Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie, szybka odpowiedź vol.2
w przypadku wkładki nie ma to większego znaczenia. Żywotność jest taka sama - brudny - wymiana.
jaką chemie polecacie do auta,wnętrze,uszczelki plastiki itp
Ja używam Shiny Garage Interior Cleaner. Tani a bardzo dobry preparat. Do aplikacji używam pędzelka i mikrofibry. Po tym zabiegu plastiki jak nowe.
Uszczelki? Zwykły silikon w sprayu
witam czy ktoś może zrobic mi dokładne foty i podesłać na pw Hondaty k pro lub hondavert ( foty przodu i tyłu) pozdrawiam
Koledzy co ile zmieniamy pasek od klimy/alternatora w 1.8 ?
Koledzy co ile zmieniamy pasek od klimy/alternatora w 1.8 ?
Nie ma chyba w naszych Hondach jakiegoś określonego przez Producenta interwału. Ja sobie założyłem 10 lat lub 120 tys.km....
Co do osprzetu...ponownie wrocilem do poszukiwania gwizdu kt. slysze od ponad pol roku.
Jesli to nie ze skrzyni to moze napinacz?
Dzis zauwazylem na postoju ze jenda z rolek napinajacych pasek buja sie tak ok 3 milim. w prawo i lewo...
Na biegu jalowym bardzo delikatnie cos gwizdze...troszke jak czajnik...wlasnie z tantyxh okolic
Myslicie ze od rolki moze wydobywac się taki dzwiek???
A może zawór PVC?
Dzieki za odp
A mozesz mnie oswiecic co to za zawor
I czy moze to gwidac pod obciazeniem?? Przy przyspieszaniu?
Juz przeczytalem co to jest
W czwartek jade na serwis do Hondy...zobaczymy co i jak
Wiecie co może być przyczyną drgania auta(dźwięk przypominający wpadanie w rezonans) przy przyśpieszaniu w okolicach 1400-1700 obr?
Czy korzystał ktoś może z akcji serwisowej na poduszki powietrzne w serwisie Hondy w Lublinie ul. Roztocze 4?
Witam
Mam problem z trzeszczącym pedałem sprzęgła. Mianowicie kiedy go wciskam to praktycznie pod koniec słychać takie "pyk". Ustaliłem już,że winowajcą są dwie plastikowe tulejki trzymające sprężynę. Smarowanie czymkolwiek nie pomaga więc szukam czegoś na zamianę. Na civinfo znalazłem ,że ktoś już wykombinował zamiennik i podzielił się takim schematem:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c24c011e6066.jpg (https://naforum.zapodaj.net/c24c011e6066.jpg.html)
Podsumowując: szukam tulejek o takich samych lub zbliżonych wymiarach do podanych na schemacie.
Pytanie mam do obecnych i byłych użytkowników viii generacji z 1.8. Chodzi generalnie o porównanie 1.8 z konkurencja w postaci silnika nissana 2.0 oznaczenie chyba to mr20de ( qashqai 1gen, laguna 3) i 1.8 w mitsu lancer X, tam nie wiem jakie ma oznaczenie silnik. Interesują mnie dwie rzeczy, tzw elastyczność do 3500rpm i głośność przy 140km/h na najwyższym biegu. Może ktoś z was miał okazje porównać lub miał jakieś doświadczenie z tymi silnikami.
Aktualnie poruszam się Mazda 6 1gen 2.0 141ps i nie chciał bym miec słabszej elastyczności niż mam, a diesle odpadaj...
Pytanie mam do obecnych i byłych użytkowników viii generacji z 1.8. Chodzi generalnie o porównanie 1.8 z konkurencja w postaci silnika nissana 2.0 oznaczenie chyba to mr20de ( qashqai 1gen, laguna 3) i 1.8 w mitsu lancer X, tam nie wiem jakie ma oznaczenie silnik. Interesują mnie dwie rzeczy, tzw elastyczność do 3500rpm i głośność przy 140km/h na najwyższym biegu. Może ktoś z was miał okazje porównać lub miał jakieś doświadczenie z tymi silnikami.
Aktualnie poruszam się Mazda 6 1gen 2.0 141ps i nie chciał bym miec słabszej elastyczności niż mam, a diesle odpadaj...
Jeśli chodzi o Lancera 1.8 to Civic ma lepsze osiągi, niższe spalanie (mam porównanie z Lancerem hatchbackiem kuzyna, sam przez chwilę o tym myślałem), natomiast komfort mimo 18-stek w Lancerze zdecydowanie na korzyść Mitsu. Awaryjność na poziomie podobnym, czyli znikoma jak to w Japończyku:), Lancer ma nieco więcej miejsca z tyłu, ale mniejszy i mniej ustawny bagażnik, (zwłaszcza wersja z subem, ale nagłośnienie jest genialne), fotele przednie wygodne i tu i tu. Ceny części w Hondzie nieco niższe.
Pytanie mam do obecnych i byłych użytkowników viii generacji z 1.8. Chodzi generalnie o porównanie 1.8 z konkurencja w postaci silnika nissana 2.0 oznaczenie chyba to mr20de ( qashqai 1gen, laguna 3) i 1.8 w mitsu lancer X, tam nie wiem jakie ma oznaczenie silnik. Interesują mnie dwie rzeczy, tzw elastyczność do 3500rpm i głośność przy 140km/h na najwyższym biegu. Może ktoś z was miał okazje porównać lub miał jakieś doświadczenie z tymi silnikami.
Aktualnie poruszam się Mazda 6 1gen 2.0 141ps i nie chciał bym miec słabszej elastyczności niż mam, a diesle odpadaj...
Najlepiej byloby jakbys sie umowil na jazde probna pod pretekstem zakupu auta. Moim zdaniem ufo jak na wolnossaca szesnastozaworowke wlasnie do tych 3500obr jest bardzo elastyczny, wlasnie do tego zakresu dziala odwrocony vtec. Co do Mazdy, Nissana, pomimo nieco wiekszej pojemnosci i nm z racj wiekszej masy moze byc lepiej w Ufo z przyspieszaniem w nizszych zakresach obrotow. Co do predkosci autostradowej, tak do 130 jest w miare cicho potem jest glosniej. Ogolnie Civic 8 jest slabo wyciszony, te po lifcie 2009 nieco lepiej ale dopiero w 9 genie jest wyrazna poprawa. Zawsze mozesz wyciszyc we wlasnym zakresie matami... Nie wiem jak w Lancerze i Lagunie ale jechalem Kaszkaem i przy 140 było moim zdaniem glosniej moze n i e za sprawa samego silnika ale oporo w powietrza - inne gabaryty, to auto na miasto a nie na trasy.
Dzięki za odpowiedź. Planuje właśnie przejechać sie do komisów i sprawdzić, ale chociaż Lancera sobie odpuszczę. Z reszta ten 1.8 u nich jest 5 biegowy, co już mi sie nie podobało. Jedynie z laguna porównam, ale pewnie waga zrobi swoje.
Jeśli przy 140-150 da sie rozmawiać normalnie to na pewno bedzie lepiej niż u mnie ;)
Co do wyciszenia, bedzie można pomysleć o wyciszenie maski, powinno trochę pomóc.
Jeszcze jedno pytanie, ile macie obr przy 140-150 i czy sedan może ma lepsze wyciszenie niż hb ?
Pytanie mam do obecnych i byłych użytkowników viii generacji z 1.8. Chodzi generalnie o porównanie 1.8 z konkurencja w postaci silnika nissana 2.0 oznaczenie chyba to mr20de ( qashqai 1gen, laguna 3) i 1.8 w mitsu lancer X, tam nie wiem jakie ma oznaczenie silnik. Interesują mnie dwie rzeczy, tzw elastyczność do 3500rpm i głośność przy 140km/h na najwyższym biegu. Może ktoś z was miał okazje porównać lub miał jakieś doświadczenie z tymi silnikami.
Aktualnie poruszam się Mazda 6 1gen 2.0 141ps i nie chciał bym miec słabszej elastyczności niż mam, a diesle odpadaj...
Ja mam ufo od ladnych paru lat a moj ojciec mniej wiecej tak samo dlugo Lancera X sportback. Moja byla dziewczyna tez miala Lancera. W sumie, przed ufo tez rozwazalem Lancera 1.8 ale diesla w wersji 150KM.
Benzyna jest paliwożerna - więc jak więcej jezdzisz to gazować dziada. Silnik mimo porownywalnych parametrow jedzie gorzej od Hondowego - nawet suche dane typu 0-100.
Co do samej budy. Wnetrze z przodu jest przestronniejsze - jakby mniej zorientowane na kierowce. Fotele praktycznie bez trzymania bocznego. Wsiada sie wyżej niż w civicu, przeswit wiekszy. Bagaznik bez porownania - przynajmniej w sportbacku - jest praktyczny przez sama forme nadwozia ale jest dosyć płytki, z bezsensowną podwójną podłogą, która de facto zmniejsza użyteczność - a jak założysz gumową kuwetę do bagażnika to już w ogole nie ma jak korzystać z tej podłogi/schowka.
Co do głośności - 1.8 ma 5b skrzynie i obroty w trasie dają sie we znaki. Samo zawieszenie jest dużo bardziej komfortowe i prowadzi się całkiem nieżle. Moj ojciec kupił na 16" i tam jest już spory balon. Na początku na lato kupiliśmy 18ki z wyższych wersji wyposażeniowych ale po 2 sezonach stwierdził, że czuje zbyt dużą rożnicę między 16 a 18 i poszliśmy na kompromis - załatwiłem mu felgi z ASX i teraz smiga na 17"
Problematyczne jest, że opony mają mniej popularne rozmiary niż hondowe, przez co opony są ciut droższe.
W lepszych wersjach są fajne rzeczy, których w ufo nie dostaniesz - np skrętny biksenon czy granie od Rockford Fosgate. Chyba wszystkie wersje mają poduszkę kolanową, której nie ma w civicu do tej pory.
Co do awaryjności - nie występuje. Lancer jest robiony w JP. To prawdziwy japoniec. Nieco siermiężny, ale porównując z europejskimi japończykami - moim ufo i siostry nissanem, to jednak co japan to japan. Nie zaobserwowaliśmy nawet jakiś drobnych dupereli, które jednak w pojawiają się w ufo (trzeszczenie, uszczelka szyby etc) czy nissanie mojej siostry (było chyba z 4 akcje przywoławcze, regularnie odłazi chrom ze znaczków itp). Chociaż jest jedna rzecz, która mi się teraz przypomniała - były problemy z felgami . Odłaził lakier. Dealer to olał. Udało się wyeskalować na poziom MMC bo znajomy był szefem serwisu, więc zrobili renowacje, ale znowu się pojawia problem po paru latach.
Nie wiem jak się sprawuje ten silnik 1.6, ktory zastąpił 1.8. Ale i tak najlepszym silnikiem (oprocz Evo i Ralliarta :cool:) jest 1.8 DiD MIVEC 150KM. Gdyby nie to, że egzemplarz, który mogłem kupić z pewnych rąk był takim raczej golasem - własnie bez ksenonu czy nagłośnienia, to teraz bym jezdził właśnie tym lancerem. Silnik super i palił litr mniej niż ufokowe 2.2.
I jeszcze jedna kwestia, pierwsze roczniki były gorzej wyciszone akustycznie. Miałem przez moment bezpośrednie porównanie 3 egzemplarzy z roznych roczników i były różnice. I potwierdzał to znajomy z MMC - mówił, że dokładają wygłuszeń w kolejnych rocznikach.
