Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
bartek_levis
08-04-16, 08:43
a wystarczyło przynajmniej raz w roku odchylić nadkole i wywalić zalegające tam liście i błoto, dobrze wymyć i rdzy by nie było :/
a wystarczyło przynajmniej raz w roku odchylić nadkole i wywalić zalegające tam liście i błoto, dobrze wymyć i rdzy by nie było :/
Takie instrukcje są dobre dla posiadacza auta od nowości. Niestety nas stać na auta, którymi się woził min 10-15 lat Np niedbały Niemiec. Oczywiście lepiej zapobiegać niż leczyć;-)
Klepnięte telefonem.
Szybkie pytanie, przegub do MB8, wersja z ABSem, polecane firmy to....?
Z góry dzięki za pomoc ;)
Witajcie wczoraj zmienilem kola na letnie ktore kupilem w ciemno z alledrogo i wszystko cacy tzn nie czuc bicia ani nie slychac, wulkanizator powiedzial ze sa proste i problem mam taki ze do 30-40 km/h troche sciaga w lewo powyzej tej predkosci jedzie prosto bez drgan itd. Jak myslicie felga jest delikatnie krzywa czy moze jakies kolo zle zalozylem? Dalem pierscienie cetrujace. Na zimowych tego nie bylo czuc.
zbieżność robiona? opony tez uzywki czy nowe?
Zbierznosc nie wiem czy byla wczesniej robiona ale ja nie robilem. Opony uzywki -t ylne juz maja dosyc 2005r.... A przod jest ok. Ile kosztuje zrobienie zbierznosci orietujesz sie moze?
Wczesniej tego nie czulem ale te opony sa znacznie szersze
generalnie po zmianie opon nie powinno się robić zbieżności jeśli wcześniej nie ściągało, ja wczoraj płaciłem 110zł, zawsze to robię po zimie. 2005 rok to już śmietnik :/ może być akcja tego typu że ktoś kto wczesniej używał tych opon miał walniętą zbieżność i opony się niej docięły. możesz też spróbować zamienić je stronami ( o ile nie są kierunkowe!) i zobaczyć jak auto się zachowuje, wtedy opony powinny się wyrównać :)
Mi jak wulkanizator depil zle zalozyl kola to dopiero chamsko bilo powyzej 100km/h a okazalo sie ze rotacje sie mu pomylily (dwie zle mialem zalozone po przekatnej)
Panowie mam pytanko może nie do końca związane z civiciem jako samochód ale co myślicie o zarowkach Led H4 ? Można jeździć z czymś takim ? Jak pomyślę to same zalety tego są , niskie zużycie prądu, lepsza żywotność, cena . Ciekawe jak to świeci. Czy może jest jakiś przepis który zakazuje takich żarówek
Tapniete z S3 LTE
Panowie mam pytanko może nie do końca związane z civiciem jako samochód ale co myślicie o zarowkach Led H4 ? Można jeździć z czymś takim ? Jak pomyślę to same zalety tego są , niskie zużycie prądu, lepsza żywotność, cena . Ciekawe jak to świeci. Czy może jest jakiś przepis który zakazuje takich żarówek
Tapniete z S3 LTE
Poczytaj trochę na internacie, po pierwsze to jest nie legalne, na kloszu jest homologacja na żarówki halogenowe H4, a nie żadne chińskie Led.
Po drugie takie żarówki dają mizerne światło, na różnych stronach jest sporo tematów o takich żarówkach. W dzień jako tako spełnią swoje zadanie (by było widać że auto ma włączone światła mijania)
natomiast po zmroku podobno nic nie widać. Jeżeli zależy ci na świetle zbliżonym do białego to polecam żarówy z serii Cool Blue Intense od firmy Osram.
Również Night Breaker świeci bardziej biało niż większość zwykłych żarówek H4.
Co do niskiego zużycia prądu to jaką to robi dla nas różnicę? Generalnie żadną bo prąd przecież daje alternator podczas jazdy. W teorii są zalety, lecz niestety też dużo wad :)
Zbierznosc nie wiem czy byla wczesniej robiona ale ja nie robilem. Opony uzywki -t ylne juz maja dosyc 2005r.... A przod jest ok. Ile kosztuje zrobienie zbierznosci orietujesz sie moze?
Wczesniej tego nie czulem ale te opony sa znacznie szersze
Dobra rada, zainwestuj w jakieś normalne opony, bo trochę strach narażać siebie i innych na to że takie stare opony mogą wystrzelić podczas jazdy.
Potem czytamy w gazetach przykre artykuły że auta z nieznanych przyczyn zjeżdżają na czołówkę lub nagle wypadają z drogi lądując na słupie zawinięte niczym naleśnik.
Tak z ciekawości jakie kupiłeś te opony "w ciemno" na allegro?
Dzięki Michał. Taka mnie wczoraj myśl naszła ale wiedziałem ze raczej to legalne nie jest.
Tapniete z S3 LTE
Szybkie pytanie, przegub do MB8, wersja z ABSem, polecane firmy to....?
Z góry dzięki za pomoc ;)
Niezależnie co byś kupił, po 20, 30 kkm i tak się rozpadnie. Ten typ tak ma
Wysłane z mojego HUAWEI Y506-L01 przy użyciu Tapatalka P. S. Sprzedam Opla
rafik54321
09-04-16, 08:44
Niezależnie co byś kupił, po 20, 30 kkm i tak się rozpadnie. Ten typ tak ma
Wysłane z mojego HUAWEI Y506-L01 przy użyciu Tapatalka P. S. Sprzedam Opla
Jeśli kupi jakiś tani przegub to nie wytrzyma 20k km... Polecane firmy wyższej klasy to metelii i GKN (no i oczywiście OEM). Z mniej pancernych - wertelie i pascal
Z mniej pancernych - wertelie i pascal
Jak te gówna w rękach sie rozsypują :D
Jak te gówna w rękach sie rozsypują :D
Pascal najgorsze co można kupić, już lepiej wcale nie zmieniać :D
Firma popularna na JDM Shop to jeszcze przeguby NTY, słyszałem o nich dobre opinie.
Sam raczej będę kupować przegub zewnętrzny tej firmy bo też mi zaczął popukiwać ostatnio.
rafik54321
09-04-16, 17:54
Mam takie drobne pytanie... Jaka jest śruba w zawieszeniu tylnym (chodzi o tą co przechodzi przez zaznaczoną tulejkę).
http://images78.fotosik.pl/490/41671cfb31fcf26cmed.jpg
Rozmiar gwintu chyba 10, skok 1.5mm, długość to już do zmierzenia (chyba 8cm), ale jaka tam jest twardość? Pytam ponieważ "nasi tu byli" i postanowili to tak mocno dokręcić że już się nie da tego odkręcić (już dwa klucze połamałem na tym XD). Więc trzeba będzie ją uciąć :/ ... Chyba że ktoś ma patenty na to. WD 40 nie pomaga, opalarka też...
ta śrubę rzadko kiedy da sie wykrecic bo sprawe utrudnia sama tulejka ktora amortyzuje siłę ktorej używany do odkrecania, ale jaka tam sruba siedzi to juz nie mam pojecia :/
Więc trzeba będzie ją uciąć
Jeśli śruba nie ukręciła się lub nie obraca się razem z wewnętrzną tulejką w wahaczu, to nic nie tnij, tylko użyj dobrych narzędzi a nie badziewia. To nie jest kwestia że ktoś tam był wcześniej, tylko starości. Użyłbym dedykowanych śrub.
wiesko1261
10-04-16, 06:15
Mam takie drobne pytanie... Jaka jest śruba w zawieszeniu tylnym (chodzi o tą co przechodzi przez zaznaczoną tulejkę).
http://images78.fotosik.pl/490/41671cfb31fcf26cmed.jpg
Rozmiar gwintu chyba 10, skok 1.5mm, długość to już do zmierzenia (chyba 8cm), ale jaka tam jest twardość? Pytam ponieważ "nasi tu byli" i postanowili to tak mocno dokręcić że już się nie da tego odkręcić (już dwa klucze połamałem na tym XD). Więc trzeba będzie ją uciąć :/ ... Chyba że ktoś ma patenty na to. WD 40 nie pomaga, opalarka też...
ja wczoraj zmieniałem amory (tylko HB , inny skok gwintu ( 10x1,25) i 10mm dłuższe (prawie 100mm ) by podnieść tył )
twardość śrub ,minimum 10,9 / 12,9 ( zwykłe 8,8 ukręcają się bez wysiłku ) :)
nastawiłem się również na cięcie ( rurka 0,8m na klucz ) i o dziwo żadnej nie urwałem :) ale 14 z kompletu zniszczyłem jedną :)
rafik54321
10-04-16, 09:39
Jeśli śruba nie ukręciła się lub nie obraca się razem z wewnętrzną tulejką w wahaczu, to nic nie tnij, tylko użyj dobrych narzędzi a nie badziewia. To nie jest kwestia że ktoś tam był wcześniej, tylko starości. Użyłbym dedykowanych śrub.
Wiesz, oberwany łeb od śruby to już wyrok :) ... Próbowałem nabić mniejszy rozmiar klucza, ale bez rezultatu :/
wiesko1261
Dzięki o tyle mi chodziło...
Panowie potrzebuje jakiś symbol pompy hamulcowej do MB2 D14Z4 z zamienników lepszej jakości. Szukam TRW, ale jakaś bieda z nędzą tylko BEZ ABS. Albo nie dostępne do kupienia. Regeneracja na tych gównianych gumkach seinsy nie wchodzi w grę. Dzięki.
Jest gdzieś w mamusiu opis albo zdjecia jak wybebeszyc przednie lewe drzwi? Dostalem strzala i musze wszystko przełożyć. Ma ktoś zdjecia gdzie są spinki itp?
Manualu*
creative177
12-04-16, 08:03
Pany, potrzebuję wymiarów oryginalnych przednich głośników w drzwiach w przedlifcie (średnica i głębokość)
W Mc2 z tyłu jaka jest średnica tłoczka ?
Bo raz mi podaje 30, raz 34.
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216183413140-D4_1588C-O9547-zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego.html
W Mc2 z tyłu jaka jest średnica tłoczka ?
Bo raz mi podaje 30, raz 34.
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216183413140-D4_1588C-O9547-zestaw-naprawczy-zacisku-hamulcowego.html
Przy tarczy 260mm, 34mm tłoczka.
