Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
Rozstaw widełek w amortyzatorze z tyłu to 40mm
Dzieki! :)
Witam,czy takie kierunki podejdą do Handy MB4 6 5 DRZWIOWEJ http://allegro.pl/show_item.php?item=5442088905
Cześć. Ktoś wie może jaki jest rozstaw pomiedzy srubami na tylnych dolnych wahaczach w MB3? Nie mam możliwości wejść pod auto teraz. Dzieki.
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Witam,czy takie kierunki podejdą do Handy MB4 6 5 DRZWIOWEJ http://allegro.pl/show_item.php?item=5442088905
Bierz te komplet 17 zł. http://allegro.pl/kierunkowskaz-migacz-bok-honda-civic-vi-mb-5drzwi-i5338676378.html Mam je u siebie
Kolejne pytanko: chce wymienic listwy przyszybowe do mojej MB3, czy te : http://allegro.pl/rover-400-45-mg-zs-civic-listwa-przy-szybie-lp-i5082529722.html , http://allegro.pl/rover-400-45-mg-zs-civic-listwa-przy-szybie-pp-i5082543420.html będą pasować?
Chciałbym sprawdzić czy podejdzie mi podłokietnik w MB3. W tym celu musze zdjąć osłonę ręcznego. Odkrecam 2 śrubki z tyłu i co dalej? Z przodu są chyba jakieś zatrzaski. Nie chce ciągnąć na sile żeby czegoś nie połamać. W jaki sposób to ściągać?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Chciałbym sprawdzić czy podejdzie mi podłokietnik w MB3. W tym celu musze zdjąć osłonę ręcznego. Odkrecam 2 śrubki z tyłu i co dalej? Z przodu są chyba jakieś zatrzaski. Nie chce ciągnąć na sile żeby czegoś nie połamać. W jaki sposób to ściągać?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Z czego podłokietnik?
Vti
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Vti
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
No to Ci podejdzie z palcem w nosie, to te same auta.
Jak masz teraz prosty tunel, to odkręcasz dwie śrubki te po bokach na końcu i dwie pod zaślepką w tej wnęce. Jak odkręcisz wszystkie cztery, to podnosisz tunel do góry i w tył.
Zresztą jak masz w ręku ten podłokietnik to nie trzeba mieć ukończonych studiów żeby wiedzieć jak to siedzi.
No to Ci podejdzie z palcem w nosie, to te same auta.
Jak masz teraz prosty tunel, to odkręcasz dwie śrubki te po bokach na końcu i dwie pod zaślepką w tej wnęce. Jak odkręcisz wszystkie cztery, to podnosisz tunel do góry i w tył.
Zresztą jak masz w ręku ten podłokietnik to nie trzeba mieć ukończonych studiów żeby wiedzieć jak to siedzi.
no to jest prostsze od budowy nożyczek. tylko pamiętaj żeby rozłączyć wtyczkę szyb elektrycznych jeżeli masz.
teraz moje pytanie.
mam amorki na tył z rozstawem widełek (miejsce montażu do wahacza) na 55mm a seryjne są na 40mm czy da się to zamontować (jakieś podkładki? taką odpowiedź dostałem do osoby która mi to sprzedała, że "do zestawu zostały dołączone podkładki, proszę ich użyć") czy coś czy muszę mieć takie które mają rozstaw 40mm? jakoś nie widzi mi się pchać tam 1,5cm podkładek...
dokładnie to chodzi o amorki z MTS'a
no to jest prostsze od budowy nożyczek. tylko pamiętaj żeby rozłączyć wtyczkę szyb elektrycznych jeżeli masz.
teraz moje pytanie.
mam amorki na tył z rozstawem widełek (miejsce montażu do wahacza) na 55mm a seryjne są na 40mm czy da się to zamontować (jakieś podkładki? taką odpowiedź dostałem do osoby która mi to sprzedała, że "do zestawu zostały dołączone podkładki, proszę ich użyć") czy coś czy muszę mieć takie które mają rozstaw 40mm? jakoś nie widzi mi się pchać tam 1,5cm podkładek...
dokładnie to chodzi o amorki z MTS'a
Czyli prawdopodobnie z VI gen, założysz do MB to Ci dupka przycupnie sporo.
Owijał ktoś OEM kolektor 4-2-1 bandażem/taśmą termoizolacyjną?? i ma jakieś zdjęcie jak to wygląda?
Ktoś ma na wierzchu sprężyny z MB6 ? Interesuje mnie czy OEM są to takie same w MB2, MB6, MC/MA
Czytam różne opinie, niektórzy piszą że z B-serią były minimalnie grubsze, ale nikt konkretnie nie zmierzył
Czyli prawdopodobnie z VI gen, założysz do MB to Ci dupka przycupnie sporo.
to jakie kupić amory do sprężyn obniżających takie żeby pasowały?
Owijał ktoś OEM kolektor 4-2-1 bandażem/taśmą termoizolacyjną?? i ma jakieś zdjęcie jak to wygląda?
http://i.imgur.com/LCboDaX.jpg
http://i.imgur.com/OFe3VS5.jpg
http://i.imgur.com/buEaJW3.jpg
bartek_levis
22-06-15, 10:36
;2551985']Ktoś ma na wierzchu sprężyny z MB6 ? Interesuje mnie czy OEM są to takie same w MB2, MB6, MC/MA
Czytam różne opinie, niektórzy piszą że z B-serią były minimalnie grubsze, ale nikt konkretnie nie zmierzył
w b-serii (VTi) są 1mm grubsze, mam w garażu mogę Ci dokładnie jedne i drugie przemierzyć ale kiedyś jak porównywałem to faktycznie są grubsze :)
to jakie kupić amory do sprężyn obniżających takie żeby pasowały?
Jesli kupiles gwint to troche podkrecisz gwintemm, zeby dupe podniesc,
Gotowe amorki to tylko KYB AGX, innych do 5d nie ma,
bez regulacji wysokosci amory z 6 gena to kiepski pomysl,
a co do widelek, to ja jezdzilem z podkladkami z zestawu i nie bylo z tym zadnego problemu, jakbys chcial profi, to bys musial poprostu szersze tuleje wprasowac w wahacze, ale to kompletnie bez sensu- podkladki sa wystarczajace,
Ja mam pytanko natomiasty, czy z aerodecka pasuje bak paliwa do 5d?
Jako, że to szybkie pytanie/szybka odpowiedz, tak więc chciałbym o coś zapytać. Mianowicie czasami podczas gdy wychodzę z auta po zgaszeniu silnika (w połowie przypadków) czuć dość wyraźnie zapach benzyny. Nic nie kapie spod spodu, nie widzę żadnych plam pod maską, co to może być? MB2 D14A8. Auto pali wg mnie za dużo >=10 w mieście, ok 8 w trasie.
w b-serii (VTi) są 1mm grubsze, mam w garażu mogę Ci dokładnie jedne i drugie przemierzyć ale kiedyś jak porównywałem to faktycznie są grubsze :)
Mogę Cię prosić żebyś mi zmierzył ile mają te z VTI grubości w miarę dokładnie, oraz ile zwojów ?
http://i.imgur.com/LCboDaX.jpg
http://i.imgur.com/OFe3VS5.jpg
http://i.imgur.com/buEaJW3.jpg
Dzięki taki chinol wiem jak wygląda owinięty :) chodziło mi o OEM kolektor żeliwny :) - bo taki mam właśnie.
Hey! Jaką polecicie pompkę sprzęgła do Mb6? Wydaje mnie się, że są wszędzie takie same niezależnie od wersji. Starą zregenerowałem ale po pewnym czasie zaczęła cieczyć. Jakiej firmy polecacie?
Hey! Jaką polecicie pompkę sprzęgła do Mb6? Wydaje mnie się, że są wszędzie takie same niezależnie od wersji. Starą zregenerowałem ale po pewnym czasie zaczęła cieczyć. Jakiej firmy polecacie?
Sprzedać Ci moją? Sprawna w stanie bdb ^^
Pomoze ktos i napisze, czy zbiorniki paliwa w 5d/aero sa zamienne? niby maja taka sama pojemnosc, no ale nie wiem jak dziura na pompe itp,
do tego czy zamek klapy tylnej bedziesz tez zamiennie pasowac?
a co nie tak z Twoim zamkniem?
wystarczy rozebrac i wyczyscic bo wkladki musza byc do kluczyka dopasowane
Bagaznik sie fajnie otwiera, tylko problem jest z zamknieciem, trzeba coraz mocniej go trzaskac;/ a nie widze tam nic zeby bylo ulamane albo cos, ciegno z kabiny normalnie pracuje itp
bartek_levis
23-06-15, 09:28
Pomoze ktos i napisze, czy zbiorniki paliwa w 5d/aero sa zamienne? niby maja taka sama pojemnosc, no ale nie wiem jak dziura na pompe itp,
do tego czy zamek klapy tylnej bedziesz tez zamiennie pasowac?
zarówno bak jak i pompa jest taka sama niezależnie wersji nadwozia i silnika (oczywiście nadwozia MA/MB/MC), przykładowo pompa w b18c4 jest taka sama jak w d14a2, o ile dobrze pamiętam boscha...
Bagaznik sie fajnie otwiera, tylko problem jest z zamknieciem, trzeba coraz mocniej go trzaskac;/ a nie widze tam nic zeby bylo ulamane albo cos, ciegno z kabiny normalnie pracuje itp
w 5d chyba coś przy zamku trzeba podgiąć poszukaj na forum to nie jest wina zamka czy wkładki tylko zapadki w zamku
Szybkie pytanie...
Jaka powinna być wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, które wskazuje MAP sensor na wolnych obrotach ?
Dzięki taki chinol wiem jak wygląda owinięty :) chodziło mi o OEM kolektor żeliwny :) - bo taki mam właśnie.
temacie Skolopendry o tuningu d14 są zdjęcia jak to wygląda.
Panowie co to moze być - gdy ruszam z 1500 obrotów przez ok 2 sekundy słychać takie stukanie, gdy ruszam z 2000 nic nie słychać tak samo jak np jade na kazdym innym biegu i mam 1500 obrotów, albo jak na luzie trzymam 1500 obrotów też cisza stuka tylko przy ruszaniu z 1500 obr. Przegub wewnetrzyny, panewka sie odzywa? :( czy coś innego?
Aisin
A gdzie taką zakupić?
Panowie, od dawna zastanawiam się czemu nie działają ABS u mnie w Hondzie. Nie, żeby to było jakieś super ważne, z jednej strony nawet się cieszę, że nie działają, jednak chciałbym znać odpowiedź czemu. Dzisiaj chciałem sprawdzić bezpieczniki ABS w skrzynce. Poszukiwania zakończyły się porażką, nie mogłem jej znaleźć. Czy to nie jest miejsce, w którym powinna ona się znajdować:
http://i60.tinypic.com/3354hz8.jpg
Widzę tam rozciętą izolacje jakby była cała zdemontowana. Czy ktoś może to potwiedzić?
