Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
Też mi się tak wydaje, ale patrząc na lampę po lifcie widać że sam wkład od strony grila jest ścięty, a wydłużony jest tylko klosz...
maslascher
01-11-16, 22:08
Problem w tym ze strasznie ******o jak na 1.4 :D
To bierz TSI, z trwałością 50kkm albo ecoboosta. D14 to silnik za grosze z trwałością przewyższającą te które produkuje sie dzisiaj.
Zawieszenie gwintowane AP z 4gen do MB? teoretycznie powinno pasować skoro z 6gen pasuje do MB, a z 4gen do 6gen. Ale jak praktyce? I jak nisko?
bochen.gfc
02-11-16, 18:48
Tak nisko jak sobie obnizysz:)
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
03-11-16, 10:06
To bierz TSI, z trwałością 50kkm albo ecoboosta. D14 to silnik za grosze z trwałością przewyższającą te które produkuje sie dzisiaj.
kurcze zrozum że ten silnik w tej budzie po prostu nie jedzie, wyje napędza auto ale na kolana nie powala, a jeżeli uważasz że jest inaczej to jak powolne musiały być Twoje wcześniejsze pojazdy albo nie jechałeś jeszcze naprawdę mocną Hondą...
kurcze zrozum że ten silnik w tej budzie po prostu nie jedzie, wyje napędza auto ale na kolana nie powala, a jeżeli uważasz że jest inaczej to jak powolne musiały być Twoje wcześniejsze pojazdy albo nie jechałeś jeszcze naprawdę mocną Hondą...
Jedzie bardzo przyjemnie i spala średnio 7.5. Jeszcze nigdy nie mialem przy wyprzedzaniu efektu "Ja piiiiieeeeerdoooooleeeeee...".
Jechałem tez naprawde mocna honda, ale porównania do D14 nie mają sensu xD
Jeszcze nigdy nie mialem przy wyprzedzaniu efektu "Ja piiiiieeeeerdoooooleeeeee...".
;););)
Mam tak prawie każdego dnia.
Trzeba albo się przyzwyczaić (ale to niebezpieczne, bo później oczekujesz od życia mocniejszej adrenaliny na co dzień, np. skoków na bungee) albo wyprzedzanie ograniczyć do rowerzystów i ciągników.
Jednak uczciwie muszę przyznać, że po zamianie z letnich 16" na zimowe 14" wyprzedziłem już kilka samochodów ;)
PS. Nie sprzedaję!
:p
kurcze zrozum że ten silnik w tej budzie po prostu nie jedzie, wyje napędza auto ale na kolana nie powala, a jeżeli uważasz że jest inaczej to jak powolne musiały być Twoje wcześniejsze pojazdy albo nie jechałeś jeszcze naprawdę mocną Hondą...
Jedzie bardzo przyjemnie i spala średnio 7.5. Jeszcze nigdy nie mialem przy wyprzedzaniu efektu "Ja piiiiieeeeerdoooooleeeeee...".
Jechałem tez naprawde mocna honda, ale porównania do D14 nie mają sensu xD
+1 jeżeli chodzi o wypowiedź MM
jeżeli chodzi o porównanie D14 do D14 to proszę:
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/honda/civic/vi/hatchback/silnik-benzynowy-1.4-i-s-90km-1995-2001/?vs=honda/civic/vi/fastback/silnik-benzynowy-1.4i-90km-1995-2001
Nie wiem na ile są to dane wiarygodne, sam też nie mierzyłem 0-100 w moim aucie, bo to po prostu nie ma sensu moim zdaniem to nie są rajdówki albo racecary gdzie każda setna do setki jest ważna, albo kilogram, albo koń mechaniczny. Dupowozy które mają Cię przewieźć z punktu A do B moim zdaniem. Jak dbasz to odwdzięcza się normalnym spalaniem, dużą wytrzymałością i bezawaryjnością.
jeżeli chodzi o porównanie D14 do D14 to proszę:
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/porownanie/honda/civic/vi/hatchback/silnik-benzynowy-1.4-i-s-90km-1995-2001/?vs=honda/civic/vi/fastback/silnik-benzynowy-1.4i-90km-1995-2001
Trochę bzdury wypisują na tym auto-centrum, same błędy.. DOHC w 1.4 nie wiedziałem :) 5D ma lepsze osiągi niż 3D..chyba pomylili miejscami dane z tabeli. Niecałe 10s do setki to ja mam w D16.
bochen.gfc
03-11-16, 18:41
Skrzynia S20 podejdzie do D14A8?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Skrzynia S20 podejdzie do D14A8?
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
oczywiście że tak
maslascher
03-11-16, 19:42
Problem w tym ze strasznie ******o jak na 1.4 :D
Zajechany masz silnik, albo nie umiesz jeździć. Mój ma przebieg 96kkm (nie kręcony!!). Generalnie z wyprzedzaniem jest czasami problem, to przyznam ale silnik nadrabia bezawaryjnością i umiarkowanym zużyciem paliwa.
Poza tym są też takie samochody jak Mercedes W124 250D o mocy 94KM(bodajże) przy masie samochodu prawie 1.5T i 17sek do 100. Jechałem takim żółwiem i odradzam, problem jest przy wyprzedzaniu rowerzysty. Co ciekawe to nie była najsłabsza wersja.
bochen.gfc
03-11-16, 19:55
oczywiście że tak
No to bedziemy robić hybryde.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
No to bedziemy robić hybryde.
Bardzo dobrze, to najrozsądniejsze rozwiązanie ;)
Zajechany masz silnik, albo nie umiesz jeździć. Mój ma przebieg 96kkm (nie kręcony!!). Generalnie z wyprzedzaniem jest czasami problem, to przyznam ale silnik nadrabia bezawaryjnością i umiarkowanym zużyciem paliwa.
Poza tym są też takie samochody jak Mercedes W124 250D o mocy 94KM(bodajże) przy masie samochodu prawie 1.5T i 17sek do 100. Jechałem takim żółwiem i odradzam, problem jest przy wyprzedzaniu rowerzysty. Co ciekawe to nie była najsłabsza wersja.
Proszę Cię... :D
W tej dyskusji (toczącej się w niewłaściwym miejscu) warto pamiętać, że ocena stanu faktycznego to jedno, a porównywanie do innych aut to drugie. Ja też śmieję się z osiągów swojego civica, ale mam go dwa lata i raczej myślę o dalszych modach, niż sprzedaży.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wywaliło mi taki błąd, o ile się nie mylę 10 (czujnik temperatury powietrza), potwierdzi ktoś:
https://youtu.be/Xqszw2B3ASc
Lukaszemko
06-11-16, 14:42
Orientuje się czy podsufitka taka sama jest przed i po lifcie
Orientuje się czy podsufitka taka sama jest przed i po lifcie
oczywiście że tak
Tracę cierpliwość do tego auta, szarpie i żabkuje przy odpuszczaniu gazu na 1 i 2, albo jak dodaję na obrotach ponizej 3k. Ma nowe sprzęgło, świece, kopułkę z palcem, jednie przewodow nie wymieniałem ale wątpię że to to. Poduszki chyba ok, nie widziałem pęknięć. Może skrzynia jest zajechana, bo łożysko szumi i teraz jak temperatura spadła to bywają problemy z wrzuceniem 1 biegu..
Tracę cierpliwość do tego auta, szarpie i żabkuje przy odpuszczaniu gazu na 1 i 2, albo jak dodaję na obrotach ponizej 3k. Ma nowe sprzęgło, świece, kopułkę z palcem, jednie przewodow nie wymieniałem ale wątpię że to to. Poduszki chyba ok, nie widziałem pęknięć. Może skrzynia jest zajechana, bo łożysko szumi i teraz jak temperatura spadła to bywają problemy z wrzuceniem 1 biegu..
Andrzeju, bardzo dobrze odpowiadasz na swoje pytania i wątpliwości.
Tracę cierpliwość do tego auta, szarpie i żabkuje przy odpuszczaniu gazu na 1 i 2, albo jak dodaję na obrotach ponizej 3k. Ma nowe sprzęgło, świece, kopułkę z palcem, jednie przewodow nie wymieniałem ale wątpię że to to. Poduszki chyba ok, nie widziałem pęknięć. Może skrzynia jest zajechana, bo łożysko szumi i teraz jak temperatura spadła to bywają problemy z wrzuceniem 1 biegu..
Może mechanizm różnicowy w skrzyni się kończy i dlatego tak szarpie
Wysłane z mojego Lenovo A806 przy użyciu Tapatalka
Chyba tak, bo czasami słyszę stuknięcie spod maski jak gazu dodam. Skrzynia używana ~250zł, olej pewnie z 80zł + robota (nie wiem ile - 200?)
Kiepskie ogrzewanie, temperatura silnika w normie, przycinające się pokrętło regulacji temperatury - dochodzi do 3/4, zacina się, można przesunąć dalej siłą, słychać przeskakującą zębatkę. Po takiej operacji zacina się z drugiej strony, na 1/4 skali.
Najprawdopodobniej to że słabo grzeje jest spowodowane tym, że nie otwieram sobie grzania na maksa przez uwalone pokrętło, tak?
Tak jak kolega u góry mam problem z ogrzewaniem słabo grzeje tak samo na 4 stopniu nadmuchu coś jakby tarło co to może być ?
@up: trzeć mogą Ci liście walające się przy dmuchawie, może słabo grzać bo masz syf w kanale powietrznym. Odkręć schowek pasażera - 2 śrubki od dołu, sugeruję klucz nasadowy 7mm (albo 8, nie pamiętam) bo te śrubki są gówniane i krzyżak się błyskawicznie sypie. Jak wyjmiesz schowek, to masz taką stalową poprzeczkę - 4 śruby, u mnie 3x takie jak od schowka i jedna 10mm. Wtedy masz dostęp do filtra kabinowego, za taką podłużną, pionową zaślepką, trzeba ją zdjąć, wyjąć filtr, wyjąć liście ze środka (odkurzaczem polecam). I sprawdzić czy grzeje Ci nagrzewnica, jest zaraz obok filtra.
U mnie troche grzeje, chce się po prostu upewnić czy to to pokrętło jest najbardziej prawdopodobne, zanim rozkręcę pół wnętrza.