Tu powinny być jakieś gumy? Da się dorobić np z dętki? jak To powinno wyglądać?
http://i.imgur.com/DKSOorE.jpg?1
bochen.gfc
12-04-16, 20:17
Na pewno cos powinno byc bo dach się porysuje. Rtlko użyj jakiejś grubszej.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Powinno wygladac tak, ze od strony auta ma dopasowana krzywizne do dachu, a od strony mocowania plaska i jeszcze grubosc odpowiednia.
To musi byc dosc twarda guma. Z detki sie nie da.
Takie cos jak z tej aukcjihttp://olx.pl/i2/oferta/sprzedam-bazowy-bagaznik-samochodowy-honda-civic-5d-firmy-thule-CID5-IDbdFVj.html#:10f4be4f69
W bagażniku Thule tak to wygląda:
http://images70.fotosik.pl/881/eb8c2b64301f1380med.jpg
Dolne mocowania owinąłem izolacją żeby nie porysować, trochę zdjęć w moim temacie na s.7
Mam takie drobne pytanie... Jaka jest śruba w zawieszeniu tylnym (chodzi o tą co przechodzi przez zaznaczoną tulejkę).
http://images78.fotosik.pl/490/41671cfb31fcf26cmed.jpg
Rozmiar gwintu chyba 10, skok 1.5mm, długość to już do zmierzenia (chyba 8cm), ale jaka tam jest twardość? Pytam ponieważ "nasi tu byli" i postanowili to tak mocno dokręcić że już się nie da tego odkręcić (już dwa klucze połamałem na tym XD). Więc trzeba będzie ją uciąć :/ ... Chyba że ktoś ma patenty na to. WD 40 nie pomaga, opalarka też...
Tam jest śruba 10 klasy 10.9 ze skokiem 1.25
Zwróć uwagę że oryginalnie nakrętka (kołnierzowa, przedłużana) jest przyspawana do wahacza i nie da się jej ruszyć, można kręcić wyłącznie łeb śruby.
Nasadka 1/2 cala ze standardową przedłużką a na niej 70cm rury wystarcza żeby ją odkręcić. Jeśli bardzo zardzewiała to pryśnij 2-3 razy naftą w odstępie co kilka godzin. Od biedy wd40 też może być.
wiesko1261
13-04-16, 06:47
;2693690']Tam jest śruba 10 klasy 10.9 ze skokiem 1.25
Zwróć uwagę że oryginalnie nakrętka (kołnierzowa, przedłużana) jest przyspawana do wahacza i nie da się jej ruszyć, można kręcić wyłącznie łeb śruby.
Nasadka 1/2 cala ze standardową przedłużką a na niej 70cm rury wystarcza żeby ją odkręcić. Jeśli bardzo zardzewiała to pryśnij 2-3 razy naftą w odstępie co kilka godzin. Od biedy wd40 też może być.
ja brałem kompletne amory ze sprężynami z sedana/areod, i już zgrzanych nakrętek na widełkach amora nie było :) (być może zamiennik )
nawet gwinty szpilek -mocowanie do kielicha były M12x1,5 ( gdzie w HB 12 x1.25)
rafik54321
13-04-16, 08:51
;2693690']Tam jest śruba 10 klasy 10.9 ze skokiem 1.25
Zwróć uwagę że oryginalnie nakrętka (kołnierzowa, przedłużana) jest przyspawana do wahacza i nie da się jej ruszyć, można kręcić wyłącznie łeb śruby.
Nasadka 1/2 cala ze standardową przedłużką a na niej 70cm rury wystarcza żeby ją odkręcić. Jeśli bardzo zardzewiała to pryśnij 2-3 razy naftą w odstępie co kilka godzin. Od biedy wd40 też może być.
Patrz, to albo u mnie był ten spaw wyjątkowo dziadowki (bo po odcięciu łba śruby od razu mogłem nią kręcić), albo nie było go wcale :) ... A cięcie było konieczne ponieważ śruba dokonała szalonego romansu z tulejką i za nic nie chciały się puścić XD...
ja brałem kompletne amory ze sprężynami z sedana/areod, i już zgrzanych nakrętek na widełkach amora nie było :) (być może zamiennik )
nawet gwinty szpilek -mocowanie do kielicha były M12x1,5 ( gdzie w HB 12 x1.25)
ale zaraz zaraz - na załączonym przez rafik54321 foto jest zaznaczona śruba mocująca dolny wahacz do zwrotnicy a nie śruba mocująca widełki amortyzatora do wahacza
rafik54321
13-04-16, 11:45
;2693805']ale zaraz zaraz - na załączonym przez rafik54321 foto jest zaznaczona śruba mocująca dolny wahacz do zwrotnicy a nie śruba mocująca widełki amortyzatora do wahacza
Do jakiej zwrotnicy? Z tyłu masz zwrotnicę? Zawsze myślałem że to wahacz wleczony :) ...
U mnie było tak, że ten wahacz dolny był przykręcony 2 śrubami przelotowymi, a nakrętki nie były dospawane nigdzie (jednie jedna była połączona z takim "kółkiem").
Za to nakrętka do amortyzatora faktycznie jest dospawana do jego widełek...
Do jakiej zwrotnicy? Z tyłu masz zwrotnicę? Zawsze myślałem że to wahacz wleczony :) ...
o wleczony właśnie mi chodziło a napisałem zwrotnica :P
Śruba którą zaznaczyłeś to nie jest śruba od widełek ani od strony budy, tylko od strony zwrotnicy. Zwróć uwagę że tam na rysunku nie ma do niej nakrętki - bo nakrętka o której pisałem jest (oryginalnie) przyspawana.
"Kółko" o którym piszesz to za pewne miałeś od strony gdzie wahacz jest przykręcony do budy.
rafik54321
13-04-16, 13:47
;2693881']o wleczony właśnie mi chodziło a napisałem zwrotnica :P
Śruba którą zaznaczyłeś to nie jest śruba od widełek ani od strony budy, tylko od strony zwrotnicy. Zwróć uwagę że tam na rysunku nie ma do niej nakrętki - bo nakrętka o której pisałem jest (oryginalnie) przyspawana.
"Kółko" o którym piszesz to za pewne miałeś od strony gdzie wahacz jest przykręcony do budy.
Fakt, ale nie miałem przyspawanej nakrętki do "zwrotnicy"...
Przyspawana jest tylko do widełek amortyzatora... Zresztą na schemacie nigdzie nie masz nakrętek.
Czy ktoś mi napisze szybko jaki altenator pasuje do D14Z4, zrzuciłem pasek, ale rozpadało się i już nie zdąrzyłem z demontażem, a muszę podać sprzedawcy, żeby zakupić nowy.
wiesko1261
13-04-16, 20:25
;2693805']ale zaraz zaraz - na załączonym przez rafik54321 foto jest zaznaczona śruba mocująca dolny wahacz do zwrotnicy a nie śruba mocująca widełki amortyzatora do wahacza
ale u mnie one były identyczne -takie same (długość śred. i skok gwintu ) i w wahaczu i widełkach :)
rafik54321
14-04-16, 08:18
ale u mnie one były identyczne -takie same (długość śred. i skok gwintu ) i w wahaczu i widełkach :)
Skoki i średnice na pewno są te same, ale długości nie jestem pewien... Ale na 90% masz rację :)
Czy ktoś mi napisze szybko jaki altenator pasuje do D14Z4, zrzuciłem pasek, ale rozpadało się i już nie zdąrzyłem z demontażem, a muszę podać sprzedawcy, żeby zakupić nowy.
Każdy z Civica 6gen z silnikiem D-serii będzie pasował, musisz zwrócić uwagę jedynie na wtyczkę - zależnie od OBD może być 3 lub 4 pinowa (płaska / okrągła).
Bierz z okrągłą bo masz OBD2b
;2694329']Każdy z Civica 6gen z silnikiem D-serii będzie pasował, musisz zwrócić uwagę jedynie na wtyczkę - zależnie od OBD może być 3 lub 4 pinowa (płaska / okrągła).
Bierz z okrągłą bo masz OBD2b Tak, już to ustaliłem alternator już do mnie jedzie, ale dziękuję za odpowiedź.
Inna sprawa, jak wytargać stary alternator na fabrycznym podnośniku. Jakieś wskazówki? Ktoś z was już może przerabiał ten temat, bo dostęp nie jest za fajny...
rafik54321
14-04-16, 12:23
Najlepszy chyba dostęp masz od dołu...
Mocno lewarujesz cały przód auta, wstawiasz na kobyłki, cegły pieńki lub co tam masz i niestety trzeba się wczochrać pod wóz :/
Zależy też jakiej postury jesteś ;) ... Ja dość mały człowiek to się mieszczę w szczelinę 0,5m XD
Tak, już to ustaliłem alternator już do mnie jedzie, ale dziękuję za odpowiedź.
Inna sprawa, jak wytargać stary alternator na fabrycznym podnośniku. Jakieś wskazówki? Ktoś z was już może przerabiał ten temat, bo dostęp nie jest za fajny...
Bez kanału to się tak umęczysz bardzo.
Lewe koło musi być w powietrzu bo inaczej półoś przeszkadza. Alternator może nie chcieć zejść z dolnego mocowania bo jest ciasne a aluminium się z biegiem lat utleniło - jak pobujasz nim trochę przód-tył to puści. Pamiętam że wyciąga go się jakoś na styk między podłużnicą a półosią, tylko w jednej pozycji chciał wyjść.
;2694441']Bez kanału to się tak umęczysz bardzo.
Lewe koło musi być w powietrzu bo inaczej półoś przeszkadza. Alternator może nie chcieć zejść z dolnego mocowania bo jest ciasne a aluminium się z biegiem lat utleniło - jak pobujasz nim trochę przód-tył to puści. Pamiętam że wyciąga go się jakoś na styk między podłużnicą a półosią, tylko w jednej pozycji chciał wyjść. Dzięki, czyli góra, nie ma co próbować? To będę miał zabawę :/
Dzięki, czyli góra, nie ma co próbować? To będę miał zabawę :/
Nie próbowałem bo nie widziałem miejsca gdzie by można go wyciągnąć, a miałem auto na podnośniku no i na kanale oczywiście więc nie było co kombinować.
Zmieniałem łożysko bo hałasowało.