2. Chciałem ponowić poprzednie pytanie:
Jako, że to szybkie pytanie/szybka odpowiedz, tak więc chciałbym o coś zapytać. Mianowicie czasami podczas gdy wychodzę z auta po zgaszeniu silnika (w połowie przypadków) czuć dość wyraźnie zapach benzyny. Nic nie kapie spod spodu, nie widzę żadnych plam pod maską, co to może być? MB2 D14A8. Auto pali wg mnie za dużo >=10 w mieście, ok 8 w trasie.
@gbk ad 1 no nie masz skrzynki z bezpiecznikami od ABS... ad 2... może sonda juz na zgonie i przelewa paliwem ;)
To jakaś normalna praktyka z tą skrzynką? :D Komisowa jak rozumiem, coś nie działa to *******zielić.
A sonda sprawdzana i działa, świece też ok, zawory regulowane.
Ktoś zakładał wydech końcowy z rovera 420? Mam już środkowy 2" z rovera i potrzebuje końcowy. Znalazłem coś takiego tylko rurka jest mniej "wygięta" niż ta z civica. Nie będzie nic obijać / obcierać?
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-rover-414-416-420-1-4-1-6-2-0-95-99-i5411246890.html
To jakaś normalna praktyka z tą skrzynką? :D Komisowa jak rozumiem, coś nie działa to *******zielić.
A sonda sprawdzana i działa, świece też ok, zawory regulowane.
Sprawdź czy masz czujki ABS. Lub koronki na przegubach. Być może ze możesz ABS tanio odratowac.
Skydiverek
25-06-15, 23:07
Sprawdź czy masz czujki ABS. Lub koronki na przegubach. Być może ze możesz ABS tanio odratowac.
A pompe od ABS'u masz? Bo jest pod akumulatorem a na tym zdjeciu nie widze. (Ale zdjecie tez nie pokazuje tego obszaru dokładnie)
Widzę, że z opisu wynika, że to nie są sprężyny dedykowane do angielek.
Ale może pasują? Ktoś, coś...?
http://www.alufelgenland.de/store/Federn/Ventura/Honda/Civic/EK1/EK3/EJ6/EJ8/EJ/Ventura-Federn-Honda-Civic-3-4DRS-Coupe-60mm::130330.html?XTCsid=c0d8cc2ec99932c2e2e372012 e54c788
PS. Proszę tylko o info czy podejdą, nie będę kupował w tej cenie :cool:
bartek_levis
26-06-15, 16:26
Panowie, od dawna zastanawiam się czemu nie działają ABS u mnie w Hondzie. Nie, żeby to było jakieś super ważne, z jednej strony nawet się cieszę, że nie działają, jednak chciałbym znać odpowiedź czemu. Dzisiaj chciałem sprawdzić bezpieczniki ABS w skrzynce. Poszukiwania zakończyły się porażką, nie mogłem jej znaleźć. Czy to nie jest miejsce, w którym powinna ona się znajdować:
http://i60.tinypic.com/3354hz8.jpg
Widzę tam rozciętą izolacje jakby była cała zdemontowana. Czy ktoś może to potwiedzić?
2. Chciałem ponowić poprzednie pytanie:
wg mnie tu w ogóle abs`u nie ma
mam problem, od razu mówię, że z elektryki jestem noga i to trzecia także cokolwiek bym tu nie napisał może być źle :D
ogóle to chodzi mi o to, że przepala mi żarówki na początku myślałem że po prostu są stare (18 lat jakby nie było jeżeli nikt ich nie wymieniał wcześniej) ale wymieniłem wszystkie w tunelu środkowym i w liczniku i znowu tunel środkowy jest ciemny (przepaliło wszystkie, pierwsza padła po 1 dniu, został tylko zegarek ale to na filmie widać co się z nim dzieje) a w zegarach lewa żarówka (ta co oświetla temp wody i początek obrotów 1-3 tys) też już się spaliła...
co może być przyczyną? brakuje gdzieś masy? jakieś kable robią zwarcie?
jak kupiłem Hondę to miałem instalację oświetlenia wewnątrz na nogi od razu to odciąłem kable zakleiłem taśmą i wsio, może to że tak po prostu je odciąłem powoduje przepalanie tych żarówek?
każda porada albo pomoc będzie cenna.
https://www.youtube.com/watch?v=ZBh7aVjMqMo
bartek1706
26-06-15, 19:45
Ja tam słysze dobre umcy umcy, może skoki napięcia spowodowane mocnym wzmakiem?
Jak wymontowac korbke od szyby z tylu, wiem ze ma byc jakas spinka ale za choya jej nie moge znaleźć :/
Edit:znalazlem jest tak jakby od zewnetrzenj strony korby :p
Taka sytuacja: impreza rodzinna, a tu w "najbardziej wypasionej bryce" pada elektryka przednich szyb. Bezpieczniki OK, gdzie szukać dalej?
Edit: bezpieczniki OK, ale prundu to tam nie ma... Rzecz jasna w kostce przy przełącznikach w drzwiach/tunelu też go nie ma ;)
Nic ostatnio nie grzebane, rano normalnie otwierały się i zamykały. Jakieś pomysły, które mógłbym sam zrealizować, zanim dam zarobić elektrykowi?
bartek_levis
29-06-15, 10:02
kostki drzwi zaśniedziały ?
... Właśnie stwierdziłem brak wycieraczek... bo zaczęło padać...
Sprawdz pod maska czy to nie jest aby na przekaniku razem z szybami.
Bo z pamieci wiem, ze od grzania szyby tyl tam jest i jeszcze jakis dwa sa.
szukaj po bezpiecznikach, mi kiedyś padł nawiew w środku i się okazało że jeden bezpiecznik odpowiadał za przycisk od grzania szyby, dmuchawę i wentylatory pod maską, popatrz na schematy i może znajdziesz przyczynę :)
Taka sytuacja: impreza rodzinna, a tu w "najbardziej wypasionej bryce" pada elektryka przednich szyb. Bezpieczniki OK, gdzie szukać dalej?
Edit: bezpieczniki OK, ale prundu to tam nie ma... Rzecz jasna w kostce przy przełącznikach w drzwiach/tunelu też go nie ma ;)
Nic ostatnio nie grzebane, rano normalnie otwierały się i zamykały. Jakieś pomysły, które mógłbym sam zrealizować, zanim dam zarobić elektrykowi?
Do sprawdzenia bezpieczniki: No. 36 (50A), No. 14 (20A).
Ten pierwszy pod maską. Ten drugi pod kierownicą i to jego podejrzewam.
Szybkie pytanie...
Jaka powinna być wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, które wskazuje MAP sensor na wolnych obrotach ?
Dokładnie Ci nie powiem ale coś około 1V przy rozgrzanym silniku.
Poprzednie posty pisane z telefonu w korkach, teraz mogę nieco więcej.
Dzięki za pomoc, choć właściwie sam znalazłem przyczynę i nie wstydząc się opiszę, może ktoś skorzysta ;)
1. Brak prądu w szybach - sprawdzam wszystkie bezpieczniki (nr 14-20, dolny rząd wewn. skrzynki) odpowiadające wg manuala za każdą szybę oddzielnie. Każdy wyjmuję, oglądam, sprawdzam też próbnikiem. Jak pisałem - bezpieczniki OK, prądu brak
2. Zaczyna padać, włączam wycieraczki - zonk! Znajduję bezpiecznik, który wg manuala odpowiada za wszystkie szyby, szyber, spryski i wycieraczki (nr 23, górny rząd, 20A, lewa strona wewn. skrzynki bezpieczników), ale sprawdzam jedynie próbnikiem, bez wyciągania i oglądania... Oczywiście próbnik pokazuje że jest OK, ale ww. urządzenia nadal nie działają...
... no to już wiecie, jaka była przyczyna i gdzie był mój błąd ;)
Proszę o polecenie aukcji lub gdzie mogę kupić kompletny rozrząd do mojej mb3
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Proszę o polecenie aukcji lub gdzie mogę kupić kompletny rozrząd do mojej mb3
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Dobrej jakości oczywiście [emoji1]
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Gwint mts, skrecony na maksa potrzebuje z przodu urwać 5-6cm. Ktoś coś?
Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka
Czy pompkę od płynu spryskiwaczy łatwo jest wymienić? Da się przez nadkole czy trzeba przed przedni zderzak ściągać?
Bo za pierwszym razem psiknie troszkę, a normalnie za 3-6 razem dopiero.
Ma ktoś może w wektorach uszczelkę przepustnicy? Bo musze sobie nową wyciąć pod 70mm...
Czy pompkę od płynu spryskiwaczy łatwo jest wymienić? Da się przez nadkole czy trzeba przed przedni zderzak ściągać?
Bo za pierwszym razem psiknie troszkę, a normalnie za 3-6 razem dopiero.
a nie masz czasem gdzieś jakiegoś lewego powietrza i płyn nie ma początkowo odpowiedniego ciśnienia ?
z tyłu też Tobie tak z opóźnieniem psika ?
bartek_levis
01-07-15, 10:19
Ma ktoś może w wektorach uszczelkę przepustnicy? Bo musze sobie nową wyciąć pod 70mm...
haparts jdmshop ?
A jakoś nie wpadłem na to żeby to nich napisać [emoji14] ale już sobie poradziłem domowym sposobem [emoji14]
Cześć, okazało się, że w hondzie mam ten komputer:
http://i.imgur.com/MNd55M3.jpg
Czyli mimo rocznika 98' mam obd-1. Czy gdzieś w aucie znajduję się wtyczka obd, żeby do niego się podpiąć? Jak tak to gdzie, szukałem koło pedałów przy bezpiecznikach, ale nie mogłem znaleźć.
Obd 2 jest w D14Z4 po prawej stronie konsoli środkowej
Listwa zderzaka tylnego honda civic vi 5 d jak odnowi wyblakłe listwy macie jakis sposób?
Lookaty promowal tu metode opalania listew opalarka. Oczywiscie z wyczuciem.
Na lakierowanym zderzaku bym nie próbował.
Też się zastanawiam... Ramki halogenów i inne demontowalne elementy - opalarka daje radę świetnie, sam sprawdziłem podpowiedź lookatego.
Ale może spróbuj na jakimś szrotowym zderzaku? Będziesz wiedział na ile możesz przysunąć, żeby się lakier nie stopił.
Dziubki, moduł tylnego światła przeciwmgielnego jest w każdej wersji?
Znaczy się czy w tych z przednimi fogami też?
