Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2
butler.gdansk
26-08-14, 10:32
Dojście do pozycyjnych jest chyba najprostsze ze wszystkich :)
Otwórz klapę, żarówki pozycyjne oraz do świateł drogowych są za okrągłymi plastikowymi puszkami. Przekręć ją o pół obrotu i zobaczysz W5W niemal jak na dłoni.
dzieki Szymon! jakbym mial instrukcje auta pod reka to pewnie tam to info jest podane w podobny jasny sposob :-)
Jestem po wymianie amorków i klocków. Przy okazji trzeba było zrobić geometrię. Nie wiem czy stuka bo nie miałem jak obciążenia zrobić ale jakoś postaram się jutro to sprawdzić. A że w gratisie mi kostkę przy przeciwmgłowym wymienili i jeszcze samochód umyli to miło.
Jakby ktoś chciał to mam dwie tarcze blueprint do sprzedania bo nie trzeba było wymieniać ;)
Mam problem z wyświetlaczem radia,wyświetlane są niepełne cyferki.
Czy jest możliwe wymontowanie samego wyświetlacza,czy trzeba zacząć od demontażu podłokietnika w górę ?
Pozdr.Mirek
Mam problem z wyświetlaczem radia,wyświetlane są niepełne cyferki.
Czy jest możliwe wymontowanie samego wyświetlacza,czy trzeba zacząć od demontażu podłokietnika w górę ?
Pozdr.Mirek
link (https://www.youtube.com/watch?v=Ck9W9eBZ1z0) od >>6:58 demontujesz - mocowany na 2 wkrety
link (https://www.youtube.com/watch?v=Ck9W9eBZ1z0) od >>6:58 demontujesz - mocowany na 2 wkrety
Zdjąłem półkę odkręciłem 2 śrubki a wyświetlacz nie chce wyjść nie chcę nic robić na siłę boję się aby nie uszkodzić.
Mam problem z wyświetlaczem radia,wyświetlane są niepełne cyferki.
Czy jest możliwe wymontowanie samego wyświetlacza,czy trzeba zacząć od demontażu podłokietnika w górę ?
Pozdr.Mirek
O, mam ten sam problem. Dzieje się tak jak auto trochę*postoi. Pomaga "shoot z liścia", ale przymierzam się żeby to naprawić. Daj znać jak Ci poszło. I czy wymieniasz cały wyświetlacz czy tylko rozbierasz żeby obadać sytuację? Jeśli wymieniasz to skąd bierzesz nowy wyświetlacz?
Zdjąłem półkę odkręciłem 2 śrubki a wyświetlacz nie chce wyjść nie chcę nic robić na siłę boję się aby nie uszkodzić.
sorry za wprowadzenie w błąd, ale sam sądziłem że jedynie sie na tym trzyma..
Zgodnie z serwisówką :
1. Wymontować górną pokrywę zestawu wskaźników i moduł sterujący wskaźników (prędkościomierz).
moduł sterujący wskaźników (prędkościomierz)
1. Wyjąć górną osłonę zestawu wskaźników.
2. Wymontować moduł zestawu wskaźników (szybkościomierz) (A).
3. Rozłączyć złączkę 12-stykową (B) od modułu zestawu wskaźników (szybkościomierz).
4. Zamontować wskaźnik w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania.
dopiero wtedy
2. Wykręcić wkręty i wyciągnąć moduł wyświetlacza pomocniczego audio-HVAC (A).
ten wyswietlacz trzyma sie jeszcze na spinkach
donelvis nie wiem po co aż tak przesadzać, nadgorliwość w niczym nie pomoże, a to nie są formuły tylko kompaktowe samochodziki z silnikiem 1.8. Skoro kolega ma Blue Print, które dobrze hamuje i nie narzeka na nie to po co pchać się w brembo, gdzie łatwo można trafić na podróbkę niewiele lepszą a może i nawet gorszą od budżetówki.(...)
Tak się składa, że to 1.8 całkiem nieźle przyspiesza i na II biegu już po ok 8,6 sek. (VSA off) łapie 100km/h więc nie nazwał bym go "tylko kompaktowym samochodzikiem".
Kiepskie tarcze i klocki bardzo łatwo w tym samochodzie zabić po paru hamowaniach z wyższych prędkości lub przy dynamicznej jeździe przy wykorzystaniu tylko dwóch pierwszych biegów.
Mam chyba objawy zdychającego radia - i w związku z tym chciałem się od tych co już mieli tego typu przygodę małe info.
Czy w momencie kiedy zdechło wam radio (brak dzwięku) - działały wam płyty CD czy też zdechło i jedno i drugie na raz ?
próbował już ktoś filtr Pipercross do 2.2 ???
http://allegro.pl/filtr-powietrza-sportowy-civic-ufo-2-2-i-ctdi-ctdi-i4523295686.html
http://www.pipercross.net/pipercross-unique-performance-panel-filter-length-303mm-x-width-178mm-pp1712_p24037695.htm
co jaki czas nalezy wymienic filtr powietrza? Czy filtr i pasek bosch bedzie odpowiedni? Czy ktos mial moze zle przygody ostatnimi czasy z ta firma?
Witam
Po zakupie Civic'a FD7 dokonałem wymiany wszystkich płynów, filtrów i rzeczy, które mnie niepokoily:)
Wybieram się w najbliższym czasie do najbliższego salonu ( Kraków ).
Wymyślilem sobie, że warto dokonać regulacji luzu zaworowego ( nie wiem kiedy bylo to robione )
Czym warto się jeszcze zainteresować?
Jaki salon polecacie?
Edit
ps. Czuć delikatne falowanie silnika ( obrotomierz bez zmian, ale buda wpada w różne delikatne wibracje ) regulacja pomoże? Co to może być?
Może świece do wymiany i wypadają zapłony. Ale jak będą robić regulacje to mogą Ci od razu sprawdzić i świece. Dobrze by było przy okazji zrobić upgrade software ECU skoro już uderzasz do ASO. Ja planuje uderzyć na Kraków jutro albo w czwartek.
próbował już ktoś filtr Pipercross do 2.2 ???
http://allegro.pl/filtr-powietrza-sportowy-civic-ufo-2-2-i-ctdi-ctdi-i4523295686.html
http://www.pipercross.net/pipercross-unique-performance-panel-filter-length-303mm-x-width-178mm-pp1712_p24037695.htm
Polecam lekture, ja pod jej wplywem sobie odpuscilem
http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/45030-panel-filters-they-worth-2.html
Wybieram się w najbliższym czasie do najbliższego salonu, Kraków
Jaki salon polecacie?
Ja osobiscie jezdze na Bora Komorowskiego do Honda Car Partner i zawsze jestem zadowolony. Wszystko zrobione jak nalezy i w dogodnych dla mnie godzinach. Jak cos bylo nie tak poza zglaszanymi usterkami to zawsze dzwonia zeby zapytac o decyzje czy robic czy nie. Polecam Ci ten salon.
Polecam lekture, ja pod jej wplywem sobie odpuscilem
http://www.civinfo.com/forum/engines-transmission/45030-panel-filters-they-worth-2.html
Nie wspominajac o tym ze ludzie po wyminie na rozne takie wynalazki zglaszaja nagle problemy z buczeniem pod maska, bo filtry wpadaja w drgania. Potem i tak jada po orginalny do Hondy.
Może świece do wymiany i wypadają zapłony. Ale jak będą robić regulacje to mogą Ci od razu sprawdzić i świece. Dobrze by było przy okazji zrobić upgrade software ECU skoro już uderzasz do ASO. Ja planuje uderzyć na Kraków jutro albo w czwartek.
Swiece wymienione zaraz po zakupie.
A ten luz zaworowy ogarną w ciągu 1 dnia jeżeli odpowiednio wcześnie dam znać, że jestem zainteresowany??
Do regulacji silnik musi być schłodzony. Jak auto podstawisz rano i uda się go schłodzić to sama regulacja to max godzina-dwie.
leszek kojder
04-09-14, 07:39
Witam, wie ktoś co to za olej jest w przegubie wewnętrznym w fn1. Starsze civici miały smar grafitowy, a co dać tu?
Witam, wie ktoś co to za olej jest w przegubie wewnętrznym w fn1. Starsze civici miały smar grafitowy, a co dać tu?
Honda Recommended Grease and Lubricants
Material USA Part # Canada Part # Description and/or Usage
CV Joint Grease-Inner (yellow) 08798-9003 4011748 Extreme-pressure, high-temperature grease for inner CV joint lubrication.
CV Joint Grease-Outer (black) 08798-9007 4414405 Extreme-pressure grease for lubricating outer CV joints.
Info z http://www.civicforums.com/forums/140-fuel-oil-cleaners-other-maintenance/303511-honda-recommended-lubricant-list.html
Ciebie interesuje ten 08798-9003
Dostępny w Haparts za 50 PLN , lub gdzieś indziej gdzie komu pasuje :)
Smaru ładujemy 140 Gram do przegubu , czyli tyle ile jest w Tubce - przydaje się do tego druga osoba :D
Od siebie mogę dodać, rok temu jak wymieniałem skrzynię, to rozpiął mi się przegub w środku i miałem okazję go rozbierać.
Okazało się że brakuje 40 gram smaru, ale nie miałem OEMowego , dorzuciłem więc zwyczajnie smaru do przegubów na bazie Dwusiarczku Molibdenu.
Jak na razie zrobiłem na tym przegubie 18.000 i nadal działa. ;)
http://img02-otomoto.sogastatic.pl/C33806363_9.jpg
Przeglądałem sobie aukcje na alledrogo i przebieg mnie zabił. Pierwszy wypust praktycznie 2006,ale silnik wyjaśnia dlaczego tak :cool:
:D
http://img02-otomoto.sogastatic.pl/C33806363_9.jpg
Przeglądałem sobie aukcje na alledrogo i przebieg mnie zabił. Pierwszy wypust praktycznie 2006,ale silnik wyjaśnia dlaczego tak :cool:
ładnie naklepał:) handlarze będą cofać aż sie będzie kurzyć :eek: swoją drogą ciekawe ile wytrzyma 1.8i-vtec:confused: jak tyle samo co ten 2.2 to jakieś 40 lat mam jazdy przed sobą:D
:D
ładnie naklepał:) handlarze będą cofać aż sie będzie kurzyć :eek: swoją drogą ciekawe ile wytrzyma 1.8i-vtec:confused: jak tyle samo co ten 2.2 to jakieś 40 lat mam jazdy przed sobą:D
1.8 i-VTEC wytrzyma ponad milion km
https://www.youtube.com/watch?v=Og6KeRkiRUg
http://jalopnik.com/5885287/how-i-put-750000-miles-on-my-honda-civic-in-just-five-years
Zacisk lewy tył do FD7 będzie pasować z UFO? Ma ktoś użwyke lub nówke po pieniądzach :)?
