Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2
markus1975
06-12-15, 11:57
Witajcie,
Banalne pytanie:)
Jak ściągnąć tą plastikową osłonę (silnik R18A2) z napisem ivtec, aby dostać się do świec?
Pozdrawiam,
Marek
Poszukaj na http://www.trafo.za.pl/honda/
Przekręcić dwie plastikówe czarne śrubki (płaska główka) na osłonie o 90 stopni i pociągnąć z lewej /prawej strony, osłona jest trzymana jeszcze przez takie gumowe kołki.
Podbiję:
Witam autko FN1 Type S, 2007.r na małych i większych nierównościach oraz przy skręcaniu (najbardziej) strasznie skrzypi przednie zawieszenie, jakbyśmy schodzili z przysłowiowego "tapczana" może być to winna odbojów lub łożysk zgadza się? Bo raczej nic innego w grę nie wchodzi rozumiem? Jeśli chodzi o odboje zamiennik jakie sprawdzone polecacie? Widziałem że ktoś polecał kiedyś o ile dobrze pamiętam te:
http://www.iparts.pl/czesc/komplet-oslon-i-odbojow-monroe-pk098,honda,civic-viii-hatchback-fn-fk-od-2005-09,1-8-140km,45-5498-19241-100372-0-37-pk098.html
Jeśli by się okazało że łożysko jakie brać sprawdzone?
Witajcie, mam takie pytanie. W moim dieslu ( 2008 r. Type S przebieg 112 tys) czasem dochodzi do sytuacji gdzie spadają mi obroty poniżej tych nominalnych na luzie. Np. jadąc sobie swobodnie drogą dojeżdżam do czerwonego światła, wciskam sprzęgło i obroty spadają do tych optymalnych jak na biegu jałowym (nie wiem chyba ok 800 rpm?) i czasem zdarzy się tak, że obroty spadają jeszcze niżej do nawet 700 czy 600 rpm gdzie już ewidentnie słychać tak jak by zaraz miał zgasnąć silnik. Zatrzymując się w miejscu z wciśniętym sprzęgłem niekiedy jest tak, że jak się zatrzymam to obroty znów wskoczą do 800 rpm a niekiedy tak furkocze na tych 600 rpm i dopiero musnięcie gazu spowoduje powrót do tych 800 rpm. Może to sugerować, że coś się tam zaczyna dziać nie tak? Jeszcze ani razu mi nie zgasł samochód, jedynie obniża mi te obroty i też takie sytuacje zdarzają się nie ciągle a losowo. Nieraz będzie cały dzień jazdy i nie złapie tych niższych niż nominalnie obrotów a i będzie taki dzień gdzie co drugie skrzyżowanie mi tak zrobi.
Podbiję:
Witam autko FN1 Type S, 2007.r na małych i większych nierównościach oraz przy skręcaniu (najbardziej) strasznie skrzypi przednie zawieszenie, jakbyśmy schodzili z przysłowiowego "tapczana" może być to winna odbojów lub łożysk zgadza się? Bo raczej nic innego w grę nie wchodzi rozumiem? Jeśli chodzi o odboje zamiennik jakie sprawdzone polecacie? Widziałem że ktoś polecał kiedyś o ile dobrze pamiętam te:
http://www.iparts.pl/czesc/komplet-oslon-i-odbojow-monroe-pk098,honda,civic-viii-hatchback-fn-fk-od-2005-09,1-8-140km,45-5498-19241-100372-0-37-pk098.html
Jeśli by się okazało że łożysko jakie brać sprawdzone?
a osłona gumowa amortyzatora nie obciera Ci o coś? u mnie tak było. coś tam w serwisie posmerali, przycieli i niby uspokoiło się.
Wbij na Allegro przecież to nie jest rare parts
Na alle wala się tego dziesiątkami.
Juz chyba obdzwoniłem z 20-stu ludzi i generalnie nie wiedzą jaki to kolor, albo jakiś zaczep jest ułamany. Po zdjęciach ciężko ocenić kolor.
Witajcie, mam takie pytanie. W moim dieslu ( 2008 r. Type S przebieg 112 tys) czasem dochodzi do sytuacji gdzie spadają mi obroty poniżej tych nominalnych na luzie. Np. jadąc sobie swobodnie drogą dojeżdżam do czerwonego światła, wciskam sprzęgło i obroty spadają do tych optymalnych jak na biegu jałowym (nie wiem chyba ok 800 rpm?) i czasem zdarzy się tak, że obroty spadają jeszcze niżej do nawet 700 czy 600 rpm gdzie już ewidentnie słychać tak jak by zaraz miał zgasnąć silnik. Zatrzymując się w miejscu z wciśniętym sprzęgłem niekiedy jest tak, że jak się zatrzymam to obroty znów wskoczą do 800 rpm a niekiedy tak furkocze na tych 600 rpm i dopiero musnięcie gazu spowoduje powrót do tych 800 rpm. Może to sugerować, że coś się tam zaczyna dziać nie tak? Jeszcze ani razu mi nie zgasł samochód, jedynie obniża mi te obroty i też takie sytuacje zdarzają się nie ciągle a losowo. Nieraz będzie cały dzień jazdy i nie złapie tych niższych niż nominalnie obrotów a i będzie taki dzień gdzie co drugie skrzyżowanie mi tak zrobi.
Może klima włączona, albo na mocno skręconych kołach stoisz. Tak też dzieje się przy hamowaniu, na postoju jak będziesz wciskał pedał to też obroty będą skakać. Czynników jest wiele :)
a osłona gumowa amortyzatora nie obciera Ci o coś? u mnie tak było. coś tam w serwisie posmerali, przycieli i niby uspokoiło się.
O której osłonie mowa, ta która jest w komplecie z odbojami ? tutaj: http://www.iparts.pl/czesc/komplet-oslon-i-odbojow-monroe-pk098,honda,civic-viii-hatchback-fn-fk-od-2005-09,1-8-140km,45-5498-19241-100372-0-37-pk098.html
Może klima włączona, albo na mocno skręconych kołach stoisz. Tak też dzieje się przy hamowaniu, na postoju jak będziesz wciskał pedał to też obroty będą skakać. Czynników jest wiele :)
Klime mam wyłączoną już od dłuższego czasu. A ze skręconymi kołami w sumie nie zwróciłem na to uwagi lecz często gęsto dzieje się to na prostych. Dziś zrobiłem ok 30 km jeżdżąc tylko po mieście i specjalnie go tak testowałem a to gwałtowniej hamowałem a to słabiej i bacznie obserwowałem obroty - fakt faktem nieco się zmieniły ale to dość znikome spadki i dziś nie zdarzył mi się taki gwałtowny spadek gdzie telepało całą budą. No nic może jeszcze poobserwuje przez jakiś czas. Może to jakaś "przejściowa" choroba. W każdym razie dzięki za sugestie. :)
Jeszcze ewentualnie przyczyną może być załaczajacy się wentylator chłodnicy.
Odstawiłem auto w piątek bez żadnych problemów. W poniedziałek rano pojawiły się następujące objawy:
- drzwi pasażera nie reagują na drugie naciśnięcie przycisku otwierania na kluczyku (na przyciski na drzwiach reagują bez problemu i tylko tak można je otworzyć)
- po odblokowaniu drzwi, światła w kabinie oraz zegary podświetlały się i przygasały po jakimś czasie, teraz zero reakcji (przy otwarciu drzwi światła kabiny się świecą)
- podświetlenie zegarów reaguje dopiero po wsunięciu kluczyka do stacyjki
- po odblokowaniu drzwi nadal mruga kontrolka systemu (przestaje po wsunięciu kluczyka do stacyjki)
- przy włożonym kluczyku do stacyjki, otwieram drzwi, zamykam i słychać, że zamek chce się odblokować pomimo tego, że nie jest zablokowany
Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny tego zamieszania?
Akumulator. 90% że to jego wina
Akumulator. 90% że to jego wina
Sugerujesz, że jest już tak słaby, czy jakieś jego uszkodzenie?
Kumpel ma sedana VIII, jak wymienić żarówkę HB4 ?
Kumpel ma sedana VIII, jak wymienić żarówkę HB4 ?
Pewnie tak jak w coupe. Albo demontujesz zderzak i dobierasz się do lampy, albo wyjmujesz spinki w nadkolu od strony zderzaka, odginasz nadkole i masz dostęp do żarówki.
Sugerujesz, że jest już tak słaby, czy jakieś jego uszkodzenie?
Jedno i drugie nie jest wykluczone :) doładuj i zobaczysz czy się poprawi
Kumpel ma sedana VIII, jak wymienić żarówkę HB4 ?
poszukaj,dokładnie opisałem ,jak to zrobić,najlepiej i najłatwiej przez nadkola
Kumpel ma sedana VIII, jak wymienić żarówkę HB4 ?
Prawą przez nadkole, lewą po wyjęciu zbiorniczka od płynu chłodzącego z komory silnika. Nadkola są dosyć twarde (przynajmniej u mnie) i przy wymianie prawej trochę pozdzierałem skórę w okolicy nadgarstka...
Nie wiem jak w sedanie ale w HB to trzeba się nieźle nagimnastykować żeby kierunek wymienić. Nadkole nie dość że twarde to jeszcze nie ma jak ręki wsadzić :/
Nie wiem jak w sedanie ale w HB to trzeba się nieźle nagimnastykować żeby kierunek wymienić. Nadkole nie dość że twarde to jeszcze nie ma jak ręki wsadzić :/
Jak kolega montował DRL'e w w miejscach na kierunki to stwierdził że nie bedzie sie pierdzielił i pozdejmował koła z obydwu stron.
Czy ktoś podnosił ramie wycieraczki na wieloklinie o parę ząbków w górę w HB ?
W deszczu tragedii jeszcze nie ma ale obawiam się o śnieg. Drugie pytanie czy istnieje inny przycisk mute jak gałka włącz/wył. radio ?
Jak podniesiesz może Ci opierać o słupek w górnej części szyby. Musisz zobaczyć jaki jest zakres pracy wycieraczki.
Czy ktoś podnosił ramie wycieraczki na wieloklinie o parę ząbków w górę w HB ?
W deszczu tragedii jeszcze nie ma ale obawiam się o śnieg. Drugie pytanie czy istnieje inny przycisk mute jak gałka włącz/wył. radio ?
Jeden ząbek na wieloklinie to ok. 15cm na szybie.
Duże te ząbki:D brakuje 4-5 cm do uszczelki. Czy istnieje w takim razie inny sposób na podniesienie ramienia?