Altka wyjmowałem w zimę, nieco przerąbana robota, tak jak inni piszą górą nie ma co próbować jedynie dołem wyjdzie ale też nie tak bez problemu, trzeba nim manewrować bo półoś przeszkadza ale w koncu wyjdzie:) pamiętam że musiam odginać to gumowe kółko przymocowane po środku półoski
Altka wyjmowałem w zimę, nieco przerąbana robota, tak jak inni piszą górą nie ma co próbować jedynie dołem wyjdzie ale też nie tak bez problemu, trzeba nim manewrować bo półoś przeszkadza ale w koncu wyjdzie:) pamiętam że musiam odginać to gumowe kółko przymocowane po środku półoski
Te gumowe kółko po środku półośki jak jeszcze masz.... to radzę wywalić, bo urwiesz półoś w najmniej oczekiwanym momencie. Tam pod gumą dzieją sie cuda i korozja zdjada półośkę. Dzięki za odpowiedzi, będzie alternator, trzeba będzie się szarpać.
Odkręć też dolną rozpórkę jak masz (z góry jest dobry dostęp na przedłużkach), będzie dużo łatwiej wyciągnąć altka dołem. Kiedyś wyjmowałem górą ale jest więcej rozbierania i ogólnie bez sensu jak masz możliwość dołem.
Witam czy opłaca się regenerowac hondę z korozji, posiadam ją na blotniksch tylnich, na progach i trzy dziury są w podwoziu. I co to może być jeśli moje auto jest bardziej obnizone z lewej strony a z prawej jest dosyć wyżej? Proszę o odp
Co do ratowania auta z rdzy to osobista decyzja, a to ze auto stoi wyzej(nie wiem czy caly czas tak nasz czy naglae sie to stalo) z jednej strony to moze z drugiej strony pekla sprezyna
rafik54321
15-04-16, 10:44
Jeśli problem nie pojawił się nagle z amorkiem to pewnie jedna sprężyna dokonała żywota (zmiękła), a jeśli nagle to pewnie pękła :/ . Względnie mogło coś się sypnąć w zawieszeniu (ale w to wątpię...)
czy do silnika d14z4 pasują inne głowice np z a4, a8 z1 ?
bartek_levis
15-04-16, 13:47
czy do silnika d14z4 pasują inne głowice np z a4, a8 z1 ?
tak tylko nie z a2 bo tam masz świece od strony kolektora ssącego
W dziale 6 gen nikt mi nie opowiada to zapytam u swoich, może akurat :D
U kumpla w Ej9 padła stacyjka ( zablokowała się) Trzeba ja wymienic i moje pytanie czy oprocz niej trzeba wymienic cos jeszcze np kompa. W ogole sie w tych tematach nie orientuje wiec bede wdzieczny za odpowiedzi. I moze ma ktos na sprzedaż takowy element?
wiesko1261
15-04-16, 17:20
tak tylko nie z a2 bo tam masz świece od strony kolektora ssącego
kompletne głowice są zamienne :)
przekładałem np; do silnika d15b2 głowicę d16y7 ( niema znaczenia starszy typ -świece od strony ssącego ,czy nowsze )
W dziale 6 gen nikt mi nie opowiada to zapytam u swoich, może akurat :D
U kumpla w Ej9 padła stacyjka ( zablokowała się) Trzeba ja wymienic i moje pytanie czy oprocz niej trzeba wymienic cos jeszcze np kompa. W ogole sie w tych tematach nie orientuje wiec bede wdzieczny za odpowiedzi. I moze ma ktos na sprzedaż takowy element?
Nie
Przegub zewnętrzny do b18c4 to będzie : wew: 32, zew 26, śr 55cm, abs 50 ? dł 135cm ? : )
Po raz kolejny nie ufam internetom które podają że to wszystko to samo, nie mogę nigdzie znaleźć na forum i nr oem : )
rafik54321
16-04-16, 08:32
W dziale 6 gen nikt mi nie opowiada to zapytam u swoich, może akurat :D
U kumpla w Ej9 padła stacyjka ( zablokowała się) Trzeba ja wymienic i moje pytanie czy oprocz niej trzeba wymienic cos jeszcze np kompa. W ogole sie w tych tematach nie orientuje wiec bede wdzieczny za odpowiedzi. I moze ma ktos na sprzedaż takowy element?
Zależy od jednej ważnej rzeczy - auto ma immobilizer? Jeśli ma, to jak mniemam kupisz stacyjkę z kluczykiem. A kluczyk będzie zaprogramowany pod innego kompa. I wtedy lipa :/ . Inną opcją jest przełożenie ze starego kluczyka "bebechów" do nowego... Chłopaki tak robili...
Ale po co wymieniać? Wyciągnij ją i rozbierz... Nie wiem dokładnie jak w civicu ale często da się to rozebrać, i odblokować :)
Pytanko:
Wymieniam wszystkie tuleje profilaktycznie w mb2 i tylko zostało mi wybrać sworznie.
I teraz: wymieniałem lewy dolny sworzeń (zwrotnicy) 555.
Czy jak teraz zamówie te 2 górne: http://haparts.pl/sb-6191.html
I ten zwrotnicy na prawą stronę: http://haparts.pl/sb-6192.html
będzie to pasować? Nie ma znaczenia czy lewa czy prawa?
Witam, moje pytanie brzmi;
Czemu moja hania nie odpala na dotyk?
Musze zachechlac z 5-10 sekund zanim odpali.
Czasami, czasami zdarzy sie ze odpali na dotyk 2sekundy.
Filtr paliwa, przewody, swiece wymienione. Pzdr.
Wymigało mi błąd 41, co za tym idzie są dwie opcje:
a) grzałka sondy lambda lub jej obwód,
b) grzałka czujnika liniowego przepływu powietrza lub jego obwód.
Check pojawił się w tym roku, ale nie świeci się od dobrych kilku tygodni - gdy tylko zrobiło się cieplej. Mało teraz jeżdżę tą hondą, ale subiektywnie pali trochę za dużo, więc skłaniałbym się ku opcji "a".
Dobrze kombinuję? W D14A8 opcja "b" w ogóle wchodzi w rachubę?
rafik54321
17-04-16, 20:43
Czeka mnie niedługo wymiana zaworu do tankowania LPG. Ponieważ z bliżej niewyjaśnionych przyczyn, po tankowaniu spod nakrętki wężyka ulatuje nieco gazu (po kilku minutach problem znika naturalnie)...
Moje pytanie brzmi, na co zwracać uwagę przy wymianie, czy wężyki są zawsze takie same, czy są różne, czy może wystarczy wymienić beczułkę? Jak sprawdzić rozmiar wężyka (ewentualnie) czy to średnica mierzona od zewnątrz czy trzeba to ściągnąć?
wiesko1261
18-04-16, 06:37
Czeka mnie niedługo wymiana zaworu do tankowania LPG. Ponieważ z bliżej niewyjaśnionych przyczyn, po tankowaniu spod nakrętki wężyka ulatuje nieco gazu (po kilku minutach problem znika naturalnie)...
Moje pytanie brzmi, na co zwracać uwagę przy wymianie, czy wężyki są zawsze takie same, czy są różne, czy może wystarczy wymienić beczułkę? Jak sprawdzić rozmiar wężyka (ewentualnie) czy to średnica mierzona od zewnątrz czy trzeba to ściągnąć?
a próbowałeś dokręcić natkę na przewodzie ? :)
rafik54321
18-04-16, 07:19
a próbowałeś dokręcić natkę na przewodzie ? :)
Próbowałem, ale jest dokręcona mocno a nie chcę jej przekręcić :P
To są dekory od vti?
http://allegro.pl/listwa-konsoli-dekor-wnetrza-mieszek-civic-vi-i5892598876.html
To są dekory od vti?
http://allegro.pl/listwa-konsoli-dekor-wnetrza-mieszek-civic-vi-i5892598876.html
To są dekory występujące w MB1 1.6i SR
A jak wyglądaly te z vti? Chodzi mi o pierwszy lift jeśli po 99 byly inne
wiesko1261
19-04-16, 06:21
Próbowałem, ale jest dokręcona mocno a nie chcę jej przekręcić :P
jak przewód do zaworu jest dłuższy , skrócić o cm i założyć nową nakrętkę ze stożkiem -kulą zaciskową na przewód
z drugiej strony przy śmiesznej cenie za komplet , wymień cały ,tam masz wszystko :)
przewody zawija się w sprężynę , przed zaworem , podczas tankowania często szarpie się i na sztywnym jest szansa ze zruszy na łączeniu :)
a miedziany jest delikatny,stąd przecieki , dlatego przy montażu przechodzą obecnie już na plecionki
A jak wyglądaly te z vti? Chodzi mi o pierwszy lift jeśli po 99 byly inne
Występował dekor marmurowy, oraz ten z fakturą carbon, o ten drugi jest dużo trudniej :)
no a to co wstawiłem różni się czymś od vti?
rafik54321
19-04-16, 08:30
jak przewód do zaworu jest dłuższy , skrócić o cm i założyć nową nakrętkę ze stożkiem -kulą zaciskową na przewód
z drugiej strony przy śmiesznej cenie za komplet , wymień cały ,tam masz wszystko :)
przewody zawija się w sprężynę , przed zaworem , podczas tankowania często szarpie się i na sztywnym jest szansa ze zruszy na łączeniu :)
a miedziany jest delikatny,stąd przecieki , dlatego przy montażu przechodzą obecnie już na plecionki
O coś takiego mi chodziło :)
Ale czy są jakieś rozmiary przewodów czy jest tylko jeden?
zakładał ktoś u siebie automatycznie działające wycieraczki po spryskaniu szyb?
Po co zakladac jak vti to ma?
Po co zakladac jak vti to ma?
LS oraz SR również :D
Ja nie mam vti, chcialbym to w mb2
Tak na szybko, odpalam furę dodaje gazu i coś przerywa, szarpie, chwilowe odcięcia zapłonu coś takiego? Zapalają się awaryjne, gasną, cyka coś z prawej strony ( najprawdopodobniej alarm) i samochód dalej wariuje. I tak raz jest normalnie i czasem tylko przerwie gaz, raz nie da się jechać.. Odłączyłem akmulator, coś się zresetowało i teraz było w miarę normalnie tylko otwieranie drzwi z przycisku przestało działać? Co może byc przyczyną? Jakaś wilgoć w alarmie? Gdzieś jest zwarcie? Może wystarczy zresetować alarm? Swoją drogą gdzie był montowany alarm przez serwisy Hondy?
