Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2
Małe ciśnienie w oponach?;p
Jabukasigi
04-03-14, 00:32
Odgłos gumy dochodzi wyżej niż dolna część opon.Ale dzięki za sugestię.
Paluch_tcw
04-03-14, 00:41
odboje amortyzatorów ?
Jabukasigi
04-03-14, 08:11
Chyba bardzo prawdopodobne.Może łożyska są przytarte.
ile litrów oleju silnikowego wchodzi do viii 2.2 cdti z DPF? Spuściłem to chyba się z 8 wylało, a ja pupilem tylko bańkę 4L:/ Wystarczy dokupić litrę lub 2? czy Potrzeba drugiej bańki 4L?
Spuściłem to chyba się z 8 wylało
To "dzięki" DPF-owi. Normalnie wchodzi ok. 5,6 l - wystarczy Ci dodatkowo 2 litry :D
butler.gdansk
04-03-14, 22:43
Bzdura. Czy z DPf czy bez niego oleju wchodzi tyle samo - 5,9 litra.
Bzdura. Czy z DPf czy bez niego oleju wchodzi tyle samo - 5,9 litra.
"Jeśli motor jest w dobrej kondycji, filtry DPF na ogół funkcjonują bez zarzutów. Warunki ich pracy pogarszają się jednak, gdy np. jednostka napędowa zaczyna brać olej lub ma zużyte wtryskiwacze. Sadza odkłada się wtedy znacznie szybciej, proces regeneracji okazuje się częstszy, a wynikiem tego jest nie tylko zauważalny wzrost zużycia paliwa i gorsze osiągi, ale też rozrzedzenie oleju silnikowego olejem napędowym.
W związku z tym w wielu nowoczesnych dieslach poziom oleju zamiast się stopniowo obniżać, niebezpiecznie rośnie"
źródło: http://www.auto-swiat.pl/1-ekspoatacja-auta-filtrem-dpf-mniej-kosztow-ale-wiecej-problemow
edit: ogólnie DPF to zło tego świata. więcej paliwa i syfu idzie na wypalenie sadzy z tego filtra niż to wszystko warte ta ekologia zasrana.
tu jest fajny tekst:): "A co ma zrobić kierowca, jeśli wjeżdża do garażu, a tu mu się zaświeciła lampka, że właśnie rozpoczął się proces wypalania? Jeździć jak głupi dookoła miasta, żeby filtr sie wypalił? A może nawet się nie da jeździć ze stałą prędkością, bo wszędzie wokół korki? A jak ma DPF-a uzywać taksówkarz, który jeździ dużo, ale tylko po mieście? Czy ma powiedzieć klientowi, że go zabiera w ramach promocji na bezpłatną wycieczkę dookoła miasta, bo sie zaczął filtr wypalać i nie wolno się zatrzymać... Czy to wszystko nie zakrawa na kpiny? Ja tam dziękuję za "oszczędnego" diesla, bo chcę mieć świety spokój i... wybieram auto na benzynę"
butler.gdansk
04-03-14, 23:07
A co to ma do rzeczy w związku z ilością oleju jaką trzeba wlać?
A co to ma do rzeczy w związku z ilością oleju jaką trzeba wlać?
Nie, no kolega nie wiedział ile ma wlać, bo mu wypłynęło 8 litrów, przez ten dpf się mu tam nagromadziło sporo mieszaniny, mógł silnik zatrzeć, bo oleju silnikowego już mało tam było, tzn, rozcieńczony był mocno przez olej napędowy.
Potwierdzam słowa kolegi Donelvis. Rozmawiałem z gościem któy robi w serwisie H i powiedział ze podczas wypalania filtra komp daje podwyższoną dawke paliwa aby wzrosła temp sapalania ale niestety silnik nie spala całego paliwa i cześć ropy przedostaje się przez pierścienie do miski olejowej rozrzedzając tym olej którego przybywa.
butler.gdansk
05-03-14, 15:50
Nie sądzę żeby to było 8 litrów, to by było dwa litry ponad wartość maksymalną...
Złał więcej niż sądził, a te "8" wziął z kosmosu bo po prostu zeszło więcej niż sądził (skoro kupił bez przygotowania 4 litry na wymianę to na pewno był zaskoczony)
To że w opcji z DPF oleju potrafi przybyć to fakt. Najczęściej jednak kompensuje się z poborem silnika i poziom zostaje stały, lub tak jak w moim przypadku (jeszcze zanim usunąłem DPF) minimalnie przybywało (0,2l/15000km).
Nie uwierzę że komuś przybyło 2 litry mieszaniny oleju napędowego/silnikowego bez konsekwencji tak by to nie zostało zauważone.
A co w przypadku jak ktoś pokonywał najczęściej krótkie odcinki, praktycznie ciągle miasto, a gdy komp chciał przepalić dpf, użytkownik gasił silnik i nie dochodziło do wypelanie i później komp znów (mając odczyty z czujników) znów chciał uruchamiać procedurę wypalania, a użytkownik nie świadomy tego, gasił silnik i takie cykle następowały często?
Bzdura. Czy z DPf czy bez niego oleju wchodzi tyle samo - 5,9 litra.
Kolego, czytaj ze zrozumieniem - wskazanie DPF-u miało na celu pokazanie dlaczego tyle oleju mu zeszło, a nie ile ma wejść / wlać!
A po drugie jak już czepiamy się bzdur to wlej 5,9 litra przy wymianie statycznej oleju i zobacz na bagnet, na pewno będzie pow. maks. - wiem z praktyki. 5,6 - 5,7 litra to maks. co wejdzie żeby poziom był 3/4 miarki.
Pozdrawiam
butler.gdansk
06-03-14, 08:19
Trochę zbyt szybko napisałem posta, więc sprostuję bo widzę że źle mnie zrozumiałeś. My fail.
"Bzdura" dotyczyła tego że mogło być 8 litrów spuszczone i o to mi głównie chodziło.
A 5,9 litra jest wg serwisówki i to niezależnie czy jest DPF czy go nie ma.
Wlewam 5,9 litra i mam idealnie na max, nie więcej, nie mniej. Nie trzymam 3/4 miarki bo przy ostrym traktowaniu na trasie potrafi wyskoczyć błąd niskiego poziomu oleju mimo iż jest go tam jest ponad połowa... Częsta przypadłość w Civicu.
Wczoraj zauważyłem dziwną rzecz. Otóż przy zmianie biegu np. z 5 na 6 następuje jakby chwilowe zdławienie auta, czuć przez ułamek sekundy takie jakby zwolnienie auta (coś jak przy redukcji biegu tylko mniej spektakularnie). Zdarzyło się to chyba z 3 razy podczas trasy. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Motor 1.8 benz.
Nie sądzę żeby to było 8 litrów, to by było dwa litry ponad wartość maksymalną...
Złał więcej niż sądził, a te "8" wziął z kosmosu bo po prostu zeszło więcej niż sądził (skoro kupił bez przygotowania 4 litry na wymianę to na pewno był zaskoczony)
To że w opcji z DPF oleju potrafi przybyć to fakt. Najczęściej jednak kompensuje się z poborem silnika i poziom zostaje stały, lub tak jak w moim przypadku (jeszcze zanim usunąłem DPF) minimalnie przybywało (0,2l/15000km).
Nie uwierzę że komuś przybyło 2 litry mieszaniny oleju napędowego/silnikowego bez konsekwencji tak by to nie zostało zauważone.
Nie wziąłem tego z kosmosu! Serio, spuszczałem do baniek 5l z odciętym bokiem, obydwie były prawie pełne, Odejmując litr z każdej wychodzi 8L, no 7 to jest na 100% minimum jakie spuściłem.
A co w przypadku jak ktoś pokonywał najczęściej krótkie odcinki, praktycznie ciągle miasto, a gdy komp chciał przepalić dpf, użytkownik gasił silnik i nie dochodziło do wypelanie i później komp znów (mając odczyty z czujników) znów chciał uruchamiać procedurę wypalania, a użytkownik nie świadomy tego, gasił silnik i takie cykle następowały często?
Nie wiem co jaki czas odbywa się to wypalanie, ale odkąd kupiłem auto (sierpień zeszłego roku), to ani razu nie wyskoczyła mi ta ikonka:/ Krótkie trasy po 10km sa głównie, ale nawet byłem 2 razy nad morzem 800kmw jedną i też nic nie wyskakiwało. W sumie nie wiem czy to dobrze czy źle, i czy ten dpf w ogóle działa:/ czarnego dymu z wydechu nie widać.
Kolego, czytaj ze zrozumieniem - wskazanie DPF-u miało na celu pokazanie dlaczego tyle oleju mu zeszło, a nie ile ma wejść / wlać!
A po drugie jak już czepiamy się bzdur to wlej 5,9 litra przy wymianie statycznej oleju i zobacz na bagnet, na pewno będzie pow. maks. - wiem z praktyki. 5,6 - 5,7 litra to maks. co wejdzie żeby poziom był 3/4 miarki.
Pozdrawiam
A więc ja wlałem 4L, a dzisiaj dolałem jeszcze ponad dwa, bo w bańce zostało jakieś 1,6 L. na bagnecie jest 3/4.
butler.gdansk
07-03-14, 06:18
Podczas gdy komputer szykuje się do wypalenia filtra oraz w momencie kiedy to następuje nie wyskakuje żadna ikonka.
To czy filtr wkrótce będzie się wypalał można zauważyć jedynie na wyświetlaczu chwilowego spalania.
Gdy normalnie jedziesz na biegu i puścisz gaz to powinna być tylko jedna kreska pod zerem oznaczająca brak spalania.
Gdy DPF jest aktywny spalanie chwilowe jest wówczas wyższe. Im bliżej do wypalenia tym kresek jest więcej, a przed samym cyklem jest ich nawet 4-5.
Nie udało mi się nigdy zauważyć samego momentu wypalenia, zawsze umknęło to mojej uwadze.
Ikonka na pulpicie wyskoczy Ci tylko w momencie jak coś będzie się działo nie tak. Np. Jak permanentnie będziesz wyłączał silnik przed rozpoczęciem cyklu to komp wg instrukcji da Ci info że musisz jechać w trasę.
No a jak tego nie zrobisz to pojawi się kolejna ikonka z zaleceniem jazdy do serwisu z powodu zapchania filtra a auto przejdzie w tryb awaryjny.
7 litrów spuszczonego oleju to też bardzo dużo... Weź lepiej zacznij monitorować stan bo takie coś nie może mieć miejsca. Jeśli faktycznie zacznie go szybko przybywać to powinieneś się zgłosić do warsztatu na diagnozę.
DPF zawsze też można wywalić, całkowite koszta (fizyczne wycięcie + modyfikacja sterowania) nie powinny wynieść więcej niż 1000zł.
ralph_Pulawy
07-03-14, 09:11
witam Potrzebuję oznaczenia nadwozia civica sedan rok 2006 dokładnie taki model http://www.netcarshow.com/honda/2006-civic_sedan/
witam Potrzebuję oznaczenia nadwozia civica sedan rok 2006 dokładnie taki model http://www.netcarshow.com/honda/2006-civic_sedan/
USDM sedan to FA1.