Panowie szybkie pytanie, czy ktoś regenerował w naszych ufokach gałkę zmiany biegów ? Jak tak to podajcie co użyliście do tego ? Bo u mnie się trochę wytarła i chciałbym to zniwelować
Większość chyba regeneruje poprzez wymianę na inna ;)
Witam. Mam problem z radiem, przy kazdym wstrząsie auta na dziurach zmienia mi się aktualnie grające radio na dowolne inne; z fm na mw, z lw na xcarlink itp. Dawniej zdarzało sie to raz na rok, teraz praktycznie nie da się radia posłuchac. Potrafi się też włączyć samo gdy wjadę w jakąś dziurę. Padło radio czy da się to jakoś naprawić?
Panowie szybkie pytanie, czy ktoś regenerował w naszych ufokach gałkę zmiany biegów ? Jak tak to podajcie co użyliście do tego ? Bo u mnie się trochę wytarła i chciałbym to zniwelować
Okleiłem gumę taśmą 3M aby zamaskować, resztę zmatowiłem , podkład na Plastiki i Lakier. :)
Ale generalnie sztuka dla sztuki :D
szczepar super opcja :) ale ja wolałbym żeby to wyglądała jak ori :)
szczepar super opcja :) ale ja wolałbym żeby to wyglądała jak ori :)
No to wlasnie taki przepis :) okelic/zabezpieczyc tasma malarska ta gume, a reszte zmatowic i polakierowac
Panowie szybkie pytanie, czy ktoś regenerował w naszych ufokach gałkę zmiany biegów ? Jak tak to podajcie co użyliście do tego ? Bo u mnie się trochę wytarła i chciałbym to zniwelować
Okleiłem gumę taśmą 3M aby zamaskować, resztę zmatowiłem , podkład na Plastiki i Lakier. :)
Ale generalnie sztuka dla sztuki :D
Ja miałem właśnie tą gumę trochę poprzecieraną, więc samo lakierowanie na wygląd też by wiele nie pomogło, lepiej wymienić :)
Witam,
Posiadam Hondę civic 1.8 benzyna 2008 r. , zaczęła palić się kontrolka silnika po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd P0420(sprawność katalizatora rząd 1) facet stwierdził, że może to być wina paliwa(skasował błąd) dotankowałem pojeździłem tydzień i znowu na tej samej trasie poza miastem zapaliła się ponownie. Jestem umówiony na wizytę u mechanika ale mam pytanie czy w najgorszym wypadku czeka mnie wymiana katalizatora i ile to może kosztować ??? Proszę o jakieś rady i pomysły ??
Trzeba sprawdzić czy sondy poprawnie pracują i jakie sa ich wskazania ale najbardziej prawdopodone jest że katalizator ma juz dosyć :(
Witam,
Posiadam Hondę civic 1.8 benzyna 2008 r. , zaczęła palić się kontrolka silnika po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd P0420(sprawność katalizatora rząd 1) facet stwierdził, że może to być wina paliwa(skasował błąd) dotankowałem pojeździłem tydzień i znowu na tej samej trasie poza miastem zapaliła się ponownie. Jestem umówiony na wizytę u mechanika ale mam pytanie czy w najgorszym wypadku czeka mnie wymiana katalizatora i ile to może kosztować ??? Proszę o jakieś rady i pomysły ??
masz jakieś inne objawy? np. zwiększone spalanie? wyczuwalnie mniejsza moc?
Nie zauważyłem auto chodzi tak samo jak przed zapaleniem kontrolki.
Witam. Mam problem z radiem, przy kazdym wstrząsie auta na dziurach zmienia mi się aktualnie grające radio na dowolne inne; z fm na mw, z lw na xcarlink itp. Dawniej zdarzało sie to raz na rok, teraz praktycznie nie da się radia posłuchac. Potrafi się też włączyć samo gdy wjadę w jakąś dziurę. Padło radio czy da się to jakoś naprawić?
Jakieś pomysły?
Jakieś pomysły?
mikrostyk pada na klawiszu zmieniającym "band"
Czy ktoś ma system BASSWORKS w civicu ufo?
Gdzie jest przykręcony ten wzmacniacz/moduł?
Czy w tym systemie jest jakiś dodatkowy głośnik do tonów niskich?
Gdzie jest przykręcony ten wzmacniacz/moduł?
Z tyłu za radiem
http://www.honda-access.com/jsp/accimages/3523.JPG
BassWorks to wzmacniacz i dwa głośniki montowane w tylnych drzwiach/boczkach zamiast tych zwykłych. W sedanach natomiast głośniki są montowane w tylną półkę, a wzmacniacz pod półką w bagażniku
A tak naprawdę to to jest prawdziwy BassWorks :p ;) ---> http://www.forumsamochodowe.pl/galeria/summer-cars-party-2012-a212/honda-civic-viii-zabudowa-bagaznika-car-audio-m11377.jpg
Dzisiaj rano po uruchomieniu silnika w kabinie z prawej strony dało się słyszeć coś jakby zgrzyt\pyknięcie po czym zapaliła się kontrolka wspomagania. Ponowne uruchomienie silnika i ten sam efekt, wspomaganie nie działa. Podejrzewam sterownik układu wspomagania. Czy w sedanie i w UFO jest taki sam? Czy podczas wymiany konieczne jest podłączenie do HDSa?
Byłem jeszcze raz zobaczyć, kontrolka zgasła. Pytanie kiedy problem powróci?
Grzesiek_P
11-09-14, 09:58
czy honda accord i civic type-s hatch mają tą samą dojazdówkę 16" ?
gdzie dostanę oem-owy filtr powietrza ? tylko aso, czy może w jakimś sklepie netowym jest dostępny? i jaka cena? :)
gdzie dostanę oem-owy filtr powietrza ? tylko aso, czy może w jakimś sklepie netowym jest dostępny? i jaka cena? :)
tu szukaj:
http://haparts.pl/
Popatrz na stronie Honda Polska,przysłali mi sms o jakiś promocjach na części. Filtr oleju np 51 zł. Ja u siebie zawsze wkładam knechta i jestem zadowolony
nie wiem czy zle szukam , ale na haparts w kategori VIII gen jest tylko zawieszenie, i układ kierowniczy. Na stronie Hondy nie widzę oferty katalogu z częsciami :( mówisz że knecht jest ok? ktoś tu kiedyś pisał żeby zakładać oem bo inne potrafią w rezonans wpadać:confused:
nie wiem czy zle szukam , ale na haparts w kategori VIII gen jest tylko zawieszenie, i układ kierowniczy. Na stronie Hondy nie widzę oferty katalogu z częsciami :( mówisz że knecht jest ok? ktoś tu kiedyś pisał żeby zakładać oem bo inne potrafią w rezonans wpadać:confused:
do hapartsa zadzwoń lub @, co do knechta ja nie mam żadnych zastrzeżeń
do hapartsa zadzwoń lub @, co do knechta ja nie mam żadnych zastrzeżeńpodziękował :D
Popatrz na stronie Honda Polska,przysłali mi sms o jakiś promocjach na części. Filtr oleju np 51 zł. Ja u siebie zawsze wkładam knechta i jestem zadowolony
oem honda filtr oleju u jarusneta 31zl
cena dobra sam się zastanowię czy nie zamówić kompletu filtrów bo za 2m wymiana mnie czeka
mówisz że knecht jest ok? ktoś tu kiedyś pisał żeby zakładać oem bo inne potrafią w rezonans wpadać
W sadzomiocie tak,ale w benzynie żadnych negatywnych objawów nie ma z filtrami powietrza
godles1991
13-09-14, 18:30
Panowie, ma ktoś z was może nr części paska wielorowkowego tego który napędza alternator itp, mój jest już sparciały, a chcę zamówić przez neta i potrzebuje nr części
Pasek wielorowkowy 5PK1140 Contitech, według katalogu IC może być 5PK1135 do 5PK1145, jest tam też 5PK847,nie wiem czy są dwa czy jeden tak podaje katalog
godles1991
13-09-14, 18:41
Dzięki wielkie kolego, to już jest bez różnicy czy to do wersji 1.4 czy 1.8 ? w każdym jest taki sam ?
Nie,ja Ci podałem do 1,4, a do 1,8 jest inny pasek, podają w katalogach po dwie długości pasków , a jest jeden,ale chyba chodzi o klimę,bez klimy jest krótszy ,tylko nie wiem czy bez klimy wychodziły te nasze ufoki :p
Nie,ja Ci podałem do 1,4, a do 1,8 jest inny pasek, podają w katalogach po dwie długości pasków , a jest jeden,ale chyba chodzi o klimę,bez klimy jest krótszy ,tylko nie wiem czy bez klimy wychodziły te nasze ufoki :p
Wersja Base chyba byla bez klimy.
godles1991
13-09-14, 19:51
a jak określić wersję :D? bo w prawdzie nawet nie wiem :D
Base podobno też nie miał radia
Dokładnie,jak masz radio to masz i klimę-kupuj pasek Conitech 5PK1140 oczywiście do L13A7 lub L13Z1 (oznaczenia silnika) pierwszy 83KM i drugi 100KM Oba nazywane 1,4. :)
godles1991
13-09-14, 20:38
dzięki wielkie za odp, mam radio, klime, ogolnie z wyposażenia wydaje mi się że nie posiadam jedynie skóry tempomatu, xenonów, czujników parkowania... tak mi sie wydaje.. posiadam 1.4 83 km, więc biore ten 1wszy :)
ja kupilem taki.numer z podanymi sie zgadza.Moze ktos zakladal bosch-owski i moze cos powiedziec o halasie zywotnosci? kosztowal ok.40zl http://static.pokazywarka.pl/i/4080521/964868/pasek.jpg
godles1991
14-09-14, 07:22
Będziesz sam go wymieniał? Dużo jest przy tym pracy? I dlaczego właśnie większość ludzi poleca contitech ?
Zacisk lewy tył do FD7 będzie pasować z UFO? Ma ktoś użwyke lub nówke po pieniądzach :)?
Ponawiam pytanie:)
Ja miałem właśnie tą gumę trochę poprzecieraną, więc samo lakierowanie na wygląd też by wiele nie pomogło, lepiej wymienić :)
U mnie po lakierowaniu , lakier trzyma się jak zaczarowany już 2 lata - ale w sumie to była baza + nawierzchniowy - więc musi się trzymać.
Niestety po 2 latach widzę że guma zaczyna mi się psuć i będę musiał coś wykombinować - bo w sumie lubię tą gałkę i nie wiem czy cokolwiek jest w stanie mnie przekonać do tej ala Skunk 2 :).