Kiepskie ogrzewanie, temperatura silnika w normie, przycinające się pokrętło regulacji temperatury - dochodzi do 3/4, zacina się, można przesunąć dalej siłą, słychać przeskakującą zębatkę. Po takiej operacji zacina się z drugiej strony, na 1/4 skali.
Najprawdopodobniej to że słabo grzeje jest spowodowane tym, że nie otwieram sobie grzania na maksa przez uwalone pokrętło, tak?
Zanurkuj pod deskę, masz linkę bodajże czarną która steruje zaworem nagrzewnicy, jeżeli nie da rady przekręcić dalej to spróbuj zrobić to manualnie pod deską lub pod maską :)
Próbowałem, w ogóle nie szło, może od strony kierowcy jest więcej miejsca.
Jeszcze jedno pytanie, czym się zabrać za matowe reflektory?
Papier 1500-2000-2500 + pasta? Czy można zacząć od 2000? Jaka pasta jest spoko? Chciałbym to zrobić w miarę tanio.
Jeszcze jedno pytanie, czym się zabrać za matowe reflektory?
Papier 1500-2000-2500 + pasta? Czy można zacząć od 2000? Jaka pasta jest spoko? Chciałbym to zrobić w miarę tanio.
https://www.youtube.com/watch?v=9sANgChv0kw
Zależy jak bardzo masz zmatowiałe te lampy.
Robiłem kiedyś w mitsu, zaczynałem od 800, później 1500, 2000 i 2500.
Na koniec pastą (jakaś tania była pod ręką, chyba Tempo) i wosk. Wyszło zarąbiście! (choć niezgodnie ze sztuką, bo Tempo jest "be" i nie nałożyłem lakieru;))
W swoim civie jechałem 1500, 2000, 2500 i kończyłem polerką elektryczną z pastą Sholla. Dużo lepiej, ale już tak nie skakałem z radości jak przy mitsu, bo nie były aż tak zajechane, wiec efektu "wow!" nie było.
Na jedną lampę wychodziło mi 45-60 minut machania papierem.
Panowie, od dłuższego czasu trzęsie mi się klapa bagażnika.
Regulowałem to metalowe ucho jak i sam zamek. A nadal na delikatnych wybojach słychać stuki, popiskiwanie i trzeszczenie. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? Czy to ucho lub sam zamek mogło się już na tyle wyrobić?
http://images84.fotosik.pl/145/919e360996000898.jpg
Panowie, od dłuższego czasu trzęsie mi się klapa bagażnika.
Regulowałem to metalowe ucho jak i sam zamek. A nadal na delikatnych wybojach słychać stuki, popiskiwanie i trzeszczenie. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić? Czy to ucho lub sam zamek mogło się już na tyle wyrobić?
http://images84.fotosik.pl/145/919e360996000898.jpg
Spróbowałbym nieco wykręcić te regulowane odboje.
Koledzy co może być przyczyną słabych hamulców(pedał dochodzi prawie do końca przy delikatnym hamowaniu, przy gwałtownym nie) wymieniony klocki + tłoczki w zaciskach z tyłu(bo chodzi o tył, tarcze ofc z tyłu) pompa hamulcowa nie trzyma ciśnienia?
Było odpowietrzane wszystkie koła + pompa, i dalej to samo.
Wymiana samych tłoczków w niedziałających tylnych zaciskach to takie założenie czystych majtek na obsrana dupę.
Może inaczej były regenerowane zaciski z tyłu wszystko, i teraz są takie objawy z tymi hamulcami.
może pompa abs albo hamulcowa ma nieszczelność (uszczelki w środku pompy) przy delikatnym hamowaniu płyn zamiast utworzyć ciśnienie delikatnie przepływa przez uszkodzoną uszczelkę i dlatego powstaje efekt tzw "miękkiego pedału hamulca".
No to muszę jechać do majstrów i niech szukają co jest nie tak... ;/ jeszcze jest tak że jak jedzie się i wciśnie 2 razy szybko pedał to hamulce jak żyleta są i pedał nie wpada a łapie szybko.
może tak być że raz się uszczelni a raz przepuści płyn
Ok dziękować, muszę pojechać do majstrów by sprawdzili co jest uszkodzone.
Spróbowałbym nieco wykręcić te regulowane odboje.
Próbowałem na samym początku, efekt zerowy
Jeszcze jedno pytanie do aluminiowych felg mamy inne nakretki i do stalowek tez? Bo z tego co wiem z doświadczenia nakretkami z alu można rozwalic gniazda.(ile moga kosztowac nakretki do stali)
.(ile moga kosztowac nakretki do stali)
60zl
Wie ktoś czy do auta w którym jest D14A8 podejdzie słupek D14Z4 P&P? Jaki byłby koszt takiej przekładki?
Majstry tutorial na samodiagnostyke niedostepny... Jak to zrobić? Jak zrobic samodiagnostyke?
Majstry tutorial na samodiagnostyke niedostepny... Jak to zrobić? Jak zrobic samodiagnostyke?
Znalazłem i teraz heca...
Kontrolka świeci ciągłym światłem. Co to znaczy?
To jak miga lampka zależy chyba czy mamy kompa na OBD1 czy OBD2, cały temat po ang:
http://honda-tech.com/forums/honda-civic-del-sol-1992-2000-1/how-pull-cel-d4-srs-abs-codes-code-lists-1901557/
jak świeci to nie ma błędów, sprawdź błędy srs i abs, tak jak pisałem prawdopodobnie masz zmostkowane wszystkie kontrolki
Lukaszemko
08-11-16, 22:43
Ile płynu chłodniczego wchodzi do mb 2
GumisToFajnyMis
08-11-16, 23:51
Pomożcie, mam dylemat:
Mam soczewki HID 6.0 H1, włożone już w odbłyśniki. Wygląda to tak:
https://megadrive.pl/user-file/f0npeysgolxogrm3dh5r
Problem tkwi w żarówce. Zwykła H1 ma za dużą bańkę i nie wejdzie do końca. Czyli tam ma wejść xenon. No i pytanie, robić do tego xenony, czy lepiej spróbować podszlifować żeby weszła żarówka?
Ile płynu chłodniczego wchodzi do mb 2
http://i.imgur.com/3fuuxtw.jpg
Czyli tam ma wejść xenon. No i pytanie, robić do tego xenony, czy lepiej spróbować podszlifować żeby weszła żarówka?Zrobić tak, żebyś nie oślepiał innych.
GumisToFajnyMis
09-11-16, 13:49
Chcę to zrobić dobrze, nie chcę innych oślepiać, już mam uówionego gościa na stacji diagnostycznej, że mam podjechać jak założę i wzystko ustawimy i posprawdzamy. Kwestia co lepiej zrobić, czy podskrobać na żarówkę, czy wkłądać xenony tak jak zostały do xenonów zaprojektowane soczewki?
Co chcesz skrobać, żarówkę czy soczewke? Jeśli to drugie, masz czym to zrobić porządnie? Soczewka to nie plastik reflektora, tego papierem ściernym nie ogarniesz dobrze.
Jeśli te soczewki są skonstruowane tak żeby prowadziły światło niesymetrycznie, to je po prostu zniszczysz w domowych warunkach.
Chcę to zrobić dobrze, nie chcę innych oślepiać, już mam uówionego gościa na stacji diagnostycznej, że mam podjechać jak założę i wzystko ustawimy i posprawdzamy. Kwestia co lepiej zrobić, czy podskrobać na żarówkę, czy wkłądać xenony tak jak zostały do xenonów zaprojektowane soczewki?
Żarówka H1 wejdzie, smigałem jakiś czas z takim zestawem ale... światło się się ogniskuje i uja widać... długich świateł praktycznie nie ma w takim zestawie.. i tak i tak wrzucisz cenom a H1 woze w schowku jakby policaje się przywaliły
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Witam. Mam pytanie o silniku d14a8
Taki silnik jest. Ale szklana kula mi nic więcej nie powiedziała :D
nie wiem gdzie pytać na forum i w necie nic nie znalazłem wiec pytam tutaj , Mam problem honda civic vi 98' wymieniłem w niej sporo ale chodzi o zawieszenie autko mi sie kładzie w zakrętach odczulanie gorzej niż civic 95' siostry amory wymienione za radą znajomego z crx auto siedzi bardzo nisko tył az za nisko na przeglądnie ich sprawność wyszła na poziomie 80% wymienione tuleje cukierki zbieżność książkowa co za to może być skoro auto prawie leży (nie chciałem gleby ale cóż) a i tak się przechyla??
nie wiem gdzie pytać na forum i w necie nic nie znalazłem wiec pytam tutaj , Mam problem honda civic vi 98' wymieniłem w niej sporo ale chodzi o zawieszenie autko mi sie kładzie w zakrętach odczulanie gorzej niż civic 95' siostry amory wymienione za radą znajomego z crx auto siedzi bardzo nisko tył az za nisko na przeglądnie ich sprawność wyszła na poziomie 80% wymienione tuleje cukierki zbieżność książkowa co za to może być skoro auto prawie leży (nie chciałem gleby ale cóż) a i tak się przechyla??
Jak masz amortyzatory z dużo lżejszego auta, to czego się spodziewasz?
Jak masz amortyzatory z dużo lżejszego auta, to czego się spodziewasz?
oki to ma sie rozumieć ze to wszystko wina za miękkich amorów, a to dziwne bo auto jest twarde a wcale amory nie są ściśnięte, cóz i tak dzięki za odpowiedź :)
oki to ma sie rozumieć ze to wszystko wina za miękkich amorów, a to dziwne bo auto jest twarde a wcale amory nie są ściśnięte, cóz i tak dzięki za odpowiedź :)
Sprawdź sobie gdzieś jaką nośność mają amorki z crxa, a jaką mają z 5D. Myślę że to nic innego.
Sprężyny też powinny być pod 5D.
bartek_levis
10-11-16, 15:38
Wie ktoś czy do auta w którym jest D14A8 podejdzie słupek D14Z4 P&P? Jaki byłby koszt takiej przekładki?
d14z4 ma czujnik obrotów wału trzeba z założyć obudowę rozrządu i koło pasowe wału korbowego z d14a8, reszta taka sama
Nie mogłem tego znaleźć w manualu - ile minimalnie musi mieć tarcza z przodu?
Nie mogłem tego znaleźć w manualu - ile minimalnie musi mieć tarcza z przodu?