Własnie wielu z nas wycięło filtr DPF i zrobiło zmianę w oprogramowaniu u niektórych działają tempomaty u niektórych nie. Jednak moje pytanie dotyczy dymienia z wydechu. U mnie na redukcjach już dawno kolega co z tyłu jechał mówił, iż nieźle dymie, jednak nie przejąłem się bo facet z Hondy twierdzi,ł iż teraz auto wyrzuca resztki sadzy z układu wydechowego. Dziś po ok 8 miesiącach autem odjeżdżał mechanik i stan jest taki sam przy szybszym ruszeniu na 2 tak do 3,5 tys obrotów auto pięknie dymi na czarno przez chwilę a jak wygląda to u was???
ralph_Pulawy
07-03-14, 13:27
czy zawias z civica ufo podejdzie do sedana USDM FA1 2006 chodzi o posadzenie jej trochę niżej
czy zawias z civica ufo podejdzie do sedana USDM FA1 2006 chodzi o posadzenie jej trochę niżej
Nie
mariusz2605
07-03-14, 14:55
Witam i mam pytanie co to za dokładka i czy jest warta tej ceny?
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-06-typer-types-zderzak-sport-i4035448464.html
Paluch_tcw
07-03-14, 14:59
na aukcji informacja, że dolnej dokładki już nie mają.
mariusz2605
07-03-14, 15:44
Tak wiem że już nie mają ale co to jest za wzór bo bardzo mi się podoba i za ile można coś takiego kupić ( nowe lub używane)?
nie pamietam jak to sie nazywa ale poszukaj tego gdzies na stronie hondy bo to oryginalny pakiet akcesoryjny jaki honda wypuszczala
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
butler.gdansk
07-03-14, 16:53
Jeśli się nie mylę to dokładka wersji GP dla 5d
mariusz2605
07-03-14, 17:00
A gdzie to można kupić i za ile?
Kolego butler.gdansk z tego co pamiętam to w marcu miałeś przerabiać nakrętki VOLK pod ogr. alu. , coś dzieje się w temacie bo jestem zainteresowany.
butler.gdansk
07-03-14, 17:16
Marzec dopiero się rozpoczął... ;) Ale mam to na uwadze.
Tak, do dokładka z GP Pack dla 5d :)
Jedni sie upominaja o volki inni o shortshifter, a Szymon nie ma czasu ogarnac, bo jezdzi autobusem do roboty ;)
To jeszcze potwora nie poskładał? ciekawy jestem zwłaszcza swiateł ;)
Tak, do dokładka z GP Pack dla 5d :)
Jedni sie upominaja o volki inni o shortshifter, a Szymon nie ma czasu ogarnac, bo jezdzi autobusem do roboty ;)
jak jeszcze troche pojezdzi busem to sie okaze, ze tabor autobusowy w trojmiescie jest juz w polowie stuningowany przez Szymona :)
btw. tez czekam na info o nakretkach sferycznych by butler.gdansk :)
butler.gdansk
08-03-14, 11:54
To jeszcze potwora nie poskładał? ciekawy jestem zwłaszcza swiateł ;)
Potwór... ;D haha dobre. Klekocący niczym bociany które wracają z Afryki.
Niestety nie mam wpływu na tokarkę CNC na której osobiście nie pracuję. Koleś ma fach w ręku, ale jest że tak to ujmę dziwny i nie mogę się doprosić o gadżety typu short shifter v2,0 oraz sferyczne gniazda do Volków.
Jak coś to shorty klasyczne jeszcze mam.
A znajomy co ma moje auto w swoim warsztacie też sobie w kulki leci. Tak to jest jak się daje coś znajomemu... Już ponad 3 tygodnie nie może mi auto poskładać.
potwory to jeździły wczoraj i dzis u nas na rajdzie arłamów np. te fiesty to potwory konkretne są:) zombie6 by był w 7 niebie:) jak to zasysało to masakra
nie moge znalezc tematu "skrzypienia przy skrecie" u mnie w prawym kole. Taki gumowy skrzyp jak sie kreci kierownica. Podnioslem samochod i wszystko wydaje sie w porzadku,odboje siedza na miejscu,od gory pod maska, zdjalem gume z amortyzatora podsmarowalem ta gume ale nic to nie dalo,tam sie w sumie nic nie obraca przy skrecaniu. Gdzie to trzeba posmarowac?
grypsownik
09-03-14, 16:47
panowie ile trzeba płynu hamulcowego zeby go wymienic w civic 2.2
Jabukasigi
09-03-14, 18:20
nie moge znalezc tematu "skrzypienia przy skrecie" u mnie w prawym kole. Taki gumowy skrzyp jak sie kreci kierownica. Podnioslem samochod i wszystko wydaje sie w porzadku,odboje siedza na miejscu,od gory pod maska, zdjalem gume z amortyzatora podsmarowalem ta gume ale nic to nie dalo,tam sie w sumie nic nie obraca przy skrecaniu. Gdzie to trzeba posmarowac?
Przyczyna może tkwić w przytartym łożysku nad amorem.Mam to samo,byłem u czterech czarodziejów i nikt tego nie rozgryzł.
panowie ile trzeba płynu hamulcowego zeby go wymienic w civic 2.2
kup 1l wchodzi bodaj 0.7
nie moge znalezc tematu "skrzypienia przy skrecie" u mnie w prawym kole. Taki gumowy skrzyp jak sie kreci kierownica. Podnioslem samochod i wszystko wydaje sie w porzadku,odboje siedza na miejscu,od gory pod maska, zdjalem gume z amortyzatora podsmarowalem ta gume ale nic to nie dalo,tam sie w sumie nic nie obraca przy skrecaniu. Gdzie to trzeba posmarowac?
U mnie przyczyną takiego skrzypienia był sworzeń wahacza - to było co prawda nie w obecnym tylko w starszym civicku, ale też długo się z tym bujałem, pojawiało się i znikało na kilka tygodni, niosło się jakby z góry a okazało się, że to sworzeń wahacza dolnego.
no wlanie u mnie tez raz jest ten skrzyp,raz go niema,cos jak ze sprzeglem. Kurcze myslalem ze to jakas prosta sprawa. Dzwiek tez jak by dochodzil z gory ale moze sie przenosic. Jak unioslem auto to przestal skrzypiec i nie dalo sie zdjagnozowac
Dokładnie tak samo się z tym męczyłem. Ostatecznie, gdy już miałem trop, że to może być ten sworzeń, to wypsikałem go WD40 i cisza jak ręką odjął. To już wiedziałem, że to jest przyczyna. Sworzeń do wymiany oczywiście bo WD40 to nie rozwiązanie. I tak miałem szczęście bo kulałem się z tym skrzypieniem pojawiającym się i znikającym np. na pół zimy w sumie ponad rok, a gdyby ten sworzeń strzelił to wahacz spadał na felgę i blokował koło - większa prędkość i dalej nie chce myśleć co by było.
kurcze ja gdzies tu czytalem ze to w ufo typowa usterka i winne sa odboje bo wypadaja ze swojego miejsca,u mnie podnosilem woz i wszystko siedzi ladnie tak jak powinno. lub gorne lozysko na amorze,jednak to taki gumowy skrzyp nie przypominajacy sworznia ale kto wie,sworznie tez lubia trzeszczec.najgorsze jest to ze jak podchodze szukac gdzie skrzypi to nie skrzypi :) potem wsiada ktos z boku,ruszam skrecam i łiiiiii łii łiiiiii pasazer patrzy na mnie z dziwna mina czy dojedziemy do celu
:)
butler.gdansk
10-03-14, 13:10
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?43134-Skrzypienie-(nie-stuki)-z-przedniego-zawieszenia/page5&highlight=odbojniki
o wlasnie,dzieki panie szymonie :)
no u mnie tez ostatnio skrzypi jak stary tapczan :/
Jabukasigi
10-03-14, 21:13
Z tym zgrzypieniem przy wchodzeniu w zakręty byłem w serwisie i trochę zbaranieli.Dali mi wspaniałą radę;wymieniać wszystko po kolei metodą prób i błędów.Szacun.
Czy w 3D do się do góry złożyć tylne siedzenia? Próbowałem i się poddałem.
Nie da się w 3D. Z drugiej strony po co Ci to, skoro nie ma drzwi? :)
Czy w 3D do się do góry złożyć tylne siedzenia? Próbowałem i się poddałem.
Potwierdzam, że się nie da ... jednak gdyby zmienić te dolne mocowania od wersji FK (5D) to może by się dało (?).
co to znaczy zlozyc do gory? Normalnie sklada sie przeciez do dolu... Nie ogarniam:)
co to znaczy zlozyc do gory? Normalnie sklada sie przeciez do dolu... Nie ogarniam:)
Pewnie chodzi o magic seats. W 3D nie ma blokady w gornej pozycji. Tj mozna podniesc siedzisko ale juz nie mozna go w tej pozycji zablokowac.
co to znaczy zlozyc do gory? Normalnie sklada sie przeciez do dolu... Nie ogarniam:)
Przecież w 5D można złożyć do góry:)
http://cdn.cnet.com.au/story_media/339295348/honda-civic-si-hatch_4.jpg
Pewnie chodzi o magic seats. W 3D nie ma blokady w gornej pozycji. Tj mozna podniesc siedzisko ale juz nie mozna go w tej pozycji zablokowac.
mnie nawet nie udało się go podnieść!:confused:
Ile wchodzi płynu hamulcowego przy jego wymianie i czy DOT 5.1 Motula będzie odpowiedni ?
Paluch_tcw
11-03-14, 21:37
U mnie litr na wymianę wystarczył. Zalecany jest DOT3 lub DOT4. Weź sobie ATE SL.6 ma podwyższoną temperaturę wrzenia i jest DOT4.
a to cos nowego dla mnie,nie wiedzialem ze tak mozna zlozyc. Dzieki
marcin001984
12-03-14, 07:06
ktoś się orientuje jakiego producenta są fabryczne hondowskie łożyska kół?
ktoś się orientuje jakiego producenta są fabryczne hondowskie łożyska kół?
Ja miałem NSK, chyba że ktoś już wcześniej tam coś grzebał.
grypsownik
12-03-14, 18:49
Panowie powiedzcie mi jak się wymienia pasek klinowy i czy to jest łatwe czy trzeba coś napinać bo wiem ze trzeba napinacz odkręcić i co jak odkrece to ściągam pasek i montuje nowy i zakrecam sam się napnie??? Jak rozpoznać czy pasek jest dobrze napięty czy trzeba go wymieniec???
Czy w sedanie moge sprawdzić kody błedów na tzw sreberko?
marcin001984
14-03-14, 00:31
Czy w sedanie moge sprawdzić kody błedów na tzw sreberko?
Wsadź sreberko, włącz zapłon i czekaj. U mnie najpierw się zapaliła lampka w suficie, a potem ew. błędy
Wg serwisówki da się odczytać tak samo jak w 5D
Witam. Miesiąc temu zakupiłem ufo w wersji sport 5d. Z tego co wiem to powinien być w tej wersji tempomat tylko że nie mogę go znaleźć :( Tak samo parkomat, gdy cofam to nic nie pika w razie przeszkody. Są cztery czujniki z tyłu, chyba ze musze jeszcze cos dokupić żeby to działało? Sorry, za pewnie infantylne pytania ale tak to jest gdy się wcześniej jeździło dwudziestoletnim oplem i nie ma pojęcia o elektronice:)
butler.gdansk
14-03-14, 09:58
Napisz z jakiego rocznika masz to auto oraz w jakim kraju było pierwotnie brane z salonu.
Wersje wyposażenia różnią się w poszczególnych krajach. Przedlift/polift też robi sporą różnicę.