Dzięki za szeroki opis lancera, spodziewałem sie ze akurat to auto dobrze opiszecie :D
Wychodzi na to, ze tylko 1.8D 150 byłby godny polecenia. Spojrzałem szybko na ogłoszenia to tej wersji jest może ze 3-4 szt. Ale to wciąż ropniaki z 200k na karku w opisie.. a pieniądze zainwestowane w osprzęt diesla wole wydać na co innego...
lekkie wycie przy toczeniu się na luzie z predkością, żedu 80-60 kmh, jakies pomysły koledzy?
W zakretach nie jest głośniej?? opony nowe
lekkie wycie przy toczeniu się na luzie z predkością, żedu 80-60 kmh, jakies pomysły koledzy?
W zakretach nie jest głośniej?? opony noweKto wyrzuca na luz przy takiej prędkości, w ogóle podczas jazdy?
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Było to zrobione w ramach oględzin tego skąd pochodź: dźwięki lekki gwizd przy przyspieszaniu, tyle
palecbeckham
21-07-17, 19:33
Planuję kupić atrapę grilla Honda Civic VIII. Czy warto kupić atrapę przelotową? Czy zwykłą?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Planuję kupić atrapę grilla Honda Civic VIII. Czy warto kupić atrapę przelotową? Czy zwykłą?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Lepiej przelotową bo będzie trochę chłodniej pod maską ale zwykłą atrapę też możesz przerobić na przelotową wycinając trochę plastiku z tyłu.
Planuję kupić atrapę grilla Honda Civic VIII. Czy warto kupić atrapę przelotową? Czy zwykłą?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Masz diesla i jeszcze się głupio pytasz :cool:
Masz diesla i jeszcze się głupio pytasz :cool:
Masz coś do niewyciętej :p
jestem totalnie nie w temacie UFO dlatego proszę nakierować mnie na najbardziej odpowiedni temat o
"szkrzypiacy pefał dprzęgła"
dodam że to w kabinie gdzieś a nie wysprzęglik...
Info dla kolegi szfadra który kupił i wszystko go zachwyca a to irytuje.
Obstawia jakiś plastik gdzieś przy pedale bo jak tam psiknął czymś to na pate dni ucichło. nie skrzypi w upalne dni.
Z góry dziękuję.
Masz coś do niewyciętej :p
Nie :D twój wybór :D
Skrzpiacy pedal sprzegla to standart
W zasadzie nie ma co z tym walczyc
Jak zmienić ustawienia radia żeby co 1h nie było wiadomości? honda civic ufo VIII normalne radio oem
jestem totalnie nie w temacie UFO dlatego proszę nakierować mnie na najbardziej odpowiedni temat o
"szkrzypiacy pefał dprzęgła"
dodam że to w kabinie gdzieś a nie wysprzęglik...
Info dla kolegi szfadra który kupił i wszystko go zachwyca a to irytuje.
Obstawia jakiś plastik gdzieś przy pedale bo jak tam psiknął czymś to na pate dni ucichło. nie skrzypi w upalne dni.
Z góry dziękuję.
niech kupi smar w sprayu, najlepiej taki z dyszą/rurką do psikania w konkretne miejsc. Trochę gimnastyki i niech psika od wewnątrz, to przestanie skrzypieć, pykać itd. - u mnie to pomogło i od 4 lat cisza. Jak chce znaleźć źródło skrzypienia lub "pykania" to są to dwa osobne miejsca i są opisane w innych wątkach.
Skrzpiacy pedal sprzegla to standart
W zasadzie nie ma co z tym walczyc
U mnie skrzypiało, skrzypiało i nagle przestało. Taka magia :D
znaczy że od nowości tak mają i nawet honda nic z tym nie zrobiła?
dzoler1111
24-07-17, 14:58
Witam forumowicze. Kuna dorwała mi się do maty wyciszenia silnika. Czy macie jakieś sposoby aby to naprawić. Nakleiłem taśmę odporną na wysokie temperatury, ale po jakimś czasie się odkleja.
Witam forumowicze. Kuna dorwała mi się do maty wyciszenia silnika. Czy macie jakieś sposoby aby to naprawić. Nakleiłem taśmę odporną na wysokie temperatury, ale po jakimś czasie się odkleja.Użyj jakiegoś czarnego materiału i kleju. Ja pociąłem starą bluzę i z tego zrobiłem łatki. Dopóki klej nie chwyci to złap na szpilki
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
znaczy że od nowości tak mają i nawet honda nic z tym nie zrobiła?
Była akcja serwisowa Hondy, wymieniali pedał sprzęgła.
Dzięki za odpowiedź. Planuje właśnie przejechać sie do komisów i sprawdzić, ale chociaż Lancera sobie odpuszczę. Z reszta ten 1.8 u nich jest 5 biegowy, co już mi sie nie podobało. Jedynie z laguna porównam, ale pewnie waga zrobi swoje.
Jeśli przy 140-150 da sie rozmawiać normalnie to na pewno bedzie lepiej niż u mnie ;)
Co do wyciszenia, bedzie można pomysleć o wyciszenie maski, powinno trochę pomóc.
Jeszcze jedno pytanie, ile macie obr przy 140-150 i czy sedan może ma lepsze wyciszenie niż hb ?
Ostatnio specjalnie sprawdziłem, spokojnie można rozmawiać przy licznikowych 150km/h, obroty nie dochodzą nawet do 4000 - 6 bieg. Wygłuszenie maski mam w standardzie.
Była akcja serwisowa Hondy, wymieniali pedał sprzęgła.
Może i była ale z tego co czytałem problem i tak wraca z czasem-błąd konstrukcyjny ktory honda poprawiła ale niestety dopiero w 9 genie. Ogólnie Ufo to auto tysiaca dzwięków jak nie sprzęgło to plastiki, klamki czyzawiecha, coś skrzypnie coś pyknie taki jego urok....Zanim kupiłem auto to już o tym wiedziałem i początkowo cholernie mnie to wpieniało ale z czasem się przyzwyczaiłem aż znowu poruszyliście temat:( Powodem jest pompka lub tulejka można z tym walczyć rozmaitymi smarami ale problem wróci prędzej czy później. Mi trzeszczy w końcowej fazie wcisku i pyka przy odpuszczaniu pod sam koniec, tulejek już brak, co ciekawe gdy temperatura spada poniżej 17 stopni problemu nie ma lub gdy jest spora wilgotność powietrza. Przez pierwsze kilka/naście naciśnięć też jest cisza☺
błąd konstrukcyjny ktory honda poprawiła ale niestety dopiero w 9 genie
A próbował może ktoś sprawdzić czy pedał sprzęgła z 9 pasuje do do 8gen skoro to ten sam samochód tylko po bardzo dużym liftingu?
dzoler1111
25-07-17, 08:56
Użyj jakiegoś czarnego materiału i kleju. Ja pociąłem starą bluzę i z tego zrobiłem łatki. Dopóki klej nie chwyci to złap na szpilki
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
A czy musi być jakiś specjalny klej na wysokie temperatury i materiał słabo palny. Nie ma opcji że się może coś zchajcowac bo przecież pod maską jest gorąco.
błąd konstrukcyjny ktory honda poprawiła ale niestety dopiero w 9 genie
W ASO Matraszek mechanik powiedział mi, że w 9 gen. też pedał sprzęgła skrzypi. Więc chyba problem nie został rozwiązany.
A czy musi być jakiś specjalny klej na wysokie temperatury i materiał słabo palny. Nie ma opcji że się może coś zchajcowac bo przecież pod maską jest gorąco.
Pociąłem najzwyklejszą starą bluzę i przykleiłem czymś takim: https://sklep.intercars.com.pl/produkty/320175-klej-specjalny-technicqll-polychloride-20-ml bo akurat Mi zostało po naprawie plastikowej nakładki klamki kierowcy. I tak naprawione wygłuszenie jest całe już od pół roku. Nic się nie zjarało, nic się nie odkleiło. Na kunę zacząłem raz na miesiąc dawać nową kostkę z kibla pod maskę i mam dzięki temu święty spokój.
a czy wymiana pedału pomogła by?
znacie orientacyjny koszt części?
a czy wymiana pedału pomogła by?
znacie orientacyjny koszt części?
Mi wymieniali w FN1 pedał dwukrotnie w FN2 raz. Skrzypienie i dziwne odgłosy nie powróciły.
http://allegro.pl/ferodo-tarcze-klocki-tyl-honda-civic-viii-ufo-i6865861443.html
Czy ten zestaw na tył będzie spoko? cena jak najbardziej przystępna
http://www.civicforum.pl/showthread.php/4850-Skrzypi%C4%85cy-peda%C5%82-sprz%C4%99g%C5%82a/page11
Miłej lektury
Konrad_FN2
27-07-17, 15:07
Do FN2 jakiej szerokości koła maxymalnie? Zawias seria, będą spręzyny -30mm
Witam,
Czy ktoś ma jakiś patent na delikatne łuszczenie się / schodzenie bezbarwnego lakieru z blendy, nad trzecim światłem stop? Mowa o UFO :p
Mam uznać, że ten typ tak ma?
Oczywiście wiem, że w grę wchodzi montaż spojlera i blendę od góry zasłoni, i temat zniknie :D Ale czy są jakieś inne możliwości, pomysły?
dzoler1111
28-07-17, 08:50
Witam.
Mam zamontowane orginalne czujniki parkowania (ufo po lifcie) po tych deszczach lewy tył cały czas piszczy i wskazuję na wyświetlaczu, że jest przeszkoda. Czekam az wyschnie zobaczę czy będzie dalej piszczal. Pytanie do Was forumowicze jak się wrazie czego dobrać do tych czujników i co to może być?
Spaliłem jakiś chyba bezpiecznik chcąc wymienić żarówkę w schowku z przodu podświetlanie radia off wraz z awaryjnymi ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika i który to dokładnie ?
Dobra nvm. Ogarnięte zapomniałem o Trafo ;p
Spaliłem jakiś chyba bezpiecznik chcąc wymienić żarówkę w schowku z przodu podświetlanie radia off wraz z awaryjnymi ktoś wie gdzie szukać bezpiecznika i który to dokładnie ?
Dobra nvm. Ogarnięte zapomniałem o Trafo ;p
No! Żeby mi to było ostatni raz ;)
Do FN2 jakiej szerokości koła maxymalnie? Zawias seria, będą spręzyny -30mm
18-19X8 ET40. Równo do podanego obniżenia siadają tylko H&R (nie polecam betonowe).
Podczas zamykania szyby od strony pasażera dochodzi ona do końca po czym automatycznie opuszcza się w dół do około 1/4 wysokości. Czy w drzwiach jest jakaś krańcówka od zamknięcia szyby która mogła się poluzowac?
Przy otwieraniu jest ok.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Podczas zamykania szyby od strony pasażera dochodzi ona do końca po czym automatycznie opuszcza się w dół do około 1/4 wysokości. Czy w drzwiach jest jakaś krańcówka od zamknięcia szyby która mogła się poluzowac?
Przy otwieraniu jest ok.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Sterownik się rozprogramował. Trzeba go wyzerować i będzie OK.
Sterownik się rozprogramował. Trzeba go wyzerować i będzie OK.A masz jakąś instrukcje jak to się robi?
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Tak, jest np. TUTAJ (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/testy_i_instrukcje/kasowanie_modulu_szyb.htm)
Tak, jest np. TUTAJ (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/testy_i_instrukcje/kasowanie_modulu_szyb.htm)Dzięki pomoglo
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Takie pytanko: Pojawił mi się błąd P0137, czyli grzałka drugiej sondy lambda - jakaś różnica pomiędzy pierwsza a druga występuje? Ma może ktoś jakoś numer co by odnaleźć zamiennik NGK tej drugiej sondy? Może pasuje jakaś uniwersalna? Silnik R18a2.
