Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
Wyprowadźcie mnie z błędu, jeśli się mylę uważając, że samodiagnostyka to właśnie sczytywanie błędu, tak jak w przypadku komputera serwisowego, tyle że domowym sposobem, "na piechotę". Zakładam więc, ze skoro komputer nie wykrył żadnego błędu, to samodiagnostyka też niczego nie wskaże.
zwracam się do posiadaczy MB6 z kimą czy u was środkowy panel nawiewu dmucha chłodnym powietrzem gdy ustawione jest ma maxa ciepło??
u mnie jest takie schorzenie i jak bym nie ustawił to zawsze trochę tam leci zimne dla mnie to jest dziwne i wkurzające przy tych mrozach.
To chyba zależy od tego jak ustwaisz przełącznik (ten który jest pomiędzy dwoma kratkami nawiewu)
Sorki nie zauważyłem to jest w tym linku, który ktoś podał wcześniej
Witam szukam felg stalowych na allegro wiem ze to maja byc chyba 4x100 cos jeszcze mnie powinno interesowac? czy na felgach znajduja sie takie oznaczenia czy trzeba mierzyc?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=5074
Witam mam takie dziwne pytanie, ten nawiew na samym środku pod szybą taki prostokątny skierowany w stronę podsufitki (szyby)... z niego w moim civicu nie leci nigdy powietrze... kiedy teoretycznie powinno? jak ustawimy nawiew na szybe czy gdzie? [nie chodzi mi o te schowane nawiewy ktore sa skierowane na szyby tylko ten spory prostokatny nawiew... :)
pozdro!
skolopendra
23-12-09, 14:44
Zakładam więc, ze skoro komputer nie wykrył żadnego błędu, to samodiagnostyka też niczego nie wskaże.
tak
Witam mam okazje wyrwać od kolegi zegary od VTi w milach w związku z tym chciałem dopytać się troszkę, a mianowicie czy pasować będą do 1.4 (D14A8)tzn czy prędkość i obroty będą wskazywać dobrze ?? 2 sprawa czy podświetlenie w VTI jest takie samo jak w innych wersjach silnikowych ? no i sprawa 3 czy znacie jakąś firmę która wykonała by "replike" o ile mogę tak nazwać tarczy od prędkościomierza w km/h ?? przymierzałem się do Indiglo ale MoMan nie ma nic ciekawego do 5D
wczoraj zmieniłem olej i praktycznie od razu jest ciemny, wlałem valvo, zmieniłem filtr, czy może to być spowodowane przedmuchami na pierścionkach? Zlany stary olej (mobil) troche śmierdział benzyną
Witam mam okazje wyrwać od kolegi zegary od VTi w milach w związku z tym chciałem dopytać się troszkę, a mianowicie czy pasować będą do 1.4 (D14A8)tzn czy prędkość i obroty będą wskazywać dobrze ?? 2 sprawa czy podświetlenie w VTI jest takie samo jak w innych wersjach silnikowych ? no i sprawa 3 czy znacie jakąś firmę która wykonała by "replike" o ile mogę tak nazwać tarczy od prędkościomierza w km/h ?? przymierzałem się do Indiglo ale MoMan nie ma nic ciekawego do 5D
1. będą pasować
2.prędkość będziesz miał w milach tak samo będzie Ci nabijać przejechane MILE
3. obrotomierz z vti jest do 9 tys a w D14 do 8
4, podświetlenie będziesz miał takie jakie włożysz Sobie żarówki ;]
moim zdaniem zostaw stare zegary pomaluj Sobie wskazówki na czerwono i będzie jak VTI ;)
co do tarcz jak ja kiedyś myślałem nad indiglo to moman mówił ze zrobi na zamówienie bo ja chciałem czerwone może juz nie robi ...? ale dobrze ze sie opamiętałem bo indiglo moim zdaniem nie pasuje do tego wnętrza.. (podkreślam to tylko moje zdanie ) :D
skolopendra
23-12-09, 20:20
od razu jest ciemny
gdyż zaczął wymywać zalegający syf ...
hmmm wszystko fajnie pięknie ale stary olej miał 5 tys i była ta sama historia. Czyżby aż tyle syfu było w silniku?
skolopendra
23-12-09, 20:33
Czyżby aż tyle syfu było w silniku?
może tak się zdarzyć
Cytat:
Czyżby aż tyle syfu było w silniku?
może tak się zdarzyć
a czy taki syf jest szkodliwy dla silnika. ja też mam ciemny olej a jest świeżo po wyminie. Czy da sie jakoś tego syfu pozbyć żeby przy nastepnej wymianie oleju już był klarowny?
skolopendra
23-12-09, 20:54
a czy taki syf jest szkodliwy dla silnika.
nawet bardzo ,jak będziesz wymieniał jak napisałeś co 5000 to silnik powinien się sam szybko wymyć
i najlepiej żeby nie miał dużego apetytu na oliwę .to będzie OK ;)
w takim razie zastanawiam sie czy od razu nie wymieniać oleju a zrobilem na nim 200km moze nastepna wymiana juz oczysci silnik, zwłaszcza że nie mam pojęcia czy bierze olej czy nie
ja osobiescie przy kazdej wymianianie wlewam najpierw plukanke do silnika ta co sie zostawia wlaczony silnik na 10min i pozniej spuszczasz olej roznice widzialem dosc spore przed i zaraz po zlaniu oleju sciagalem pokrywe zaworow.
ps. wesolych swiat
znalazłem TAKĄ (http://allegro.pl/item834015509_liqui_moly_rewelacja_plukanka_do_sil nika.html) płukanke na allegro, czy taki preparat jest bezpieczny dla silnika, bo podobno wypłukuje nagary i osady w silniku i zdarzają sie rozszczelnienia itp.
Jakiś czas temu taką płukankę testował Auto Świat, albo Motor i ponoć jest naprawdę skuteczna.
Co się tyczy oleju, to normalnym jest, że wkrótce po zalaniu czarnieje. Na ten przykład: swego czasu dostałem nową kosiarkę z Niemiec. Honda 5,5 KM, wysokiej klasy maszyna. Ojej wymieniałem co dwa koszenia, czyli powiedzmy co 6-8 godzin pracy (co było sporą nadgorliwością) i zawsze wyglądał na bardzo "spracowany". Ba! Zdarzało się, że wymieniałem po jednym koszeniu i również był ciemny. Z racji, iż maszyna była nowa, nie możemy mówić o żadnych większych nagarach. I byłbym szczerze zdziwiony, gdyby olej w kilkunastoletnim aucie po 5 tys km wyglądał świeżo. :)
skolopendra
24-12-09, 10:50
w takim razie zastanawiam sie czy od razu nie wymieniać oleju a zrobilem na nim 200km
nie ,zmień dopiero na wiosnę
ta płukanka jest dość dobra, ja używałem jeszcze stp i valvoline engine flush (trudno dostać) i nie było po tym żadnych problemów a silnik wyglądał jak nówka ścianki pod pokrywa zaworów az sie świeciły
skolopendra
24-12-09, 12:54
ta płukanka jest dość dobra, ja używałem jeszcze stp i valvoline engine flush
ponoć dobra i tania
http://www.allegro.pl/item853297971_valvoline_engine_flush_do_plukania_s ilnika.html
Witam mam pytanie, w moim civicu cos sie stalo i nie dziala zegarek, podswietlenie jest ale wyswietlacz 7 segmentowy nie wyswietla nic, dotyczy to rowniez radia, gdyz przestalo dzialac, zmostkowalem Memory z +12 v i narazie jako tako dziala, zna sie ktos na elektryce w civic ? mam 5d 99 rok
właśnie zapomniałem dodać ze bezpieczniki sprawdzone ;)
skolopendra
24-12-09, 15:23
w moim civicu cos sie stalo i nie dziala zegarek,
zacznij wpierw od sprawdzenia bezpieczników ;)
Witam mam pytanie, w moim civicu cos sie stalo i nie dziala zegarek, podswietlenie jest ale wyswietlacz 7 segmentowy nie wyswietla nic, dotyczy to rowniez radia, gdyz przestalo dzialac, zmostkowalem Memory z +12 v i narazie jako tako dziala, zna sie ktos na elektryce w civic ? mam 5d 99 rok
właśnie zapomniałem dodać ze bezpieczniki sprawdzone ;)
Ja miałem kiedyś identyczną jak opisana sytuacja. Odpięcie i podłączenie po chwili akumulatora rozwiązało kłopot do teraz, a było to parę lat temu ;)
ja osobiscie uzywalem plukanek STP dostepnych swego czasu na wiekszosci stacji benzynowych za okolo 20zl
Witam mam pytanie, w moim civicu cos sie stalo i nie dziala zegarek, podswietlenie jest ale wyswietlacz 7 segmentowy nie wyswietla nic, dotyczy to rowniez radia, gdyz przestalo dzialac, zmostkowalem Memory z +12 v i narazie jako tako dziala, zna sie ktos na elektryce w civic ? mam 5d 99 rok
właśnie zapomniałem dodać ze bezpieczniki sprawdzone ;)
Sprawdz jeszcze raz bezpieczniki ale te pod maską ... bezpiecznik na którym wisi komputer zasila równiez radio i zegarek . Miałem dokładnie takie same objawy jak ty plus pływające obroty na rozgrzanym silniku.
Wartość bezpiecznika 7.5 A
Witam,
Może mi ktoś powiedzieć czy istnieje jakiś sposób żeby określić faktyczny przebieg auta? szukałem na forum, ale nie znalazłem w sumie satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Jakbym podjechał na serwis hondy to po podpieciu się do komputera można by coś odczytać na ten temat? mojego civica MB3 D15Z8 kupiłem miesiąc temu, zrobiłem jakieś 1,2k km, nie zauważyłem żeby brał olej, w środku tapicerka/kierownica są w stanie naprawdę bardzo dobrym, zero przetarć. Książka serwisowa prowadzona do roku 2001 (wtedy przebieg wynosił 70 000km) potem wpisów brak, sprzedawca nie wciskał żadnego kitu z właścicielami niepalącymi emerytami itp. dostałem papier na którym są wypisani jego wcześniejsi właściciele (było ich trzech). Auto kupiłem niby z przebiegiem 173 000km w co nie bardzo wieżę, ale oglądałem go na kanale, była robiona analiza spalin i wszystko elegancko wychodziło. W jaki jeszcze sposób można zweryfikować stan licznika?