Witam. Miesiąc temu zakupiłem ufo w wersji sport 5d. Z tego co wiem to powinien być w tej wersji tempomat tylko że nie mogę go znaleźć :( Tak samo parkomat, gdy cofam to nic nie pika w razie przeszkody. Są cztery czujniki z tyłu, chyba ze musze jeszcze cos dokupić żeby to działało? Sorry, za pewnie infantylne pytania ale tak to jest gdy się wcześniej jeździło dwudziestoletnim oplem i nie ma pojęcia o elektronice:)
To sa trzy guziki do sterowania cruise control. Pierwszy od lewej - musi byc wcisniety, zeby aktywowac. Srodkowy jest do programowania predkosci, prawy kasuje dzialanie.
http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/39/79/17/95/3979179578_3
Napisz z jakiego rocznika masz to auto oraz w jakim kraju było pierwotnie brane z salonu.
Wersje wyposażenia różnią się w poszczególnych krajach. Przedlift/polift też robi sporą różnicę.
Rocznik 2006. Z Niemiec.
Panowie moze macie pomysl co to moze byc - wczoraj a wlasciwie juz dzis jechalem obwodnica, but w podlodze i nagle check engine i silnik w trybie awaryjnym
jedzie do 2000rpm, slychac ze turbo odlaczone i nie pompuje, ogolnie chodzi jak wolnossak
chmury dymu nie bylo, oleju nie wyrzucil, jak dojechalem to sprawdzilem poziom i jest w normie, wiec raczej nie turbo, pytanie co to moze byc w takim razie?
Posiada ktoś jakieś informacje o zawieszeniu gwintowanym MTS v4? Jakieś porównania związane z gwintem MTS v3?
To sa trzy guziki do sterowania cruise control. Pierwszy od lewej - musi byc wcisniety, zeby aktywowac. Srodkowy jest do programowania predkosci, prawy kasuje dzialanie.
http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/39/79/17/95/3979179578_3
U mnie inaczej kierownica wygląda. Nie mam przycisków CRUSE,RES oraz SET, a na ich miejscu mam te przyciski co Ty masz trochę niżej czyli SEL, RESET i Info. Pewnie jednak nie mam tego tempomatu na wyposazeniu.
Panowie moze macie pomysl co to moze byc - wczoraj a wlasciwie juz dzis jechalem obwodnica, but w podlodze i nagle check engine i silnik w trybie awaryjnym
jedzie do 2000rpm, slychac ze turbo odlaczone i nie pompuje, ogolnie chodzi jak wolnossak
chmury dymu nie bylo, oleju nie wyrzucil, jak dojechalem to sprawdzilem poziom i jest w normie, wiec raczej nie turbo, pytanie co to moze byc w takim razie?
u mnie w vw to byl obiaw zawieszenia sie zmiennej geomertri w turbo
U mnie inaczej kierownica wygląda. Nie mam przycisków CRUSE,RES oraz SET, a na ich miejscu mam te przyciski co Ty masz trochę niżej czyli SEL, RESET i Info. Pewnie jednak nie mam tego tempomatu na wyposazeniu.
no to niemasz
butler.gdansk
14-03-14, 11:54
Rocznik 2006. Z Niemiec.
Jeśli chodzi o tempomat to tak jak pisze filipfm. Jeśli tych przycisków nie masz to znaczy że nie posiadasz tempomatu.
Wersje przedlifotwe, a więc taką jak Ty posiadasz nie miały nawet w najwyższej opcji czujników parkowania. Dokładane były one czasami przez salon, ale nie były one sygnowane marką Honda.
Jeśli masz czujniki w zderzaku to gdzieś powinna być na wierzchu centralka. Jak nie ma to idź po kablach z czujników.
Panowie moze macie pomysl co to moze byc - wczoraj a wlasciwie juz dzis jechalem obwodnica, but w podlodze i nagle check engine i silnik w trybie awaryjnym
jedzie do 2000rpm, slychac ze turbo odlaczone i nie pompuje, ogolnie chodzi jak wolnossak
chmury dymu nie bylo, oleju nie wyrzucil, jak dojechalem to sprawdzilem poziom i jest w normie, wiec raczej nie turbo, pytanie co to moze byc w takim razie?
Po ponownym odpaleniu nadal to samo?
Ja miałem dwa razy taki przypadek.
1. Po usunięciu DPF program był zły wgrany
2. Zapchał mi się EGR
Podłącz pod kompa, bo tak to jak zabawa ciucubabkę
oki, dzieki za podpowiedzi.
EGR to pewnie zawalony jest konkretnie, bo nigdy nie czyszczony..A Ty Szymon czysciles egr po tej zawieszce?
stalo sie to w nocy wiec tylko zajrzalem pod maske czy na pierwszy rzut oka wszystko ok, jak wroce to go znow odpale i zobacze czy dalej bledem rzuca i zobacze, moze sie uda zczytac kod 'na sreberko'
jak nie to na komp podjade i zobacze co mowi
butler.gdansk
14-03-14, 12:13
Jak montowali mi IC to nie hefneli jednej rurki przy połączeniu z kolankiem silikonowym.
Robiliśmy próbę i po 1-2km jazdy rurka spadła i zaczęło mega szarpać, rzucać, dymiło jak cholera, stracił moc... Ale żadnego checku nie wywaliło.
Mieliśmy 6km to spawacza który mógł nam pomóc, jakoś się doturlałem.
Po poprawnym złączeniu rurek włączyliśmy silnik, zrobiliśmy próbę przez kilka kilometrów i wszystko było ok.
Ale jak wracałem już do domu zapalił się check, stracił moc...
Po podłączeniu kompa okazało się że EGR się zapchał. Wyczyszczony został elektrochemicznie (czy jakoś tak - nie pamiętam) i do tej pory jest ok.
U mnie inaczej kierownica wygląda. Nie mam przycisków CRUSE,RES oraz SET, a na ich miejscu mam te przyciski co Ty masz trochę niżej czyli SEL, RESET i Info. Pewnie jednak nie mam tego tempomatu na wyposazeniu.
To mozliwe, ze masz comforta a nie sport. Chcoiaz z tymi wersjami wyposazenia to rozne opcje sie dzialy w roznych krajach.
masz metalowe nakladki na pedaly czy gumowe? Masz skladane elektrycznie lusterka?
To mozliwe, ze masz comforta a nie sport. Chcoiaz z tymi wersjami wyposazenia to rozne opcje sie dzialy w roznych krajach.
masz metalowe nakladki na pedaly czy gumowe? Masz skladane elektrycznie lusterka?
Mam metalowe nakładki i składane elektrycznie lusterka, wiec chyba to wersja sport.
Jak montowali mi IC to nie hefneli jednej rurki przy połączeniu z kolankiem silikonowym.
Robiliśmy próbę i po 1-2km jazdy rurka spadła i zaczęło mega szarpać, rzucać, dymiło jak cholera, stracił moc... Ale żadnego checku nie wywaliło.
Mieliśmy 6km to spawacza który mógł nam pomóc, jakoś się doturlałem.
Po poprawnym złączeniu rurek włączyliśmy silnik, zrobiliśmy próbę przez kilka kilometrów i wszystko było ok.
Ale jak wracałem już do domu zapalił się check, stracił moc...
Po podłączeniu kompa okazało się że EGR się zapchał. Wyczyszczony został elektrochemicznie (czy jakoś tak - nie pamiętam) i do tej pory jest ok.
to tez juz przerabialem po przekladaniu rurek od ic ale jak spadnie waz to auto jedzie ledwo ledwo i checka mi tez nie wywalalo, poza tym slychac jak waz spada:)
no nic, zobacze czy blad bedzie po ponownym uruchomieniu
a jak czysciles egr to wymieniali ci uszczelki czy zlozyli na starych? mysle ze to czeka mnie bez wzgledu na przyczyne dzisiejszej zawieszki..
Mam metalowe nakładki i składane elektrycznie lusterka, wiec chyba to wersja sport.
zgadza sie, nie widzialem comforta z alu pedalami, tym bardziej lusterka skladane tam nie wystepowaly
butler.gdansk
14-03-14, 13:10
Jak zawiozłem im auto przed północą, to następnego dnia przed południem miałem już zrobione.
Tak więc chyba złożyli na starych uszczelkach, ale głowy nie dam że coś tam innego wykombinowali.
Oby to było to bo koszty w sumie niewielkie.
ja mam atrape z polifta i metalowe nakladki w komforcie,ktos dolozyl,taki juz kupilem
Panowie, który z was robił u siebie chipa w dieslu bo bym potrzebował parę rad od kogoś kto już to ma za sobą.
PZ
butler.gdansk
14-03-14, 16:16
Mam Ci listę zrobić? :D
Nie no trochę w temacie jestem poszukałem na forum zastanawiam się czy będzie konieczność wzmocnienia sprzęgła? I ile tak naprawdę daje ten remaping czy bardzo czuć te nowe 30 kuców? jakie są twoje odczucia?
butler.gdansk
14-03-14, 16:28
Sprzęgło to najsłabsze ogniwo w naszym dieslu. Na serii wytrzymuje średnio 100000km. Jak zrobisz remap na więcej jak 180KM to licz się z tym że uślizgi pojawią się bardzo szybko.
W sumie każdemu co znam i robił chiptuning padało prędzej czy później, zazwyczaj w pierwszych chłodniejszych miesiącach kiedy sprawność jednostki wzrasta.
Jeśli chodzi o efekty - czuć zdecydowanie poprawę dynamiki.
No cóż koszta troszkę w wzrosną przez sprzegło. Czyli jednak wato :)
Dzięki za odpowiedz
Posiada ktoś jakieś informacje o zawieszeniu gwintowanym MTS v4? Jakieś porównania związane z gwintem MTS v3?
ile moze kosztowac dorobienie kluczyka,na szczescie sie znalazl ale dlugo szukalismy :) pytam z ciekawosci.pewnie tylko w aso mozna to zrobic,nie?
Czy założenie dystansów 20mm na stronę (czyli 40mm na oś) poprawi prowadzenie w zakrętach?
jorgus 1312
15-03-14, 20:17
Witam.mam hanie z navi chcę zamontować kamerkę cofania i niemam pojęcia pod jakie złącza ją podłączyć .szukałem ale tylko wyszukałem że pod czytnik navi.proszę o podpowiedż
butler.gdansk
15-03-14, 22:17
Musisz się dostać do gniazd na tyłach napędu DVD który masz w schowku pasażera. Trochę rozbierania tapicerki jest przy tym.
Jedno z gniazd jest 7-pinowe i pod nie podłącza się kamerę.
Kabelek wygląda jak na fotce poniżej i dostępny jest tu (http://www.civinfo.com/forum/civinfo-traders/51028-video-cables-reversing-camera-etc-50.html)
Jeśli szkoda Ci kasy na taki adapterek to można sobie poradzić w inny sposób...
W tej siedmiopinowej wtyczce aktywne są tylko cztery przewody.
1- spięty z 6
2- pusty
3- video
4- ekranowanie (masa)
5- pusty
6- spięty z 1
7- pusty
Dwa są spięte, co oznacza dla navi że w trakcie cofania obraz automatycznie przełączy się na wejście av.
Dwa inne to obraz oraz jego ekranowanie (masa).
http://www.civinfo.com/forum/attachments/civinfo-traders/83446d1358247756-video-cables-reversing-camera-etc-civinfo-ad1.jpg
Musisz się dostać do gniazd na tyłach napędu DVD który masz w schowku pasażera. Trochę rozbierania tapicerki jest przy tym.
Jedno z gniazd jest 7-pinowe i pod nie podłącza się kamerę.