Wczoraj pomogłem komuś odpalić za pomocą kabli od mojego Civica, zauważyłem przy okazji że klemy są luźne, dokręciłem je wieczorem. Dzisiaj nie działa mi otwieranie szyby kierowcy, przy wciskaniu nawet nie drgnie tylko lekko światła przygasają, pozostałe szyby działają w porządku. Podmieniłem bezpiecznik nr 26 na nowy, nic nie pomogło. Jakieś sugestie co z tym zrobić, co dalej?
Wczoraj pomogłem komuś odpalić za pomocą kabli od mojego Civica, zauważyłem przy okazji że klemy są luźne, dokręciłem je wieczorem. Dzisiaj nie działa mi otwieranie szyby kierowcy, przy wciskaniu nawet nie drgnie tylko lekko światła przygasają, pozostałe szyby działają w porządku. Podmieniłem bezpiecznik nr 26 na nowy, nic nie pomogło. Jakieś sugestie co z tym zrobić, co dalej?
Prawdopodobnie masz zaśniedziałe, klemy. Spróbuj przetrzeć klemy i zaciski papierem ścierny i posmaruj np. wazeliną techniczną.
Papier ścierny na zacisk akumulatora to średni pomysł, powbija się w ten dość miękki materiał tylko piasek z papieru, taki zacisk najlepiej delikatnie oskrobać nożykiem. A tak w ogóle to jak wszystko inne działa, to akumulatorowi nic bezpośrednio do szyby. Pelasek sprawdź połączenia wszystkich kostek w drzwiach, sprawdź czy przycisk po naciśnięciu daje styk no i czy napięcie dochodzi bezpośrednio do silniczka, możesz też zmierzyć silniczek, może już nadszedł jego czas? ;)
Dzisiaj wyczyściłem klemy, podłożyłem kawałek linki miedzianej od strony zacisku by się lepiej trzymało i nie było luzu, a na koniec nasmarowałem wazeliną techniczną ale nie pomogło. Przycisk ja wciskam to jest takie piknięcie. Jutro spróbuje rozebrać drzwi i dobrać się do panelu z przyciskiem i silniczka, posprawdzać co będę mógł.
Jak się właśnie dobrać to tego panelu z przyciskami w drzwiach kierowcy ? I jak pomierzyć silniczek?
A próbowałeś kasować pamięć szyb automatycznych? trochę dziwne że jedna nie działa a reszta chodzi, może napięcie spadło i rozprogramował się sterownik.
Tutaj (http://www.trafo.strefa.pl/honda/odnosniki/testy_i_instrukcje/kasowanie_modulu_szyb.htm)masz dokładny opis dzięki uprzejmości Trafo oczywiście;)
To było akurat pierwsze co próbowałem ale nie pomogło. Tylko nie mogłem wykonać dokładnie instrukcji bo szyba w ogolę nie drgnie.
Edit: Udało mi się rozwiązać problem, okno się zakleszczyło lub mechanizm się zawiesił jakoś. Rozebrałem drzwi sprawdziłem napięcia, do silnika szyby dochodziło. Chciałem wyciągnąć cały mechanizm podnoszenia szyby by sprawdzić czy będzie działać bez obciążenia ale nie mogłem go wyciągnąć bo szyba była na maksimum podniesiona. Podkręcałem śruby mocujące i śruby trzymające okno i zacząłem tym ruszać, próbować jakoś opuścić szybę też za pomocą przycisków z panelu i w końcu puściło. Działa teraz normalnie.
Dzięki za sugestie.
tarcze na tył muszą być koniecznie 260mm?
http://www.fotem.pl/data/5960f96b9eadc55a6d5283c8dd8.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/5960f96b9eadc55a6d5283c8dd8) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
http://www.fotem.pl/data/a9edf363bc1129a33e735f08d46.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/a9edf363bc1129a33e735f08d46) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
http://www.fotem.pl/data/0bf237e94f76a12d69aa0da3035a.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/0bf237e94f76a12d69aa0da3035a) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
Ktoś wie jaki to typ zatrzasku? Jakie wycieraczki (nie bosch) podejdą?
http://www.fotem.pl/data/5960f96b9eadc55a6d5283c8dd8.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/5960f96b9eadc55a6d5283c8dd8) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
http://www.fotem.pl/data/a9edf363bc1129a33e735f08d46.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/a9edf363bc1129a33e735f08d46) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
http://www.fotem.pl/data/0bf237e94f76a12d69aa0da3035a.jpg (http://www.fotem.pl/show/full/0bf237e94f76a12d69aa0da3035a) Uploaded with fotem.pl (http://www.fotem.pl/)
Ktoś wie jaki to typ zatrzasku? Jakie wycieraczki (nie bosch) podejdą?
Np. http://wycieraczkioximo.pl/index.php?id_product=160&controller=product takie podejdą - mam w 2 hondach już drugi sezon i bardzo zadowolony.
Z czujnikiem deszczu powinny byc dluzsze np. 700mm (kierowca)
leszek kojder
08-08-17, 08:11
Witam , czy amortyzatory tylne w FN1 są gazowe czy gazowo olejowe? Coś mi się zaczęło tłuc jakby amortyzator ale wycieków brak. Tylna belka ma założone poliuretany jakiś rok temu. jakieś sugestie?
Sprawdź czy osłona termiczna tłumika się nie oberwała i nie tłucze o belkę.
Witam , czy amortyzatory tylne w FN1 są gazowe czy gazowo olejowe? Coś mi się zaczęło tłuc jakby amortyzator ale wycieków brak. Tylna belka ma założone poliuretany jakiś rok temu. jakieś sugestie?Sprawdź tylne poduszki dolne
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Deadline92
08-08-17, 13:57
Pytanko czym zabezpieczyć pogryzione wygłuszenie silnika nie było mnie tydzień w domu auto stało bez ruchu no i oczywiście najlepszy domowy zwierzaczek czyli kuna domowa zrobiła sobie ucztę... Przez ten czas co mam to auto to nie dość ze porysowała mi pół maski i dachu to teraz jeszcze dziura jak pięść w wygłuszeniu póki co nie ma co tego wymieniać chciałbym to jakoś doraźnie zabezpieczyć myślałem nad przyklejenie na dziurę kilku plastrów taśmy tej termoaktywnej bo jak wiadomo pod maską jest mega ciepło i nie chce żeby mi się ta taśma chwyciła co powiecie na taki zabieg ?
Olej to. I tak się odklei. Jakbyś miał coś w stylu maty wygłuszającej odpornej na temperatury, czyli taki wielki prostokąt to jeszcze, ale jak to bedzie wyglądało. Ja mam od kilku lat wygryzione i nic na razie z tym nei robię. Popatrz czy ktoś nie sprzedaje takiego wygłuszenia (http://allegro.pl/wygluszenie-maski-honda-civic-viii-ufo-i6903825299.html), albo całej maski z której sobie to zdejmiesz (może Części u Ralfa mają, sprawdź na FB).
Jak masz psa to w woreczek trochę sierści i przyczep gdzieś obok silnika, albo kostkę do kibelka Domestosa zawieś.
argentina10
08-08-17, 21:51
[QUOTE=Deadline92;2846015] nie było mnie tydzień w domu auto stało bez ruchu no i oczywiście najlepszy domowy zwierzaczek czyli kuna domowa zrobiła sobie ucztę...
ach skąd ja to znam . 2 lata temu szczury mi się dobrały pod maskę, wystarczy że lekko maski nie domknąłem. Dlatego teraz remontuje sobie garaż na szczelny od gryzoni. Taśmy nie klej , jeśli już to czekaj aż na szrocie pojawi się nowa a na razie upoluj kune i jej rodzine :)
Pytanko czym zabezpieczyć pogryzione wygłuszenie silnika nie było mnie tydzień w domu auto stało bez ruchu no i oczywiście najlepszy domowy zwierzaczek czyli kuna domowa zrobiła sobie ucztę... Przez ten czas co mam to auto to nie dość ze porysowała mi pół maski i dachu to teraz jeszcze dziura jak pięść w wygłuszeniu póki co nie ma co tego wymieniać chciałbym to jakoś doraźnie zabezpieczyć myślałem nad przyklejenie na dziurę kilku plastrów taśmy tej termoaktywnej bo jak wiadomo pod maską jest mega ciepło i nie chce żeby mi się ta taśma chwyciła co powiecie na taki zabieg ?Miałem u siebie podobny problem. Powstałą dziurę załatałem kawałkiem starej bluzy przyklejonym jakimś klejem (trzyma już rok,nie odpada,nie odstaje i nie rzuca się w oczy jak dziura). Na samego szkodnika próbowałem najpierw odstraszacz ultradźwiękowy (nie działa,nie polecam) a obecnie po prostu co miesiąc daje nowa kostkę do kibla pod maskę i mam spokój.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Witam , czy amortyzatory tylne w FN1 są gazowe czy gazowo olejowe?
Muszę ,ale to muszę napisać; nie ma amortyzatorów gazowych, są olejowe, lub gazowo-olejowe. A co do FN1 ,to amortyzatory fabryczne przednie i tylne są gazowo-olejowe.
Gazowe to są sprężyny w tylnej klapie :)
leszek kojder
09-08-17, 09:06
Sprawdź tylne poduszki dolne
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Masz na myśli poduszki amortyzatora???
Dokładnie. Chodzi Mi o te gumy które widzisz zaglądając pod nadkole. Te pomiędzy amortyzatorami a nadkolami.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Deadline92
09-08-17, 12:11
Dzięki Panowie za razy kostkę WC mam i psikam preparatem i to pomagało do czasu aż auto stało nie ruszane tydzień to kuna zrobiła sobie ucztę póki co nowej maty nie ma sensy kupować bo nie jest jeszcze to bardzo mocno zgryzione ale to chce zabezpieczyć żeby nie pogryzła tego dalej poszukam moze w castoramie znajde coś co będę mógł tam przykleić np tą mate wygłuszającą na metry .
Panie i panowie czujnik abs jakiej firmy nada się najlepiej do 5d?
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Witam
Od czego jest widniejący na zdjęciu, żółty, przecięty kabel? Przez pośpiech nie wyłączyłem stacyjki łącząc go i padł w nim prąd. W którym bezpieczniku szukać przyczyny? Jest to wiązka kabli w drzwiach. 8GEN, Type-S.
http://www.civicforum.pl/attachment.php?attachmentid=37173&d=1502651589
Co może być przyczyną bezpieczniki?
Omenariusz
15-08-17, 13:19
Panowie dziś wyrzuciłem dziś stary uchwyt na telefon (nie miałem czasu na wpinanie go). I zastanawiam się nad uchwytem magnetycznym w kratkę poleci ktoś jakiś ?
Na allegro pojawily sie zapasowki niby do ufo w rozmiarze 70/115 15. Podejdzie to?
potrzebuje oznaczenie lub być może ktoś ma klipy od osłony słupka str kierowcy
kuba123454
16-08-17, 14:26
Witam. Nie chciałem tu pisać no ale cóż.... Mam problem z temperatura silnika. Wskaznik utrzymuje się poniżej połowy. Z tym, że wymieniłem termostat, płyn, odpowietrzony układ, nowy czujnik temperatury, pod komputerem temp. silnika prawidłowa, termo otwiera też jak trzeba i kiedy trzeba. Co do jasnej to może być. Z tego co wiem to są chyba dwa czujniki? Jeśli się myle poprawcie i powiedzcie czy to może być tego czujnika wina. Zaraz wymienie poł silnika i nie dojde do ładu;)
Lekko poniżej połowy to prawidłowe wskazanie temp chyba we wszystkich hondach jakie znam :)
kuba123454
16-08-17, 14:49
Pfff... to dobrze mi poszło:D kasy nawydawałem a to tak ma być? No nic nowe nie zaszkodzi.