Może większe wycieraczki daj.
Mnie bardziej chodzi o bok niż górę. Przy opadach śniegu tworzyć się będzie podwójny słupek ograniczając widoczność. Dłuższe ramie lub pióro nie pomoże.
no niestety jest tutaj mankament z tymi bokami koło słupków i u góry. dłuższe ramiona nie będą powodować bicia jedna o drugą?
Blotnik przedni do wersji 3d pasuje od 5d?
Blotnik przedni do wersji 3d pasuje od 5d?
Tak
grzegorz82
12-12-15, 13:33
Szukam specyfikacji civica 4D od 2007r czy ktoś może posiada, nie udało mi sie na forum znaleźć.
Od jakiej wersji był montowany tempomat o ile był montowany ?
Tempomat w 4d był montowany tylko w wersjach executive. Mowa tu o wersjach europejskich, bo w civicach 4d na usa tempomaty miały na pewno wersje ex i ex-l.
godles1991
13-12-15, 22:56
Panowie takie pytanko, co ile k km wymieniany jest olej w skrzyni biegów w civicu ? podobno w nowych autach skrzynie są już bezobsługowe, ale jakoś nie jestem ku temu przekonany bo wiadomo że olej po latach traci swoją lepkość etc... może ktoś się wypowiedzieć??
Wg serwisówki 120 tyś km. Ale wcześniejsza wymiana nie zaszkodzi a wręcz przeciwnie.
Pierwsze słyszę o skrzyniach bezobslugowych.
godles1991
13-12-15, 23:03
a masz może markę oleju jaki tam wchodzi, bo aktualnie bede zabieral sie za zmianę amorków to przy okazji zmienię i oleje wszystkie w tym w skrzyni i hamulcowy
Poczytaj
http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/eksploatacja/olej_skrzyni_biegow.htm
godles1991
13-12-15, 23:20
dzięki wielkie za link zabieram się za lekturę a od samego rana za robotę
Pochwal się jaki olej stary miałeś (kolor) :)
godles1991
13-12-15, 23:30
ok podeśle fotkę jak bede już zlewał :P ale myślę że to pewnie dopiero bedzie pierwsza wymiana wiec bedzie baaardzo czarny :D
Ja wymieniłem olej wskrzyni po 4 latach i po przebiegu 44 tysie. Dla spokoju.
taki banalny temat:
kluczyk-pilot zaczyna nie otwierać samochodu głównie gdy ponoszę go jakiś czas na zimie to nie chce otworzyć - kilka prób. Czy to oznaka końca bateryjki? Czy w takiej sytuacji można normalnie otworzyć samochód kluczykiem w zamku, wczoraj gdy nie otwierało z pilota próbowałem kluczykiem do zamka ale właśnie też nie otworzył się?
a co z otwieraniem samochodu samym kluczykiem? nie jest tak czasem że otwozyć kluczykiem można tylko jesli zamkniety został też kluczykiem?
A jak zamknięty z pilota to już kluczekiem nie otworzymy?
a co z otwieraniem samochodu samym kluczykiem? nie jest tak czasem że otwozyć kluczykiem można tylko jesli zamkniety został też kluczykiem?
A jak zamknięty z pilota to już kluczekiem nie otworzymy?
Nie jest.
Co znaczy, ze sie nie otworzyl z kluczyka? Tzn nawet drzwi w ktorych przekrecales kluczyk pozostaly zamkniete?
dokładnie - otwierając kluczykiem nie otworzyły się nawet drzwi które otwierałem
dokładnie - otwierając kluczykiem nie otworzyły się nawet drzwi które otwierałem
Moze poprzedni wlasciciel zrobil zabezpieczenie anrykradziezowe i odpial wkladke od zamka
aby to sprawdzić niestety trzeba będzie rozebrać bok drzwi?
aby to sprawdzić niestety trzeba będzie rozebrać bok drzwi?
Stety dla Ciebie to jakieś 3 minuty pracy i 3 śrubki do odkręcenia z tego co pamiętam ;)
aby to sprawdzić niestety trzeba będzie rozebrać bok drzwi?
Jak nie masz rentgena w oczach to raczej tak ;) ale innej opcji nie widze. Cos musi być odpięte/odłączone.
godles1991
15-12-15, 15:56
Panowie i Panie jako że ten temat jest raczej najczęściej odwiedzany, polecam zapoznać się z wiadomościami z kraju i świata: chyba niektórzy z nas wezwani zostaną na akcję serwisową... http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wadliwe-japonskie-poduszki-powietrzne-w-34-mln-samochodow/lqmhz6
i teraz pojawia się pytanie czy auta sprowadzane z zagranicy też objęte są taką akcją.. czy można się udać każdym autem do serwisu ...
Na razie cisza. Ja żadnego wezwania nie dostałem.
godles1991
15-12-15, 18:15
Nie wiem czy nie trzeba by zadzwonić do serwisu i dowiedzieć się czy VIn nie znajduje się na liście
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ciekawe które roczniki? Żona ma yarisa z 2003 r i wiosną została wezwana na akcję serwisową związaną z poduchą (wymienili bodajże sam nabój gazowy nie cały airbag od strony pasażera)
Raczej nikt z tego dzialu nie dostanie wezwania na ten recall
Honda (approximately 6.28 million, including Acura): 2001–2007 Accord (four-cylinder); 2001–2002 Accord (V-6); 2001–2005 Civic; 2002–2006, 2016 CR-V; 2002–2004 Odyssey; 2003–2005 Civic Hybrid; 2003–2011 Element; 2003–2008 Pilot; 2006 Ridgeline
Chyba, ze ta lista to tylko USDM a lista na innych rynkach jest dluzsza.
To przeklejka z caranddriver z marca 2015
Mialem civic'a es7 i dostałem listy od Hondy w sprawie poduszek.
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
Ta lista na CnD byla chyba tylko dla rynku US.
Na angielskiej stronie znalazlem. Na rynku brytyjskiego to 329 tys aut.
Models from 2002 to 2009 are affected, with the Jazz, Civic, Accord and Accord estate, CR-V and Stream MPV all affected in some form.
godles1991
16-12-15, 09:30
Ja zadzwoniłem po prostu do serwisu, zapytałem o akcje tą, poprosili o numer vin i w moim przypadku stwierdzili że auto nie wymaga akcji serwisowej/
I pytanie odnośnie gałki skrzyni biegów, macie może namiar na jakąś akcesoryjną gałkę, bo ta fabryczna to koszmar... tak się wyciera..
Witam,
mam pytanie jak przejade kilka km na dachu nie mam po całości mrozu, tylko na wysokości oswietlenia w kabinie dla pasażerów mam kolo. Czy w naszych civivach to normalne czy mam jakiś zwarcie, lub coś za mocno mi grzeje.
Znany problem. Pomaga tylko wycięcie dachu i wstawienie innego.
Serio az tak? To co tam przeszkadza? To ja już wolę żeby było jak jest.
godles1991
16-12-15, 10:17
to odpowiedź z serii "głupie pytanie głupia odpowiedź", w każdym aucie tak ejst, nagrzewnicę masz z przodu auta, i auto nagrzewa się od szyby czołowej az do tylu
to odpowiedź z serii "głupie pytanie głupia odpowiedź", w każdym aucie tak ejst, nagrzewnicę masz z przodu auta, i auto nagrzewa się od szyby czołowej az do tylu
Po prostu nie mogłem się powstrzymać :D
Witam,
mam pytanie jak przejade kilka km na dachu nie mam po całości mrozu, tylko na wysokości oswietlenia w kabinie dla pasażerów mam kolo. Czy w naszych civivach to normalne czy mam jakiś zwarcie, lub coś za mocno mi grzeje.
Sprawność żarówek jest na tyle znikoma, że większość energii emitują w postaci ciepła (stąd po zakazie sprzedaży mocnych żarówek w UE niektórzy przedsiębiorcy sprzedawali je jako grzejniki - serio (http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8519523,Pomysl_na_ominiecie_zakazu_UE__Za rowki_jako__male.html)) więc to normalne, że szron na dachu roztopi się właśnie nad lampką.
Sprawność żarówek jest na tyle znikoma, że większość energii emitują w postaci ciepła (stąd po zakazie sprzedaży mocnych żarówek w UE niektórzy przedsiębiorcy sprzedawali je jako grzejniki - serio (http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8519523,Pomysl_na_ominiecie_zakazu_UE__Za rowki_jako__male.html)) więc to normalne, że szron na dachu roztopi się właśnie nad lampką.
Niech wstawi zimnego leda;)
A tak bardziej serio czy da się przerobić fabryczny alarm tak aby nie można było kluczykiem dezaktywować. Byle łamak przekręcony w zamku i z alarmu nici. A może w ogóle nie warto nic z tym robic bo alarm łatwy do obejścia ?
A tak bardziej serio czy da się przerobić fabryczny alarm tak aby nie można było kluczykiem dezaktywować. Byle łamak przekręcony w zamku i z alarmu nici. A może w ogóle nie warto nic z tym robic bo alarm łatwy do obejścia ?
Da sie. Pare osob na forum pisalo, ze ma to zrobione. Ktos nawet robil samemu i mial problemy z otwieraniem bagaznika, wiec chyba lepiej oddac fachowcowi ;)
Da sie. Pare osob na forum pisalo, ze ma to zrobione. Ktos nawet robil samemu i mial problemy z otwieraniem bagaznika, wiec chyba lepiej oddac fachowcowi ;)
A co sądzicie o pomyśle kolegi z kawałkiem blachy z poniższego linku?:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?247546-Zabezpiecz-Hond%EA-przed-kradzie%BF%B1
Nie trzeba wówczas kombinować z alarmem, tyle że pomysł trochę kontrowersyjny choć może okazać się skuteczny.
Może piszmy w podlinkowanym temacie
Pomysł z blachą wykorzystam u siebie, a co alarmu, to jak zakładałem zabezpieczenia u Kościecha, to powiedział ze nie można z tym nic zrobić, wiec nie wiem jak z tym jest. Jeśli ktoś z Wawy to robił, to bardzo bym poprosił na pw kontakt do fachowca, który ma na to sposób.
Cześć, szukam godnego zaufania hondowego warsztatu w Lublinie. Ktoś, coś?
Najpierw się wita a potem pyta. To nie ten dział. Sprobuj w swoim województwie, w odpowiednim temacie.
Witam serdecznie. Mam nadzieję, że odpowiedni temat.
