Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
rafik54321
06-09-16, 21:59
Zależy jaką masz nakrętkę i jaki masz sworzeń. Jeśli masz ten na zawleczkę to dokręcasz normalnie (tak jakby zawleczki wgl nie było), to nie znaczy że na chama do końca! Potem dociągasz tylko tyle aby można było przełożyć zawleczkę.
Pytasz jakie śruby, ale co konkretnie? Twardość? Min 10.9 . Skok gwintu? Chyba M10x1.25 , ale nie jestem pewny. Długość. To możesz zmierzyć nawet bez rozbierania auta...
bartek_levis
08-09-16, 12:19
w manualu masz podany moment z jakim należy dokręcić nakrętkę na sworzniu 39-47 Nm i tego się najlepiej trzymać zawleczka jest tylko zabezpieczeniem i ma drugorzędne znaczenie, drugiego pytania nie rozumiem jw...
Po zgłaszaniu silnika syczy spod maski w okolicach serwa.
Czytałem cos o jakimś zaworze od podcisnienia, na wężu między ssakiem, a serwem.
U mnie jest tylko wąż. Namacalnie nigdzie wycieku nie czuć. Co to może oznaczac i gdzie to kupic
;) Narazie na pedale hamulca nie czuc różnicy, ani hamowanie nie osłabło.
U mnie jakaś guma w pompie hamulcowej miała mała dziurkę, zestaw naprawczy z autofren za 20 zł załatwia sprawę, tylko trzeba po fotkach dobierać, bo nie ma stricte do Civica. Tak czy inaczej musisz servo rozbebeszyć, żeby zobaczyć która gumka puszcza.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
rafik54321
09-09-16, 13:22
Po zgłaszaniu silnika syczy spod maski w okolicach serwa.
Czytałem cos o jakimś zaworze od podcisnienia, na wężu między ssakiem, a serwem.
U mnie jest tylko wąż. Namacalnie nigdzie wycieku nie czuć. Co to może oznaczac i gdzie to kupic
;) Narazie na pedale hamulca nie czuc różnicy, ani hamowanie nie osłabło.
Spróbuj zdjąć wąż od podciśnienia z serwa. Zatkaj ten wąż czymś (bo ci obroty silnika strzelą ostro w górę). Zgaś go i nasłuchuj syku. Jak nie będzie to siada serwo samo w sobie. Choć możliwe że po prostu wąż ci sparciał :P
Mamy dzisiaj upał, stoję na światłach i zauważyłem że wskazówka od temperatury płynu wzrosła do połowy - szybko odpaliłem nawiew z grzaniem na max, po chwili temperatura spadła do tej 1/3 skali. Podejrzewam że po prostu chłodnica nie wyrabia na tym upale. Co mogę z tym zrobić?
Chyba raczej plynu chlodniczego. Nie widzę tu nic nie normalnego. Pytanie co by było gdybyś nawiewu nie włączył. Sprawdź następnym razem
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
na 99.99% czujnik wentylatora, sprawdź czy się załącza gdy temp rośnie, w hondzie temp ma być na 1/3 skali nie zależnie od warunków a wskazowka nie może ani drgnac
Ten czujnik jest do kupienia pewnie tylko w ASO?
Ten czujnik jest do kupienia pewnie tylko w ASO?
na każdym szrocie, na allegro, na forumowej giełdzie
na 99.99% czujnik wentylatora, sprawdź czy się załącza gdy temp rośnie, w hondzie temp ma być na 1/3 skali nie zależnie od warunków a wskazowka nie może ani drgnac
Chyba masz rację. Odpaliłem go teraz na postoju i czekam aż się nagrzeje. Temperatura wskoczyła do połowy a wentylator nie włączył się ani razu...
;2746269']na każdym szrocie, na allegro, na forumowej giełdzie
Ok, no to muszę poszukać co i jak bo nie interesowałem się nigdy tym tematem.
Dzięki za pomoc.
Spróbuj zdjąć wąż od podciśnienia z serwa. Zatkaj ten wąż czymś (bo ci obroty silnika strzelą ostro w górę). Zgaś go i nasłuchuj syku. Jak nie będzie to siada serwo samo w sobie. Choć możliwe że po prostu wąż ci sparciał :P
A w serwie zostawc niezaslepione, czy tez zatkac?
Mam rozumieć, ze zestawy naprawcze sa dostepne do pmpy jak i serwa? Urządzając może niektóre propozycje :p
to od ATR czy prelude nie bede zakładał ;) bo auto będzie na sell w 2017 także jak najwięcej serii i możliwie jak najmniej niepotrzebnych inwestycji.
rafik54321
09-09-16, 15:19
W serwie ten otwór możesz zaślepić - to bez znaczenia.
Nie wiem czy są zestawy naprawcze do serwa hamulcowego i czy wgl regeneracja jest możliwa. Często można kupić używane serwo za małe pieniądze. Ale pamiętaj że serwo od EJ nie jest takie samo jak od MB.
Ok, no to muszę poszukać co i jak bo nie interesowałem się nigdy tym tematem.
używanych bym nie ryzykował, ni wiadomo ile pożyją a za 40-50 możesz mieć nowy zamiennik ale z doświadczenia wiem że czasami potrafią nie działać od nowości a czasami podziałają rok, najpewniej będzie zadzwonić lub napisać do www.haparts.pl i zapytać o ten czujnik, do czasu aż nie kupisz nowego, zewrzyj dwa piny w kostce od czujnika, żeby wentylator działał cały czas, szkoda ryzykować uszkodznie uszczelki pod głowicą. czujnik znajduje się pod aparatem zapłonowym, taka (chyba) brązowa kostka na śrubie 22 na obudowie termostatu
A czy to nie jest nr 13 na tym schemacie? http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18659&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.4IS&nplblk=E__1500
Pod układem zapłonowym jest chyba czujnik wskaźnika temperatury płyny chłodzącego, a ten nr. 13 to jest włącznik wentylatora reagujący na temperaturę.
W serwie ten otwór możesz zaślepić - to bez znaczenia.
Nie wiem czy są zestawy naprawcze do serwa hamulcowego i czy wgl regeneracja jest możliwa. Często można kupić używane serwo za małe pieniądze. Ale pamiętaj że serwo od EJ nie jest takie samo jak od MB.
Po zdjęciu węża serwo przestaje działać. Pedał hamulca robi się mega twardy. Nie syczy, ale przestaje działać, więc słabo.
W mb mamy heble systemu Lucas, także coś tam ogarniam. Trzeba rozebrać serwo i pompe, żeby mieć pewność skąd ucieka podciśnienie?
Nie chce mi się tego robić, ale skoro trzeba zrobić, żeby sprawdzić to nie ma co marudzić ;)
Innej opcji, żeby wiedzieć, która uszczelkę wymienić chyba nie ma.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
rafik54321
11-09-16, 00:17
Po zdjęciu węża serwo przestaje działać. Pedał hamulca robi się mega twardy. Nie syczy, ale przestaje działać, więc słabo.
W mb mamy heble systemu Lucas, także coś tam ogarniam. Trzeba rozebrać serwo i pompe, żeby mieć pewność skąd ucieka podciśnienie?
Nie chce mi się tego robić, ale skoro trzeba zrobić, żeby sprawdzić to nie ma co marudzić ;)
Pompa nie ma nic wspólnego z podciśnieniem. Więc to serwo samo w sobie jest walnięte. To że pedał ci wchodzi ciężko po odpięciu serwa, to norma (przecież po to jest serwo żeby chodziło lżej).
Tak, ale trzeba rozebrać serwo, żeby wiedzieć co wymienić. Innej drogi nie ma, chyba, że wymiana na inne.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
witam do czego to służy to jajko w podswitleniu podsufitki :) zdj podglądowe
http://i.imged.pl/honda-civic-vi-95-00-5d-lampka-podsufitki-kabiny-3555323303.jpg
nadmienienie nie miałem tego fabrycznie... wymontowałem na szrocie z wiązka za parę groszy i zastapiło mi zaślepkę
Podczerwień od oryginalnego zdalnego centralnego zamka.
mam orginalny z alarmem centralny i nie mialem tego bajeru :) ale dzieki za podpowiedz ;)
rafik54321
11-09-16, 15:23
Z tym że wątpię by serwo wgl dało się rozebrać :/ (w manualu nie ma żadnych danych odnośnie tego, a jest wyraźny zapis że serwo z jakąkolwiek usterką należy wymienić jako kompletny element) . Z tego co pamiętam jest to element nierozbieralny i podlega wymianie w całości. A jeśli używane serwo kosztuje 20zł to na prawdę chce ci się bawić w rozbieranie? Bo nowego serwa chyba nawet nie dostaniesz, a jeśli już to jak mniemam za chore pieniądze.