Tak na szybko, odpalam furę dodaje gazu i coś przerywa, szarpie, chwilowe odcięcia zapłonu coś takiego? Zapalają się awaryjne, gasną, cyka coś z prawej strony ( najprawdopodobniej alarm) i samochód dalej wariuje. I tak raz jest normalnie i czasem tylko przerwie gaz, raz nie da się jechać.. Odłączyłem akmulator, coś się zresetowało i teraz było w miarę normalnie tylko otwieranie drzwi z przycisku przestało działać? Co może byc przyczyną? Jakaś wilgoć w alarmie? Gdzieś jest zwarcie? Może wystarczy zresetować alarm? Swoją drogą gdzie był montowany alarm przez serwisy Hondy?
sprawdź klemę minusową na akumulatorze :)
Jak to? Tam jest wszystko wporządku ;-)
nie jest zaśniedziała? wygląda to tak jakby coś tam nie kontaktowało :P
Nie, klema jest na 100% wporządku. Po odłączeniu na te pare minut aku przestał działać pilot do otwierania, czyli alarm też padł ale po naciśnięciu kluczyka co jakiś czas coś tam się uzbraja, także moim zdaniem najtrafniejszy jest alarm. Tylko nie wiem jak to sprawdzić.
Prosba o pomoc w takiej kwestii. Auto to Civic VI MB2. Chce pomalowac fragment lusterek w kolor nadwozia, ale nie chce demontowac calego boczku. Czy jest inna mozliwosc zdemontowania lusterka? Patrzac od spodu lusterka, sa jakies 3 podjerzane sruby. Dzieki za pomoc!
rafik54321
20-04-16, 08:20
Nie musisz demontować całego bloczku aby odkręcić lusterko... Wystarczy zdjąć trójkątną osłonę (wyjdzie bez zdejmowania bloczku - wystarczy zacząć od góry). Gorzej z przewodami :/
Zakładam że masz elektryczne lusterka i chcesz je malować po całkowitym zdjęciu z karoserii.
Musisz zdjąć boczek (pod nim rozpinasz kostkę przewodów) i trójkątną zaślepkę, pod którą odkręcasz 3 śruby.
Te, które widzisz od spodu "trzymają wnętrzności" lusterka, więc kręcenie nimi na tym etapie nic nie da.
rafik54321
20-04-16, 08:40
w ostateczności mógłby tylko przeciąć kable XD... a potem polutować...
Ale po co skoro można zdjąć bloczek :)
Okej, jesli te trzy sruby od dolu nie pomoga to wszystko jest dla mnie jasne. Dzieki Panowie.
rafik54321
20-04-16, 08:55
Te trzy śruby od spodu to są tylko do zawiasu lusterka...
zdjecie boczka to max 5 min.
Okej, jesli te trzy sruby od dolu nie pomoga to wszystko jest dla mnie jasne. Dzieki Panowie.
czlowieku nic ci nie da odkrecenie srub od dolu bo wyjdzie ci tylko mechanizm a obudowa zostanie. sciagni boczek to nawet nie 5minut. (dwie sruby w raczce,jedna w klamce,i ten plastikowy kolek.)odrywasz zaslepke lusterka, opuszczasz sobie szybe jak chcesz, odkrecasz sruby i rwiesz boczek od dolu(plastikowe spinki) i wyciagasz do gory
Panowie pomóżcie proszę w temacie http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?t=255930
Tapniete z S3 LTE
Panowie, szukam tłumika końcowego ala OEM look do mojej MC2. Wydech pełen stock, tylko końcówkę chce inna, bo patrzeć nie mogę... I tu pojawia się pytanie: jakich szukać (sekcja używane mnie nie odstrasza)? Podejdzie z czegoś innego niż mc2?
bartek_levis
21-04-16, 09:03
Panowie, szukam tłumika końcowego ala OEM look do mojej MC2. Wydech pełen stock, tylko końcówkę chce inna, bo patrzeć nie mogę... I tu pojawia się pytanie: jakich szukać (sekcja używane mnie nie odstrasza)? Podejdzie z czegoś innego niż mc2?
a proexa nie chcesz mam po małym przebiegu 50 mm na wejściu jak coś PW
Witam
Pekl mi wezyk na zdjeciu, jest on plug and play czy trzeba cos dokladniej rozkrecic jak tak duzo rozkrecania? Ktore srubki dokladnie rozkrecic by sie do neigo dostac? Mam kupiony wezyk uzywke z mb2 (d14a8)
http://scr.hu/9jmv/bcr5t
http://scr.hu/9jmv/aazpz
Panowie, szukam tłumika końcowego ala OEM look do mojej MC2. Wydech pełen stock, tylko końcówkę chce inna, bo patrzeć nie mogę... I tu pojawia się pytanie: jakich szukać (sekcja używane mnie nie odstrasza)? Podejdzie z czegoś innego niż mc2?
proex lub dj hammer robia oem look
Witam
Pekl mi wezyk na zdjeciu, jest on plug and play czy trzeba cos dokladniej rozkrecic jak tak duzo rozkrecania? Ktore srubki dokladnie rozkrecic by sie do neigo dostac? Mam kupiony wezyk uzywke z mb2 (d14a8)
http://scr.hu/9jmv/bcr5t
http://scr.hu/9jmv/aazpz
nie mogles kupic nowki wezyka? pewnie nawet taki z akwarystycznego sklepu podejdzie, i sory ale ktos ma ci opisac jak wsadzic nowy wezyk na swoje miejsce? Sciagni stary, wloz nowy ot cala filozofia
proex lub dj hammer robia oem look
nie mogles kupic nowki wezyka? pewnie nawet taki z akwarystycznego sklepu podejdzie, i sory ale ktos ma ci opisac jak wsadzic nowy wezyk na swoje miejsce? Sciagni stary, wloz nowy ot cala filozofia
wezyk dostalem za smeiszne pieniadze a po prostu pytam czy to jest plug and play czytaj wycaignij i wloz czy trzeba rozkrecic te 'puszke' bo widzialem ze ten wezyk chodzi do srodka..
czlowieku nic ci nie da odkrecenie srub od dolu bo wyjdzie ci tylko mechanizm a obudowa zostanie. sciagni boczek to nawet nie 5minut. (dwie sruby w raczce,jedna w klamce,i ten plastikowy kolek.)odrywasz zaslepke lusterka, opuszczasz sobie szybe jak chcesz, odkrecasz sruby i rwiesz boczek od dolu(plastikowe spinki) i wyciagasz do gory
Kolego, spokojnie... boczek sciagalem X razy. Mam pod spodem maty i bardzo ciężko było go zalozyc spowrotem, dlatego chce tego uniknąć.
Pytalem o te sruby, już wiem ze nie da się poprzez ich wykręcenie oddzielić lusterka od auta. Tyle mi wystarczy, na prawde dzięki...
Kolego, spokojnie... boczek sciagalem X razy. Mam pod spodem maty i bardzo ciężko było go zalozyc spowrotem, dlatego chce tego uniknąć.
Pytalem o te sruby, już wiem ze nie da się poprzez ich wykręcenie oddzielić lusterka od auta. Tyle mi wystarczy, na prawde dzięki...
A to zmienia postac rzeczy ze masz maty i dlatego bronisz sie przed zdjeciem boczka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
wezyk dostalem za smeiszne pieniadze a po prostu pytam czy to jest plug and play czytaj wycaignij i wloz czy trzeba rozkrecic te 'puszke' bo widzialem ze ten wezyk chodzi do srodka..
Odpalilem drugie zdjecie wiec nawet nie patrzylem jaki masz kolektor, ale raczej powinno dac sie sciagnac ten wezyk bo to bylo by glupie by dla jednego wezyka sciagac caly kolektor, a jak wyglada ten wezyk co masz jest takiej samej dlugosci?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
hej, ile wchodzi czynnika chłodzącego do klimatyzacji? civic aerodeck d15z8
hej, ile wchodzi czynnika chłodzącego do klimatyzacji? civic aerodeck d15z8
550g razem z olejem, nie mylić z wersją 3D gdzie wchodzi 650g :)
A to zmienia postac rzeczy ze masz maty i dlatego bronisz sie przed zdjeciem boczka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Odpalilem drugie zdjecie wiec nawet nie patrzylem jaki masz kolektor, ale raczej powinno dac sie sciagnac ten wezyk bo to bylo by glupie by dla jednego wezyka sciagac caly kolektor, a jak wyglada ten wezyk co masz jest takiej samej dlugosci?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wezyk tej samej dlugosci nie chcialem sie szaroac bo sadzilen ze wyjdzie bez problemu jednak nie . jak sie nazywa dokaldnie ta puszeczka conwchodziw. Nia wezyk?
bartek_levis
22-04-16, 15:00
a to zależy od kompresora klimy jeden 550 drugi 650 g
a to zależy od kompresora klimy jeden 550 drugi 650 g
Możliwe, z takim info się nie spotkałem, miałem w swoim aucie montowany oryginalnie Sanden TRS090, natomiast po uszkodzeniu zmieniłem na identyczny z wyglądu (również montowany w 5D 1.4)
firmy Hadsys HS-090L więc wątpię że między nimi były jakieś różnice by 100g czynnika wchodziło mniej/więcej :D
Nie wiem jak w przypadku budy 3D/Sedan :)
Witaj
Mam pytanie, mianowicie pasy slabo lub wcale nie zwijaja sie. Jak kupilem bylo ok z czasem zaczely sie niezwijac. Trzeba rozebrac i przeczyscic czy moze cos nasmarowac jakies rady?
Witaj
Mam pytanie, mianowicie pasy slabo lub wcale nie zwijaja sie. Jak kupilem bylo ok z czasem zaczely sie niezwijac. Trzeba rozebrac i przeczyscic czy moze cos nasmarowac jakies rady?
Pasów nie rozbierać, psiknij silikonem w sprayu i powinno prażyć :)
Pasów nie rozbierać, psiknij silikonem w sprayu i powinno prażyć :)
To znaczy na pas szprajem dac czy zdjąc oslone i w tą cała rolke szprajem ?
To znaczy na pas szprajem dac czy zdjąc oslone i w tą cała rolke szprajem ?
Rozwijasz pasy na max i psikasz popuszczajac pas. powinno pomoc
Pogoniłem ostatnio parędziesiąt kilometrów moją Hankę, kilka razy dochodziło do magicznych ~180 km/h. Na drugi dzień wsiadam i od razu wyczuwam, że sprzęgło łapie dużo niżej niż zwykle. I tak było nisko, ale teraz to już prawie podłoga.
Jakieś pomysły? Nie, nie katowałem, nie strzelałem, nie ruszałem ze zrywa itp. Vmax wpadło na długim odcinku prostej. Zresztą D14A8 trochę tej prostej potrzebuje ;)
Płyn jest w zbiorniczku.