Kabelek wygląda jak na fotce poniżej i dostępny jest tu (http://www.civinfo.com/forum/civinfo-traders/51028-video-cables-reversing-camera-etc-50.html)
Jeśli szkoda Ci kasy na taki adapterek to można sobie poradzić w inny sposób...
W tej siedmiopinowej wtyczce aktywne są tylko cztery przewody.
1- spięty z 6
2- pusty
3- video
4- ekranowanie (masa)
5- pusty
6- spięty z 1
7- pusty
Dwa są spięte, co oznacza dla navi że w trakcie cofania obraz automatycznie przełączy się na wejście av.
Dwa inne to obraz oraz jego ekranowanie (masa).
http://www.civinfo.com/forum/attachments/civinfo-traders/83446d1358247756-video-cables-reversing-camera-etc-civinfo-ad1.jpg
Trzeba pamietac, ze w polifcie zmienili piny :/
znalazlem nawet gdzies na civinfo opis, ale przy montazu i tak nie dzialalo i kombinowalem metoda prob i bledow
--------------------------------
Coś chyba zepsułem u siebie w UFOku :mad:
i troche nie mam pojecia co.
Zabralem sie wreszcie za realizacje malych prac w kierunku audio a przy okazji zrobic sobie oswietlenie bagaznika.
Zamontowalem profil alu do półki, przeciągnąłem kabelek do lampki i podpiąłem taśmę LED. I wszystko bylo ok, do momentu jak nie wpialem znowu diody LED do oryginalnej lampki. Po chwili od zamontowania w lampce zaczęło się kopcić, stopiło obudowę tej maultkiej diody (czy co to tam jest zamontowane) i nadtopiło plastik. Odłączyłem lampkę i teraz ciekawostka - jak mierzę napięcie na wtyczce to jest nominalne ok 13V. Ale jak podpinam jakieś obciążenie (żaróweczka czy taśma LED) napięcie spada do 8V.
Na oświetleniu wewnętrznym, które wisi na tym samym bezpieczniku nie ma takich objawów.
Pytanie - co się mogło stać ... i czy się bać?
grypsownik
16-03-14, 01:51
Panowie możecie mi opisać wszystkie rolki jakie są q civicu 2.2 napędzane przez pasek klinowy
Robiłem wczoraj u kumpla w jego ufoku 1.8 regulacje zaworów i zauważyłem drobne pocenie z zaworu pcv. Patrzyłem u mnie i sucho. Co może być tego przyczyną?
grypsownik
16-03-14, 18:28
Panowie ile macie rolek które napędza pasek klinowy w dieslu 2.2. Ja mam diesla i mam 6 rolek. Bo widziałem zdjęcia ze jest 7 i jedna się usuwa??? Czy w naszych dieslach jest 6 czy 7??? Jak wy macie??
W polifcie już seryjnie jest mniej. Dzięki temu alternator dłużej pozyje
grypsownik
16-03-14, 20:33
panowie to jaki pasek pasuje do 2007r. 2.2 diesel civic hatchback bo ja mam 6 rolek na pasku i bedzie pasowal conti
7PK1642
ściągnij sobie manuala i tam bedzie pokazane. Ja przyznam się ze jeszcze w swoim nie ściągałem paska od nowości. Podobno wystarczy klucz 14 z długą przedłużką
Panwie czy wszystkie nasze ufolki posiadają ASR wczoraj podczas jazdy na mokrym przy ruszaniu w koleinach koła kręciły mi w miejscu.
U nas w PL wszystkie miały,być może na Tajlandię nie było w serii systemu VSA :p
Jesli mielisz kołami w miejscu to powinien mrygać taki zółty trójkącik na obrotomierzu i silnik nie powinien wchodzić na wyzsze obroty mimo z ety jeszcze głębiej wciskasz gaz
Zawsze myślałem ze VSA u nas = ESP a nie ASR. Muszę to sprawdzić Panie Łukaszu :D. Z tego co pamiętam auto ruszało ale przebierało kołami troszkę przy starcie, dopiero po redukcji na 2 załapało swój rytm.
ja sobie trawnik tez dalem rade przeorać,ale to jest tak ze,zrywa i odrazu odpuszcza,jednak za nim wejdzie na (bodajze) 2,5tys obr. i pusci to juz trawe na 1-2 metrach wyrwie,ale zapiszczec jest ciezko nie wylaczajac vsa,przynajmniej u mnie przy malym silniku. Pierwszego dnia jak kupilem ten samochod,przy wyjezdzaniu z blota tak mi cos slabo jechal,bylem przekonany ze cos jest popsute,z jednej strony mysle sprzeglo ale to tez nie byl ten obiaw bo nie chcial wejsc na obroty. Potem tu sie doczytalem ze tak ma byc i Czekalem na zime zeby doswiadczyc jak to bedzie,to samo z zarzucaniem (bez recznego) ale zima byla taka ze za duzo sie tymi atutami nie pobawilem.w sumie to z 2tyg zimy bylo,przynajmniej u mnie. Czekalem ze zmiana opon do konca,bylem juz umowiony z wulkanizatorem ale sie zima skonczyla i nie zdazylem pare zl w portfelu zostalo bo zimowych gum na wymiane niemam
:)
UWAGA !
czy tylnie boczne lampy (z kierunkami) z polifta pasują do tego przed lifta ? chce sobie przełożyć bo w polifcie były białe, a przed liftem okropne pomarańczowe :)
czekam na pomoc :)
Zawsze myślałem ze VSA u nas = ESP a nie ASR.
vsa= esp+ asr
Zawsze myślałem ze VSA u nas = ESP a nie ASR. Muszę to sprawdzić Panie Łukaszu :D. Z tego co pamiętam auto ruszało ale przebierało kołami troszkę przy starcie, dopiero po redukcji na 2 załapało swój rytm.
To co Ty z 3-ki ruszałeś skoro piszesz, żeś redukował na 2:)
Posiada ktoś jakieś informacje o zawieszeniu gwintowanym MTS v4? Jakieś porównania związane z gwintem MTS v3?
vsa= esp+ asr
Jest to pewne? Zatem w sedanie powinno być to samo jak w hatchu? Aż muszę sprawdzić czy się aktywuje na zakręcie czy raczej tego nie odczuję?
Jest to pewne? Zatem w sedanie powinno być to samo jak w hatchu? Aż muszę sprawdzić czy się aktywuje na zakręcie czy raczej tego nie odczuję?
w sedanie od 06.07 roku jest to w standardzie,ja sprawdzałem to zimą na dużym parkingu i działa
Panowie po zbitej szybie wleciało mi w wylot trochę zbitego szkła. Odkurzaczem nie idzie wyciągnąć a jak chciałem podważyć kratkę to dziwnie się wyginała i przestałem zęby nie pękła. Tą cześć można wymontować? jeśli tak to jak?
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2775553ec010.jpg (http://naforum.zapodaj.net/2775553ec010.jpg.html)
Panowie po zbitej szybie wleciało mi w wylot trochę zbitego szkła. Odkurzaczem nie idzie wyciągnąć a jak chciałem podważyć kratkę to dziwnie się wyginała i przestałem zęby nie pękła. Tą cześć można wymontować? jeśli tak to jak?
sprobuj ustawic na full dmuchawe i przylozyc odkurzac przerabialem taki temat w vw w sobote sprzatalem w aucie i niewiadomo skad pod dywaniki szklo bylo jeszcze , a szyba byla rozbita 7miesiecy temu...
Panowie po zbitej szybie wleciało mi w wylot trochę zbitego szkła. Odkurzaczem nie idzie wyciągnąć a jak chciałem podważyć kratkę to dziwnie się wyginała i przestałem zęby nie pękła. Tą cześć można wymontować? jeśli tak to jak?
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/2775553ec010.jpg (http://naforum.zapodaj.net/2775553ec010.jpg.html)
W FN1 wpadły mi kiedyś jakieś robale, kratkę zdemontowałem podważając paznokciami "górną i dolną część" ramki kratki. Wyszła bez jakichkolwiek problemów.
Panowie, nie wiem co jest grane, przy około 1700 obrotach (1500-2000), zwiększają się drgania i to znacznie, czuć to na pedale gazu, słychać dźwięk takich typowych drgań. Zaglądając pod słychać go bardziej z prawej strony silnika (po stronie kierowcy) O co chodzi? Przy innych obrotach prace silnika słychać normalnie.. Co gorsza zauważyłem ze się to nasila:(
Czyli to będą wtryski?:(
Paluch_tcw
30-03-14, 19:46
Raczej koło dwumasowe. Trzęsie autem przy gaszeniu/odpalaniu ?
chyba dwumas
spróbuj ruszyć bez gazy na 1 jak się nasili to masz odpowiedź
elminsterr
31-03-14, 12:41
Mam szybkie pytanie czy możecie polecić jakiś sprawdzony sklep internetowy specjalizujący się w Civicach, gdzie mógłbym kupić w dobrych cenach filtr oleju, płyn hamulcowy, filr powietrza, filtr przeciwpyłkowy i inne tego typu rzeczy do FK2?
Mam szybkie pytanie czy możecie polecić jakiś sprawdzony sklep internetowy specjalizujący się w Civicach, gdzie mógłbym kupić w dobrych cenach filtr oleju, płyn hamulcowy, filr powietrza, filtr przeciwpyłkowy i inne tego typu rzeczy do FK2?
http://haparts.pl/
chyba dwumas
spróbuj ruszyć bez gazy na 1 jak się nasili to masz odpowiedź
spróbuje jutro, ale zauważył bym gdyby tak było. Kolega w bmw mówił ze siada mu dwumas i pokazywał jak trzęsie, ale pedałem sprzęgła, ja u siebie czuje lekkie wibracje tylko na pedale gazu w granicach 1.500 -2k przy stałej lekko zwiększającej prędkości. Co więcej na biegu jałowym też są drgania i taki charakterystyczny dźwięk silnika, na wciśniętym sprzęgle tak samo. A i zauważyłem że jak jest zimno tak jak dzisiaj rano, to sutko jedzie normalnie, dopiero jak się dobrze zagrzeje, albo temperatura na zewnątrz jest powyżej 10 stopni to wtedy to ustrojstwo hałasuje. Dziwne:/ przed zimą tego nie było. Aż się boje myślę co to może buc, już nie chce lata:P przynajmniej auto działało dobrze hehe
spróbuje jutro, ale zauważył bym gdyby tak było. Kolega w bmw mówił ze siada mu dwumas i pokazywał jak trzęsie, ale pedałem sprzęgła, ja u siebie czuje lekkie wibracje tylko na pedale gazu w granicach 1.500 -2k przy stałej lekko zwiększającej prędkości. Co więcej na biegu jałowym też są drgania i taki charakterystyczny dźwięk silnika, na wciśniętym sprzęgle tak samo. A i zauważyłem że jak jest zimno tak jak dzisiaj rano, to sutko jedzie normalnie, dopiero jak się dobrze zagrzeje, albo temperatura na zewnątrz jest powyżej 10 stopni to wtedy to ustrojstwo hałasuje. Dziwne:/ przed zimą tego nie było. Aż się boje myślę co to może buc, już nie chce lata:P przynajmniej auto działało dobrze hehe
Może olejowa poduszka silnika Ci padła?