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na styku pompa-serwo jest taka szeroka uszczelka, u mnie ona miała małe przetarcie. Jeśli zestaw naprawczy kosztuje 20 zł to myślę, że warto. Z używką też może być różnie.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
rafik54321
11-09-16, 16:20
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba na styku pompa-serwo jest taka szeroka uszczelka, u mnie ona miała małe przetarcie. Jeśli zestaw naprawczy kosztuje 20 zł to myślę, że warto. Z używką też może być różnie.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
W takim razie powodzenia w regeneracji :) .
W sumie wpadł mi dziwny pomysł i nie mam pojęcia czy zadziała, ale chyba nie zaszkodzi. Pokryć serwo jakąś pianą i zobaczyć gdzie będzie ją zaciągać do wewnątrz...
Jak nieszczelność jest spora, to powinno być widać...
To ja tylko jeszcze dorzucę obrazek z manuala, zaznaczona na czerwono uszczelka u mnie przepuszczała, co objawiało się właśnie syczeniem z okolic serva.
obrazek (https://drive.google.com/open?id=0B3S6YckYkK3XOXRybXpmR2cwdTg)
Pomysł z pianą też dobry, ale nie wydaje mi się, żeby sama puszka się rozszczelniła, tam raczej korozja nie zagląda :).
przymierzam się do wymiany płynu w MB2 jaki powinienem wlać, jesli nie ten oryginalny hondy, to g11/g12/g13 ? obecny ma kolor szaro-zielony
rafik54321
12-09-16, 09:12
przymierzam się do wymiany płynu w MB2 jaki powinienem wlać, jesli nie ten oryginalny hondy, to g11/g12/g13 ? obecny ma kolor szaro-zielony
Ja wlałem taki http://image.slidesharecdn.com/nowoczesnyiuniwersalnyplyndochlodnick2kulerlonglif egotowydouzycia-110510140151-phpapp02/95/nowoczesny-i-uniwersalny-pyn-do-chodnic-k2-kuler-long-life-gotowy-do-uycia-2-638.jpg?cb=1453798505 . Silnik nie padł :)
bochen.gfc
12-09-16, 11:34
Czy puszka filtra w mb6 jest taka sama jak w mb2?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Czy puszka filtra w mb6 jest taka sama jak w mb2?
Sama puszka jest identyczna, natomiast rura dolotowa jest w VTi trochę grubsza ze względu na większą przepustnicę.
Czy kupować tą z VTi pewnie rozmyślasz, moim zdaniem nie warto, lepiej rurę dać z pcv :D
bochen.gfc
12-09-16, 14:14
Nie... Jest wkladka KN do kupienia z MB6... I tylko po to ta informacja mi potrzebna.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Czy spryskiwacze lamp mają swój indywidualny bezpiecznik?
bochen.gfc
12-09-16, 20:53
Przez przypadek zrobilem zwarcie przewodów w jednym halogenie. Wyciągnąłem go bo przestał świecić i po tym zwarciu zaden już nie pali. Na skrzynce bezpiecznikow pole od halogenow mam puste i teraz pytanie... Ktory bezpiecznik mógł trafic szlak???
Aktualizacja:
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. Wszystkie sa w porządku. Mogłem uszkodzić włącznik w kabinie?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Zależy jak masz podłączone. Jak akcesoryjna wiązka to są tam dwa bezpieczniki.
bochen.gfc
12-09-16, 22:32
Zależy jak masz podłączone. Jak akcesoryjna wiązka to są tam dwa bezpieczniki.
Ciężka sprawa.... Wiązka idze z lewej strony pod reflektorem a potem jest rozgałęzienie na lewy i prawy. Wg książki nr 7 to bezpiecznik od halogenów. U mnie jest wolne pole bez bezpiecznika. Jedyne co mogło ****ąć to chyba ten włącznik. Innych bezpieczników po prostu chyba nie ma. Na wiązce też ich nie ma.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Nie masz bezpiecznika bo masz dokładane halogeny. Jest dodatkowa wiązka gdzieś koło skrzynki bezpieczników i na niej są bepieczniki.
bochen.gfc
12-09-16, 23:24
Nie masz bezpiecznika bo masz dokładane halogeny. Jest dodatkowa wiązka gdzieś koło skrzynki bezpieczników i na niej są bepieczniki.
A teraz weź to kurde znajdź....
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
A teraz weź to kurde znajdź....
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Przecież to nie *****a szafa do Narni...
bochen.gfc
13-09-16, 08:18
Przecież to nie *****a szafa do Narni...
Wczoraj już skapitulowałem. Za późno na szukanie po kablach. Dzisiaj spróbuję to ogarnąć za dnia po robocie. Na poprawę humoru chociaż dokładkę z powrotem założyłem.
Czy poduszki silnika i skrzyni biegow dla angielki sa takie same dla wszystkich wersji silnikowych?
Mamy dzisiaj upał, stoję na światłach i zauważyłem że wskazówka od temperatury płynu wzrosła do połowy - szybko odpaliłem nawiew z grzaniem na max, po chwili temperatura spadła do tej 1/3 skali. Podejrzewam że po prostu chłodnica nie wyrabia na tym upale. Co mogę z tym zrobić?
Oprócz termowłącznika wentylatora miałem do wymiany również termostat. Teraz działa, trzyma temperaturę.
Czy poduszki silnika i skrzyni biegow dla angielki sa takie same dla wszystkich wersji silnikowych?
I czy pasują z 5 gena jak by ktoś wiedział :D Bo oczywiście do 5d w IC nic nie ma a do 5 gena mamy każdy rodzaj ^^
Panowie czy nowe głośniki na dystansie z MDFu, trzeba jakoś osłonić od wody czy mogą być po prostu włożone i nic się nie stanie?
Trzy lata temu montowałem głośniki i ich nie osłaniałem. Grają cały czas. Jedyna przygoda, to zaśniedziały styki.
Mozesz zrobic daszki nad glosnikiem. Ja mialem bez daszkow i nie bylo problemow.
Jak tak mówicie to nie rozbieram znowu tego ; )
bochen.gfc
16-09-16, 19:49
Poleci ktoś dobry wosk, który pozostawi efekt "wet look"?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Z poorboys napewno natty red lub dodo juice supernatural i purple haze pro :-D
bochen.gfc
16-09-16, 21:06
Z poorboys napewno natty red lub dodo juice supernatural i purple haze pro :-D
Miałeś któryś z nich? Jakaś opinia?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
ja polecam softa99 mirror shine :)
Mialem poorboysa natty red i robi bardzo ladny wet look, z tym ze jest nie trwaly max 2 miesiace i jest to wosk raczej na lato. Fajnie pachnie taka guma balonowa, miekki, nie brudzi plastikow, latwo mozna spolerowac no i zapycha mikrofibre. Jesli ma to byc na zime to jak kolega napisal soft99, ladnie podbija kolor, trwaly i daje bardzo dlugie zabezpieczenie. Najwazniejsze to przgotowanie lakieru czyli dekontaminacja lakieru, glinka, cleaner, glaze lub ipa i wax B-)
ee, mi mirror shine trzyma się max 2-2.5 miesiąca i to w dodatku jeśli przed woskiem kladlem cleaner, więc trwałym bym go nie nazwal, teraz testuje mirror shine w plynie, producent pisze że ma trzymać do 9 miesiecy, sprzedawca mowil że realnie sa to max 3 miesiace, za to połysk jest naprawdę fajny :)
A sorki soft99 mirror shine to faktycznie tak jak piszesz.