Czy pompkę od płynu spryskiwaczy łatwo jest wymienić? Da się przez nadkole czy trzeba przed przedni zderzak ściągać?
Bo za pierwszym razem psiknie troszkę, a normalnie za 3-6 razem dopiero.
Zrzucaj zderzak, to jest max 10 minut roboty a masz wtedy wszystko na wierzchu.
Obd 2 jest w D14Z4 po prawej stronie konsoli środkowej
Właśnie, że ja mam chyba obd 1. Bo spisując dane z nalepki w google otrzymujemy: np taką aukcję: http://allegro.pl/komputer-sterownik-honda-civic-vi-37820-p1j-e13-i5039718200.html , a te wejścia na wtyczki wskazują na obd 1.
Silinik mam d14a8
No to przecież Ci napisałem ze obd 2 ma d14 "Z4" a ty masz "a8" więc chyba logiczne ze nie masz obd 2
No to przecież Ci napisałem ze obd 2 ma d14 "Z4" a ty masz "a8" więc chyba logiczne ze nie masz obd 2
Z tego co wiem w a8 jest obd2b. Nie ma standardowej złączki obd do podpięcia komputera, jedynie metoda błyskowa. W z4 jest juz obd2a i zlacze diagnostyczne.
Dziubki, moduł tylnego światła przeciwmgielnego jest w każdej wersji?
Znaczy się czy w tych z przednimi fogami też?
Kazda, pod deska po lewej stronie czarne pudełeczko przykręcone śrubą do karoserii.
Też się zastanawiam... Ramki halogenów i inne demontowalne elementy - opalarka daje radę świetnie, sam sprawdziłem podpowiedź lookatego.
Ale może spróbuj na jakimś szrotowym zderzaku? Będziesz wiedział na ile możesz przysunąć, żeby się lakier nie stopił.
Ramki halogenów łatwo stopić, listwy zderzaka są znacznie twardsze i nie poddaje się tak temperaturze.
Ramki halogenów łatwo stopić, listwy zderzaka są znacznie twardsze i nie poddaje się tak temperaturze.
Właśnie dlatego jest obawa o lakier na zderzaku... Masz jakiś patent?
plaska dysza na opalarke i heja banana. Poza tym takk lakierraczej ciezko przytopic, tak mi sie zdaje bo nie probowalem, a listwy sie poddaly :)
podrozaly, te owiewki cycek mial wystawione za70zl i chcialem je kupic, jak zapytalem o cene z wysylka zamilkl i nie odpowiadal na wiadomisci. Potem podniosl cene. nie lubie.
bartek_levis
02-07-15, 10:05
Cześć, okazało się, że w hondzie mam ten komputer:
http://i.imgur.com/MNd55M3.jpg
Czyli mimo rocznika 98' mam obd-1. Czy gdzieś w aucie znajduję się wtyczka obd, żeby do niego się podpiąć? Jak tak to gdzie, szukałem koło pedałów przy bezpiecznikach, ale nie mogłem znaleźć.
pytanie pierwsze a po co Ci złącze obd2? w a8 masz kody błyskowe (kostka po prawej stronie do schowka) które pobieżnie wskażą co jest nie tak (na forum poszukaj info o samodiagnostyce co i jak masz ładnie opisane)
albo interfejs do hondy musisz organizować wiem i widziałem że są wtedy coś głębiej do ECU wejdziesz
no i co z tą d14a8 coś ci nie działa czy chcesz po prostu diagnostykę zrobić?
pytanie pierwsze a po co Ci złącze obd2? w a8 masz kody błyskowe (kostka po prawej stronie do schowka) które pobieżnie wskażą co jest nie tak (na forum poszukaj info o samodiagnostyce co i jak masz ładnie opisane)
albo interfejs do hondy musisz organizować wiem i widziałem że są wtedy coś głębiej do ECU wejdziesz
no i co z tą d14a8 coś ci nie działa czy chcesz po prostu diagnostykę zrobić?
Po prostu myślałem, że jest wtyczka i można się podpiąć. Dużo pali, chciałem sprawdzić sondę i czas 'otwarcia' wtrysków. Samodiagnostyka czyli chodzi o to żeby zewrzeć te 2 piny i na desce pokazałyby się błedy? Robiłem tak i brak błędów.
Swoją drogą, czy ktoś wie po co jest ta druga wtyczka (5 wyjść na piny, ale z trzema pinami)
http://i.imgur.com/4QZciiT.jpg
Po prostu myślałem, że jest wtyczka i można się podpiąć. Dużo pali, chciałem sprawdzić sondę i czas 'otwarcia' wtrysków. Samodiagnostyka czyli chodzi o to żeby zewrzeć te 2 piny i na desce pokazałyby się błedy? Robiłem tak i brak błędów.Dużo to znaczy ile? U mnie jak siadła sonda lambda to od razu się check zapalił. Jak chcesz sondę diagnozować to oscyloskopem.
Witam,
pytanie mam odnośnie układu wydechowego . Czy pasuje od gen 5 hb do mb6 ???
Pozdrawiam
Panowie, lewa przednia szyba się otwierała po czym w sterowniku w lewych drzwiach słychać stukniecie ale szyba nie reaguje.
Witam,
pytanie mam odnośnie układu wydechowego . Czy pasuje od gen 5 hb do mb6 ???
Pozdrawiam
Nie. Do mb tylko od mb. Moze od rovera 400/45 jeszcze.
Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
Czy... powinno byc slychac szum przy wcisnietym sprzegle na postoju
czy powinna byc cisza jak bez wcisnietego sprzegla?
Jak łożysko w skrzyni się rozpada to po puszczeniu sprzęgła wyje nie miłosiernie - sam przez to przechodziłem :)
a miał ktoś taką sytuację- regulacja lewej lampy działa tak jak powinna natomiast prawa nie zawsze działa, muszę kilka razy poruszać przełącznikiem góra dół żeby zadziałało, sprawdzałem i wszytsko jest na swoim miejscu, wtyczka wsadzona poprawnie, tak samo jak i silniczek do lampy, mam bzika na punkcie poprawnie ustawionych lamp bo wiem jak to oślepia jadących z naprzeciwka i chcę mieć zawsze ustawione poprawnie :p
Czy... powinno byc slychac szum przy wcisnietym sprzegle na postoju
czy powinna byc cisza jak bez wcisnietego sprzegla?
W zadnej z podanych sytuacji nie powinno byc szumu.
Jesli przy wcisnietym sprzegle slychac szum to najprawdopodobniej szumi lozysko oporowe sprzegla.
Dzieki. Cos mi sie wydalo to dziwne ale nie bylem pewny
czy wczesniej tak bylo. AISIN na dlugo starczy, ewentualnie cos innego?
Jesli przy wcisnietym sprzegle slychac szum to najprawdopodobniej szumi lozysko oporowe sprzegla.
Oporowe nie słychać czasem na biegu jałowym bez sprzęgła?
Dzieki. Cos mi sie wydalo to dziwne ale nie bylem pewny
czy wczesniej tak bylo. AISIN na dlugo starczy, ewentualnie cos innego?
Słyszałem, że Aisin montowali na pierwszy montaż czasami. Wydaje mnie się dobrym zakupem w dobrej cenie można trafić.
Słyszałem, że Aisin montowali na pierwszy montaż czasami. Wydaje mnie się dobrym zakupem w dobrej cenie można trafić.
Nie jestem ekspertem, ani nigdy nie sprawdzałem ale jako, że to składali w Swindon w UK to najprędzej spodziewałbym się Valeo ;)
Panowie, lewa przednia szyba się otwierała po czym w sterowniku w lewych drzwiach słychać stukniecie ale szyba nie reaguje.
Miałem podobnie gdy poluzował mi się mechanizm na śrubach trzymających do drzwi.
Chłopaki potrzebuje te uchwyty na ktoś?
Chłopaki potrzebuje te uchwyty na ktoś?
Jakie?
Czy to uszczelka?
Dziś jechałem ok 100km średnio140 i kilka km w korku. Gdy ustalem na parkingu to płyn w zbiorniczu zaczął sie gotować i go wylalo.
Witam
Moja Hania 5d MB2 zostala ostatnio nabita klimatyzacja. OD raz po i okolo tydzien klima chodzila az milo az do dzis. Nie slysze pracy klimy jej z nawiewów leci ciepłe powietrze (nawet po rozgrzaniu silnika.) Mialem jeden wyciek, ale zostal likwidowany .
I Drugie pytanie jak efektywniej uzyac klimy w MB2? na niebieskim czy bialym suwaku ( i za co odpowiedzalne sa one?).
I Drugie pytanie jak efektywniej uzyac klimy w MB2? na niebieskim czy bialym suwaku ( i za co odpowiedzalne sa one?).
W MB2 nie ma suwaków.
Jeśli idzie o ten przełącznik między kratkami, to z ominięciem nagrzewnicy (niebieska strzałka).
Jak zamkniesz centralny nawiew ten na górze deski rozdzielczej i włączysz obieg zamknięty to drugim biegu dmuchawy wieje chłodzi dość znacznie.
W MB2 nie ma suwaków.
Jeśli idzie o ten przełącznik między kratkami, to z ominięciem nagrzewnicy (niebieska strzałka).
Jak zamkniesz centralny nawiew ten na górze deski rozdzielczej i włączysz obieg zamknięty to drugim biegu dmuchawy wieje chłodzi dość znacznie.
A jesteś w stanie pomóc coś z przyczyną braku chlodnego powietrza i nie dzialania klimy?
Witam
Moja Hania 5d MB2 zostala ostatnio nabita klimatyzacja. OD raz po i okolo tydzien klima chodzila az milo az do dzis. Nie slysze pracy klimy jej z nawiewów leci ciepłe powietrze (nawet po rozgrzaniu silnika.) Mialem jeden wyciek, ale zostal likwidowany .
I Drugie pytanie jak efektywniej uzyac klimy w MB2? na niebieskim czy bialym suwaku ( i za co odpowiedzalne sa one?).
bezpiecznik? kolejny wyciek?
Czy to uszczelka?
Dziś jechałem ok 100km średnio140 i kilka km w korku. Gdy ustalem na parkingu to płyn w zbiorniczu zaczął sie gotować i go wylalo.
sprawdź najpierw termostat i czujnik wentylatora
Witam
Moja Hania 5d MB2 zostala ostatnio nabita klimatyzacja. OD raz po i okolo tydzien klima chodzila az milo az do dzis. Nie slysze pracy klimy jej z nawiewów leci ciepłe powietrze (nawet po rozgrzaniu silnika.) Mialem jeden wyciek, ale zostal likwidowany .