Czy sanki (belka zawieszenia przód) z civica VIII 5D będzie pasować pod 3D (type S) ?
jeśli ta sama wersja silnikowa to tak
godles1991
23-12-15, 09:17
Panowie, czy u was też występuje problem ze spadkiem obrotów podczas hamowania, obroty potrafią spaść do ok 500obr/min i podnieść się spowrotem, tak samo niekiedy dzieje się przy ruszaniu .... ktoś miał ten problem ...?
Panowie, czy u was też występuje problem ze spadkiem obrotów podczas hamowania, obroty potrafią spaść do ok 500obr/min i podnieść się spowrotem, tak samo niekiedy dzieje się przy ruszaniu .... ktoś miał ten problem ...?
Mi na te objawy w 1.8 pomogła zmiana softu.
godles1991
23-12-15, 09:34
czyli jednak aktualizacja ECU bedzie wymagana, tylko teraz pojawia się magiczne pytanie, czy w moim aucie wyszła nowa jakaś wersja, bo przeglądając wątek o zmianie ECU, ktoś z silnikiem 1.4 pisał że dla niego nie bylo nowej wersjii
Musisz podjechać do ASO, podepną kompa, wtedy dopiero się okaże czy jest update czy nie, do mojego nie było :)
Trzeba tylko dopytać kiedy ściągali nowe oprogramowanie, bo jak ostatnio podpinali się do sieci z 8 lat temu jak UFO dopiero wychodziło to na pewno nic z tego nie będzie :)
Wiecie moze dlaczego pali mi sie caly czas informacja o niskim cisnieniu opon ? Istotnie, cisnienie bylo nizsze niz powinno po zmianie kol na zimowe, ale zostalo ono uzupelnione jakis czas temu a mimo to, dalej pali sie lampka na desce rodzielczej i wyskakuje zawsze info o niskim cisnieniu. Od razu dodam, ze cisnienie jest teraz caly czas takie, jak powinno byc= 2.1 na 16". Podpialem pod elm'a ale zadnych bledow nie zczytal.
Musisz zresetować system TPMS po każdej zmianie ; kół,ciśnienia itp. Albo wyłączyć w cholerę :)
Doczytalem właśnie na forum, ale dzieki. Zalatwione.
Wysłane z mojego Lenovo K50-t5 przy użyciu Tapatalka
Szybkie pytanie: Jak jest z jakością swiateł w Civicu ufo 5d? Mówię tu o xenonach jak i o zwykłych h7. Jazz świeci nawet w miarę a tam jest H4 i duży reflektor a tu wąska lampa. Mógłby ktos zrobić zdjęcie jak wyglada linia odciecia swiatła po dojechaniu do ściany? Proszę o jakieś porownanie do innych aut czy świecą lepiej/gorzej. Dzięki
Jak jest z jakością swiateł w Civicu ufo 5d? Mówię tu o xenonach
3d i 5d ma te same reflektory. Mam xenon i świeci bardzo dobrze. Lepiej niż soczewka z H1 w genVII.
Panowie takie pytanie, czy jest jakaś regulacja biegów? Znajomemu ciężko wchodzi dwójka i wyczytał że po zmianie sprzęgła powinno się wyregulować, ktoś coś słyszał takiego?
3d i 5d ma te same reflektory. Mam xenon i świeci bardzo dobrze. Lepiej niż soczewka z H1 w genVII.
Zgadza się, ale w wersji 4D reflektory są już inne :) Dzięki za odpowiedź.
Szybkie pytanie: Jak jest z jakością swiateł w Civicu ufo 5d? Mówię tu o xenonach jak i o zwykłych h7. Jazz świeci nawet w miarę a tam jest H4 i duży reflektor a tu wąska lampa. Mógłby ktos zrobić zdjęcie jak wyglada linia odciecia swiatła po dojechaniu do ściany? Proszę o jakieś porownanie do innych aut czy świecą lepiej/gorzej. Dzięki
Wrzucałem jakiś czas temu beam shota na forum :)
http://imgur.com/LsmKsJ5
Witam, orientacyjnie jaki jest koszt wymiany odbojów z przodu? Chodzi mi o samą robociznę..
Panowie, takie pytanie, można polakierować czujniki cofania? moje powoli stały się czarne, Civica viii kupiłem 2 miechy temu od rodziny, ale nie wiem, czy były one wcześniej polakierowane w kolor, a w moim civicu IX nie mam czujników, więc stąd moje pytanie :p
Panowie, takie pytanie, można polakierować czujniki cofania?
Wg instrukcji do czujników aftermarketowych, można.
Wg instrukcji do czujników aftermarketowych, można.
Zalezy od czujników. Valeo ma zdaje się w 3 kolorach plastiku a do lakierowania sa inne. Wiec trzeba sprawdzac
Prysne jeden i sprawdze, bo inaczej sie chyba nie dowiem :/ ale z drugiej strony to np w zime gdy czujniki sa oblepione sola to nie piszcza, wiec warstwa lakieru tez nie powinna przeszkadzac :p
Witam, panowie moja Honda ma przebieg 150 tysięcy kilometrów. Od tygodnia mam niepokojące objawy nie wiem może zużytego sprzęgła?
Przy ruszaniu w trakcie puszczania sprzęgła (gdy znajduje się tak mniej więcej w połowie) z przodu samochodu tak jakby z pod maski zaczęło się coś lekko trząść.
Od kilku dni problem się nasilił i trzęsienie się jest dużo silniejsze. Na początku problem dotyczył tylko biegu 1 w tym momencie w trakcie wrzucania 2 i kiedy pedal sprzęgła jest właśnie już tak w połowie drgania są bardzo mocne.
Oczywiście po puszczeniu sprzęgła problem ustaje i można jechać.. co to może być? któraś poduszka? skrzynia biegów? sprzęgło?
Witam, panowie moja Honda ma przebieg 150 tysięcy kilometrów. Od tygodnia mam niepokojące objawy nie wiem może zużytego sprzęgła?
Przy ruszaniu w trakcie puszczania sprzęgła (gdy znajduje się tak mniej więcej w połowie) z przodu samochodu tak jakby z pod maski zaczęło się coś lekko trząść.
Od kilku dni problem się nasilił i trzęsienie się jest dużo silniejsze. Na początku problem dotyczył tylko biegu 1 w tym momencie w trakcie wrzucania 2 i kiedy pedal sprzęgła jest właśnie już tak w połowie drgania są bardzo mocne.
Oczywiście po puszczeniu sprzęgła problem ustaje i można jechać.. co to może być? któraś poduszka? skrzynia biegów? sprzęgło?
Co to za silnik?
Wygląda że masz zużyty tłumik drgań w sprzęgle. Warto żeby to jakiś mechanik potwierdził (przejechał się).
Za nasilające się szarpanie auta podczas ruszania odpowiadają zużyte tłumiki drgań skrętnych w tarczy sprzęgła więc komplet do wymiany.
Idzie wymienić samą diodę od awaryjnych w ufo czy cały przełącznik do wymiany ? (mam w rękach Przełącznik i nie wiem jak się dobrać do tej diody) - nie rozbieralne to jest ?
Panowie, wózek to fn2. Od kilku dni fabryczny (chyba) alarm raz po raz się włącza. Raczej jest fabryczny bo jak wypinałem akumulator to się nie załączył. Jakieś sugestie bo za bardzo nie wiem jak do tematu podejść. Aku mam w miarę nowe więc to chyba nie jego wina.
Stuka przy odpalaniu rano na tych mrozach przez dwie minuty. Zawory regulowane rok temu, olej zmieniony miesiąc temu. Ostatnio robię krótkie odcinki stąd pod korkiem troszkę masła ( na bagnecie i w silniku po odkręceniu korka czysto ). Zmienić olej? Rok temu było ok ale wtedy akurat regulowałem zawory a teraz takie coś :/
Idzie wymienić samą diodę od awaryjnych w ufo czy cały przełącznik do wymiany ? (mam w rękach Przełącznik i nie wiem jak się dobrać do tej diody) - nie rozbieralne to jest ?
Da się wymienić,tam jest żaróweczka taka mała,ale trzeba radio wyciągać do tej operacji.
Witam, panowie moja Honda ma przebieg 150 tysięcy kilometrów. Od tygodnia mam niepokojące objawy nie wiem może zużytego sprzęgła?
Przy ruszaniu w trakcie puszczania sprzęgła (gdy znajduje się tak mniej więcej w połowie) z przodu samochodu tak jakby z pod maski zaczęło się coś lekko trząść.
Od kilku dni problem się nasilił i trzęsienie się jest dużo silniejsze. Na początku problem dotyczył tylko biegu 1 w tym momencie w trakcie wrzucania 2 i kiedy pedal sprzęgła jest właśnie już tak w połowie drgania są bardzo mocne.
Oczywiście po puszczeniu sprzęgła problem ustaje i można jechać.. co to może być? któraś poduszka? skrzynia biegów? sprzęgło?
Mam dokładnie tak samo, a przebieg 77 tys. km. Motor ten sam. Wątpię żeby to było sprzęgło. Problem pojawił się wczoraj. Na forum wyczytałem, że niektórzy mają tak w związku z mrozem.
witam wszystkich, jestem tu nowy to mój pierwszy post więc pragne się przywitać :) po kilkuletniej przygodzie z accordem 2004 rok 2.4 bp kupiłem kilka dni temu ufoka lekko uszkodzonego w tył, pytanie moje brzmi czy moge w jakiś łatwy sposób pozbyć się napisu ivtec z tylnej szuby ? trafia mi się do kupienia kompletna klapa w kolor od benzyniaka a ja mam diesla więc ten napis nie bardzo cieszy moje oko, auto na chwile obecną jest u blacharza więc nie mam osobiście możliwośći zweryfokowania tego czy ta naklejka jest łatwa do usunięcia czy jest pod szybą co czyni to niemożliwym. proszę w miarę możliwości o szybką odpowiedź, pozdrawiam z WWL http://www.fotosik.pl/zdjecie/2eab2fd99a4756c7
Mam dokładnie tak samo, a przebieg 77 tys. km. Motor ten sam. Wątpię żeby to było sprzęgło. Problem pojawił się wczoraj. Na forum wyczytałem, że niektórzy mają tak w związku z mrozem.
Masz ten samochód od nowości, że wiesz w jaki sposób był użytkowany?
Nie mam go od nowości ale jeździłem z poprzednim kierowcą.
Zrobiłem właśnie 10km i ani jednego szarpnięcia. A wczoraj było nie do jazdy. Jakieś diagnozy panowie mechanicy ?