Jakbym podjechał na serwis hondy to po podpieciu się do komputera można by coś odczytać na ten temat?
podpinanie pod komputer chyba niem nic wspólnego z przebiegiem, tak tego nie sprawdzisz.
W ASO przebieg potwierdzają na podstawie stopnia zużycia części, alej jakich to nie wiem :P
w środku tapicerka/kierownica są w stanie naprawdę bardzo dobrym, zero przetarć
nie wieże że przy przebiegu 170tys kierownica nie jest przetarta, akurat w tych autach kierownica chyba sie najbardziej zużywa bo jest jakaś miękka (taka troche guma)
Auto kupiłem niby z przebiegiem 173 000km w co nie bardzo wieżę
czyi uważasz ze przebieg został zawyżony?
W jaki jeszcze sposób można zweryfikować stan licznika?
znalazłem tu na forum:
PRZEBIEG
Jak sprawdzić czy moje auto ma oryginalny przebieg?
W hondzie istnieją wg mnie 2 sposoby „tuningowania” przebiegu. Jeden to wymiana całego prędkościomierza a drugi to ingerencja mechaniczna w jego tryby.
Po takiej ingerencji zostają ślady takie jak na foto(no i często licznik nie działa poprawnie):
Fabrycznie oska jest zalana plastikiem... w dość rozpoznawalny sposób.... jak było cofane to wygląda tak jak na fotce(czerwone zaznaczenie)
http://img142.imageshack.us/i/pict0008pd2.jpg/
ps. wiadomość podana tylko po to, by ktoś mógł sobie sprawdzić czy było grzebane w zegarach.......
Jam mam cifa z 97 roku z przebiegiem niby 130tys:D:D ale dodam ze autko na 100% od 1 właściciela 65 letniej kobiety (mam to udokumentowane) a jego stan wizualny jest super na zewnątrz jak i w środku, tapicerka nie poprzecierana plastiki ok gałka skrzyni i mieszek nie wytarty pedała też, jedynie kierownica jest u góry troche wysłużona. ja troche wierze ( a może chce wierzyć ) ze ten przebieg jest autentyczny, bo każdy mówi ze to niemożliwe:rolleyes:
BealteMazi
25-12-09, 11:09
od jakiegos czasu gdy silnik byl zimny tzn jak wyjezdzalem z garaazu i zacząłem jechac skrecajac w lewo pukało mi cos tak hamsko w srodkowym tunelu a od wczoraj jak poszalałem hanna troche to stuka to nonstop ponizej 2 tys obrotów jak dodaje gazu nei wiem co to moze byc jest to b uciazliwe pomozcie . ja stawiam na łaczenie tłumika ze mogla sprezyna sie złamać albo cos ale nie wiem narazie kanał mam zalany i nie mam jak tego sprawdzic
Witam,
(...) nie zauważyłem żeby brał olej, w środku tapicerka/kierownica są w stanie naprawdę bardzo dobrym, zero przetarć. (...) oglądałem go na kanale, była robiona analiza spalin i wszystko elegancko wychodziło.
Wiec w czym problem? ;) A co jak ma 100 tys. więcej niż na liczniku? Coś to zmieni? Sprzedasz go wtedy? ;)
mirasek,nie ma problemu żadnego jestem jedynie ciekawy, nie mam zamiaru go sprzedawać, dobrze mi się jeździ, ciekawy jestem tylko jak bardzo zaniżono w nim przebieg (o ile zaniżono) ot taka głupia mentalność :P
lar źle trochę napisałem, zero przetarć na tapicerce, kierownica trochę wyświechtana jest, ale nieznacznie. Jak szukałem samochodu oglądnąłem kilkanaście różnych i w porównaniu do nich wnętrze jest w extra stanie. Jak znajdę trochę czasu to wyciągnę licznik i posprawdzam, dzięki za linka nie widziałem go wcześniej.
Jam mam cifa z 97 roku z przebiegiem niby 130tys:D:D ale dodam ze autko na 100% od 1 właściciela 65 letniej kobiety (mam to udokumentowane) a jego stan wizualny jest super na zewnątrz jak i w środku, tapicerka nie poprzecierana plastiki ok gałka skrzyni i mieszek nie wytarty pedała też, jedynie kierownica jest u góry troche wysłużona. ja troche wierze ( a może chce wierzyć ) ze ten przebieg jest autentyczny, bo każdy mówi ze to niemożliwe:rolleyes:
U mnie jest 180 tys. (autentyk, auto sprowadzone na własny użytek ze szwecji, sprawdzone w ASO hondy u nich, sprawdzone też na pewnej stronie internetowej, na której na podstawie nr. rej. można sprawdzić historię auta sprowadzonego z tego kraju,auto przytargane z 160 tys. na liczniku 2 lata temu) i mam wnętrze w takim samym stanie jak ty :p
ja Mam1998 185 tys. a stan jak na 100tys. kierownica mikroskopijne ślady reszta bez oznak zużycia. więc nikt mi nie powie że samochód ma 120tys przy golej kierownicy. Druga sprawa, że wnętrze H jest bardzo odporne na zużycie , a fotele w 5D po 200tys. wyglądają jak po 100tys.
fotele w 5D po 200tys. wyglądają jak po 100tys.
ale na pewno są rozchwiane jak cholera.
ja przy zakupie aby potwierdzić przebieg właśnie głównie patrzyłem na te elementy, bo innego pomysłu nie miałem;p No ale cóż "Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal" i zastanawiam sie czy dociekać dalej ile autko ma faktycznie przebiegu:P
Nawet jak ma 300 tys. to co z tego? Martwić to się można jakby auto miało nastukane 400 tys. chyba, że to cinquecento to wtedy martwić się można już przy 140 tys. :D Nie kumam tego przekonania u nas, że jak auto ma 200 tys. to już musi być zajechane i się ledwo trzymać w całości.
ja tam wole 200tys po starym dziadzie niz 70tys po małolacie
a co do siedzeń, nie zauważyłem jakiegoś rozklekotania:)
No u mnie siedzenia też się trzymają elegancko, nie są rozklekotane ani nic.
BealteMazi
26-12-09, 12:43
bedize rozkminka o stanie samochodu o danym przebiegu czy mi ktos na moje pytanie odpowie;>??:D
Ja Ci odpowiem na twoje pytanie-tak, jesteś homoseksualistą, kupiłeś honde, pogódź się z tym :D
Sprawdz jeszcze raz bezpieczniki ale te pod maską ... bezpiecznik na którym wisi komputer zasila równiez radio i zegarek . Miałem dokładnie takie same objawy jak ty plus pływające obroty na rozgrzanym silniku.
Wartość bezpiecznika 7.5 A
Dzięki wielkie, dokładnie o to chodzilo ;) wszystko teraz gra
Dzięki wielkie, dokładnie o to chodzilo ;) wszystko teraz gra
Ciesze się, że mogłem pomóc.
BealteMazi
26-12-09, 21:36
Ja Ci odpowiem na twoje pytanie-tak, jesteś homoseksualistą, kupiłeś honde, pogódź się z tym :D
zmartwie Cie ale nei jetem:D kupiem i nie bylo tak :D od pewnegoczasu stukalo mi tylko przy skrecie w lewo a teraz cal czas jak nie przekrocze 2 tys obrotów
zmartwie Cie ale nei jetem:D kupiem i nie bylo tak :D od pewnegoczasu stukalo mi tylko przy skrecie w lewo a teraz cal czas jak nie przekrocze 2 tys obrotów
A czy to przypadkiem nie będzie, któryś z przegubów? Jak Ci stukało przy skręcie w lewo to to typowa przypadłość jak przegub jest dobity, może tylko się Tobie wydawało, że to z tunelu? Pogoniłeś troche hanke i teraz już Ci ledwo trzyma. I stuka prawie non stop.
BealteMazi
27-12-09, 00:16
nie to nie przegub bo to ewidentnie ze srodkowego tunelu sie wydobywa wychodzilem z samochodu i na wolnych obrotach tez to slychac a nie w czasie jazdy wiec to nie przegub hmmmm jakies inne pomysły ;>??
Z tunelu nie ma co stukać za bardzo. Jakby była poduszka skrzyni to raczej by stukało przy ruszaniu bądź zmianie biegu. Przynajmniej tak mi się wydaje :p
a ja podejzewam ze osłona wydechu ci stuka wejdz pod auto i zobaczysz wszystko a nie szukasz odp[owiedzi na forum jak nikt nie jest przeciesz wrózka
skolopendra
27-12-09, 11:57
może to być nawet głupia osłona kata
BealteMazi
27-12-09, 13:03
ale to jest takie chamskie pukanie nie takie jak drgania osłony kata tylko tak jak by cos nie wiem kurde pukało w rame samochodu tak chamsko
osłona od kata tak puka pamiętaj ze tam sa dosc spore drgania, można sie czasem zdziwić jakie dźwięki wydaja rożne elementy w aucie, ja ostatnio dochodziłem co mi skrzypi / trzeszczy w lewym kole po godzinie dochodzenia okazało sie ze to kołpak.. ;]
BealteMazi
27-12-09, 15:19
no zobaczymy jak tylko jutro wleze na kanal ;)
sprzedalem z 4 miechy temu samochod czy jak nowy wlasciciel chce go zarejestrowac na nowo nie bedzie problemu ? musze go sam wpierw wyrejestrowac ?
sprzedalem z 4 miechy temu samochod czy jak nowy wlasciciel chce go zarejestrowac na nowo nie bedzie problemu ? musze go sam wpierw wyrejestrowac ?
http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/47,262.html
http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta_obowiazki_stron_krok_po_kroku/47,262.html
czyli jezeli on juz zarejestrowal samochod i przepisal skladke OC, moge spac spokojnie ?
tak, masz problem z głowy :)
Panowie, macie jakieś termometry w swoich civicach? Jeśli tak to jakie i gdzie je macie zamontowane?
witam. czy orientuje sie ktoś czy takie (http://allegro.pl/item842101039_galeria_kolpaki_honda_hondy_nr8_14_c ali_13_15_16.html) kołpaki beda dobrze wygladac i pasowac do civica, czy w ogóle warto w takie zamienniki sie bawić?
witam. czy orientuje sie ktoś czy takie (http://allegro.pl/item842101039_galeria_kolpaki_honda_hondy_nr8_14_c ali_13_15_16.html) kołpaki beda dobrze wygladac i pasowac do civica, czy w ogóle warto w takie zamienniki sie bawić?