Grubość tarczy
Nominalna:
Silnik B18C4: 22,9 - 23,1 mm
Pozostałe silniki: 20,9 - 21,1 mm
Dopuszczalna: 19,0 mm
Dopuszczalna różnica grubości: 0,015 mm
Strona 19-A-13
Grubość tarczy
Nominalna:
Silnik B18C4: 22,9 - 23,1 mm
Pozostałe silniki: 20,9 - 21,1 mm
Dopuszczalna: 19,0 mm
Dopuszczalna różnica grubości: 0,015 mm
Strona 19-A-13
Dzięki :*
Zanurkuj pod deskę, masz linkę bodajże czarną która steruje zaworem nagrzewnicy, jeżeli nie da rady przekręcić dalej to spróbuj zrobić to manualnie pod deską lub pod maską :)
Pokombinowałem, ale chyba z tymi linkami jest wszystko w miare ok - nie da się przesunąć tego bardziej w stronę ogrzewania, mogę co najwyżej ustawić na "bardziej chłodne". Problem leży chyba w tej klapce osłaniającej filtr kabinowy- moja jest mocno nieszczelna i powietrze "leci bokiem". U mnie chyba to jest głownym powodem słabego grzania.
Pora obfocić moją zabawkę, założyć swój własny temat w "Nasze Hondy" i tam zadawać jakieś głupie pytania :P
Pora obfocić moją zabawkę, założyć swój własny temat w "Nasze Hondy" i tam zadawać jakieś głupie pytania :P
I to jeszcze dzisiaj!
bochen.gfc
11-11-16, 21:37
Dokładnie. Ostatnio nasze grono niestety maleje i dobrze by było jakby dołączył kolejny wariat.
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Sorry Panowie, nie tak szybko. Nie chce wrzucać jakichś gównianych fotek z telefonu, muszę znaleźć dobre miejsce, zabrać sprzęt i samochód i zrobić porządną sesję :D
A zanim zacznę modzić to najpierw technikę do porządku muszę doprowadzić.
bochen.gfc
12-11-16, 12:44
Sorry Panowie, nie tak szybko. Nie chce wrzucać jakichś gównianych fotek z telefonu, muszę znaleźć dobre miejsce, zabrać sprzęt i samochód i zrobić porządną sesję :D
A zanim zacznę modzić to najpierw technikę do porządku muszę doprowadzić.
Masz pokazywać wszystko co robisz przy aucie i nie pierdziel juz tylko zakładaj temat ;-)
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Czy da się sprawdzić na stole sondę? Miernikiem pomierzyć ? Mam zdemontowaną z d15z8. Samochodu już dawno nie ma to i sondę chciałbym opylić.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Nie jest to miarodajne. Miernik pokaze ze jest ok, a będzie zle dzialala.
A podlaczajac do samochodu nie wkrecajac do kolektora ? Podejrzewam że grzalkę można sprawdzić miernikiem na ciągłość.
Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka
Pytanie. Jest gdzieś jakiś wątek z dyskusją na temat wyboru części do angielek? (w sensie polecanych producentów)
W najbliższym czasie np. czeka mnie wymiana końcówek drążka kierowniczego i prawdopodobnie sworzni wahacza. Tutaj prawdopodobnie wezmę z 555. Poza tym szykuje się też wymiana oleju i chciałbym wiedzieć czy opłaca się kupić OEM filtr oleju czy może jakiś Bosch czy Filtron będzie równie dobry albo i lepszy.
Poza tym szykuje się też wymiana oleju i chciałbym wiedzieć czy opłaca się kupić OEM filtr oleju czy może jakiś Bosch czy Filtron będzie równie dobry albo i lepszy.
Nie opłaca się, ale dokładasz parę złotych żeby mieć świadomość że lepszego filtra założyć nie można.
Może i można, skąd przeświadczenie że filtr OEM jest najlepszy? Hieny forumowe tym dilujące tak powiedziały, czy są inne źródła takiej wiedzy? :) OEM to fabryczny, a nie najlepszy.
Może i można, skąd przeświadczenie że filtr OEM jest najlepszy? Hieny forumowe tym dilujące tak powiedziały, czy są inne źródła takiej wiedzy? :) OEM to fabryczny, a nie najlepszy.
Sugerując się tym może niezbyt miarodajnym wyznacznikiem jakim jest cena. I ja wiem że niekoniecznie tak musi być, ale przyjmijmy że jak fabryczny, to jest dobry :>
Nie kręćcie gówno burzy znowu czy OEM czy nie OEM ; ) Kto chce to kupuje kto nie to nie kupuje. Na pewno OEM filtr jest porządny.
A podlaczajac do samochodu nie wkrecajac do kolektora ? Podejrzewam że grzałkę można sprawdzić miernikiem na ciągłość. Sprawdzenie sondy wymaga włożenia jej w kolektor i polega na badaniu oscyloskopem. Głównie chodzi o szybkość jej reakcji na zmianę składu spalin.
Daj sobie spokój. Używanej sondy lambda się nie kupuje i tyle. Tak samo jak klocki hamulcowe, też używki nikt normalny nie kupuje.
Son - Goku
15-11-16, 20:32
Panowie.
Dymi mi z tłumika,biały dym. Na zimnym i na ciepłym. Część remontu zrobiło się,więc został dół silnika do remontu.
Jako że na razie nie chcę wydawać hajsu,to myślę jak pozbyć się białego dymu z tłumika?
Mam obecnie 10w40 valvoline maxlife. Są słuchy od kogoś,żebym zmienił na 15w40?
Nie wiem jak mają się sprawy typu Moto-Doktor czy inne preparaty.
Dymi mi "strasznie" aż mnie wnerwia paczenie na wsteczne lusterko,jak i pouczenie od niebieskiego dostałem.
Panowie.
Dymi mi z tłumika,biały dym. Na zimnym i na ciepłym. Część remontu zrobiło się,więc został dół silnika do remontu.
Jako że na razie nie chcę wydawać hajsu,to myślę jak pozbyć się białego dymu z tłumika?
Mam obecnie 10w40 valvoline maxlife. Są słuchy od kogoś,żebym zmienił na 15w40?
Nie wiem jak mają się sprawy typu Moto-Doktor czy inne preparaty.
Dymi mi "strasznie" aż mnie wnerwia paczenie na wsteczne lusterko,jak i pouczenie od niebieskiego dostałem.
Biały dym to nie olej.
rafik54321
16-11-16, 08:52
Biały dym może wskazywać na uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez co płyn chłodniczy dostaje się do cylindra, sprawdź czy ci nie ubywa płynu chłodniczego. Możesz też kupić taki odczynnik/pasek który wykryje spaliny w układzie chłodzenia.
Inne opcje, to woda w paliwie (choć to naciągane). Jeśli masz LPG to się nie przejmuj. W zimę to norma.
Cześć. Mam pytanie. Czy felgi z linku załączonego poniżej podejdą do angielki ze sprężynami mtsa/eibacha? Chodzi mi o to czy będą ocierać itd.
https://www.olx.pl/oferta/okazja-felgi-japan-racing-jr-11-17x7-25-4x100-114-3-hiper-black-CID5-IDiDBQ1.html#df1565575a
Jeśli tak, to na jaki rozmiar się najlepiej nastawiać przy wyborze obręczy (ET, szer.) ?
bochen.gfc
16-11-16, 17:32
Bedziesz jeździł jak taczką. Et jest ok ale srednica 17" to za duzo. Szerokość 7,25 tez za dużo. Celuj w 16" max i 7" szerokość ale i tak komfortu miec nie będziesz.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Mam takie tylko 17x8,25 Et25. Będzie tarło, wyło i obcierało ;)
Ziomki mogę wstawić słupek D14Z4 pod osprzęt D14A8? Z D14A8 aktualnie jeżdżę ale kumpel popsuł mi głowicę
Ziomki mogę wstawić słupek D14Z4 pod osprzęt D14A8? Z D14A8 aktualnie jeżdżę ale kumpel popsuł mi głowicę
To niech "kumpel" teraz Ci ją przywróci do pierwotnego stanu lub kupi drugą sprawną ;)
Z tego co się orientuje to w innych miejscach jest czujnik położenia wału albo ma inne wtyczki. Ale nie dam sobie ręki uciąć :P
Lukaszemko
16-11-16, 19:50
Orientuje się ktoś gdzie jest przekaźnik wentylatora w mb 2
Orientuje się ktoś gdzie jest przekaźnik wentylatora w mb 2
Tu:
http://i.imgur.com/jyDaWrM.jpg
To niech "kumpel" teraz Ci ją przywróci do pierwotnego stanu lub kupi drugą sprawną ;)
Z tego co się orientuje to w innych miejscach jest czujnik położenia wału albo ma inne wtyczki. Ale nie dam sobie ręki uciąć :P
Nawet jak naprawi głowicę to ch wie jak to będzie dalej wyglądało, nie chce mi się z nim nic robić. Jak to sprawdzić? Chcę wziąć silnik od Lookatego, pewniaczek.
bartek_levis
17-11-16, 09:22
Nawet jak naprawi głowicę to ch wie jak to będzie dalej wyglądało, nie chce mi się z nim nic robić. Jak to sprawdzić? Chcę wziąć silnik od Lookatego, pewniaczek.
w z4 zdejmij koło zębate wału, czujnik obrotów wału nie pamiętam czy obudowa rozrządu ale jak masz a8 sobie porównasz co podejdzie, resztę składasz na swoim osprzęcie aparat kolektory itd i powinien działać
Czyli ten czujnik i koło zębate mogę wlozyc od siebie do z4?
bartek_levis
17-11-16, 15:01
a a8 tego nie ma musisz wyjąć z z4 kolo i czujnik i założyć koło zębate bez zębatki z a8
Czy nakretki z alufelg mozna zakrecić felgi stalowe czy musza byc specjalne do stalówek?
Czyli ten czujnik i koło zębate mogę wlozyc od siebie do z4?
Pozostawienie tego czujnika i koła nie powinno w niczym przeszkadzać, chyba że chce Ci się rozpinać rozrządy żeby to przełożyć, wtedy nie ma problemu zrobić jak było oryginalnie.
Czy nakretki z alufelg mozna zakrecić felgi stalowe czy musza byc specjalne do stalówek?
Kwestia jakie masz nakrętki i jakie gniazda otworów w tych stalówkach. Fabrycznie są sferyczne (kulka).
