http://olx.pl/oferta/honda-civic-noblesse-mozliwa-zamiana-CID5-ID6q9t1.html#e591e4a8a6;promoted

uniu1
09-07-14, 16:26
Nie ten dział ale podowiem ze fotele i kanapa to 6 generacja civica polift- oczywiśce w takim kolorze nie wychodziły seryjnie

Skubik
09-07-14, 18:23
dzięki ;)

BlackHawk
09-07-14, 19:41
Czy w Civicu UFO 1.8 SPORT jest wymienialny filtr paliwowy?

szczepar
09-07-14, 20:11
Czy w Civicu UFO 1.8 SPORT jest wymienialny filtr paliwowy?

Tak jest :)
Filtr znajduje się w ... baku przy pompie :)
Inspekcja do baku znajduje się dokładnie pod .. zapalniczką :D

Koszt filtra to 250 PLN lub okolice.
Dlaczego tak drogo - ano bo dostajesz pełen zestaw do wymiany wszystkiego co tylko możliwe przy pompie :)
Wymiana samodzielna pierwszy raz - około 2h.

Lysek_81
09-07-14, 20:21
A jak często należy wymieniać taki filtr ? Lata ? Kilometry ?

Seamus
09-07-14, 20:24
A jak często należy wymieniać taki filtr ? Lata ? Kilometry ?
Co 120 tys. km lub 6 lat w zależności co wystąpi wcześniej.

Lysek_81
09-07-14, 20:31
Dzięki, pozdrawiam.

donelvis
10-07-14, 01:11
Co 120 tys. km lub 6 lat w zależności co wystąpi wcześniej.

ja mam ponad 130 tys i ponad 7 lat i nie zmieniam bo nie widzę sensu

shrek565
10-07-14, 09:04
Może ktoś z was będzie wiedział coś więcej w tym temacie. Otóż w moim ufo w dieslu zaczyna hałasować jedna z rolek :/ od paska. Niedługo wybieram się na wczasy i nie wiem czy robić to teraz czy czekać. Która z nich może być do wymiany i jakie są ich ceny. Oczywiście jeśli są zamienniki to kupie zamiennik bo org w aso pewnie kupę kasy. Ja chyba naliczyłem tam 5 różnych rolek na pasku?

buri
10-07-14, 11:53
psiknij jakims wd40 na 1 rolke (tam, gdize jest lozysko a nie na pasek oczywiscie) i zobacz czy halas ustapi, jak nie to przy kolejnym uruchomieniu na nastepna i tak sprawdzisz ktora halasuje.
u mnie halasuje juz od dluzszego czasu i ostatnio postanowilem sprawdzic w ten wlasnie sposob. okazalo sie ze to ta najbardziej na wierzchu. a ceny sprawdz sobie w aso i w necie i bedziesz wiedzial. mam nadzieje ze to nie napinacz, bo on kosztuje konkretnie..

kobert
10-07-14, 13:45
mi tez halasuje,ale wyglada na to ze sam pasek. Mechanik psiknal na pasek i sie zrobilo cicho a tez myslalem ze to rolka i chyba psikal wlasnie wd40. Oczywiscie po jakims czasie piszczenie sie znow zaczelo ale wiem ze to pasek do wymiany

sanvean
10-07-14, 18:31
Powtarzam pytanie orientuje się ktoś co może być nie tak otóż coś mi stuka z lewej strony tylko nie umie sprecyzować tego czy z przodu czy z tyłu ale gdy jadę wolniej stuka wolniej lecz gdy przyśpieszam stukanie też macie może pomysły co to może być bo naprawdę doprowadza mnie to do kur.....
nawet z radiem włączonym na ok. 11-12 słychać te stuki.
Druga sprawa na autostradzie powyżej setki słyszę że coś tak dziwnie szumi z prawego przedniego koła.
Pozdrawiam

shrek565
10-07-14, 19:18
Powtarzam pytanie orientuje się ktoś co może być nie tak otóż coś mi stuka z lewej strony tylko nie umie sprecyzować tego czy z przodu czy z tyłu ale gdy jadę wolniej stuka wolniej lecz gdy przyśpieszam stukanie też macie może pomysły co to może być bo naprawdę doprowadza mnie to do kur.....
nawet z radiem włączonym na ok. 11-12 słychać te stuki.
Druga sprawa na autostradzie powyżej setki słyszę że coś tak dziwnie szumi z prawego przedniego koła.
Pozdrawiam

Hmmmmm:confused:

Tu pomoże tylko wróżbita Maciej :)