I Drugie pytanie jak efektywniej uzyac klimy w MB2? na niebieskim czy bialym suwaku ( i za co odpowiedzalne sa one?).
jeśli w układzie klimy nie ma czynnika to klima się nie włączy ( zabezpiecza to przed zatarciem kompresora), prawdopodobnie masz gdzieś nieszczelność i czynnik poszedł w atmosferę, ja bym to reklamował tam gdzie Ci ostatnio tą klimę nabijali
sprawdź najpierw termostat i czujnik
termostat dziala,wentylator sie wlacza, robilem test i po wlozeniu wezyka ze zbiorniczka do butelki z woda i leca babelki,
ps.
w drodze powrotnej wlalem 2l wody do chlodnicy
robilem test i po wlozeniu wezyka ze zbiorniczka do butelki z woda i leca babelki,
To to jest bad news.
To to jest bad news.
Uszczelka!
Tak wlasnie mysle..,ale nadal nie chce przyjac tego do wiadomosci. Kasa na dokladki pojdzie na czesci,remont.. K.u.r.w.a!!!
Nie kopci,dzis bylem zobaczyc czy nie przybylo mi oleju i czy maslo pod korkiem sie ppkazuje. Olej ok,masla brak
Gwint mts, skrecony na maksa potrzebuje z przodu urwać 5-6cm. Ktoś coś?
Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka
bezpiecznik? kolejny wyciek?
Obydwa wiatraki sie kreca, ktory bezpiecznik odpowiada za klime i weze wszystkie sa twarde. mam dosc malo plynu w zbiorniczku wyrownawczym ( prawie przy dnie) moze byc to przyczyna?
Obydwa wiatraki sie kreca, ktory bezpiecznik odpowiada za klime i weze wszystkie sa twarde. mam dosc malo plynu w zbiorniczku wyrownawczym ( prawie przy dnie) moze byc to przyczyna?
Ty tam o klime pytałeś, co nie?
Sprawdziłbym czy regulacja ciepło/zimne działa, bo może coś się zepsuło i masz cały czas na ciepłe. Oglądnij za panelem nawiewu.
Zbiorniczek wyrównawczy nic do tego nie ma, ale poziom utrzymuj między min a max.
Szyba boczna kierowcy pasuje z anglika (czyli od tamtejszego pasażera) bez przeszkód ?
Jaka uszczelka pod głowice do d16y3?oem do tego modelu czy może metalowa z y8? Dodam że jak kupiłem auto (w marcu 2014)było świeżo po wymianie uszczelki a zrobiłem z 6tyś km
Obydwa wiatraki sie kreca, ktory bezpiecznik odpowiada za klime i weze wszystkie sa twarde. mam dosc malo plynu w zbiorniczku wyrownawczym ( prawie przy dnie) moze byc to przyczyna?
Węże twarde bo aluminiowe ;)
A zbiorniczek wyrównawczy nic do klimy nie ma.
Z własnego doświadczenia, bo miałem podobnie. U mnie po napełnieniu też wszystko poszło w świat.
Najpierw sprawdź węże przy skraplaczu (w pasie przednim), jeden powinien się robić gorący drugi zimny - jak będzie OK, to coś z zaworem przy nagrzewnicy. jak nie zmienia się ich temperatura - prawdopodobnie brak czynnika (sprawdź czy kompresor się załącza) lub jest go bardzo mało. U mnie przyczyną był zawalony z zewnątrz skraplacz, pomogło mycie. Przez to że był brudny wymiana temp między nim a otoczeniem leżała - ciśnienie w układzie rosło i zawór upustowy puszczał nadmiar ;)
Szyba boczna kierowcy pasuje z anglika (czyli od tamtejszego pasażera) bez przeszkód ?
Sądzisz, że szyby się różnią?
Chlopaki, jakiej firmy kupic wlacznik wentylatora? Padl mu juz 3 w tym roku
Ptysie, ile litrów wchodzi do układu chłodzenia?
wiesko1261
04-07-15, 23:12
5l wystarczy ;)
Węże twarde bo aluminiowe ;)
A zbiorniczek wyrównawczy nic do klimy nie ma.
Z własnego doświadczenia, bo miałem podobnie. U mnie po napełnieniu też wszystko poszło w świat.
Najpierw sprawdź węże przy skraplaczu (w pasie przednim), jeden powinien się robić gorący drugi zimny - jak będzie OK, to coś z zaworem przy nagrzewnicy. jak nie zmienia się ich temperatura - prawdopodobnie brak czynnika (sprawdź czy kompresor się załącza) lub jest go bardzo mało. U mnie przyczyną był zawalony z zewnątrz skraplacz, pomogło mycie. Przez to że był brudny wymiana temp między nim a otoczeniem leżała - ciśnienie w układzie rosło i zawór upustowy puszczał nadmiar ;)
Jestem amatorem totalnym w ktorym miejsuc jestt skraplacz i nagrzewnica? :P. Nie zalacza sie wlasnie tez sprezaraka klimatyzacji a po zalaniu troche plynu chlodniczego zaczelo leciec zimne powietrze , przelacznik cieple zimne dziala poprawnie wrazie co.
Co o tym sądzicie
Bąbelki w zbiorniku wyrównawczych: https://youtu.be/4Rker832NN0
Jak ściągnąć emblemat zderzak tylny i jak później przykleić?
Jak ściągnąć emblemat zderzak tylny i jak później przykleić?
Mogłeś napisać po co chcesz to ściągać i nie zderzak a KLAPA...
Emblemat podgrzewasz (dokładniej to klej , który go trzyma) np. suszarką żeby klej sie rozgrzał i podważasz lekko i powoli odrywasz, lub nicią odcinasz powoli i przykleić możesz na ten sam rozgrzany klej (na obu elementach)
a jak chcesz nowy w to samo miejsce to dokładnie zmywasz ten klej, przygotowujesz powierzchnie (odtłuszczasz) i na taśme/pianke dwustronną przyklejasz nowy.
Chlopaki, jakiej firmy kupic wlacznik wentylatora? Padl mu juz 3 w tym roku
oem.
moze nie padaly wlaczniki tylko sie zapowietrza przez upg?
Nie, napewno nie jest to upg, robilem test na spaliny w ukladzie chlodzenia, przez rok nie bylo problemów, dopiero wczoraj w korku po trasie zaczal lapac temp a wiatrak stal, do tego nie mam masla pod korkiem ani nie kopci na bialo :p, dzięki za odp :)
djhubertusss
06-07-15, 08:04
Panowie czy ktoś mi powie co jest grane z rezerwą? Nie spuszczałem paliwa a wskazówka w wskaźniku w zegarach dotyka od spodu kreski 0 i nie świeci. Zrobiłem test jak manual mówi i nie świeci żarówka. Żarówka cała, masa bodajże g504 sprawdzona i czysta. Co jeszcze może być przyczyną? Bo jak wypnie się tą 3 pinową kostkę od pływaka i wskaźnika rezerwy to omija się ten termistor i po zewrzeniu pinu 1 z 3 powinna zaświecić żarówka. Możliwe że kabel idący z tej wtyczki do zegarów gdzieś się przełamał?
Nie, napewno nie jest to upg, robilem test na spaliny w ukladzie chlodzenia, przez rok nie bylo problemów, dopiero wczoraj w korku po trasie zaczal lapac temp a wiatrak stal, do tego nie mam masla pod korkiem ani nie kopci na bialo :p, dzięki za odp :)
te termowlaczniki sie nie psuja,
wlacz zaplon i zewrzyj te 2 piny w kostce kilka razy - jesli wiatrak sie wlaczy to ja bym obstawial ze masz masakrycznego pecha ;]
jak sie wiatrak nie wlaczy za ktoryms razem to wina jest gdzie indziej
ps. moze termostat sie zacina?
Zawsze tak robilem jak mi się ten wylacznik psul, zwiaralem dwa piny i jazda dalej :p, masz racje mam pecha xD pierwszy czujnik byl zepsuty jak kupiłem auto i wentylator dzialal caly czas, kupiłem drugi to po 100km sie wysral, 3 dzialal rok i w sobote wyzional ducha :(
Termostat tez zmienialem rok temu i nie mialem żadnych problemow do soboty kiedy stanalem w korku po trasie i tem zaczela rosnąć, podniosłem maske, plyn juz zaczynal sie gotowac a wentylator stal, zwarlem dwa piny i kolejne 250km przejechalem bez niespodzianek
Wstawiłem tylni stabilizator i na większych dziurach jest słychać dość głośne stukanie. Rzuciłem okiem pod auto i widzę to:
http://imagizer.imageshack.com/img538/8762/pebBuD.th.jpg (http://imageshack.com/i/eypebBuDj)
czyli końcowy tłumik do wymiany, tak? Mogę prosić o informację na jaki go zamienić aby nie stukał w stabilizator?
nie trzeba wymieniać... tłumikarz Ci lekko przespawa wydech żeby nie zawadzał o staba i będzie ok
Nic nie spawaj. Pierw wszystko zdejmij. Wymień gumy - każdą na nową. Ostatnią gumę na końcowym i na tym pojedyńczym haku na środkowym daj gumę od opla http://opelczesci.com.pl/pl/p/WIESZAK-GUMA-TLUMIKA-WYDECHU-ASTRA-G-VECTRA-B-OMEGA/1084 (dużo sztywniejsza). Ja tak podniosłem z 10 mm ; )
Ja też mam pytanie. Kiedyś 2 lata temu jak i dzisiaj nabijałem klimę - serwis po prostu. Cały czas mam podawane przez nich 20 g oleju do sprężarki. Chodzi wszystko ok, chłodzi od tamtego czasu, z kompresorem nic się nie dzieje. Mówie wg. info z forum, że powinno być 120 g, a oni, że to dużo za dużo. Do tego potem szef dał info, że większa ilość w sprężarce zostaje i maszyna nie wyciąga całego oleju. Nie wiem co o tym mysleć tym bardziej, że wszystko hula od 2013 roku, a myślę, że by się zatarła jakby smarowania nie było.