Witam. Nie chciałem tu pisać no ale cóż.... Mam problem z temperatura silnika. Wskaznik utrzymuje się poniżej połowy. Z tym, że wymieniłem termostat, płyn, odpowietrzony układ, nowy czujnik temperatury, pod komputerem temp. silnika prawidłowa, termo otwiera też jak trzeba i kiedy trzeba. Co do jasnej to może być. Z tego co wiem to są chyba dwa czujniki? Jeśli się myle poprawcie i powiedzcie czy to może być tego czujnika wina. Zaraz wymienie poł silnika i nie dojde do ładu;)
Potwierdzam tttm o ile po dłuższym (np.nocnym) postoju opada.
Siema.
Posiadam fk2 z 2007 r. chciałbym kupić przednią dokładkę zderzaka z lifta tą z wcięciami na bokach jednak wszędzie są bez kratek i teraz pytanie, jeżeli kupię samą dokładkę to podejdzie pod mój zderzak czy muszę cały zderzak lift kupić razem z tą kratką i dokładką?
mam ten na myśli :)
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-lift-r-type-zderzak-przod-spoiler-i6832861704.html
Siema.
Posiadam fk2 z 2007 r. chciałbym kupić przednią dokładkę zderzaka z lifta tą z wcięciami na bokach jednak wszędzie są bez kratek i teraz pytanie, jeżeli kupię samą dokładkę to podejdzie pod mój zderzak czy muszę cały zderzak lift kupić razem z tą kratką i dokładką?
mam ten na myśli :)
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-lift-r-type-zderzak-przod-spoiler-i6832861704.html
To jest dokladka z TypeS i tak, potrzebujesz kratki. I nie spasujesz tego z sierpami.
Kupiłem OEM dokładkę przednia, tylna, spoiler od typeR, może podpowiecie mi skąd mam wziąć sierpy żeby to pasowało? Progi też muszę zmieniać?
Musisz poszukac na allegro ale chyba nie do końca wiesz co zrobiłeś,bo żeby spasować te sierpy z dokładkami musisz mieć chociaż kawałki tych sierpów które łączą sie z dokładkami,a na allegro ich jak na lekarstwo.
Omenariusz
19-08-17, 15:36
Panowie chce zrobić oświetlenie led w moim ufo poleci ktoś jakiś zestaw wnętrza ? czy kupować osobono ?
Panowie chce zrobić oświetlenie led w moim ufo poleci ktoś jakiś zestaw wnętrza ? czy kupować osobono ?Kupuj osobno, wyjdzie taniej i lepiej. Potrzebujesz 2xW5W LED 5050 (lampka przednia,trzeba minimalnie spiłować środkowe krawędzie przy żarówkach aby ledy pasowały), 1x31 mm 9 LED 5630 C5W biała zimna C10W żarówka na tylnią lampkę. Do bagażnika wpakuj 1xW5W 5630 9 LED kierunkowy. Dodatkowo na półkę bagażnika możesz wpakować pasek LED no i możesz dorobić oświetlenie na nogi.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Omenariusz
21-08-17, 19:47
Panowie czy ktoś miał do czynienia bo zostaly mi polecone :)
http://www.rpmotorsport.pl/forged-steel-japan-racing-nuts-12x15-45mm-p-152974.html
Dzis mechanik diagnozowal szuranie i wycia slyszalne w trakcie przyspieszenia i hamowania.
Na podnosniku dziek byl zupelnie inny..jak by ktos przezucal kamienie w garku..to wszystko przy predkosci 80 90 kmh
Twierdza ze to lozysko w lewym kole
Czy takie dzwieki to lozysko...kola?
argentina10
22-08-17, 21:50
Lekko poniżej połowy to prawidłowe wskazanie temp chyba we wszystkich hondach jakie znam :)
Mnie tak to drażni że przy okazji dokładania diody drl w liczniku chciałem lekko podnieść wskazówkę i wykalibrowac wyżej. Niestety nie dałem rady rozebrać środka licznika aby się tam dostać..
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Omenariusz
23-08-17, 09:30
Tylna blenda zachodzi mchem :/ Jakiś sposób jest czy wymiana blendy tylko ? lub obklejenie ? miał ktoś kiedyś tak ?
Tylna blenda zachodzi mchem :/ Jakiś sposób jest czy wymiana blendy tylko ? lub obklejenie ? miał ktoś kiedyś tak ?W pierwszej kolejności możesz spróbować usunąć mech szmatką z benzyną ekstrakcyjną. Zrób zdjęcie i pokaż jak to wygląda przede wszystkim.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Tylna blenda zachodzi mchem :/ Jakiś sposób jest czy wymiana blendy tylko ? lub obklejenie ? miał ktoś kiedyś tak ?
Masz rozszczelnioną blendę. Musisz ją wyjąć i dać komuś kto sklei ją profesjonalnie na nowo.
Omenariusz
23-08-17, 15:07
Zrobie zdjęcie ten nalot jest tak jakby na samym rancie u góry
Da się to wyczyścić, wyjmujesz obie lampy w klapie plus blendę i szczoteczką do zębów ładnie schodzi.
Omenariusz
23-08-17, 19:19
Da się to wyczyścić, wyjmujesz obie lampy w klapie plus blendę i szczoteczką do zębów ładnie schodzi.
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/521bfd2d3042.jpg (https://naforum.zapodaj.net/521bfd2d3042.jpg.html)
Jakieś wskazówki jak się zza to zabrać trzeba zrzucić wszystkie plastiki z klapy ?
co sądzicie o marce FEBI? znalazłem na allegro niedrogie tarcze + klocki FEBI
zastanawiam się czy są warte zakupu?
co sądzicie o marce FEBI? znalazłem na allegro niedrogie tarcze + klocki FEBI
zastanawiam się czy są warte zakupu?
Średniawka, na tył może być, na przód bym nie montował. Na przód polecam Zimermann
Bardzo szybkie pytanie: jak wyjąć lampy przeciwmgielne? Ściągamy zderzak, czy gmeramy pod maską? Są jakieś śruby?
fabryczna dokładka? Jeśli tak to od spodu jest dziura przez którą wkłada sie klucz i odkręca halogen
michal29632
25-08-17, 08:35
Witam. Jaki mogę dać max dystans przód i tył do fn2 ori felga 18cali lub jeśli warto zmienić szpilki + nakrętki macie jakieś źródło gdzie kupujecie i jakie ?
Panowie czy ktoś miał do czynienia bo zostaly mi polecone :)
http://www.rpmotorsport.pl/forged-steel-japan-racing-nuts-12x15-45mm-p-152974.html
Wprawdzie Panem nie jestem, ale mam i polecam ;P
Witam. Jaki mogę dać max dystans przód i tył do fn2 ori felga 18cali lub jeśli warto zmienić szpilki + nakrętki macie jakieś źródło gdzie kupujecie i jakie ?
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?203973-Szybkie-pytanie-szybka-odpowied%BC&p=2848992&viewfull=1#post2848992.
Wymiary to 15mm na koło, 30mm na oś co przy OEM feldze daje ET40.
Hej. Posiadam fk2 z r18a2. Kupiłem ostatnio ten stożek
https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=rg-1001rd-l
Po jego założeniu strasznie dławi i gaśnie. Zauważyłem że przepływomierz w oryginalnym filtrze znajduje się w rurce o średnicy 65mm moja rurka dolotowa ma 80mm wydaje mi się, że tu jest problem. I pytanie brzmi czy mogę gdzieś dokupić taką redukcję ?
Hej. Posiadam fk2 z r18a2. Kupiłem ostatnio ten stożek
https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=rg-1001rd-l
Po jego założeniu strasznie dławi i gaśnie. Zauważyłem że przepływomierz w oryginalnym filtrze znajduje się w rurce o średnicy 65mm moja rurka dolotowa ma 80mm wydaje mi się, że tu jest problem. I pytanie brzmi czy mogę gdzieś dokupić taką redukcję ?
Pytanie jak on u Ciebie jest zamontowany, bo to uniwersalny? Do tego silnika K&N ma dedykowany Typhoon Kit 69-1013TS i pracował u mnie bezproblemowo:
https://farm6.staticflickr.com/5590/15168572526_958b4c0bd1_z.jpg
marcin001984
29-08-17, 22:26
Do tego silnika K&N ma dedykowany Typhoon Kit 69-1013TS i pracował u mnie bezproblemowo
Potwierdzam. Żadnych problemów nie było na tym dolocie.
Widzę jednak, że razem z bezproblemowym działaniem tego dolotu idzie w parze cena :D 285€ to ciekawa sumka jak za takie płuca ;) A jak z odczuciami? Dźwięk na pewno dużo lepszy a reszta?
Kto by za to płacił.. takie kwoty za 2KM i trochę buczenia. Kupuje się w PL i tyle. I tak najlepszym dolotem do R18 jednak jest Injen
W PL wcale taki dolot z Injen nie jest tańszy :P http://jarusnet.pl/sp1569p
Sam filtr nie jest drogi jednak coś czuję, że wystarczy troszkę się pobawić spawarką i coś takiego uda mi się w domu wyspawać ;) Jak bym miał tą rurkę w ręce i mógłbym pomierzyć to na pewno już bym miał samoróbkę w swoim civie :)
marcin001984
30-08-17, 00:45
W PL wcale taki dolot z Injen nie jest tańszy :P http://jarusnet.pl/sp1569p
Sam filtr nie jest drogi jednak coś czuję, że wystarczy troszkę się pobawić spawarką i coś takiego uda mi się w domu wyspawać ;) Jak bym miał tą rurkę w ręce i mógłbym pomierzyć to na pewno już bym miał samoróbkę w swoim civie :)
Injen będzie najlepszy.
Ok dzięki panowie za zainteresowanie. Myślałem że to będzie trochę tańsze więc na razie muszę się powstrzymać bo jestem w trakcie kupowania całego ospoilerowania OEM z Type R.
Moim zdaniem sam stożek do UFO jest zupełnie bez sensu, jeśli już się bawić w jakiekolwiek mody, to dla bezpieczeństwa lepiej zamontować końcowy tłumik np. Ulter...mocy Ci nie przybędzie więcej niż 2 KM jak już wyżej napisano, a rzeźby z dolotem jest na dobre pół dnia (przynajmniej dla kogoś, kto nie ma zdolności manualnych), do tego można właśnie sobie napytać biedy jak się coś źle zamontuje, wydechu nie da się źle zamontować:)
Ulter jest dla mnie za cichy dlatego mam też w planie kupić jakiś sportowy końcowy wydech z 2 rurami i do niego dospawac rury idące do końcówek wydechu w zderzak dzięki temu będę miał oryginalny końcowy wydech i ten sportowy i jak będę jechał na przegląd to tylko zamienię. A co do odlotu to na razie kupiłem wkładkę k&n a że stozkiem jeszcze będę się kiedyś bawił.
Czy przycisk blokowania otwierania szyb pasażera po stronie kierowcy jest podświetlany ?
Ile może kosztować używana akcesoryjna lotka tylnej klapy?
Część oczywiście będzie się nadawała tylko do malowania (drobne rysy, obtarcia itp.).
Czy przycisk blokowania otwierania szyb pasażera po stronie kierowcy jest podświetlany ?
U mnie nie jest.
Czy przycisk blokowania otwierania szyb pasażera po stronie kierowcy jest podświetlany ?
Ten przycisk tak jest zaprojektowany przez Hondę, nie ma podświetlenia. Też nie to dziwi czemu i jaki to ma cel, ale tak jest.
wie ktos czy plastikowe nadkole przednich kol jest takie samo w wersji 3D(TYPE-S,TYPE-R) i 5D, :) niestety nie zauwarzylem ze wypiely mi sie 2 spinki tego nadkola i ladnie w trakcie jazdy kolo wyszlifowalo mi w nim dziure... a na allegro jest duzy rozstrzal cenowy tej czesci a malo kiedy jest napisane z jakiej wersji 5d czy 3d pochodzi.