Ja mam takie juz rok, bardzo ladnie wygladaja, z daleka jak alu felgi :D Bardzo dobrze sie trzymaja naprawde trzeba sie nameczyc zeby je zdjac... Nic sie z nimi nie dzieje. Polecam.
http://img31.imageshack.us/i/dsci0007qj.jpg/ tu masz foto jak wygladaja u mnie.
dzięki taif naprawde wygladaja spoko na tym autku:) teraz to na pewno je kupie;p. pozdrawiam
czy po zapaleniu swiatel powinno swiecic sie jakies podswietlenie zapalniczki i popielniczki??
popielniczki tak, ale u mnie od nowości cos nie łączyło i po 10 latach sie dowiedziałem że mam :)
jest tam żarówka ale żeby sie do niej dostać i posprawdzać czemu nie pali trzeba niestety ściągać środkową konsole chyba ze ma ktos inny patent żeby sie tam dostać... z chęcią posłucham bo jak pomyśle o upychaniu radia z kablami to krew mi sie ścina...
Jak nie ma podswietlenia popielniczki to spalila sie zaroweczka. wcale nie potrzeba sciagac calej srodkowej konsoli :) Wystarczy wyciagnac popielniczke i potrzebne zwinne palce, trzeba "wymacac" zarweczke, jest ona w takiej oprawce, jak juz ja mamy w palcach przekrecic w lewo. Najlepiej fotel kierowcy odsunac na maxa i polozyc sie... Mi sie tak udalo :) Zaroweczka jest taka sama jak w zegarku. Zycze powodzenia.
ja mam chyba niestety za grube paluchy bo mi się nie udało ;)
Strasznie parują mi szyby praktycznie jak tylko wyłącze dmuchawę to chwila i mam mocno ograniczoną widoczność. To w tym modelu jest normalne czy mam szukać wilgoci w aucie? (specjalnie sie nie rozglądałem ale nic narazie nie widzę) Może filtr kabinowy do wymiany ? (mam model z klimatyzacją) U was też tak jest ?
Strasznie parują mi szyby praktycznie jak tylko wyłącze dmuchawę to chwila i mam mocno ograniczoną widoczność. To w tym modelu jest normalne czy mam szukać wilgoci w aucie? (specjalnie sie nie rozglądałem ale nic narazie nie widzę) Może filtr kabinowy do wymiany ? (mam model z klimatyzacją) U was też tak jest ?
U mnie w 5d tez parowały strasznie szyby... Wymieniłem filtr i dalej to samo było... Problem zniknął jak podszedłem do tematu:" Dostawanie sie wody od strony pasażera przez podszybie" Przy tym także wyczyściłem dokładnie z kurzu i liści kanały nadmuchu i problem zniknął... Przypuszczam ze przez podszybie dostawała sie wilgoć ktora utrzymywała sie w samochodzie w kurzu i liściach w kanałach nawiewu, to wszystko parowało i robiło sie jak opisujesz...
Pozdrawiam
Kamil
wystarczy odkręcić 3 wkręty mocowania popielniczki i dostęp jest idealny
thx za rade znajde na dniach pare min to zobacze i dam znac czy sie udalo
Strasznie parują mi szyby praktycznie jak tylko wyłącze dmuchawę to chwila i mam mocno ograniczoną widoczność. To w tym modelu jest normalne czy mam szukać wilgoci w aucie? (specjalnie sie nie rozglądałem ale nic narazie nie widzę) Może filtr kabinowy do wymiany ? (mam model z klimatyzacją) U was też tak jest ?
U mnie też strasznie parują. Nowy filtr a mimo wszystko przy warunkach pogodowych jakie mamy obecnie prawie non stop na dmuchawie:( Podobno ten typ tak ma:( A propos: jak daję pokrętło nawiewu na pozycję 3 to dopiero słychać i czuć, że działa a na 2 (nie mówiąc już o 1) w ogóle nie słychać i nie czuć. Czy u Was też dopiero na 3 daje radę czy mam coś zwalone?
Wysuszcie porządnie wnętrze to nie będzie wam nic parowało.
Co do nawiewu-było na forum, typowa usterka.
Co do nawiewu-było na forum, typowa usterka.
Normalnie już na 1 powinno się czuć, że nawiew chodzi?
Może ktoś wie co oznaczają wersja KG , KE oraz KS?
problemów ciag dalszy.... :( dziś rano odpaliłem hanie pochodziła na ssaniu gdzieś z 5 minut i nagle zgasła... :| odpaliła na chwile i obroty spadły prawie do zera szarpalo chwile silnikiem i wrócił do 1.5 tys obrotów. Zdarza mi się to drugi raz natomiast nie jest to regularne działanie i staly problem. Ma ktoś pomysł na tą "awarie"??
Skąd ty to wziąłeś?
Podejrzewam, że z EPC. Z chęcią dowiem się, który ze skrótów oznacza jaki region.
witam wszystkich. mój problem polega na tym że czyściłem dzisiaj klemy w akumulatorze, bo były bardzo zaśniedziałe, no i oczywiści odłączyłem przewody. Niestety po ponownym uruchomienia silnika włączył mi się ,,engine check'' - świeci się ciągle.Nie robiłem jeszcze samodiagnostyki. Silnik pracuje normalnie na wszystkich biegach i w całym zakresie obrotów. Nie ma również żadnych problemów z autoalarmem. Co mogło się w takim razie stać. Czy mam zresetować komputer. czy może jest to normalne po odłaczeniu akumulatora
Zrób samodiagnostykę, odczytaj i wykasuj błąd. Opisu tegoż szukaj na forum ;)
ok, dzięki imirasek jutro to zrobię, ale czy to możliwe że coś sie zepsuło/spaliło podczas odłączania akumulatora?
skolopendra
02-01-10, 13:54
zepsuło/spaliło podczas odłączania akumulatora?
mało prawdopodobne
tym razem zrestartuj kompa za pomocą bezpiecznika.możne błąd zniknie na stałe
Podejrzewam, że z EPC. Z chęcią dowiem się, który ze skrótów oznacza jaki region.
"kg" to "my"
jak wpisuje w EPC moj VIN pokazuje KG.
wiec pewnie KG to cala europa
Twoj vin czyli vin auta z wysp?
mało prawdopodobne
tym razem zrestartuj kompa za pomocą bezpiecznika.możne błąd zniknie na stałe
rzeczywiście po resecie kompa błąd zniknął. wielkie dzięki.
Panowie może ktoś się orientuje w temacie klimy. Jest tak, że mogę kupić cały komplet z szóstej generacji hb, tylko czy parownik będzie pasował i reszta gratów?
Panowie w zimie zaczęła mi skrzypieć kierownica, przy pełnych obrotach, taki obcierająco - skrzypiący dźwięk. Nie jest jakoś strasznie upierdliwy i raczej ustaje jak się samochód ogrzeje ale może ktoś z was miał tak i zlokalizował źródło?
Panowie w zimie zaczęła mi skrzypieć kierownica, przy pełnych obrotach, taki obcierająco - skrzypiący dźwięk. Nie jest jakoś strasznie upierdliwy i raczej ustaje jak się samochód ogrzeje ale może ktoś z was miał tak i zlokalizował źródło?
mam to samo, przez kilka minut po odpaleniu auta przy wiekszych skrętach słychać skrzypienie gdzieś w środku kierownicy.
A wiece jak zlikwidować piszczenie sprzęgła?
szybkie pytanie. mam ogrinalnego pilota Hondy Valeo i nie bardzo mi dziala jak kupie taki sam duzo zabawy jest z jego zaprogramowaniem??
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:4QR3tKgcT0dw6M:http://i.ebayimg.com/19/!Bepiu4g!Wk~%24(KGrHqUH-CsEreuh7QmdBK-G%2Bv(h1g~~_35.JPG
joł!
Mam problem. Sprawa jest banalna. Nie moge wyjac przycisku świateł awaryjnych (w celu wymiany przepalonej zarowki). Radio zdemontowane (własciwie go nie ma). We wszystkich opisach jakie przeczytalem demontaz tego elementu jest bardzo prosty - podwarzenie zabepieczenia + wypcheniecie przycisku od tylu. Siedzialem nad tym z 3h i ni cholere nie chce wyjsc.
Chyba nie musze dodawac jak badzo jest to irytujace dodajac fakt, iz sam przycisk juz na poczatku polamalem :|
Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem?
U mnie przycisk awaryjnych wyjmuję normalnie bez żadnego wyciągania radia. Po prostu podważam płaskim śrubokrętem od dołu i wyskakuje
U mnie przycisk awaryjnych wyjmuję normalnie bez żadnego wyciągania radia. Po prostu podważam płaskim śrubokrętem od dołu i wyskakuje
no bez kitu to sa jaja hehe :)
Nie wiem co u mnie nie chula ale po prostu piorunstwa za nic nie moge wyjac...
slawinio82
03-01-10, 20:20
no bez kitu to sa jaja hehe :)
Nie wiem co u mnie nie chula ale po prostu piorunstwa za nic nie moge wyjac...
nie możesz wyjąc bo jeszcze trzyma po lewej stronie tego wyłącznika, tam też musisz czymś podwazyć. miałem to samo u siebie pare dni temu i tez to przerabiałem.
powidzenia i nie połam niczego;)
nie możesz wyjąc bo jeszcze trzyma po lewej stronie tego wyłącznika, tam też musisz czymś podwazyć. miałem to samo u siebie pare dni temu i tez to przerabiałem.
powidzenia i nie połam niczego;)
No wlasnie!
Caly czas mialem wrazenie, ze cos jeszcze z lewej strony trzyma. Jak w koncu to odblokowales?
slawinio82
03-01-10, 20:33
No wlasnie!
Caly czas mialem wrazenie, ze cos jeszcze z lewej strony trzyma. Jak w koncu to odblokowales?
z boku trzyma takie "wycięcie" jakby. musisz równomiernie od dołu oraz z boku jakimś nożem delikatnie podważyc i wyciągnąc to ustrojstwo.
pozdro
z boku trzyma takie "wycięcie" jakby. musisz równomiernie od dołu oraz z boku jakimś nożem delikatnie podważyc i wyciągnąc to ustrojstwo.
pozdro
ok wielkie dzieki!