Pany pomoże ktoś jak to podłączyć... bo miało niby pasować do b seri a kombinacji jak.... http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/06/33a2bfc900464ce3181dadab324ae108.jpg
Jak widzimy normalnie w przepustnicy jeden króciec jest od ICAV a drugi idzie do Krokowca... a w tym chinolu jest tylko jeden króciec... domyślam się że trzeba tam wpiąć wężyk od Krokowca ale chcę się upewnić.... dobrze sądzę? A wężyk od ICAV zaślepic
@up juz ogarnąłem z pomocą jogala
bartek_levis
07-07-15, 09:49
Nic nie spawaj. Pierw wszystko zdejmij. Wymień gumy - każdą na nową. Ostatnią gumę na końcowym i na tym pojedyńczym haku na środkowym daj gumę od opla http://opelczesci.com.pl/pl/p/WIESZAK-GUMA-TLUMIKA-WYDECHU-ASTRA-G-VECTRA-B-OMEGA/1084 (dużo sztywniejsza). Ja tak podniosłem z 10 mm ; )
Ja też mam pytanie. Kiedyś 2 lata temu jak i dzisiaj nabijałem klimę - serwis po prostu. Cały czas mam podawane przez nich 20 g oleju do sprężarki. Chodzi wszystko ok, chłodzi od tamtego czasu, z kompresorem nic się nie dzieje. Mówie wg. info z forum, że powinno być 120 g, a oni, że to dużo za dużo. Do tego potem szef dał info, że większa ilość w sprężarce zostaje i maszyna nie wyciąga całego oleju. Nie wiem co o tym mysleć tym bardziej, że wszystko hula od 2013 roku, a myślę, że by się zatarła jakby smarowania nie było.
też słyszałem że olej w sprężarce jest to daje się mniej, mam klimę od marca i działa
Tym bardziej, że w manualu każą wylewać olej ze starej sprężarki, czyli raczej by go maszyną ściągali ; )
Śmieszne pytanie, ale dziś zobaczyłem, że nie mam żarówki od CHECK ENGINE. Nowa siedzi i przy zapłonie ma świecić, po odpaleniu gaśnie. Tak jest i tak ma byc?
Wyszło to jak chciałem zrobić samodiagnostyke :)
Śmieszne pytanie, ale dziś zobaczyłem, że nie mam żarówki od CHECK ENGINE. Nowa siedzi i przy zapłonie ma świecić, po odpaleniu gaśnie. Tak jest i tak ma byc?
Wyszło to jak chciałem zrobić samodiagnostyke :)
U mnie czak sie świeci do momentu aż pompa paliwa nie przestanie nabijać. Później świeci sie tylko abs, srs, ciśnienie oleju, ładowanie.
Czyli wszystko gra :) zastaniwlilo mnie czemu tej zarowki wcale nie bylo. Moze brak KATA bedzie w przyszkosci pokazywac check'a?
Diagnostyka bledow nie pokazuje narazie. Pozyjemy, zobaczymy. Dzieki.
Czyli wszystko gra :) zastaniwlilo mnie czemu tej zarowki wcale nie bylo. Moze brak KATA bedzie w przyszkosci pokazywac check'a?
Diagnostyka bledow nie pokazuje narazie. Pozyjemy, zobaczymy. Dzieki.
4 lata bez kata śmigam i zero błędu.
4 lata bez kata śmigam i zero błędu.
Niektorzy maja dwie sondy, z czego jedna za katalizatorem ;)
No ja sobie tak gdybam tylko skad brak tej zarowki ;)
raczej ktos chcial cos ukryc skoro ja wymontowal calkiem. Pewnie kiedys
napisze "check sie pali, kod bledu" ;)
U mnie też ktos zajumal żarówkę od czaka, najdziwniejsze jest to, że gdy wsadzilem nową to błąd wywalilo dopiero po ok 10km
Panowie jakim momentem skręcać śruby głowicy w d16y3? Mam manual i z tego co wyczytałem to silniki od 95r momentem 67nm, a silniki d15z,d16z do 95r 73 nm. Sęk w tym, że w tym manualu nie ma mojego silnika
wiesko1261
08-07-15, 18:52
ja wszystkie metalowe uszczelki dokręcam po 73nm :)
( zazwyczaj w opakowaniu opisane jest jakim momentem dokręcać )
Taka sytuacja - centralny zamek daje odgłosy, jakby próbował otwierać/zamykać drzwi "sam z siebie", tj. bez udziału człowieka.
Objawy - odgłosy otwierania/zamykania, ale bez wciągania/wypychania bolców w drzwiach.
Dzieje się tak kilka razy dziennie, czasami w trakcie jazdy, czasami na postoju, czasami gdy się otwiera okno.
Poza tym centralny działa normalnie, tzn. master otwiera/zamyka z pilota i z kluczyka wszystkie drzwi.
Żadnego potopu/zawilgocenia, wszystkie cięgna/druty na swoich miejscach.
Prawdopodobnie jakieś zwarcie, ale może ktoś miał podobne objawy, to skróci mi poszukiwanie tego miejsca.
ja wszystkie metalowe uszczelki dokręcam po 73nm :)
( zazwyczaj w opakowaniu opisane jest jakim momentem dokręcać )
Kupiłem oem metalowa uszczelkę i nigdzie nie ma takiej info, tylko naklejka hondy. To będę przykrecal z siłą 73
Dużo roboty przy wymianie przewodu hamulcowego do tyłu?
Taka sytuacja - centralny zamek daje odgłosy, jakby próbował otwierać/zamykać drzwi "sam z siebie", tj. bez udziału człowieka.
Objawy - odgłosy otwierania/zamykania, ale bez wciągania/wypychania bolców w drzwiach.
Dzieje się tak kilka razy dziennie, czasami w trakcie jazdy, czasami na postoju, czasami gdy się otwiera okno.
Poza tym centralny działa normalnie, tzn. master otwiera/zamyka z pilota i z kluczyka wszystkie drzwi.
Żadnego potopu/zawilgocenia, wszystkie cięgna/druty na swoich miejscach.
Prawdopodobnie jakieś zwarcie, ale może ktoś miał podobne objawy, to skróci mi poszukiwanie tego miejsca.
Mastera masz oryginalnego czy dokładałeś ?
Dużo roboty przy wymianie przewodu hamulcowego do tyłu?
bębny, tarcze, przewód elastyczny czy miedziany, a może chodzi o całe przewody twarde od pompy do tyłu ? :)
Mastera masz oryginalnego czy dokładałeś ?
Oryginalny, ew. dołożony przez poprzedniego właściciela u dealera/w serwisie (prawie wszystko tam robił)
Chodzi mi bardziej o to czy jest to hondowski siłownik czy uniwersalny. Jak montowałem u siebie mastera uniwersalnego, jego ciengno z cięgnem drzwi połączyłem w złym miejscu ( cięgno siłownika było w takim położeniu, że wystarczył mały ruch a centralny chodził góra dół. Pomyślałem że jeżeli masz nieoryginalny to mogło Ci sie poluzować/ przesunąć to łączenie
Chodzi mi bardziej o to czy jest to hondowski siłownik czy uniwersalny. Jak montowałem u siebie mastera uniwersalnego, jego ciengno z cięgnem drzwi połączyłem w złym miejscu ( cięgno siłownika było w takim położeniu, że wystarczył mały ruch a centralny chodził góra dół. Pomyślałem że jeżeli masz nieoryginalny to mogło Ci sie poluzować/ przesunąć to łączenie
A obecnie w którym miejscu masz je połączone? Akurat montuje centralny i zastanawiam się jak to najlepiej połączyć.
Chodzi mi bardziej o to czy jest to hondowski siłownik czy uniwersalny. Jak montowałem u siebie mastera uniwersalnego, jego ciengno z cięgnem drzwi połączyłem w złym miejscu ( cięgno siłownika było w takim położeniu, że wystarczył mały ruch a centralny chodził góra dół. Pomyślałem że jeżeli masz nieoryginalny to mogło Ci sie poluzować/ przesunąć to łączenie
Zakładam że jest ori, nie dam rady teraz ściągnąć boczka.
Nic nie było ruszane, do tej pory chodził bez zarzutu (raz pękł drut pomiędzy siłownikiem a zamkiem, ale to naprawione)
Jak parę dni temu ściągałem boczek (już były te objawy), to nie zauważyłem żadnych usterek typu przetarty przewód, pęknięty drut czy źle założony uchwyt.
bębny, tarcze, przewód elastyczny czy miedziany, a może chodzi o całe przewody twarde od pompy do tyłu ? :)
MB3, tarcze... przeciek, a raczej potop płynu na wysokości słupka B
Taka sytuacja - centralny zamek daje odgłosy, jakby próbował otwierać/zamykać drzwi "sam z siebie", tj. bez udziału człowieka.
Objawy - odgłosy otwierania/zamykania, ale bez wciągania/wypychania bolców w drzwiach.
Dzieje się tak kilka razy dziennie, czasami w trakcie jazdy, czasami na postoju, czasami gdy się otwiera okno.
Poza tym centralny działa normalnie, tzn. master otwiera/zamyka z pilota i z kluczyka wszystkie drzwi.
Żadnego potopu/zawilgocenia, wszystkie cięgna/druty na swoich miejscach.
Prawdopodobnie jakieś zwarcie, ale może ktoś miał podobne objawy, to skróci mi poszukiwanie tego miejsca.
Miałem dokładnie to samo. Winna okazała się wtyczka przy drzwiach (ta między drzwiami a karoserią)- złapała wilgoć, a dwa że się obluzowała. Wyczyszczenie i porządne dociśnięcie jej zlikwidowało problem.
MB3, tarcze... przeciek, a raczej potop płynu na wysokości słupka B
Bez kanalu i maszynki do zarabiania przewodow nic nie zdzialasz, daj to jakiemus mechaniorowi to ogarnie raz dwa:)
Nic nie spawaj. Pierw wszystko zdejmij. Wymień gumy...
Dzięki, gumy na razie załatwiły sprawę :) Zobaczymy na jak długo :)
Jakim momentem skręcać wałek/klawiaturę rozrzadu?w manualu nic o tym nie pisze, szukam w necie i znalazłem tylko kłótnie kilku użytkownikow, że źle podaj moment i ukrecil 3 śruby
Pasek rozrządu do MB2 1.4 (D14A7) będzie miał 106 zębów czy 103? W katalogu on-line intercarsu są takie i takie:/
OK, już znalazłem odpowiedź... na 103.
Pamiętacie który z forumowiczow robil roporki do 5 d?
Miałem dokładnie to samo. Winna okazała się wtyczka przy drzwiach (ta między drzwiami a karoserią)- złapała wilgoć, a dwa że się obluzowała. Wyczyszczenie i porządne dociśnięcie jej zlikwidowało problem.
Dzięki za podpowiedź. Poszedłem tym tropem, gmerałem przy wtyczkach i przewodach, ale to chyba inna przyczyna (albo coś przeoczyłem)
Prawdopodobnie jakiś impuls daje sterowanie szybą kierowcy. Może coś haczy, czegoś dotyka, zwiera podczas otwierania/zamykania okna.
Ale nie ma okreslonego punktu przy otwieraniu/zamykani, w którym to się dzieje.
Czasami wystarczy dotknąć wyłącznika okna i słychać jak centralny pstryka, czasem dopiero jak zasunie się do końca a czasem odsunie się całe okno i nic.
Na dziś dałem sobie spokój, wiem że na 99% to sprawa w drzwiach kierowcy
Jakim momentem skręcać wałek/klawiaturę rozrzadu?w manualu nic o tym nie pisze, szukam w necie i znalazłem tylko kłótnie kilku użytkownikow, że źle podaj moment i ukrecil 3 śruby
http://images69.fotosik.pl/1032/b266664b28310527.jpg
Masz albo wybrakowaną wersje manuala albo słabo w nim szukałeś ;) są tam wszystkie momenty.