Chodzilo mi o soft99 fusso coat.
eldo, jak sprawdzić czy pobór oleju w D14A8 wynika z uszczelniaczy zaworowych?
bochen.gfc
18-09-16, 20:35
Wie ktos czy kiera z s2000 podejdzie do mb?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160918/962222cde7ced0ab28a2642f8298bda0.jpg
pewnie bez naby się nie obędzie
Jak stoję na luzie i chcę utrzymać obroty np. 2000 rpm, to obroty falują mi do góry o jakieś 100-200 rpm, co może być przyczyną?
rafik54321
18-09-16, 22:21
Jak stoję na luzie i chcę utrzymać obroty np. 2000 rpm, to obroty falują mi do góry o jakieś 100-200 rpm, co może być przyczyną?
Zapchany silniczek krokowy, względnie coś z zapłonem (przewody lub świece).
Jak stoję na luzie i chcę utrzymać obroty np. 2000 rpm, to obroty falują mi do góry o jakieś 100-200 rpm, co może być przyczyną?
tak ma być, nic złego się nie dzieje
Zapchany silniczek krokowy, względnie coś z zapłonem (przewody lub świece).
silniczek krokowy pracuje tylko przy zamkniętej przepustnicy, jerdenk pisze o sytuacji kiedy wciska do 2000rpm
eldo, jak sprawdzić czy pobór oleju w D14A8 wynika z uszczelniaczy zaworowych?
Zwykle (choć nie zawsze) jest tak, że jeśli na krótkich trasach zjada sporo oleju, zaś jadąc długą trasę ubytek oleju jest symboliczny lub nie ma go wcale to mogę być uszczelniacze, jeśli zaś przy spokojniej jeździe zjada mało oleju zaś przy ostrej już dużo to pierścienie.
jak sprawdzić czy pobór oleju w D14A8 wynika z uszczelniaczy zaworowych?
Puszcza chmurki z wydechu w jakichś okolicznościach? Powiedz ile bierze oleju, bo znaczne ubytki nie będą wyłącznie przez uszczelniacze i zwykle sama ich wymiana da jedynie niewielką poprawę.
Były akcesoryjne kołpaki 15" 4x100 do naszych civików? Jeśli tak, to jak wyglądały?
Do naszych 5D na pewno nie było akcesoryjnych kołpaków 15 ; -) Nigdy z takimi oponami nie wychodziło to auto ; D
Do naszych 5D na pewno nie było akcesoryjnych kołpaków 15 ; -) Nigdy z takimi oponami nie wychodziło to auto ; D
Wychodziło, ale na alu :0
Czy przy wymianie świec zalecana jest również wymiana przewodów wn?
rafik54321
21-09-16, 07:25
Czy przy wymianie świec zalecana jest również wymiana przewodów wn?
Raczej odwrotnie - jak wymieniasz przewody WN to zaleca się wymianę świec. Dopuszczalna jest wymiana samych świec jeśli stan przewodów nie budzi zastrzeżeń.
No ja mam w zamiarze wymianę świec to przewodów nie będę ruszał na razie :) dzięki za pomoc :)
rafik54321
21-09-16, 08:39
No ja mam w zamiarze wymianę świec to przewodów nie będę ruszał na razie :) dzięki za pomoc :)
Ale przewody sprawdź. Rezystencję oraz ewentualne przebicia izolacji.
Może ktoś się wypowiedzieć na temat zamienników lamp depo? Jak są wykonane? Jak ze spasem? Czy się je rozkleić jak oem lampy?
Może ktoś się wypowiedzieć na temat zamienników lamp depo? Jak są wykonane? Jak ze spasem? Czy się je rozkleić jak oem lampy?
Ja ze spasowaniem nie mialem problemu, ale jedna lampa po 2 tygodniach zaczęła parowac...
Rozklejać nie próbowałem...
Chce zmienić przód z przed lifta na lifta, co będę potrzebował (oprócz blotników,zderzaka maski, lamp) na co uważać, i mniej więcej koszt takiej przekładki bez lakierowania, gdzie szukać części?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Chce zmienić przód z przed lifta na lifta, co będę potrzebował (oprócz blotników,zderzaka maski, lamp) na co uważać, i mniej więcej koszt takiej przekładki bez lakierowania, gdzie szukać części?
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Pas przedni do tego, tylko kompletny z tymi pierdołami przykręcanymi pod lamy.
Czy wahacze górne ze sworzniami są takie same w ek4 jak w naszych 5d?
Nie, inny sposób mocowania w kielichu.
depo dobrze leżą, ek ma inne wachacze gorne niz mb
Czy wahacze górne ze sworzniami są takie same w ek4 jak w naszych 5d?
Jak dobrze pamiętam to w angielkach górne z przodu idą takie jak w 5 gen. Ale to musiałbyś się gdzieś upewnić.
Wiem na pewno, że jak sprzedają górny regulowany wahacz do jajka (5gen), to dopisane też że do angielek pasują.
Może ktoś się wypowiedzieć na temat zamienników lamp depo? Jak są wykonane? Jak ze spasem? Czy się je rozkleić jak oem lampy?
DEPO są całkiem dobrej jakości zamiennikami. Parowały mi przez chwilę po założeniu, teraz nic się z nimi nie dzieje (a minęły już chyba ze 3 lata).
Spasowanie nie jest tragiczne, aczkolwiek mogłoby być lepsze, idealnie nie jest.
Po podsumowaniu + i - wychodzą jednak na +.
Jak dałem depo za żólte i zmęczone carello to gęba mi się w nocy cały czas cieszy ; D Warte tej kasy a na allegro to dorwania po 180 zł sztuka.
Okej, dzięki wielkie za odpowiedzi i pomoc :)
Witam
Ma ktos namiary na nowy koncowy tlumik MB6 VTI (Walker,Bosal itd)
Lub numer OEM,Walkera,Bosala itp.
Witam
Ma ktos namiary na nowy koncowy tlumik MB6 VTI (Walker,Bosal itd)
Lub numer OEM,Walkera,Bosala itp.
Mi się nie udało znaleźć :( chyba nie dostaniesz zamiennika w Polszy
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
28-09-16, 08:36
nr oem tłumika mb6: 18307-ST3-E70
Podpowie ktoś numer oem rozpórki z Vti Mb6 bo nie mogę znaleźć:)
Podpowie ktoś numer oem rozpórki z Vti Mb6 bo nie mogę znaleźć:)
OEM rozpórka: 74300-SR3-010
Numer 26 na tej stronie: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18323,18324,18325,18326,18327,18328&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.8VTI&nplblk=B__2710
Panowie pilna sprawa, nie mogę dokupić błotnika do mojego przedlifta. Czy błotnik poliftowy różni się tylko przy lampie? Da się to jakoś przerobić? Blacharz to ogarnie?
Da się, ale będzie szczelina przy lampie. Jak będziesz malował to można przyspawać kawałek blachy i szpachlą wyrównać. Można ją zakryć jakimś gumowym paskiem. Generalnie rzeźba. Poszukaj od Rovera.
w tym od rovera też będzie rzeźba, jeszcze większa
OEM rozpórka: 74300-SR3-010
Numer 26 na tej stronie: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18323,18324,18325,18326,18327,18328&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.8VTI&nplblk=B__2710
Dzieki[emoji1]
Wysłane z mojego Lenovo A806 przy użyciu Tapatalka
Panowie pilna sprawa, nie mogę dokupić błotnika do mojego przedlifta. Czy błotnik poliftowy różni się tylko przy lampie? Da się to jakoś przerobić? Blacharz to ogarnie?
Zadzwoń na numer z tego ogłoszenia:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-civic-1-6-115km-d16y3-CID5-IDg81l1.html#9a1d89cc6d
Mieli na złomie takiego civica, może błotniki zostały.
Ogarnąłem już graty, dzięki za pomoc :)
Turbodymomen
30-09-16, 15:12
Witam Was.
Słuchajcie, mam kilka pytań dotyczących Aerodecka 2000r.
1. Założony ma gwint MTS V3 – nowiutki. Tył usiadł ładnie, jest na „maksa” podniesiony,ale siedzi niziutko. Przód obniżony,ale wyżej niż tył i nie można opuścić niżej,bo robi się negatyw i zżera opony (jeden kpl już padł). Jest jakiś patent na opuszczenie Aero na gwincie tak,aby kółka były prosto? Czy wahacze regulowane np. coś tu dadzą?