Najlepsze jest to, ze w poprzednim civicu (EJ9) dostawalem sie do zegarow, zdejmowalem caly panel aby wymienic zarowki i nigdy nie bylo problemow a tu taki zoonk!
Jutro napisze czy mi sie wreszcie udalo.
jest jeszcze możliwość że ktoś zrobił psikusa i przykleił jakimś klejem
u mnie też wyskakuje bez żadnego problemu podważając tylko od dołu lekko
joł!
Mam problem. Sprawa jest banalna. Nie moge wyjac przycisku świateł awaryjnych (w celu wymiany przepalonej zarowki). Radio zdemontowane (własciwie go nie ma). We wszystkich opisach jakie przeczytalem demontaz tego elementu jest bardzo prosty - podwarzenie zabepieczenia + wypcheniecie przycisku od tylu. Siedzialem nad tym z 3h i ni cholere nie chce wyjsc.
Chyba nie musze dodawac jak badzo jest to irytujace dodajac fakt, iz sam przycisk juz na poczatku polamalem :|
Czy ktos z Was spotkal sie z takim problemem?
Być może też ktoś podkleił ten element bo np "brzęczał" w czasie jazdy.
Nie wyglada mi to aby ktokolwiek wczesniej sie do tego zabieral.
Mam zamiar dzis do konca to rozpracowac - dzieki za wszystkie podpowiedzi!
ps. przycisk ogrzewanej szyby tez jest na maxa sztywny - tak chcialem sprawdzic czy jest podobny patent z jego wyjeciem.
Czy też po umyciu waszych hond z listew przednich drzwi wycieka ciagle brud? splukiwalem 10 min i ciagle cos jeszcze bylo ehh, przejechalem sie wysiadam i dalej syf wylatuje, za każdym razem gdy myje auto tak mam, gdy wyschnie i wytre to szmatą wtedy dopiero nie wycieka , zdemontować listwy i może na sylikon przykleic ? co myślicie ?
skolopendra
04-01-10, 15:11
listwy i może na sylikon przykleic ? co myślicie ?
później jak zejdzie to już z lakierem :)
jaki jest rozmiar piasty w hondzie civic 6 gen z 96 roku coupe, rozstaw śrób to 4x100?? chodzi mi o kupowanie pierścieni centrujących do felg.
Do seryjnego zbiornika spryskiwaczy ( 2x pompka) da się wstawić trzecią (do reflektorów) czy trzeba kupić nowy zbiornik?
Udalo mi sie wyjac przycisk! :)
Tak jak pisa slawinio82 - po lewej stronie byl rowniez przycisk, ktory trzeba podwarzyc.
Efekt mojej pracy jest taki, ze przycisk jest totalnie polamany hehe - MAKABRA! :)
pozdrawiam!
slawinio82
04-01-10, 19:19
Udalo mi sie wyjac przycisk! :)
Tak jak pisa slawinio82 - po lewej stronie byl rowniez przycisk, ktory trzeba podwarzyc.
Efekt mojej pracy jest taki, ze przycisk jest totalnie polamany hehe - MAKABRA! :)
pozdrawiam!
powitać, ważne jest to ze go wysadziłeś w koncu:D a to że cały połamany... to sie nie liczy... pozdrawiam:p
później jak zejdzie to już z lakierem :)
a poco później to rozbierać ? nie widze powodów, a jak ktoś mnie walnie czy draśnie to tak czy siak trzeba malować ;)
jaki jest rozmiar piasty w hondzie civic 6 gen z 96 roku coupe, rozstaw śrób to 4x100?? chodzi mi o kupowanie pierścieni centrujących do felg.
Nie ten dzial co prawda, ale chyba w każdym civicu jest 56,1 mm.
Panowie problem z moją hanią się pojawił znowu ten sam :(( D14A8, gaśnie na ssaniu po jakiejś minucie mniej więcej a obroty podczas odpalania na zimnym silniku dość dziwnie się zachowują http://tinypic.com/player.php?v=hsom6h&s=6 tak jak na tym filmiku tak jest cały czas na zimnym silniku po nocy na przykłąd. Na ciepłym silniku nie ma problemu z odpalaniem.
jol!
Ostatnio przezywam koszmar z podswietleniem i lampkami. Kilka dni temu pytalem Was o wyjecie przycisku swiatel awaryjnych. Jak na zlosc padla mi teraz lampka od podswietlenia zegarka. Niby wszystko git wystarczy siegnac reka (nie mam radia wiec mam ta swobode). No ale za cholere nie moge wyjac tej lampki. W EJ9 wystarczylo przekrecic i sie bardzo spoko wysuwala oprawka. Tutaj moge ja lekko przekrecic ale nie ma szans aby ja wyjac. Musze uzyc prze sily aby ona w ogole drgnela.
Chce uniknac wyjmowania zegarka (choc pierwsze proby nic nie daly - wszystko mocno usadowione) poniewaz ostatnio polamalem przycisk swiatel awaryjnych ;)
Moje pytanie jest takie: czy ta oprawke trzeba przekrecic a jezeli tak to w ktora strone? Jezeli jest jakis inny patent to prosze oswieccie mnie!
Dorzucam jeszcze fotke tego shitu (wlozylem tam tel kom aby obadac to hehe):
http://img30.imageshack.us/img30/8207/05012010045.jpg
wojti.Prubowałes przeczyscić przepustnicę i krokowca?
jol!
Ostatnio przezywam koszmar z podswietleniem i lampkami. Kilka dni temu pytalem Was o wyjecie przycisku swiatel awaryjnych. Jak na zlosc padla mi teraz lampka od podswietlenia zegarka. Niby wszystko git wystarczy siegnac reka (nie mam radia wiec mam ta swobode). No ale za cholere nie moge wyjac tej lampki. W EJ9 wystarczylo przekrecic i sie bardzo spoko wysuwala oprawka. Tutaj moge ja lekko przekrecic ale nie ma szans aby ja wyjac. Musze uzyc prze sily aby ona w ogole drgnela.
Chce uniknac wyjmowania zegarka (choc pierwsze proby nic nie daly - wszystko mocno usadowione) poniewaz ostatnio polamalem przycisk swiatel awaryjnych ;)
Moje pytanie jest takie: czy ta oprawke trzeba przekrecic a jezeli tak to w ktora strone? Jezeli jest jakis inny patent to prosze oswieccie mnie!
Dorzucam jeszcze fotke tego shitu (wlozylem tam tel kom aby obadac to hehe)
Musisz przez przekręcić w prawo (w strone miejsca pasażera). Czasami trzeba użyć sporej siły, przy kolejnym wyjęciu jest już nieco łatwiej.
Pozdrawiam
Kamil
Jak dobrze zrozumialem to jest to opcja nr 1 na ponizszym rysunku? ;)
http://img412.imageshack.us/img412/5470/050120100451.jpg
czuje sie bez kitu zazenowany ma nieporadnoscia :o wybaczcie! ;)
wojti.Prubowałes przeczyscić przepustnicę i krokowca?
robione, do głowy przychodzą mi źle wyregulowane zawory, czujnik temp powietrza dolotowego (bo od temp silnika odpada gdyż próbowałem na dwóch i na obydwu jest to samo), a znajomy powiedział mi że najgorsza ewentualność to nawet uszczelka pod głowicą...ale wtedy albo by mi płynu ubywało albo oleju przybywało a ani jedno ani drugie nie ma miejsca.
Jak dobrze zrozumialem to jest to opcja nr 1 na ponizszym rysunku? ;)
http://img412.imageshack.us/img412/5470/050120100451.jpg
czuje sie bez kitu zazenowany ma nieporadnoscia :o wybaczcie! ;)
Nie, druga opcja jest ok. Przed chwilą nawet dla Ciebie sprawdziłem ;)
Przez otwór w radiu ciężko tak wygiąć łapę, jak nie dasz rady, to jakimiś niedużymi szczypcami.
Pozdrawiam
Wielkie dzieki ziomus! Jutro dam znac co i jak!
Panowie problem z moją hanią się pojawił znowu ten sam :(( D14A8, gaśnie na ssaniu po jakiejś minucie mniej więcej a obroty podczas odpalania na zimnym silniku dość dziwnie się zachowują http://tinypic.com/player.php?v=hsom6h&s=6 tak jak na tym filmiku tak jest cały czas na zimnym silniku po nocy na przykłąd. Na ciepłym silniku nie ma problemu z odpalaniem.
Ponawiam prosbę o pomoc, chyba że nikt nie jest w stanie coś podpowiedzieć...
robione, do głowy przychodzą mi źle wyregulowane zawory, czujnik temp powietrza dolotowego (bo od temp silnika odpada gdyż próbowałem na dwóch i na obydwu jest to samo), a znajomy powiedział mi że najgorsza ewentualność to nawet uszczelka pod głowicą...ale wtedy albo by mi płynu ubywało albo oleju przybywało a ani jedno ani drugie nie ma miejsca.
Zawory tak czy siak wyreguluj, miałem takie objawy z ich powodu w Skodzie. Odepnij czujnik temp silnika (ten w bloku nie termostacie), wtedy komp przyjmuje, jakby silnik był zimny. Zrób to na zimnym silniku - odepnij i odpal, jak objawy znikną to masz winowajcę. Potem powtórz to samo z czujnikiem temp. pow. dolotowego (raczej to nie on, ale kto wie...). Potem sobie błędy skasujesz procedurą resetu ECU, który też tu może sprawę naprawić - ale to na samym końcu. Odpinaj i podłączaj na wyłączonym silniku! Jeśli to nie pomoże, to można spróbować wyczyścić IACV (tu nie ma "silniczka krokowego", tylko IACV!) i przepustnicę, ale jak nigdy czegoś takiego nie robiłeś to odradzam. Podobnie jak leczenia wszystkiego postami pt. "wyczyść krokowy"... A przepustnicę jeszcze łatwiej zepsuć, szczególnie jak długo jeździła brudna i motylek i gardziel są "wyszlifowane" o siebie - trzeba regulować, a nie zawsze się da. Wymądrzam się, bo to przerabiałem i to na dwóch przepustnicach.