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?12042-Nakr%EAtki-sto%BFkowe-a-sferyczne
Problem:
Po przekręceniu kluczyka na zapłon nie przestaje mrugać kontrolka "zielonego kluczyka" czyli immobiliser.
Rozwiązanie:
Przeczyścić styki stacyjki? Czy są jeszcze jakieś inne powody takiego problemu? Moduł immobilisera? A może w ECU coś trzeba grzebać?
slaby akumulator
Aku nówka trzyma równe 12,5, ładowanie super alternator po regeneracji na wolnych obrotach i światłach mijania 14,3 ładowanie jest.
Spróbuj jeszcze sam kluczyk alkoholem wyczyścić. Wiesz tłuste paluchy czy coś i też będzie tak się działo.
rafik54321
17-11-16, 20:01
Nie wiem co miałoby zmienić przeczyszczenie kluczyka. Osobiście miałem wyrobioną stacyjkę i po odblokowaniu kierownicy mogłem wyciągnąć kluczyk ze stacyjki, a potem kręcić byle jakim kluczem. Jeśli zbliżyć kluczyk mocno w okolice stacyjki i przekręcić innym kluczem stacyjkę też odpali. Skoro tak, to co czyszczenie może zmienić?
No właśnie najbardziej boję się wyrobionej po prostu stacyjki... Mam nadzieję, że jak jutro przeczyszczę styki to będzie działać...
Kluczyk i tak przemyłem przy okazji nudy w pracy.
rafik54321
18-11-16, 08:15
Z tym że u mnie nie było najmniejszych problemów z odpalaniem.
Stacyjka wyczyszczona, syf niesamowity... Pali od strzała, immo gaśnie od razu. Polecam wszystkim 10min roboty. Dzięki chłopaki!
http://i.imgur.com/UD0eR5f.jpghttp://i.imgur.com/o2jF8lF.jpg
witam, czy zaciski z Civic Vi 1.4 sa takie same jak w angielce?
Zamiast seryjnego kolektora i kata mam 421 z d16z6, co wstawić aby nie było takiego metalicznego dzwieku? bylem u goscia i zaproponował używany katalizator z merola za 160zl z montażem lub nowa strumiennice z montażem za 120złoty i nie mogę się zdecydować
witam, czy zaciski z Civic Vi 1.4 sa takie same jak w angielce?
Zamiast seryjnego kolektora i kata mam 421 z d16z6, co wstawić aby nie było takiego metalicznego dzwieku? bylem u goscia i zaproponował używany katalizator z merola za 160zl z montażem lub nowa strumiennice z montażem za 120złoty i nie mogę się zdecydować
Strumienicę niech sobie wsadzi w buty, trzeba wstawić porządny tłumik w to miejsce lub po kosztach to tłumik przelotowy w obudowie katalizatora; najtaniej AWG.
Metaliczny dźwięk niwelujemy przez przyspawanie go jak najbliżej flanszy mocującej do kolektora wydechowego, ja robiłem kompletny wydech jakiś czas temu i nie mam żadnych metalicznych dźwięków.
Kolektor 4-2-1 może też powodować u ciebie złudzenie takiego dźwięku, może też tak być że coś luźno lata pod spodem i przechodzi w taki rezonans.
bartek_levis
18-11-16, 16:24
jak coś mam do sprzedania strumienicę mało używaną max 20 kkm pisz PW
Panowie, czy do naszych angielek były OEMowe owiewki na szyby?
Panowie, czy do naszych angielek były OEMowe owiewki na szyby?
Tak. Tylko na przód.
Czasem na giełdzie taki jeden się z tym ogłasza.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161118/0a5ad7bbe257fb6636f47ca27f865160.jpg
Tak. Tylko na przód.
Czasem na giełdzie taki jeden się z tym ogłasza.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161118/0a5ad7bbe257fb6636f47ca27f865160.jpg
Juliuszem Cezarem go zwą.
Dzięki, muszę sprawdzić jakie ja miałem, może też się ogłoszę i będę miał na ten oryginalny grill, co mnie w temacie wszyscy opieprzyli xD
Dzięki, muszę sprawdzić jakie ja miałem, może też się ogłoszę i będę miał na ten oryginalny grill, co mnie w temacie wszyscy opieprzyli xD
Możemy zrobić handel wymienny ;)
PS. Nie opieprzyli, tylko dobrze życzą!
;)
A te owiewki zmniejszają szum? Czy jakie jest ich zadanie?
A te owiewki zmniejszają szum? Czy jakie jest ich zadanie?
Tworzą taką areodynamikę, że 1.4 ma sekundę mniej do setki :P
Podczas deszczu np. możesz sobie uchylić trochę szybę a woda Ci nie będzie wpadać do środka.
A te owiewki zmniejszają szum? Czy jakie jest ich zadanie?
Szum to one raczej zwiększają, przydatne są w deszczu, można uchylić szybę. Jak ktoś nie ma klimatyzacji albo nie chce używać to warto je mieć.
Wysłane z mojego m2 przy użyciu Tapatalka
bochen.gfc
19-11-16, 14:10
Panowie, czy do naszych angielek były OEMowe owiewki na szyby?
Były
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Czy wymiana skrzyni seryjnej z D15Z3 na D14A3 jest dobrym pomysłem jeśli chodzi o odczuwalny przyrost przyspieszenia, nie tracąc zbyt dużo ekonomii?
Cześć żeby wymienić pompę paliwa trzeba ściągać cały bak czy jest jakieś inne dojście do niej?
bochen.gfc
19-11-16, 18:22
Cześć żeby wymienić pompę paliwa trzeba ściągać cały bak czy jest jakieś inne dojście do niej?
Caly bak.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Cześć żeby wymienić pompę paliwa trzeba ściągać cały bak czy jest jakieś inne dojście do niej?
Caly bak.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
A to tego się nie wyciąga z wnętrza pod kanapą ta metalowa blacha i pompa out do góry?
A to tego się nie wyciąga z wnętrza pod kanapą ta metalowa blacha i pompa out do góry?
Na pewno pływak, ale pompa jest chyba gdzie indziej.
Zdjęcie z googla, ten złoty walec to jest pompa, a całość to jest assy pompy paliwa montowane do baku od góry czyli bez problemu dostaniesz się do tego pod kanapą z wnętrza auta jest metalowa blacha na kilka śrub i pod nią jest ta pompa.
http://jserv.pl/dtb/zdjecia/10a74a81.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-xmbdsANSrLM/UgDShUYgq6I/AAAAAAAAD0E/YlVECLcJ1Sw/s1600/pompa_i_nowe_weze.jpg
bochen.gfc
19-11-16, 19:33
Na pewno pływak, ale pompa jest chyba gdzie indziej.
Dokladnie tak
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Zdjęcie z googla, ten złoty walec to jest pompa, a całość to jest assy pompy paliwa montowane do baku od góry czyli bez problemu dostaniesz się do tego pod kanapą z wnętrza auta jest metalowa blacha na kilka śrub i pod nią jest ta pompa.
http://jserv.pl/dtb/zdjecia/10a74a81.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-xmbdsANSrLM/UgDShUYgq6I/AAAAAAAAD0E/YlVECLcJ1Sw/s1600/pompa_i_nowe_weze.jpg
U mnie jest inaczej. Ja mam tam tylko dojscie do pływaka.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
boski jasiu
19-11-16, 22:20
Witam witam
Samodiagnostyka w Civic 6gen Aerodeck VTI - MC2 wyrzuciła troszkę błędów. Prosiłbym o pomoc w rozszyfrowaniu.
Kontrolka check engine - błąd 41
Kontrolka SRS - błąd 92
Kontrolka ABS - świeci cały czas i nie gaśnie w ogóle.
Kontrolka ABS - świeci cały czas i nie gaśnie w ogóle.
Zacznijmy typowo - czujniki abs. Sprawdź oporność.
Zacznijmy typowo - czujniki abs. Sprawdź oporność.
dziku, jak podczas diagnostyki świeci, a podczas jazdy nie, to nie ma błędów :D
boski jasiu
19-11-16, 22:45
no problem w tym że abs nawet podczas jazdy świeci na stałe. ABS nie działa, koła przy ostrym hamowaniu są zblokowane na stałe.
Zacznijmy typowo - czujniki abs. Sprawdź oporność.
Czy do pomiaru muszę je wymontować ? Bo z pewnością trzeba wypiąć z układu, ale czy jest dostęp aby zmierzyć je "na aucie". I pytanie czy bez kanału jestem w stanie ? Wystarczy lewarek pod blokiem ? ;)
Wie ktoś ile waży oryginalna felga z VTi, a ile z VTi-S? Bez opony oczywiście.
Czy do pomiaru muszę je wymontować ? Bo z pewnością trzeba wypiąć z układu, ale czy jest dostęp aby zmierzyć je "na aucie". I pytanie czy bez kanału jestem w stanie ? Wystarczy lewarek pod blokiem ? ;)
Na kanale będzie wygodniej, ale na lewarku też dasz radę - wystarczy odpiąć różową wtyczkę przy zbiorniku.
boski jasiu
20-11-16, 01:29
Na kanale będzie wygodniej, ale na lewarku też dasz radę - wystarczy odpiąć różową wtyczkę przy zbiorniku.
Rozumiem że przy zbiorniku płynu hamulcowego ? Czy masz na myśli bak paliwa ?
Rozumiem że przy zbiorniku płynu hamulcowego ? Czy masz na myśli bak paliwa ?
Mówię o tyle, z przodu masz łatwiej.
Idziesz po przewodzie do wtyczki i tyle, prosty temat xD
boski jasiu
20-11-16, 01:59
Mówię o tyle, z przodu masz łatwiej.
Idziesz po przewodzie do wtyczki i tyle, prosty temat xD
Prosty, jeśli miałeś kiedykolwiek z nim styczność :) Z ABS będę pracował pierwszy raz.
A co z pozostałymi błędami ?
Caly bak.
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
A orientujesz się czy zrobię to sam na kanale czy jest jakaś filozofia w tym?
A orientujesz się czy zrobię to sam na kanale czy jest jakaś filozofia w tym?
Bak wisi na dwóch obejmach metalowych które trzeba będzie ciąć prawdopodobnie będą maks skorodowane. Dasz radę sam ale zawsze dodatkowa para rąk może być pomocna. Szczególnie jak bak pełny to będzie ciężki.
bartek_levis
21-11-16, 15:16
tam jest gruby gwint troszkę odrdzewiacza i powinno puścić
Piotreczek12
21-11-16, 19:12
Witam, potrzebuje aparat zapłonowy do b18c4 ma ktoś namiary kto się tym zajmuje regeneruje je ?