Na pewno 3D i 5D się róznią, oba da się założyć ale nie zgrają sie wtedy z dokłądką zderzaka;)
Na pewno 3D i 5D się róznią, oba da się założyć ale nie zgrają sie wtedy z dokłądką zderzaka;)
ty mowisz o sierpach zewnetrznych:) a ja o czarnych nadkolach wewnetrznych:) czyli tych na ktore chlapie bloto jak kolo sie kreci:)
A :D To wg mnie są takie same, możesz poszperać po katalogu czesci czy sie roznią nr części 74101SMGE02 albo 74151SMGE02 w zaleznosci od strony.
A :D To wg mnie są takie same, możesz poszperać po katalogu czesci czy sie roznią nr części 74101SMGE02 albo 74151SMGE02 w zaleznosci od strony.
Type R i S na pewno są inne niż zwykłe od od 5D, od Type R są 74150SMRE01 lub 74100SMSE01 tak sammo jak w S a 5D mają 74100SMJE01 lub 74150SMJE02 wedzług katalogu czesci ze strony http://www.lingshondaparts.com/
Czy półosie napędowe z Hondy Civic VIII hatchback 1.8 będę pasować do wersji nadwozia sedan?
palecbeckham
05-09-17, 00:24
Dziś pojawił się taki komunikat jak na zdjęciu.
Prawdopodobnie dpf. Próbowałem go przepalić na autostradzie, jednak 30 km, 3k obroty nic nie dało.
Momentami auto jeszcze zamula.
Jak to najlepiej ogarnąć? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170904/e254600558a87d089844717ed28f924b.jpg
Ps. Czy jest możliwe żeby z tego powodu nie działał tempomat?
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Chyba możliwe, skoro po wycięciu DPF trzeba coś poprawiać w kompie, żeby działał cruise control.
Duzo jest klopotu z montazem czujnika abs prawy tyl w 5d? Da sie to zrobic pod blokiem na lewarku?
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Wymienialem czujnik tył lewy na lewarku. Musialem rozwiercic go bo caly zardzewial i nie chciał wyjść. Z rozebraniem całości przeszlifowaniem otworu i nasmarowaniem 2h. Jeśli wyjdzie bez problemu to ogarniesz w 1h albo szybciej.
Dziś pojawił się taki komunikat jak na zdjęciu.
Prawdopodobnie dpf. Próbowałem go przepalić na autostradzie, jednak 30 km, 3k obroty nic nie dało.
Momentami auto jeszcze zamula.
Witam,
Masz w tym przypadku tylko dwie możliwości. Albo musisz jechać na statyczne (praktycznie tylko w ASO) wypalenie sadzy w dpf, a jak masz aktualizację softu i wgraną wersje z 2012 r. to może to również oznaczać rozrzedzenie oleju i jest konieczna jego wymiana, i skasowanie błędu. Dopóki się z tym nie uporasz tempomat nie będzie Ci działał.
Jak byś miał chiński HDS to idzie się dowiedzieć w czym tkwi problem, natomiast tego błędu nim nie skasujesz :D
Jeżdżenie, próbowanie wypalania itd. nic już Ci nie pomoże :o
Podpowie ktoś co to za błąd
PA 9A DTC B2630
Zapaliła mi się kontrolka od czujników parkowania, więc bankowo czujniki, bo wyskakuje po wrzuceniu wstecznego, pytanie czy da się dowiedzieć który to czujnik.
palecbeckham
07-09-17, 20:16
Witam,
Masz w tym przypadku tylko dwie możliwości. Albo musisz jechać na statyczne (praktycznie tylko w ASO) wypalenie sadzy w dpf, a jak masz aktualizację softu i wgraną wersje z 2012 r. to może to również oznaczać rozrzedzenie oleju i jest konieczna jego wymiana, i skasowanie błędu. Dopóki się z tym nie uporasz tempomat nie będzie Ci działał.
Jak byś miał chiński HDS to idzie się dowiedzieć w czym tkwi problem, natomiast tego błędu nim nie skasujesz :D
Jeżdżenie, próbowanie wypalania itd. nic już Ci nie pomoże :oDzwoniłem do Aso i robią oczyszczanie poprzez podłączenie pod komputer. 150zl. Nie dają gwarancji, że się uda.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Dzwoniłem do Aso i robią oczyszczanie poprzez podłączenie pod komputer. 150zl. Nie dają gwarancji, że się uda.
Cena całkiem spoko. Wiadomo, że jest ryzyko, że regeneracja może się nie udać jak filtr jest mocno zapchany, były wcześniej złe procesy wypalania itd., ale na obecną chwilę innego wyjścia nie masz :D Po statycznej regeneracji będziesz musiał wymienić olej w silniku - będzie zbyt rozrzedzony przez paliwo :)
jak wymontować tylną kanapę w wersji 5d?
palecbeckham
09-09-17, 23:21
Podczas jazdy nagle poczułem dziwne stuki w przednim zawieszeniu. Jakby coś się urwało. Stanąłem i zrobiłem zdjęcie. Poluzowala się jakaś guma. Czy wystarczy ją naciągnąć by wszystko wróciło do normy? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170909/1489f49b476d33bb884400f54076ce0e.jpg
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Masz wywalony odbój i polecam zmienić to jak najszybciej bo zajedziesz amortyzator. No i oczywiście osłonę amortyzatora.
co to znaczy wywalony odbój? :E
zerwany odbój amortyzatora. opuścił się i wraz z nim osłona i stuka.
palecbeckham
11-09-17, 08:33
Trzeba nowy odbój z osłoną, czy jeszcze można spróbować ratować to? :-)
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Odbój z osłoną nie są drogie a jeśli masz sprawne amortyzatory to od razu wymieniłbym po obu stronach. Wedle "prawideł sztuki mechanicznej" po tej wymianie powinieneś sprawdzić/ustawić zbieżność.
Siemanko, ej czy przednie wycieraczki tak słabo zbierają czy może już mi się zużyły, bo tak jakby zbiera wodę równo ale nie do czystej (suchej?) szyby tylko pozostaje ona nadal tylko taka rozmazana, niby dramatu nie ma ale jednak w Audi miałem tak że jak przeleciały wycieraczki to widocznosć była idealna, a te banany tutaj tak coś słabo...
Omenariusz
11-09-17, 22:21
Panowie ponawiam pytanie bo już trochę czasu minęło a wiem że nie tylko ja szukałem może już ktoś znalazł albo zna kogoś kto znalazł :D Taką wlepę:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/abfb7f5dbf64.jpg (https://naforum.zapodaj.net/abfb7f5dbf64.jpg.html)
Panowie ponawiam pytanie bo już trochę czasu minęło a wiem że nie tylko ja szukałem może już ktoś znalazł albo zna kogoś kto znalazł :D Taką wlepę:
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/abfb7f5dbf64.jpg (https://naforum.zapodaj.net/abfb7f5dbf64.jpg.html)
z tego co pamiętam to robił to ktoś z civinfo
Omenariusz
12-09-17, 14:58
O już jakiś trop będę szukał :)
jak wymontować tylną kanapę w wersji 5d?
ponawiam pytanie
Jest opisane w serwisówce w pliku "J:\L00\HTML\00\SMG6E00J46166400000KDLT00.HTML"
J to u mnie litera dysku.
Niestety jest to całkiem obszerny opis z dużą liczbą rysunków - wiec wklejenie tekstu raczej nie wiele da.
Śruby są pod wykładziną podłogową - dostęp w pionowej pozycji siedzeń.
1. Wymontować zagłówki i zagłówek środkowy.
2. Zwolnić elementy mocujące (A), a następnie odchylić poszycie oparcia siedzenia (B). Wysunąć uchwyty (C) tylnego pasa bezpieczeństwa przez otwory w poszyciu oparcia siedzenia.
3. Prawe siedzenie tylne: Wymontować śrubę dolnego mocowania środkowego pasa bezpieczeństwa.
4. Złożyć oba tylne siedzenia.
5. Zwolnić zaczepy, a następnie odchylić krawędź tylnej wykładziny podłogowej.
6. Siedzenie lewe tylne: Odkręcić śrubę sprężyny naciągowej mocowania pasa bezpieczeństwa środkowego siedzenia.
7. Siedzenie lewe tylne: Odpiąć spinkę wiązki przewodów czujnika lewego tylnego pasa bezpieczeństwa.
8. Wykręcić śruby (A) i nakrętki (B) mocujące tylne siedzenie.
9. Wymontować prawe siedzenie tylne (A) i lewe siedzenie tylne (B) przez oba otwory drzwi tylnych.
10. Zamontować siedzenie w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania i wykonać następujące czynności:
•Przed wkręceniem śruby sprawdzić, czy środkowy pas bezpieczeństwa nie jest skręcony lub splątany.
•Dokręcić śruby mocujące siedzenia (A) i nakrętki (B) wymaganym momentem w kolejności pokazanej na rysunku.
Sugeruje zdobycie instrukcji serwisowej :) , chomik, ew pw do kogoś kto ma aby udostępnił.
skrzypienie, piszczenie w przednim zawieszeniu podczas pokonywania nierówności chyba tylko po prawej stronie, nic nie stuka tylko skrzypi, jaki powód? mogą to być tuleje tylne przedniego wachacza? nie byly wymieniane a mam poliuretany juz kupione przebieg 161tys.
Może być odbój też albo łożysko
Sprawdź też gumy na stabilizatorze, one też często "skrzypią jak stara kanapa" ;)
zamiast tych gum tez są poliuretany, gdzies kiedyś czytałem, że poliuretany niektorym wlasnie piszcza . Ktos jeszcze jajis pomysł ? ogolnie dam do mechanika zeby mi sprawdził czy cos tam nie jest do wymiany, ale wolę mu podpowiedzieć co to moze być.
Koledzy, mam Hanie 210 tysięcy nalatane od (50 tysięcy zamontowany gaz) będę robił regulacje zaworów teraz, wymieniał olej. Co przy tej okazji trzeba by było jeszcze wymienić przy tym przebiegu ?
(elementy zawieszenia były wymieniane) bardziej chodzi o silnik świece? jakieś płyny? hamulcowy? olej w skrzyni? chce aby służyła jeszcze bezawaryjnie kilkanaście tysięcy.
Wymieniałeś filtr paliwa? Olej w skrzyni ? Hamulcowy i w wysprzęgliku jak najbardziej do wymiany
witam ponawiam pytanie o poduszke lewego fotela (civic si 2007r sedan) czy ktoś posiada?, jeśli nie to czy od europejskiej pasuje?
dziekuje za poprzednie odpowiedzi. nie miałem jak wcześniej podziekowac (lezałem w szpitalu itp.)
witam ponawiam pytanie o poduszke lewego fotela (civic si 2007r sedan) czy ktoś posiada?, jeśli nie to czy od europejskiej pasuje?
dziekuje za poprzednie odpowiedzi. nie miałem jak wcześniej podziekowac (lezałem w szpitalu itp.)
priv
Wymienialem czujnik tył lewy na lewarku. Musialem rozwiercic go bo caly zardzewial i nie chciał wyjść. Z rozebraniem całości przeszlifowaniem otworu i nasmarowaniem 2h. Jeśli wyjdzie bez problemu to ogarniesz w 1h albo szybciej.Czy oprócz wyciągania samego czujnika trzeba jeszcze coś rozbierać żeby się tam dostać?