Czy to uszczelka pod głowicą nie stwierdzisz na 100% po tym czy oleju czy płynu znika/przybywa... Zobacz czy w zbiorniczku wyrównawczym nie robią się bąbelki powietrza na pracującym oczywiście silniku (dla bezpieczeństwa zimnym), czy nie pływa w nim olej, czy nie ma białego "majonezu" pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie. Ale i tak może być przedmuch na uszczelce w taki sposób, że tego tak nie wykryjesz i pomiar cisnienia sprężania więcej powie (jeśli będzie niskie na dwóch sąsiednich cylindrach).
Kiedy zmieniałeś olej i filtry? Kiedy świece i przewody? Czy po odpaleniu silnik od razu chodzi równo na wszystkie cylindry?
po odpaleniu na zimnym silnik pracuje równo ale na zbyt niskich obrotach, próbowałem z tym czujnikiem ale wtedy w ogóle nei chce odpalić tylko wywala błąd i nie kręci...:( przewody filtry itp itd wszystko w miare nowe, przewody około roku mają, filtry maks pół roczne,
Zaraz, zaraz... Jak odpinasz czujnik temp. silnika i chcesz odpalić, to co - w ogóle rozrusznik nie kręci :| czy kręci i nie chce odpalić? Jeśli to drugie, to ja stawiam że walnięty jest inny czujnik i ECU nie ma wystarczających informacji, które normalnie by sobie "zastąpił" mając dane z czujnika temp (nie do konca tak to dziala, ale niech tam).
1. Czy po przekreceniu kluczyka w stacyjce w poz II (przed III czyli rozruchem) zapala Ci sie kontrolka check engine? Zapala i gasnie, czy w ogole nie zapala, czy swieci caly czas...
2. Jesli zapala na chwile i gasnie, zrob samodiagnostyke (szukaj na forum i w internecie, masa informacji o tym jest), ale najpierw zrob procedure resetu ECU (j.w.) i pojezdzij ze 2 dni.
dobra spróbowałem motywu o którym Ty mówisz i odpalił ale efekt dość podobny do tego problemu który mam z tą różnicą że szarpie silnikiem i prawie cały czas wariuja obroty. Zobacze jeszcze jutro rano jak odpali
@ suchy2004
udalo mi sie wyjac wymienic ta zarowke - wielkie dzieki za wskazowki i pozdrawiam!
dobra spróbowałem motywu o którym Ty mówisz i odpalił ale efekt dość podobny do tego problemu który mam z tą różnicą że szarpie silnikiem i prawie cały czas wariuja obroty. Zobacze jeszcze jutro rano jak odpali
Jeśli mam dalej próbować pomóc, to odpowiedz na moje pytania :) I na kolejne bardzo ważne: kiedy wymieniałeś świece i na jakie, w jakim są stanie? W każdym razie jeśli dalej coś nie tak po odpięciu czujnika temp. silnika to oczywiste jest, że to nie on, sprawdź tak samo czujnik temp. pow. dolotowego o ile jest (bo bp. w d14A2 nie widziałem żeby był).
kontrolka zapala się i świeci nonstop, świece zmieniane wraz z filtrami we wrześniu NGK nie pamiętam juz modelu.
sprawdziłem i świece są ładne nie widać na nich efektów złego spalania, mają lekki nalot. Z efektów możliwie walniętej uszczelki pod głowicą nie ma nic tzn ani nie ma bąbli ani majonezu ani oleju w płynie chłodniczym ani przybywającego oleju a ubywającego płynu :) zaworki wyregulowałem wieczorem zobacze jak odpali.
:| Dobrze rozumiem, że cały czas Ci się świeci Check Engine? Po odpaleniu silnika nie gaśnie? Samodiagostykę rób szybciutko...
Zawory sam regulowałeś? Po tym jak silnik wystygł przez co najmniej 4 godziny a z drugiej strony nie na mrozie? Robiłeś to już kiedyś?
nie nie przepraszam nie uściśiliłem swojej wypowiedzi mój błąd :( kontrolka swieci się w momencie odłączenia czujników ale to akurat rzecz oczywista bo komputer ich nie widzi i daje znak że coś nie halo :) to akurat wiem tylko opisywałem Ci jak wygląda odpalanie bez któregoś z tych czujników. Zawory regulowałem w garażu a silnik nie miał czym się zagrzać bo jedyna jego droga jaką przejechałem to minuta spod bloku do garażu a po tym z godzine go chłodziłem :) robiłem to wg instrukcji http://wstaw.org/images/free/2009/12/27/b439f6cf74fa865f58bc27c74226c4.jpeg i Sam Naprawiam wg określonych tam zasad pamiętając o obracaniu silnika itd itp.
zmieniam post bo jednak nadal gasnie jak gasla :(( nie mam juz pojecia co to moze byc... jeszcze raz napisze. Obroty na ssaniu podnosza sie mega wolno, po jakiejs poltorej minuty dopiero wchodza na poziom 1500rpm. Nie wiem co to moze byc czy czujnik jakis czy co. Podjade chyba na diagnostyke i sprawdze parametry pracy silnika i wszystkich czujnikow gdyz zaden z czujnikow nie daje bledu check engine :((. Bede wdzieczny jak ktos mi cos podpowie co jeszcze sprawdzic bo mi juz przychodzi do glowy tylko przepustnica i jej czujniki.
Witam
Ile oleju wchodzi do silnika d15z8 civic z 1999 roku mb37?
Witam
Ile oleju wchodzi do silnika d15z8 civic z 1999 roku mb37?
nie całe 4 litry
wyczytalem na waszym forum ze okolo 3 litry?wiec ile
dokladnie pisza ze 2,8-3,3
ile mam wlac zeby bylo dobrze
wyczytalem na waszym forum ze okolo 3 litry?wiec ile
dokladnie pisza ze 2,8-3,3
ile mam wlac zeby bylo dobrze
przecież i tka jak wlewasz to sprawdzasz ja nigdy nie patrze na miarkę leje z banki 4l i mnije wiecej jak zostali litra zaczynam lac po trosze i sprawdzam na bagnecie
Siema,
Potrzebuję nr pompy wody GMB do MB6/MC2.
Tylko taki, po którym zamawialiście i pompa pasowała, bo już 2 zamówiłem i okazały się inne.
Z góry dzięki za szybką odpowiedź.
slawinio82
09-01-10, 13:53
wyczytalem na waszym forum ze okolo 3 litry?wiec ile
dokladnie pisza ze 2,8-3,3
ile mam wlac zeby bylo dobrze
kolego maksymalnie wchodzi 3,3 litra oleju. mam ten sam motorek i tyle zalewam.
pozdro
bo mi juz przychodzi do glowy tylko przepustnica i jej czujniki.
Przepustnica nie ma tu nic do rzeczy, to nie ona tym kieruje tylko IACV. A po rozgrzaniu silnika pracuje normalnie i juz nie gasnie? Obroty nie faluja ani troche? Jesli po nagrzaniu jest ok, stawiam wciaz na jakis czujnik. Sprawdz jeszcze z odlaczonym czujnikiem temp. powietrza w dolocie o ile tam jest.
Przepustnica nie ma tu nic do rzeczy, to nie ona tym kieruje tylko IACV. A po rozgrzaniu silnika pracuje normalnie i juz nie gasnie? Obroty nie faluja ani troche? Jesli po nagrzaniu jest ok, stawiam wciaz na jakis czujnik. Sprawdz jeszcze z odlaczonym czujnikiem temp. powietrza w dolocie o ile tam jest.
jest i po rozgrzaniu pracuje normalnie bez najmniejszego zarzutu, odpala pieknie, zadnych falujacych obrotow nic nic doslownie nic. Nawet jak zdarzy wystygnac dajmy na to ze dwie godziny to i tak odpali ladnie dopiero po duzo dluzszym przestoju jest klopot. Po odlaczeniu czujnika temp. powietrza dolotowego nadal dzieje sie to samo wiec on odpada.
tu masz moje odpalanie z rana. zwroc uwage na mega wolno podnoszace sie obroty i to ze w pewnym momencie stoja bardzo dlugo na poziomie 1250rpm http://tinypic.com/player.php?v=xe3jw8&s=6
A przepustnica mi przyszla do glowy bo map sensor moze padl albo czujnik polozenia przepustnicy??
Witajcie! Chciałbym wymienić świece oraz przewody w moim D14Z4. Sprawdzałem na stronie NGK do D14Z4 pasują świece o oznaczeniu: ZFR5F-11. Moglibyście podesłać jakieś linki do allegro co polecanie? Jest w tym zielony dodam :o
witam czy ktos z posiadaczy MB6 mogl by mi zmierzyc ile ma cm rurka ktora idzie od ostatniego wydechu pod zderzak ten maly kawalek. ogolnie wydechy mb6 a mc2 roznia sie tylko to rurka czy sie myle??
pytanie, jak przekręcić palec rozdzielacza żeby dostać sie do śruby która go trzyma i jest mega zapieczona ? dodam ze warunki sa fatalne wiec pchanie auta na 5 biegu po lodzie odpada :(
Gdzie mogę znaleźć dane dot. średnia wartości emisji CO2 (g/km) dla różnych wersji silnikowych 5d?
NGK, Denso, Vision
Jakiś link do allegro jesteś w stanie podać? Będę niezmiernie wdzięczny ;)
Mam prośbę: podrzuci ktoś link do instrukcji zdejmowania listwy drewnopodobnej z kokpitu? Wiem, że było o tym na forum ale szukam, szukam i nic:(
Mam prośbę: podrzuci ktoś link do instrukcji zdejmowania listwy drewnopodobnej z kokpitu? Wiem, że było o tym na forum ale szukam, szukam i nic:(
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=34320&highlight=listwa
skolopendra
11-01-10, 19:18
http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicManual/pdf/20-80.pdf
Dziękuję:)
PS. Nie sądziłem, że tyle z tym roboty. Cierpliwie poczekam aż zrobi się cieplej bo przy moim szczęściu przy takiej temperaturze pewnie wszystko połamię:/
A przepustnica mi przyszla do glowy bo map sensor moze padl albo czujnik polozenia przepustnicy??