Witam, potrzebuje aparat zapłonowy do b18c4 ma ktoś namiary kto się tym zajmuje regeneruje je ?
W aparacie nie ma co regenerować wymieniasz to co zepsute moduł albo cewka albo palec i kopułka albo wszystko, ewentualnie jeszcze uszczelniacz.
Piotreczek12
21-11-16, 22:25
i czujniki :)
chłopaki zapytanie mam czy w mb3 występowały tarcze 262 mm z tyłu??? takie własnie zdjąlem u siebie i nie wiem czy to jakiś nietyp czy seria??
chłopaki zapytanie mam czy w mb3 występowały tarcze 262 mm z tyłu??? takie własnie zdjąlem u siebie i nie wiem czy to jakiś nietyp czy seria??
Od 1999 roku 260mm były nawet w MB2 :)
bartek_levis
22-11-16, 08:51
do 99 z ABS i niektórych wersjach bez były 239, przy ostatnim lifcie zrobili 260
do 99 z ABS i niektórych wersjach bez były 239, przy ostatnim lifcie zrobili 260
W MA MB MC ABS występował tylko z tarczami, nie było tarczowych bez ABSu.
bartek_levis
22-11-16, 10:38
no to miałem okazję siedzieć pod MB bez ABS z tarczami 239 z tyłu ale może ktoś swapował i czujniki wywalił :)
Dobra pytanie mb2 2000 rok wychodzily ori z podgrzewanymi lusterkami?
Dobra pytanie mb2 2000 rok wychodzily ori z podgrzewanymi lusterkami?
Mogły, ale bardzo rzadko. Można kupić normalnie lusterka ori podgrzewane, na pięciu przewodach.
U mnie w aerodecku z 2000 1,4 lusterko od strony kierowcy ma ori podgrzewanie i okablowanie ale jest nie podłączone. Natomiast w lusterku pasażera nie ma śladu podgrzewania ani instalacji w drzwiach.
Wysłane z mojego Lenovo A806 przy użyciu Tapatalka
Aha, bo dzisiaj podjechałem do majstra wymienić sam wkład(szkiełko) bo poprzedni było potłuczone(taka już kupiona H) i jak, podgrzał i zdemontował tamto szkiełko moim oczom ukazały się 2 kabelki podłączone do maty grzewczej ofc mowa o stronie lewej(kierowcy) nie wiem jak wygląda prawa strona. Aż byłem zdziwiony że coś takiego mam xD Przeważnie każdy to sam montuje bo w H nie często było montowane ori podgrzewane. Dzięki za szybką odpowiedź. Nie ma tez przycisku do podgrzewania lusterek, więc myślę że są podłączone pod tylną szybę.
Ja sądzę że nie są podłączone tak jak to jest u mnie
Wysłane z mojego Lenovo A806 przy użyciu Tapatalka
no to miałem okazję siedzieć pod MB bez ABS z tarczami 239 z tyłu ale może ktoś swapował i czujniki wywalił :)
Ja miałem i 240 i 260 bez ABS, ale z fabryki auto wyjechało z bębnami ;)
bartek_levis
23-11-16, 12:00
Aha, bo dzisiaj podjechałem do majstra wymienić sam wkład(szkiełko) bo poprzedni było potłuczone(taka już kupiona H) i jak, podgrzał i zdemontował tamto szkiełko moim oczom ukazały się 2 kabelki podłączone do maty grzewczej ofc mowa o stronie lewej(kierowcy) nie wiem jak wygląda prawa strona. Aż byłem zdziwiony że coś takiego mam xD Przeważnie każdy to sam montuje bo w H nie często było montowane ori podgrzewane. Dzięki za szybką odpowiedź. Nie ma tez przycisku do podgrzewania lusterek, więc myślę że są podłączone pod tylną szybę.
trochę gimnastyki i można to sprawdzić i podłączyć bardzo niskim kosztem
zdejmujesz boczki drzwi jak w kostce lusterka kierowcy i pasażera masz po 5 kabli na w obu masz oem maty pod lusterkami, jeśli za wtyczką lusterka nie ma 5 a 3 musisz sobie od tej wtyczki przeciągnąć po dwa kable do kabiny
i tu masz dwie opcje albo kupić oem włącznik grzanych lusterek od civica lub rovera i go połączysz z tymi lusterkami
albo tańsza łatwiejsza i szybsza przy lewym przednim słupku (kierowcy) zdejmujesz osłonę i wpinasz po jednym kablu z każdego lusterka do przewodów masowych które tam są przykręcona a pozostałe dwa kable lutujesz do grubego przewodu czarno zielonego (+12 dla tylnej szyby) i w ten sposób grzanie lusterek masz podłączone pod przycisk ogrzewania tylnej szyby :)
Dziękować za podpowiedzi, bedzie cieplej to zdejmne boczek i zobaczę :p
witam jakie wielkości tarczy na tył wychodziły w civic od 95-00 ?
witam jakie wielkości tarczy na tył wychodziły w civic od 95-00 ?
95-98 240mm, 99-00 260mm.
1999 rzeczywisty rok produkcji, może zdarzyć sie 1999 z 240, ale to dlatego, że auta sprowadzane z niemiec maja wpisana date 1 rej i czasem to wskakuje jako rocznik auta, choc produkcja to rzeczywiście 1998. Czy ma 260mm poznasz po "trzecim stopie" u góry na szybie.
Lukaszemko
24-11-16, 20:38
Orientuje się ktoś jaka firma produkuje uszczelką pod głowicą dla oem
poproszę o porade czy ma znaczenie plus i minus na wtryskiwaczach w d16z6, bo zmieniałem wtryski na większe i na nich nie było żadnych znaków czy plusa oznaczonego, w instalacji mogę sprawdzić miernikiem ale jak we wtryskach, czy nie ma to znaczenia i mogę podłączyć jak mi pasuje
Orientuje się ktoś jaka firma produkuje uszczelką pod głowicą dla oem
Po prostu kup OEM uszczelkę w Haparts i po problemie chyba co ?
Witam, mam pytanko- jest jakaś możliwość regulacji linki od otwierania bagażnika przy kierowcy? Patrzyłem przy dźwigni i przy zamku klapy i nie zauważyłem- macie jakieś patenty czy nowa linka?
Lukaszemko
25-11-16, 20:26
a czy to jest odpowiedz na pytanie które zadałem
rafik54321
26-11-16, 22:45
Raczej reguluje się ustawienie całego ucha :/ .
Ale chyba wiem co cię boli, to że wydaje się iż ciut bardziej byś pociągnął za dźwignię to by się klapa otworzyła. Lepiej nieco podgiąć blaszkę przy uchu ;)
Jak sprawdzić drążki kierownicze czy są do wymiany? Na pewno mam końcówki do wymiany gumy popękały i jest już jakiś tam luz, ale jak sprawdzić drążki? Jakiś cudowny diagnosta na SKP mi to potwierdzi?
bartek_levis
28-11-16, 09:16
diagnosta ogarnie wystarczy zablokować przegub na końcówce i szarpać kołem jeśli jest luz to drążek ew maglownica luzy może mieć, ciężko to opisać ale na SKP ogarną
czy termostat podejdzie z d15z8 do d13b2??
bartek_levis
28-11-16, 13:36
czy termostat podejdzie z d15z8 do d13b2??
były te same
Dzisiaj zauważyłem podczas gaszenia silnika, że wskazówka z prędkościomierza podskakuje do wysokości około 30-40 km/h w momencie przekręcania kluczyka na 0. Co może być nie tak?
Witam Wszystkich
Jestem tu nowy i mam kilka pytań dotyczących Civic aerodeck 2000 r .
Działam z tela przez Taptalk i nie wszystko potrafię tu ogarnąć.
Może Jest tu Ktoś z Pozka kto Udzieli mi kilku info lub Ktoś wogole może mi chwilę czasu poświęcić
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Witam Wszystkich
Jestem tu nowy i mam kilka pytań dotyczących Civic aerodeck 2000 r .
Działam z tela przez Taptalk i nie wszystko potrafię tu ogarnąć.
Może Jest tu Ktoś z Pozka kto Udzieli mi kilku info lub Ktoś wogole może mi chwilę czasu poświęcić
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
PW, ale pewnie jutro odpisze
PW poszło
Dzięki za odzew
Czekam na odpowiedź PW
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Czy wymiana duzych cukierkow w aerodecku polifcie to bardzo skomplikowana sprawa?bo mechanior chce mnie skasowac 500zl za ta usluge a cukierki znalazlem OEM za 70zl sztuka ;)
Czy wymiana duzych cukierkow w aerodecku polifcie to bardzo skomplikowana sprawa?bo mechanior chce mnie skasowac 500zl za ta usluge a cukierki znalazlem OEM za 70zl sztuka ;)
Ja robiłem sam - mechanik mi tylko wymienił na prasie cukierki, a z dolnych poprzecznych wybił tuleje - zaplacilem 80zl.
Generalnie dość prosta robota.
Czy wymiana duzych cukierkow w aerodecku polifcie to bardzo skomplikowana sprawa?bo mechanior chce mnie skasowac 500zl za ta usluge a cukierki znalazlem OEM za 70zl sztuka ;)
Ja płaciłem 500zł za robociznę przy wymianie wszystkich tulejek tylnego zawieszenia wraz z geometrią, oczywiście nie wliczam ceny części potrzebnych by to ogarnąć.
Ja płaciłem 500zł za robociznę przy wymianie wszystkich tulejek tylnego zawieszenia wraz z geometrią, oczywiście nie wliczam ceny części potrzebnych by to ogarnąć.
Ja też tyle płaciłem za tą samą robotę.