Ooo, w sumie może być, zmieniłem ostatnio z przodu tuleje na poliuretanowe, może dały popalić poduszce. Czy ona jest po stronie kierowcy? Ze dwa tygodnie temu na parkingu kumpel mi mówił co taka plama oleju pod autem w okolicy lewego przedniego koła, ale wydawała się sucha i nic nie kapało i dalej w innym miejscu koło jego auta tez była wiec uznaliśmy że to kogoś innego. Olej w aucie był, więc ruszyłem w drogę, zapominając o sprawie. Ale ile tego oleju może być w tej poduszce, chyba nie aż tyle żeby tak plamić:/
Jutro jadę na kanał, i zobaczę czy na zimnym silniku będą występowały drgania.
panowie dobrze pamietam ze nakretki do naszych civicow (zarowno fd jak i fk) to m12x1.5?
butler.gdansk
02-04-14, 10:37
Tak, dobrze pamiętasz :)
Mam szybkie pytanie czy możecie polecić jakiś sprawdzony sklep internetowy specjalizujący się w Civicach, gdzie mógłbym kupić w dobrych cenach filtr oleju, płyn hamulcowy, filr powietrza, filtr przeciwpyłkowy i inne tego typu rzeczy do FK2?
Jeśli nie OEM graty to kupuję na Motointegrator.pl. Mają sporo punktów odbioru (wspólnych z intercars), ja tam co roku zamawiam filtry. Płyny ostatnio kupione tutaj http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=8957160.
http://e-autoparts.pl lub http://www.iparts.pl
Co prawda nie są to sklepy "specjalizujące" się konkretnie tylko w civicach, ale mają sporo części do japońców również. Ja na przemian zamawiałem z nich w zależności u którego było taniej. W pierwszym, zamawiałem filtry, wszystko Blueprinta i pasowało idealnie, a cena była wręcz imponująca ;p. Nie było luzów np na filtrze powietrza w stosunku do Knechta co mogło by powodować jakiś rezonans/drażniący dźwięk. W dodatku gościu jeszcze dzwonił do mnie, żeby potwierdzić konkretny model samochodu co mnie nawet zaskoczyło i to mile. W drugim zamawiałem tarcze hamulcowe i chłodnice wody i też bez zastrzeżeń, więc mogę śmiało polecić oba.
Dodatkowo tak samo jak w Motointegrator wybierasz konkretny model samochodu i Ci wyszukuje do niego część, albo szukasz po nr. katalogowym.
Właściciele sedanów muszą trochę kombinować bo do wyboru jest tylko 4D w wersji IMA, nie wiem czemu nie ma wersji 1.8 :(. Ale wtedy szukam na Motointegrator i później wracam tam z nr. katalogowym ;p. Zresztą zawsze sprawdzam wszystko po nr. katalogowym.
http://www.zmienolej.pl/ <- tu kupiłem AMSOIL Signature 0W30, a płyn do skrzyni biegów w http://haparts.pl .
Płyn chłodniczy, hamulcowy i inne drobne to w sklepie motoryzacyjnym u siebie. Nie wiem tylko jak z podkładkami pod śruby do spuszczania oleju silnikowego i ze skrzyni biegów, ja zostawiłem stare bo były w porządku.
Ooo, w sumie może być, zmieniłem ostatnio z przodu tuleje na poliuretanowe, może dały popalić poduszce. Czy ona jest po stronie kierowcy? Ze dwa tygodnie temu na parkingu kumpel mi mówił co taka plama oleju pod autem w okolicy lewego przedniego koła, ale wydawała się sucha i nic nie kapało i dalej w innym miejscu koło jego auta tez była wiec uznaliśmy że to kogoś innego. Olej w aucie był, więc ruszyłem w drogę, zapominając o sprawie. Ale ile tego oleju może być w tej poduszce, chyba nie aż tyle żeby tak plamić:/
Jutro jadę na kanał, i zobaczę czy na zimnym silniku będą występowały drgania.
Poduszka olejowa jest od strony pasażera. Możesz zobaczyć czy nie siedzi zbyt nisko, gdzieś tu chyba na forum było zdjęcie, które pokazuje, jak nisko może siedzieć sprawna poduszka, a jak jest poniżej to oznacza, że padnięta.
kanał będzie jutro bo kolegi nie ma dziś w domu, wiec jutro napisze co tam zaobserwujemy.
ja filtry i inne czesci kupowałem na markowe części, szuka się po numerze części, mega tanio, taniej niz na iparts.pl
marcin001984
04-04-14, 00:58
Mam taki mały problem z hamulcem ręcznym. A może tak powinno być, chociaż nie sądzę. Kiedy jest opuszczony to lewarek/wajcha ma dość duży luz i można nim dość mocno ruszać na boki. Jak zaciągnę ręczny to problem znika i stoi sztywno jak f... :p U Was też tak jest czy rzeczywiście coś się u mnie poluzowało?
U Was też tak jest czy rzeczywiście coś się u mnie poluzowało?
U mnie lata na boki, 1.8 2006.
U mnie tez tak lata, jak jest opuszczony. Moge sie podpiac pod to pytanie.
Mnie sie zawsze wydawalo ze on tak dygocze z radosci na mysl o dynamicznej jezdzie... :P
U mnie tez tak lata, jak jest opuszczony. Moge sie podpiac pod to pytanie.
Mnie sie zawsze wydawalo ze on tak dygocze z radosci na mysl o dynamicznej jezdzie... :P
merda ogonem :p
butler.gdansk
04-04-14, 09:58
:cool: Mi też merda :cool:
u mnie tez lata. Byl juz kiedys temat o tym i wyszlo ze tak maja wszyscy,jakies niedopracowanko hondy. Zapytal bym o co innego,jak zaciagam reczny na asfalcie to auto mocno zwalnia ale w zyciu bym nie zblokowal kól,czy u was tez tak jest? Czy mozecie zarzucic auto na rekawie?
Witam. Kupiłem niedawno ufo i mam problem z parktronikiem. Widzę ze z tylu sa zamontowane 4 czujniki cofania ale gdy cofam to nie ma żadnego sygnału dzwiękowego. Pewnie coś jeszcze trzeba dokupić typu jakiś niewielki głośniczek czy coś w tym stylu. We wcześniejszym samochodzie nie miałem czujnika cofania więc nie mam pojęcia na jakiej zasadzie to działa
butler.gdansk
04-04-14, 15:49
Kwestia czy masz auto przed czy poliftowe a więc czy czujniki są fabryczne czy dokładane. Jeśli posiadasz przedlift to na 100% są dokładane (bo nie było ich w serii) i musi być gdzieś centralka za nie odpowiadająca podobna do tych jakich pełno jest np. na Allegro.
Jeśli masz polift to musiałbyś sprawdzić w menu przy kierownicy. Sygnały ostrzegawcze wyświetlają się na tym samym pomarańczowym wyświetlaczu co pokazuje otwarte drzwi itp.
Auto mam z 2006 czyli przed liftingiem.Tej centralki szukać gdzieś koło kierownicy? Jeden z tych czujników mam trochę wepchniety do środka-może mieć to wpływ na prawidłowe działanie?
Kwestia czy masz auto przed czy poliftowe a więc czy czujniki są fabryczne czy dokładane. Jeśli posiadasz przedlift to na 100% są dokładane (bo nie było ich w serii) i musi być gdzieś centralka za nie odpowiadająca podobna do tych jakich pełno jest np. na Allegro.
Jeśli masz polift to musiałbyś sprawdzić w menu przy kierownicy. Sygnały ostrzegawcze wyświetlają się na tym samym pomarańczowym wyświetlaczu co pokazuje otwarte drzwi itp.
butler.gdansk
04-04-14, 16:11
W takim razie jeśli centralka parktronika jest, to tam, gdzie właściciel (lub jakiś mechanik) ją umieścił. Tak jak byś Ty teraz kupił sobie czujniki z centralką i kombinował gdzie ją dać by była widoczna.
Moja wersje:
1. Centralką ktoś usunął i zostały Ci tylko czujniki z zderzakach
2. Auto miało małe "kuku" od tyłu i założyli zderzak poliftowy z czujnikami nie podłączonymi do niczego.
Jak jesteś uparty to spróbuj sprawdzić czy są kable ze zderzaka puszczone i dokąd biegną. Po nitce do kłębka...
http://www.autoalarm.katowice.pl/images/czujnikpark.jpg
http://www.obserwuj.pl/img/products/57/9/493.jpg
Mam taki mały problem z hamulcem ręcznym. A może tak powinno być, chociaż nie sądzę. Kiedy jest opuszczony to lewarek/wajcha ma dość duży luz i można nim dość mocno ruszać na boki. Jak zaciągnę ręczny to problem znika i stoi sztywno jak f... :p U Was też tak jest czy rzeczywiście coś się u mnie poluzowało?
Są dwa sposoby na zlikwidowanie merdania :). Albo wymienić klocki z tyłu, bo im one są cieńsze tym luz na dźwigni hamulca ręcznego większy, albo podciągnąć ręczny.
Mam taki mały problem z hamulcem ręcznym. A może tak powinno być, chociaż nie sądzę. Kiedy jest opuszczony to lewarek/wajcha ma dość duży luz i można nim dość mocno ruszać na boki. Jak zaciągnę ręczny to problem znika i stoi sztywno jak f... :p U Was też tak jest czy rzeczywiście coś się u mnie poluzowało?
Ja poradziłem sobie z tym wklejając po obu stronach dźwigni (w tej części schowanej w środku tunelu) kawałki takiej miękkiej gumy i luz na boki jest praktycznie minimalny.
Są dwa sposoby na zlikwidowanie merdania :). Albo wymienić klocki z tyłu, bo im one są cieńsze tym luz na dźwigni hamulca ręcznego większy, albo podciągnąć ręczny.
Kolegom chodziło o luz na boki, a nie góra-dół, więc Twój sposób nie pomoże.
U mnie dźwignia nie lata na boki, siedzi sztywno
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Luzu bocznego nie mam ani w FN1 ani w FN2, a skoro Twierdzicie Panowie, że po zaciągnięciu znika to myślę, że zwłaszcza regulacja linki odniesie spodziewany skutek.
a mnie to "lata", że dzwignia lata
w stanie "wzwodu" dzwignia stoi sztywno :cool:
W jaki sposób możną podciągnąć tą linkę ręcznego, tak żeby zminimalizować luz góra - dół ?
W schowku masz taką zaslepkę na bocznej ściance. Wyciągasz ją i zaraz za nią jest śruba regulacyjna naciągu ręcznego- tylko klucz nasadowy
jakiego rozmiaru jest klucz do kol w naszych hankach 19 czy 21?
sorki za banalne pytanie ale akurat nie mam dostepu do auta zeby to sprawdzic a potrzebuje zamowic nakretki do kol..
Sprawdziłem u siebie właśnie i u mnie jest 19
Sprawdziłem u siebie właśnie i u mnie jest 19
super, wielkie dzieki za szybki odzew:)
W schowku masz taką zaslepkę na bocznej ściance. Wyciągasz ją i zaraz za nią jest śruba regulacyjna naciągu ręcznego- tylko klucz nasadowy
Dzięki za odpowiedź, w wolnej chwili spróbuję się tym zająć.
Co do mojego drgania na silniku, to sprawa była prosto i najmniej kosztowna:P Mianowicie poluzowałem śruby mocujące silnik, zapaliłem auto pogazowałem żeby się tam sam nastawił, zakręciłem i juz nie drgał;D coś się musiało poluzować:/ może przez tuleje poliuretanowe bo innej przyczyny nie widzę.