Nie mam go od nowości ale jeździłem z poprzednim kierowcą.
Zrobiłem właśnie 10km i ani jednego szarpnięcia. A wczoraj było nie do jazdy. Jakieś diagnozy panowie mechanicy ?
Objaw zużytego tłumika w sprzęgle jest taki, że po rozgrzaniu się silnika, szarpanie podczas ruszania jeśli nie znika to bardzo wyraźnie się zmniejsza. Jak będziesz gdzieś jechał i odpalisz na zimnym to zwróć uwagę jak wtedy się rusza. Jeśli ponownie szarpie to raczej problem jest jednoznaczny.
To wytłumacz mi dlaczego wczoraj po odpaleniu na mrozie było super przez 2 godziny, a dopiero po długim czasie jazdy po mieście zaczął szarpać kiedy już miałem wracać do domu?
Tak samo dziś, im dłużej jeździłem, tym szarpanie jest wyraźniejsze.
"Nie mam go od nowości ale jeździłem z poprzednim kierowcą."
jesli tak, to może poprzedni kierowca coś wie ...
Też mam ten problem szarpania przy ruszaniu (w końcowej fazie odpuszczania sprzęgła). Tzn mówiąc ściślej, miałem go w zeszłą zimę przez ok. 3 tygodnie - jak się ociepliło problem ustąpił samoistnie i był spokój przez niemal cały rok, aż do zeszłego tygodnia, kiedy to przy okazji mrozów powrócił. Przebieg 46000 km, samochód posiadam od nowości. Podkreślić należy, że w moim przypadku efekt ten nasila się wraz z długością jazdy, rano jest idealnie, zaś im dalej tym gorzej.
Jak wynika choćby z tego wątku: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?35807-Szarpanie-przy-ruszaniu problem występuje u niejednego posiadacza civica i ewidentnie ma coś wspólnego z niską temperaturą. Jeden z użytkowników nawet wymienił sprzęgło, ale wkrótce znowu zaczęło szarpać. O ile pamiętam, ktoś zgłaszał podobny temat również na forum accorda. Generalnie problem chyba pozostaje nierozwiązany...
Też mam wrażenie, że związane jest to z niską temperaturą. Sytuację tą tłumaczyłoby chociaż to, że tak jak mówi przedmówca, po wyjechaniu z garażu gdzie jest cieplej, dopiero po dłuższej jeździe samochód zaczyna szarpać.
Koledzy mam ten sam problem wyjadę z garażu po nocy jest ok przejadę 2-3km i zaczyna się szarpanie przy ruszaniu z 1 w trakcie puszczania sprzegła i przy wrzuacaniu dwójki czasami jest to bardziej wyraźne czasami mniej chwilami nawet zanika ten problem bardzo różnie.. wystarczy sam tłumik sprzęgła? czy wymienic od razu całość? i jak to się profesjonalnie nazywa żebym mógł w sklepie zamówić tą część
A może nie wymieniaj tylko poczekać aż temperatura się trochę podniesie i zobacz czy problem sam nie zniknie ? Ja czytając tematy z 2009 roku stwierdziłem że przeczekam największe mrozy z nadzieją że auto zacznie normalnie jeździć.
Kolego tak planowałem ale robię miesięcznie 2-3 tysiące kilometrów i jest to chwilami zbyt irytujące jeszcze jak jest to dość delikatne szarpanie to ok ale chwalmi mam wrażenie że drży cała karoseria :-)
wystarczy sam tłumik sprzęgła? czy wymienic od razu całość? i jak to się profesjonalnie nazywa żebym mógł w sklepie zamówić tą część
Tłumik sprzęgła znajduje się w tarczy sprzęgła i jest jej integralną częścią. Trzeba kupić całą tarczę ,jedyną możliwością wymiany samego tłumika jest zakład specjalizujący się w regeneracji sprzęgieł.
Ale według mnie,to czy jest mróz,czy upał,deszcz,czy susza ,to dla tłumika nie ma znaczenia. No bo co ma pogoda do sprężynki ??? Może ja się nie znam,ale według mnie ten problem o którym piszecie ;to może być coś nie tak ze sterowaniem silnika.
Tak jak wyżej pisali polecam przeczytać cały temat: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?35807-Szarpanie-przy-ruszaniu
Wynika z niego że przy niskich temperaturach szarpanie się pojawiało a ustępowało gdy zrobiło się cieplej. To samo, ustępowało po lekkim przypaleniu/rozgrzaniu sprzęgła. Innym chwile po wymianie znowu zaczęło szarpać. Tak więc ja się wstrzymam, bo nie chcę wyrzucić 1000+ zł w błoto.
EDIT. Zauważyłem też zależność, że tematy o szarpaniu pojawiają się zimą.
Civic 2009 Sedan Turcja 1.8
Czy to możliwe aby zamarzła pompka ze spryskiwaczy? Płyn nie zamarzł - sprawdzałem. Naciskam aby prysnąć i kompletna cisza. Pompka ani drgnie.
Pozdrawiam
Civic 2009 Sedan Turcja 1.8
Czy to możliwe aby zamarzła pompka ze spryskiwaczy? Płyn nie zamarzł - sprawdzałem. Naciskam aby prysnąć i kompletna cisza. Pompka ani drgnie.
Pozdrawiam
Mozliwe. Plyn w cienkich rurkach jest duzo bardziej podatny na zamarzanie
Omenariusz
04-01-16, 20:46
Oryginalny czujnik cofania w VIII gen czy można go jakoś zrobić głośniej ?? Czy nie można modulować ?
Automat w wersji 5D po lifcie. Opinie. Ktoś coś?
Wiem że i-shift miał swoje problemy a jak sprawa z "normalnym" automatem?
Automat w wersji 5D po lifcie. Opinie. Ktoś coś?
Wiem że i-shift miał swoje problemy a jak sprawa z "normalnym" automatem?
Mój kolega ma wersje 4D z automatem. Super się sprawdza. Trzeba tylko pamiętać o regularnej zmianie oleju w skrzyni.
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
Raczej nie ma żadnego regulatora głośności.
godles1991
05-01-16, 23:29
Panowie, dziwna sytuacja, sprawdzacie czasem swoje bagażniki? Te dolne? Ja dzisiaj po długiej podróży.. 1500km, dokładnie do Norwegii, zaglądam do bagażnika w którym oczywiście wszystko było ok. A po całej tej trasie bagażnik aż się świeci, jest dosłownie zamarzniety w środku, macie jakissposób aby to wysuszyć czy zrobić cokolwiek? Temp na zewnątrz -20 a tu lód w bagażniku :O
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Mój kolega ma wersje 4D z automatem. Super się sprawdza. Trzeba tylko pamiętać o regularnej zmianie oleju w skrzyni.
Mógłbyś napisać (albo kolega) coś więcej o wymianie oleju w skrzyni automatu?
Chyba co 100 tys km wykonuje się wymianę.
Olej kupujesz w haparts.pl bądź w aso i po sprawie.
Nie jest to duży koszt. Praktycznie każdy mechanik dokona takiej wymiany oleju.
Praktycznie każdy mechanik dokona takiej wymiany oleju.
Każdy mechanik wymieni 1/4-1/5 oleju,ostatnio jest coraz bardziej ,,modna'' wymiana dynamiczna (całego oleju) ale tego każdy mechanik nie zrobi , bo nie każdy ma specjalne urządzenie do wymiany dynamicznej.
Ostatnio mam problem z ogrzewaniem w FN. Temperatura przy "Hi" wynosi około dwudziestu paru stopni. W aktualną pogodę raczej się nie zagrzejemy choć nieznaczne ciepło wydostaje się z nawiewów. Mieliście podobne problemy? Ewentualne sugestie? Na co powinienem zwrócić uwagę szukając rozwiązania?
co myślicie o oklejeniu listw wogół civica (czarnego) naklejką- stickerem , np szachownicą ? jak myślicie czy to wyjdzie ładnie?
Wyjdzie super. Cały dach tak można zrobić.
szukam szukam i znalezc nie moge przykładowych oklein tą sachownicą, lub moro, bo te kreskówkowe to chyba nie dla mnie ... :D
lub listwy okleić czymś takim? kolor czerwony ? + lusterka ? może ktoś doradzić ?
http://allegro.pl/wytrzymala-folia-do-oklejania-samochodu-cale-auto-i5822140189.html
murinek777
06-01-16, 21:28
Witam zastanawiam się nad takim czymś do hondy może ktoś miał takie coś na stanie jak to wygląda i sie prezentuje w realu bo na filmikach dość fajnie to wygląda i może pasować do 8 gen http://www.aliexpress.com/item/For-HONDA-Civic-Type-R-Si-EG-EH-EJ-EK-EM-ES-EP-EV-FD-FA/32509440780.html?spm=2114.01020208.3.124.vQTsTi&ws_ab_test=searchweb201556_3,searchweb201644_1_100 01_10002_10005_10006_10003_10004_62,searchweb20156 0_1,searchweb1451318400_6148
Fajne ale ja na prokitach często gęsto szoruję tymi gumowymi dokładkami pod zderzakiem. Do seryjnego zawiecho może dałoby radę :)
pytanie do uzytkownikow 2.2 iCTDI - tez tak macie, ze im chlodniej jest, tym silnik po odpaleniu pracuje z wieksza iloscia obrotow? teraz gdy u nas bylo ponizej -10C to odpala mi sie i obroty od razu wskakuja w okolicach 1300 - w ciagu 1-2 minut spadaja do normalnych ~850 . akurat gdzies 2-3 minuty trwa moje przygotowanie do jazdy obecnie.
myslalem, ze to normalne jest, ale kolega ktotry jezdzi dieslami od wielu lat uswiadomil mnie, ze niekoniecznie - ale moze UFO tak po prostu ma?
dlatego prosba o kontrolna opinie innych Dieslowiczy spod znaku UFO.
pozdro!
Tak jest. Na zimno ma wyzsze obroty.
Witam!
Może to nie problem, ale troche mnie to drażni. Autko całe lśni, a na czołowej szybie jest pełno takich kropeczek ( mniejszych niż 1mm ). Próbowałem to domyć we wszelkie sposoby i nic. Ktoś coś? :mad:
Cześć. Można wyłączyć automatyczne uruchamianie się wycieraczek po psiknięciu płynem?
Sedan 2009 1.8
Płyn do szyb nie działa ? To może rozpuszczalnik (benzyna ekstrakcyjna)?
To może rozpuszczalnik (benzyna ekstrakcyjna)?