Dlatego napisałem że to sztuka dla sztuki - samo lakierowanie wygląda bardzo ładnie , niestety guma ma to do siebie że już dochodzi jej czas życia do końca.
pasek bede wymienial sam,jak na to patrze to nie wyglada na nic skomplikowanego. Poluzuje alternator na naciagu i wydaje mi sie ze zejdzie. Jest jedna rolka od gory ale wydaje mi sie ze ona jest bez naciagu. Przydalo by sie pewnie troche wskazowek jak ktos juz to robil,problem w tym ze malo tu osob z ufolami 1.4 http://static.pokazywarka.pl/i/4105069/884724/rolka1.jpg
http://static.pokazywarka.pl/i/4105069/397843/rolka-2.jpg
http://static.pokazywarka.pl/i/4105069/709011/rolka3.jpg
powinienem luzowac ta rolke ze zdjec?
Coś mi tu nie pasuje,jaki masz silnik? Tak wygląda napęd pasowy osprzętu w L13Z1 (100KM) wystarczy zluzować napinacz -->
http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/45/82/83/06/4582830639
He,he, już wiem,Ty masz silnik L13A7 i u Ciebie nie ma napinacza ,jest rolka prowadząca -ta co pokazałeś na zdjęciu ,jej nie trzeba odkręcać. Napinanie paska jest realizowane przez alternator i tylko jego trzeba poluzować do demontażu/montażu paska
Teraz już sam nie wiem co do doboru długości paska, silnik L13Z1 i L13A7 mają różne rozwiązanie napinania paska napędu osprzętu ... :mad: ale jak patrze na te silniki ,na moje oko długość paska jest taka sama
L13A7 --> http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/45/90/85/34/4590853401
L13Z1 --> http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/45/82/83/06/4582830639
godles1991
14-09-14, 15:23
to w takim razie dobrze że jeszcze nie zamówiłem tego paska :D heehe w takim razie może i ja sam się za to zabiore, tylko najpierw trzeba wiedzieć jaki to dokładnie pasekk bo ogolnie u mnie to wygląda tak : http://pokazywarka.pl/q2lyk2/
No to masz L13A7 (napinanie alternatorem) tak jak kobert. Kobert ma już pasek to niech wymieni i potwierdzi czy pasuje,ale według mnie powinien być OK
godles1991
14-09-14, 15:34
okk dzieki, a mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta czarna puszka z 2 zdjęcia ? ta okrągła?
U mnie po lakierowaniu , lakier trzyma się jak zaczarowany już 2 lata - ale w sumie to była baza + nawierzchniowy - więc musi się trzymać.
Niestety po 2 latach widzę że guma zaczyna mi się psuć i będę musiał coś wykombinować - bo w sumie lubię tą gałkę i nie wiem czy cokolwiek jest w stanie mnie przekonać do tej ala Skunk 2 :).
Dlatego napisałem że to sztuka dla sztuki - samo lakierowanie wygląda bardzo ładnie , niestety guma ma to do siebie że już dochodzi jej czas życia do końca.
U mnie właśnie ta guma była poprzecierana-być może od obrączki poprzedniego właściciela czy coś, a gumę już chyba trudniej zregenerować.
Bierz skunka, fajna jest, i guma w niej nigdy się nie przetrze ;)
Do tego w zimie chłodzi,w lecie grzeje, full serwis :D
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ta czarna puszka z 2 zdjęcia ? ta okrągła?
Którego zdjęcia dokładnie?
godles1991
14-09-14, 16:04
2gie zdjęcie czarna puszka wygląda jak filtr, jakiś ale jak wdizę ma podłączenie elektryczne wieć za grom nie wiem co to jest .,.... dokładnie to zdjęcie i czarna puszka okrągła : http://static.pokazywarka.pl/bigImages/4107388/12865983.jpg?1410703450
Zawór EGR (recyrkulacji spalin)
godles1991
14-09-14, 16:29
okk dzieki wielkie, da sie to jakos czyscic? bo pewnie od razu to zrobie jak bede zagladal do auta przy wymianie oleju itp??
da sie to jakos czyscic?
Pewnie,przetrzyj wilgotną szmatką tą czarną puszkę elektrozaworu,następnie wycierasz do sucha,i na koniec możesz psiknąć np. plakiem i będzie się ładnie świeciło :p
A tak na serio to po co chcesz czyścić? Wywala Ci błąd układu recyrkulacji spalin? W benzynie rzadko się brudzi ,,grzybek zaworu'' bo nie ma w zasadzie bardzo czym,chyba że masz już duuuuży przebieg, co innego w diesel'u. Ale jak koniecznie chcesz tam zajrzeć to odkręć zawór i zobacz,ale nie wiem czy nie będzie konieczna wymiana uszczelki przed ponownym montażem .
W razie co pisz na PW ,bo zaśmiecimy we dwóch zaraz 20 stron tematu :)
godles1991
14-09-14, 16:54
heheh ok, ale w sumie po to ejst ten temat :D szybkie pytania szybka odpowiedź. może w jakiś sposób i innym ludziom pomożemy :), w takim razie daruje czyszczenie :P przebiegu 118tys :) wiec nei jest dużo
mnie jak najbardziej interesuje ten temat :) przy ruszaniu od kiedy mam to auto jest takie poszarpywanie,raz mocniej raz slabiej,na klimie mocniej,jak sie nagrzeje wydaje mi sie ze nasila sie czestotliwosc szarpniec. Samochod mam rok i niby problem nie postepowal ale ostatnio jest juz cos gorzej,potrafi szarpnac autem przy ruszaniu tak mocno jak by przez sekunde silnik nie dostal pradu czy paliwa,jest szarpniecie ze glowe rzuca do kierownicy. Na te zadlawienia ponoc pomaga wgranie nowego softu. Bylem w warsztacie i po podlaczeniu okazalo sie ze niema ponoc nowszego oprogramowania i kiedys tu na forum ktos doradzal mi zeby na te szarpania przeczyscic zawor egr,teraz sie dowiedzialem gdzie on sie znajduje. Prosze o opinie czy warto do niego zagladac w zwiazku z opisana bolaczka?
butler.gdansk
15-09-14, 08:59
A filtr paliwa kiedy wymieniłeś?
nie wymienialem i podejrzewam ze nikt tego nie robil. Jednak jak czytam to pierwsza wymiana po po 100 czy 120tys. A dlawienie jest od poczatku jak go mam czyli dzis rowniusienko rok i kupilem przy 93tys. Przy zakupie wogole wydawalo mi sie ze jest cos ze sprzeglem bo dzieje sie to glownie przy ruszaniu. W takim razie musze myslec o wymianie filtra,tylko to jest tak ze jak mu przycisne czy przy ruszaniu czy na drodze redukcja i but to wszystko jest ok a wtedy wiadomo ze paliwa przez filtr musi przeplynac najwiecej,wiec tak jak by filtr spelnial role. Dzis auto ma 122tys
Piter7766 miales racje co do obaw z dlugoscia paska. Dzis probowalem go wymienic i po zmierzeniu,stary jest 2cm dluzszy (1135 ma nowy a 1155 stary) Przy uzyciu duzej sily w zaden sposob nie udalo mi sie wcisnac nowego. Czy mozliwe zeby wyciagnal sie 2cm? Wlasciwie chce potwierdzenia ze to za duzo bo nawet gdybym jakims sposobem go zalozyl,np sciagajac i zakladajac rolke po wymianie to byl by on na maksymalnie cofnietym alternatorze a i tak napiety na sztywno jak kamien
Dziwne,katalogi podają takie długości pasków do tego modelu- 1135 , 1140 i 1145. Powinien pasować ten co masz,a na pewno alternatora nie da się bardziej cofnąć,i czy na pewno dobrze układałeś pasek na kołach? Jak tak ,to niestety musisz kupić 5PK1145, ale cholera tolerancja jest tylko 10mm między tymi paskami , coś musiałeś zepsuć :)
Pogubiłem gdzies linki do tematu z filtrem paliwa do FD7, poratuje ktoś ( schemat wymiany )? Szukajka mnie chyba nie lubi:P
Gdzie mogę dostac od ręki takowy filtr poza salonem? Haparts i Jarusnet? dobrze pamiętam?
Jeszcze chyba nie mialem czego zepsuc. Alternator dalej nie odejdzie choc duzy jest ruch naciagu,na rolkach siedzial prawidlowo. Wlasnie teraz wszystko by sie zgadzalo pasek mierzylem miara wiec moglem cos sie pomylic i raczej wydaje mi sie ze dlugosc mojego starego paska wynosi 1153 a to o 8mm wiecej niz podaje np. Centercar dla tego silnika i tak jak mowisz 1145. Jesli tolerancja jest 10mm to moj stary pasek w ciagu podejzewam zycia tego samochodu wyciagnol sie o 8mm i 5pk1145 pewnie dalby sie zalozyc i cos tam podciagnac
Kolbert - nie wiem jak w 1.4 , ale w 1.8 aby założyć pasek bez problemów trzeba kończyć zakładanie na kole bez rowków (takim łysym) inaczej nawet założenie starego paska to droga przez mękę.
Natomiast jak zakładaliśmy w 2.2 pasek nowy, to nie było innej opcji jak kończyć zakładania paska na tym łysym kole :) bo inaczej można było tylko pomarzyć o jego założeniu.
no moj sciagnalem najpierw z walu,juz pewnie troche wyciagniety to zszedl a zakladalem oczywiscie na lysym duzym kole,to zdaje sie jest pompa wody. Niestety nie bylo szens naciagnac nowego paska,predzej by sie podarl. Ale tak tez by sie zgadzaly te dlugosci skoro 10mm tolerancji to 2cm krocej nie wejdzie zwlaszcza ze regulacja na starym stoi w polowie.a 8mm krocej dalo by sie zalozyc i bylo by miejsce by go z czasem podciagac kiedys. Musze wymienic pasek tyle ze trzymam go juz ze 2tyg i niewiem czy mi wymienia w inter cars. Jednak to oni mi go sprzedali mowiac ze taki bedzie pasowal
Pytanie z gatunku dziwnych. Mianowicie czym wyczyścić białe plamy kropel po twardej wodzie z myjki na tylnej szybie? Płyny do szyb nie dają rady, próbowałem nawet mleczkiem do polerki, też nie schodzi :/
Glinka, potem polerka szyb czymś porządnym np.http://showcarshine.pl/218-autoglym-super-resin-.html na lekko-ściernej gąbce albo jakimś innym aplikatorze, tu trzeba trochę potestować.
polerka szyb czymś porządnym np.http://showcarshine.pl/218-autoglym-super-resin-.html
Mam i polecam. Ręcznie nanosić piankowym aplikatorem i polerować mikrofibrą albo maszynowo na twardym padzie.
Pytanie z gatunku dziwnych. Mianowicie czym wyczyścić białe plamy kropel po twardej wodzie z myjki na tylnej szybie? Płyny do szyb nie dają rady, próbowałem nawet mleczkiem do polerki, też nie schodzi :/
Najprościej to :
kawałek filcu + tlenek ceru rozrobiony wodą 1 :1
tlenek ceru kupisz za parę złotych na allegro
Skuteczność tego może potwierdzić Buri :) po czyszczeniu szyby tylniej klapy.