Skoro lapie od samej podlogi to chyba jest okej, chciales napisac ze lapie wyzej niz wczesniej. Sprzeglo sie konczy pewnie, kiedys musi nadejsc ten moment
Wymień płyn od wysprzeglika
paplatalk
Wymień płyn od wysprzeglika
paplatalk
Zrób jak kolega pisze, wymień na początku płyn. Nie ma z tym dużo roboty, u mnie problem się rozwiązął.
Dziękuję za sugestie, tak zrobię w sobotę, na razie czasu brak. W międzyczasie poszukam manuala, bo pewnie trzeba będzie jakoś układ odpowietrzyć.
mi wysprzeglik objawiał się tym że z dnia na dzień gej sprzęgła stał się strasznie luźny jeżdziłem tak 2 dni, rano wsiadam do auta pedał został w podłodze i auto unieruchomione, wymiana wysprzęglika to jakieś pół h + 10min na odpowietrzenie ( robiłem to sam) wlewasz płyn do zbioniczka na maxa odkręcasz odpowietrznik na wysprzegliku i pompujesz pedałem aż znacznie lecieć z odpowietrznika płyn (można też pompować wysprzęglikiem, zakręcasz odpowietrznik dolewasz płynu i tak dopóki pedał nie stanie się twardy
Prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze zakładam, że części takie jak maska, błotniki przód, drzwi przód są dokładnie takie same w 5d jak w kombi ?
Amortyzatory OYODO na przód - jest w ogóle o czym pisać?
Ktoś to zakładał, ile wytrzymało, do jakich sprężyn, i inne przydatne wskazówki)
(sprężyny H&R, z tyłu mam amorki KYB, niedługo czas na przód, na razie wybieram, a nie znam nikogo, kto ma te amorki)
Prosiłbym o potwierdzenie czy dobrze zakładam, że części takie jak maska, błotniki przód, drzwi przód są dokładnie takie same w 5d jak w kombi ?
Tak, polift ma ten sam front co aero.
kaczka208D
27-04-16, 07:07
Amortyzatory OYODO na przód - jest w ogóle o czym pisać?
Ktoś to zakładał, ile wytrzymało, do jakich sprężyn, i inne przydatne wskazówki)
(sprężyny H&R, z tyłu mam amorki KYB, niedługo czas na przód, na razie wybieram, a nie znam nikogo, kto ma te amorki)
oyodo to jedno z najtanszych zamiennikow wiec cudow po nich bym sie nie spodziewal :P
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Wymień płyn od wysprzeglika
Zrób jak kolega pisze, wymień na początku płyn. Nie ma z tym dużo roboty, u mnie problem się rozwiązął.
Dzięki raz jeszcze, niewiarygodne, ale zabieg pomógł i sprzęgło wróciło do poprzedniego stanu. Czyli działa, biegi wchodzą nawet na wysokich obrotach.
Tak, tak... Płyn był czarny jak smoła :o
Wahacz tylny poprzeczny/dolny: Na jaka śrubę jest otwor pod staba?
oyodo to jedno z najtanszych zamiennikow wiec cudow po nich bym sie nie spodziewal :P
Sprawdziłem też poza forum, potwierdzam - nikt nie cmoka z zachwytu, więc odpuszczam, dzięki.
Tymczasem mam pytanie: może ktoś zakładał na przód Monroe E1024 i może coś napisać na ich temat? (użytkowanie, ale głównie czy nie ma problemów z uchwytami/mocowaniem przewodów)
Kojarzy ktoś czy da się do MB2 przerzucić tylną rozpórkę kielichów z MB6? Żeby w ten sam sposób ją zamontować? Jakich ewentualnych przeróbek to wymaga?
nie bylo takich bajerow w MB6 zostaja tylko customowe, a montaz taki jak w przypadku przedniej, eiercisz dziury w kielichach i skręcasz ;)
z tego co wiem to była fabryczna dolna rozpórka z tyłu w MB6 :D
Byla ale tylko tam (mb6) sa otwory do montazu, reszta liftbackow nie ma tam nic wiec jedynie zostaja jak pafels pisal customowe jak meganracing czy beaks
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Fuck. Dużo zmienia ta OEM rozpórka z tyłu?
Fuck. Dużo zmienia ta OEM rozpórka z tyłu?
W 1.4 to z 10 koni dodaje :D no i masę pojazdu zmienia o jakieś 2-3kg
Byla ale tylko tam (mb6) sa otwory do montazu
To nie o brak otworów chodzi bo wystarczyło by wywiercić - w MB2 w ogóle nie ma mocowań, musiał byś je sobie dospawać./
Haha nie chodzi mi o dodatkowe kuce tylko rzeczywisty wpływ na zachowanie zawieszenia np w zakrętach :D
Panowie może ktoś coś na temat regulowanego kółka rozrzadu "blox"
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6139458051
Wahacz tylny poprzeczny/dolny: Na jaka śrubę jest otwor pod staba?
Żodyn ****a. Żodyn.
bochen.gfc
29-04-16, 18:43
Żodyn ****a. Żodyn.
A no... Trzeba sobie zrobić samemu Panie.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
8 chyba ale reki uciac nie dam sobie;)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Kurde trocge zdanie jak joda zlozylem ale jest weekend wiec mozna;)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
A no... Trzeba sobie zrobić samemu Panie.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Ty to **********.
8 chyba ale reki uciac nie dam sobie;)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Kurde trocge zdanie jak joda zlozylem ale jest weekend wiec mozna;)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
No właśnie śruby w stabie mam m8, na schemacie tez podpisana jako m8, ale otwory w wahaczach są za duże i chciałem widzieć ile one tam mają mieć :S
Ja mam 8 w wachaczu wiec nie wiem co ty tam masz ;)
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
bochen.gfc
30-04-16, 09:28
Ty to **********.
Żal mi Ciebie...[emoji14]
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Czy oryginalnie przy halogenach boscha można jakoś regulować ustawienie?
Ty to **********.
No właśnie śruby w stabie mam m8, na schemacie tez podpisana jako m8, ale otwory w wahaczach są za duże i chciałem widzieć ile one tam mają mieć :S
10x1,5mm
Dostanę gdzieś tę zaślepkę/listewkę?
http://i.imgur.com/7UhjAkW.jpg"]http://i.imgur.com/7UhjAkW.jpg
Potrzebuję od strony pasażera z przodu.
Dział giełda (popatrz gdzie mają całe auto na graty, te listwy to duperele, często nawet ich nie wystawiają) /olx/allegro/szroty. Koszt ok. 10 zł/szt
GumisToFajnyMis
02-05-16, 03:00
Siemka, takie pytanko o wydech końcowy.
Czy w silniku 1.4 90KM i w 1.5 90KM V-TEC jest taki sam wydech końcowy fabrycznie? Czy są różne?
Bo zobaczyłem hondę rozbitą na części z silnikiem 1.5 90KM i na fotce widzę większy otwór wydechu niż u mnie w 1.4, napisałem z pytaniem co tam jest za wydech, dostałem odpowiedź, że oryginalny do Hondy z nierdzewki albo kwasówki. cena 150zł+przesyłka. DOdatkowo, czy aby w ogóle tam były montowane fabrycznie nierdzewki tłumiki?
Może dodam link do ogłoszenia jeszcze o którym mowa:
http://olx.pl/oferta/honda-civic-vi-yr512p-5d-1-5-90km-v-tec-maska-atrapa-drzwi-klapa-CID5-IDeGEOL.html
Nie jest to oryginalny wydech od hondy chyba ze ma jakas końcówke nalozona, z reszta gosc chyba nie wie co ma bo nie ma 90km tylko 114km, a zreszta 150zl za uzywke tlumik to chyba duzo
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
cześć, czy do civica 5d vi gen 1.6 angielka podejda felgi z oponami:
opony: 185 60 - 6,5 ET37 15'' 4x100
? :) chodzi o to et37...
cześć, czy do civica 5d vi gen 1.6 angielka podejda felgi z oponami:
opony: 185 60 - 6,5 ET37 15'' 4x100
? :) chodzi o to et37...
Podejdą.
GumisToFajnyMis
02-05-16, 18:08
N pewno podejdą, ja mam jeszcze bardziej wystające, chyba et 34 i opony mam 195\50 i są zrownane z blotnikiem :)
Nie jest to oryginalny wydech od hondy chyba ze ma jakas końcówke nalozona, z reszta gosc chyba nie wie co ma bo nie ma 90km tylko 114km, a zreszta 150zl za uzywke tlumik to chyba duzo
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
No tak myślałęm, że to jednak nie oryginał, to samo mu napisałem, a on napisał, że ma napis honda i model, więc że to jest oryginał :P Dobrze, czyli jest ktoś ktos ie zna mniej niż ja :P Ok, a co do ceny, to będę się targował, ale jeśli chodzi o nierdzewkę, to jeśli jest w dobrym stanie, to nie lepiej mi dać za niego 150zł, niż kupować nowke za 400? Chyba że mi ktoś coś znajdzie w takich pieniądzach tego typu hm? Nie chcę dać fortuny a pasuje mi mieć coś dedykowanego i więkrzego niż oryginał, tylko żeby nie straszyło wróbli na drutach telegraficznych, ale żeby przyjemnie mruczało basem :)
N pewno podejdą, ja mam jeszcze bardziej wystające, chyba et 34 i opony mam 195\50 i są zrownane z blotnikiem :)
No tak myślałęm, że to jednak nie oryginał, to samo mu napisałem, a on napisał, że ma napis honda i model, więc że to jest oryginał[emoji14]Dobrze, czyli jest ktoś ktos ie zna mniej niż ja[emoji14]Ok, a co do ceny, to będę się targował, ale jeśli chodzi o nierdzewkę, to jeśli jest w dobrym stanie, to nie lepiej mi dać za niego 150zł, niż kupować nowke za 400? Chyba że mi ktoś coś znajdzie w takich pieniądzach tego typu hm? Nie chcę dać fortuny a pasuje mi mieć coś dedykowanego i więkrzego niż oryginał, tylko żeby nie straszyło wróbli na drutach telegraficznych, ale żeby przyjemnie mruczało basem :)
A patrzyles w ofertach hammera lub proexa typ oem look?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Panowie, pytanie odnośnie montażu haka do MC2.
Jest on przykręcany od wewnętrznej czy zewnętrznej strony podlużnic? A może wpuszcza się je w środek?
Czy tylne lampy z Aerodeck podejdą do MB ?
W aero są białe migacze http://allegro.pl/honda-civic-kombi-aerodeck-lampa-tyl-prawa-lewa-i5050993583.html
MB mają seryjnie żółte :/
;2702223']Czy tylne lampy z Aerodeck podejdą do MB ?