Pomoże ktoś:
Dzisiaj zauważyłem podczas gaszenia silnika, że wskazówka z prędkościomierza podskakuje do wysokości około 30-40 km/h w momencie przekręcania kluczyka na 0. Co może być nie tak?
bartek_levis
01-12-16, 08:40
dejwid a zaglądałęś do zegarów coś robiłeś ? najlepiej rozebrać i przejrzeć ścieżki na folii z tyłu zegarów czy wszystko ok
co do zawiasu a właściwie cukierka cena raczej rynkowa bo sama wymienia tulejek to już lekka robota z prasą a problemem zawsze są śruby mocujące zawias nie oszukujmy się ale jak nakręciłeś ze 200 kkm i nic nawet kluczem nie było dotknięte to jest spora szansa którąś śrubę urwać albo że się z tulejką się będzie obracała i trzeba czasami ciąć wiercić gwintować... a czasami mechanikom się nie chce z tym walczyć i dają cenę zaporową aby zbyć klienta jak się przyjmie to wiedzą za jaką stawkę robią. ja rok temu robiłem cały zawias w poliuretany + oem cukierki kolega użyczył mi podnośnika i tak na jedną stronę zeszło się całą sobotę a drugą całą niedzielę i pomimo że 4 lata wcześniej cały zawias rozkręcałem jedna śruba się urwała pierwszego dnia i do akcji poszedł palnik a drugiego dnia omknoł się klucz i główka śruby zrobiła się okrągła więc spawałem nakrętkę na nią, na szczęście miałem kilka śrub zawieszenia w zapasie więc wszystkie przejrzałem i jak mi któraś się nie podobała albo miała słaby gwint powymieniałem i wszędzie dałem solidną dawkę towotu nawet jeśli ja nie będę do tego zaglądał to ktoś w przyszłości będzie miał łatwiej to rozebrać, na koniec zbieżność obu osi koszt 130 zł i od roku i ok 40 kkm zawieszenia nie dotykałem jeździ się też spoko
Panowie, bardzo potrzebna pomoc,
czy da się dostać do pompy paliwa z wnętrza?
W sensie czy jest tam klapka jak w innych Civicach, czy trzeba demontować zbiornik ?
Będę wdzięczny za pomoc.
dejwid a zaglądałęś do zegarów coś robiłeś ? najlepiej rozebrać i przejrzeć ścieżki na folii z tyłu zegarów czy wszystko ok
Nic nie robiłem właśnie dlatego się zastanawiam. Rozbiorę zobaczę czy tam się coś nie dzieje. Ewentualnie czy jest taka możliwość, że czujnik prędkości (ten w skrzyni mam rację?) może być walnięty?
Panowie, bardzo potrzebna pomoc,
czy da się dostać do pompy paliwa z wnętrza?
W sensie czy jest tam klapka jak w innych Civicach, czy trzeba demontować zbiornik ?
Będę wdzięczny za pomoc.
Kilka stron wcześniej była dyskusja na ten temat:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?8950-Szybkie-pytanie-szybka-odpowied%BC-TYLKO-NADWOZIE-MA-MB-MC!&p=2770958&viewfull=1#post2770958
bartek_levis
01-12-16, 23:25
raczej rzadko padały, ale warto styki przeczyścić dostęp do vss jest nienajgorszy
Jakiej grubości występował stabilizator przedni w aerodecku 1.5 mb9 bodajże ?
Urwał mi się bagnet oleju i został w środku. Jak go wydostać?
Urwał mi się bagnet oleju i został w środku. Jak go wydostać?
Trochę dziwne.
Magnes, lub odpowiednio cienkie szczypce.
Czy schowek pod fotel pasażera z vti pasuje też pod fotel kierowcy (z anglika)?
Czy schowek pod fotel pasażera z vti pasuje też pod fotel kierowcy (z anglika)?
Jeżeli fotel ma regulację wysokości to nie pasuje.
Orientuje się ktoś czy do mb6 podejdzie spoiler od integry type r dc5? W sumie Noe widziałem nigdy tego spoilera na tym aucie i mogło by być ciekawie bo z atr ma parę osób i wielkościowo jest podobny na pewno było by to coś mało spotykanego.
Pytanie do posiadaczy podlokietnikow:
Czy wasze podlokietniki tez sa tak kur***ko krotkie ze nie idzie oprzec lokcia na nich?
Zamontowalem w swoim aero wlasnie podlokietnik i jest kompletnie bezuzyteczny :D oprocz ladnego wygladu i dodatkowego schowka nie ma kompletnie zastosowania...u was tez tak jest?
Pytanie do posiadaczy podlokietnikow:
Czy wasze podlokietniki tez sa tak kur***ko krotkie ze nie idzie oprzec lokcia na nich?
Zamontowalem w swoim aero wlasnie podlokietnik i jest kompletnie bezuzyteczny :D oprocz ladnego wygladu i dodatkowego schowka nie ma kompletnie zastosowania...u was tez tak jest?
Jak to kiedyś stwierdził lookaty: "On jest po to, żeby sie podeprzeć łokciem, jak poprawiasz d.pę w czasie wsiadania" ;)
Wszyscy mamy to samo.
Ale schowków nigdy za wiele.
No i punkty na forum! ;)
Trochę dziwne.
Magnes, lub odpowiednio cienkie szczypce.
Poszła rączka, więc do pierwszej uszczelki siedzi w rurce. Czyli jest na całej średnicy rurki. Chyba tylko jakoś z drugiej strony, ale jak..
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Poszła rączka, więc do pierwszej uszczelki siedzi w rurce. Czyli jest na całej średnicy rurki. Chyba tylko jakoś z drugiej strony, ale jak..
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Może nagrzej cienki drut, zrób dziurkę (dziurki?) w plastiku (zakładam że część została w środku rurki), zagnij końcówkę sztywnego drutu i spróbuj wyciągnąć
Pytanie do posiadaczy podlokietnikow:
Czy wasze podlokietniki tez sa tak kur***ko krotkie ze nie idzie oprzec lokcia na nich?
Zamontowalem w swoim aero wlasnie podlokietnik i jest kompletnie bezuzyteczny :D oprocz ladnego wygladu i dodatkowego schowka nie ma kompletnie zastosowania...u was tez tak jest?
Spróbuj odsunąć fotel do tyłu może pomoże, ale nie wiem :<
Spróbuj odsunąć fotel do tyłu może pomoże, ale nie wiem :<
albo wygiąć w tył lewarek od biegów :P
Witajcie
Chce w weekend wyczyscic przepustnice bo sie blokuje od nagaru, mam juz uszczelke oem i pytanie czy po wyczyszczeniu bedzie potrzebna jakas adaptacja? silnik 1.4 iS 90km
Tak z ciekawości, jaki efekt na pracę silnika będzie miało zdemontowanie rezonatora? Bawił się ktoś w to?
I nadal z ciekawości, czytałem tu na forum że można do bloku d14 wrzucić korby i tłoki z d15, jaki może być tego efekt jeśli chodzi o moc i NM?
Tak, chce mieć miljun kunia w d14 i pałować syfika pod marketem :P
Tak z ciekawości, jaki efekt na pracę silnika będzie miało zdemontowanie rezonatora? Bawił się ktoś w to?
Chyba z połowa aut na tym forum ma zdemontowany rezonator, jak mówi manual serwisowy służy on do "dodatkowego wytłumienia zasysanego powietrza"
Więc po demontażu mamy nieco lżejsze auto :cool: oraz głośniejszy i bardziej basowy dźwięk z dolotu, od razu najlepiej doprowadzić jakoś zimne powietrze ze zderzaka do puszki by to miało sens.
Może ugrasz tym wszystkim z 0,5KM na plus :D ja osobiście przy D16Y2 pamiętam że była różnica, nawet trochę poprawiła się reakcja na gaz z samego dołu.
By wymienić żarówki z przodu po lewej stronie trzeba demonotować ten zbiorniczek co tam jest? Bo inaczej chyba sie nie dostane tam by wymienić żarówkę. Bo z drugiej strony bez problemu?
Kierunkowskazu? Podejdziesz od nadkola. A jeżeli chodzi Ci o H4 to podejdziesz z obu stron.
Mijania mi sie spalila.... i tam wgl miejsca niema by wsadzic reke....
Ten zbiorniczek z tego, co pamiętam, po prostu się wyciąga do góry, nawet nie trzeba narzędzi.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
djhubertusss
06-12-16, 15:32
Panowie czy istnieje sposób na wyciągnięcie przycisku a/c bez demontażu konsoli centralnej?
@up: tak, po prostu go wyciągnij, ewentualnie podważ czymś lekko żeby wyskoczył.
Tak naprezone mam przewody tam ze ledwo co do góry idzie... masakra
Tak naprezone mam przewody tam ze ledwo co do góry idzie... masakra
To je odepnij. Między ac a obiegiem zamkniętym masz zaślepki które łatwo wyjąć. Potem możesz odpiąć wtyczkę albo wypchnąć przycisk.
djhubertusss
06-12-16, 16:34
Czyli jak podważę te zaślepki to bez uszkodzenia ich powinny wyjść i wtedy będę mógł bez problemu wyciągnąć przycisk a/c by wymienić żarówkę?
By wymienić żarówki z przodu po lewej stronie trzeba demonotować ten zbiorniczek co tam jest? Bo inaczej chyba sie nie dostane tam by wymienić żarówkę. Bo z drugiej strony bez problemu?
Niczego nie trzeba demontować, chyba że w polifcie jest nieco inaczej. To prawda miejsca zbyt wiele nie ma, ale da się :)
Będę kombinowal dziekowac :D bo jak narazie jedno oki bandyta xD
Bez wyjmowania zbiorniczka też się da, ale po co się męczyć, jak wystarczy pociągnąć go do góry i jest o wiele łatwiej.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Już wiem, ze sie go wyjmuje tylko bardzo naprezone mam przewody i za duzo go nie moge podnieść :p
Już wiem, ze sie go wyjmuje tylko bardzo naprezone mam przewody i za duzo go nie moge podnieść :p
Tak jak każdy inny. Wyciągnij i przesuń na bok, tylko nie zapomnij włożyć z powrotem bo Ci węża przetnie kółko od pompy wspomagania..
Apropo rezonatora to gdzie on sie znajduje gdzies pod filtrem powietrza czy to jest cala ta pucha??
Apropo rezonatora to gdzie on sie znajduje gdzies pod filtrem powietrza czy to jest cala ta pucha??
Cała ta pucha pod zderzakiem.
http://allegro.pl/polos-nowa-prawa-honda-civic-vti-b16a2-b18c4-i5624329899.html
Brał ktoś coś z tego albo wie gdzie można dostać nową ? Potrzebne mi na już a średnio mi się już chce po 2 miesiącach znowu używki kupować. Z b16a2 i b18c4 jest taka sama ?