Tlenek ceru bardziej sprawdza się w polerowaniu szkła. Do "codziennego" stosowania IMO bez sensu. Lepiej środki typu AG CGP...
Tlenek ceru bardziej sprawdza się w polerowaniu szkła. Do "codziennego" stosowania IMO bez sensu. Lepiej środki typu AG CGP...
Jak dla mnie jest to kwestia sporna :)
Szczególnie że występuje on w wielu kosmetykach polerująco-czyszczących do szyb.
Tylko większość się tym na pierwszej stronie nie chwali.
A jak mam kupować za 30 PLN środek w którym będzie wagowo 20 gram tlenku ceru , gliceryna , substancje myjące , ec..
To ja wolę kupić 100 gram tlenku ceru i starczy mi to na ok 15 porządnych czyszczeń - szczególnie że po takim czyszczeniu przynajmniej nie muszę niczym poprawiać.
A po takim czyszczeniu to nie potrzebuję nic mocniejszego do mycia niż papier i płyn do mycia szyb.
potwierdzam, po takim polerowaniu szyby pieknie woda splywa pod wplywem pędu powietrza prawie jak po nalozeniu niewidzialnej wycieraczki
wojtekww123
18-09-14, 13:40
Witam
Czy ktos kupowal przednie lampy firmy TYC do civic ufo? Czy sa dobrze zrobione?
elminsterr
18-09-14, 15:45
Czy przyśpieszając gwałtownie do pożądanej prędkości np. na biegu nr 3 do powiedzmy 130 na autostadzie, czy mogę od razu wrzucić z trójki np. 5 lub 6? Wydaje mi się, że nic nie stoi na przeszkodzie, ale wolę się upewnić. :)
też tak robię więc podpinam się pod pytanie :)
panowie od tych eibachów urwałem dolną osłone silnika - czarna plastikowa
jak to wyjąc bez kanału ? jakie narzędzia ? jakieś rady ?
jutro mam dużą trasę chciałbym to zrobić
ja często z 3 daje na 5, przy czym ciągnę na 3 biegu do ok 3.5tyś, więc nie dławię silnika, Obroty nie spadają do 1,5tyś nagle więc nie dusi się silnik nagle. Dalej zostają na ponad 2tyś. moim zdaniem nie ma problemu z taka jazdą.
A co do osłony to witaj w klubie:), ja ciągałem moją osłona po ziemi, mam strasznie nierówna, żwirową drogę i wydarłem w końcu w osłonie wielką dziurę. Więc musiałem zmienić na nową. Przed Ebichami ten problem mi występował.
Osłonę ściągniesz bez problemu posiadając nawet tylko jeden podnośnik, jak masz dwa lub najlepiej kobyłki będzie ci łatwiej. Narzędzi to śrubokręt do wyciągania kołków rozporowych w nadkolach ( po dwie w nadkolu) oraz pod zderzakiem, klucz 10mm do śrub pod spodem. 10 min osłona będzie na ziemi.
co do biegów to ja z 3 idę na 6 :)
z osłoną to dzięki tylko co z tymi kołkami ? nie mam takiego śrubokręta to czym to zdemontować ?
chodzi o zwykly srubokret :) :) :) jak bylem maly to zapytalem starego czy nie mozna z jedynki odrazu wkladac czworki,odpowiedzial mi- to po co fabryka robila 4 biegi :) tez mi sie zdazy z trojki dac piatke czy szóstke ale jedyny powod to chyba lenistwo :) jak ma obroty odpowiednie to przeciez nic sie nie stanie
marcin001984
18-09-14, 20:29
Ja ile razy daję z 6 ma 2 jak autobus czy TIR blokuje mi drogę. Ładnych parę lat temu jak jechałem z kumplem Hondą S2000, wtedy jeszcze nie wiedziałem nic o wysokoobrotowych silnikach Hondy i że silnik kręci się do 9 tys. a drugi oddech bierze od 6 tys, to jechaliśmy wtedy za jakąś Laguną, chciał ją wyprzedzić i z 3 wrzucił na 1! A ja miałem ciary na plecach. Od tamtego czasu po kilku przejażdkach z kumplem zacząłem interesować się Hondami
...wolny czas poświęciłem w całości podwoziu - piaskowanie rdzy na całości , plus malowanie.
Jak znajdę czas to wezmę się za inne roboty, ale przez zimą priorytetem była podłoga.
Żeby nie zaśmiecać to przeniosłem tutaj.
Niestety nie mam kanału ani sprzętu do samodzielnej roboty, ale w tę sobotę oddaję auto na tydzień do konserwacji.
Czym będziesz konserwował? U siebie zdecydowałem się na Noxudol 1600 na podłogę i 750 do profili. Co prawda już wszystko kupiłem, ale ciekawy jestem czy coś innego też jest warte uwagi?
marcin001984
18-09-14, 22:27
Na podwozie: Sikaflex 529 AT
Sam tym robiłem w pracy i jak wyschnie w dotyku jest jak kauczuk. Bardzo dobry środek, tylko musiałbyś mieć specjalny pistolet do tego.
https://www.youtube.com/watch?v=FV4QZUq2uUA
Tam gdzie nie było rdzy , zwyczajnie 2 x Rust-Oleum 769 , 2 xAlkythane 7500
Na wypiaskowane łączenia blach kładłem kolejno - Galva Zinc 1085 , 2 x Rust-Oleum 769 , 2 xAlkythane 7500
Tam gdzie zrywałem istniejącą gumę (pod którą korozja rosła sobie w najlepsze ) dodatkowo dawałem ElastoMetal
W sumie 1 dzień zdejmowania osłon i innych pierdów , 1 dzień czyszczenia , 2 dni malowania :D [w tym etapie]
Na profile bedę jutro stosował Terotex HV 400 środek do konserwacji zawierający inhibitory korozji.
Co do sprzętu wybacz ale nie jest on aż taki super :
Pożyczony kompresor 200 L :) [aby nie zajechać małego 50 Litrowego ]
Odwadniacz i Odolejacz Firmy CKD
Piaskarka z allegro z ceramiczną dyszą - za jakies 60 PLN
Google / Maska 3M z filtrami przeciwpyłowymi
Zatyczki do uszu ;)
Rękawiczki dobrej jakości ( z Juli )
Zestaw ubrania roboczego w skład którego wchodzi spodnie, bluza , czapka :D
Kanał w garażu
Fakt robota zrobiona na 2 etapy , tzn tym razem tył samochodu z wyjęciem tłumików i zdjęciem osłon.
Poprzednim razem zdjęcie zbiornika paliwa i zrobienie wszystkiego za nim.
Moja rada i jednoczesnie uwaga - osłona pod podłogą (ta plastikowa) jest montowana na innego typu spinki niż wszystkie inne osłony.
Są to spinki z wkładkami metalowymi - jeśli nie robiłeś nic z nimi to nie zdziw się jak ci połamią połowę z nich (niestety ale po paru latach są one w tragicznym stanie ).
Ja bym nie montował tam innych spinek tzn bez wzmocnień. Dlatego musisz się zdecydować kto poniesie koszt nowych - 10 PLN / szt.
(Dlatego jak robiłem Gaz w samochodzie to sam zdemontowałem osłonę aby mi nie urwali za dużo spinek )
Dodatkowo może się okazać że wzmocnienie plastikowej osłony skorodowało - u mnie rozpadło się w rękach - nowe dorobiłem z 3 mm blachy aluminiowej wyklepując je na kształt szczątków metalowej.
Na podwozie: Sikaflex 529 AT
Człowiek do którego daję auto nie jest lakiernikiem ale parę aut już zrobił i jest mocno polecany. Pracuje na standardowym sprzęcie więc niestety Sika odpada, ale widzę że możliwości jest dużo...
Tam gdzie nie było rdzy , zwyczajnie 2 x Rust-Oleum 769 , 2 xAlkythane 7500
Na wypiaskowane łączenia blach kładłem kolejno - Galva Zinc 1085 , 2 x Rust-Oleum 769 , 2 xAlkythane 7500
Tam gdzie zrywałem istniejącą gumę (pod którą korozja rosła sobie w najlepsze ) dodatkowo dawałem ElastoMetal
O kurczę, to wygląda na to, że chcesz tym autem pojeździć do emerytury, swojej oczywiście :)
Dziki za informację, jak będę oddawał auto to zwrócę im uwagę na te spinki i wzmocnienia bo nie miałem pojęcia że to tak wygląda.
Nie planuję nic robić pod zbiornikiem, było tam coś godnego uwagi, czy w miarę spokojnie i bez rdzy?
godles1991
19-09-14, 20:30
Panowie, szybkie pytanko... odnośnie osób które mają radio z MP3... czy nagrywacie muzykę jako "dysk z danymi" czy jako "dysk MP3", pytam ponieważ jest różnie... np w mercedes Vito nie odpala muzyki nagranej jako "dysk z danymi".... może ktoś na szybko odp >?
Panowie, szybkie pytanko... odnośnie osób które mają radio z MP3... czy nagrywacie muzykę jako "dysk z danymi" czy jako "dysk MP3", pytam ponieważ jest różnie... np w mercedes Vito nie odpala muzyki nagranej jako "dysk z danymi".... może ktoś na szybko odp >?
dysk z danymi
godles1991
19-09-14, 21:07
dzięki !:)
zacisk tył od Ufo spasuje do sedana?
macie jakiś pomysł jak usunąć klej z plastików ? żeby nie rozpuściło plastiku
zalezy jaki klej.Polecam delikatnie podgrzać suszarką do wlosow ( nie opalarką) ,szmatka nasączona np;denaturatem lub spirytusem i powinno zejść.
pzdr
Izopropanol powinien byc dobry,bo jest obojetny dla wiekszosci tworzyw sztucznych ale najpierw zrob test na malej powierzchni
marcin001984
20-09-14, 19:56
macie jakiś pomysł jak usunąć klej z plastików ? żeby nie rozpuściło plastiku
Benzyna ekstrakcyjna + cyklina do szpachlowania plastikowa. Albo podjedź do pierwszego lepszego lakiernika i może Ci to usuną za free
grypsownik
20-09-14, 20:33
Imstrukcje serwisowa da sie tylko otworzyc za pomoca internet explorer? Nie ma innego programu zeby go otworzyc
Ponawiam pytanie czy ktoś wymieniał katalizator na uniwersalny o ile pasuje bo oryginalny kosztuje sporo $$$. Wywala błąd p0420, sondy sprawdzone pozostałe możliwe przyczyny też, powiedzieli że, katalizator słaby. Zatankowałem paliwa bo mówili, że może paliwo syf, znowu wywaliło po przejechaniu ok. 130 km w prawie tym samym miejscu poza miastem co tydzień w sobotę kursuje . Proszę o jakieś sugestie ??
Pozdrawiam,
Panowie czy ktoś orientuje się jak wymontować wyświetlacz środkowy ? Chodzi mi o ten od nawiewów i radia , bo coś szwankuje ostatnio.