2. Od czasu do czasu zaświeca się i gaśnie kontrolka oleju. Olej wymieniany zaraz po kupnie, czyli jakieś niecałe 4-5 tys km temu. Z czego to wynika? Zaczyna brakować? :/
3. Wspomaganie chodzi dość ciężko. Każde Aero tak ma? Mam porównanie,bo mam drugą Hanię Vhg HB i tam chodzi leciutko jak piórko. Wiem,że Aero jest cięższe dużo i to kobyłka,ale różnica jest spora. Czy może to wynikać z negatywu,który robi się przez gwint?
Będę wdzięczna za info co myślicie :)
bartek_levis
30-09-16, 15:19
ad2 sprawdz ciśnienie oleju, może padł czujnik a może pompa oleju i zaraz silnik się skończy
ad3 wspomaganie modelowa nie ma rewelacji ja po przesiadce z EG5 też byłem zaskoczony teraz nie zwracam już uwagi ale w kilku aero sprawdzałem i jest podobnie
ad1 gwint jest standardowo przeznaczony do lżejszych civiców, nawet w zwykłej angielce tył siedzi sporo niżej niż przód (bo cięższy). Co do pochylenia koła z przodu, to trzeba by górny wahacz regulowany (ponoć od jajka pasują, bo w japońskich 6genach są inne).
ad2 również polecam sprawdzić ciśnienie oleju, żeby potem słupka nie szukać jak będzie za słabe smarowanie panewek.
ad3 niestety tak to działa, taka konstrukcja.
Siema . Mam szybie pytanko posiadam dwa civic-ki jeden to dawca drugi to samochód który szykuje na pod kjs i tp , ale do rzeczy . Moje pytanie polega na tym że mam pewien problem chce przełożyć kompy w jednej Hance jest komp oraz wiązka od seryjnego 1.4 czysta benzyna w drugej zaś jest gaz i jest komp od 1.6 którego chce przełożyć i teraz tak czy ciężko będzie zrobić swapa wiązki ? bo znajomy mówi ze w tej z gazem jest po rzeźbiona ta wiązka .
Witam Was.
Słuchajcie, mam kilka pytań dotyczących Aerodecka 2000r.
1. Założony ma gwint MTS V3 – nowiutki. Tył usiadł ładnie, jest na „maksa” podniesiony,ale siedzi niziutko. Przód obniżony,ale wyżej niż tył i nie można opuścić niżej,bo robi się negatyw i zżera opony (jeden kpl już padł). Jest jakiś patent na opuszczenie Aero na gwincie tak,aby kółka były prosto? Czy wahacze regulowane np. coś tu dadzą?
2. Od czasu do czasu zaświeca się i gaśnie kontrolka oleju. Olej wymieniany zaraz po kupnie, czyli jakieś niecałe 4-5 tys km temu. Z czego to wynika? Zaczyna brakować? :/
3. Wspomaganie chodzi dość ciężko. Każde Aero tak ma? Mam porównanie,bo mam drugą Hanię Vhg HB i tam chodzi leciutko jak piórko. Wiem,że Aero jest cięższe dużo i to kobyłka,ale różnica jest spora. Czy może to wynikać z negatywu,który robi się przez gwint?
Będę wdzięczna za info co myślicie :)
ad1. Z przodu nie powinien Ci się zrobić negatyw, a jak już to bardzo delikatny. Tobie pewnie chodzi o tył, tak na tył tylko wahacze górne regulowane żeby to wyprostować, ale nie wiem jakie pasują.
podobny temat: http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?260711-Na-gwincie-KW-lewy-tyl-siedzi-duzo-nizej-niz-prawy-aero-vti
Turbodymomen
03-10-16, 10:45
dejwid - chodzi mi o przód. Z tyłu jest OK. Z przodu robi się negatyw. Jak z przodu postawić ją prosto? W moim Scracie (VIg hb) na MTSie stoi równiutko nawet na najniższym położeniu. Czy to zasługa dużej wagi Aero?
Pomóżcie plis,bo zwariuje :(
Przód w aero waży tyle samo co i w każdym innym MB. U mnie negatyw tylko minimalny się robił na mts-ie, ale ja znowu nie skręcałem tak mocno.
Turbodymomen
03-10-16, 11:15
No u mnie tył jest skręcony tyle ile się dało w górę, a i tak jest nisko. Przód na tyle skręcony,aby dalej się negatyw nie robił. Foto poniżej na maska niska na kołach ze Scrata (tutaj zżarło opony) i aktualnie. Nie wiem czy widać co i jak:
http://images83.fotosik.pl/53/c879038d76ad4a79med.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/c879038d76ad4a79)
http://images83.fotosik.pl/53/6e37ae13187d6f6bmed.jpg (http://www.fotosik.pl/zdjecie/6e37ae13187d6f6b)
Nie da się ani podwyższyć już tyłu, ani obniżyć przodu :(
No ja miałem podobnie ustawione z przodu co ty na drugim zdjęciu i opon nie zjadało.
Turbodymomen
03-10-16, 12:34
Zbieżność była robiona, a opony nadal dostają pod tyłku. Zastanawiam się jak to ugryźć :(
na tych fotkach w ogóle nie widać żebyś miał negatyw... zrób jakieś lepsze foty tego + napisz jakie masz oponki i jakie felgi rozmiar szerokość et
Panowie i Panie :) serwo z pompa z preludy 1" Podchodzi p&p czy przewody trzeba przerabiać do pompy?
Bo jak mam za 70zl kupić same serwo z Mb2 to wolę kusterowi dać zrobić :)
Panowie i Panie :) serwo z pompa z preludy 1" Podchodzi p&p czy przewody trzeba przerabiać do pompy?
Bo jak mam za 70zl kupić same serwo z Mb2 to wolę kusterowi dać zrobić :)
Za 50zł to CI oddam serwo z mb2 razem z pompą 15/16 :D
Jak pewne, że sprawne? to czemu nie. Jeszcze zależy ile wysyłka.
Panowie, czy da sie z tą ramką coś zrobic, żeby była wyglądała? http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161004/49f817f631552bb58de15648d01927ce.jpg
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Panowie, czy da sie z tą ramką coś zrobic, żeby była wyglądała?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
niestety nie, ten typ tak ma.
Panowie, czy da sie z tą ramką coś zrobic, żeby była wyglądała? http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161004/49f817f631552bb58de15648d01927ce.jpg
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Da się, rozłóż i złóż jeszcze raz, choć dość ciężko jest poskładać tą uszczelkę.
Naprawde nikt nie odpowie mi na moje pytanie ?
Jak pewne, że sprawne? to czemu nie. Jeszcze zależy ile wysyłka.
Pefels jeździł do końca to znaczy że działała :D Wysyłka? Popatrz sobie w internetach jaka najtańsza i daj znać :)
Pefels jeździł do końca to znaczy że działała :D Wysyłka? Popatrz sobie w internetach jaka najtańsza i daj znać :)
mozna powoedziec że mało uzywana, ostatnie zatrzymanie auta odbyło sie bez jej użycia :D
GumisToFajnyMis
05-10-16, 19:44
Takie małe drobne pytanko. w naszych 5d są z tyłu 2 przeciwmgielne, czy jedno światło az drugiej strony odblask?
Takie małe drobne pytanko. w naszych 5d są z tyłu 2 przeciwmgielne, czy jedno światło az drugiej strony odblask?
Jedno przeciwmgielne, a w drugiej lampie zaślepiony otwór.
Grzesiek90
05-10-16, 20:32
Cześć, pytanko odnośnie C-Pillara w angielce, podejdzie z 5 lub 6 gena czy trzeba rzeźbić coś samemu?
O coś takiego np. http://www.modified.pl/interior/pozostale/c-pillar-honda-civic-eg.html ??
GumisToFajnyMis
05-10-16, 21:01
Jedno przeciwmgielne, a w drugiej lampie zaślepiony otwór.
Ok, dzięki śliczne.
A co myślicie o wymianie oświetlenia na ledy, diody? Są jakieś minusy? Przeciwwskazania? Warto, czy szkoda wgl, a kupić zwykłe żarówki?