MAP sensor łatwo sprawdzić, musisz wbić w odpowiedni sposób szpilki we wtyczkę od strony przewodów tak żeby dotknęły pinów, trochę wprawy i wyczujesz o co chodzi. Wtedy możesz go sprawdzić zwykłym miernikiem mierząc do szpilek, co i jak mierzyć jest w manualu. Ale na tym mrozie i śniegu to raczej nieciekawa robota :/:/:/ Ale moim zdaniem MAP sensor nie dawałby takich cudów tylko na zimnym silniku, podobnie TPS. TPS to się raczej wyciera w jednej pozycji pedału gazu. Jego możesz też sprawdzić szpilkami.
Może być jeszcze tak, że jest problem z przewodami, warto więc mierzyć przy ECU a nie przy czujnikach.
Robiłeś w końcu tą samodiagnostykę ??
jakie oznaczenia ma cewka zapłonowa w silniku D14A8? TC08A czy TC07A?
Głupie pytanie mam... bardzo... nie mogłem żarówki w reflektorze przednim wymienić :/
EDIT: post wyedytowany, żarówka miała normalnie zardzewiałe w cholerę styki :|
na jaki rozmiar glosnikow jest miejsce przy tylnej polce?
pozdro
na jaki rozmiar glosnikow jest miejsce przy tylnej polce?
pozdro
Okrągłe 13cm.
Pozdrawiam
Kamil
Okrągłe 13cm.
Pozdrawiam
Kamil
czyli i w boczkach z przodu i z tyłu i przy półce jest miejsce na te same głośniki? wydawalo mi sie ze przy polce jest miejsce na jajowate?
dzieki za odpowiedz
czyli i w boczkach z przodu i z tyłu i przy półce jest miejsce na te same głośniki? wydawalo mi sie ze przy polce jest miejsce na jajowate?
dzieki za odpowiedz
Z przodu jest miejsce na 16cm po zastosowaniu odpowiedniego dystansu nawet 16,5 cm.
Też mi się kiedyś wydawało, że z tyłu jest miejsce na elipsy, ale jednak okrągłe 13cm.
A z tyłu są już fabrycznie doprowadzone przewody?
tak, powinny gdzies tam byc, proponowalbym nawet delikatnie oblozyc te blachu z tylu gabka bo u mnie rezonowalo jak diabli.. tapicerke tez obkleilem od srodka
Witam ktoś chce mi oddać pól baku benzyny niestety benzyna znajduje się w aucie accordzie który stał od połowy 2007 roku co wy o tym sadzicie ?? wydaje mi sie ze do niczego się już benzyna nie nadaje ale może ?? czekam na wasze opinie :D pozdrawiam
myślę ze 3 letnia benzyna to nie jest dobry pomysł...
wiem że Golf 2 chodził na tym bez problemu ale Civic to inna technologia :D:D
wiesz żeby to było ze 100 litrów to można było by kombinować ale dla polowy baku 3 letniego paliwa nie wiadomo z jakim syfem w środku ja bym nie ryzykował :D
mozesz brac do czyszczenia roznych rzeczy... przy naprawie hanki nie ra zci sie przyda;d
a na upartego... benzyna to benzyna, jak sie plai to mozesz doleac po szklance do pelnego baku;d
Dzisiaj przy próbie otwarcia drzwi pasażera (po postoju pod chmurką od soboty) za mocno pociągnąłem i wyrwałem klamkę z drzwi :/ Czy ktoś się orientuje czy podpasuje klamka bez wejścia na kluczyk (z tylnych drzwi) ewentualnie czy można przełożyć samą "stacyjkę" (bo nie wiem jak nazwać ten otwór)?
Tylna powinna pasować ale nie sprawdzałem, jeśli chodzi o zamek to sie go zwyczajnie przekłada do nowej klamki bez większych problemacji. Kumpel przerabiał temat, jak coś to klejenie starej długo nie wytrzymuje, gdybyś kupował zamiennik to często ma on płytszą rączkę niż oryginał, także żeby było jak było to ori używka.
Mam problem. Podczas mrozów(a nawet przymrozków) nie działa mi centralny zamek, tzn nie podnoszą się siłowniki. Macie jakiś pomysł jak sobie z tym poradzic?
witam chcialbym przezucic taki silniczek do swojej hanki jaki koszt i co musze przerabiac od a do z albo podajcie jakis post z takim tematem albo inne propozycje np serce od preludy z gory dzieki:D
witam chcialbym przezucic taki silniczek do swojej hanki jaki koszt i co musze przerabiac od a do z albo podajcie jakis post z takim tematem albo inne propozycje np serce od preludy z gory dzieki
Daniello87
15-01-10, 05:56
Mam problem. Podczas mrozów(a nawet przymrozków) nie działa mi centralny zamek, tzn nie podnoszą się siłowniki. Macie jakiś pomysł jak sobie z tym poradzic?
przerabiałem to ostatnio. Najpierw rozebrac boczki drzwi, nastepnie wd40 w celu wypłukania wody z siłownika i na koniec jakimś smarem przesmarować. Przypuszcam, że powód jest ten sam co u mnie czyli zle ułożona folia pod boczkiem lub jej brak. Dorobiłem nową folie to tego dałem jeszcze piankę pod panele podłogową (taka gąbka) już przy -20 nawet i po umytym aucie mi nie zamarzło. Sorka, że tak chaotycznie ale lecem do pracy ;)
pozdr
Czy w Civicu 5d da się wstawić szyber jeśli seryjnie go nie było? Ktoś to już przećwiczył?
mandarynek
15-01-10, 11:39
witam, gdy "zagotuje" się płyn, to powinien przepłynąć ze zbiorniczka wyrównawczego przez wężyk do chłodnicy, sęk w tym że u mnie nie daje rady się przecisnąć, ponieważ korek od chłodnicy jak jest dokręcony do końca nic nie przepuści, ale gdy go odkręcę o połowę to już jest luz i płyn może sobie przepłynąć ale wtedy korek ma taki luz ze równie dobrze może nie ścieknąć do chłodnicy tylko wylać się przez korek na zewnątrz. Pytanie czy zostawić go tak w połowie i zobaczyć co się będzie działo czy porostu mam jakiś lewy korek? Na korku jest naklejka i na niej jest 1.1, ja mam silnik 1,5.
jeśli sie płyn zagotuje w chłodnicy (a tym samym zwiększy sie jego ciśnienie) wtedy chłodnica powinna nadmiar wyrzucić do zbiornika wyrównawczego a nie na odwrót. Korek który masz z napisem 1.1 oznacza przy jakim ciśnieniu płynu w chłodnicy ma zostać przelany do zbiornika wyrównawczego i ten korek działa tylko w jedną stronę czyli bez oporu powinien uzupełnić brakujący płyn w chłodnicy, chyba ze nie ma takiej potrzeby. A korek ma być dokręcony na 2 razy czyli do końca nie ma być zadnych luzów. W hondach są korki o ciśnieniu zwrotnym 1.1 i 0.9, niech sie wypowie inny posiadacz takiego silnika jaki on ma dokładnie korek. ja w d16y2 mam z ciśnieniem 1.1
mandarynek
15-01-10, 13:20
to by się zgadzało, w takim razie jaka może być przyczyna tego ze się wylewa na "siłę" ze zbiorniczka wyrównawczego? jeśli by się popsuł jakiś czujnik, to nie wylała by się cała zawartość od razu, i tym samym silnik by się zagrzał? nadmienię że wiatrak działa. przychodzi ci coś do głowy?
czekaj bo nie rozumem za bardzo o co ci chodzi. Na zimnym silniku w zbiorniczku wyrównawczym płyn powinien być między min a max na skali, a po rozgrzaniu silnika płynu w zbiorniku raczej nie powinno ubywać a przybywać i czasem może być nawet ponad maximum, a po ostygnięci silnika płyn w zbiorniczku znowu powinien wrócić do poziomu miedzy min a max. Tak przynajmniej jest u mnie. Więc u Ciebie w zbiorniczku jest za dozo płynu i po ostygnieciu silnika nie chce wracać do chłodnicy?
mandarynek
15-01-10, 14:22
muszę co jakiś czas uzupełniać płyn w chłodnicy, ponieważ się wylewa przez korek w zbiorniczku wyrównawczym,nie wiem dlaczego tak się dzieje, od czasu do czasu po jeździe otwieram maskę i widzę mokry korek, i ślady jak by wypływało właśnie z niego i ociekało po zbiorniczku w dół( jest też plama płynu na zderzaku od środka- tak jak by wykipiał czy coś), da się z tym jeździć uzupełniam mniej więcej 0,8 litra co ok 3 miesiące, porostu mnie zastanawia co to może być.
pierwsze co mi przychodzi na myśl to uszkodzony korek, myślę że w pierwszej kolejności powinieneś właśnie jego wymienić koszt używanego korka to około 30 zł myśle ze ktoś na forum na pewno ma taki na zbyciu dział giełda ;)
mandarynek
15-01-10, 15:18
dzięki, w sumie korka nie brałem pod uwagę, tylko.."jakieś ciśnienie spowodowane czymś"..., a wyciekało korkiem bo jest najsłabszym ogniwem :) jutro mu się przyjrzę
z jakiego silnika podejdzie aparat zapłonowy do D14A8? z każdego 1.4 z lat 97-01? D14A4?A2?
oznaczenie aparatu to :D4T94-04
cewka: Hitachi CM1T-231
Gdzie dostane: Od mechanizmu opuszczania szyb te rolki które jeżdżą po prowadnicach ?
skolopendra
16-01-10, 11:12
Gdzie dostane:
dział giełda allegro
naprawdę pilne czy aparat zapłonowy Hitachi z civica 1.4 3D 95-00 podejdzie do civica 1.4 5D 97-01? wizualnie wygląda tak samo
Czy zastosowanie zimniejszych świec niż fabryczne(zfr6f zamiast zfr5f), może spowodować zwiększone zużycie paliwa? (po zmianie świec był reset ECU)
skolopendra
16-01-10, 12:46
może spowodować zwiększone zużycie paliwa?
może
z civica 1.4 3D 95-00 podejdzie do civica 1.4 5D 97-01?
jeden może mieć sterowanie parami 2 nie.ważne oznaczenie
Bardzo szybkie pytanie:
Czy ktoś się orientuje, czy MB6 w takim kolorze:
http://www.allegro.pl/item877113606_honda_civic_95_99_5d_klamki_zewnetrz ne.html
ma ten sam odcień lakieru co MB1 Oceans Blue Pearl??? Pytam, bo chcę kupić klamki, ale nie chcę różnic odcieni :/
Czy zastosowanie zimniejszych świec niż fabryczne(zfr6f zamiast zfr5f), może spowodować zwiększone zużycie paliwa? (po zmianie świec był reset ECU)
U mnie nie ma różnicy. Generalnie dopuszczalne są obie wymienione przez Ciebie świeczki, 5 - normal driving, 6 - high speed driving/hot climates.