Panowie czy ktoś orientuje się jak wymontować wyświetlacz środkowy ? Chodzi mi o ten od nawiewów i radia , bo coś szwankuje ostatnio.
Cofnij się do strony 126 :p
Cofnij się do strony 126
Dzięki :) Tylko dalej nie bardzo wiem jak odkręcić wyświetlacz od prędkości żeby dojść do tego od radia, Mógłby ktoś pomóc ? :)
chłopaki szybkie dwa pytania....
1) czy ktoś dostawał się do okienka od napinacza (silnik 1.8 w coupe viii gen) bo zaczęło mi z tamtego miejsca kapać a widzę że z dostępem ciężko
2) ile wchodzi płynu do układu chłodniczego (silnik 1.8 w coupe viii gen)
Pytanie do tych co sobie z tym poradzili :)
Jak w Win 7 ustawić IE aby było poprawnie wykrywane przez serwisówkę i nie próbowało się zamknąć.
Odpalam serwisówkę przy pomocy IE , wyskakuje błąd że należy odpalić w IE.
IE jest w wersji najnowszej.
Na starym Windows XP nie ma tych problemów tu natomiast nie poradziłem sobie z tym problemem - tzn da się z tym żyć, ale czy może ktoś już znalazł jak to poustawiać aby działało. :)
Pytanie do tych co sobie z tym poradzili :)
Jak w Win 7 ustawić IE aby było poprawnie wykrywane przez serwisówkę i nie próbowało się zamknąć.
Odpalam serwisówkę przy pomocy IE , wyskakuje błąd że należy odpalić w IE.
IE jest w wersji najnowszej.
Na starym Windows XP nie ma tych problemów tu natomiast nie poradziłem sobie z tym problemem - tzn da się z tym żyć, ale czy może ktoś już znalazł jak to poustawiać aby działało. :)
U mnie sie faktycznie burzy, zeby otwierac tylko w IE ale wyskakuje okienko, czy zamknac i mozna wybrac NIE
http://allegro.pl/civic-95-01-ek-mb-260mm-tarcze-jazmo-zacisku-tyl-i4610515847.html czy to będzie pasowało do civica sedana z 2007r?
Co do serwisówki: na nowszych IE kaszanią się opisy na powiększeniach obrazków, jest na to jakiś patent?
Z obrazkami można sobie prosto poradzić. Wystarczy nie klikać na nich żeby się powiększały w nowym oknie, tylko powiększyć samo okno tym paskiem w prawym dolnym rogu przeglądarki.
Minus jest taki, że powiększają się też pozostałe opisy. W każdym razie tak powiększony obrazek jest dobrze czytelny i a opisy są na swoich miejscach.
godles1991
23-09-14, 00:40
Panowie, szybkie pytanie, czy da się u nas ustawić coś takiego jak przypomnienie serwisowe? Np co 15 tys km ?
butler.gdansk
23-09-14, 06:25
Nie, w VIII nie było takiej opcji. Przynajmniej nigdy się z tym nie spotkałem.
Pytanie do tych co sobie z tym poradzili :)
Jak w Win 7 ustawić IE aby było poprawnie wykrywane przez serwisówkę i nie próbowało się zamknąć.
Odpalam serwisówkę przy pomocy IE , wyskakuje błąd że należy odpalić w IE.
IE jest w wersji najnowszej.
Na starym Windows XP nie ma tych problemów tu natomiast nie poradziłem sobie z tym problemem - tzn da się z tym żyć, ale czy może ktoś już znalazł jak to poustawiać aby działało. :)
w nowszych IE naciskasz F12, przechodzisz do zakładki emulacja (CTRL+8) i tam wybierasz tryb przeglądarki np. IE7 i najlepiej też zmienić ciąg agenta użytkownika na IE7. Okienko o tym, że otwiera się tylko w IE może się pojawić, ale jak je zamkniesz to reszta powinna być normalnie. Jeżeli nie, to możesz pokombinować z różnymi trybami (IE5, IE6)
Z obrazkami można sobie prosto poradzić. Wystarczy nie klikać na nich żeby się powiększały w nowym oknie, tylko powiększyć samo okno tym paskiem w prawym dolnym rogu przeglądarki.
Minus jest taki, że powiększają się też pozostałe opisy. W każdym razie tak powiększony obrazek jest dobrze czytelny i a opisy są na swoich miejscach.
No tak, tak właśnie robię. Ale myślałem, że może jest jakiś patent o którym wszyscy wiedza a ja jeden się męczę... ;)
Czy nr katalogowy 17048-sna-000 to filtr paliwa do sedana FD7?
Nie wiem czy to robi różnice ale oznaczenia do sedanów to chyba xxxxx-SMA-xxx
Na forum znalazłem info, że filtr paliwa do FD7 w Aso po 250 zł.
Dzwoniłęm po Aso oraz paru sklepach haparts, jarusnet i wszędzie w okolicach 320. Ma ktoś dojścia, aby kupić w tej pierwszej cenie:)?
Dodatkowo zainteresowany jestem uszczelką, którą należy wymienić przy regulacji zaworów.
Oczywiście nic za darmo:)
godles1991
25-09-14, 08:24
Panowie szybkie pytanie, czy w waszych ufokach wiatrak wentylatora tez się tak włącza szybko czasami ? ?? czym to jest spowodowane?
Camellia Racing
25-09-14, 08:34
Pytanie do tych co sobie z tym poradzili
Jak w Win 7 ustawić IE aby było poprawnie wykrywane przez serwisówkę i nie próbowało się zamknąć.
Odpalam serwisówkę przy pomocy IE , wyskakuje błąd że należy odpalić w IE.
IE jest w wersji najnowszej.
Na starym Windows XP nie ma tych problemów tu natomiast nie poradziłem sobie z tym problemem - tzn da się z tym żyć, ale czy może ktoś już znalazł jak to poustawiać aby działało.
Prawym myszy na ikonkę IE -> Właściwości -> Zakładka "Zgodności" (Compatibility) -> zaznacz Uruchom program w trybie zgodności (wybierz zgodność z XP)
Wiatrak uruchamia się natychmiast po włączeniu auto na nawiewach z uwagi na klimatyzację.
godles1991
25-09-14, 08:42
czyli jest to normalne że wiatrak włącza się co chwilę, i pracuje doslownie 30s-1min i się wyłącza?
Normalne, przy włączonej klimie - ustawieniu nawiewów na auto
godles1991
27-09-14, 12:12
Panowie a w jaki sposób resetować przebieg dzienny ? ponieważ wyczytałem że kasuje się po zatankowaniu to pełna, no i zatankowałem a przebieg jak został tak jest, również spalanie itp w jaki sposób to skasowac?
na kierownicy pod prawą ręką masz guzik z literką "i" w kółeczku, klikasz aż pojawi Ci się na ekranie uśrednione spalanie, wtedy przytrzymujesz ten guzik, który jest pod tym guzikiem "i" i chwile trzymasz i się resetuje :)
o ile dobrze to sobie wyobraziłem teraz :P
ja mam pytanie co do oleju silnikowego, mam 90 tys km, średnio rocznie robię 10-12 tyś. po mieście
silnik 1.8 140 km.
czytałem że syntetyk 5w30 lub 0w20, a nawet 5w40
ostatnio zalewałem gulf sae 5w30.
to co lać?
temat o oleju masz gdzie idziej
Panowie a w jaki sposób resetować przebieg dzienny ? ponieważ wyczytałem że kasuje się po zatankowaniu to pełna, no i zatankowałem a przebieg jak został tak jest, również spalanie itp w jaki sposób to skasowac?
Kasowanie po tankowaniu ustawia sie w kompie. Kasuje sie przebieg A. B zostaje
troche bym poprawil,przyciskiem "set select" ustawiasz licznik na "a" lub licznik "b" jeden i drugi liczy kilometry np na "a" ile masz od domu do babci a na "b" ile zrobiles km od wymiany oleju i na jednym jak i drugim wyliczone jest srednie spalanie. W zaleznosci czy jestes w pozycji a czy b jak przytrzymasz dluzej ten guzik to sie wyzeruje i bedzie liczyl od nowa km tymrazem np wypad do kochanki ok 100km i rowniez srednie spalanie na tej trasie przycisku "i" nie musisz wciskac do tej operacji,najwyzej ustawic w pozycji sredniego spalania jak chcesz je obserwowac. Tak jest u mnie
Zamieszczone przez filipfm
Kasowanie po tankowaniu ustawia sie w kompie. Kasuje sie przebieg A. B zostaje
u mnie po zatankowaniu nie kasuje sie ani "a" ani "b" poprostu zwieksza sie ilosc kilometrow do przejechania
butler.gdansk
27-09-14, 17:11
u mnie po zatankowaniu nie kasuje sie ani "a" ani "b" poprostu zwieksza sie ilosc kilometrow do przejechania.
U mnie też automatycznie się nie kasował, ale sobie to zmieniłem w opcjach :)
mi teraz cos dalo do myslenia. Mialem licznik "a" zerowany od wymiany oleju i naliczyl juz z 10tys. Ostatnio widze ze jest z 300km i dociekam kto mi go wyzerowal a zgadzalo by sie to ze te 300km temu bralem zupe do pelna,tak jak by sie wyzerowal sam ale z drugiej strony,nie raz juz od wymiany oleju tankowalem do pelna a sie nie resetowal...
godles1991
27-09-14, 19:14
Panowie, a w jaki sposób wykonać naukę biegu jałowego, bo na Postoju auto potrafi po nocy wskoczyc na 1.5tys, potem spasc do 900, a czasem zdarza sie po przygazowaniu ze zejdzie do 500, może ktoś szybką instrukcję jak to zrobić?
Możesz próbować bez HDSa ale raczej czarno to widzę:
na podstawie serwisówki:
1. Upewnić się, że wszystkie urządzenia elektryczne (klimatyzacja, audio, światła itp.) są wyłączone,
2. Włączyć zapłon (II) i odczekać 2 sekundy,
3. Uruchomić silnik. Uruchomić silnik i utrzymywać obroty na poziomie 3.000 obr./min bez obciążenia (w położeniu na luzie) do momentu włączenia wentylatora chłodnicy lub do momentu, gdy temperatura płynu chłodzącego silnika osiągnie wartość 90 °C,
4. Pozostawić silnik na biegu jałowym przez około 5 minut przy pełnym zamknięciu przepustnicy.
UWAGA: Jeśli uruchomi się wentylator chłodnicy, nie należy wliczać czasu jego działania do podanych 5 minut.
Optymalne jest posiadanie HDSa lub innego komputera, który umożliwi wyzerowanie wartości czujnika położenia przepustnicy, wyzerowanie modułu ECM i dopiero później wykonanie nauki zgodnie z tym co zacytowałem wyżej.
godles1991
27-09-14, 19:58
posiadam elm327, ale nim raczej nie wyzeruje ? a aby zacząć naukę biegu jałowego muszę odłączyć akumulator i podłączyć go ponownie ?