Ja mam takie pytanko, w czasie jazdy mruga albo się pali kontrolka od ręcznego, płyn hamulcowy jest. Wie ktoś co to może być?
styki przy dźwigni ręcznego
styki przy dźwigni ręcznego
O tym nie pomyślałem, będę musiał tam zajrzeć. Dzięki :)
przygotuj się na długą walkę ze śrubami pod zaślepką pod ręcznym :/
A co myślicie o wymianie oświetlenia na ledy, diody?Ja myślę, że to bardzo zły pomysł.
Są jakieś minusy?Wysoka cena.
Przeciwwskazania?Brak homologacji. Tanie świecą w cały świat. Albo za słabo, albo za mocno.
Warto, czy szkoda wgl, a kupić zwykłe żarówki? Nie warto. Lepiej kupić zwykłe żarówki.
Da się wymienić silniczek regulacji świateł w naszych lampach? Bo jeden chyba nie działa i chciałem przełożyć dobry ze starych lamp. Przekręciłem silniczek, troche wyszedł i dalej coś go trzyma w środku.
Da się. Ten "bolec" jest zakończony kulką o nieco większej średnicy. To ona zatrzymuje się w tej tulejce.
Ja zmówiłem 3 zdrowaśki, pociągnąłem i wyszło, ale też miałem z tym problem.
Takie szybkie pytanie do Was ekipo! Dzisiaj zakupiłem w fajnej cenie parówę ze stożkiem Simota + cały kolektor ssący z6 (kolektor, mapa, listwa, wiązka). Mam silnik D14Z2. Czy to wszystko mi podejdzie P&P czy jest więcej grzebania przy tym? Jedni piszą, że jest OK, a inni że to wgl nie pasuje i trzeba sporo rzeźby...
Da się. Ten "bolec" jest zakończony kulką o nieco większej średnicy. To ona zatrzymuje się w tej tulejce.
Ja zmówiłem 3 zdrowaśki, pociągnąłem i wyszło, ale też miałem z tym problem.
x2 - śmiało, mocno ciągnąć a wyjdzie.
Cześć czy będą pasowały takie alusy do mb6? Chodzi mi bardziej o stronę techniczna aczkolwiek o prezencji też się można wypowiedzieć 😛😛
https://www.olx.pl/oferta/felgi-oem-honda-15-4x114-speedline-CID5-IDfky1J.html
bochen.gfc
08-10-16, 22:17
Cześć czy będą pasowały takie alusy do mb6? Chodzi mi bardziej o stronę techniczna aczkolwiek o prezencji też się można wypowiedzieć 😛😛
https://www.olx.pl/oferta/felgi-oem-honda-15-4x114-speedline-CID5-IDfky1J.html
Będą. Lookaty talie ma i dobrze wyglada.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Nie mam takich, mam ładniejsze Speedline. Te maja paskudne osadzenie.
Pas przedni w przedlifcie się odkręca i wymienia czy będę potrzebował szlifierki i spawarki?
Z tego co pamiętam, to tylko wzmocnienie pod zderzakiem się odkręca, reszta pasa jest na stałe.
Z tego co pamiętam, to tylko wzmocnienie pod zderzakiem się odkręca, reszta pasa jest na stałe.
Przedlift nie ma wzmocnienia pod zderzakiem.
Pas jest przyspawany, to nie vag xD
Nie mam takich, mam ładniejsze Speedline. Te maja paskudne osadzenie.
Czy ja wiem czy takie paskudne wysłał mi zdjęcie na aucie i nie tak źle to chyba wygląda
https://onedrive.live.com/?authkey=%21APiKuoKoCfQNHFs&cid=D40F9531E60F6C95&id=D40F9531E60F6C95%217558&parId=D40F9531E60F6C95%217560&o=OneUp
Czy ja wiem czy takie paskudne wysłał mi zdjęcie na aucie i nie tak źle to chyba wygląda
https://onedrive.live.com/?authkey=%21APiKuoKoCfQNHFs&cid=D40F9531E60F6C95&id=D40F9531E60F6C95%217558&parId=D40F9531E60F6C95%217560&o=OneUp
Nie lepiej już kupić takie na nakich wychodzilo mb6 w serii?
Majątku nie kosztują a wyglądają chyba lepiej niż to co wrzuciłeś powyżej
Nie lepiej już kupić takie na nakich wychodzilo mb6 w serii?
Majątku nie kosztują a wyglądają chyba lepiej niż to co wrzuciłeś powyżej
Mnie się właśnie średnio podobają te z serii więc szukam czegoś zamiennie
Nie lepiej już kupić takie na nakich wychodzilo mb6 w serii?
Majątku nie kosztują a wyglądają chyba lepiej niż to co wrzuciłeś powyżej
jeszcze takie cos znalazlem do odmalowania a wydaja sie fajne choc dosc szerokie no 7,5 cala takze nie wiem seryjjnie bylo chyba 6 tez chodzi o to zeby nie zmulilo auta bo teraz mam 17 na 205 oponie i przyspieszenie sie pogorszylo znacznie. aczkolwiek te 15 maja byc na zime na lato cos kupie lepszego pewnie
https://www.olx.pl/oferta/felgi-honda-prelude-4-CID5-IDg8qeB.html#612e13dc0c
bochen.gfc
10-10-16, 14:20
Ma ktoś z Was doświadczenia z końcówkami drążków kierowniczych Yamato?
Ma ktoś z Was doświadczenia z końcówkami drążków kierowniczych Yamato?
Chujostwo
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Ma ktoś z Was doświadczenia z końcówkami drążków kierowniczych Yamato?
No 555 nie są drogie a u mnie już jeżdżą od 70kkm i jest gitara
bartek_levis
11-10-16, 09:01
Ma ktoś z Was doświadczenia z końcówkami drążków kierowniczych Yamato?
tak nie brać nawet jak dopłacają, w haparts maja 555 u mnie jedna końcówka zrobiła 80 kkm i wymieniałem druga jeszcze działa a ma ponad 125 kkm nie wykazuje żadnych luzów
Ważne pytanie, jak rozszyfrować oznaczenia lamp przednich europa/anglia?
proszę bardzo.:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=795108&sid=80b5b10417f3cedf3ae0441f963db85e#p795108
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź.
Na kloszu w kółeczku mam oznaczenie E4, jak pojechałem na diagnostyke to powiedział mi diagnosta że lewa lampa jest angielska... ktoś mi podpowie o co w tym chodzi?
podjedź pod ścianę, jeśli wiązka światła wygląda tak : ___/---- to masz lampy na ruch prawo stronny, jeśli wiązka będzie wyglądała tak: ---\___ to lampy są z anglika, najprostsza metoda na sprawdzenie :D
Panowie co się mogło podziać z wycieraczkami przednimi, że jedno ramie działa normalnie a drugie w ogóle się nie rusza?
Dzisiaj zasuwam w deszczu i zonk, wycieraczka od strony kierowcy odmówiła posłuszeństwa:(
Panowie co się mogło podziać z wycieraczkami przednimi, że jedno ramie działa normalnie a drugie w ogóle się nie rusza?
Dzisiaj zasuwam w deszczu i zonk, wycieraczka od strony kierowcy odmówiła posłuszeństwa:(
1. Sprawdź czy wycieraczka jest dokręcona (mało prawdopodobne, ale od tego zacznij)
2. Być może padła (wypięła się?) jedna z prowadnic, która odpowiada za poruszanie właśnie tą wycieraczką (ta od kierowcy jest bliżej silniczka). Żeby to sprawdzić musisz zdjęć plastikową osłonę podszybia.
Jakby co, to w moim wątku na ostatnich stronach jest kilka zdjęć, jak ten mechanizm wygląda.
Mam go też na sprzedaż, ale to nie giełda, więc jeśli trzeba zapraszam na priv.
Na kloszu w kółeczku mam oznaczenie E4, jak pojechałem na diagnostyke to powiedział mi diagnosta że lewa lampa jest angielska... ktoś mi podpowie o co w tym chodzi?
podjedź pod ścianę, jeśli wiązka światła wygląda tak : ___/---- to masz lampy na ruch prawo stronny, jeśli wiązka będzie wyglądała tak: ---\___ to lampy są z anglika, najprostsza metoda na sprawdzenie :D
Moje obie lampy mają E11 poprzednie dwie też miały E11 oba komplety to Carello nigdy nie miałem problemu na SKP. Biorąc pod uwagę to, iż nasze samochody produkowane są w Angli może dlatego mają takie oznaczenie. Najprościej jest sprawdzić jak one świecą faktycznie sposobem pafelsa.