W aero są białe migacze http://allegro.pl/honda-civic-kombi-aerodeck-lampa-tyl-prawa-lewa-i5050993583.html
MB mają seryjnie żółte :/
Nie podejda! Jak chcesz białe migacza to szukaj lamp z mb po lifcie
Nie podejda! Jak chcesz białe migacza to szukaj lamp z mb po lifcie
kojarzysz co nie pasuje ? Bo sama lampa wygląda kształtem identycznie.
Mocowania, rozmiar lamp ? Może dało by się same "szkło" przełożyć czyli tą zewnętrzną część
Od polifta są białe matowe, od aero białe przezroczyste, błyszczące :D
No właśnie śruby w stabie mam m8, na schemacie tez podpisana jako m8, ale otwory w wahaczach są za duże i chciałem widzieć ile one tam mają mieć :S W moim przedlifcie miałem dziurki z gwintem na f8. Jak staba kupiłem to rozwiercałem to na fi10- uwierz, ale zanim nie kupilem wiertla za 30 zl, to popaliłem wszystko co miałem, a otwory poszły pare mm :D
;2702231']kojarzysz co nie pasuje ? Bo sama lampa wygląda kształtem identycznie.
Mocowania, rozmiar lamp ? Może dało by się same "szkło" przełożyć czyli tą zewnętrzną część
Od polifta są białe matowe, od aero białe przezroczyste, błyszczące :D
Nie pasuje ksztalt przyjzyj sie dokladnie okolice klapy
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
W moim przedlifcie miałem dziurki z gwintem na f8. Jak staba kupiłem to rozwiercałem to na fi10- uwierz, ale zanim nie kupilem wiertla za 30 zl, to popaliłem wszystko co miałem, a otwory poszły pare mm :D
U mnie coś nie gra, bo w jednym jest otwór na m8, a w drugim ta śruba luźno chodzi.
Może mógłbym tam nagwintować na śrubę rozmiar większą, ale nie wiem czy przejdzie przez oczko w łączniku staba wtedy, bo ja mam te takie płaskie.
Znaczenie pewnie też ma jaką wersję staba mb6 chcesz włożyc,
wydaje mi sie ze seryjne otwory fi8 są pod staba takiego jak w EG, czyli łącznik z tulejka, ja miałem staba z takimi łącznikami http://haparts.pl/sl-6265l-m.html , to żeby sruby przeszły musiałem rozwiercić dziurki na fi10- ale rozny producent moze miec rozne wymiary tych srub.
Znaczenie pewnie też ma jaką wersję staba mb6 chcesz włożyc,
wydaje mi sie ze seryjne otwory fi8 są pod staba takiego jak w EG, czyli łącznik z tulejka, ja miałem staba z takimi łącznikami http://haparts.pl/sl-6265l-m.html , to żeby sruby przeszły musiałem rozwiercić dziurki na fi10- ale rozny producent moze miec rozne wymiary tych srub.
Stab z rovera 420, 18mm, łączniki te takie płaskie.
http://www.resizer.pl/pliki/27576.jpg
Wahacze dorwałem z civica, no ale właśnie w jednym ten otwór jakiś wyruchany. Teraz albo przerobić otwory na rozmiar większą śrubę, albo szukać innych wahaczy. Problemu by nie było gdyby w obu był gwint m8 jak fabryka przykazała.
Stab z rovera 420, 18mm, łączniki te takie płaskie.
Wahacze dorwałem z civica, no ale właśnie w jednym ten otwór jakiś wyruchany. Teraz albo przerobić otwory na rozmiar większą śrubę, albo szukać innych wahaczy. Problemu by nie było gdyby w obu był gwint m8 jak fabryka przykazała.
U mnie jest otwór 10mm w wahaczach, taki sam jak w dziurkach na śrubę w uszku łącznika.
Hm to ciekawe że 18mm w Rowerze był, też sobie może upoluję :P pewnie kupiłeś w dużo normalniejszych pieniądzach niż chodzą te od Syfików.
Stab z rovera 420, 18mm, łączniki te takie płaskie. No własnie to sa laczniki jak w 5 genie, powinny być moim zdaniem do tego te dziurki 8mm,
może masz poprostu kombinowany wahacz przez jakiegoś poprzedniego wlasciciela itd
Jak wygląda przekaźnik od klaksonu, lub gdzie dokładnie go szukać ?
rafik54321
04-05-16, 09:46
Przekaźnik jest w skrzynce bezpieczników (pod kierownicą) obok wiązki do usuwania błędów z SRS (całkiem na końcu skrzynki) :)
Przekaźnik jest w skrzynce bezpieczników (pod kierownicą) obok wiązki do usuwania błędów z SRS (całkiem na końcu skrzynki) :)
http://i.imged.pl/honda-civic-95-00-5d-puszka-skrzynka-bezpiecznikow-3291539662.jpg
mówisz o tym żółtym ? On jest chyba od szyb - tak mi się wydaje
;2702553']http://i.imged.pl/honda-civic-95-00-5d-puszka-skrzynka-bezpiecznikow-3291539662.jpg
mówisz o tym żółtym ? On jest chyba od szyb - tak mi się wydaje
Ten czorny obok żółtego :)
rafik54321
04-05-16, 13:40
http://images76.fotosik.pl/567/47ecef3daab2d6f3med.jpg
http://images76.fotosik.pl/567/47ecef3daab2d6f3med.jpg
Dokładnie, poyebało mi się, to obok instalacji zasilania SRS oraz zapłonu.
Ej pany która to jest ta "ślepa" kostka od SRS w 5d. Jest tam trochę tego żółtego przy bezpiecznikach :(
Ej pany która to jest ta "ślepa" kostka od SRS w 5d. Jest tam trochę tego żółtego przy bezpiecznikach :(
Patrząc na puszkę od przodu wpięte jest w dodatkowe wsuwane gniazdo w puszce z prawej strony na samym dole w rogu :)
rafik54321
04-05-16, 19:35
Ej pany która to jest ta "ślepa" kostka od SRS w 5d. Jest tam trochę tego żółtego przy bezpiecznikach :(
Na zdjęciu Szczur[R]'a, widzisz bezpieczniki 10A i 15A (w czarnej kostce)? To tak jak jest zdjęcie - bezpośrednio nad nim w rogu :)
to i ja zapytam,
jak wygląda przekaźnik od spryskiwaczy świateł ? gdzie jest ? : )
to i ja zapytam,
jak wygląda przekaźnik od spryskiwaczy świateł ? gdzie jest ? : )
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160505/a9f888cdf9cde109ccf5c44409469489.jpg
Przy grodzi z lewej strony pedałów.
rafik54321
06-05-16, 20:44
Głupia sprawa - przed chwilą wymieniałem tulejkę zawieszenia z przodu (bo była mooocno dowalona :P ) i teraz, auto jedzie prosto (gdy puszczę kierownicę) z tym że sama kierownica jest krzywo. Czy do ustawienia jest zbieżność? Mam uzasadnione podejrzenie że kierownica może być przestawiona na wieloklinie (po prostu takie momentami są tutaj akcje poodwalane że szkoda pisać XD). Opony raczej mam ok (podobna ilość bieżnika z wew i zew strony na przodzie - tył już gorzej).
Zastanawiam się czy dobrym pomysłem jest przesunięcie obu drążków kierowniczych w tą samą stronę o tą samą liczbę obrotów. W ten sposób teoretycznie auto powinno być prosto, ale czy to dobry pomysł? :/
Witajce
dzisiaj jade, właczam kierunek i nagle zaczyna cos smierdziec i sie dymic, myslalem ze to kable od radia ale rozebrałem wszystko i wszystko wyglada ok, patrze i nie mam swiatel mijania...
Najprawdopodobniej spalił sie włacznik swiatel bo jak sie powącha to smiedzi spalenizną ale swiatla dlugie i kierunki działają... Miał ktos taką sytacje, i nawiazując do tego głowne pytanie to czy plastik który oslania cała kolumne jest na zatrzaski? + 3 wkrety od dołu?
Tak, osłona jest na 3 złote śrubki, i musisz lekko podważać i wyjdzie w dwóch częściach.
Witam. zrobiło mi się coś takiego ze przy mocniejszym skręcie w lewo i przynajmniej 40km na liczniku z tylnego prawego koła lub jego okolic dochodzi dźwięk podobny do tego jaki wydaje tarcza ocierająca się w jednym miejscu o klocek 'przynajmniej ja tak miałem na starych tarczach przy bardzo mocnym skręcie' z tym ze z tyłu mam bębny. Na postoju bujałem prawo, lewo, góra, dół i nic. Miał tak ktoś możne kiedyś albo jakaś koncepcje na ten temat.
Jest gdzieś wątek o lince od regulacji ciepło/zimno? Coś nie mogę znaleść a nie mogę przekręcić na maxa na zimne bo odbija... Jakiś pomysł lub link?
Jest gdzieś wątek o lince od regulacji ciepło/zimno? Coś nie mogę znaleść a nie mogę przekręcić na maxa na zimne bo odbija... Jakiś pomysł lub link?
Najprostsza sprawa to weź w biały dzień wczołgaj się pod deskę od strony kierowcy i zobacz co jest powodem, tj. obserwuj co się dzieje z cięgnem od pokrętła które steruje klapką od nagrzewnicy.
Być może coś się po prostu poluzowało lub cięgno spada z mocowania, jeżeli to nie pomoże to rozebrać konsole środkową i zobaczyć w jakim stanie są zębatki od pokrętła (jest ich dwie) możliwe że ząb uszkodzony.
Jest gdzieś wątek o lince od regulacji ciepło/zimno? Coś nie mogę znaleść a nie mogę przekręcić na maxa na zimne bo odbija... Jakiś pomysł lub link?
pod kolektorem ssacym obok grodzi jest trojnik
spróbuj nim recznie pokrecic
moze pancerz linki sie gdzies uszkodzil i stoi
moze pancerz linki sie gdzies uszkodzil i stoi
Też bym na to stawiał, u mnie było tak samo że do połowy niby pokrętło chodziło a później prężyło jak by miało coś w środku puścić na amen.
Dziękuję za rady, będę przy samochodzie to sprawdzę te opcję. Na dzień dziejszy mogę powiedzieć, że jak ściągnę cięgno z bolca to chodzi ładne... Pozostaje do sprawdzenia zębatka za konsolą, rozumiem, że ona jakoś steruje nagrzewnicą w komorze silnika?
A ruszałeś mechanizmem w całym tym zespole za deską, do której idzie ta linka? Może tam coś poszło i nie puszcza linki?