ELMem nic nie zrobisz. Nie ma potrzeby odpinania akumulatora, wystarczyć potrzymać nagrzany silnik przez długi czas na jałowych...
A wcześniej tak nie było? może przepustnicę masz brudną?
godles1991
27-09-14, 20:09
autem jezdze od 3 dni, i wczesniej tak nie bylo, zrobilo sie tak po wymianie oleju i filtrów.
mi teraz cos dalo do myslenia. Mialem licznik "a" zerowany od wymiany oleju i naliczyl juz z 10tys. Ostatnio widze ze jest z 300km i dociekam kto mi go wyzerowal a zgadzalo by sie to ze te 300km temu bralem zupe do pelna,tak jak by sie wyzerowal sam ale z drugiej strony,nie raz juz od wymiany oleju tankowalem do pelna a sie nie resetowal...
Licznik (zarówno A jak i B) kręci się do 9999 km i zaczyna wyświetlać ponownie od 0. Średnie spalanie liczy dalej (nie kasuje się). Przynajmniej tak jest w sedanie.
rozumiem. Czyli u mnie pewnie to samo,poprostu dojechal do dychy i zaczal liczyc odnowa
autem jezdze od 3 dni, i wczesniej tak nie bylo, zrobilo sie tak po wymianie oleju i filtrów.
ja tez jak zapale rano auto to mam 1500 obr to normalne bo wlacza sie ssanie automatyczne, ale spadku do 500 obr. To chyba nigdy nie mialem
Chyba że chodzi o spadek obrotów przy wyhamowywaniu np. przy dojeżdżaniu do świateł.
Nie wiem jak jest w 1.4, ale to znany temat z benzynowych 1.8 ze starym softem.
Borykałem się z podobnym problemem,po wciśnięciu sprzęgła spadek obrotów a czasem nawet gaśnięcie silnika do tego jeszcze check engine.Po wygraniu nowego softu i czyszczeniu przepustnicy od 1k km spokój :)
Wysłane z mojego GT-I9100
Panowie, da radę wyłączyć (jeśli tak - to jak?) to "pipanie" przy przekraczaniu 50km/h i 80km/h?
tak da redę to w prosty sposób, na postoju wejdź w komputer przytrzymując przycisk "I" i tam masz ustawiania tego brzęczyka Speed Alarm, możesz wyłączyć całkiem lub ustawić inna prędkość.
trzeba do tego chyba też mieć ręczny zaciągnięty z tego co kojarzę
Mam zamiar kupić takie amorki http://www.autoamortyzatory.pl/amortyzator-sachs-honda-civic,viii,sedan,fd,fa,od,2005,09-1,8,140km/p,45,5517,20348,100121,0,32,314619/ tylko chciałbym sie was przed zakupem poradzić, będą się nadawały? No i czy cena jest OK?
Jaka żarówka wchodzi w trzeci stop w sedanie FD7? Zauważyłem, że na wcisk, ale nie spisałem rodzaju...
godles1991
04-10-14, 23:12
Panowie takie pytanko, jeśli chodzi o temp silnika gdy auto się nagrzeje, czy wasza wskazówka jest mniej więcej na połowie czy poniżej polowy, bo nie wiem czy moj silnik się niedogrzewa czy to normalne że wskazówka nie wskazuje połowy, posiadałem auta z grupy VAG do tej pory i dla mnie jest to nowość ze ta wskazówka nie jest w połowie..
Witam
mam pytanko jak sprawdzić ? i czy się da honde po vin z niemiec ? JHMGD57304S206763 intryguje mnie wpis ze auto pochodzi ... (stary brief, rok urodzenia 1963). ;-)
pozdrawiam
Witam
mam pytanko jak sprawdzić ? i czy się da honde po vin z niemiec ? JHMGD57304S206763 intryguje mnie wpis ze auto pochodzi ... (stary brief, rok urodzenia 1963). ;-)
pozdrawiam
Troche nie po polsku napisane :) i nie wiem czy pytanie o Jazza na forum civica 8gen to najodpowiedniejsze miejsce
Panowie takie pytanko, jeśli chodzi o temp silnika gdy auto się nagrzeje, czy wasza wskazówka jest mniej więcej na połowie czy poniżej polowy, bo nie wiem czy moj silnik się niedogrzewa czy to normalne że wskazówka nie wskazuje połowy, posiadałem auta z grupy VAG do tej pory i dla mnie jest to nowość ze ta wskazówka nie jest w połowie..
ja mam zdecydowanie poniżej połowy
ja mam zdecydowanie poniżej połowy
i kazdy ma ponizej polowy,tak ma byc
godles1991
05-10-14, 08:39
Dziękować!
Troche nie po polsku napisane :) i nie wiem czy pytanie o Jazza na forum civica 8gen to najodpowiedniejsze miejsce
fakt trochę nie po polsku ale tak na marginesie to czy honda "polska" widzi baze honda niemcy i dane o przeglądach i przebiegach ?
godles1991
05-10-14, 10:54
ja dzwoniłem do aso honda aby sprawdzić przebieg auta i niestety nie mieli żadnych danych odnośnie Hondy która jest z Francji.. dlatego nie mam pojęcia czy takie dane posiadają
Mierzył ktoś przyspieszenie civica 2.2? chodzi mi zarówno o serie jak i egzemplarze po programie.
Jako, ze nabylem sobie ELMa i programik torque postanowilem sie pobawic i poprobowac. Auto jest po programie na 200KM/400Nm wiec liczylem, ze uda sie sporo urwac z fabrycznych 8,7.
Po kilku probach zszedlem do 8,5 i odpuscilem bo nie mialem wiecej czasu.
I teraz pytanie. Ile maja seryjne 2.2? Faktycznie realne jest osiagniecie 8,7sek w serii? Bo jezeli tak to albo cos mam dziwnego z autem albo nie umiem ruszac ;)
butler.gdansk
06-10-14, 11:03
A VSA wyłączałeś?
Skąd wziąć kratki nawiewów przy zmianie radia na 2 din do takiej ramki:
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2Din-Car-DVD-Frame-Dash-Kit-Fascia-Audio-Kits-for-Honda-2008-Civic-2/918320984.html?
Spróbuj innego dnia - przyśpiech zależy od 1000 czynników, najważniejszy jest dobry start, a wcale nie łatwo o taki przy takim momencie. 8,5 s to robią niby 1.8 142 KM w IX genie, choć nie wiem jakim cudem, bo mój na jeździe próbnej nie chciał :))))))))))))))))))))
godles1991
06-10-14, 11:41
a ja mam pytanie odnośnie komputera pokładowego w naszych civicach, czy w nich w razie spalenia zarowki czy cokolwiek komputer pokaze nam ze jest spalona jakas etc?
Jak miałem spaloną żarówkę od świateł mijania, to o niczym nie informował, a drogę przed sobą miałem oświetloną w połowie ;)
Ponawiam swoje pytanie:
Skąd wziąć kratki nawiewów przy zmianie radia na 2 din do takiej ramki?
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2Din-Car-DVD-Frame-Dash-Kit-Fascia-Audio-Kits-for-Honda-2008-Civic-2/918320984.html?
a ja mam pytanie odnośnie komputera pokładowego w naszych civicach, czy w nich w razie spalenia zarowki czy cokolwiek komputer pokaze nam ze jest spalona jakas etc?
Nie, nie ma kontroli spalonych żarówek, stad m.in. nie trzeba LEDów pod CAN.
Ponawiam swoje pytanie:
Skąd wziąć kratki nawiewów przy zmianie radia na 2 din do takiej ramki?
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-2Din-Car-DVD-Frame-Dash-Kit-Fascia-Audio-Kits-for-Honda-2008-Civic-2/918320984.html?
A nie przeklada sie ich z OEM kratki?
No własnie nie wiem, bo w OEM radiu wygląda to na element stały, ale wszystkie ramki 2 din są bez tego. Nie mam w tej chwili dostępu do auta, ale pewnie i tak niewiele by to dało ;)
Znalazłem odp. - przekłada się je z radia:
http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/46/21/68/22/4621682297 (widać, że się wypinają).
Spróbuj innego dnia - przyśpiech zależy od 1000 czynników, najważniejszy jest dobry start, a wcale nie łatwo o taki przy takim momencie. 8,5 s to robią niby 1.8 142 KM w IX genie, choć nie wiem jakim cudem, bo mój na jeździe próbnej nie chciał :))))))))))))))))))))
Zaden IX gen nie ma takich osiagow :)
1.8 w wersji S podaja 8,7, comfort 9,1, sport 9,3, a exec 9,7.
Zaden IX gen nie ma takich osiagow :)
1.8 w wersji S podaja 8,7, comfort 9,1, sport 9,3, a exec 9,7.
W "Motorze" zmierzyli niby 8,5 w Sporcie :cool::p;)
civic 8gen 5D 1.8 ma na wyłączonym VSA 8,6 sek. do setki na II biegu.
civic 8gen 5D 1.8 ma na wyłączonym VSA 8,6 sek. do setki na II biegu.
Jak mierzone? Czy benzynowiec zamyka 100ke na 2b? Mowie o realnej predkosci a nie licznikowej
Jak mierzone? Czy benzynowiec zamyka 100ke na 2b? Mowie o realnej predkosci a nie licznikowej
Tak wynikało z testów przeprowadzonych bodajże przez jakichś ludzi z motoryzacyjnej prasy. Z tego co wiem R18A2 osiąga 100km/h na II biegu.
civic 8gen 5D 1.8 ma na wyłączonym VSA 8,6 sek. do setki na II biegu.
A to ciekawe, bo wydaje mi się, że na dwójce nie da się dociagnac do 100km/h. Aż jutro sprawdzę.
Jak mierzone? Czy benzynowiec zamyka 100ke na 2b? Mowie o realnej predkosci a nie licznikowej
Odcinka jest przy licznikowych 104 km/h.
civic 8gen 5D 1.8 ma na wyłączonym VSA 8,6 sek. do setki na II biegu.
Chyba z przepaści z wiatrem w plecy :p
Odcinka jest przy licznikowych 104 km/h.
101km/h w rzeczywistości
civic 8gen 5D 1.8 ma na wyłączonym VSA 8,6 sek. do setki na II biegu.
Dokładnie to on ma według producenta 8.9s
Jak zdemontować tę osłonę nad nogami kierowcy? Nie widzę tam żadnych śrub, zatyczek itp. a muszę się dostać do kabli które dochodzą do skrzynki bezpieczników w kabinie nad nogami kierowcy.
Demontujesz boczny trójkąt deski i pod nim bedzie 1 śrubka która trzyma osłone nad nogami kierowcy potem trzeba delikatnie wypiac z zatrzasków
101km/h w rzeczywistości
Dokładnie to on ma według producenta 8.9s
8.9 ale na włączonym VSA. na wyłączonym podają 8,6.