Same patyki z lewej i prawej strony są takie same ?
http://allegro.pl/polos-honda-civic-b18c4-vti-mb6-lewa-prawa-walek-i6588950121.html
Jak wywale ta puche to stozek trzeba montowac?
Duża pucha obok silnika to nie rezonator tylko filtr powietrza. Rezonator to taki dziwny układ plastikowych rur i pojemniczków z przodu.
bartek_levis
07-12-16, 12:17
Jak wywale ta puche to stozek trzeba montowac?
pisząc pucha masz na myśli rezonator który w 5d jest pod zderzakiemi łaczy się z filtrem powietrza czy obudowę filtra powietrza
jak wywalisz rezonator to możesz na serii latać będzie tylko troszkę głośniej
a jak obudowę filtra to na logikę stożek to minimum
jak obudowę filtra to na logikę stożek to minimum
albo chociaż pończochę na rurę załóż :0
pisząc pucha masz na myśli rezonator który w 5d jest pod zderzakiemi łaczy się z filtrem powietrza czy obudowę filtra powietrza
jak wywalisz rezonator to możesz na serii latać będzie tylko troszkę głośniej
a jak obudowę filtra to na logikę stożek to minimum
O taka odpowiedz mi chodzilo, nie wien jak to tam wyglada dlatego pytam. Warto sie bawic w to i zostawic seryjny filtr? Chodzi mi tylko o dzwiek bo pewnie nic pozatym sie nie zmieni
bartek_levis
08-12-16, 11:36
dźwięk jest głośniejszy ja w miejscu rur rezonatora mam parownik od LPG więc rezonator wywaliłem ale gdyby nie to bym go nie ruszał nic poza głośniejszym silnikiem to nie daje
dźwięk jest głośniejszy ja w miejscu rur rezonatora mam parownik od LPG więc rezonator wywaliłem ale gdyby nie to bym go nie ruszał nic poza głośniejszym silnikiem to nie daje
Chyba, że w miejscu rezonatora pociągniesz rurę z zimnym powietrzem do filtra powietrza, wtedy jest różnica po takim zabiegu, potwierdza to moja dupohamownia i pewnie jeszcze kilku innych osób.
Tzw. NIEWIDZIALNA WYCIERACZKA - kto stosował i może się wypowiedzieć nt. DZIAŁANIA NA SZYBIE PRZEDNIEJ? (o inne nie pytam)
Opinie w necie jakieś 50/50, a mnie interesuje:
- działanie wycieraczek (czy gumy nie podskakują, nie piszczą, nie rozmazują, itp)
- jak faktycznie widać w czasie jazdy z małą prędkością poniżej 50 km/h, w mieście, w korku, w czasie deszczu, itd
- jak jest nocą? (znów: mała prędkość, deszcz, miasto)
Zależy mi na opiniach tych, którzy to aplikowali na przednią szybę i sami już trochę z tym doświadczyli.
Szyby będą odpowiednio przygotowane, zakupiłem i chcę przetestować Rain-X.
Jak dla mnie działa dobrze, nawet przy małych prędkościach widać lepiej niż bez tego. Woda po prostu nie trzyma się szyby i jadąc wolno czy stojąc masz na szybie malutkie kropelki, które raczej nie przeszkadzają, a jadąc szybciej wszystko spływa (fajny efekt). Mam to na szybie trochę ponad miesiąc i jestem zadowolony. Nie pamiętam jaka firma i dzisiaj już nie sprawdzę. Wycieraczki działają tak samo jak bez tego.
Majstry, czy pająk (przełącznik zespolony) w angielce jest taki sam jak w innych nadwoziach 6 gena? domyślam sie że od aero pasuje bo to bliźniacze podele ale co z 3d albo sedanem? i czy do wymiany musze ściagać kierownice?
Ja hydrofobizacje szyby przedniej mialem jak wymieniali mi szybę w nord glass. Od razu poprosilem o nowe wycieraczki i wlasnie hydro na szybe przednią. Z tego co pamietam to cos wspominali, ze to sie utrzymac moze do 8-9miesiecy, ale w praktyce wyszlo chyba ok 3. Wg mnie do tego co Ty potrzebujesz to sie nie nadaje bo wymaga prędkości. Ja zeby zobaczyc naprawde jak to fajnie działa musialem jechać powiedzmy ze 100, a od 120 bylo naprawdę super. Zaczynalo to działać od ok 85-90. Wziąłem to pod kątem drogi do pracy bo jadę autostradą kilkadziesiąt kilometrów i do takiej drogi mogę to polecić aczkolwiek nie koniecznie w nord glass. Znalazłem cene - 50 mnie to kosztowało. Z tego co kojarze to np autoland kosztował chyba połowę albo prawie połowę tego ale nie wiem jak działa.
Co do samych wycieraczek to nic nie podskakiwalo czy służyło - bylo super, ale nowa szyba i nowe wycieraczki zwykle dobrze działają hehe, ale ta powłoka jakby im ułatwiała przemieszczanie sie po szybie.
Do takih predkosci o ktorych piszesz to bym nie skorzystał na pewno, szkoda kasy wg mnie.
Wycieraczki działają tak samo jak bez tego.
Do takih predkosci o ktorych piszesz to bym nie skorzystał na pewno, szkoda kasy wg mnie.
Dzięki za wpisy.
Tylko że przecież nie będzie jeżdżone tylko w korkach (choć te są nieuniknione)
Jak będzie się zachowywać przy większych prędkościach można się spodziewać (już po glinkowaniu, dobrym umyciu i wytarciu widać różnicę), zresztą są filmiki.
Czy szkoda kasy? 18 zł za Rain-X nie majątek (na pewno nałożę na boczne i tylną szybę, zwłaszcza w EU8 mojej żony, bo w nim szyby syfią się masakrycznie).
O przednią pytam, bo jest w necie sporo negatywnych opinii, zwłaszcza dot. gorszej (!) widoczności (mała prędkość, noc) i gorszej pracy wycieraczek.
Dalej zbieram opinie.
Z tego co pamietam to cos wspominali, ze to sie utrzymac moze do 8-9miesiecy, ale w praktyce wyszlo chyba ok 3. Wg mnie do tego co Ty potrzebujesz to sie nie nadaje bo wymaga prędkości. Ja zeby zobaczyc naprawde jak to fajnie działa musialem jechać powiedzmy ze 100, a od 120 bylo naprawdę super. Zaczynalo to działać od ok 85-90.
to musiałeś mieć jakaś mega słabą tą NW :P ja mam softa glaco i nie dość że trzyma spokojnie 8 miesięcy ( z myciem na myjniach bezdotykowych) mimo że producent deklaruje pół roku, to oprócz tego woda zaczyna uciekać z szyb już przy prędkości 45-50km/h i to z szyb bocznych i ze szklanego dachu.
pafels - czy ta wycieraczka uzupełnia niewielkie ubytki? ; )
pafels - czy ta wycieraczka uzupełnia niewielkie ubytki? ; )
nie, ją się nakłada psikając tak jak płynem do szyb i wyciera się szmatką :P
To szkoda. Latam codziennie po trasie ponad 100 i szyba wygląda już nieciekawie od mikroodprysków. Jak yebnie to przeboleje, ale nie płakałbym po niej ; P
...to oprócz tego woda zaczyna uciekać z szyb już przy prędkości 45-50km/h i to z szyb bocznych i ze szklanego dachu.
... a jak sprzedniom powiec?
Co mówią wycieraczki?
A Twoje oczy nocą?
ktoś cos n/t pajaka do angielek?
Dwa patyki, trochę znaczków i pokręteł nic wiecej. :)
Jak dla mnie działa dobrze, nawet przy małych prędkościach widać lepiej niż bez tego. Woda po prostu nie trzyma się szyby i jadąc wolno czy stojąc masz na szybie malutkie kropelki, które raczej nie przeszkadzają, a jadąc szybciej wszystko spływa (fajny efekt). Mam to na szybie trochę ponad miesiąc i jestem zadowolony. Nie pamiętam jaka firma i dzisiaj już nie sprawdzę. Wycieraczki działają tak samo jak bez tego.
Kolega z f-my HUSTLA ze Swarzedza Miał to w swojej ofercie
mobilny net Levego
... a jak sprzedniom powiec?
Co mówią wycieraczki?
A Twoje oczy nocą?
U mnie na szybach budżetowa NW Autolandu z Tesco.
Praktycznie nie używam wycieraczek, woda kropelkuje na szybie i ucieka na zakrętach albo powyżej 50km/h.
Jak już używam wycieraczek to nie mają żadnych problemów.
Problemy z widocznością w nocy, mazaniem się na szybie itp. to zazwyczaj problem błędnej aplikacji albo na brudna szybę albo za grubo albo źle dotarte mikrofibrą.
Majstry, czy pająk (przełącznik zespolony) w angielce jest taki sam jak w innych nadwoziach 6 gena? domyślam sie że od aero pasuje bo to bliźniacze podele ale co z 3d albo sedanem? i czy do wymiany musze ściagać kierownice?
Z tego co pamiętam to powinno pasować.
Do wymiany całego pająka razem ze środkową częścią oczywiście że ściągamy kierownicę, pod nią znajduje się odbijak kierunkowskazów.
Natomiast przy wymianie lewego bądź prawego przełącznika zespolonego nie ma takiej potrzeby.
Jedynie ściągamy obudowę kolumny kierowniczej, każdy z dwóch przełączników trzyma się na dwóch małych gwiazdkowych śrubach.
Z tego co pamiętam to powinno pasować.
Do wymiany całego pająka razem ze środkową częścią oczywiście że ściągamy kierownicę, pod nią znajduje się odbijak kierunkowskazów.
Natomiast przy wymianie lewego bądź prawego przełącznika zespolonego nie ma takiej potrzeby.
Jedynie ściągamy obudowę kolumny kierowniczej, każdy z dwóch przełączników trzyma się na dwóch małych gwiazdkowych śrubach.
o taką odpowiedź mi chodziło, dzięki!
Problemy z widocznością w nocy, mazaniem się na szybie itp. to zazwyczaj problem błędnej aplikacji albo na brudna szybę albo za grubo albo źle dotarte mikrofibrą.
Tak przypuszczałem, ale przecież nikogo nie złapałem za rękę ;)
Dzięki, no to będzie aplikowane i relacjonowane, co to przydatności tego rejniksa.