Pamiętaj o ustawieniu 1 cyl. w GMP i wałka UP do góry w czasie skręcania klawiatury :)
http://images69.fotosik.pl/1032/b266664b28310527.jpg
Masz albo wybrakowaną wersje manuala albo słabo w nim szukałeś ;) są tam wszystkie momenty.
Pamiętaj o ustawieniu 1 cyl. w GMP i wałka UP do góry w czasie skręcania klawiatury :)
Dzięki wielkie, mam *****a wersję manuala, bo tego nie mam, gdzie znajdę taką jak Ty masz?
Pamiętacie który z forumowiczow robil roporki do 5 d?
Także dołączam się do pytania ☺
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Dzięki wielkie, mam *****a wersję manuala, bo tego nie mam, gdzie znajdę taką jak Ty masz?
Nie pamiętam już skąd pobrałem ale mogę Ci przesłać, podaj maila na pw. Kiedyś był manual on-line 95-97 kompletny i wygodny, dużo linków tu wrzucałem ale już nie działa <smuteczek>
djhubertusss
10-07-15, 10:05
Witam. Dalej walczę z kontrolką rezerwy paliwa. Wymieniłem żarówkę i termistor i dalej lipa. Podpowie mi ktoś co jeszcze mogę zrobić? na wypiętej wtyczce przy zbiorniku paliwa i zwarciu pinu 1 i 3 nie świeci a powinna. Doradźcie co jeszcze mogę sprawdzić. Przerwa gdzieś w kablu zielono-czerwonym co wychodzi z pływaka i leci do zegarów? Zabardzo nie chce mi się ciągnąć nowego kabla.
Problem rozwiązany winowajcą była podgięta folia w miejscu styku z żarówką
Witam, mam taki problem a mianowicie jak zdejmę nogę ze sprzęgła to ze sprzęgła/skrzyni wydobywa się pisk łożyska. Wystarczy że jak minimalnie dotknę sprzęgła nogą to pisk od razu ustaje. Zauważyłem też że natężenie zależy od obrotów, bo czasem na luzie piszczy ledwo ledwo a jak już jadę z obrotami ~3k to aż się ludzie oglądają;) Dodam jeszcze że w styczniu miałem wymieniane kompletne sprzęgło i zaczęło się tak dziać jakieś dwa miesiące po wymianie. Same biegi i sprzęgło działają bez problemów. Zanim podjadę do warsztatu chciałem się zapytać czy ktoś wie czego mogę się spodziewać.
pozdro
djhubertusss
10-07-15, 11:38
Szykuje mi się wymiana wysprzęglika ponieważ jet cały wilgotny, jakiej firmy polecacie?
Czy po ściągnięciu walka i klawiatury w celu oddania głowicy do planowania należy wyregulowac zawory?
Należy skontrolować, w razie potrzeby wyregulować.
Po złożeniu auta słychać zawory, tak jakby bardzo cichy disel
tak, po zalozeniu glowicy po 1000km nalezy wyregulowac zawory.
Należy sprawdzić od razu po skręceniu klawiatury, potem można sprawdzać co 1000 km jak ktoś ma fantazję.
mb6/mc2 jakiej grubości ma stab z przodu, nie mogę sprawdzić pod autem tego obecnie a chciałem strongflexa zamówić
Pany. Jak podnieść przebieg ori licznika bez wkładania Go w budę oczywiście? Da się to uczynić?
Pany. Jak podnieść przebieg ori licznika bez wkładania Go w budę oczywiście? Da się to uczynić?
bębenek z cyframi można kręcić w górę, w dół ma blokadę - tak jest w wielu licznikach
;2562289']bębenek z cyframi można kręcić w górę, w dół ma blokadę - tak jest w wielu licznikach
O to elegancko. Banalne a ja nie wiedziałem. Dziękuję za info :)
To znowu ja :D
Przypomni mi ktoś ile frezow ma przegub wewnętrzny lewy ten przy podporze. Wewnątrz i zewnątrz...
Miałem gdzieś zapisane i nie mogę znaleźć.
32/27? Dobrze kojarzę?
Zna ktoś długość łącznika z przedniego staba, muszę podać ten wymiar to coś do biorą w tej polskiej firmie od łączników, tylko chodzi mi o tą wersję vti czyli prosty pręt
Zna ktoś długość łącznika z przedniego staba, muszę podać ten wymiar to coś do biorą w tej polskiej firmie od łączników, tylko chodzi mi o tą wersję vti czyli prosty pręt
Jak "prosty pręt z VTi"? Przecież tam jest łącznik kulowy czy przegubowy. W mb2 miałem pręt z dwoma gumkami.
No i ja też mam taki prosty a nie kulowy
No i ja też mam taki prosty a nie kulowy
To dziwne ci powiem. W sumie to lepiej, bo gdy ostatnio wymieniałem zawias urwalem go. Tego prostego raczej bym nie zerwał.
Nawet japomoto w katalogu taki jest i strongflex ma właśnie wkładki pod taki
Nawet japomoto w katalogu taki jest i strongflex ma właśnie wkładki pod taki
Dziwni mnie to bo gdy ostatnio w Modified.pl zamawialem to tylko powiedziałem ze chce 555 przód prawy i dostałem kulowy. Nie wiedziałem ze były proste. Może stab masz cienszy? Albo w Aero były inne.?
Cieńszy chyba nie, musiałbym zmierzyć ale mb6 patrzyłem i mc2 w.japomoto i tu i tu prosty, a taki kukowy w drugiej angielce ojca 1,4 jest z 97 i w ek3 miałem
Nie mam pojęcia dlaczego. W,każdym razie moim zdaniem lepsze te nie kulowe. Mniej się mają gdzie poddać,czyli bardziej usztywniaja.
Mi kulowe z tyłu 555 poddaly się po 3 roku
Z czego zrobione są listwy przyszybowe w 5d ? Tzn chodzi mi o ten metal pod czarna listewka łuszczyca się. Bo mam możliwość pochromowania jeśli jest to stal
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Ja mam staba z vti 24mm i ma, laczniki proste, jakie mialem w stabie z mb2. Aktualnie na poli.
Jak widac vti mialo rozne stabilizatory,ktore roznia sie gruboscia i lacznikami.
Kulowe maja w takim razie stabu 26mm.
Ja mam staba z vti 24mm i ma, laczniki proste, jakie mialem w stabie z mb2. Aktualnie na poli.
Jak widac vti mialo rozne stabilizatory,ktore roznia sie gruboscia i lacznikami.
Kulowe maja w takim razie stabu 26mm.
To będzie ładna jazda, bo auta nie mam cały czas, dostałem info że 26 i zamówiłem takie poli, no nic trzeba to będzie sprawdzić
To będzie ładna jazda, bo auta nie mam cały czas, dostałem info że 26 i zamówiłem takie poli, no nic trzeba to będzie sprawdzić
ja wymieniałem u siebie ostatnio (też mam prosty patyk na dwie gumy bez przegubu kulowego) kupowałem tu (sklep w okolicy (http://www.x-techauto.pl/start.asp?WCU=~TUFvKjQ1KjEyNzUqNDI5MQ%3D%3D) bez problemu mieli do mojego modelu bez żadnego dobierania/dopasowywania)
link do modelu który ja kupiłem (FEBI) (http://www.x-techauto.pl/start.asp?WCU=~TUFuKjQyMDY4KjExOTMzMDEqRkVCSSBCSUx TVEVJTg%3D%3D)
link do całego asortymentu łączników (http://www.x-techauto.pl/start.asp?WCU=~TUFvKjQ1KjEyNzUqNDI5MSoxMDAwMTMqMzI yOSotMQ%3D%3D)
ps. jak widać zaznaczyłem w katalogu swoją Hanię moje D14 magiczne ale możesz poszukać też konkretnie do Twojego modelu.
Tu nie chodzi że znaleźć ich nie mogę bo w japomoto mają chyba 4 rodzaje tylko o to żeby podać wymiar do tej polskiej firmy co robi łączniki i sprawdzić jak ich jakoś i wytrzymałość, na innych forach marek widzę że są i dobre i takie sobie opinie, u nas jakoś nikt nie testował jeszcze
Tu nie chodzi że znaleźć ich nie mogę bo w japomoto mają chyba 4 rodzaje tylko o to żeby podać wymiar do tej polskiej firmy co robi łączniki i sprawdzić jak ich jakoś i wytrzymałość, na innych forach marek widzę że są i dobre i takie sobie opinie, u nas jakoś nikt nie testował jeszcze
wymiar:
Długość [mm]: 100
Ciężar [kg]: 0,12
Gwint zewnętrzny [mm]: M8 x 1,25
Rozmiar klucza: 13
Rozmiar klucza: 12
*dane ze strony którą podałem w poprzednim poście.
wymiar:
Długość [mm]: 100
Ciężar [kg]: 0,12
Gwint zewnętrzny [mm]: M8 x 1,25
Rozmiar klucza: 13
Rozmiar klucza: 12
*dane ze strony którą podałem w poprzednim poście.
Dzięki, na tel w pracy nie miałem możliwość dokładnie przejrzeć
zapomnialem idac, oba laczniki z vti i z mb2 zamienne
Ja mam staba z vti 24mm i ma, laczniki proste, jakie mialem w stabie z mb2. Aktualnie na poli.
Jak widac vti mialo rozne stabilizatory,ktore roznia sie gruboscia i lacznikami.
Kulowe maja w takim razie stabu 26mm.
na szybko jak koła skręciłem to jest 24 z tego co suwmiarkę wsadziłem, no to mam złe poli w takim razie
Witam. Bylem wymienić rozrząd. I teraz mi charczy przy jeździe. Facet powiedział ze to się zmieni po 10-15k km. Mam bardzo mieszane uczucia. Założone pompę wody thermotec (crap?) I nie wymieniono pasków bo "były nowe". Co sądzicie o tym?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Jakto co? Wracaj do kolesia jak najszybciej, niech poprawi co spieprzyl. Nie ma prawa nic charczec, chyba ze pompa to rzeczywiscie jakis fake...
Wysłane z mojego GT-S7580 przy użyciu Tapatalka
thermotec (crap?)
Crap... miałem w rękach wadliwe już z pudełka :/ badziewie ogólnie. A co do zmiany po 10-15k km to masz moje słowo że się nic nie zmieni, a facet pewnie twierdzi że pasek zębaty wyciągnie się po jakimś przebiegu albo "ułoży", więc jedź pan w ****u :) Paski osprzętu mogą zostać te co były jeżeli nie są zużyte.