A jak to nie da rady ,to znaczy że te kropki to mikro-odpryski i nic z tym nie zrobisz
Dzięki ale w dalszym ciągu chciałbym wyłączyć tą opcję dlatego ponawiam pytanie.
Można wyłączyć automatyczne uruchamianie się wycieraczek po psiknięciu płynem?
Sedan 2009 1.8
Dzięki ale w dalszym ciągu chciałbym wyłączyć tą opcję dlatego ponawiam pytanie.
Można wyłączyć automatyczne uruchamianie się wycieraczek po psiknięciu płynem?
Sedan 2009 1.8
Wystarczy b. krótko (ale wielokrotnie) naciskać dźwignię spryskiwacza.
Wystarczy b. krótko (ale wielokrotnie) naciskać dźwignię spryskiwacza.
Chyba do momentu, aż się skończy płyn w zbiorniku :p.
Chyba do momentu, aż się skończy płyn w zbiorniku .
szyper ma racje,jak się krótko naciska na dźwigienkę to wycieraczki nie ruszają
Siwusekk93
07-01-16, 23:01
To na zapytam w druga stronę xD bo płyn leci a wycieraczki stoją ^^ , EG3 92 rok civic HB ^^
Honda zdaje sie od pewnego rocznika połączyła spryskiwacz z zamiataniem wycieraczek. Moj ojciec mial 5D z 1995r w wersji golas i nie było powiązania między wycieraczkami a spryskiwaczem. Ja mialem 3D 96 iLS i Aerodecka 98 VTi i tam już było to spięte razem. W 7 gen EP3 jeżeli mnie pamięć nie myli też było razem. W 8 gen wiadomo jak jest.
Witam wszystkich forumowiczów,
Chciałbym się dowiedzieć który kabel w zapalniczce jest plusowy, a który minusowy?
Z góry dzięki za odpowiedz.
Nie świeci mi się przycisk od blokady otwierania szyb, wiecie może jaka tam jest żarówka lub dioda ? Czy do przycisk nie stawia oporu przy rozkładaniu ?
Nie świeci mi się przycisk od blokady otwierania szyb
Z tego co pamiętam to ma się on nie świecić - to jest jedyny nieświecący przycisk na panelu sterowania, w drzwiach kierowcy :D
Z tego co pamiętam to ma się on nie świecić - to jest jedyny nieświecący przycisk na panelu sterowania, w drzwiach kierowcy :D
Hmmm nigdy wcześniej nie przyglądałem się dokładnie, dlatego dzisiaj zwątpiłem jak stojąc na światłach zobaczyłem, że jeden przycisk mam ciemny. Mógłby ktoś jeszcze zerknąć żeby potwierdzić, że faktycznie ma nie świecić.
Nie świeci się. Jak kolega wyżej pisał, jedyny guzik na panelu w drzwiach.
Dzięki, już myślełem, że czeka mnie ściąganie boczka.
Dzięki, już myślełem, że czeka mnie ściąganie boczka.
Kolego,ściąganie boczka to aktualnie zły pomysł ,i tak nie przyjedzie,ponieważ nagrywa teraz nową serię ,,Kiepskich''
A tak naprawdę to ten przycisk nie jest podświetlany- Honda celowo zrezygnowała z podświetlenia jego ,z uwagi na duże obciążenie silnika przez alternator, oraz bardzo dużą masę żarówki (wyższe spalanie/gorsze osiągi auta) :p ;) :D :) :cool:
Kolego,ściąganie boczka to aktualnie zły pomysł ,i tak nie przyjedzie,ponieważ nagrywa teraz nową serię ,,Kiepskich''
A tak naprawdę to ten przycisk nie jest podświetlany- Honda celowo zrezygnowała z podświetlenia jego ,z uwagi na duże obciążenie silnika przez alternator, oraz bardzo dużą masę żarówki (wyższe spalanie/gorsze osiągi auta) :p ;) :D :) :cool:
Tak samo jak w niektórych wersjach przycisk od VSA nie podświetla się. :)
Jakiś czas temu pojawiło się w okolicy korka wlewu oleju takie zapocenie.Od razu napiszę ,że olej zmieniany kilka miesięcy temu więc nie jest to kwestia jakiegoś efektu wlewania itp.
Padła diagnoza ,że to może być oring zaworu zmiennych faz rozrządu,jak myślicie?
http://i68.tinypic.com/2eeixs0.jpg
Witam Panowie!
Powie mi ktoś od kogo najlepiej kupić lotkę do Civica z allegro? chodzi mi o tą na tylną szybę :p bo jest kilka i nie wiem, którą wybrać.
Witam Panowie!
Powie mi ktoś od kogo najlepiej kupić lotkę do Civica z allegro? chodzi mi o tą na tylną szybę :p bo jest kilka i nie wiem, którą wybrać.
Jeżeli chodzi o lotkę do FN2, bo chyba o nią Ci chodzi, to najlepiej postarać się o OEM z innych raczej nie będziesz zadowolony.
Czy można tak włączyć spryskiwacz przedniej szyby, aby nie włączały mi się za każdym razem spryski ksenonów?
Czy można tak włączyć spryskiwacz przedniej szyby, aby nie włączały mi się za każdym razem spryski ksenonów?
jasne ze mozna wylącz swiatla i tylko na szybe bedzie leciec plyn
O tym wiem ale w czasie jazdy czy można?
Czy można tak włączyć spryskiwacz przedniej szyby, aby nie włączały mi się za każdym razem spryski ksenonów?
jasne ze mozna wylącz swiatla i tylko na szybe bedzie leciec plyn
Po zmroku w czasie jazdy to kiepski pomysł;)
W poliftach jest to lepiej rozwiązane, mianowicie natrysk na klosze idzie co ktoryś raz nie pamiętam czy co 3 czy 5, ale nie za każdym razem. Zbyt szybko płyn by się skończył. Dodatkowo dali odrębny przycisk sprysku tylko lamp.
Być może jest opcja dołożenia niezbędnych elementów z polifta.
Edit. Przypomniałem sobie że jest inny sposób a przynajmniej w polifcie działa mianowicie musiałbyś utrzymywać stale małą ilość płynu w zbiorniczku bo jeśli go jest niewiele to pryska tylko na szybę.
Słuchajcie jak wymienia się kierunki tylne w ufo jest jakis schemat bo chyba sa one na zatrzaskach nie chce nic polamac dlatego pytam.
Musisz podważyć plastik, celuj od strony lampy. Sama lampa jest przykręcona na dwie śruby.
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
Musisz podważyć plastik, celuj od strony lampy. Sama lampa jest przykręcona na dwie śruby.
Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
A dzieki rzeczywiscie :)
Panowie, żeby nie zakładać nowego wątku
Wiem, że niektórzy z Was wklejali lotkę od Type R do zwykłego Cifa. Mógłby mi ktoś przybliżyć ten proces od A do Z? Wiem tylko, że na klej do szyb. Pozdrawiam!
O tym wiem ale w czasie jazdy czy można?
tez mozna wylączasz swiatla i psikasz
wogole to trzeba bylo szukac wersji bez spryskow na leflektory to by mniej ci plynu szlo
Ten temat na na celu udzielanie sensownej odpowiedzi a nie wydurnianie się.
Co to jest leflektor? 😃 W ogóle a nie wogole 😄
Moje autko to Honda Civic UFO. Wymieniłem przednie amortyzatory które były w stanie agonalnym i 4 sprężyny eibacha pro-kit. Mój mechanik twierdzi że nie trzeba robić zbieżności jak uważacie? Dodam że miesiąc temu robiłem zbieżność na starych amortyzatorach i sprężynach. Więc nie wiem czy robić czy nie? obawa moja taka żeby nie cięło opon bo mam nowiutkie.
Mam problem z zawiechą z przodu.
Byłem na przeglądzie rejestracyjnym pod koniec roku, dokładnie sprawdzili auto włącznie z szarpakami. Amorki wymieniałem w wakacje wliczając zbieżność
Po tym przeglądzie skrecając nawet delikatnie w prawo to mam dziwny dźwięk ni to piszczenie ni to tarcie.
Zastanawiam się co to jest??
Łozysko, maglownica?? Czy coś kompletnie innego.
Mój mechanik twierdzi że nie trzeba robić
prośba- zmien mechanika:cool:Nawet początkujący mechanik wie ,ze przy zdjęciu amorów i sprężyn jak najbardziej robi się geometrie.Jest relatywnie tańsza od opon.
pzdr
Moje autko to Honda Civic UFO. Wymieniłem przednie amortyzatory które były w stanie agonalnym i 4 sprężyny eibacha pro-kit. Mój mechanik twierdzi że nie trzeba robić zbieżności jak uważacie? Dodam że miesiąc temu robiłem zbieżność na starych amortyzatorach i sprężynach. Więc nie wiem czy robić czy nie? obawa moja taka żeby nie cięło opon bo mam nowiutkie.
Trzeba robić zbieżność bo po zmianie sprężyn wszystko się popieprzyło. Coś mało kumaty ten mechanik :(
Wysłane z mojego GT-I9301I przy użyciu Tapatalka
Zastanawiam się czy nie zmienić tylnich bo skoro przednie były wywalone no to tylnie pewnie nie są w lepszym stanie autko ma przebieg 150 tysięcy. Jeśli teraz zrobie zbieżność a powiedzmy za miesiąc wymienię tylnie amortyzatory to znowu czeka mnie wizyta na geometrii? Czy przy wymianie tylnich zbieżności się nie robi? Czym w UFO wgl robi się zbieżność z tyłu? ustawia kąty nachylenia ?
Czym w UFO wgl robi się zbieżność z tyłu? ustawia kąty nachylenia ?
Niczym , jeśli nie trzyma kątów -wymiana belki na nową. A tylne amortyzatory możesz sobie zmieniać do woli,nie wpływają one na geometrię zawieszenia.
Czy można tak włączyć spryskiwacz przedniej szyby, aby nie włączały mi się za każdym razem spryski ksenonów?
Mozna wyciagnac bezpiecznik spryskiwaczy reflektorow ( nie pamietam niestety ktory, musial bym poszukac), wtedy pryska tylko na szybe :)
Zrobie tak u siebie, swiatla u mnie i tak nie brudza sie niewiadomo jak, jak cos mozna sobie szmatka samemu przetrzec zamiast wlewac co chwile 5L nowego plynu.
Ooo dobra pomysła, dzięki. U mnie nawet nie chodzi o płyn a o to, że po jednym takim wytrysku całe auto jest w płynie.