I mam pytanie. Jak jest u was ta łapa silnika? Czy czasem nie jest u mnie odwrotnie niż być powinna? tzn do góry nogami? Guma po lewej jest dziwnie wygięta.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7b544e51bb0a7a4dd403682/view
http://www.sendspace.pl/file/pic/4d23e222155abdbbb468fec/view
http://www.sendspace.pl/file/pic/cb4f11fdca341acdcc107fa/view
Co do mojego drgania na silniku, to sprawa była prosto i najmniej kosztowna:P Mianowicie poluzowałem śruby mocujące silnik, zapaliłem auto pogazowałem żeby się tam sam nastawił, zakręciłem i juz nie drgał;D coś się musiało poluzować:/ może przez tuleje poliuretanowe bo innej przyczyny nie widzę.
I mam pytanie. Jak jest u was ta łapa silnika? Czy czasem nie jest u mnie odwrotnie niż być powinna? tzn do góry nogami? Guma po lewej jest dziwnie wygięta.
http://www.sendspace.pl/file/pic/7b544e51bb0a7a4dd403682/view
http://www.sendspace.pl/file/pic/4d23e222155abdbbb468fec/view
http://www.sendspace.pl/file/pic/cb4f11fdca341acdcc107fa/view
Na pierwszy rzut oka wygląda na to, że ta łapa silnika jest skrzywiona.
Co do mojego drgania na silniku, to sprawa była prosto i najmniej kosztowna:P Mianowicie poluzowałem śruby mocujące silnik, zapaliłem auto pogazowałem żeby się tam sam nastawił, zakręciłem i juz nie drgał;D coś się musiało poluzować:/ może przez tuleje poliuretanowe bo innej przyczyny nie widzę.
Poluzowałś wszystkie łapy silnika? A tą po silnikiem też?
w innym samochodzie ale cos podobnego mialem jak wymienilem poduszke pod skrzynia i zalozylem podrobe z jakiejs twardej chinskiej gumy,tzeslo buda strasznie. Tez luzowalem poduszki wszystkie,chociaz nic to nie pomoglo ale z czasem przestalo drgac,widocznie zmiekla ta poducha
grypsownik
08-04-14, 21:51
Kupując tylne amortyzatory trzeba kupić jakieś dodatkowe osłony gumowe tak jak do przodu ????
Poluzowałś wszystkie łapy silnika? A tą po silnikiem też?
Sorry, fakt, tej na dole nie ruszałem. Tylko 4 śruby od góry.
I co z tą łapą? to ona nie ma być tak lekko skrzywiona? Myślałem że ktoś ją po prostu odwrotnie założył:/ Sprawdź ktoś jak ma u siebie? Ewentualnie fotka wstawi?
Kupując tylne amortyzatory trzeba kupić jakieś dodatkowe osłony gumowe tak jak do przodu ????
Nie trzeba ,bo takowej nie ma (osłona jest metalowa ,montowana na amortyzatorze w fabryce)
grypsownik
08-04-14, 22:04
Nie trzeba ,bo takowej nie ma (osłona jest metalowa ,montowana na amortyzatorze w fabryce)a odboje ?? tylko same amorki i wymieniac nic nie trzeba kupowac dodatkowych oslon gumowych
Odboje są pod sprężynami (ich się nie wymienia,chyba że są rozerwane ale to rzadki przypadek),a amortyzator jest obok sprężyny
Guma blokujące dobicie amora tylnego masz w samym amortyzatorze
grypsownik
08-04-14, 22:14
dzieki
Sorry, fakt, tej na dole nie ruszałem. Tylko 4 śruby od góry.
I co z tą łapą? to ona nie ma być tak lekko skrzywiona? Myślałem że ktoś ją po prostu odwrotnie założył:/ Sprawdź ktoś jak ma u siebie? Ewentualnie fotka wstawi?
Tak patrząc na zdjęcia, które zamieściłeś i na zdjęcia takich łap np. używanych to wydaje mi się, że ta Twoja jest jednak skrzywiona...
Pytanie: Gdzie mogę znaleźć felgi WORK EMOTION D9R lub 11R 18" w kolorze Matte Bronze lub Matte Black ?
grypsownik
09-04-14, 10:46
Odboje są pod sprężynami (ich się nie wymienia,chyba że są rozerwane ale to rzadki przypadek),a amortyzator jest obok sprężyny
a da sie kupic te odboje i gdzie ???
Koledzy mam pytanie.
Posiadam hondę civic VIII 2006r i nie wiem czy mam domykanie szyb z kluczyka.
Próbowałem przytrzymać na przycisku zamykania centralki ale nic.
Jeśli nie mam to jeszcze jedno pytanie można to jakość przerobić żeby było?
proszę o radę
Z góry dziękuje.
Jeśli nie mam to jeszcze jedno pytanie można to jakość przerobić żeby było?
proszę o radę
Z góry dziękuje.
można,użytkownik TRAFO ma poradnik jak zrobić z Twojego auta "multimedialny kombajn" :D,poszukaj
moze mało w temat i pewnie nie ten dział ale mam problem bo jestem tu nowy a mianowicie pilnie poszukuje calej, badz czesci do skrzyni y21 b16a .Najbardziej zalerzy mi na synchronizatorze z przesówką 3-4 i kołko zębate 4tego biegu ;)
moze mało w temat i pewnie nie ten dział ale mam problem bo jestem tu nowy a mianowicie pilnie poszukuje calej, badz czesci do skrzyni y21 b16a .Najbardziej zalerzy mi na synchronizatorze z przesówką 3-4 i kołko zębate 4tego biegu
jak najszybciej rób edit i po prostu przeproś:p
moze mało w temat i pewnie nie ten dział ale mam problem bo jestem tu nowy a mianowicie pilnie poszukuje calej, badz czesci do skrzyni y21 b16a .Najbardziej zalerzy mi na synchronizatorze z przesówką 3-4 i kołko zębate 4tego biegu ;)
dzień dobry
Wie ktoś jak sobie poradzić z czujnikiem odpowiadajacym za wskazania ile jest paliwa w baku? Wczoraj robilem przegląd i po tych wszystkich "turbulencjach"dla autka podczas badania, wskaznik paliwa zdecydowanie mi podskoczył i pokazuje ze przejade o 150 km wiecej niz miało to miejsce tuż przed badaniem. Nie wiem- może na trasie się to samo ureguluje.
barteksquall
10-04-14, 15:09
Witam wszystkich,
Jestem nowym posiadaczem Civica VIII i nie wiem jak przestawić format godziny z 12h na 24h. Obecnie mam 12h i po 12h znowu pojawia się 1. Niestety instrukcję mam po niemiecku i niewiele jestem w stanie tam wyczytać, nawet z użyciem translatora. Da się w ogóle przestawić format godziny z 12h na 24h? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Tak patrząc na zdjęcia, które zamieściłeś i na zdjęcia takich łap np. używanych to wydaje mi się, że ta Twoja jest jednak skrzywiona...
Hmm ale na zdjaciu używanych. np ta
http://www.sendspace.pl/file/pic/0c136c7dcc1ed6b508888ea/view
Ona tez jest tak profilowana. Czy możesz zobaczycz jak masz założoną u Siebie? tzn. Czy te nabite numery są od góry czy od dołu. Ja mam je od góry jak widać na zdjęciu. Byłbym wdzięczny za pomoc:)
Witam wszystkich,
Jestem nowym posiadaczem Civica VIII i nie wiem jak przestawić format godziny z 12h na 24h. Obecnie mam 12h i po 12h znowu pojawia się 1. Niestety instrukcję mam po niemiecku i niewiele jestem w stanie tam wyczytać, nawet z użyciem translatora. Da się w ogóle przestawić format godziny z 12h na 24h? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ja mam 24h więc widocznie się da. Chwilowo nie mam instrukcji, to nie sprawdzę, ale spróbuj może na edycji godziny przytrzymać h i min.
Wie ktoś jak sobie poradzić z czujnikiem odpowiadajacym za wskazania ile jest paliwa w baku? Wczoraj robilem przegląd i po tych wszystkich "turbulencjach"dla autka podczas badania, wskaznik paliwa zdecydowanie mi podskoczył i pokazuje ze przejade o 150 km wiecej niz miało to miejsce tuż przed badaniem. Nie wiem- może na trasie się to samo ureguluje. tez tak mam ze po zalaniu pokazuje iles tam a po jakims czasie o 50-100km wiecej.chyba tak ma byc :)
W ostatnim Zakupie Kontrolowanym w TVN-T była honda civic 5D w której korodował dach na styku z przednią uszczelką szyby. Pan z serwisu powiedział, że jest to znana wada tego modelu civica i honda naprawia to bezpłatnie nawet po gwarancji. Mam w związku z tym pytanie, czy korodowanie dachu ma miejście tylko w 5D czu równeż w sedanie oraz czy w jakimś roku produkcyjnym usuneli tę wadę ?
W ostatnim Zakupie Kontrolowanym w TVN-T była honda civic 5D w której korodował dach na styku z przednią uszczelką szyby. Pan z serwisu powiedział, że jest to znana wada tego modelu civica i honda naprawia to bezpłatnie nawet po gwarancji. Mam w związku z tym pytanie, czy korodowanie dachu ma miejście tylko w 5D czu równeż w sedanie oraz czy w jakimś roku produkcyjnym usuneli tę wadę ?
cześć, mi w sedanie wyszła przy uszczelce i reklamacja nie została uznana, mam rok 2006auto serwisowane w ASO. Dach malowałem cały na własną rękę. Po wycięciu szyby lakiernik powiedział mi ,że ewidentnie wina jest uszczelki szyby.Miałem troszkę rdzy od strony pasażera. Malowałem cały dach, wycięcie szyby było potrzebne w celu dobrego wyczyszczenia i zabezpieczenia blachy. Poniżej masz odpowiedź hondy na moją reklamację:
"W odpowiedzi na pismo z dnia 10/06/2013 z przykrością przyjmujemy informacje o wystąpieniu usterki w Pańskim samochodzie. Jednakże ze względu na fakt zakończenia gwarancji na lakier/ korozję w 11/10/2009. Obecnie Pańskie zgłoszenie dotyczące tego problemu nie może być uznane. W przypadku samochodu model Civic 4D produkcji Tureckiej, producent nie potwierdza występowania wady produkcyjnej i nie przewidział w tym wypadku przedłużenia gwarancji na w/w element karoserii, jak ma to miejsce np. w modelu Civic 5D wyprodukowanym w wielkiej Brytanii. Pańskie zgłoszenie oczywiście zostało odnotowane i będzie stanowić podstawę do dalszego monitorowania rynku w tym zakresie"
Temat korozji masz opisany w innym wątku, głownie UFO Jeśli chodzi o dach to z sedanem jestem chyba pierwszy :)
Witam.
Pomocy !
Lewe światło drogowe nie świeci.
Wymieniłem żarówkę, nowa H1 Osram, nie świeci.
Sprawdziłem bezpiecznik, sprawny.
Co się stało ?
Żadnych przygód nie miałem, przestała świecić, wczoraj zauważyłem.
RATUNKU
butler.gdansk
11-04-14, 10:43
Zerknij na wtyczkę w którą wkładasz żarówkę. Może się w niej coś obluzowało, mi się kiedyś tak stało że przewód się urwał i trzymał się wyłącznie na koszulce.
Weź miernik do ręki i sprawdź czy masz przy niej napięcie.
Spróbuję
Zerknij na wtyczkę w którą wkładasz żarówkę. Może się w niej coś obluzowało, mi się kiedyś tak stało że przewód się urwał i trzymał się wyłącznie na koszulce.