Jak wyjąć tylną wycieraczkę? W sensie całe ramię
Jak wyjąć tylną wycieraczkę? W sensie całe ramię
Plastikowa zaślepka->nakrętka->zdjąć z wieloklinu, najlepiej przy uniesionej wycieraczce.
zdjąć z wieloklinu
Zazwyczaj na tym etapie dochodzimy do kalkulowania ile czasu na to tracimy, przemyślamy czy to jest aż tak nam potrzebne po 15min walki zaczynamy powoli przechodzić do etapu desperacji z czasem jest co raz gorzej i przechodzimy do etapu histerii i chęci zniszczenia czegoś. Zazwyczaj wtedy odpuszczam bo nie chce wiedzieć co jest dalej.
A tak serio to szykuj się na walke z tym gównem. Coś do penetracji by sie przydało. Oczywiście penetracji rdzy
Zazwyczaj na tym etapie dochodzimy do kalkulowania ile czasu na to tracimy, przemyślamy czy to jest aż tak nam potrzebne po 15min walki zaczynamy powoli przechodzić do etapu desperacji z czasem jest co raz gorzej i przechodzimy do etapu histerii i chęci zniszczenia czegoś. Zazwyczaj wtedy odpuszczam bo nie chce wiedzieć co jest dalej.
A tak serio to szykuj się na walke z tym gównem. Coś do penetracji by sie przydało. Oczywiście penetracji rdzy
Przy uniesionym ramieniu zdejmie z palcem w dupie xD
Przy uniesionym ramieniu zdejmie z palcem w dupie xD
No chyba ze jego pierścień przypuszcza tylko w jedną stronę to będzie problem z tym palcem xD
creative177
11-05-16, 15:12
Pany, dużo jest zabawy przy demontażu przepustnicy? Potrzebuję wymontować i wyczyścić, na ssaniu obroty stoją normalnie, a po nagrzaniu falują spadając nawet do 300-400 aż telepie całą budą. Do tego czasami przy przyśpieszaniu go przydusi. Założę się że od 19 lat nikt tam nie zaglądał.
Pany, dużo jest zabawy przy demontażu przepustnicy? Potrzebuję wymontować i wyczyścić, na ssaniu obroty stoją normalnie, a po nagrzaniu falują spadając nawet do 300-400 aż telepie całą budą. Do tego czasami przy przyśpieszaniu go przydusi. Założę się że od 19 lat nikt tam nie zaglądał.
Odkrecasz 4 śrubki, odczepiasz linkę, dwa wężyki i rurę dolotu. Wyleje się trochę płynu i uważał ma uszczelke. Przy okazji wyczyść "silniczek krokowy"
http://www.civic5g.pdg.pl/silnik.php?art=krokowiec
I fitv jak masz
creative177
11-05-16, 15:33
Nic nie zaszkodzi, jak przy okazji odepnę klemę -, a po wszystkim dam się komputerowi ustawić od nowa?
help. D16w3. Jak szybko sprawdzić czy poziom oleju w skrzyni biegów manualnej jest prawidłowy? Mam podejrzenie, że nie jest a jutro jade w trasę.. czym ewentualnie zalać ubytek ? .. Nie mam MTF Hondy ...
Powinien być stan na otworze wlewu. Włóż palec lub drut zakrzywiony zobacz gdzie poziom jak blisko do 1cm to możesz jechać, w przyszłości wymień i lej do stanu. A jak masz poziom niski to wymień, a co dolac? Jak na chwile to byle minerała nawet 15w dolej i jedzź.
Klepnięte telefonem.
chyba raczej 10w40 zamiast 15w
Tarcze hamulcowe do mb2 będa takie same jak do japońskich ej/ek?
Panowie ruda atakuje po zimie. Dam sam rade to ogarnąć czy lepiej oddać do lakiernika/blacharza? http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/a5827d9423de6cf1ea9833e42cae87aa.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/73073c869dafc2d20f8ea9b0127139ca.jpg
Tyl prawe nadkole
Tapniete z S3 LTE
mam pytanie na jaki silnik najprosciej bedzie zmienic z d14a2 na jakieś d16 w nadwoziu mb2 aby wszystko pasowalo bo planuje założyć turbo i nie chce wielu tygodni siedzieć i przerabiać
Tarcze hamulcowe do mb2 będa takie same jak do japońskich ej/ek?
Tak.
Ciekawostka: zaciski też podejdą od japońca. Sam mam u siebie od EJ9, tylko przy zamawianiu klocków był cyrk, bo zapomniałem o tym fakcie i kupiłem do seryjnej MB2 ;> Ori zacisk Lucas, od japońca Nissin. Na szczęście kolega z JDM Shop bezproblemowo wymienił.
Panowie ruda atakuje po zimie. Dam sam rade to ogarnąć czy lepiej oddać do lakiernika/blacharza? http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/a5827d9423de6cf1ea9833e42cae87aa.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/73073c869dafc2d20f8ea9b0127139ca.jpg
Tyl prawe nadkole
Tapniete z S3 LTE
Jak masz gdzie rzezbyć (czyt. masz garaż) to mozesz cos pokombinowac, szpachla nie rdzewieje :D
Nie rób sam. Nic to nie da. Chyba, że pomalujesz cały błotnik przy drzwiach i je wycieniujesz. Robiłem zaprawkę na dole tego miejsca, blisko progu porządnie i dupa. I zdjemij i wczyść te gumki kolego. Pod nimi może być jazda.
Szpachla nie zgnije, ale łapie wodę i źle robiona robota powoduje spustoszenie w jej miejscu.
Ruda na zewnatrz to wierzcholek gory lodowej. Pod tym masz pewnie juz prog do roboty i blache wewnetrzna.... sam nie ogarniesz dokladnie.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Dzięki Panowie. Ciekawi mnie tylko jakie to będą koszty jakby chciał zrobić wszystko.
Tapniete z S3 LTE
Porzadnie zrobic progi i reparaturki nadkoli to koszt powyzej 2tys...
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Nie muszą być progi zjedzone. Nie strasz chłopaka. Zdejmij dokladki i gumki. Będziesz wiedział
Panowie ruda atakuje po zimie. Dam sam rade to ogarnąć czy lepiej oddać do lakiernika/blacharza? http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/a5827d9423de6cf1ea9833e42cae87aa.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160513/73073c869dafc2d20f8ea9b0127139ca.jpg
Tyl prawe nadkole
Tapniete z S3 LTE
Sie zaczyna dopiero. Ściągaj nakładki na progi i patrz co sie dzieje pod nimi. Nie powinno być tragedii, ale lepiej zapobiegać niż zwalczać :D
Na rancie możesz liczyć na małą dziurkę. Ale wprawiony lakiernik Ci machnium zapraweczke i będziesz hepi.
http://imageshack.com/a/img924/1300/boiowJ.jpg
wymieniać szybę czy coś da się z tym zrobić ?
Wymieniać. Nic z tym nie zrobisz. Norma w angielkach.
wymieniać szybę czy coś da się z tym zrobić ?
nie tylko wymieniać samą szybę, ale znaleźć blacharza który przed wstawieniem nowej szyby ogarnie rdze na podszybiu. Bez tego nowa szyba znów pęknie w tym samym miejscu.
nie tylko wymieniać samą szybę, ale znaleźć blacharza który przed wstawieniem nowej szyby ogarnie rdze na podszybiu. Bez tego nowa szyba znów pęknie w tym samym miejscu.
Ja już jeżdżę 1.5 roku z taka Szyba ale blacharz już umówiony żeby wyspawac podszybie ;) bo poprzedni warsztat się nie sprawdził i szyba zaś pękła [emoji41]
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Hej
Niestety ja juz drugi raz mam tą samą przygodę. Jak to ktoś napisał naprawdę polecam ogarnąć rdzę pod spodem, bo ja tego nie zrobiłem i pojezdzilem na nowej szybie 1,5 roku i trach!
pozdrawiam
dziober
Nie rób sam. Nic to nie da. Chyba, że pomalujesz cały błotnik przy drzwiach i je wycieniujesz. Robiłem zaprawkę na dole tego miejsca, blisko progu porządnie i dupa. I zdjemij i wczyść te gumki kolego. Pod nimi może być jazda.
Szpachla nie zgnije, ale łapie wodę i źle robiona robota powoduje spustoszenie w jej miejscu.
Rozmawiałem jakiś czas temu z Mirkiem (Dohcvetc) z Wro o tych gumkach na nadkola. Generalnie nie polecał - bo faktycznie zbiera tam sie straszny syf i jest permanentna wilgoć jak tylko nie ma 30st na zewnątrz ..., a bez tego woda i syf grawitacyjnie sobie spływa w dół.
dziober
No ja jak pisałem - polecam pasek baranka zrobiony starannie na wzór gumek + oczywiście całe nadkola ; -) Wtedy sobie to owiewa i jest super.
Hej
Niestety ja juz drugi raz mam tą samą przygodę. Jak to ktoś napisał naprawdę polecam ogarnąć rdzę pod spodem, bo ja tego nie zrobiłem i pojezdzilem na nowej szybie 1,5 roku i trach!
pozdrawiam
dziober
Rozmawiałem jakiś czas temu z Mirkiem (Dohcvetc) z Wro o tych gumkach na nadkola. Generalnie nie polecał - bo faktycznie zbiera tam sie straszny syf i jest permanentna wilgoć jak tylko nie ma 30st na zewnątrz ..., a bez tego woda i syf grawitacyjnie sobie spływa w dół.
dziober
Sugerujesz na ten moment zerwać te gumki całkowicie?
Tapniete z S3 LTE
Sugerujesz na ten moment zerwać te gumki całkowicie?
Tapniete z S3 LTE
tak i najlepiej od razu zerknij na zgięcie błotnika od wewnątrz czy tam się ruda nie robi.
U mnie nawet robi się ruda pod chlapaczem z przodu :P Wszelkie gumki, osłonki itp. to zło.
Witam. Pytanie:
Mam civica 5d 1999 1.6 bogata wersja. jak wciskam spryskiwanie przednich szyb od razu włącza wycieraczki na 3 razy. Strasznie mnie to wkurza. Pierwszy ruch idzie na sucho - płyn nie zdąża dolecieć. Zaworek zwrotny, który zamontowałem, średnio zdaje egzamin. Miałem to samo auto w wersji 1.4 i tam tej opcji nie było. Najpierw sobie psikałem a później sam włączałem wycieraczki tak jak chciałem. Jak wyłączyć to super udogodnienie ? Ewentualnie jak usprawnić. Zaworek zwrotny obniżył ciśnienie w przewodach/dyszach a i tak nie działa zbyt super.