Ooo dobra pomysła, dzięki. U mnie nawet nie chodzi o płyn a o to, że po jednym takim wytrysku całe auto jest w płynie.
Ja mam polifa wiec sprysk lamp idzie co kilka razy. Ostatnio w trasie mimo, że dopalałem guzikiem i tak musiałem się w pewnym momencie zatrzymać i przetrzeć lampy chusteczką bo nie widziałem gdzie jadę. Więc skuteczność w oczysczaniu lamp jest umiarkowana, za to w chlapaniu płynem po aucie całkiem spora :) Więc zrobienie switcha na bezpieczniku od spryskiwaczy może być dobrym rozwiązaniem.
U mnie nawet nie chodzi o płyn a o to, że po jednym takim wytrysku całe auto jest w płynie.
Tu się zgodzę. Cały przód obsrany płynem :/
Tu się zgodzę. Cały przód obsrany płynem :/
Nie przesadzacie trochę? Czego się boicie- zacieków czy może że lakier wyżre?
Wystarczy dobry wosk i bez obaw. Z tych sprysków na szybę i tak troche leci na dach no ale tego sie nie widzi. Przecież jak jest chlapa i ktoś was wyprzedzi lub jedziecie blisko poprzedzającego to cały syf z błota pośniegowego i soli oblepia całe auto i też brudzi.
A powiedzcie jak sprawdzić stan amortyzatorów tylnich ? przednie były tak pordzewiałe i widać było że są wykończone. Natomiast teraz mi w warsztacie zalozyli 4 sprężyny eibacha jest twardo i nie wiem jak wykryć stan tyłu?
Ktoś wie jaki jest rozstaw mocowań na zwrotnicę w amortyzatorze w HB? Chodzi mi od odległość wewnętrzna od blaszki do blaszki, pomiędzy które wchodzi zwrotnica.
Panowie szukam zmieniarki do hondy civic 2006. Takie coś da rade podłaczyć pod aux http://allegro.pl/zmieniarka-mp3-usb-sd-honda-civic-accord-jazz-crv-i5132144517.html#tabsAnchor ?
Można bez problemu,mam identyczną.
Wysłane z mojego Lenovo A916 przy użyciu Tapatalka
Czy jest gdzieś dostępna instrukcja obsługi do ufo czy jestem skazany na allegro?
Czy jest gdzieś dostępna instrukcja obsługi do ufo czy jestem skazany na allegro?
Jedną stonę forum wcześniej
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10037-Instrukcja-serwisowa-do-Civica-8-gen-PL
Jedną stonę forum wcześniej
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10037-Instrukcja-serwisowa-do-Civica-8-gen-PL
To jest serwisówka, a jak rozumiem kolega pyta o instrukcje użytkownika. Nie spotkalem sie nigdzie z wersją elektroniczną. Może dlatego, że nie szukałem bo mam polską instrukcję.
http://cdn4.swistak.pl/a.swistak.pl/224/380/224380123_1024.jpg
Omenariusz
15-01-16, 22:03
Auto przebieg 77 tys w prawym tylnym kole stukanie dziś usłyszałem na dziurach :/ Zamarznięty amortyzator ?wybity ? wymienić co może być przyczyną ? Wcześniej wszystko było ok
Zawczekaj aż się ociepli i dopiero słuchaj
Czy ma ktoś z Was fote swojego ufo przed i po założeniu takich sprężyn??
http://allegro.pl/eibach-sprezyny-obnizajace-honda-civic-viii-ufo-i5364347922.html
zastanawiam się czy -25 ma sens i będzie cokolwiek widać...
Oem sprężyny:
http://s26.postimg.org/72qhasw49/fn2_before.jpg (http://postimg.org/image/mbgeokpsl/full/)
Eibach Prokit:
http://s26.postimg.org/4ww6gasnt/fn2_after.jpg (http://postimg.org/image/mmxv1c68l/full/)
Możliwe że swoje sprężyny będę sprzedawał w przyszłym tygodniu. Jak coś to pw.
Oem sprężyny:
http://s26.postimg.org/72qhasw49/fn2_before.jpg (http://postimg.org/image/mbgeokpsl/full/)
Eibach Prokit:
http://s26.postimg.org/4ww6gasnt/fn2_after.jpg (http://postimg.org/image/mmxv1c68l/full/)
Możliwe że swoje sprężyny będę sprzedawał w przyszłym tygodniu. Jak coś to pw.
Jedna uwaga. Na zwyklym ufoku bedzie bardziej widoczne. Bo FN2 siada mniej niz 25mm, bo na starcie jest nizej :)
Siada przód ok 25mm a tył 15mm. Mam gdzieś fotki ze zdjęciami to mogę wrzucić.
a przy kołach 17cali na 8 cali szerokości ET 38 i oponie 215/45/17" nie będzie obcierać ?? o tył się nie martwię ale boje się o przód...
oponie 215/45/17
masz 215 czy 225/45/17 ?
Strzelił mi kamień w prawy halogen i go rozbił.
http://artsoul.pl/all/IMG_20150804_154948_HDR.jpg
Oryginały są trochę za drogie, a używanego oryginału nie chcę (nie chcę dofinansowywać szarej strefy). Co byście zrobili:
1. Widzę, że na allegro są zamienniki - 100-120zł - można je śmiało zakładać? Nie różnią się jakoś szczególnie od oryginałów? nie będzie to dziwnie wyglądało na samochodzie? Przykładowa aukcja: http://allegro.pl/nowe-halogeny-l-p-honda-civic-06-11-ufo-vat-i5564303759.html
2. Kolejnym rozwiązaniem jest wymiana szkła, ale z przesyłką to wychodzi ponad 60zł + klej http://allegro.pl/honda-civic-ufo-od-2006-szklo-halogenu-prawe-nowe-i5585607330.html
Rozumiem, że wszystkie halogeny były takie same?
Zauważyłem u siebie dzisiaj również pęknięty podobnie halogen, chyba to jakaś plaga.. Posiada ktoś może instrukcję jak się go demontuję?
Rozwalone przeciwmgłowe to norma, ja wymieniam za każdym razem gdy robię trasę UK do PL. są dwa sposoby na zdjęcie ich, albo zdejmujemy cały zderzak albo poprzez otwór pod zderzakiem kluczem 13mm na długiej przedłużce.
Ja jak swego czasu miałem ufo to na przeciwmgielne nakleiłem szkło z pleksi, takie cieniutkie, od tego czasu nigdy nie miałem pęknietego.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock
Rozwalone przeciwmgłowe to norma, ja wymieniam za każdym razem gdy robię trasę UK do PL. są dwa sposoby na zdjęcie ich, albo zdejmujemy cały zderzak albo poprzez otwór pod zderzakiem kluczem 13mm na długiej przedłużce. Halogen trzyma się na jednej śrubie? Były gdzieś zdjęcia chyba ale nie mogę znaleźć, jak by ktoś miał proszę o info..
Sam sobie odpowiedziałem z tego co się zorientowałem nie jest to 13mm tylko śruba 10-ka.
http://i662.photobucket.com/albums/uu346/IgrayfoxI/Civinfo%20How%20Tos/Fog%20Light%20Removal/20120823102611.jpg
Zdjęcie pochodzi z: civinfo.com
Na stronie Trafo jest jak zdemontować halogen. U mnie są 10 i wygląda to dokładnie jak na zdjęciu. Najlepiej mieć przedłużkę 2 lub 3 częściowa bo ciężka włożyć jedną dłuższą bo jest nisko zderzak do podłoża...
No tak sorry za mały błąd faktycznie klucz 10mm. Plastikowe nakładki dają radę czasami. To dobre rozwiązanie problemu.
Niestety u siebie w Type S nie mogę zlokalizować tego dojścia, nie mam chyba takiego otworu. Kamilao88 Masz taką samą wersję, jeśli możesz mnie naprowadzić będę wdzięczny..
Witam, jakiś czas temu pisałem o problemie jaki miałem po zakupie civica.. prowadził się strasznie nie stabilnie i powyżej 100km/h jechało się nim bardzo niepewnie.
Koledzy doradzili mi abym wymienił sprężyny na eibacha (i to było świetne posuniecie) chociaż w trakcie wymiany okazało się że winowajcą tych problemów ze stablinością były
całkowicie wywalone przednie amortyzatory. Po wymianie przednich amortów i 4x spreżyn eibach pro-kit. Auto prowadzi się jak po sznurku. Sądzę że tylne będą również do wymiany ale na razie tragedii nie ma.
Jak przyjechałem autem z niemiec od razu pojechałem zrobić zbieżność (początkowo myślałem że to jest powód złego prowadzenia). Była lekko przestawiona i na wydruku końcowym panom całkiem nieźle chyba udało się to ustawić.
Po wymianie tych amotyzatorów i sprężyn mimo że auto prowadziło sie rewelacyjnie wszyscy zalecali abym pojechał sprawdzić zbieżność.
Pojechałem sprawdziłem powiedzieli że nie ma dużych odchyleń ale coś tam minimalnie jest przestawione. Więc poprawili z tym że teraz na wydruku końcowym jest więcej tych czerwonych cyfr. Przedewszystkim chodzi mi o to żeby nie cięło opon bo zimowe mam całkiem nieźle jeszcze a letnie nowe i nie chciałbym żeby po sezonie okazało się że ścięło mi opony. Jak oceniacie? Można jeździć spokojnie i nic nie grozi oponom??
(Załącznik 1) ( zbieżność robiona w grudniu)
http://iv.pl/images/62743520184036204468.png (http://iv.pl/)
(Załącznik 2) ( zbieżność robiona w styczniu czyli aktualna)
http://iv.pl/images/24750218034394114387.png (http://iv.pl/)
przy wyłączaniu świateł mijania przełącznikiem zespolonym kolejno:
mijania->auto->pozycyjne-> OFF
z pozycji świateł pozycyjnych do OFF zawsze błysną mi jeszcze ponownie światła mijania. Dzieje się to także wtedy jak z pozycji OFF włączę światła pozycyjne, ponadto słyszę tez cykniecie przekaźnika od świateł mijania.
tez tak macie?
przy wyłączaniu świateł mijania przełącznikiem zespolonym kolejno:
mijania->auto->pozycyjne-> OFF
z pozycji świateł pozycyjnych do OFF zawsze błysną mi jeszcze ponownie światła mijania. Dzieje się to także wtedy jak z pozycji OFF włączę światła pozycyjne, ponadto słyszę tez cykniecie przekaźnika od świateł mijania.
tez tak macie?
Nie zaobserwowałem u siebie czegoś takiego.