Weź miernik do ręki i sprawdź czy masz przy niej napięcie.
hamulce od type-r pasują bez problemu do FK2 ?
chodzi o całosc tarcze i zaciski
hamulce od type-r pasują bez problemu do FK2 ?
chodzi o całosc tarcze i zaciski
Tak, tarcza jarzmo z zaciskiem jest niemal p&p. Chyba trzeba troche popracowac nad oslona.
butler.gdansk
11-04-14, 12:37
Z tyłu mamy identyczne hamulce w każdej wersji 3/5D
Z przodu jak przeszczepisz zaciski i tarcze też wszystko pasuje. Tylko osłona ewentualnie, ale to drobnostka.
Generalnie hamulce w Hondzie, szczegolnie przednie sa mocno wymienne miedzy soba :) Civic i Accord przez kilka generacji. Legend tez. Z tylem juz jest wieksze zroznicowanie.
Ale do przodu do Civica 8gen mozesz zalozyc komplet z FN2 - 300 i jednotloczek, Accorda TypeR 6gen 300 mm dwutloczek, s2000 (300 i jednotloczek) a nawet z Accorda TypeS 8gen (180 konny iDTEC i wszystkich 2.4) - tu jest tarcza 320mm i dwutloczek.
Mozna pewnie tez jakies hybrydy z tego skladac. Np Accord Coupe V6 i Legend coupe mial dwutloczek pod tarcze 282, ale mysle, ze wymiana jarzma na takie z tarcz 300 zalatwi sprawe.
Camellia Racing
11-04-14, 12:44
Tylko osłona ewentualnie, ale to drobnostka.
Ta drobnostka przy wymianie wymaga demontażu piasty więc nie wiem czy aż taka drobnostka...
butler.gdansk
11-04-14, 12:47
Przecież można ją przyciąć...
Ta drobnostka przy wymianie wymaga demontażu piasty więc nie wiem czy aż taka drobnostka...
Ja mam zachowane oslony przy przejsciu z tarczy 282 na 320. Wymagalo odciecia szlifierka kawalka oslony i odgiecia od tarczy.
Fotki u mnie w temacie. Wszystko odbylo sie na aucie.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?178164-N22A-FK3-Crystal-Black-filipfm&p=2014911&viewfull=1#post2014911
Ale faktycznie jak ktos jest ortodoksyjnie nastawiony i wymieni tez oslony, to trzeba sciagnac piaste.
właśnie chce wstawić coś wiekszego od razu wypiaskować i prysnąć proszkowo
co tam wsadzić 320 ? gdzie dorwe te fanty w dobrej cenie bo na aledrogo za wiele tego nie ma
osłonę i tak musze przyciąć bo mnie drażni czasem mi tam coś szura :P
butler.gdansk
11-04-14, 13:11
Kwestia jakim budżetem dysponujesz. OEM hamulce od Type-R też nie są za mocne.
budżet jest taki, że jak będzie za drogo to odpuszcze bo już te lempy mnie sporo wyniosą :)
odnośnie siły hamowania duzo lepszych od oem fk2 nie potrzebuje chodzi też o wizual :) więc duża tarcza, ale ale oem wystarczy :)
butler.gdansk
11-04-14, 13:36
To jak na Allegro nie ma, lukaj na giełdzie Type-R. Jak ktoś się połakomi na Big Break'a to jest szansa że tu wystawi na sprzedaż zestaw OEM. http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?193452-Gie%B3da-tylko-R
Zalezy od budzetu. Same zaciski od ATRa potrafia kosztowac tysiaka. Z CTRa jest duzo taniej, bo to zaden rarytas :) te dwutloczki 320 mozna dorwac czasem w dobrej cenie. Zapytaj kolege pxx1 (http://www.civicklub.pl/forum/private.php?do=newpm&u=56340). Zaopatruje accordklub w takie zestawy. Ja tez mam od niego. Byly w takim stanie, ze nawet klockow nie zmienialem :)
Opcja jest tez adapter od Pita, dzieki ktoremu mozna zamontowac brembo.
czy ktoś wie ( może to robił ? ) jak zdjąć - odkręcić kierownicę ?
znalazłem "gdzieś" informację ,że airbag jest na wcisk na zatrzaskach i jak się go zdejmie i rozepnie kable po uprzednim odłączeniu akumulatora , to wtedy jest dostęp do śruby mocującej kierownicę na wieloklinie ...
czy to prawda ?
Poduszka w żadnym aucie nie jest na wcisk tylko śruby torx po bokach kierownicy pod zaslepkami. Po jej zdjęciu jest dostęp do wieloklinu i możliwość zdjęcia kierownicy. Przy odłączonym AKU może spokojnie odłączyć poduszkę. Ja zmieniałem na skórzaną z TypeS bo mam wersję COMFORT i w warsztacie zajęło to 15 minut.
Poduszka w żadnym aucie nie jest na wcisk tylko śruby torx po bokach kierownicy pod zaslepkami. Po jej zdjęciu jest dostęp do wieloklinu i możliwość zdjęcia kierownicy. Przy odłączonym AKU może spokojnie odłączyć poduszkę. Ja zmieniałem na skórzaną z TypeS bo mam wersję COMFORT i w warsztacie zajęło to 15 minut.
spojrzałem " na żywo" , faktycznie 2 x torx i wszystko jasne .
dziękuję :)
spojrzałem " na żywo" , faktycznie 2 x torx i wszystko jasne .
dziękuję :)
I żeby są zdjąć z wieloklinu trzeba sie dobrze zaprzeć żeby zeszła :). Pewnie to oczywiste ale ustaw koła prosto i kiere przed zdjęciem jej żebyś potem miał równo ustawioną..
Hmm ale na zdjaciu używanych. np ta
http://www.sendspace.pl/file/pic/0c136c7dcc1ed6b508888ea/view
Ona tez jest tak profilowana. Czy możesz zobaczycz jak masz założoną u Siebie? tzn. Czy te nabite numery są od góry czy od dołu. Ja mam je od góry jak widać na zdjęciu. Byłbym wdzięczny za pomoc:)
Ja mam 1.8 więc mam inne mocowania silnika. Musi Ci to sprawdzić ktoś posiadający silnik 2.2.
I żeby są zdjąć z wieloklinu trzeba sie dobrze zaprzeć żeby zeszła :). Pewnie to oczywiste ale ustaw koła prosto i kiere przed zdjęciem jej żebyś potem miał równo ustawioną..
Trzeba dynamicznie napierać raz na jedną, a raz na drugą stronę (np. lewo-prawo lub góra-dół), to po chwili zejdzie.
Paluch_tcw
12-04-14, 00:28
Wystarczy uderzyć otwartą dłonią w jedną stronę kierownicy i już się poluzuje. Dodatkowo koła prosto, żebyś później nie ukręcił taśmy od poduszki no i zaznacz markerem położenie na wieloklinie.
dziękuję wszystkim za wskazówki odnośnie zdjęcia kierownicy :cool:
hamulce od type-r pasują bez problemu do FK2 ?
chodzi o całosc tarcze i zaciski
Pamiętaj o przewodach hamulcowych. Do FN2 są dłuższe.
grypsownik
12-04-14, 20:08
panowie jak odpowietrzac układ hamulcowy w civic 2.2 jaka kolejnosc odpowietrzania dla LHD czy bez bo w instrukcji pisze ze jest wersja z LHD co to znaczy
i ile plynu trzeba zeby wymienic caly układ i odpowietrzac na wlaczonym zaplonie czy wylaczonym ???
LHD to kierownica po lewej stronie.
zaczynasz od lewego koła kierowcy potem prawe pasażer, prawe tył i lewe tył
grypsownik
12-04-14, 21:46
LHD to kierownica po lewej stronie.
zaczynasz od lewego koła kierowcy potem prawe pasażer, prawe tył i lewe tył
a ile płynu trzeba na wymiane
i jak to jest ze świecamo żarowymi komputer wywala jakis komunikat ze sie spalila i czy trzeba wymieniac wszystkie jak sie spala???
Ja kupiłem na wszelki wypadek 2x0,5 litra- tylko radze od razu kupić jakiś lepszy. Miałem taką sytuacje ze nabyłem na szybko byle jaki dot4 i potem w zimie przy - 25C pedał hamulca bardzo wolno wracał. Myslałem ze coś si ezepsuło z pompą hamulcową ale jak mróz trochę odpuścił to problem ustąpił. Potem wymieniłem na coś lepszego i już następnej zimy wszystko smigało normalnie
grypsownik
12-04-14, 22:07
castrol dot 4
Chciałem się przywitać i zacząć od pytania mój pobyt na forum. Nie potrafiłem znaleźć bardziej odpowiedniego tematu. Otóż rozważam kupno civica VII, tylko chciałem zapytać użytkowników czy jest sens się bawić w poszukiwania tego samochodu mając do dyspozycji 12-13tys. zł ? Zastanawiam się nad benzyną 1.6 110km. Jako, że wcześniej właściwie Hondy nie brałem pod uwagę nie jestem zorientowany w wersjach, liftach itd dlatego podrzucam link ponieważ chciałbym również się dowiedzieć czego szukać, żeby wyglądało tak http://otomoto.pl/honda-civic-1-6-16v-C32453878.html
a nie tak
http://otomoto.pl/honda-civic-C31929385.html
Dokładniej chodzi mi o tył samochodu, zderzak. Czy ten pierwszy egzemplarz posiada jakąś dokładkę do zderzaka, bo muszę przyznać, że wygląda to dużo lepiej niż w drugiej opcji.
butler.gdansk
12-04-14, 22:36
No tak, ale zapytaj jak już w VIIgen a nie VIIIgen ;)
Racja, po prostu w wyszukiwarce wpisałem ten temat i nie spojrzałem, że dotyczy VIII. Jak jakiś moderator wpadnie to pewnie wyczyści :)
BTW to coś strasznie tanie te VII geny
elminsterr
13-04-14, 10:28
Mam szybkie pytanie czy filtr oleju oznaczony 15400 - RBA - F01 kupiony w ASO pasuje do silnika Civic VIII FK2 1.8 140 KM? Kupowałem w ASO i najpierw dali mi inny, ale w ostatniej chwili przechodził mechanik jak już płaciłem i się okazało, że chcieli mi sprzedać do diesla... Dlatego wolę sprawdzić czy gość od części się drugi raz nie pomylił...
Paluch_tcw
13-04-14, 10:42
Mam szybkie pytanie czy filtr oleju oznaczony 15400 - RBA - F01 kupiony w ASO pasuje do silnika Civic VIII FK2 1.8 140 KM? Kupowałem w ASO i najpierw dali mi inny, ale w ostatniej chwili przechodził mechanik jak już płaciłem i się okazało, że chcieli mi sprzedać do diesla... Dlatego wolę sprawdzić czy gość od części się drugi raz nie pomylił...
Tak, ten będzie pasował.