Charczy pewnie za mocno dokrecona rolka napinacza, poluzowac u dokrecic odpowiednim momentem. Co do pasków, pewnie chodzilo mu o osprzęt, wiec jesli w dobrym stanie to zmiana nie potrzebna.
Próbowałem zdiagnozować abs ale coś mi to nie wychodzi. Próbowałem również skasować błąd wg procedury ale po przekreceniu zapłonu z równoczesnym trzymaniem hamulca kontrolka nie gaśnie więc nie kontynuowałem bo chyba to nie ma sensu. Przeczytałem tu gdzieś ze jest jakiś zbiornik z płynem do pompy abs z tym że nie potrafię go znaleźć. Civic 97 5d. Czy ktoś może mi coś poradzić ewentualnie jakieś zdjęcia. Dodam że w zimie abs czasem działał.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Pod schowkiem masz kostkę 5 pinowa... zewrzyj piny 1 i 3 i musi działać samodiagnostyka, zbiornik masz jak byk w komorze silnika i nawet pisze 'breake fluid' jak dobrze pamiętam :)
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-crx-del-solcr-v-rover-tuleje-wahacza-tylnego-wleczonego-duzy-cukierek-2szt.html Czy te cukierki podchodzą do naszych MB? Widzę pokrewne rowery i civicki ale chcę mieć pewność co by nie oddawać tego później.
kurde oem są tańsze... poza tym podchodzą
http://poliuretany.olkusz.pl/pl/honda-civic-crx-crx-del-solcr-v-rover-tuleje-wahacza-tylnego-wleczonego-duzy-cukierek-2szt.html Czy te cukierki podchodzą do naszych MB? Widzę pokrewne rowery i civicki ale chcę mieć pewność co by nie oddawać tego później.
Spotkałem się z opinią, że z tyłu poliuretan można włożyć wszędzie, ale te duże tulejki lepiej oemowe.
Ja mam pu cukierki i nie narzekam.
Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
No właśnie - wybieram między OEM a poli i nie wiem co teraz będzie lepsiejsze :<
No właśnie - wybieram między OEM a poli i nie wiem co teraz będzie lepsiejsze :<
Jak oemowe tańsze, to biorąc pod uwagę, że ludziom czasem poliuretan skrzypi - nie zastanawiałbym się.
Jak oemowe tańsze, to biorąc pod uwagę, że ludziom czasem poliuretan skrzypi - nie zastanawiałbym się.
Zgadzam się, też tak postąpiłem i padł wybór na OEM. ;)
Czy ktoś z forumowiczów zabierał się za wyciszanie hondy? Głównie chciałbym wyciszyć hałas dochodzący z silnika.
Pod schowkiem masz kostkę 5 pinowa... zewrzyj piny 1 i 3 i musi działać samodiagnostyka, zbiornik masz jak byk w komorze silnika i nawet pisze 'breake fluid' jak dobrze pamiętam :)
Dzięki za szybką odpowiedź 😃. Jeżeli chodzi o zbiornik to ktoś pisał że jest dodatkowy tylko od pompy abs a kostkę którą mam zewrzeć to podobno tą która ma 2 kabelki. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Czy ktoś z forumowiczów zabierał się za wyciszanie hondy? Głównie chciałbym wyciszyć hałas dochodzący z silnika.
Zajrzyj do watku Mikefoto
Dzięki za szybką odpowiedź 😃. Jeżeli chodzi o zbiornik to ktoś pisał że jest dodatkowy tylko od pompy abs a kostkę którą mam zewrzeć to podobno tą która ma 2 kabelki. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Ta co ma 2 kabelki jest od diagnostyki ogolnej,.. zwieraj to co Ci napisano :)
Czy ktoś z forumowiczów zabierał się za wyciszanie hondy? Głównie chciałbym wyciszyć hałas dochodzący z silnika.
Jak silnik to KOMORA SILNIKA i maska. Masz wygluszenie maski ? Nie? to jest to Twoj pierwszy krok ku ciszy.
O reszte pytaj MikeFoto. Wygluszal chyba cale wnetrze.
Dzięki za szybką odpowiedź 😃. Jeżeli chodzi o zbiornik to ktoś pisał że jest dodatkowy tylko od pompy abs a kostkę którą mam zewrzeć to podobno tą która ma 2 kabelki. Popraw mnie proszę jeżeli się mylę
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Nie ma żadnego dodatkowego :)
Zewrzyj te co napisałem u będzie git :D
Pany... pas przedni, sruby trzymajace zderzak na dole. Sa wymienne czy brak
wspawywac nowe gwinty bo mam obie urwane?
Dalej... z ciekawosci. Zderzak tyl od Mg ZS pasuje do Mb (rozne wersje: tuning/oem)?
The last... w Mb'kach sa oprawki 2wloknowe z 4 przewodami.
Po co sa az 4, skoro wiekszosc aut ma 3 przewody? Nasze oprawki
do dostania jedynie na szrocie (pomijam allegro i lutowanie przewodow)?!?
Masz wygluszenie maski ? Nie? to jest to Twoj pierwszy krok ku ciszy.
Po wygluszeniu maski w środku nie slychac różnicy :p
Wygłuszenie maski to wydatek mniejszy lub większy ale niestety w błoto. W środku dalej głośno a na zewnątrz vitek dalej drze ryja :)
No ja bardziej myślałem nad wygłuszeniem ściany grodziowej i podłogi pod kierowcą/pasażerem. Podejrzewam że trzeba użyć cięższych mat żeby zmniejszyć wibracje blach + jakaś pianka/filc na to. Jeszcze się dokształcam w tym zakresie ;).
Zauważyłem że nad pedałami jest jakaś ochronna oemowa guma/plastik (?), pewnie trzeba by ją wywalić.
Hej. Nigdzie nie mogę dostać pompy wody Hepu do mojej mb3 1.5 . Ta z indeksem P046 nie pasuje (brak jakiegoś otworu ) . Może coś założyć zamiast hepu? Bo ten thermotec doprowadza mnie do szału
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
21-07-15, 11:00
można SKF
Rozbieral, regenerowal ktoś silnik wiatraka chłodnicy, tzn da się w ogóle?
Być może się da, ale czy jest sens? Jak ostatnio kupowałem chlodnicę w bdb stanie, to za wiatrak do niej chcieli 20 zł...
Być może, ale jak wymianie łożyska, na smaruje i wyczyszcze to wiem co mam, wszystko można kupić okazyjnie używane ale nie zawsze o to chodzi
wiesko1261
21-07-15, 18:22
Być może, ale jak wymianie łożyska, na smaruje i wyczyszcze to wiem co mam, wszystko można kupić okazyjnie używane ale nie zawsze o to chodzi
na 90% w silniku wentylatora niema łożysk :) są tulejki ślizgowe ( akurat z hondy jeszcze nie rozbierałem , ale z innych marek są tulejki )
jedynie możesz szczotki wymienić
na 90% w silniku wentylatora niema łożysk :) są tulejki ślizgowe ( akurat z hondy jeszcze nie rozbierałem , ale z innych marek są tulejki )
jedynie możesz szczotki wymienić
Dzięki, ale to by oznaczało że nie ma co ruszać, wentyl od dmuchawy jest na pewno tak jak mówisz ale tego od chłodnicy też jeszcze nie ruszalem
Siemanko, mam dwa pytania:
1. Te spinki powinny pasować do listwy bocznej szyby? Wyglądają tak samo ale wole się upewnić:
http://www.auto-spinka.pl/pl/p/B17475-Spinka-listwy-szyby-czolowej-Honda-Civic-Integra-91520-SR3-003/613
2. Jakiś czas temu zauważyłem że nie mam silniczków regulacji reflektorów w lampach(!). Najwyraźniej poprzedni właściciel coś pomajstrował bo w jednej lampie nie ma wcale a w drugiej został tylko ten biały trzpień. No to zamówiłem dwa używane. I tutaj rodzi się pytanie. W jednym bardziej wystaje trzpień (jakieś 3 cm) i jak kręcę nakrętką regulacji to nic się z tym nie dzieje. To jest normalne? Dodam jeszcze że oba wyglądają identycznie poza tym że na jednym jest numerek 25 a na drugim 24.
EDIT: Jednak działa, pokręciłem trochę i zaskoczyły;)
pzdr
Siemanko, mam dwa pytania:
1. Te spinki powinny pasować do listwy bocznej szyby? Wyglądają tak samo ale wole się upewnić:
http://www.auto-spinka.pl/pl/p/B17475-Spinka-listwy-szyby-czolowej-Honda-Civic-Integra-91520-SR3-003/613
Tak, mam dokładnie te u siebie i są git.
Czołem. Dzwoni do mnie babeczka z warsztatu ze przy wymianie pompy wody teraz klimatyzacja zaczęła głośno chodzić i są jakieś odgłosy głośne? Wtf, co oni tam narobili waszym zdaniem?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Bo jak się rozrząd robi to warto wydać kilka zl żeby wymienić łożysko napinacza paska od klimy, a może za mocno go naciagneli tylko, w każdym razie wymieniałem przy tej wymianie więc obstawiam właśnie ten napinacz
No okej tylko co teraz?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Jak spaprali przy montażu to niech naprawia, trzeba cała osłonę rozrządu zdjąć
Żeby ściągnąć napinacz klimy wystarczy go tylko odkręcić kluczem 14. Nie trzeba ściągać żadnej osłony.
Uwaga skrót myślowy. Najpierw trzeba poluzować napinacz, to tak żeby nikt nie mi tu nie bzdurowal.
Pany... pas przedni, sruby trzymajace zderzak na dole. Sa wymienne czy brak
wspawywac nowe gwinty bo mam obie urwane?
Dalej... z ciekawosci. Zderzak tyl od Mg ZS pasuje do Mb (rozne wersje: tuning/oem)?
The last... w Mb'kach sa oprawki 2wloknowe z 4 przewodami.
Po co sa az 4, skoro wiekszosc aut ma 3 przewody? Nasze oprawki
do dostania jedynie na szrocie (pomijam allegro i lutowanie przewodow)?!?
ktoś, coś ? :)
Witam
Zna ktoś parametry szpilek piasty przedniej do civic VI MC2? Chodzi mi o to czy jest wkręcana czy wbijana, skok gwintu i radełko...
Witam
Zna ktoś parametry szpilek piasty przedniej do civic VI MC2? Chodzi mi o to czy jest wkręcana czy wbijana, skok gwintu i radełko...