Panowie jak najłatwiej przepchnąć kabel przez gumowy przepust drzwi kierowcy. Czy ktoś już to robił? Chciałbym uniknąć odkręcania zawiasów drzwi.
Nie zaobserwowałem u siebie czegoś takiego.
Panowie jak najłatwiej przepchnąć kabel przez gumowy przepust drzwi kierowcy. Czy ktoś już to robił? Chciałbym uniknąć odkręcania zawiasów drzwi.
Juz nie pamietam dokladnie, ale skoro nie pamietam tego jako strasznej orki to znaczy, ze poszło w miarę łatwo. Używasz jakiegoś pilota - ja na ogół używam szprychy od roweru. Jak zdejmiesz boczek i obudowę słupka to dostęp jest w miarę sensowny.
Pierwsza prób spalona. Po godzinie poddałem się, palce obolałe ale nie poddam się:p. Będę jeszcze próbował. Długi odpowiednio spiłowany wkrętak wchodzi od strony wnętrza auta ale tylko do zgięcia gumowego przepustu dalej już nie. Cholernie tam ciasno i bałem się podejść siłowo bo łatwo uszkodzić przewody a wtedy są dopiero problemy. W Jazzie było łatwiej:D
Jest trochę zabawy ale idzie to zrobić. Trzeba wyjąć złączki z drzwi i wtedy przepychać. Zdjęcia można zobaczyć np. w TYM (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/dodatki/domykanie_szyb.htm)temacie.
Cały problem z tymi gumami na przewodach jest taki ze końcówka gumy jest owinięta taśmą i ściśle dolega do przewodów
Świeci mi się kontrolka od ciśnienia w oponach sprawdziłem wszędzie miałem 2,5 bar w jednym kole 2,2 ale po dopompowaniu dalej świeci co może byc przyczyna? Czy ostatnio robiona zbieżność może byc powodem świrowania tego czujnika? na jakiej zasadzie działa taki czujnik? w zależności od nacisku koła na nawierzchnie? i skoro koło jest np po zbieżności za badzo przekrzywione czujnik będzie świrował?
O matko! 1000000 razy już to było , ale no dobra :p Nie ma żadnych czujników ciśnienia itd. pomiar jest pośredni na podstawie sygnału z czujników ABS -mniej powietrza -> mniejsza średnica koła-> większa prędkość koła = różnica w prędkości obrotowej kół co powoduje wywalenie kontrolki w zestawie wskaźników. Tyle teorii, po każdej zmianie ciśnienia,zmianie kół sezonowej itp. należy zresetować system w menu komputera pokładowego.
Reset TMPS --> https://www.youtube.com/watch?v=wCBUipWesPc
Mam problem z zawiechą z przodu.
Byłem na przeglądzie rejestracyjnym pod koniec roku, dokładnie sprawdzili auto włącznie z szarpakami. Amorki wymieniałem w wakacje wliczając zbieżność
Po tym przeglądzie skrecając nawet delikatnie w prawo to mam dziwny dźwięk ni to piszczenie ni to tarcie.
Zastanawiam się co to jest??
Łozysko, maglownica?? Czy coś kompletnie innego.
Piszczenie, wkurzające dźwięki przy skręcie kół wyeliminowane.
Problemem były nie oryginalne odboje załozone przy wymianie amorków (osłony amorków również musiałem wymienić)..... Wymieniłem obie strony i jest ciszej.....
Paradoksalnie autko prowadzi się jak po szynach, jest relatywnie lepiej i pewniej niż było.
Wymianę robiłem w ASO- koszt około 900pln (520 odboje z osłonami i coś kolo 400pln wymiana). Tanio niestety nie jest ale wolałem to w ASO robić.
Dodatkowo wymieniłem olej w skrzyni.
Witam. Mam problem z moją Hondą. Podczas włączania auta na centralnym wyświetlaczu w obrotomierzu pojawia się komunikat "check system" ze znakiem zacisków hamulcowych i wykrzyknikiem .Gaśnie on wraz z innymi świecącymi się kontrolkami po około 1-2 sekundach od odpalenia i wszystko jest z autem w porządku. Pisałem do Honda Polska i odpisali, że prawdopodobną przyczyną mogą być wytarte klocki albo zbyt niski poziom płynu hamulcowego. Sprawdziłem płyn jest w porządku, a klocki były wymieniane 2000 km temu i są w super stanie. Miał ktoś z was taki przypadek? lub wie jaka może być przyczyna?
http://s10.postimg.org/6vnft3pm1/honda_civic.jpg
A jaki nr błędu wyskakuje po samodiagnostyce?
Witam. Mam problem z moją Hondą. Podczas włączania auta na centralnym wyświetlaczu w obrotomierzu pojawia się komunikat "check system" ze znakiem zacisków hamulcowych i wykrzyknikiem .Gaśnie on wraz z innymi świecącymi się kontrolkami po około 1-2 sekundach od odpalenia i wszystko jest z autem w porządku. Pisałem do Honda Polska i odpisali, że prawdopodobną przyczyną mogą być wytarte klocki albo zbyt niski poziom płynu hamulcowego. Sprawdziłem płyn jest w porządku, a klocki były wymieniane 2000 km temu i są w super stanie. Miał ktoś z was taki przypadek? lub wie jaka może być przyczyna?
Zobacz tu http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?9723-Szarpanie-przy-przyspieszaniu-w-okolicach-2000-obr-min&p=2607270#post2607270
W instrukcji obsługi jest napisane, że może mieć to związek akumulatorem (nie pamietam dokładnie - sprawdź*w spisie i trafisz)
Mialem to samo (nie wiem tylko czy byla ikona hamulcow), jak byly mrozy i robilem krótkie dystane. Przy dzisiejszej pogodzie nie pojawilo się. Z jakąś większą wymianą poczekalbym jak się ociepli i ew. Podladuj aku.
Spr też w hds i brak błędów.
Witam serdecznie, jakie łożysko do kolumny mcpersona polecacie? Jeśli chodzi o odboje zakupiłem MONROE PK098 Ktoś je miał tutaj wcześniej i sobie bardzo chwalił. Proszę w doborze łożyska jeśli ktoś wymieniał.
https://g-a.d-cd.net/91f87d2s-960.jpg
Proszę w doborze łożyska jeśli ktoś wymieniał.
Jam od ponad pół roku mam FEBESTa i jak na razie są OK.
Jest trochę zabawy ale idzie to zrobić. Trzeba wyjąć złączki z drzwi i wtedy przepychać. Zdjęcia można zobaczyć np. w TYM (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/dodatki/domykanie_szyb.htm)temacie.
Dzięki Trafo. Jak znajde trochę wolnego czasu
to ponawiam wyzwanie:)
Czy można tak włączyć spryskiwacz przedniej szyby, aby nie włączały mi się za każdym razem spryski ksenonów?
Co do metody wyciągnięcia bezpiecznika spryskiwaczy xenonów, dowiedziałem się który to bo naprawdę zaczynało mnie wkurzać zasr*ane auto i dolewanie 5L płynu co 4 dni:
w skrzynce z lewej przy nogach kierowcy wystarczy wyciągnąć bezpiecznik nr. 31 i viola, spryskiwacze nie wysuwają się i nie pryskają :)
Co do metody wyciągnięcia bezpiecznika spryskiwaczy xenonów, dowiedziałem się który to bo naprawdę zaczynało mnie wkurzać zasr*ane auto i dolewanie 5L płynu co 4 dni:
w skrzynce z lewej przy nogach kierowcy wystarczy wyciągnąć bezpiecznik nr. 31 i viola, spryskiwacze nie wysuwają się i nie pryskają :)
Dzięki stary :D
Zamiast wyciągać bezpiecznik, można pod niego podłączyć przełącznik.
Jest wtedy możliwość w każdej chwili włączenia i wyłączenia spryskiwaczy :)
Niestety ksenony przy brudnych szkłach strasznie oślepiają innych kierowców ale jak to mówią: "wolność Tomku w swoim domku" ;)
Niestety ksenony przy brudnych szkłach strasznie oślepiają innych kierowców ale jak to mówią: "wolność Tomku w swoim domku"
skoro lampy są brudne to raczej nie oślepiają bardziej niż przy czystych,co na to Tomek ?
Ksenon ma to do siebie, że rozprasza się mocno na zanieczyszczeniach na szkle i "nie trzyma" geometrii wiązki światła. Konieczność posiadania spryskiwaczy w takim reflektorze nie wzięła się z sufitu.
Koledzy, wiem że temat poruszany kilakrotnie na forum ale uwierzcie mi że nie znalazłem jednoznaczej odpowiedzi.
Oczywiście HANKA i temat ściągania. Kierownica podczas jazdy musiała być lekko przekrzywiona w lewo więc pojechałem na geometrie. Ustawili w miare ok kierownica byla leciutko przekrzywiona w prawo ale to minimalnie. Okazało się ze mam do wymiany przednie amortyzatory i od razu wymieniłem 4 sprężyny. Pojechałem znowu na geometrie i po pomiarze kąt pochylenia koła to było lewe -00,11 prawe -00,41 - na czerwono bo dopuszczalna to max -00,30. Kierownica owszem była na wprost ale auto minimalnie dalej ściągało w lewo. No i słyszałem opinie że przez to 00,41 będzie cięło opony. Pojechałem więc po raz trzeci wyszło następująco kąt pochylenia koła lewy -00,12 prawy -00.04 Kąt wyprz.sworz.zwrot. lewy 4,18 prawy 4,00. Wszystko wyświetliło się na zielno widziałem na własne oczy. No ale co z tego jade kierwonica przekrzywiona na lewo dość znacznie (co mnie irytuje) a jak ustawiam ją na wprost to auto leci na prawo. Czy jest jakaś możliwość aby to ustawić idealnie? nie wiem czy przy obcenym ustawieniu nie będzie cieło opon ? chciałbym aby kierownica była na wprost. Macie konkretne wytyczne jak które koło ustawić aby było ok???
Oczywiście, że da się kierownicę ustawić na wprost i to co do mm, zmień firmę, która Ci to robiła. Prawie po każdym grzebaniu w zawiasie, tym bardziej po wymianie amortyzatorów, trzeba ustawić geometrię.
Szybkie pytania, żeby nie truć w normalnych tematach pierdołami:
1. KLAMKA ZEWNĘTRZNA - Da się zdjąć tą "nakładkę" na klamkę, która jest aluminiowa? Jeśli tak, to jak to zrobić? Bo chciałbym to okleić ciemną folią i nie chcę zepsuć :)
2. GRILL - Potrzebuję też zdjąć do lakierownania/oklejenia - rozumiem, że jak w każdej hondzie, kilka spinek, ze dwie śruby i wychodzi bez większej filozofii?