Czy ktoś ma moze pakiet GP w kolorze Deep Shapire Blue Pearl lub może jakieś foty tego pakietu w tym kolorze?
proszę o małą pomoc przy zakupie listew na przednie błotniki do TYPE S -- czy listwy z linku :http://allegro.pl/listwa-listwy-na-blotnik-honda-civic-ufo-i4155491783.html będą pasowały ? sprzedający twierdzi, że pasują ale zraził mnie mały szczegół- na innych aukcjach sprzedaje czesci z nadwozia 5D
Pasowac moze beda, ale to są listwy do 5d wiec takich nie chcesz :)
wysłane z mojego alter.ego
a jak można łatwo rozpoznać na zdjęciach takie listwy, czym się różnią i na co zwrócić uwagę ?
listwy od wersji 3D sa bardziej wypukłe na dole,
tu masz takie nadkola:
http://allegro.pl/listwa-na-blotnik-honda-civic-ufo-type-s-06-11r-i4120374533.html
porownaj na aucie:
http://dwieczesci.cba.pl/wp-content/uploads/2013/02/Honda-Civic-Type-R-FN2.jpg
a tu masz auto 5D:
http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/52/4049/7544157/bild-009-18789.jpg
widzisz róznice? :)
listwy do 3D sprzedawcy czesto opisują jako type-s albo type-r - co oczywiscie jest zgodne z prawda... o ile wystawiają wlasnie takie listwy :) - w wyszukiwaniu uzyj "civic type" - powinno zawezic obszar... ale mozesz cos pominac... wiec najlepiej przejrzec wszystko dla civic. Przednie listwy nadkoli w dobrym stanie sa czesto powyzej 200zl - okazje sa za 150 ale czesto maja cos urwane - a czasem nie majac zdjecia dobrej listwy nie wiesz nawet ze czegos brakuje :)
przerobilem ten temat dosc dokladnie bo w ostatnich miesiacach skompletowalem wszystkie listwy od 3D zeby zamontowac je do mojego 5D :)
w odwrotna strone... nie polecam :D
civicstart
17-04-14, 11:50
Przegrzebałem się nieco przez forum, bo chyba było juz to pytanie, ale nie znalazłem...
Czy tylne lampy z kierunkowskazami będą pasowały poliftowe do przedlifta bez żadnych kombinacji ?
Czy gniazda żarówek są identyczne, bo znalazłem lampy poliftowe bez żadnych kabli i nie wiem, czy
żarówki ze starych lamp będą pasowały do poliftowych (nie tyle żarówki, co ich mocowania) ?
pzdr
butler.gdansk
17-04-14, 12:07
Ktoś już zmieniał tylne na poliftowe, ale p&p to nie jest. Coś tam pamiętam że kostki pod żarówki są inne. Trzeba trochę polutować.
civicstart
17-04-14, 12:24
No właśnie, czyli jak lampy są bez podstawek pod żarówki to stare podstawki nie wejdą w nowe lampy ?
To znaczyłoby, że to co znalazłem to mina ? W każym razie dzięki za pomoc.
Czy ktoś próbował albo wie jak pozbyć się EGR z silnika R18? Czy jest to aż tak inwazyjna metoda wymagająca zablokowania go w ECU i zrobienie reMAPu?
Może mi ktoś powiedzieć czy ja dam radę jakoś wykorzystać te części? Mam parę. Części pochodzą od Type-R. Jeśli się nie nadadzą to oddam za cenę złomu.
http://u.wl.sggw.pl/michal/honda/czesc1.jpg
Może mi ktoś powiedzieć czy ja dam radę jakoś wykorzystać te części? Mam parę. Części pochodzą od Type-R. Jeśli się nie nadadzą to oddam za cenę złomu.
Ewentualnie możesz wykorzystać osłony w przypadku przeszczepu zacisków z FN2. Tylko, że wtedy trzeba wyprasować piastę, więc gra nie warta świeczki.
Cześć,
jestem na wymianie klocków w mojej kosmitce. Jakie polecacie? Myślałem żeby na przód wrzucić EBC Green. Co z tyłem?
Cześć,
jestem na wymianie klocków w mojej kosmitce. Jakie polecacie? Myślałem żeby na przód wrzucić EBC Green. Co z tyłem?
Jak chcesz coś lepszego to weź na przód i tył Ferodo DS Performance. Tylko pamiętaj o lepszych tarczach bo przy tych klockach OEM się szybciej zużywa.
http://allegro.pl/klocki-ham-ferodo-ds-honda-civic-s2000-ufo-type-r-i4102679742.html Czyli te będąe pasować do mojej 1,8?
Jakie tarcze do tego zestawu dokupić? Też mam już zużyte więc załatwie wszystko na raz. TRW czy też Ferodo?
http://allegro.pl/klocki-ham-ferodo-...102679742.html Czyli te będąe pasować do mojej 1,8?
Nie będą, kiedyś szukałem DS Performance do FN1(1,8) to nie znalazłem,być może w ogóle nie ma ich w ofercie do UFO oprócz TYPE-R
No własnie, tak mi się zdawało, że ich nie ma. W takim razie może warto jednak EBC rozważyć?
ja założyłem tarcze blueprint i klocki TRW. Tanio i nie narzekam! Znajomy z ASO Hondy powiedział ze zakładają tarcze blueprint, wiec po co będę przepłacał?
witam posiadam na sprzedaz galki zmiany biegow wykonanie z nierdzewki Jesli ktos zainteresowany kupnem pisac na fwitia85@interia.pl lub dzwonic 691279069 cena 120 zl
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...e0c97eb9c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...ff7a37d64.html
mi te linki nie działają
bo źle je wstawił. powinno być tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b28bee5ff7a37d64.html
Podpowie mi ktoś co tak popiskuje? Klocków nie ściągałem, bo z zewnątrz nie wyglądają na zużyte.
Tarcze się pokrzywiły?
Po przejechaniu kilku km podczas hamowania słysze dość duży szum z tyłu.
film-1 (http://youtu.be/_3mhcmPqdjE)
film-2 (https://www.youtube.com/watch?v=b8hOp3RtCv8)
Podpowie mi ktoś co tak popiskuje? Klocków nie ściągałem, bo z zewnątrz nie wyglądają na zużyte.
Tarcze się pokrzywiły?
Po przejechaniu kilku km podczas hamowania słysze dość duży szum z tyłu.
film-1 (http://youtu.be/_3mhcmPqdjE)
film-2 (https://www.youtube.com/watch?v=b8hOp3RtCv8)
tak na pierwszy rzut oka to krzywa tarcza
Czy to możliwe żeby się obie tarcze pokrzywiły podczas jazdy? Nie było awaryjnego hamowania, a do tej pory wszystko było ok.
Jak mniemam gwarancja nie obejmuje tych elementów?
Czy to możliwe żeby się obie tarcze pokrzywiły podczas jazdy? Nie było awaryjnego hamowania, a do tej pory wszystko było ok.
Jak mniemam gwarancja nie obejmuje tych elementów?
możliwe, jak wjechałeś z mocno rozgrzanymi tarczami w jakąś wodę.
Paluch_tcw
22-04-14, 00:39
Lub po ostrzejszym hamowaniu np dojeździe do skrzyżowania trzymałeś naciśnięty hamulec.
ciekawe czy to nie jest wyrobiony próg na tarczy ktory nie jest rownomierny
. Gdybys je zdjal to tokarz by powiedzial co jest grane. Po przetoczeniu pewnie bylo by ok
ciekawe czy to nie jest wyrobiony próg na tarczy ktory nie jest rownomierny
. Gdybys je zdjal to tokarz by powiedzial co jest grane. Po przetoczeniu pewnie bylo by ok
mi tez sie tak wydaje
Dzięki za opinie. To będzie wyzwanie - znaleźć tokarza, zdjąć tarcze i z nimi podjechać.. autobusem :)
Faktycznie po jednej stronie jest delikatny próg.
Swoją drogą jakie tarcze na tył polecacie?
Dzięki za opinie. To będzie wyzwanie - znaleźć tokarza, zdjąć tarcze i z nimi podjechać.. autobusem
Faktycznie po jednej stronie jest delikatny próg.
to pilnik i ogien wyrowanaj prog i po problemie
Swoją drogą jakie tarcze na tył polecacie?
byle jakie zeby byly tanie , na tyle nie robi to roznicy jakie sa
butler.gdansk
22-04-14, 15:07
Nie zgadzam się z tą opinią że tył nie robi różnicy. Po wzmocnieniu tyłu auto wyraźnie zyskuje na sterowności w ekstremalnych sytuacjach.
Nie zgadzam się z tą opinią że tył nie robi różnicy. Po wzmocnieniu tyłu auto wyraźnie zyskuje na sterowności w ekstremalnych sytuacjach.
no pewnie ze tak jest ale do 1.4 tyl nie robi roznicy czy masz tarcze za 500zl czy za 80:cool:
butler.gdansk
22-04-14, 15:19
No to już bliższe prawdy ;)
kupeja_style
22-04-14, 18:55
Panowie mam pytanie
civic sedan wersja exe polift xenon, mam automatyczny włącznik świateł zamontowany w salonie
chcę go zdemontować lub odłączyć tylko pytanie gdzie go szukać i jak on wygląda :o
Panowie mam pytanie
civic sedan wersja exe polift xenon, mam automatyczny włącznik świateł zamontowany w salonie
chcę go zdemontować lub odłączyć tylko pytanie gdzie go szukać i jak on wygląda
szukaj gdzieś w okolicy skrzynki bezpieczników w środku auta,ja mam taki "pstryczek ,elektryczek",myśle ,że powinno być podobnie
kupeja_style
22-04-14, 19:01
dzięki
jutro sprawdzę ten trop :)
To w poliftowych sedanach były Xenonononoooony? >.>
hej, czy ktoś z Was używa firmowego bluetooth'a Hondy EL-HA1 w Civicach montowanego na słupku? Korzystałem z niego spokojnie ale od pewnego czasu brakuje sygnału, a dioda która powinna świecić się na niebiesko nie świeci w ogóle. Działa za to podświetlenie modułu, ale to wszystko.
Znalazłem taki sam problem na internecie ale nikt nie znalazł rozwiązania, może u nas się uda :)
Dzięki
Witam,
W trakcie jazdy wyskoczył mi komunikat Check System i znaczek DPF-a z wykrzyknikiem. Oczywiście moc jest ograniczona itp. - ogólnie komputer przestawił sterownik w tryb awaryjny.
Mam rozumieć, że czeka mnie wizyta w ASO w celu włączenia ręcznego cyklu wypalania sadzy, a jak filtr będzie zapchany w więcej niż 80% to czeka mnie mechaniczne czyszczenie, tak? Pytam w celu potwierdzenia.
Mam nadzieję, że wystarczy to 30-40 minutowe czyszczenie filtra - i tu też mam pytanie, czy ten cykl czyszczenia może włączyć tylko ASO czy też zaprzyjaźniony mechanik z komputerem diagnostycznym?
Pozdrawiam
To w poliftowych sedanach były Xenonononoooony? >.>
były w wersji exe
Witam,
Dla potomnych: sprawa z check system i DPF załatwiona. Wizyta w ASO, ręczna regeneracja filtra (na obecną chwilę stan filtra jest bardzo dobry, wyczyścił się bez problemu) i przy okazji aktualizacja pełnego programu - ostatnia wersja programu (aktualizacja) jest z końca 2013 r. Cena: 200 zł brutto.
kupeja_style
23-04-14, 18:38
szukaj gdzieś w okolicy skrzynki bezpieczników w środku auta,ja mam taki "pstryczek ,elektryczek",myśle ,że powinno być podobnie
właśnie taki włącznik znalazłem i to jest to dzięki wielkie :)
Jaki jest rozmiar tego "klucza" do śruby spustowej oleju skrzyni biegów? I ma to jakąś swoją specyficzną nazwę?
Panowie mam problem,potrzebuję jarzmo przedniego hamulca tak na wczoraj,miałby ktoś na sprzedarz?
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Panowie mam problem,potrzebuję jarzmo przedniego hamulca tak na wczoraj,miałby ktoś na sprzedarz?
Ja mam jak co ale ktoś musiał by się wypowiedzieć czy 1.8 a 2.2 mają to samo. Wysłałem ci PW
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.