Dzięki kolego za podpowiedź, zerknołem pod plastik i jedna z prowadnic wycieraczki się wypieła. Poprawiłem i działa😀
Wysłane z mojego Lenovo A806 przy użyciu Tapatalka
Witam.
Jak na złość zepsuł mi się czujnik ABS w lewym tylnym kole a 23.10 mam przegląd :/ Szukałem na allegro, stronach z częściami i nic. Znalazłem na olx czujniki tylne, ale oczywiście został tylko prawy. I teraz moje pytanie, czy po ewentualnym zdjęciu blaszek mocujących na przewodzie można by zamontować czujnik prawy do lewego koła?
Edit:
Honda Civic VI 97r. angielka.
Wtyczka czujnika wygląda tak:
http://i.imgur.com/w6vCBRP.jpg
Cały czujnik:
http://i.imgur.com/TpyZrN9.jpg
Witam.
Jak na złość zepsuł mi się czujnik ABS w lewym tylnym kole a 23.10 mam przegląd :/ Szukałem na allegro, stronach z częściami i nic. Znalazłem na olx czujniki tylne, ale oczywiście został tylko prawy. I teraz moje pytanie, czy po ewentualnym zdjęciu blaszek mocujących na przewodzie można by zamontować czujnik prawy do lewego koła?
Moszna, wystarczy przełożyć mocowania.
Btw, na przeglądzie sprawdzają abs? xDDD
Moszna, wystarczy przełożyć mocowania.
Btw, na przeglądzie sprawdzają abs? xDDD
Sprawdzać chyba nie sprawdzają, ale kontrolka bije po oczach i mogą się czepić...
Sprawdzać chyba nie sprawdzają, ale kontrolka bije po oczach i mogą się czepić...
jeśli nie uda Ci się do czasu przeglądu naprawić to wyjmij żarówkę z zegarów :p
rafik54321
13-10-16, 23:32
jeśli nie uda Ci się do czasu przeglądu naprawić to wyjmij żarówkę z zegarów :p
Mógłby zauważyć że się nie zapala przy włączaniu, ale można spróbować zarzeźbić po przez zmostkowanie z np kontrolką check engine :)
bartek_levis
14-10-16, 08:15
jeśli nie uda Ci się do czasu przeglądu naprawić to wyjmij żarówkę z zegarów :p
chyba zaklej izolacją albo odepnij wtyczkę :D to nie peugot akurat te żarówki a raczej diody są wlutowane :/
Sprawdzać chyba nie sprawdzają, ale kontrolka bije po oczach i mogą się czepić...Nic się nie przejmuj i jedź spokojnie na przegląd.
ABS napraw na spokojnie i bez rzeźbienia i drutowania na szybko.
rafik54321
14-10-16, 08:59
chyba zaklej izolacją albo odepnij wtyczkę :D to nie peugot akurat te żarówki a raczej diody są wlutowane :/
To chyba tylko od ABS jest dioda. Ja u siebie miałem same żarówki w każdej kontrolce...
chyba zaklej izolacją albo odepnij wtyczkę :D to nie peugot akurat te żarówki a raczej diody są wlutowane :/
nie sa :D to sa zwykle zarowki r3 z wasami w takim gumowym kondomku, wystarczy odkręcić dwie srubki z tylu zegarow i wszystko jest na widoku, ciagniesz za ta gumke z żarówka do gory i zejdzie ( siedzi na dwóch małych bolcach) potwierdzone info bo robilem to 3razy :D
bartek_levis
14-10-16, 13:34
nie sa :D to sa zwykle zarowki r3 z wasami w takim gumowym kondomku, wystarczy odkręcić dwie srubki z tylu zegarow i wszystko jest na widoku, ciagniesz za ta gumke z żarówka do gory i zejdzie ( siedzi na dwóch małych bolcach) potwierdzone info bo robilem to 3razy :D
ostatnio udało mi się uruchomić kontrolke ECONO i na pierwszy rzut oka wyglądało to na diody ale jak sprawdzałeś 3 razy to zwracam honor :)
Wie ktoś gdzie znajduje się w przedliftach moduł sterujący tylnym światłem przeciwmgielnym??
Z lewej strony od puszki bezpieczników mam jedynie przekaźniki do przednich świateł przeciwmgielnych, w tym miejscu powinien być też moduł od tylnego PEKTRON..
rafik54321
15-10-16, 19:36
http://images82.fotosik.pl/88/3393ac0f3230b02cmed.jpg
Tu powinien być. To że go nie ma, to najpewniej ktoś go odkręcił i schował w innym miejscu. Gdzieś może za skrzynką bezpieczników, albo kolumną kierowniczą...
http://images82.fotosik.pl/88/3393ac0f3230b02cmed.jpg
Tu powinien być. To że go nie ma, to najpewniej ktoś go odkręcił i schował w innym miejscu. Gdzieś może za skrzynką bezpieczników, albo kolumną kierowniczą...
Tak wiem że tutaj powinien być, w manualu do 95-96 ten sam rysunek wygląda właśnie nieco inaczej, nie ma na nim wcale tego modułu:
http://i68.tinypic.com/345e74m.jpg
Jaki jest przedni stab z MC2?
Jaki jest przedni stab z MC2?
najczęściej występował 24mm z przodu.
Mam do wymiany łączniki staba, aktualnie miałem zamienniki z Febi. Co kupić lepszego, sprawdzonego żeby wytrzymało więcej niż te - 20kkm?
http://images.tinypic.pl/i/00830/3qmp89bpqqnc.jpg
555, ale w zestawie nie ma gum. Ja brałem PU z olkusza.
Tyle, że do staba 26mm i inny łącznik, a gumy maja o połowę mniejszą średnicę niż OEM.
25zl/4szt.
bartek_levis
17-10-16, 11:52
ja mam kpl PU ze strongflex i już 40 kkm nawinięte maja bez żadnych problemów :)
U siebie mam dwa lata temu założone łączniki 555, gum nie było w zestawie. Są założone czerwone poliuretany z Olkusza. Póki co brak zastrzeżeń. Tyle, że mam stab 26mm z mb6 i łączniki są inne takie pod kątem 90'. Takie jak dałeś na fotce miałem przy seryjnym stabilizatorze.
Czyli mógłbym kupić same gumy PU i tylko je wymienić? Dzięki.
Niby tak bo przecież w tym seryjnym stabie masz tylko ten pręt i w sumie to tam nie ma co się zużywać oprócz gum. W tym z mb6 jest przegub kulisty, który się wyrabia.
Ja bym chyba jednak wymienił cały łącznik bo jednak po tylu latach może wyjść zmęczenie materiału, pewnie jest przerdzewiały i może się urwać. Do tego nie ma pewności, że przy wymianie samych gum uda się go ładnie odkręcić. Bardzo prawdopodobne, że trzeba będzie go ciąć diaksikiem. Tak więc nie pi****l tylko kup nowe łączniki.
jakiej firmy seryjnie były sondy lambda, ostatnio coraz częściej mi wali błędem 131 i lambda przy pomiarze spalin jest 1,3 i przymierzam się do wymiany tylko czy obie sondy są takie same i jeśli nie oryginały to co najlepiej NGK? jak zdiagnozować którą sondę wymienić?
Wymień obie. Ja kupiłem zamiennik i OK. Polecam sondę "uniwersalną", a wtyczkę samemu przelutować. Wtedy zaoszczędzisz 100 zł.
Tylko odkręcenie sondy z kolektora to czasem jest naprawdę spory problem. Mocno zapieczona może być.
denso
a ja nie polecam uniwersalnej ;]
bartek_levis
18-10-16, 20:08
a jakiej firmy?
ngk
denso
a ja nie polecam uniwersalnej ;]Dlaczego?