Cytat:
Napisał WaQL Zobacz post
może spowodować zwiększone zużycie paliwa?
może
Cytat:
Napisał czara Zobacz post
z civica 1.4 3D 95-00 podejdzie do civica 1.4 5D 97-01?
jeden może mieć sterowanie parami 2 nie.ważne oznaczenie
chodzi o oznaczenia D4T94-04 ? jeśli aparat zapłonowy będzie miał te numery a będzie z 3D np z D14A3 i będzie Hitachi a nie lukasa to podejdzie do D14A8??
Jakiej średnicy ma wydech w MB6 VTI? Planuje założyć przelot około 2 cali i trzeba mi jakiś tłumik końcowy jakiś cichy, myślałem zapodać OEM od VTI tylko kwestia średnicy? Jak ktoś wie to niech zapoda:)
Bardzo szybkie pytanie:
Czy ktoś się orientuje, czy MB6 w takim kolorze:
http://www.allegro.pl/item877113606_honda_civic_95_99_5d_klamki_zewnetrz ne.html
ma ten sam odcień lakieru co MB1 Oceans Blue Pearl??? Pytam, bo chcę kupić klamki, ale nie chcę różnic odcieni :/
Niby podobny, ale się różni. Ja kupowałem lakierowane klamki, to musieliśmy u Ralfa dobierać, bo z jednego kompletu były za ciemne i mówił że to właśnie od przedlifta. Najlepiej wybrać się do sprzedawcy, którego masz najbliżej przepłacić te kilka zł ale dobrać odpowiednio.
hej! Jakoś nie mogę sie doszukać jaka jest różnica pomiędzy Civicem 5D przed/po liftingu i jakiego ja mam - 97r. MB1? to przed czy po lifcie? jak by ktoś mógł mnie oświecić to bede wdzieczny. pozdro
no nie rob jaj ze nie mozesz znalezc
hej! Jakoś nie mogę sie doszukać jaka jest różnica pomiędzy Civicem 5D przed/po liftingu i jakiego ja mam - 97r. MB1? to przed czy po lifcie? jak by ktoś mógł mnie oświecić to bede wdzieczny. pozdro
Masz przedlifta 95-97.MB1 to przedlifty.
Pozdrawiam
Gdzie się znajduje "przycisk" wyłączenia zapłonu? ( który się włącza po wypadku) Dzisiaj zdemontowałem zderzak i nie wiem, czy to wina tego czy akumulatora (12,02 V samochód stał na mrozie przez ok 4h z podniesioną maską)- nie chce odpalić. Aktualnie ładuje akumulator.
Gdzie się znajduje "przycisk" wyłączenia zapłonu? ( który się włącza po wypadku) Dzisiaj zdemontowałem zderzak i nie wiem, czy to wina tego czy akumulatora (12,02 V samochód stał na mrozie przez ok 4h z podniesioną maską)- nie chce odpalić. Aktualnie ładuje akumulator.
nad pedałem gazu po prawej stronie blizej srodkowego tunelu
Jakiej średnicy ma wydech w MB6 VTI? Planuje założyć przelot około 2 cali i trzeba mi jakiś tłumik końcowy jakiś cichy, myślałem zapodać OEM od VTI tylko kwestia średnicy? Jak ktoś wie to niech zapoda:)
Z tego co kojarzę, to VTI ma wydech na 2 cale właśnie.
VTI ma wydech na 2 cale właśnie.
nie przypadkiem 2,25"??
To jak w końcu z tym wydechem?
cały wydech od VTI jest mniej wiecej na 2", bo wydech nie ma statałego przekroju na całej jego długości
zaraz pojde i sprawdze w obu
zaraz pojde i sprawdze w obu
OK, to czekam na odpowiedz:)
tak moj blad w obu ma nie cale 2" sorry za zamieszanie
dokladnie ma tak:
Długość: 4,9 centymetr [cm]=1,92913385826772 cal
Dzięki wielkie za sprawdzenie Łukasz, a może masz jakiś w dobrym stanie, za rozsądną cenę na sprzedaż?;)
nie mam.
sprawdzalem na swoich autach:)
Czy taki podłokietnik od Rovera podejdzie do MB2? http://www.allegro.pl/item879336537_rover_25_45_podlokietnik_2000_2004_s kora.html Mam szare wnętrze więc czarny z VTI w ogóle nie będzie pasował:(
Czy taki podłokietnik od Rovera podejdzie do MB2? http://www.allegro.pl/item879336537_...004_skora.html Mam szare wnętrze więc czarny z VTI w ogóle nie będzie pasował
Wygląda identycznie jak mój, tylko ja mam czarny, więc powinien pasować:)
Wygląda identycznie jak mój, tylko ja mam czarny, więc powinien pasować
Twój też jest z Rovera? Odcień szarości będzie taki sam jak w Hondach?
PS. Jak jest z montażem? Jakieś trudne zadanie czy plug & play?
U mnie było plug&play a z odcieniem szarości to już nie wiem jak będzie, czy to jest to samo
Szybkie pytanko do posiadaczy D14A8. Moje auto czy zimne czy ciepłe musze kręcić przy rozruchu jakieś 2 sek czyli niby tak jak w innych samochodach, ale ostatnio zauważyłem ( jeźdząc starszymi civicami Vgen czy to accordem że tam silnik startuje dosłownie po obrocie rozrusznika ... pstryk i pali. Jak jest u was w konkretnym D14A8. Nie przeszkadza mi to bo na auto nie narzekam zawsze z pierwszego tylko dlaczego ten czas jest dłuższy niż przy innych silnikach.
W swoim D14A8 zauważyłem, że w zimie nieco dłużej trzeba kręcić ale przy normalnych temperaturach było wręcz na dotyk.
W swoim D14A8 zauważyłem, że w zimie nieco dłużej trzeba kręcić ale przy normalnych temperaturach było wręcz na dotyk.
No ja własnie mam to auto od grudnia to nie wiem jak bedzie w ciepłe dni wiem natomiast tzn. zauwazyłem ze inne silniki uruchamiaja sie w mgnieniu oka. Tu jest też spoko natomiast nie jest to "od strzału" i zastanawia mnie czy ten typ tak ma czy coś jest do dopracowania
tez tak mam ze w zimie na zimnym silniku trzeba dluzej pokrecic. po rozgrzanym czy w lecie pali na dotyk.
U mnie jest też tak, że odkąd mamy zimę to przy odpalaniu ma moment zaświeci się check engine więc pewnie aku już dogorywa to i nieco dłużej kręci.
Twój też jest z Rovera? Odcień szarości będzie taki sam jak w Hondach?
PS. Jak jest z montażem? Jakieś trudne zadanie czy plug & play?
Odcień jest inny, w Roverze to bardziej grafit niż szary ale podobno różnica aż tak bardzo nie razi. Montaż p&p.
Koledzy, kilka osób zmieniało spryskiwacze na mgłowe z citroena C3 i prośba do was, potrzebuję oryginalne spryskiwacze:) Może ktoś będzie taki dobry i odstąpi??:)
Przez roztargnienie zostawiłem na jakieś 48h samochód z niedomkniętą pokrywą silnika i z uzbrojonym alarmem, wczoraj okazało się, że akumulator nie ma siły kręcić. Czy możliwe, żeby niedomknięta maska za sprawą alarmu rozładowała akumulator?
Wcześniej hania odpalała w każdą pogodę za pierwszym razem.
Przez roztargnienie zostawiłem na jakieś 48h samochód z niedomkniętą pokrywą silnika i z uzbrojonym alarmem, wczoraj okazało się, że akumulator nie ma siły kręcić. Czy możliwe, żeby niedomknięta maska za sprawą alarmu rozładowała akumulator?
Wcześniej hania odpalała w każdą pogodę za pierwszym razem.
oczywiście ze tak
Cytat:
Napisał cichy10
Przez roztargnienie zostawiłem na jakieś 48h samochód z niedomkniętą pokrywą silnika i z uzbrojonym alarmem, wczoraj okazało się, że akumulator nie ma siły kręcić. Czy możliwe, żeby niedomknięta maska za sprawą alarmu rozładowała akumulator?
Wcześniej hania odpalała w każdą pogodę za pierwszym razem.
oczywiście ze tak
ok, dzięki
Koledzy sprawa jest taka że nie świeci mi się rezerwa coś słyszałem o czujniku przy pompce paliwa że może być kaput może się ktoś orientuje czy z Accorda z 95roku będzie pasowała pompka paliwa i ten czujnik ?? albo czy da się coś z tego wyrzeźbić ?i czy ogólnie warto w to się bawić? a druga sprawa jest taka jakie są żarówki w zegarach chodzi o ilość wat bo mi się jedna spaliła i mam taką tyle że świeci mocniej niż pozostałe, chyba 5W jest jak dobrze pamiętam
żarówki to W5W i może żarówka Ci sie przepaliła od rezerwy? druga sprawa jesteś pewien ze coś z rezerwa jest nie tak w civicach czasem wskazówka musi zejść dużo po niżej zera żeby sie zaświeciła rezerwa. No chyba ze wyjeździłeś cale paliwo az Ci zgasł i dalej sie nie świeciła to wtedy kombinuj albo żarówka albo czujnik.
Wydaje mi się że żarówka raczej nie, sprawdzałem ja ale może warto wymienić bo może jest jakieś nie widzialne przepalenie z miesiąc temu się za świeciła od tamtej pory nic a jeździłem na rezerwie wskazówka opadła nisko kiedyś mogłem zrobić na rezerwie bez problemów około 100km jakiś czas temu nie chciało mi się podjechać na stacje bo dopiero się zaświeciła i po 64km w trasie Hondka staneła na poboczu(6km z buta) od tamtej pory raz się lekko zaświeciła i koniec ,jak wyjmę pływak rezerw powinna się zapalić ? jeszcze jedno za cholerę nie mogę znaleźć żarówek do włączników (tylnej szyby) nazywają się jakoś ?? tylko ASO ?