Zaworek taki :
http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwrotny-ukladu-pompka-spryskiwacza-i4988698874.html
Może by tak dać zamiast pompki spryskiwaczy , pompkę spryskiwaczy reflektorów czyli mocną + mgłowe ? podejdzie z vti ?
Witajcie,
Sprawa wyglada tak: jak wbije bieg lewarek lata lewo-prawo, zanurkowałem pod samochod i od dolu lewarka sprawdzilem tą tuleje i jest sztywna.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/6sBqYXer4Km0AypuS6BXqx_kx0jzxm
Pytanie brzmi co jeszcze odpowiada za sztywniść lewarka biegów, ale podejżewam ze skrzynia juz ma dosyc. Takze sprawdzę kazdą podpowiedz dot. sztywnosci lewarka biegów.
Czy spryskiwacze halogenów można w jakis sposób ustawiać / regulować?
Czy spryskiwacze halogenów można w jakis sposób ustawiać / regulować?
Jak wyglądają spryskiwacze halogenów?
Jeśli pytasz o te w zderzaku do lamp to da sie.
O widzisz, zagalopowałem się. Oczywiście chodziło o spryskiwacze lamp :) ok, a czy to jest coś na takiej zasadzie jak spryski na masce?
Jeśli pytasz o te w zderzaku do lamp to da sie. powiesz jak? :)
Pytanie brzmi co jeszcze odpowiada za sztywniść lewarka biegów
Oprócz tulejki na foto sprawdź też tulejki krzyżaka przy skrzyni na tym patyku, oraz bolec który przestrzela łączenie patyka ze skrzynią (powinien być schowany pod gumową osłoną i obejmą).
Oprócz tulejki na foto sprawdź też tulejki krzyżaka przy skrzyni na tym patyku, oraz bolec który przestrzela łączenie patyka ze skrzynią (powinien być schowany pod gumową osłoną i obejmą).
Czyli obok samego lewarka nic nie odpowiada za sztywnosc?
powiesz jak? :)
Nie wiem jak u Ciebie bylo ale u mnie ta część pryskająca jest w kształcie kulki - obracjąc ją można regulować.
Jak sweet pisze. Są regulowane, ale możliwe ze nikt tego od 18 lat nie robił.
Faktycznie jest to cos na zasadzie kulki, ale lookaty masz pewnie racje bo ani drgnie..
kurde poważnie to się da regulować :eek: kiedyś ktoś pytał o to samo to mu powiedzieli że nie się da :p
To może mieli racje bo w praktyce to jest raczej ciężki temat :P
Lukaszemko
22-05-16, 23:12
wiecie jaka uszczelka pod miskę pasuje do d14z4
oraz znacie orientacyjny koszt (same gumy) do tylnego zawieszania cukierki oem mam juz zakupione
Panowie, chce wrzucić do mojej angielki Bserie, czy razem z silnikiem potrzebuję łap z MB/MC? Czy da radę to założyć na moich seryjnych z MA? I jak z różnicą mocowań pomiędzy silniekiem b16 a b18, takie same czy niekoniecznie?
Panowie, chce wrzucić do mojej angielki Bserie, czy razem z silnikiem potrzebuję łap z MB/MC? Czy da radę to założyć na moich seryjnych z MA? I jak z różnicą mocowań pomiędzy silniekiem b16 a b18, takie same czy niekoniecznie?
Nie chce Cie wprowadzać w błąd ale chyba potrzebujesz tylko tylnej łapy z B serii z mb6\mc2\eg6
Ewentualnie z ek4 też podejdzie?
Ewentualnie z ek4 też podejdzie?
Nie, w ek4 ta tylna łapa jest całkowicie inna :)
To jest tak że jak masz swap z 3d (powiedzmy b16a2) i chcesz go wsadzić do 5d lub 5gena to potrzebujesz tej poduszki z eg6 lub mb6\mc2, a jak byś miał b16a2 z 5gena to wszystko powinno podejść P&P. Jeżeli coś pojebałem to zlinczujcie mnie
A te boczne łapy np z b16 podejdą do 5D? Dzięki za odpowiedz bo juz mi sie powoli rozjasnia temat :-)
W którym miejscu mogę najłatwiej wpiąć się w kable od lampki sufitowej? Chcę zrobić dodatkowe oświetlenie wnętrza podpięte pod lampkę sufitową ale nie chcę gmerać w plątaninie kabli pod deską rozdzielczą...
Ja jak miałem zdjętą podsufitkę to wpinałem się nad miejscem kierowcy na górze słupka.
Zależy gdzie chcesz umieścić dodatkowe świetlenie.
Ja wykorzystałem wymianę podsufitki, kabel od lampki biegnie jak na zdjęciu do lewego narożnika i dalej w dół słupka A.
http://images76.fotosik.pl/621/bd576d2f171736b5gen.jpg
Pociągnąłem go wzdłuż lewej górnej krawędzi/wzmocnienia do tyłu, zdjęcia efektu końcowego masz na 33-34 stronie mojego tematu
halo, pomocy ;)
Mam civica 5d 1999 1.6 bogata wersja. jak wciskam spryskiwanie przednich szyb od razu włącza wycieraczki na 3 razy. Strasznie mnie to wkurza. Pierwszy ruch idzie na sucho - płyn nie zdąża dolecieć. Zaworek zwrotny, który zamontowałem, średnio zdaje egzamin. Miałem to samo auto w wersji 1.4 i tam tej opcji nie było. Najpierw sobie psikałem a później sam włączałem wycieraczki tak jak chciałem. Jak wyłączyć to super udogodnienie ? Ewentualnie jak usprawnić. Zaworek zwrotny obniżył ciśnienie w przewodach/dyszach a i tak nie działa zbyt super.
Zaworek taki :
http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwro...988698874.html
Może by tak dać zamiast pompki spryskiwaczy , pompkę spryskiwaczy reflektorów czyli mocną + mgłowe ? podejdzie z vti ?
Turbodymomen
24-05-16, 13:59
Hej. Czy mts v3/v4 pasuje do Aerodecka 2000r.? Podejdzie z montazem? Potrzebne PILNE info!! Z gory dziekuje! :)
Hej. Czy mts v3/v4 pasuje do Aerodecka 2000r.? Podejdzie z montazem? Potrzebne PILNE info!! Z gory dziekuje! :)
Podejdzie, tylko zwróć uwagę, że mts jest robiony pod znacznie lżejsze auta.
Pamiętaj że jak zdejmiesz pod sufitke to bym polecał nową założyć. Bo w 6gen to często był problem z odklejaniem. Więc po ingerencji możesz mieć kłopot
Turbodymomen
24-05-16, 14:15
To co polecasz? Potrzebuję szybko coś zamówić w dobrej kasie.
To co polecasz? Potrzebuję szybko coś zamówić w dobrej kasie.
Dedykowane sprężyny, tak żeby tył miał nośność ponad 800kg.
Panowie potrzebuje wymiarów łożyska przedniego koła do mb6, chce zamówić w intercarsie może ktoś kupował i da jakiś konkretny numer części? potrzebuje do jutrzejszego południa ogarnąć to więc potrzebuje jakiś informacji z góry dzieki:)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
www.japancars.ru wpisujesz Vin i masz wszystko rozpisane do ostatniej śrubki
Witajcie
Korzystał ktos z tego bajeru http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5328829757&ref=last-visited
Sprawdza się?
Rok temu nabiłem klime i uzyłem 2 razy z czego drugi raz juz nie chłodziła, i chcialem sprawdzic moze bedzie widać gdzie jest nieszczelnosc oczywiscie jezeli dali ten barwnik. Warto kupowac to?
No i druga rzecz założmy ze jest to skraplacz i jak sam bym wymienil to czy odrazu mozna nabiac klime?
P.S
Po jakim czasie leci chłod jak włączycie klimatyzacje u siebie i czy obieg zamkniety (wewnetrzny- ten przycisk obok włacznika klimatyzacji) jest wymagany zeby zadziałala klimatyzajca?
Jedź do warsztatu, sprawdzą czy masz czynnik w układzie, mogło go ubyć np w 50% i klimatyzacja wtedy się nie włączy. Sprawdzą od razu gdzie jest problem, chyba, że był dodany kontrast to możesz szukać wycieku na własną rękę. Jeżeli jest duży zauważysz go nawet bez lampki UV, miejsce będzie zaolejone/brudne/tłuste.
Obieg wewnętrzny podnosi wydajność chłodzenia, między innymi dlatego, że przez skraplacz przechodzi już częściowo schłodzone powietrze, a nie gorące z zewnątrz.
Mial ktoś kiedyś taki problem ze po wymianie uszczelki pod glowica silnik zaczal brać olej?
Chodzi o d14a8
Mial ktoś kiedyś taki problem ze po wymianie uszczelki pod glowica silnik zaczal brać olej?
Chodzi o d14a8
MajkFoto.
Podobno w hondzie przy upg wymienia się pierścienie xD
MajkFoto.
Podobno w hondzie przy upg wymienia się pierścienie xD
Uszczelniacze, prowadnicę i panewki też ale jak podliczysz to lepiej d16 do remontu i tak do za*****ia aż skończysz na k24 z 4x4 :D
Mial ktoś kiedyś taki problem ze po wymianie uszczelki pod glowica silnik zaczal brać olej?
Bywają takie historie. Silnik się nie przegrzał przy okazji tej uszczelki?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160526/a6b4866b1e716f3532234b85ea1d0c62.jpg
Co to jest i do czego służy?
bochen.gfc
26-05-16, 19:55
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160526/a6b4866b1e716f3532234b85ea1d0c62.jpg
Co to jest i do czego służy?
A są na tym jakieś numery albo inne oznaczenia?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160526/a6b4866b1e716f3532234b85ea1d0c62.jpg
Co to jest i do czego służy?
To jest guano od ORI centralnego i alarmu. Przynajmniej u mnie jest takie coś w mb6, w tym czarnym gównie masz takie dwa cycki które po wcisnieciu zamykaja i uzbrajają alarm lub otwierają o rozbrajają.
To jest guano od ORI centralnego i alarmu. Przynajmniej u mnie jest takie coś w mb6, w tym czarnym gównie masz takie dwa cycki które po wcisnieciu zamykaja i uzbrajają alarm lub otwierają o rozbrajają.
To chyba będzie to, bo występuje tylko razem z ori zdalnym zamkiem.
Dzięki :0
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.