90113-SA0-006
90113-SA0-025
to są numery oem szpilek piasty, resztę znajdziesz w internetach :)
Panowie posiadam ECU P1H przy D16Y2, do czego służy pin D1
Od kiedy kupiłem auto to przewód od pinu D1 (Biało-niebieski) jest przecięty blisko wtyczek do kompa i poprowadzone są od niego trochę grubsze przewody
czerwono żółte zakończone wtyczkami które idą przez otwór w grodzi pod maskę i są nigdzie nie podpięte :D przewody były podwinięte obok akumulatora zostały przeze mnie nie zauważone.
http://i58.tinypic.com/992oig.jpg
Teraz pytanie, jaka jest możliwość dlaczego ktoś wykonywał taki zabieg? Chcę usunąć te przewody i zlutować przewód biegnący od pinu D1 tak jak powinno być oryginalnie..
Nie mogłem nic sensownego znaleźć w naszym języku jedynie takie coś:
D1 VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) / D1-VBU Back Up Power Wht/Yel, Battery positive From battery through Fuse Box, Battery Voltage at ALL times
wiesko1261
26-07-15, 07:17
Panowie posiadam ECU P1H przy D16Y2, do czego służy pin D1
Od kiedy kupiłem auto to przewód od pinu D1 (Biało-niebieski) jest przecięty blisko wtyczek do kompa i poprowadzone są od niego trochę grubsze przewody
czerwono żółte zakończone wtyczkami które idą przez otwór w grodzi pod maskę i są nigdzie nie podpięte :D przewody były podwinięte obok akumulatora zostały przeze mnie nie zauważone.
http://i58.tinypic.com/992oig.jpg
Teraz pytanie, jaka jest możliwość dlaczego ktoś wykonywał taki zabieg? Chcę usunąć te przewody i zlutować przewód biegnący od pinu D1 tak jak powinno być oryginalnie..
Nie mogłem nic sensownego znaleźć w naszym języku jedynie takie coś:
D1 VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) / D1-VBU Back Up Power Wht/Yel, Battery positive From battery through Fuse Box, Battery Voltage at ALL times
u mnie (tylko OBDI kabel biało/niebieski ) idzie z D1 przez bezpieczniki ,pod maską ( BLACK UP 7.5A ) do stacyjki - stałe zasilanie (po wyjęciu bezpiecznika robi się reset kompa ) :)
Kto w PL sprzedaje nakładki na progi do Angielke ?
bartek_levis
28-07-15, 13:04
Panowie posiadam ECU P1H przy D16Y2, do czego służy pin D1
Od kiedy kupiłem auto to przewód od pinu D1 (Biało-niebieski) jest przecięty blisko wtyczek do kompa i poprowadzone są od niego trochę grubsze przewody
czerwono żółte zakończone wtyczkami które idą przez otwór w grodzi pod maskę i są nigdzie nie podpięte :D przewody były podwinięte obok akumulatora zostały przeze mnie nie zauważone.
http://i58.tinypic.com/992oig.jpg
Teraz pytanie, jaka jest możliwość dlaczego ktoś wykonywał taki zabieg? Chcę usunąć te przewody i zlutować przewód biegnący od pinu D1 tak jak powinno być oryginalnie..
Nie mogłem nic sensownego znaleźć w naszym języku jedynie takie coś:
D1 VBU - Back up battery feed, always active (unless battery is removed) / D1-VBU Back Up Power Wht/Yel, Battery positive From battery through Fuse Box, Battery Voltage at ALL times
mi te przewody wyglądają na wtyczki zaworu LPG pytanie czy masz/miałeś instalację w tym aucie ?
Panowie kupiłem przewody WN BOSCHA do mojego D16W3. Katalogowo do mojego silnika, ale nie mogę wcisnąć fajki do końca, tak jakby kołnierz był za gruby i nie chciał wejść w otwór w pokrywie zaworów. Babeczka w sklepie mówi, że innych nie ma. Dobić młotkiem, czy jednak szukać innych?
Kto w PL sprzedaje nakładki na progi do Angielke ?
Progi wewnetrzne czy zewnetrzne. Wewnetrzne to te gdzie akcesoryjnie byly napisy civic
Jak wewnetrzne to robil to wodzirej
http://i58.tinypic.com/992oig.jpg
mi te przewody wyglądają na wtyczki zaworu LPG pytanie czy masz/miałeś instalację w tym aucie ?
Tak była instalacja LPG na poprzednim silniku, bo w autku jak wiadomo kiedyś był swap silnika :p
Dzisiaj obciąłem te wtyczkę i przeciągnąłem przewód do kabiny skąd szedł do kompa. Obecnie te przewody są schowane w tej obudowie/stojaku na której trzyma się ECU.
Natomiast tych przewodów od strony ECU nie ruszałem dalej jest jak wcześniej tj: niebieski przewód od D1 jest przecięty i do niego doprowadzone te przewody czerwony i żółty od tajemniczej wtyczki
Czy mogę te przewody usunąć i zlutować przewód wht/blue jak być powinno być w serii? :D
bartek_levis
29-07-15, 10:28
myślę że tak jakiś elektryk amator coś próbował wyrzeźbić nie zwracając uwago od czego to jest
Mam do rozwiązania spory problem, sytuacja nie występuje ciągle, ale okresami.
Problem to szalejące obroty na biegu jałowym.
czasem wszytko jest ok, trzyma wolne obroty na poziomie 750-1000, wiadomo puki się nie rozgrzeje trochę wyżej. ale czasami a ostatnio coraz częściej obroty po zatrzymaniu zaczynają rosnąć tak do 2000-2500 obr/min. nie gwałtownie ale tak dość płynnie. hamowanie silnikiem jest nie do końca skuteczne, nawet po puszczeniu gazu w czasie jazdy, obroty mają problem żeby spaść poniżej 2000 - nie chce zwolnić.
Inny objaw, po włączeniu klimatyzacji na biegu jałowym, obroty spadają do wartości "katalogowych", jest chwila stabilizacji i znowu zaczynają rosnąć. Silnik ma na 99,9% pierścienie do zrobienia i wykazuje dość znaczy apetyt na olej, gdy pojawiają się te rosnące obroty na postoju widać bardzo ładną chmurkę (w czasie jazdy ciężko to zaobserwować, na postoju daje dość dobrze :( )
Po odpaleniu na zimnym silniku, wydaje mi się że jest ok, gdy odpalam na ciepłym, obroty od razu zaczynają rosnąć.
Samo diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów (ostatnio był błąd czujnika górnego położenia tłoka, po wymianie kopułki prawdopodobnie, wykasowany skutecznie)
Jakiś czas temu była czyszczona przepustnica, od tego czasu, przez około 3-4 miesiące nie było problemów, wcześniej z resztą też nie.
Pacjent to MB8, D14A8 bez gazu.
Ktoś może spotkał się z takim problemem? od czego można zacząc sprawdzać?
Piotreczek12
29-07-15, 18:38
Witam ostatnio w moim civicu wyciąłem katalizator, i powoli mam dość pszczoły która tam siedzi Emotikon grin co mi polecacie żeby się tego pozbyć a nie zmulić silnika ? Emotikon grin
Mam do rozwiązania spory problem, sytuacja nie występuje ciągle, ale okresami.
Problem to szalejące obroty na biegu jałowym.
czasem wszytko jest ok, trzyma wolne obroty na poziomie 750-1000, wiadomo puki się nie rozgrzeje trochę wyżej. ale czasami a ostatnio coraz częściej obroty po zatrzymaniu zaczynają rosnąć tak do 2000-2500 obr/min. nie gwałtownie ale tak dość płynnie. hamowanie silnikiem jest nie do końca skuteczne, nawet po puszczeniu gazu w czasie jazdy, obroty mają problem żeby spaść poniżej 2000 - nie chce zwolnić.
Inny objaw, po włączeniu klimatyzacji na biegu jałowym, obroty spadają do wartości "katalogowych", jest chwila stabilizacji i znowu zaczynają rosnąć. Silnik ma na 99,9% pierścienie do zrobienia i wykazuje dość znaczy apetyt na olej, gdy pojawiają się te rosnące obroty na postoju widać bardzo ładną chmurkę (w czasie jazdy ciężko to zaobserwować, na postoju daje dość dobrze :( )
Po odpaleniu na zimnym silniku, wydaje mi się że jest ok, gdy odpalam na ciepłym, obroty od razu zaczynają rosnąć.
Samo diagnostyka nie wykazuje żadnych błędów (ostatnio był błąd czujnika górnego położenia tłoka, po wymianie kopułki prawdopodobnie, wykasowany skutecznie)
Jakiś czas temu była czyszczona przepustnica, od tego czasu, przez około 3-4 miesiące nie było problemów, wcześniej z resztą też nie.
Pacjent to MB8, D14A8 bez gazu.
Ktoś może spotkał się z takim problemem? od czego można zacząc sprawdzać?
Obstawiam silniczek krokowy.
Zacznij od zdjęcia i wyczyszczenia przepustnicy oraz silnika krokowego. Warto przy tym wymienić uszczelkę silniczka krokowego (taki powyginany oring); mają np w haprts za grosze.
U mnie pomogło.
bartek_levis
30-07-15, 10:19
Witam ostatnio w moim civicu wyciąłem katalizator, i powoli mam dość pszczoły która tam siedzi Emotikon grin co mi polecacie żeby się tego pozbyć a nie zmulić silnika ? Emotikon grin
polecam strumienicę imitującą katalizator, która wyciszy wydech, u mnie dodatkowo był pęknięty kolektor i znacznie wszystko ucichło
Tylko nie strumienice, toż to zło, dobry środkowy powiększony i jest spokój, osobiście miałem ten od djhammer
Patrykcivic92
30-07-15, 16:06
Witam mam mały problem z moja honda przy zmianie biegów bardzo mi szarpie i robi kangurka i na niższych biegach jadac i chce dodać trochę gazu tez zrywa ktoś coś wie na ten temat ? Civic 5 gen 1.5 16 v 1992 rok
Nie ten temat
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Patrykcivic92
30-07-15, 16:09
Ludzie to gdzie mam zamieścić ten post ? Bo wszędzie jest usuwany ?
Zapewne w 92-00
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Poszukuje listw zgarniajacych do mojej Angielki. Nie mogę znaleźć na alledrogo ani od Rovera ani Civica. Ma ktoś może namiary?
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
djhubertusss
30-07-15, 17:58
Koledzy szybkie pytanie czy po wymianie pompy sprzęgła mogę zalać układ płynem dot 5.1?
Możesz, choć niektórzy twierdzą że nie, mam tak od kilku lat i wszystko ok
djhubertusss
30-07-15, 20:28
właśnie dostałem info od sprzedawcy że dot 5.1 jest kompatybilny z dot 4 i dot 3 tylko że ma lepsze właściwości czy to prawda bo nie wiem czy mam spuszczać cały płyn czy nie.
Podnieść tył można za wahacz wzdłużny czy poprzeczny?
Ja normalnie przeplukalem to co było w układzie pewnie 4, wypchniete 5 i gitara
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.