Bo miałem uni i mogą wystąpić problemy na łączeniu i będzie inna oporność zasniedziec tez może łatwiej.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Cześć. Mam aku Yuasa 45ah 190A. Strasznie słaby a ido mrozy wiec potrzebuje nowego. Jaki kupić do D15Z8?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Ale ile A? Bo myślę że 190 to za malo
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Bo miałem uni i mogą wystąpić problemy na łączeniu i będzie inna oporność zasniedziec tez może łatwiej. Dziwne, bo u mnie bez problemu.
Ale ile A? Bo myślę że 190 to za maloWierzysz w te napisy na akumulatorach? Tam jedyne co jest zgodne z prawdą to... 12V. ;)
bartek_levis
20-10-16, 11:13
Ale ile A? Bo myślę że 190 to za malo
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
no ludzie.. bardziej uniwersalnej części w hondzie nie ma 45 Ah i od 300 do 400 A prąd rozruchowy tak Ciężko zapytać w google sprawdzić na allegro, sklepach czy w manualu???
Od tego jest forum żeby dyskutować, czemu się pieklisz? :)
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Ale ile A? Bo myślę że 190 to za malo
to 190A to pewnie wg DIN wg SAE to by było 325A
tutaj masz info http://www.akumar.pl/ciekawostki/188-kodowanie-akumulatorow-din-en-cca
bartek_levis
20-10-16, 16:21
Od tego jest forum żeby dyskutować, czemu się pieklisz? :)
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
bo wystarczy użyć opcji szukaj, a nie czekać na gotowe
Kupiłem kolektor 4 2 1, tylko że rozpołowiony. Pytanie brzmi, czy na tym łączeniu była jakaś uszczelka, czy wystarczy skręcić dowolnymi śrubami i wsio?
Potrzebna uszczelka no tak myślałem... nie wiesz gdzie można coś takiego dopasować poza aso?
bartek_levis
24-10-16, 11:03
na allegro czasami się pojawiała
bochen.gfc
24-10-16, 16:14
no tak myślałem... nie wiesz gdzie można coś takiego dopasować poza aso?
haparts.pl
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
montował ktoś z was przełącznik otwierania szyby pasażera w boczku pasażera żeby był tak samo jak od strony kierowcy?
montował ktoś z was przełącznik otwierania szyby pasażera w boczku pasażera żeby był tak samo jak od strony kierowcy?
Jest temat w spisie poradników nawet 2 sekundy tego nie szukałem... lenistwo to okropna choroba.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?7050-Montaz-przycisku-do-el-szyby-w-drzwiach-pasazera-5d
rafik54321
24-10-16, 20:26
Bardziej łopatologicznie się tego wytłumaczyć nie da.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7fe97ce35848fb53
haparts.pl
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka przeglądałem, nie ma
bochen.gfc
25-10-16, 08:22
przeglądałem, nie ma
Zadzwon. Zalatwia wszystko i to szybko.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Siema orientujecie sie czy ta kierownica podpsasuje do mb6? Wiem że z polifta pasuje ale czy z przedlifta będzie dobra?
https://www.olx.pl/oferta/kierownica-integra-type-r-jdm-honda-CID5-IDhlUeF.html
Siema
Wczoraj padła przekładnia kierownicza (wycieka płyn) w mojej hondzie (MA8) w serwisie powiedzieli mi 600 zł za regenerację
Wie ktoś gdzie można by w Krakowie to zrobić taniej?
Siema
Wczoraj padła przekładnia kierownicza (wycieka płyn) w mojej hondzie (MA8) w serwisie powiedzieli mi 600 zł za regenerację
Wie ktoś gdzie można by w Krakowie to zrobić taniej?
600 to dobra cena, taniej możesz tylko kupić używaną i sobie przełożyć we własnym zakresie
Jak bym przykręcił koła nakrętkami które mają stożek, a nie kulę to będzie lipa?
Jak bym przykręcił koła nakrętkami które mają stożek, a nie kulę to będzie lipa?
Stalowe?
Niby przykręcisz i będziesz jeździł, ale obrobisz gniazda.
w sumie to zimówek mi nie szkoda. dzięki! :)
bochen.gfc
25-10-16, 20:08
Wie ktoś jaka jest różnica w przednim amortyzatorze z EK a MB?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
bochen.gfc
26-10-16, 07:36
Wie ktoś jaka jest różnica w przednim amortyzatorze z EK a MB?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Podobno amor z EK pasuje do MB, a sam w sobie jest trochę krótszy od amora z MB. Po prostu szukam sposobu jak urwać jeszcze 1-2cm mniej w prześwicie z przodu.
Jakby się nadały to mam takie amory.
futrzak313
26-10-16, 07:59
U mnie w mb mam gwint z ek i tylko z tylu amor jest dluzszy o te 2cm a z przodu dawalem sprezyny z ta technix bo gwint sie skończył, a tyl mial wiekszy zapas gwintu
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
szejker_92
26-10-16, 11:05
Panowie zmieniam kompa, teraz jest mapa b18, nowy komp mapa d16, odpinac mase czy tylko wyciagnac bezpiecznik 7,5A (back-up) spod maski? jakies podpowiedzi ?
Zdejmij klemę (+) z akumulatora. Najpewniejsze rozwiązanie.
Da się. Ten "bolec" jest zakończony kulką o nieco większej średnicy. To ona zatrzymuje się w tej tulejce.
Ja zmówiłem 3 zdrowaśki, pociągnąłem i wyszło, ale też miałem z tym problem.
A nowy da się potem zamontować bez problemu?
A nowy da się potem zamontować bez problemu?
Łatwiej, bo już tylko "Ojcze nasz"
Trochę widać jak to się wpycha, masz już też wtedy trochę doświadczenia z wyjmowania, więc strach mniejszy ;)
Siema orientujecie sie czy ta kierownica podpsasuje do mb6? Wiem że z polifta pasuje ale czy z przedlifta będzie dobra?
https://www.olx.pl/oferta/kierownica-integra-type-r-jdm-honda-CID5-IDhlUeF.html
Nikt nic nie wie?
Panowie padł mi rezystor dmuchawy i mam pytanie, czy bawić się w naprawę czy kupić nowy, bo można dostać go już od 15 zł na Alledrogo http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuchawy-honda-civic-iv-rover-25-i6136705831.html
Panowie padł mi rezystor dmuchawy i mam pytanie, czy bawić się w naprawę czy kupić nowy, bo można dostać go już od 15 zł na Alledrogo http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuchawy-honda-civic-iv-rover-25-i6136705831.html
Najpierw kupiłem właśnie taki za 15 zeta działał chyba z 3 miesiące, drugi raz już nie kupowałem tylko naprawiłem stary (przylutowałem nowy opornik ceramiczny) to było jakoś rok temu i hula cały czas. Także polecam od razu naprawić.
Zamieszczone przez rakster
Siema orientujecie sie czy ta kierownica podpsasuje do mb6? Wiem że z polifta pasuje ale czy z przedlifta będzie dobra?
https://www.olx.pl/oferta/kierownica...5-IDhlUeF.html
Nikt nic nie wie?
Przy wymianie kierownicy najważniejsza jest ilość zębów. Wyciągnij swoją i policz, napisz do sprzedającego z prośbą o policzenie zębów. Jak będzie pasować (ta sama ilość) to kup. Jeżeli nie chce Ci się liczyć to użyj szukajki. Ilość zębów w seryjnej kierze do 5D padła na tym forum już chyba ze sto razy.
rafik54321
27-10-16, 20:48
Panowie padł mi rezystor dmuchawy i mam pytanie, czy bawić się w naprawę czy kupić nowy, bo można dostać go już od 15 zł na Alledrogo http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuchawy-honda-civic-iv-rover-25-i6136705831.html
Nie ma sensu kupować tego, taniej można poprawić fabrykę. Kupujesz w sklepie elektronicznym rezystory o dużej mocy (10W). Wlutowujesz zamiast sprężynek i to działa na wieki wieków amen. Gdyż te rezystory są zbudowane tak, że w zasadzie nie wymagają żadnego chłodzenia, więc w chłodzeniu się nie przepalą za nic ;)
Nawet jest idealna instrukcja jak to zrobić w Spisie poradników.
nie opłaca się lutować tego za 10 zł jest więc szkoda zachodu
rafik54321
27-10-16, 22:43
nie opłaca się lutować tego za 10 zł jest więc szkoda zachodu
Dlaczego? Tam są tylko 3 rezystory. Ja dawałem za sztukę 2,50zł. Czyli masz 2 razy taniej. Do tego rezystory miałem od ręki a nie że musiałem czekać na przesyłkę X dni. Żeby było jeszcze zabawniej, rezystory od urządzeń elektronicznych są odporniejsze na przegrzanie. No, chyba że wolisz mieć oryginał - to spoko.
bartek_levis
27-10-16, 23:47
Panowie padł mi rezystor dmuchawy i mam pytanie, czy bawić się w naprawę czy kupić nowy, bo można dostać go już od 15 zł na Alledrogo http://allegro.pl/rezystor-opornik-dmuchawy-honda-civic-iv-rover-25-i6136705831.html
w 2011 roku padł mi rezystor, w intercars kupiłem oryginalny valeo ponad 120 kkm i 5 lat wszystko nadal działa, koszt 50-60 zł wtedy ale dzisiaj wiem że warto było jednak jakość kosztuje i taki z czystym sumieniem mogę Ci polecić (bez lutowania, rzeźby czy drutowania)... :)
Co kto woli.