Mam pytanko: czy żarówka do podświetlenia zegarów (te górne) jest wyjmowana z tej oprawki czy trzeba kupić nową z oprawką?
jeżeli chodzi o podświetlenie zegarów z góry to u mnie się wyjmuje, tak samo jak i w samych zegarach żarówki W5W się wyjmują jedynie w zegarku z oprawka miałem
ile mozna zrobic km od momentu gdy zapali sie kontrolka paliwa silnik d15z3 1.5 vtec
żarówki to W5W i może żarówka Ci sie przepaliła od rezerwy? druga sprawa jesteś pewien ze coś z rezerwa jest nie tak w civicach czasem wskazówka musi zejść dużo po niżej zera żeby sie zaświeciła rezerwa. No chyba ze wyjeździłeś cale paliwo az Ci zgasł i dalej sie nie świeciła to wtedy kombinuj albo żarówka albo czujnik.
Ja mam to samo, chyba będę musiał powalczyć z żarówką ;)
W sumie auto mi nigdy nie zgasło, ale raz po zatankowaniu auta, wyszło że miałem w baku tylko 2l już i dalej się nie paliła.
Witam. Mam civic 1.4i chcialbym wymienic w niej uszczelke przepustnicy na ta z 1.4 iS. Pytaja mnie w ASO o numer nadwozia 1.4 iS, bo to jest potrzebne do zamowienia. Moze ktos pomoze?
i przy okazji zapytam o manual jak wymienic zarowki w zegarach, chodzi mi glownie o zarowke od rezerwy paliwa, bo nie swieci sie
skolopendra
18-01-10, 14:53
od rezerwy paliwa, bo nie swieci sie
a skąd wiesz że w ogóle jest?
a skąd wiesz że w ogóle jest?
a to co ma nie byc? :D
tak wlasnie nie wszystkie H miala kontrolke od rezerwy
no nie moge :D to maluchy maja, a hanka nie ma... to tez pewnie mam najubozsza wersje, musze wyjezdzic jak najwiecej benzyny to moze sie zapali.. A ma ktos civic VI 1.4iS, bo potrzebuje numer nadwozia by zamowic uszczelke przepustnicy?
skolopendra
18-01-10, 15:11
1.4iS, bo potrzebuje numer nadwozia by zamowic uszczelke przepustnicy?
w moim temacie masz foto z numerem uszczelki
poza tym masz 3 d więc po co tu pytasz?
Witam, może ktoś wie gdzie (Warszawa) dostanę ramkę pod tablice z logo Civic, jakimś fajnym napisem, ale taką nie festyniarską bez fajerwerków.
Witam, może ktoś wie gdzie (Warszawa) dostanę ramkę pod tablice z logo Civic, jakimś fajnym napisem, ale taką nie festyniarską bez fajerwerków.
Z wawy nie jestem, ale tu masz z Poznania:
http://www.hustlaonline.pl/
Wybór mają duży, a gość udziela się na HTP, więc jakieś zniżki też są ;)
Mam problem ;) Jakie klocki wybrać na tył? Nie mogę znaleźć Ferrodo (są tylko na przód) EBC green są za ponad 200zł. Moglibyście podrzucić jakiegoś linka?
Oraz czy warto dopłacić?
http://moto.allegro.pl/item877583278_tuning_klocki_ebc_green_honda_accord _civic_prelude.html
Odcień jest inny, w Roverze to bardziej grafit niż szary ale podobno różnica aż tak bardzo nie razi.
Już zamówiłem więc mam nadzieję, że dużej różnicy w kolorze nie będzie:)
Czy po włączeniu spryskiwaczy, wycieraczki (przednie) włączają się natychmiast czy z jakimś opóźnieniem?
to zależy z jakim opóznieniem je włączysz, a tak na poważnie to chyba nie ma automatu w 5%D
Czy po włączeniu spryskiwaczy, wycieraczki (przednie) włączają się natychmiast czy z jakimś opóźnieniem?
Wydaje mi się, że z minimalnym opóźnieniem, ale na pewno włączają się same;)
Ponawiam pytanko ile mozna jezdzic miej wiecej od momentu gdy zapali sie konrolka paliwa ?? dodam ze silnik to d15z3 vtec
Ponawiam pytanko ile mozna jezdzic miej wiecej od momentu gdy zapali sie konrolka paliwa ?? dodam ze silnik to d15z3 vtec
Tego nikt nie wie, można tylko gdybać. U mnie czasami się zapala kiedy mam zalane ok. 10l, a czasami kiedy jest wskazówka poniżej dolnej kreski, czyli praktycznie opary. Osobiście nigdy nie patrzę na tę kontrolkę, raczej kieruję się wskazówką:D.
PS. Zawsze pod górkę mam więcej wachy, też tak macie??
Wydaje mi się, że z minimalnym opóźnieniem, ale na pewno włączają się same;)
u mnie (wiadomo 5D MB2) włącznie spryskiwaczy nigdy automatycznie nie włączyło automatycznie wycieraczek. Inaczej było ( i to mnie bardzo wkurzało) w poprzednim aucie Peugeot 406, tam rzeczywiście włączenie spryskiwaczy w tym samym czasie uruchamiało wycieraczki , na 2 machnięcia, jeśli dobrze pamiętam.
Wychodzi na to, że w niektórych 5D wycieraczki włączają się automatycznie a w niektórych nie. U mnie, nadwozie MB1 i silnik 1.6 VTEC, po włączeniu spryskiwaczy szyby przedniej uruchamiają się automatycznie wycieraczki tak na 2 machnięcia.
tez to mam i wkurza mnie ze wycieraczki same sie uruchamiaja.. rozwazam usuniecie togo "dobrodziejstwa" ktos juz odcinal jakies kabelki w tym celu ??
kolegon jak chcesz to mozemy sie podmienic, ja z checia przygarne takie cos..., to co odpowiada ze wlaczanie wycieraczek przy spryskach... to tak zwany "zespolony modul sterujacy" miesci sie na "plecach" skrzynki na bezpieczniki w kabinie, wyjmujsesz wymieniasz i masz "bez"
Po włączeniu przednich spryskiwaczy automatycznie włączają się wycieraczki (mała prędkość). Po zwolnieniu dźwigni, spryskiwacze się wyłączają a wycieraczki robią jeszcze jeden pełen cykl. Przekręcenie obrotowego przełącznika w pozycję ON powoduje uruchomienie wycieraczki tylnej szyby, pracuje ona z przerwą siedmiosekundową po każdych czterech ruchach. Tak wg książki powinny działać wycieraczki w aucie ze sterownikiem wycieraczek. Wg manuala odpowiada za to WINDSHIELD/REAR WINDOW INTERMITTENT WIPER CONTROL UNIT (str. 23-A224 lub 23-F-34 w aerodecku).
czy po wymianie całego aparatu zapłonowego trzeba resetować kompa?
skolopendra
19-01-10, 19:23
czy po wymianie całego aparatu zapłonowego trzeba resetować kompa?
nie
Od pewnego czasu zauwazylem takie dziwne objawy ze sprzeglem...
Nawet ciezko mi to opisac, zaznaczam ze sprzeglo bardzo dobrze pracuje, przy zmianie biegu z 1 na 2 przy mniejszych obr. juz przy polowie puszczonego sprzegla, czuje pod noga takie chrebotanie, ciezko to opisac, nie pracuje plynnie. Wrazenie jest takie jak by linka pracowala w pancerzu i tak tarlom chodzilo z oporem...Na posotoju moge plynnie wciskac sprzeglo, bez zadnych chrebotan, dzieje sie tak tylko jak juz mam puszczone polowie sprzegla i przy wrzucaniu 1 i z 1 na 2... Niedawno byl wymieniany plyn/
skolopendra
20-01-10, 15:49
Niedawno byl wymieniany plyn/
może gdzieś powietrze tam zaległo? ;)
może gdzieś powietrze tam zaległo? ;)
dzieki za sugestie ;) odpowietrzylem to dosyc dokladnie, no ale jak zrobi sie cieplej jeszcze raz sie z tym pobawie...
EDIT: Sprzeglo jak bede odpowietrzal to na odpalonym silniku? Czy to bez znaczenia?
Od pewnego czasu w moim D15Z8 po uchyleniu lekko przepustnicy (silnik rozgrzany) jak i w jeździe np na 4ce między 1500 a 2300 obr/min coś "cyka".Cykanie jest równowierne i kończy się powyżej 2500obr/min. Czy jest to może wada jakiegoś wtrysku czy zupełnie coś innego? słychac to tylko w kabinie, po otwarciu maski nic już nie słyszę (może zagłusza praca silnika).Proszę o jakieś sugestie
skolopendra
20-01-10, 18:51
Czy jest to może wada jakiegoś wtrysku
nie
Mam szybkie pytanie, mam nadzieje, że ktoś mi pomoże Mianowicie czym różni się komputer silnika d14a7 od d14a8 i ewentualnie d14z4? Chodzi mi głównie o budowę. tj: czy wtyczki są takie same? Czy tak jak w przypadku ecu d14a3 i a4 zupełnie inne? Jeśli ktoś by miał jakieś zdjęcia kazdego ze złączy z tych kompów to byłbym wdzięczny.
No i drugie pytanie jeśli podejdzie mi któryś z tych kompów to są one powiazane z immo? Czy immo ma osobny sterownik i nie jest zależny od ecu?
Pozdrawiam
Kamil
nie
a jakieś pomysły? silnik pracuje zupełnie normalnie więc tym trudniej mi szukać i diagnozować
mam pytanie czy jak założę opony 195/55/16 do mojej hani na seryjnym zawieszeniu to przy obciążeniu będzie trzeć?
zależy jakie et będą miały felgi, ja miałem 205/50/16 na feldze z Et35 i przy mocnym skręcie mi tarło z przodu z tylu nawet z obciążeniem nic.
a tak zapomniałem dodać ET 38 będzie na feldze, wiec raczej nic nie powinno.
Mianowicie czym różni się komputer silnika d14a7 od d14a8 i ewentualnie d14z4?l
od d14z4 jest pod dwie sondy, to chyba największa różnica, innych nie znam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.