... a jak sprzedniom powiec?Toś dojebał :D
to musiałeś mieć jakaś mega słabą tą NW [emoji14] ja mam softa glaco i nie dość że trzyma spokojnie 8 miesięcy ( z myciem na myjniach bezdotykowych) mimo że producent deklaruje pół roku, to oprócz tego woda zaczyna uciekać z szyb już przy prędkości 45-50km/h i to z szyb bocznych i ze szklanego dachu.
Dlatego napisałem, że nie polecam tej z nord glass. Przy nowej szybie i nowych wycieraczkach spodziewałem się czegoś "wow", a prócz nowej, przejrzystej szyby nie było to dla mnie warte 50zł. Moze rain x działa sporo lepiej i dlatego pozytywne opinie...niedługo pewnie sam sprawdzę [emoji1]
... a jak sprzedniom powiec?
Co mówią wycieraczki?
A Twoje oczy nocą?
właśnie na przedniej nie kładłem, bałem się że czujnik deszczu będzie wariował, ale pytałem o to Mike'a w jego temacie o VIIIgenie, i mówił że nie ma żadnych problemów, jest nawet filmik jak to działa, w nocy też nie powinno byc problemu ( przynajmniej ja na bocznych i na szybrze nie zauważyłem żadnej różnicy :D)
Toś dojebał :D
... bo chciałem żeby był gnuj! ;)
(to już chyba klasyka, przynajmniej na tym forum)
odnośnie patyków od świateł i wycieraczek to pasują do angielek z 3d z tym że trzeba je przekładać z kołnierza. samo mocowanie do kołnierza i gniazda są takie same jak w angielkach
... a jak sprzedniom powiec?
Co mówią wycieraczki?
A Twoje oczy nocą?
Myślałem, że normą jest podskakiwanie ale jak zmieniłem kolejny komplet wycieraczek z przodu to nie ma różnicy czy mamy nano wycieraczke czy nie.
Ja używam autoland - seria kosmetyków w takich samych butelkach jak np. antypara. Ogólnie czas działania zależy jak szybko mają krople zikać z szyby oraz jak często używasz spryskiwaczy. Osobiście to co miesiąc psikam to na szybę bo łatwo się przyzwyczaić do nieużywania wycieraczek przy ok 50-60km/h. W trase bajka
Zapodałem na dwa 5-drzwiowe civiki :cool:, na wszystkie szyby łącznie z przednią (+ lampy przód-tył, halogeny).
Zmachanym niemiłosiernie, bo usyfione przez ostatnią pogodę były straszliwie.
(przy okazji wyczyściłem szyby od środka, bo się "dysonans" pojawił ;))
- spłukanie syfu
- 2 x płyn do szyb K2 "Nuta"
- 1 x IPA
- Rain-X
http://www.blyskotliwykierowca.pl/wp-content/uploads/2016/07/rainx-wycieraczka-w-plynie.jpg
- polerka
Zobaczymy jak to się będzie sprawować.
W międzyczasie:
http://www.bdsklep.pl/gfx/300x400/5900471022523-soplica-200ml-pigwowa-likier.jpg
Gdybym jutro się nie odzywał, tzn. że coś pomyliłem...
;)
Ogólnie czas działania zależy jak szybko mają krople zikać z szyby oraz jak często używasz spryskiwaczy. Osobiście to co miesiąc psikam to na szybę bo łatwo się przyzwyczaić do nieużywania wycieraczek przy ok 50-60km/h. W trase bajka
A jak z myjnią?
Można wyczytać, że aktywna piana "ściąga" NW.
Potwierdzisz?
A jak z myjnią?
Można wyczytać, że aktywna piana "ściąga" NW.
Potwierdzisz?
Zapewne każda inna chemia oddziałuje na to w jakimś stopniu ale nie spodziewałbym się drastycznego ruchu, że nagle zmyjesz wycieraczke :)
..
Daj znać za kilka dni jak Ci się to sprawuje, może być u Ciebie w temacie tam chyba lepiej to pasuje.
Cześć!
1. Czy stabilizator przedni w VTi różni się od zwykłego staba występującego w słabszych wersjach? Jaka jest jego grubość? Można go zamontować w zwykłym MB2?
2. Podobnie z tyłem : podpasuje stab z VTi do zwykłej 1.4?
3. Istnieje coś takiego jak rozpórka przednia dolna oraz rozpórka tylna górna montowana w bagażniku do angielek?
Pozdrawiam, Wojtek. :)
Przedni stab ma chyba 26 a tylny 21 mm. Przedni podchodzi P&P, podobnie tylny (o ile masz dziury w wahaczach). Oryginalne rozpórki były na górę i dół z przodu, a na tył tylko na dole (nie w każdej wersji da się zamontować)
Daj znać za kilka dni jak Ci się to sprawuje, może być u Ciebie w temacie tam chyba lepiej to pasuje.
Coś tam wrzuciłem
Co powiecie o żarówkach Philips ColorVision, czy ktoś może takowych używa? Chodzi mi konkretnie o zielone
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Cześć!
1. Czy stabilizator przedni w VTi różni się od zwykłego staba występującego w słabszych wersjach? Jaka jest jego grubość? Można go zamontować w zwykłym MB2?
2. Podobnie z tyłem : podpasuje stab z VTi do zwykłej 1.4?
3. Istnieje coś takiego jak rozpórka przednia dolna oraz rozpórka tylna górna montowana w bagażniku do angielek?
Pozdrawiam, Wojtek. :)
1. Przednie występowały w średnicach najchudszy 18mm, oraz 21mm, były też 23-24mm w Aero VTi, oraz 26mm ( wszystko w zależności od nadwozia MB6,MC2), tylne natomiast 17, oraz 18mm.
Grubsze pochodzą od Rover 45/MG ZS. Występował jeszcze w przed-lifcie tylny 16mm :)
Rozpórka przednia dolna była seryjnie montowana we wszystkich autach które wychodziły z silnikiem 1.6 oraz oczywiście powyżej, i jest ona taka sama jak w VTi.
2. Oczywiście że podpasuje, zależy czy masz wahacze tylne poprzeczne z nagwintowanymi miejscami na śruby do montażu stabilizatora tylnego, jeżeli nie to trzeba wiercić oraz gwintować (wersje z ABS podobno wszystkie miały)
Tylna rozpórka z VTi nie podpasuje, chyba że ktoś wyrzeźbi mocowania
3. Rozpórka tylnych kielichów jedynie customowa, wszystko do dostania jak się chce
Panowie pękł mi odpływ prawdopodobnie wody z parownika.
Dokładnie chodzi o to miejsce:
http://images81.fotosik.pl/226/0c9c67995830a0c2.png
http://images82.fotosik.pl/226/9d5dd020e5e3ec8e.png
Nie mam teraz dostępu do auta, a w manualu nic nie widzę. Da się coś z tym zrobić? Czy tylko wymiana całego elementu, ew klejenie?
Co powiecie o żarówkach Philips ColorVision, czy ktoś może takowych używa? Chodzi mi konkretnie o zielone
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ja używałem żółtych z tej serii. Samo światło dość przyzwoite, ale żółtego czy innego koloru z pozycji kierowcy nie zobaczysz. Patrząc na sam reflektor da sie zauważyć kolor jaki wybrałeś, ale samo światło juz jest białe. Z tego co pamiętam to sama konstrukcja reflektora wzmacnia lub osłabia efekt wybranego koloru, np tak jak na folderach widzialem to fiat 500 czy mini mają te reflektory do tego stworzone i to dosc fajnie wyglada. W moim ek był efekt, ale nie az taki jak tam. U mnie wytrzymały ciut ponad rok, więc inwestycja z mojego punktu widzenia średnio oplacalna...
Dzięki za opinie ;-) Czyli w takim razie pokusze się na TUNGSRAM MegaLight Ultra +90% Żarówki H4
Czytałem że są całkiem przyzwoite
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Mi te TUNGSRAMy wytrzymały trochę ponad rok efekt był, ale przy słabych kloszach to nic nie pomoże :P
1.Ale teraz mam inny problem, mam przycisk który muszę wcisnąć po przekręceniu kluczyka na zapłon żeby odpalić auto ("złodziej"?), inaczej rozrusznik kręci ale nie odpala. Podejrzewam, że nie podaje paliwa bo jest takie cyknięcie jak go nacisnę i lampka na desce rozdzielczej gaśnie. Ale przycisk przestał reagować i po naciśnięciu nic się nie dzieje, nie mogę odpalić auta. Czasem załapie od razu, a czasem mogę wciskać 10 minut i nic. Nie wiem gdzie szukać problemu... styki? Immo wydaje mi się w porządku bo włożeniu kluczyka zielony kluczyk chwilę mryga i gaśnie, czyli wszystko w porządku. Jeżeli nie będzie działał to jak go usunąć ?
2.Ostatnio również mam problem z manetką świateł lewą, światła długie zapalają się po podciągnieciu jej ale jak puszczam manetkę to gasną, mogę tylko "mrugać" długimi. Rozebrałem ją, przeczyściłem styki i dalej to samo... Ten mały mechanizm w środku od długich wydaje się być w porządku... :/
bartek_levis
11-12-16, 08:36
Panowie pękł mi odpływ prawdopodobnie wody z parownika.
Dokładnie chodzi o to miejsce:
http://images81.fotosik.pl/226/0c9c67995830a0c2.png
http://images82.fotosik.pl/226/9d5dd020e5e3ec8e.png
Nie mam teraz dostępu do auta, a w manualu nic nie widzę. Da się coś z tym zrobić? Czy tylko wymiana całego elementu, ew klejenie?
ale jesteś pewny że się ułamało, generalnie ciężko to złamać ale podobno zdarza się ze wężyk spada z tego króćca, ale musisz to sobie wybadać metoda macajewa sam wężyk wychodzi mniej więcej przy akumulatorze przez grodz, jak spadł to zakładasz i naprawione a jak faktycznie pękł lub się ułamał to czeka Cię spuszczenie czynnika odkręcenie przewodów AC i po zdjęciu schowka da się to wymontować bez demontażu deski, sklejasz zakładasz w odwrotnej kolejności niż zdejmowałeś i zrobiona :)
Czy jest możliwy demontaż lamp przednich nie demontując zdwrzaka? Odchylając nadkole widziałem jedną śrubę mocującą, jest tam jakaś inna jeszcze?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.