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
skwieradee
17-09-17, 04:56
Witam kolegów i koleżanki jeśli takie są. Mam civic Mk 8, diesel 2.2 ex wersja z nawigacją. Od jakiegos czasu jak nazwa tematu wskazuje mam chwilowe odcięcia zasilania. Zdarza się to niestety bardzo losowo i bez trwałej logicznej zależności także kiedy zostawiłem auto u mechanika na 4 dni to nie był w stanie nic powiedzieć bo usterka nie występowała. Najczęstszym bodźcem wywołującym wspomniany objaw jest ruch kierownicą czyli jak zakładam opór jaki nawierzchnia stawia kołom powoduje migotanie świateł, przygasanie światła w środku, wyczuwalny opór na kierownicy oraz restart komputera (monitorka). Czasem jednak wystarczy nawet delikatny ruch kierownica przekręconą na maxa. Zdarzało się że odcięcie następowało w trakcie jazdy, raz nawet było na tyle długie i intensywne że szarpnęło mi całym autem i zaświeciły się ikonki od system check, ABS check, ESP check które jednak zgasły po kilkukrotnym odpaleniu ponownie silnika. Ten losowo pojawiający się objaw również ustępuje gdy zgasze silnik i włączę od nowa, wtedy mogę kręcić kierownicą we wszystkie strony z każdą siłą i jest ok mimo iż minutę wcześniej przed ponownym odpaleniem usterka występowała. Ponadto zdarzyło się kilka razy że zamek centralny nie działał i po włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolki na desce rozdzielczej zaświeciły się ale jakby na pół mocy (podobny objaw do słabego akumulatora jednak nie identyczny) i dopiero po kilkudziesięciu sekundach zaświeciły się całkowicie i mogłem odpalić silnik. Akumulator nowy zmieniałem 2 miesiące temu, alternator mechanik sprawdzał i mówił że ok. Na innym forum właściciel hondy jazz opisywał podobne objawy tj przygasanie świateł jakby przy zadużym napięciu z tym że u mnie restartuje komputer i nawigacja włącza się od nowa plus opór na kierownicy tak jakby odcinalo wspomaganie. Bede wdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam. Wrócę do tematu ponieważ usterka wyżej opisana wciąż mnie dręczy. Zostawiłem auto u mechanika i jeździł nim sobie przez tydzień, usterka pojawiła się dosłownie raz w towarzystwie błędu ABS. mimo iż mówiłem mu wcześniej że te błędy pojawiają się praktycznie wszystkie to jednak ten ABS zasugerował panu mechanikowi żeby przeczyscic wtyczkę co oczywiście zrobił i co również oczywiście nie pomogło. Kasy uczciwie nie wziął a auto miałem zastępcze więc dla mnie to żaden problem z tym że usterka nie zdiagnozowana. Kolejny już mechanik zasugerował zwarcie w elektrycznej maglownicy. Czekam aż sprawdzi co i jak i za ile a w między czasie chciałbym poradzić się szanownej społeczności tu na forum czy to faktycznie może być TO ? Z góry dzięki
Ja uważam,że na diagnozę tej usterki powinieneś pojechać do ASO. A dlaczego? A no dlatego,że w HDS-ie oryginalnym widzisz wszystkie błędy i kody wraz opisem. Diagnoza wbrew pozorom jak się wydaje nie jest droga a przynajmniej masz święty spokój.
skwieradee
17-09-17, 16:12
Ja uważam,że na diagnozę tej usterki powinieneś pojechać do ASO. A dlaczego? A no dlatego,że w HDS-ie oryginalnym widzisz wszystkie błędy i kody wraz opisem. Diagnoza wbrew pozorom jak się wydaje nie jest droga a przynajmniej masz święty spokój.
Hej dzięki za wskazówkę, taka opcja też wchodzi w grę i już nawet raz byłem umówiony ale z powodów losowych musiałem to przełożyć. Mieszkam w UK i tutaj w ASO diagnostyka kosztuje 115 funtów za godzinę płatna bezwzglednie od jej efektu dlatego miałem pewne wątpliwości ale skoro piszesz że ASO posiada inny/lepszy sprzęt diagnostyczny to chyba nie mam wyjscia.;
Takie pytanie - czy ktoś wymieniał u siebie filtr paliwa na filtr firmy Ashika? Jeżeli tak to czy warto? Pytam, bo właściwie ponad 3 razy tanszy niż OEM...
Witam kilkanascie dni temu zakladalem temat apropo zaplonu. Usteraka nadal wystepuje ale udalo mi sie wykluczyc kilka zeczy mianowicie imobilaizer,alarm oraz swiece kable to mam sprawne a silnik nie pali jak jest cieply a dokladnie wyglada to tak. Rao na zimnym silniku auto odpala na dotyk al jakjuz zlapie temperature to jak sie zatrzymam i zgasze silnik juz niechce odpalic slychac pompe jest pstrykniecie wiec obstawiam ze przekaznik dziala rorusznik pracuje ale nie odpai dokad nie ostygnie nie zawsze to sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej co moze byc przyczyna dodam ze mam instalacje lpg i tez awaryjnie nie odpala na ppych odpali. koputer wykazuje blad sady i zabogata mieszanka lpg ale na bezynie jak jezdze tez nie odpapa jak zlapie temperature pomozecie i z gory przeprszama za laicki opis
Omenariusz
17-09-17, 21:25
Może mi ktoś powiedzieć jaką średnice ma dekielek oem felg civic ufo ?
wymieniał ktoś wahacz? auto mi strasznie "myszkuje" nie pewnie się prowadzi, mechanik powiedział , że to przez lewy wahacz. Do tego strasznie ściąga na prawo. Postanowiłem zakupić część na własną rękę, a zapłacić tylko za robociznę. Czy wahacz muszę kupić z tuleją? Bo na allegro występują zarówno z jak i bez.
palecbeckham
22-09-17, 13:04
Czy z tą osłoną silnika wszystko jest ok? Co to za "wydech" po środku? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170922/6910348a8ad52b91f05f51d866589843.jpg
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
oczywiście że nie, gdzieś ją połamałeś lub wyrwałeś z mocowań.
Czy z tą osłoną silnika wszystko jest ok? Co to za "wydech" po środku? https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170922/6910348a8ad52b91f05f51d866589843.jpg
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
A nie wystaje Ci stamtąd przypadkiem takie wygłuszenie? U mnie to było i musiałem wywalić bo zwyczajnie się oderwała tam od środka. I chyba nie masz takiego aluminiowego dekla który tam powinien być .
palecbeckham
22-09-17, 15:28
A ma ktoś może nr OEM takiej osłony? Na aukcjach wyglądają one różnie a niby wszystkie do ufo.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Aluminiowego dekla czy całej chcesz numer ?
palecbeckham
22-09-17, 18:25
Całej :-)
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
jak bedziesz szukał używki to koniecznie od diesla bo nie zgra się przy lewym kole. Skrzynia od diesla jest większa i bedzie osłona odstawać.
Numer -74110-SMJ-E01
palecbeckham
22-09-17, 18:33
jak bedziesz szukał używki to koniecznie od diesla bo nie zgra się przy lewym kole. Skrzynia od diesla jest większa i bedzie osłona odstawać.
Numer -74110-SMJ-E01To już jest z tym aluminiowym deklem?
Dziękuję
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
coś stuka/puka w tylnym zawieszeniu podczas skręcania/głównie w prawo...miał ktoś taki przypadek?
To już jest z tym aluminiowym deklem?
Dziękuję
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Tak :)
Mam powody do obaw?
Wczoraj troszkę ostro pojeździłem hondą i zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju. Dzisiaj kupiłem olej na dolewkę, wyciągnąłem szabelkę a na niej full. Na co dzień żona jeździ Hondą i nie zauważyła tej informacji.
W R18 czasem tak jest,że tak po prostu potrafi wywalić kontrolkę oleju. Na razie bez obaw.
Wymieniłem w aucie kierownice na skórzaną,wszystko było robione na odpiętym akumulatorze,niestety przy zdejmowaniu kierownicy uszkodziłem zwijak taśmy srs .
Zwinąłem taśmę i wszystko działało,wieczorem przeczytałem na forem ,ze taśme trzeba odpowiednio "ustawić",dziś to zrobiłem i wywaliło mi błędy
Czy to jest związane ze zwijakiem i samą taśma czy może być inny problem,nie wiem jakiś bezpiecznik itp
https://zapodaj.net/1752c73dd132b.jpg.html
kuba123454
24-09-17, 16:28
Hej. Pytanie pewnie już sie pojawiało. Czy fotele z ep3 podejdą do fn1? Ewentualnie czy z takim wyzwaniem poradził by sobie średnio ogarnięty ssak z palcem przeciwstawnym?;)
Nie wiecie może, czy chlapacze do wersji 5d i 3d się różnią, czy może są takie same?
Różnią się. Nie bedą pasować
ma ktoś instrukcję wymiany/demontażu obudowy zegarów?
https://motoultra.pl/20902/honda-civic-viii-06-ufo-licznika-ramka-obudowa.jpg
ma ktoś instrukcję wymiany/demontażu obudowy zegarów?
https://motoultra.pl/20902/honda-civic-viii-06-ufo-licznika-ramka-obudowa.jpg
http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/demontaze/demont_licznika.htm
Nie wiecie może, czy chlapacze do wersji 5d i 3d się różnią, czy może są takie same?
Są różne
Czy wasze auta tez sa podatne na wiatr??
Dzis pare razy bujnelo mna nieprzyjemie na autostradzie..
Przy predkosci 130kmh
Pomyslalem ze to moze amorki ale innych objawow brak..
Prosze o podpowiedzi
Mam powody do obaw?
Wczoraj troszkę ostro pojeździłem hondą i zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju. Dzisiaj kupiłem olej na dolewkę, wyciągnąłem szabelkę a na niej full. Na co dzień żona jeździ Hondą i nie zauważyła tej informacji.
Kontrolka oleju w ufo odpala się chyba przy połowie bagnetu - jakoś tak mega wcześnie
http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/demontaze/demont_licznika.htm
dzieki, wlasnie o to chodził :)
a ma ktoś może instrukcję demontażu dokładki zderzaka? na co to jest zamontowane? Spinki? Wystarczy odpiąć?
dzieki, wlasnie o to chodził :)
a ma ktoś może instrukcję demontażu dokładki zderzaka? na co to jest zamontowane? Spinki? Wystarczy odpiąć?
Której dokladki, przedniej czy tylnej?
Zatrzaski masz z przodu, wystarczy podwadzić i samo schodzi :)
Omenariusz
28-09-17, 21:13
A czy dokładkę da się wymienić bez demontażu zderzaka ?
A czy dokładkę da się wymienić bez demontażu zderzaka ?
Nie ma takiej możliwości, zatrzaski są od środka a ściągnięcie zderzaka to 10 min
Kiedy bedziesz u siebie zmienial ? widzialem w temacie ze juz chyba wszystko kupione, bys zrobil jakiegos manuala :D
Omenariusz
28-09-17, 22:01
o również byłbym wdzięczny :P na necie tylko taki manual:
https://www.youtube.com/watch?v=-3oN718q8UM
o również byłbym wdzięczny :P na necie tylko taki manual:
https://www.youtube.com/watch?v=-3oN718q8UM
I jeszcze taki:
https://www.youtube.com/watch?v=tn6c5TMSVls
Korek spustu oleju... Czy miedziana uszczelka nie pogryzie się z aluminiową miską?
Przy ostatniej wymianie dałem nową podkładkę aluminiową bo lekko kapało z korka, dokręciłem bardzo mocno i przez kilka tys. km był spokój. Teraz z powrotem kapie w tempie kropla do dwóch na dobę... Przy kolejnej wymianie rozważam dać podkładkę miedzianą (chyba bardziej miękka niż aluminiowa), podkładkę metalowo-gumową jak na poniższej fotce, dołożyć jakiś oring bądź po prostu owinąć korek taśmą teflonową.
https://www.wszystkodlarolnictwa.pl/moduly/sklep/UserFiles/big/6712/-/Podkladka-metalowo-gumowa--G-14.jpg
Wydaje mi się że ktoś kiedyś spawał miskę i powierzchnia przylegania podkładki nie jest idealnie równa. Pytałem w kilku warsztatach i nigdzie nie mają odpowiedniego freza aby to poprawić a nie uśmiecha mi się kupować specjalnie narzędzia za 4 stówki do jednego korka... Które rozwiązanie ma się szansę najlepiej sprawdzić w moim przypadku?