Chyba z przepaści z wiatrem w plecy :p
zombie6 Ty jeździć nie potrafisz stąd te głupoty wypisujesz:) lepiej sprawdź czy Ci głowica nie spękała w tym ekobiuście :)
Hej da się jakoś w Civicu 8 gen zablokować drzwi i dosunąć okna kluczykiem lub pilotem? W niektórych autach jak się blokuje drzwi to się automatycznie dosuwają okna.
TRAFO ma zamontowany taki układ u siebie w aucie, sprawdź jego stronę - http://www.trafo.za.pl/honda/ tam jest bardzo dobry opis tej i wielu innych przeróbek
Dzięki za informacje, szkoda że w standardzie nie ma.
I jeszcze jedno pytanie, lewy włącznik od świateł przy kierownicy ma jeszcze jedno pokrętło . Jak się przekręci jeden w dół to włączają się światła przeciwmgielne. Natomiast można też tym wykonać jeszcze jeden dodatkowy obrót lub jeden obrót w górę i ale bez pozostawania w tej pozycji. Nie zauważyłem zmian w oświetleniu, natomiast zapala się kontrolka od świateł przeciwmgielnych w takiej sytuacji. Od czego to jest?
przeciwmgielne przednie i tylne.
godles1991
13-10-14, 20:19
Panowie, a takie pytanko tochę z innej beczki.... W swoich Hondach posiadacie dojazdówkę czy zestaw naprawczy ? I co bardziej wolicie, ewentualnie jakie są konsekwencje tego że użyjemy zestawu naprawczego? Czy to prawda że na stacji wulkanizacyjnej mogą nam odmówić naprawy ogumienia?
Panowie, a takie pytanko tochę z innej beczki.... W swoich Hondach posiadacie dojazdówkę czy zestaw naprawczy ? I co bardziej wolicie, ewentualnie jakie są konsekwencje tego że użyjemy zestawu naprawczego? Czy to prawda że na stacji wulkanizacyjnej mogą nam odmówić naprawy
ogumienia?
w sedanie mam normane koło 15"
Panowie, a takie pytanko tochę z innej beczki.... W swoich Hondach posiadacie dojazdówkę czy zestaw naprawczy ? I co bardziej wolicie, ewentualnie jakie są konsekwencje tego że użyjemy zestawu naprawczego? Czy to prawda że na stacji wulkanizacyjnej mogą nam odmówić naprawy ogumienia?
Zestaw naprawczy zajmuje znacznie mniej miejsca od dojazdówki czy pełnowymiarowego koła, waży też sporo mniej niż opona z felgą, zaletą jest również to, że zbytnio się nie spocisz i nie ubrudzisz podczas usprawnienia auta. Ale jak wszędzie są i wady: dziura nie może być większa niż 4-6 mm, podłużne pęknięcie lub uszkodzenie boczne eliminuje naprawę takiej opony, pianka uszczelniająca nie działa zbyt dobrze w niskich temperaturach no i faktycznie znaczna liczba wulkanizatorów nie chce podejmować się tej czynności, uznając ją za zbyt czasochłonną, gdyż żeby dokonać reperacji, felgę i oponę trzeba wyczyścić z pianki. Osobiście mam zestaw.
Panowie, a takie pytanko tochę z innej beczki.... W swoich Hondach posiadacie dojazdówkę czy zestaw naprawczy ? I co bardziej wolicie, ewentualnie jakie są konsekwencje tego że użyjemy zestawu naprawczego? Czy to prawda że na stacji wulkanizacyjnej mogą nam odmówić naprawy ogumienia?
Ja mam normalne koło zapasowe.Co do zestawu naprawczego to jeżdząc po naszych dziurawych drogach raczej bym nie polecał.Jak rozetniesz oponę zestaw się nie przyda.Jak nie ma się koła zapasowego to przynajmniej trzeba mieć dojazdówkę.:)
butler.gdansk
13-10-14, 22:50
...Albo wykupione ubezpieczenie na serwis mobilny w takich wypadkach :)
...Albo wykupione ubezpieczenie na serwis mobilny w takich wypadkach
Najlepsze rozwiązanie ;)
Tak na poważnie to zestaw naprawczy nie działa na rozcięcia na boku opony, działa tylko na bieżniku i to też nie zawsze.
...Albo wykupione ubezpieczenie na serwis mobilny w takich wypadkach :)
Tylko czasem będąc gdzieś na za..upiu łatwiej zmienić dojazdowke samemu i pojechać dalej niż czekać parę godzin na pomoc. Oczywiście wszystko zależy od okoliczności, sam też mam assistance ale w razie czego wolę też móc polegać na sobie.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
elminsterr
14-10-14, 08:06
Ile litrów płynu do chłodnicy trzeba kupić, żeby go wymienić w silniku 1,8? Jakie oznaczenie ma ten płyn oryginalnie stosowany?
Czy istnieją lampy soczewkowe do naszego modelu? Nic nie mogę znaleźć :(
Wysłane z mojego GT-I9100
Ori nie istnieją, innych też nigdzie nie widziałem. Jedyne wyjście to firma Hid retrofit (czy jakoś tak) która wkleja soczewki w ori lampy. Parę aut z forum ma takie lampy i wyglądają lepiej niż oryginał.
butler.gdansk
14-10-14, 10:36
Pewnie że istnieją... ;)
https://lh4.googleusercontent.com/-VnmlIAglfP4/VDQqywL445I/AAAAAAAAM8I/dnBbWS6MBj8/w835-h553-no/LMS_0004.JPG
No to teraz jak już wiem że są to powiecie jak je zdobyć i jaki jest koszt?
Wysłane z mojego GT-I9100
butler.gdansk
14-10-14, 10:52
Napisz do Hidretrofit.pl w tej sprawie.
Ile litrów płynu do chłodnicy trzeba kupić, żeby go wymienić w silniku 1,8? Jakie oznaczenie ma ten płyn oryginalnie stosowany?
Z tego co szukałem ostatnio 5,4 litra, pierwsza wymiana po 200kkm, kolejne co 100kkm albo 5 lat.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Pewnie że istnieją... ;)
Ori miałem na myśli fabryczne :) Twoje są z retrofit i wyglądają lepiej niż fabryczne:)
Napisz do Hidretrofit.pl w tej sprawie.
Właśnie przeglądam ich stronę i znalazłem twoje autko. Dzięki
Wysłane z mojego GT-I9100
butler.gdansk
14-10-14, 10:59
Ori miałem na myśli fabryczne :) Twoje są z retrofit i wyglądają lepiej niż fabryczne:)
Odpowiadałem bezpośrednio na pytanie MakosPL. W momencie jak klikałem zamieszczenie postu nie widziałem jeszcze Twojego.
Spoko ;) Nie zmienia to faktu że te światła są super. Jak się na nich jeździ w porównaniu do seryjnych? Nie masz problemu przy przeglądzie czy kontroli?
butler.gdansk
14-10-14, 12:37
Przegląd przeszły, 3 razy kontrolę policji... Uwag nie było.
Problem mam do rozwiązania jedynie z samopoziomowaniem, ale to odmienny temat niedotyczący modyfikacji reflektora.
Świecą dużo lepiej od serii, nie ma co porównywać technologii opartej nawet na xenonie z odbłyśnikiem a soczewką.
Co do lamp to polecam Oskara z Olsztyna https://www.facebook.com/lampysoczewkowe robiłem u niego lampę do motocykla (wstawienie soczewki + xenon+ring ) profesjonalna robota nawet nie widać że lampa była rozbierana , robił też sporo lamp kumplom z forum kawasaki z1000. W dalszych planach też będę robił lampy w CTR właśnie u niego .
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/17/ehfd.jpg (http://imageshack.com/f/0hehfdj)http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/15/incw.jpg (http://imageshack.com/f/0fincwj)
Wysłałem zapytanie do hidretrofit ale aż boje się odpowiedzi :)
Wysłane z mojego GT-I9100
Co do lamp to polecam Oskara z Olsztyna https://www.facebook.com/lampysoczewkowe robiłem u niego lampę do motocykla (wstawienie soczewki + xenon+ring ) profesjonalna robota nawet nie widać że lampa była rozbierana , robił też sporo lamp kumplom z forum kawasaki z1000. W dalszych planach też będę robił lampy w CTR właśnie u niego .
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/17/ehfd.jpg (http://imageshack.com/f/0hehfdj)http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/15/incw.jpg (http://imageshack.com/f/0fincwj)
Fajny Hornet ;)
Dzięki ale nie hornet tylko CB1000r, :) mi Oskar wycenił przeróbkę lamp w CTR na 400 zł soczewki, ale to trzeba sie skontaktować bo nie wiedział jaki rodzaj soczewki wejdzie do lampy :) tu macie adres do niego omasnicki@tlen.pl , polecam bardzo profesjonalna robota :) za lampę w cb1000r zapłaciłem 500zł (wszystko w cenie )
Panowie, czy ktoś się orientuje czym się różnią od siebie sterowniki EPS o nr 39980-SNB-G0 od 39980-SNB-G1? W moim sedanie jest 39980-SNB-G0 (chyba niestety padł - nowy bagatela 3447,10 PLN). Na allegro znalazłem zarówno G0 jaki i G1, przy czym sprzedawcy piszą, że oba są z sedana. Drugie pytanie, czy wymiana na używany wiąże się z koniecznością użycia HDSa?
Witam, mam pytanie bo nie mogę znaleźć jak zmienić język w nawi i radiu na angielski, a najlepiej na polski bo ustawiony jest niemiecki seryjnie?? Będę wdzięczny za szybką odpowiedź.
elminsterr
20-10-14, 13:35
Szybkie pytanie: kupiłem swojego Civica w marcu tego roku, do tej pory ma przejechane 88 tys. Po zakupie wymieniłem wszystkie płyny oprócz płynu w chłodnicy.
Pytanko warto wymienić teraz przed zimą czy dojeździć do 100 tys. i potem wymienić?
jesli masz pewny przebieg to powinna byc ksiązka serwisowa...Co 20 tys przebiegu i zawarte poszczegolne czynnosci ,ktore przewiduje dany przegląd.Jesli jej nie ma to wrózenie z fusow.Co do plynu to wazna jest jego klarowność i parametry na zamarzanie .Jesli jest czysty i ma ok -30 * C to jest ok.
pzdr
Szybkie pytanie: kupiłem swojego Civica w marcu tego roku, do tej pory ma przejechane 88 tys. Po zakupie wymieniłem wszystkie płyny oprócz płynu w chłodnicy.
Pytanko warto wymienić teraz przed zimą czy dojeździć do 100 tys. i potem wymienić?
Płyn w chłodnicy zalecają wymienić po 120 tyś.Ale jak nie wymienisz go wtedy tylko później to też się nic nie stanie.To jest płyn bezkrzemiankowy,więc długo może "pracować".Oczywiście jeśli wiesz że poprzedni właściciel nie wymienił go wcześniej na inny.Bo wtedy lepiej wymienić.:)
Hej,
Zmieszczę do bagażnika 4 opony na felgach 17 ?