Ale jeśli nie chciałbym poświęcić chwili i kilku złotych na lutowanie oporników (robiłem), to chyba prędzej kupiłbym to, o czym pisze bartek_levis, niż coś ze szrotu, czego wcześniej nie było okazji sprawdzić.
IMO jest duże prawdopodobieństwo, że za chwilę będzie powtórka z rozrywki, bo przecież te części są tak samo wiekowe, jak nasze samochody.
Dlaczego? Tam są tylko 3 rezystory. Ja dawałem za sztukę 2,50zł. Czyli masz 2 razy taniej. Do tego rezystory miałem od ręki a nie że musiałem czekać na przesyłkę X dni. Żeby było jeszcze zabawniej, rezystory od urządzeń elektronicznych są odporniejsze na przegrzanie. No, chyba że wolisz mieć oryginał - to spoko.
Dzięki za rady .Pobawię się w lutowanie ,zobaczę ile pochodzi.
Ja jak polutowałem chyba ze 3-4 lata temu, to do momentu sprzedania działało (a podobno później też).
Sprawdziłem dzisiaj cenę za opornik 10W 1.8ohm w Szczecinie, za 1.80 zł to można się bawić w lutowanie.W jednym sklepie to się nawet zdziwiłem, bo sprzedawca wiedział do czego mi są potrzebne jak się zapytałem się czy takie ma .Czyli wychodzi na to, że dużo osób tak właśnie robi.
Dzięki za rady .Pobawię się w lutowanie ,zobaczę ile pochodzi.
Zrobiłem to 2 lata temu wg przepisu z forum, działa bez zająknięcia
bochen.gfc
29-10-16, 23:41
Czy to jest oem lampka schowka?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161029/26109eb0d5c4eefb988fd97be114f94b.jpg
Ma ktoś foto jak powinna byc zamontowana?
Nie pamiętam jak powinna dokładnie wyglądać ale z tego co kojarzę to jak wyjmiesz schowek to będzie widać miejsce na lampkę i nie da się jej źle przykręcić :)
To jest lampka i nie da sie jej źle przykręcić ;)
Witam,
Sprawa wyglada tak na wlaczonym silniku nie ma ladowania aqu jest 12,4v kontrolka dziala ale nie pokazuje ze aqu nie jest ladowane. Jak sprawdzic czy alternator jest sam w sobie zepsuty czy moze gdzies przewod z alternatora jest przerwany i dlatego nie laduje.
bochen.gfc
30-10-16, 14:22
To jest lampka i nie da sie jej źle przykręcić ;)
A wiesz jak fabrycznie jest podłączona?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
A wiesz jak fabrycznie jest podłączona?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Nom, do tego mostka z czarnymi i czerwono-czarnymi przewodami w wiązce pod deską.
bochen.gfc
30-10-16, 15:03
Nom, do tego mostka z czarnymi i czerwono-czarnymi przewodami w wiązce pod deską.
Dzięki MM.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
maslascher
30-10-16, 17:14
Wie ktoś ile wynosi masa własna civic 5d 1.4? W dowodzie mam 970kg ale wydaje się troszkę mało.
Wie ktoś ile wynosi masa własna civic 5d 1.4? W dowodzie mam 970kg ale wydaje się troszkę mało.
Ja mam 1145kg i myślę że jest to dość bliskie prawdy.
Przedliftowe 5d z klimą, na stalówkach i 1/4 baku na wadze pokazało 1105kg, w dowodzie wpisali j.w. 1145kg i z pełnym bakiem prawie tyle by wyszło.
maslascher
30-10-16, 23:38
Mój nie ma klimy tak więc zapewne "parę" kilo mniej. Tak czy inaczej fajnie sie zbiera jak na 1.4 i trochę ponad tone. Tylko ta korozja, gdyby nie naprawione progi nie byłoby za co podnieść tyłu.
Jak czytam, ze fajnie sie zbiera jak jeden cztery to zaczynam sir zastanawiać czym autor wczesniej jezdzil ;)
jak nie masz progów to podnosisz za wahacze :p
Jak nie masz progów, to pewnie i kilka innych elementów "w proch się obróciło"
A zatem: mniejsza waga = lepsze przyspieszenie
;)
Czy oem alu wiatraki 4x100 mają tylko jeden wzór? Bo szukam do mojego aero i na zdjęciach z aukcji różnie są ujęte, jedne jakby bardziej wypukłe od drugich
Pytanie za 100 punktów czy taki zestaw będzie pasował do angielki (mb2 z 2000 roku) http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-sprezyny-obnizajace-z-regulacja-honda-civic-88-00-o_l_105_2935.html
Dzwoniłem to gościu nawet nie wie czy to do 5d podejdzie ale na pewno do 3d pasuje tak powiedział.
siema. temat walkowany pierdyliard razy i dalej sie zastanawiam czym zalac b18c4 przebieg powyzej 320tys ale ja sie o niego nie boje :)
5w50 mobil
5w50 valovaline
10w60 vr1
motul 8100
millers to w sumie nie wiem jaki
mitasu 10w40
obecnie byl zalany mitasu 10w40
chyba przy nim zostane ale moze powstalo cos nowego lepszego, moze ktos ma jakies ciekawe dodatkowe spostrzeżenia?
noga ciezka
moje typy mitasu albo mobil
roznica w cenie to jakies 50zł warto oszczedzac?
rafik54321
31-10-16, 17:04
Osobiście jeździłem na motulu (nie podróbie) i odradzam. Źle mi to pracowało, zresztą kuzynowi również :/ .
A myślałeś o Liqui Moly? Tu na forum zbiera dobre opinie...
a o nim nie myslalem w sumie nie wiem jak to sie ma do silnikow hondy hmm zaraz poczytam troche zobacze kto i dlaczego :)
Czy dekory wnetrza "marmurek" jest taki sam w MB6 VTi jak ten akcesoryjny z przedlifta montowany czasami fabrycznie w MB1 VTEC?
maslascher
01-11-16, 14:21
Jak czytam, ze fajnie sie zbiera jak jeden cztery to zaczynam sir zastanawiać czym autor wczesniej jezdzil ;)
Ładnie się zbiera jak na 1.4. Czytaj ze zrozumieniem kolego.
Czy dekory wnetrza "marmurek" jest taki sam w MB6 VTi jak ten akcesoryjny z przedlifta montowany czasami fabrycznie w MB1 VTEC?
Po mojemu to ten z iSR jest zielony.
Po mojemu to ten z iSR jest zielony.
Tak już przyczaiłem, tylko problem bo nie ma gdzie kupić popielniczki od tego kolorku..
Ładnie się zbiera jak na 1.4. Czytaj ze zrozumieniem kolego.
Problem w tym ze strasznie ******o jak na 1.4 :D
Czy ktoś posiada taką wiedzę czy wkłady lamp przedlift / polift są takie same? Bo na pierwszy rzut oka lampy są oczywiście inne, ale czy różnica jest tylko w obudowie?
bochen.gfc
01-11-16, 19:53
Moim zdaniem wkłady w przedlifcie sa inne. Przede wszystkim są mniejsze.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.