Kiedy bedziesz u siebie zmienial ? widzialem w temacie ze juz chyba wszystko kupione, bys zrobil jakiegos manuala :D
Jeszcze chwila, pierwsze lakiernik musi ogarnąć temat. Jeżeli chodzi o przewodnik to na pierwszym filmie wszystko ładnie widać. Ale jak będę w końcu to zmieniał to porobię kilka fotek :)
czy w tylnym zawieszeniu znajdują się również łączniki stabilizatora? coś mi puka na nierównościach i próbuję wykluczyć wszystko co możliwe...obstawiam amortyzatory, ostatnio na przeglądzie wyszły 40% i 50% więc już kiepskawe...być może one stukają...najczęściej słychać przy skrętach 90 stopni
czy w tylnym zawieszeniu znajdują się również łączniki stabilizatora? coś mi puka na nierównościach i próbuję wykluczyć wszystko co możliwe...obstawiam amortyzatory, ostatnio na przeglądzie wyszły 40% i 50% więc już kiepskawe...być może one stukają...najczęściej słychać przy skrętach 90 stopni
Z tyłu jest zwykła belka. Mogą być amortyzatory, mogą być tuleje belki (aczkolwiek niewprawny diagnosta mi raz stwierdził, że są wytłuczone, bo się ruszają - a w takim zawieszeniu istnieje coś takiego jak tuleja pływająca, gdyby było wszystko na sztywno, to samochód nie mógłby normalnie skręcać... tak że z oceną stanu tulei to też trzeba swoje wiedzieć). Może być to mocowanie tłumika, mi kiedyś od tego waliło właśnie tak dziwnie, jakby coś to było poważnego - co prawda nie w civicu.
Jak radzicie sobie z wyblakłymi plastikami na zewnątrz? Traktowałem je takim preparatem aby przywrócić czerń ale znów wypłowiały.
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Jak radzicie sobie z wyblakłymi plastikami na zewnątrz? Traktowałem je takim preparatem aby przywrócić czerń ale znów wypłowiały.
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
na stałe nic nie poradzisz, też co 2-3 tygodnie poprawiam specyfikiem
Omenariusz
29-09-17, 19:09
Jak radzicie sobie z wyblakłymi plastikami na zewnątrz? Traktowałem je takim preparatem aby przywrócić czerń ale znów wypłowiały.
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
t-cut bumper & trim zachowuje się jak pigment do teraz mam na aucie mam już 4 miesiące i niewielkie ubytki powstały które dopełniam po jednej aplikacji zostaję ok 1/2 butelki :) Nie ma lepszego jak do tej pory co próbowałem.
Tu masz filmik jak zachowuje się na naszych nieszczęsnych listwach:
https://www.youtube.com/watch?v=8mBiQqpuw4A
Ooo super , przyda się po tym jak w ASO wymienią mie jedną z listew na nową (na koszt sprawcy kolizji).
Zastanawiałem się jak to bedzie ochydnie wygladać jak założą nową listwę obok starej.
Witam mam pytanie czy ten filtr oleju będzie dobrym rozwiązaniem dla civic coupe Si 2.0 FG2 k20z3 2006 r. ? http://allegro.pl/show_item.php?item=6974566981
Jak radzicie sobie z wyblakłymi plastikami na zewnątrz? Traktowałem je takim preparatem aby przywrócić czerń ale znów wypłowiały.
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Polerka
Polerka
co ty chcesz tam polerować ? :D
Panowie szukam przewody hamulcowe w oplocie... i widze tylko takie coś http://jarusnet.pl/hon20h6 czy to podejdzie pod zwykły model TypeS ?? I czy warto ??
Polerka?
Wysłane z mojego Gemini przy użyciu Tapatalka
Witam.
Szybkie pytanie i prosze o szybka odpowiedz. Mam mozliwosc zakupienia VIII gena 2.2 w ktorym zostala podniesiona moc. Ogolnie samochod w dobrym stanie technicznym ale chcialbym przywrocic moc fabryczna. Podpowiedzcie kto gdize kiedy i ile takie uslugi kosztuja.
Z gory dzieki.
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.
Samo obniżenie mocy to może być dopiero początek wydatków, w jakim stanie jest sprzęgło oraz dwumas no i sama turbina jak się trzyma. Czy sprzęgło było wymienione na jakieś lepsze, bo seryjne już bez modzenia miało ciężkie życie. Kupujesz od dobrego znajomego czy to okazja gdzieś od kolegi kolegi innego kolegi. Auta się nie modzi po to żeby jeździć 30 km/h, seryjne 150KM w zupełności wystarcza do tego auto dla jego 99,9% użytkowników.
Witam.
Szybkie pytanie i prosze o szybka odpowiedz. Mam mozliwosc zakupienia VIII gena 2.2 w ktorym zostala podniesiona moc. Ogolnie samochod w dobrym stanie technicznym ale chcialbym przywrocic moc fabryczna. Podpowiedzcie kto gdize kiedy i ile takie uslugi kosztuja.
Z gory dzieki.
P.S. Przepraszam za brak polskich znakow.
jak podniesiona? do ilu KM ? był zmieniony intercooler?
wgranie fabrycznego programu to jest pikuś. butler coś mógłby się wypowiedzieć na ten temat bo wgrywał na chwilę serię :)
jak podniesiona? do ilu KM ? był zmieniony intercooler?
wgranie fabrycznego programu to jest pikuś. butler coś mógłby się wypowiedzieć na ten temat bo wgrywał na chwilę serię :)
Podniesiona do 190 KM brak jakichkolwiek zmian w osprzecie . Po blizszych ogledzinach chyba jednak sie wycofam i poszukam 1.8 w benzynie z seria . Z daleka fajna byla okazja z bliska bylo juz inaczej wiec ........ ;)
Podniesiona do 190 KM brak jakichkolwiek zmian w osprzecie . Po blizszych ogledzinach chyba jednak sie wycofam i poszukam 1.8 w benzynie z seria . Z daleka fajna byla okazja z bliska bylo juz inaczej wiec ........ ;)
Ktoś okazał się brakiem rozumu ewidentnie ale nie bede się nad tym rozwodził. Poszukaj egzemplarza od kogoś kto ma rozum :)
190 jest do ogarnięcia na seryjnym osprzęcie. Możne zadymic ale nie musi
190 jest do ogarnięcia na seryjnym osprzęcie. Możne zadymic ale nie musi
Na tak małym Intercoolerze? Wróżę szybką śmierć :rolleyes:
Chciałoby się komus podac wymiary znaczka type r z klapy 8 gena?
Wysłane z mojego HUAWEI TIT-L01 przy użyciu Tapatalka
Jakie wycieraczki (pióro z gumą) polecacie? Bo kiedyś były 2 zamienniki tj. Bosch i jeszcze jakaś firma, a obecnie widzę, że jest jeszcze większy wybór.
Jakie wycieraczki (pióro z gumą) polecacie? Bo kiedyś były 2 zamienniki tj. Bosch i jeszcze jakaś firma, a obecnie widzę, że jest jeszcze większy wybór.
Polecam każde które mają oryginalne wymiary (700 mm długa, 575 mm krótka). Obecnie jeżdżę na wycieraczkach Zanpod http://allegro.pl/plaskie-wycieraczki-honda-civic-viii-ufo-2006-i6934782693.html i jestem z nich zadowolony chociaż określę je mianem polskiego-chińczyka. Wycieraczki w porządku ale przed montażem nie mogłem zdjąć tych "dziubków" bez moczenia ich w wodzie. W samym deszczu sprawdzają się idealnie, nie trzeszczą i nie zostawiają smug.
Lepsza opcja to wycieraczki RainPro http://allegro.pl/wycieraczki-honda-civic-viii-ufo-2006-2011-i5747487961.html w ufoku jeszcze ich nie miałem ale w innych autach zawsze sprawdzały się idealnie.
Jeśli masz oryginalne Bosh-e to możesz je raz zregenerować zmieniając same gumki. GoodRain sprzedaje takie w paczkach 2x700 mm, na youtube znajdziesz instrukcję co i jak.
Dzięki za odp., obecnie nie mam Boscha, tylko innej marki (zamiennik), której nazwy niestety nie pamiętam :)
Powinieneś mieć jakiś nadruk na mocowaniu lub końcówkach wycieraczki. W tym temacie za dużo bym nie kombinował bo nowe gumy zawsze lepiej ścierają. Jedynie na Aero Oximo się nadziałem. Nie dość,że krótsze od oryginalnych <długa ma u nich 650 mm co tworzy większy ,nie ścierany obszar nad licznikiem> to na trasie 50 km w deszczu trzeszczały bez przerwy. Tak Mnie zirytowały,że po powrocie wywaliłem je i wróciłem do zajechanych Bosh-y w których potem zmieniłem same gumki co dało święty spokój na rok. Druga regeneracja już taka super nie była, niecałe pół roku było w porządku, potem zostawiały smugę na środku. Dlatego koniec końców zmieniłem je na Zanpod.
Ok, zamówiłem jednak Boscha, bo znalazłem w dobrej cenie.
skwieradee
04-10-17, 20:47
Witam. Wrócę do tematu ponieważ usterka wyżej opisana wciąż mnie dręczy. Zostawiłem auto u mechanika i jeździł nim sobie przez tydzień, usterka pojawiła się dosłownie raz w towarzystwie błędu ABS. mimo iż mówiłem mu wcześniej że te błędy pojawiają się praktycznie wszystkie to jednak ten ABS zasugerował panu mechanikowi żeby przeczyscic wtyczkę co oczywiście zrobił i co również oczywiście nie pomogło. Kasy uczciwie nie wziął a auto miałem zastępcze więc dla mnie to żaden problem z tym że usterka nie zdiagnozowana. Kolejny już mechanik zasugerował zwarcie w elektrycznej maglownicy. Czekam aż sprawdzi co i jak i za ile a w między czasie chciałbym poradzić się szanownej społeczności tu na forum czy to faktycznie może być TO ? Z góry dzięki
Witam. Po raz 3 cytuje siebie ale tak najłatwiej w jednym poście przedstawić wszystkie informacje. Od ostatniego postu wymieniłem w aucie ECU od wspomagania niestety nie pomogło to wcale. W trakcie pojawienia się usterki miałem dwukrotnie na tyle szczęścia że warsztaty były w pobliżu i panowie tam pracujący widzieli dokładnie co się dzieje. Żaden niestety nie wpadł na żaden pomysł... W poniedziałek kolejny warsztat i kolejna diagnostyka, pan zauważył że spada napięcie z 13.6 do 12.2 gdy kręcimy kierownica i obstawia alternator. We wtorek byłem u elektryka samochodowego który wg wielu mechaników jest mistrzem świata i w ogóle naj - kolejna diagnostyka i kolejny brak jakichkolwiek wniosków. Na pytanie o spadające napięcie stwierdził że nie ma to związku. Dzisiaj wizyta w hondzie, auto przejrzane w każdy możliwy sposób i sytuacja się powtarza - nic z diagnozy nie wynika w dodatku żadnego pomysłu na podstawie moich informacji oraz usterki nagranej telefonem. Nikt nic i nie wie i nikt nic nie potrafi wymyśleć. Najśmieszniejsze jest to że z autem od 4 dni wszystko w najlepszym porządku i ani jeden raz usterka nie wystąpiła, akurat jak 3 dni pod rząd miałem diagnostykę w 3 różnych miejscach 🤔😀 pewien mechanik powiedział mi również że jak wymieniałem akumulator to mogłem zresetować/zrestartować główny komputer bo akumulator wymienia się na włączonym silniku... Drugi mechanik chwilę później powiedział że to kompletna bzdura także komu wierzyć? Honda była moja ostatnia nadzieja, co prawda dość kosztowną i czekam jeszcze do jutra gdyż pan tam pracujący konsultował się z kimś jeszcze i dopiero jutro mogę coś wiedzieć. Panowie i panie, pomocy 😭😀 Film z objawami poniżej jeśli ktoś chciałby spojrzeć. Z góry dziękuję
https://youtu.be/qT0xNUBtLno
Wymieniał ktoś we wnętrzu żarówki oświetlenia na jakieś ledowe "białe"? Tak żeby barwa tych które są z przodu była identyczna z tylnym/górnym?
https://youtu.be/qT0xNUBtLno
Jak dla mnie też maglownica, bo to wygląda jakby zrywało połączenie lub/i miało zwarcie. jak na moje to czysto mechaniczna usterka bo występuje jak kręcisz kierownicą.
skwieradee
04-10-17, 23:46
Jak dla mnie też maglownica, bo to wygląda jakby zrywało połączenie lub/i miało zwarcie. jak na moje to czysto mechaniczna usterka bo występuje jak kręcisz kierownicą.