Hej,
Zmieszczę do bagażnika 4 opony na felgach 17 ?
Nie. Konieczne będzie rozłożenie foteli.
Pionowo powinny wejsc ze zdjeta polka
Hej,
Zmieszczę do bagażnika 4 opony na felgach 17 ?
Nie ma sensu. Podnieś tylne fotele i wejdą idealnie po dwa za przednie fotele, pionowo oczywiście.
Witam, mam problem od wczoraj miga mi prawy xenon, nieraz ja wjadę na nierównośc a nieraz na prostej drodze. Czym to może by spowodowane? Coś nie styka czy to juz ostatnie chwile żarówki? Będę wdzięczny za podpowiedź :)
Paluch_tcw
20-10-14, 23:32
Witam, mam problem od wczoraj miga mi prawy xenon, nieraz ja wjadę na nierównośc a nieraz na prostej drodze. Czym to może by spowodowane? Coś nie styka czy to juz ostatnie chwile żarówki? Będę wdzięczny za podpowiedź :)
Cześć, na 99% żarniki. Niektóre objawiają się zmianą barwy a niektóre mrugają przy końcu żywotności
^^ Dziękuję za odpowiedź :) jeszcze dwa pytania, czy jak wymieniam zarniki musze oba tak jak przy zwykłych żarówkach czy mogę jeden? I drugie gdzie w Szczecinie dostane takie zarniki?
Jeszcze jedno pytanie. Jak kupowałem autko to byłem sprawdzić w ASO i powiedzieli mi że mam zaległe akcje serwisowe. Byłem sobie dzisiaj je wykonać i robili coś przy hamulcu ręcznym. Po tej robocie strasznie trzeba wysoko zaciągać żeby zaczął trzymać, wcześniej wystarczyło tylko 2-3 cm podnieść, teraz może z 2-3 razy więcej, dodatkowo ma dosyć spory luz w początkowej fazie. Wróciłem się do ASO, a gość mi mówił że tak jest w tych nowych po zmianie. To prawda ? Wy też tak macie ?
^^ Dziękuję za odpowiedź :) jeszcze dwa pytania, czy jak wymieniam zarniki musze oba tak jak przy zwykłych żarówkach czy mogę jeden? I drugie gdzie w Szczecinie dostane takie zarniki?
Ja wymieniłem oba. Chyba jednak lepiej postami parami wymieniać.
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Oki dzięki za info. Proszę jeszcze tylko o informacje gdzie najlepiej i w rozsądnej cenie kupić zarniki? :)
Oki dzięki za info. Proszę jeszcze tylko o informacje gdzie najlepiej i w rozsądnej cenie kupić zarniki? :)
http://www.xenonowe.pl/
Kupiłem u nich i jestem zadowolony.
Oki dzięki za info. Proszę jeszcze tylko o informacje gdzie najlepiej i w rozsądnej cenie kupić zarniki? :)
A ja co prawda nie w Szczecinie, ale przez net można kupić, sklep bestlook z Gdyni, są na allegro, jeden zarnik był 100 zł tańszy niż w interteam w Słupsku
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Ludzie!!! Ile razy trzeba powtarzać że to nie są żarniki !!! :)
butler.gdansk
21-10-14, 12:09
Wyluzuj, przyjęło się że ksenony to inaczej żarniki, palniki itd, nie ma co plumkać skoro wiadomo o co chodzi.
Nawet sklepy mają w ofertach takie nazwy.
Nie poddam się,będę z tym walczył do końca moich dni ;)
tak samo jak sie przyjelo, ze ksenon to dobrze, a HID to badziew od chinczyka z allegro ;) i klimatronik to automatyczna klima a parktronik to czujniki parkowania :D jezyk typowych Mirków rulezz :) do tego skrzynia z leniuchu, stolki w swiniaku i deska w patyku, a to wszystko w te-de-iku :D
witam, mam szybkie pytanie dotyczące nawiewu. Zauważyłem, że przy wyłączonej klimatyzacji (przy włączonym samym nawiewie wentylacji) nie zależnie od tego jaka temp jest ustawiona, nawiew podaje powietrze wraz z parą wodną, wynikiem czego jest zaparowana przednia szyba (najbardziej przy ustawieniu nawiewu nogi/szyba). Ewidentnie momentami widać, że z nawiewów pod szybą dostaje się do wnętrza para. Po włączeniu klimatyzacji lub trybu odparowywania szyby przedniej (klima włącza się wtedy z automatu) zjawisko to znika. Nie bardzo mam zamiar cały rok śmigać na klimie a abliżają się chłodne dni. Pytanie czy to tak ma być? Czy może jest ku temu jakaś wyraźna przyczyna?
Z góry dzieki za pomoc. pozdr.
witam, mam szybkie pytanie dotyczące nawiewu. Zauważyłem, że przy wyłączonej klimatyzacji (przy włączonym samym nawiewie wentylacji) nie zależnie od tego jaka temp jest ustawiona, nawiew podaje powietrze wraz z parą wodną, wynikiem czego jest zaparowana przednia szyba (najbardziej przy ustawieniu nawiewu nogi/szyba). Ewidentnie momentami widać, że z nawiewów pod szybą dostaje się do wnętrza para. Po włączeniu klimatyzacji lub trybu odparowywania szyby przedniej (klima włącza się wtedy z automatu) zjawisko to znika. Nie bardzo mam zamiar cały rok śmigać na klimie a abliżają się chłodne dni. Pytanie czy to tak ma być? Czy może jest ku temu jakaś wyraźna przyczyna?
Z góry dzieki za pomoc. pozdr.
Od dwóch tygodni prawie cały czas jeżdżę bez klimy na ustawieniach. 3 poziom nawiewu, 19 stopni , nawiew na nogi i szybę.
Nie mam parowania szyb. Sporadycznie parują lekko , wystarczy wtedy zwiększyć nawiew na 4 stopień (ale to wynika z wilgotności powietrza w danym momencie - trudno aby lekko nie parowało jak mgła opada)
Problem z parowaniem szyb możesz mieć z powodu niedrożności odprowadzenia wody z parownika Klimy.
Sprawdź jak wygląda filtr kabinowy i czy nie pływa w wodzie. :)
Dzięki za szybką odpowiedź. Nawiew mam ustawiony na pobieranie powietrza zewnętrznego, filtr kabinowy suchy i nawet czysty (filtr zwyczajny, nie węglowy). Nagrzewnica raczej szczelna, bo zapachowo nie da się wyczuć glikolu w powietrzu, a jego aromat jest dosyć charakterystyczny. Odpływy wody były sprawdzane przez serwis (nie serwis hondy, ale też nie przypadkowy mało doświadczony zakład) i dostałem informację że są drożne. Kołacze mi jedynie coś z tyłu głowy, ze sprawdzane były odpływy z podszybia (?) o ile coś takiego istnieje. Nie kojarzę by kierownik serwisu wspominał o odprowadzeniu skroplin z parownika klimatyzacji. Jutro będę w serwisie hondy przy okazji czyszczenia przepustnicy (opadające obroty) więc zasugeruję im by rzucili okiem również na temat wentylacji/klimatyzacji. Chyba, że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
Czy błotniki i maska podejdą z EJ9 do EK3?
Czy błotniki i maska podejdą z EJ9 do EK3?
Mysle ze pytanie o 6 gen w dziale 8 gen to malo efektywny sposob na.pozyskanie info ;)
Ps. Pasuje bo to taka sama buda tylko inny silnik. Roznica jest tylko przed/polift
mareckiabc
22-10-14, 18:36
Mi też właśnie parują jak u Ciebie. Filtr nowy i nie kumam czewu tak jest. Jeżdziłem różnymi autami i czegoś takiego nie było.
mi także parują, ale tylko jak na zewnątrz jest mokro po deszczu, lub w czasie deszczu. filtr nowy, suchy.
jak uruchamiam nawiew to z automatu uruchamia się klima. czy jest jakiś sposób, żeby uruchamiać sam nawiew tak, żeby nie startowała klima?
jeśli tak to w jaki sposób?
mareckiabc
22-10-14, 21:20
Gasisz auto z ac/off i po kolejnym zapaleniu auta jest juz ac/off. Ja tak uzytkuje.
i uruchamiać nawiew poprzez wciśnięcie strzałki w górę tak?
Zacznijcie od umycia szyb w środku auta. U mnie bardzo parowały przy wyłączonej klimatyzacji więc jeździłem na włączonej ale odkąd umyłem szyby nie mam problemu podczas deszczu, po postoju w garażu ani na zewnątrz.
Czasem najprostsze sposoby są najskuteczniejsze :)
u mnie niestety ewidentnie w skrajnych warunkach widac pare lecąca z nawiewów przy szybie. Nawet czysta szyba nie pomoże niestety w takiej sytuacji
Mnie parowaly dosyć mocno podczas dzisiejszego deszczu,moze wina nie leży po stronie filtrów i mycia szyb.
Tylko wpływ ma parowanie z ziemi i nic na to nie poradzimy,ja dałem cieplejsze powietrze i w moment wszystkie szyby odparowaly.
Platlapalk
mi szyby szybciej paruja po umyciu auta. Oczywiscie Po wlaczeniu nawiewu para znika. Donelvis czemu chcesz wylaczac klime jak przy wlaczonym nawiewie na szybe? Przeciez klima ma za zadanie ten efekt przyspieszyc przez osuszenie
ma ktoś może typ oryginalnych led do kierunkowskazów w lusterkach?
godles1991
23-10-14, 10:43
Panowie pytanko na szybko, ile do hondy wchodzi czynnika w klimie, i czy warto odgrzybiać klimę z ozonowaniem czy lepiej po prostu kupić środek do odgrzybiania jakiś, bo trochę daje grzybem z klimy po załączeniu ..
mi szyby szybciej paruja po umyciu auta. Oczywiscie Po wlaczeniu nawiewu para znika. Donelvis czemu chcesz wylaczac klime jak przy wlaczonym nawiewie na szybe? Przeciez klima ma za zadanie ten efekt przyspieszyc przez osuszenie
moje pytanie w tym zakresie nie było już związane z parowaniem szyby. chciałem tylko się dowiedzieć jak najlepiej uruchomić dmuchawę, czy poprzez naciśnięcie strzałki w górę (ja tak robię) czy może w jakiś inny sposób.
mareckiabc
23-10-14, 12:08
i uruchamiać nawiew poprzez wciśnięcie strzałki w górę tak?
Nie trzeba nic włączać żeby uruchomić jeżeli wyłączysz silnik na ac/off to po ponownym zapaleniu tez bedzie włączony nawiew na ac/off bez konieczności włączania go.
U siebie też zauważyłem, że po umyciu szyb od wewnątrz paruje jakby dużo mniej. Zobaczę czy efekt się utrzyma przez jakiś czas.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.