CzepekLidera
25-01-16, 23:21
Witam, czy felgi 17" OEMy zdjete z civica 2013 podejda do FN'a?
Szybkie pytania, żeby nie truć w normalnych tematach pierdołami:
1. KLAMKA ZEWNĘTRZNA - Da się zdjąć tą "nakładkę" na klamkę, która jest aluminiowa? Jeśli tak, to jak to zrobić? Bo chciałbym to okleić ciemną folią i nie chcę zepsuć :)
2. GRILL - Potrzebuję też zdjąć do lakierownania/oklejenia - rozumiem, że jak w każdej hondzie, kilka spinek, ze dwie śruby i wychodzi bez większej filozofii?
1. Nie jestem pewien ale do klamki trzeba zdjąć boczek drzwi
2. Teoretycznie tak, ale zdjęcie zderzaka bardzo ułatwia sprawę ;)
Tu znajdziesz wiele fajnych rzeczy, łącznie ze zdjęciami i instrukcjami krok po kroku ;) http://www.trafo.za.pl/honda/
1. Nie jestem pewien ale do klamki trzeba zdjąć boczek drzwi
2. Teoretycznie tak, ale zdjęcie zderzaka bardzo ułatwia sprawę ;)
Tu znajdziesz wiele fajnych rzeczy, łącznie ze zdjęciami i instrukcjami krok po kroku ;) http://www.trafo.za.pl/honda/
i serwisówkę w podpiętym wątku ;)
i serwisówkę w podpiętym wątku ;)
Cos nie działa serwer z serwisowki, dlatego zapytalem ;)
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Cos nie działa serwer z serwisowki, dlatego zapytalem ;)
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Srebrna nakładka klamki jest przykręcona na 4 śrubki od wewnątrz klamki. musisz zdjąć boczek, odkęcić klamkę i potem dobrać się do "aluminiowej" nakładki.
Mam pytanie do tych co mają FK3. Chodzi mi o filtr powietrza a mianowicie o ten wkład materiałowy który jest w obudowie tego filtra. Który z producentów robi z grubszego materiału ten wkład bo w niektórych ta charmonijka jest bardzo rozciągnięta co powoduje głośniejszą prace silnika. Z twierdziłem to z własnego doświadczenia, miałem filtr na którym silnik ciszej pracował ale nie było na nim żadnych oznaczeń więc z tąd moje pytanie.
Ja stosuje OEM chociaż drogi to jednak bdb, odniosłem wrażenie że był czymś nasączony. Włókno dobrego gatunku i co ważne pasuje idealnie do obudowy. Jest cicho, polecam bo na tym akurat nie warto oszczędzać.
No to szybkie pytanie.
Ile jest gniazd na zapalniczkę w Civicu?
No to szybkie pytanie.
Ile jest gniazd na zapalniczkę w Civicu?
Zalezy od wersji, nadwozia i rocznika. Ja mam u siebie 3
jedno koło biegów 1 w bagażniku ? a 3cie? TypeS 2008
jedno koło biegów 1 w bagażniku ? a 3cie? TypeS 2008
Polift ma jeszcze w podlokietniku, przynajmniej w 5d
Ja stosuje OEM chociaż drogi to jednak bdb, odniosłem wrażenie że był czymś nasączony. Włókno dobrego gatunku i co ważne pasuje idealnie do obudowy. Jest cicho, polecam bo na tym akurat nie warto oszczędzać. Są tam oznaczenia producenta.
Jak upewnić się że mam po czy przed lifta type s? Data rejestracji to 1.01.2008 ale jedne elementy wskazują na przed a drugie na po i nie jestem pewien.
tzn że ktoś zrobił sobie hybryde. Nie było połowicznego wypustu. Albo przedlift albo polift.
Jak rejestracja jest w styczniu 2008 (tak btw kto ją zarejestrował w Nowy Rok?) to niezbyt widze mozliwosc, zeby to byl polift.
Irlandia dziwny kraj :)
Jaki olej najlepiej do 1.8 120tys km? Czytam tematy o oleju i się gubię. Motul 0w30 ok?
Ja stosuje OEM chociaż drogi to jednak bdb, odniosłem wrażenie że był czymś nasączony. Włókno dobrego gatunku i co ważne pasuje idealnie do obudowy. Jest cicho, polecam bo na tym akurat nie warto oszczędzać. Są tam oznaczenia producenta.
Dobrze by było, żebyś cytował posta, do którego się odnosisz.
Irlandia dziwny kraj :)
Jaki olej najlepiej do 1.8 120tys km? Czytam tematy o oleju i się gubię. Motul 0w30 ok?
Ja bym normalnie wlał Motula 5W40
W FN1 Type S, również przy wyższych obrotach trzeszczy wam podsufitka z przodu? (obroty rzędy 4000-6000) Radził sobie ktoś jakoś z tym? Drga i przenosi się to na obudowę przedniego oświetlenie w podsufitce co denerwuję trzeszczeniem.
W FN1 Type S, również przy wyższych obrotach trzeszczy wam podsufitka z przodu? (obroty rzędy 4000-6000) Radził sobie ktoś jakoś z tym? Drga i przenosi się to na obudowę przedniego oświetlenie w podsufitce co denerwuję trzeszczeniem.
Nie, panuje błoga cisza. Ale pamiętam, że zaraz po wyjeździe z salonu trzeszczała przednia szyba i właśnie przednia część podsufitki. W ASO zdemontowali przednią szybę i wyciągali plastikowe trzpienie, które fabryka zostawiła podczas montażu i nastała cisza. Z tego co wiem robili to wszystkim osobom, które się zgłosiły do serwisu.
W FN1 Type S, również przy wyższych obrotach trzeszczy wam podsufitka z przodu? (obroty rzędy 4000-6000) Radził sobie ktoś jakoś z tym? Drga i przenosi się to na obudowę przedniego oświetlenie w podsufitce co denerwuję trzeszczeniem.
U mnie kultura, chociaż raz mi coś podświetlenie zaskrzypialo przy minusach
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ja stosuje OEM chociaż drogi to jednak bdb, odniosłem wrażenie że był czymś nasączony. Włókno dobrego gatunku i co ważne pasuje idealnie do obudowy. Jest cicho, polecam bo na tym akurat nie warto oszczędzać. Są tam oznaczenia producenta.
Są następujące: HONDA PP-TD30 ACE24 TOYO ROKI (Thailand). Kolor góra lekko żółtawy, od spodu jasno niebieski.
Bardzo wolno się nagrzewa silnik.
Chodzi mi o silnik 1.4 idsi - czy wam ten silnik się dogrzewa ?
Zawsze wolno łapał temp ale teraz jak były minusy koło dyszki to zaniepokoiła mnie sytuacja, że włączając ogrzewanie kabiny temp silnika spadała blisko ostatniej kreski.
Proszę o info czy też macie problem z temperaturą w tym silniku ?
Jak otwiera termostat (chodzi o wskazanie na desce) i gdzie jest - muszę potwierdzić jego prawność.
Pozdrawiam.
Dzisiaj temperatura na plusie wyłączyłem hanie (po długiej trasie) włączyłem radio i postojówki po 15 minutach już nie odpaliła czyli akumulator do dupy jakie parametry ma oryginalny? silnik 1.8 VTEC jaka firme polecacie?
Idąc za ciosem wymienię olej i filtry czytałem trochę w temacie ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi wlane jest teraz Total Quartz 9000 ENERGY 5W40 zostać przy nim Czy wrac SHELLA ULTRA EXTRA 5w40? czy Castrola EDGE 5w40?
Wiem ze będziecie odsyłac pewnie do tematu... ale proszę o szybką odpowiedz i nie będę więcej męczył w tym temacie. :D
Bardzo wolno się nagrzewa silnik.
Chodzi mi o silnik 1.4 idsi - czy wam ten silnik się dogrzewa ?
Zawsze wolno łapał temp ale teraz jak były minusy koło dyszki to zaniepokoiła mnie sytuacja, że włączając ogrzewanie kabiny temp silnika spadała blisko ostatniej kreski.
Proszę o info czy też macie problem z temperaturą w tym silniku ?
Jak otwiera termostat (chodzi o wskazanie na desce) i gdzie jest - muszę potwierdzić jego prawność.
Pozdrawiam.
Naturalnie silnik ten dogrzewa się i to bardzo szybko :)
Jeżeli po włączeniu ogrzewania temperatura spada, to prawie na pewno winą za to obarczyć można niesprawny termostat.
Należy wymienić go jak najszybciej (jazda z niedogrzanym silnikiem jest dla niego samego straszną męczarnią i znacznie zwiększa zużycie), oraz na produkt jak najlepszej jakości (odradzam zamienniki).
Dzisiaj temperatura na plusie wyłączyłem hanie (po długiej trasie) włączyłem radio i postojówki po 15 minutach już nie odpaliła czyli akumulator do dupy jakie parametry ma oryginalny? silnik 1.8 VTEC jaka firme polecacie?
Idąc za ciosem wymienię olej i filtry czytałem trochę w temacie ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi wlane jest teraz Total Quartz 9000 ENERGY 5W40 zostać przy nim Czy wrac SHELLA ULTRA EXTRA 5w40? czy Castrola EDGE 5w40?
Wiem ze będziecie odsyłac pewnie do tematu... ale proszę o szybką odpowiedz i nie będę więcej męczył w tym temacie.
Polecamy oryginalny akumulator Honda lub jakiś firmowy zamiennik - Yuasa, Bosch lub Varta Na pewno nie można kupić najtańszego i wierzyć w to, że kupimy produkt wysokiej jakości. Kup jakiś świeży (nieleżakowany długo akumulator) w pewnym źródle i będziesz zadowolony :)
Olej: warunki są dwa: byle syntetyczny i byle nie castrol :) Polecanych jest mnóstwo, najlepszy każdy ma swój :)
kristiano7
29-01-16, 10:24
Czy posiada ktoś z was w VIII genie zabezpieczenie typu odcięcie dopływu paliwa, które załącza się po każdym otworzeniu drzwi kierowcy i odpaleniu silnika? Mianowicie od jakiegoś czasu 'dezaktywowalo' mi się to i co chwila cos pika i lampka swieci się ciagle, a samochód nie gaśnie jak to miało miejsce gdy nie wcisnęło się magicznego guziczka.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.