Ale nie zawsze, 3 razy stało mi się to w trakcie jazdy prosto ulicą, wtedy do zwarcia doszło nagle i bez kręcenia. Ponadto efekt ten ustępuje od razu gdy zgasze silnik i odpalę ponownie. Miałem już robić maglownice ale zadzwoniłem do człowieka który miał na sprzedaż i powiedział mi że to nie maglownica tylko ECU które wymieniłem. Dodam że on nie sprzedawał ECU więc nie miałby potrzeby mnie oszukać żeby tylko naciągnąć na kupno części od niego.
Wymieniał ktoś we wnętrzu żarówki oświetlenia na jakieś ledowe "białe"? Tak żeby barwa tych które są z przodu była identyczna z tylnym/górnym?Ja zmieniałem. Poszukaj w tym wątku Mojego postu, już raz komuś opisywałem jakie są potrzebne.
Wysłane z mojego SM-G389F przy użyciu Tapatalka
Panowie, spotkał się ktoś z piszczeniem tylnego hamulca? Co ciekawe hamulec piszczy tylko, kiedy wyhamowuję z niskich prędkości (nie więcej niż 20-30km/h), czyli np. podczas parkowania czy generalnie jazdy po parkingu. W każdym innym przpadku cisza... Jakiś pomysł o co może chodzić?
Panowie, spotkał się ktoś z piszczeniem tylnego hamulca? Co ciekawe hamulec piszczy tylko, kiedy wyhamowuję z niskich prędkości (nie więcej niż 20-30km/h), czyli np. podczas parkowania czy generalnie jazdy po parkingu. W każdym innym przpadku cisza... Jakiś pomysł o co może chodzić?
Może klocki się powoli kończą lub zapiekły się prowadnice w jarzmie. Warto rozebrać przeczyścić i nasmarować prowadnice.
wiecie może ile może kosztować(tak na oko) malowanie przedniej dokładki GP w kolor nadwozia (chodzi o samą listwę)
wiecie może ile może kosztować(tak na oko) malowanie przedniej dokładki GP w kolor nadwozia (chodzi o samą listwę)
Wszystko zależy od tego gdzie i przez kogo. Na słabe oko ~200-600zł.
P.S. za lakierowanie akcesoryjnego poliftowego spojlera na klapę w ASO płaciłem ~550zł.
drogo wheeey, chyba sam sobie sprayem walnę :D
Ale nie zawsze, 3 razy stało mi się to w trakcie jazdy prosto ulicą, wtedy do zwarcia doszło nagle i bez kręcenia. Ponadto efekt ten ustępuje od razu gdy zgasze silnik i odpalę ponownie. Miałem już robić maglownice ale zadzwoniłem do człowieka który miał na sprzedaż i powiedział mi że to nie maglownica tylko ECU które wymieniłem. Dodam że on nie sprzedawał ECU więc nie miałby potrzeby mnie oszukać żeby tylko naciągnąć na kupno części od niego.
A wymieniałeś już taśmę pod kierownicą na jaką inną? Jeśli jest zwarcie na niej to tam zapewne są na tyle cienkie przewody ze niewielkie uszkodzenie może powodować zwarcie. Kolejna rzeczą jest możne silniczek wspomagania lub jego osprzęt jest uszkodzony lub/i woda dostała się tam gdzie nie powinna wiec przy kręceniu kierownicą masz zwarcie.
Na moje wyga dalej na uszkodzenie mechaniczne jakiegoś obwodu elektrycznego. Ja bym szukał w okolicy kolumny kierowniczej. Na twoim miejscu kupował bym po kolei rzeczy te które są w kolumnie kierowniczej podłączone do elektryki.
Widzę że jesteś w UK tak jak ja, a tutaj na własnej skórze przekonałem się ze godzina pracy mechanika jest bardzo kosztowna, więc wymian n używane części będzie i tak tańsza niż godzina pracy.
skwieradee
05-10-17, 14:59
A wymieniałeś już taśmę pod kierownicą na jaką inną? Jeśli jest zwarcie na niej to tam zapewne są na tyle cienkie przewody ze niewielkie uszkodzenie może powodować zwarcie. Kolejna rzeczą jest możne silniczek wspomagania lub jego osprzęt jest uszkodzony lub/i woda dostała się tam gdzie nie powinna wiec przy kręceniu kierownicą masz zwarcie.
Na moje wyga dalej na uszkodzenie mechaniczne jakiegoś obwodu elektrycznego. Ja bym szukał w okolicy kolumny kierowniczej. Na twoim miejscu kupował bym po kolei rzeczy te które są w kolumnie kierowniczej podłączone do elektryki.
Widzę że jesteś w UK tak jak ja, a tutaj na własnej skórze przekonałem się ze godzina pracy mechanika jest bardzo kosztowna, więc wymian n używane części będzie i tak tańsza niż godzina pracy.
Dzięki za podpowiedzi. A razie tylko wymieniałem ECU od wspomagania i tak jeżdżę po wszytskich i robię diagnozy żeby ktoś w końcu coś wymyślił a ja nie musiał wymieniać części "na oko". Czekam na telefon z hondy, jak nic nie wymyślą to zasugeruje swojemu mechanikowi tą taśmę i której mówisz. Dzięki bardzo. Jakby ktoś jeszcze miał jakieś sugestie to będę niezmiernie wdzięczny
skwieradee
05-10-17, 17:12
A wymieniałeś już taśmę pod kierownicą na jaką inną? Jeśli jest zwarcie na niej to tam zapewne są na tyle cienkie przewody ze niewielkie uszkodzenie może powodować zwarcie. Kolejna rzeczą jest możne silniczek wspomagania lub jego osprzęt jest uszkodzony lub/i woda dostała się tam gdzie nie powinna wiec przy kręceniu kierownicą masz zwarcie.
Na moje wyga dalej na uszkodzenie mechaniczne jakiegoś obwodu elektrycznego. Ja bym szukał w okolicy kolumny kierowniczej. Na twoim miejscu kupował bym po kolei rzeczy te które są w kolumnie kierowniczej podłączone do elektryki.
Widzę że jesteś w UK tak jak ja, a tutaj na własnej skórze przekonałem się ze godzina pracy mechanika jest bardzo kosztowna, więc wymian n używane części będzie i tak tańsza niż godzina pracy.
Witam ponownie. Właśnie miałem telefon a hondy, technicy stwierdzili że PRAWDOPODOBNIE ecu od wspomagania bo jeśli to bylaby maglownica to by dawała błąd a takeigi nie ma. Problem w tym że ja wymieniłem ECU i żadnej zmiany nie było, jest szansa że ten moduł który kupiłem też ma ta sama usterkę jednak nie chce mi się wierzyć że miałbym aż takeigi pecha tym bardziej że z tą usterka jeszcze nikt się nie spotkał więc zakładam że nie jest zbyt powszechna. Wycena hondy to 611 funtów i nie dają gwarancji czy oddadzą kasę jeśli to nie rozwiąże problemu, pani w recepcji powiedziała że trzeba by zgłaszać reklamacje u techników bo to oni sugerują przyczynę usterki. Mój mechanik poleca spróbować tym razem magiel i tak chyba zrobię. Urwanie dupska mam z tym autem !!!
Witam. Znajomy ma problem, a nie ma konta. Czy przedni gwint z Ufo podejdzie do sedana 1.8? Na tył ma szukać gwintu z fa lub fg ?
PRZ3MO - opróżnij skrzynke pw
PRZ3MO - opróżnij skrzynke pw
zrobione ;)
Poprosiłbym o link do jakieś instrukcji montażu rozpórki na przód i na tył jeśli jest
A i czy ktoś wie jakie rozmiary felgi dokładnie JR3 wejdą do wersji 1.8 w 18 celach, chodzi mi o szerokość i ET, przód i tył tak aby nie wyrywało nadkoli oczywiście, na aucie założony jest gwint, więc będzie niżej niż seria. Podejrzewam że przód wejdzie 8,5 a tył 9,5 chociaż to moje przypuszczenia. Opony będą zakładane 225/40/18 tak aby nie przymulić tych 140 koników.
Dzięki i pozdrawiam
zna ktoś sposób na ten rdzawy nalot w tym miejscu na tarczach?
http://i57.tinypic.com/14afs7m.jpg
ch*jowo to wyglada strasznie :/
zna ktoś sposób na ten rdzawy nalot w tym miejscu na tarczach?
http://i57.tinypic.com/14afs7m.jpg
ch*jowo to wyglada strasznie :/
Siąg tarcze wyczyści porządnie szczotką drucianą i jakimś odrdzewiaczem na końcu pomaluj farbą do zacisków hamulcowych.
Dodawałem dziś do mojego 1.8 wskaźnik i-VTEC wg opisu ze strony TRAFO i podczas odpalania o dziwo kontrolka "check engine" zamiast od razu zgasnąć to mruga 5 razy a później gaśnie. Dzieje się to wyłącznie jak przekręcę kluczyk na pozycję II i zostawię na kilkanaście sekund. Nie jestem pewien czy tak było wcześniej i czy tak powinno być...
Pojawiająca się informacja "check system" podczas uruchomienia była już od momentu gdy kupiłem auto i również nie zostawia żadnego błędu.
https://www.youtube.com/watch?v=jCcaRq-4rrY
sprawdzałem DCT, ale żadnych błędów mi nie pokazało... jeżeli tak nie powinno być to podepnę jutro HDS'a i sprawdzę.
podładuj akumulator- prawdopodobnie podczas pracy rozrusznika napięcie spada poniżej oczekiwanego
podładuj akumulator- prawdopodobnie podczas pracy rozrusznika napięcie spada poniżej oczekiwanego
to wiem, rozglądam się za nowym na zimę, bo nie wiem czy ten z 2012 roku da radę przeżyć kolejną zimę razem. Zastanawia mnie mrugający check engine i nie wiem czy tak powinno być.
Zastanawia mnie mrugający check engine i nie wiem czy tak powinno być.
Ja mam wersje diesla i też zauważyłem identyczne zachowanie kontrolki pare dni po wycięciu DPF (software'owo wszystko ogarnięte, brak check'a na ekranie środkowym i tempomat działa) i mam taką samą zagwostkę czy tak było przed tą modyfikacją.
Witam, jakie polecacie żarówki H1 do świateł drogowych o białej barwie w rozsądnej cenie?
Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
https://images82.fotosik.pl/845/e9a421962b43d6cfmed.jpg (https://images82.fotosik.pl/845/e9a421962b43d6cf.jpg)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.