Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
bartek_levis
07-04-17, 10:37
D14z4 potrzebował bym wymiar zimeringa wałka od strony aparatu zapłonowego
już ci pisaliśmy kila str wcześniej że tam nie ma simeringu tylko oring i kupisz w aso lub haparts taki który będzie dobrze dopasowany:
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=8473,8474,8475,8476,8477,8478,8479,8480,84 81,8482,8483,8484,8485,8486,8487,8488,8489,8490,84 91,8492,8493&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC%20AERODECK&xcardr=5&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.4IS&nplblk=E__0511
Czy lampy depo i carello różnią się wyglądem jakoś? Jak jednej stronie będzie carello, a po drugiej depo, to będą się różniły? Chodzi o przedlifta, obie używane.
Czy lampy depo i carello różnią się wyglądem jakoś? Jak jednej stronie będzie carello, a po drugiej depo, to będą się różniły? Chodzi o przedlifta, obie używane.
DEPO to zamiennik, więc poza marką różnicy nie powinieneś dostrzec :D
Czy lampy depo i carello różnią się wyglądem jakoś? Jak jednej stronie będzie carello, a po drugiej depo, to będą się różniły? Chodzi o przedlifta, obie używane.
Tak różnią się, OEM Carello ma wkład lampy ciemno szary, natomiast DEPO wnętrze lampy ma czarne.
Po za tym podobno spasowanie nieco gorsze zamiennika, jeżeli OEM nie są w tragicznym stanie to zawsze można je spróbować spolerować i umyć od środka jeżeli odbłyśnik jest cały.
Podpowie mi ktoś czy kolektory wydechowe 4-1 do B16 i B18 są takie same i mogą być stosowane zamiennie?
bartek_levis
10-04-17, 08:36
a która lampa mam chyba lewą w zapasach do przedlifta depo, jak byś potrzebował do kpl to pisz
Siema zepsuł mi się mechanizm podnoszenia szyby przedniej lewej elektrycznej pytanie czy z rovera 400 też będzie pasować bo Janusza internetu chcą 300zl za mechanizm do mb2 a do rovera 100zl i czy z jakiś innych ewentualnie wersji może pasować?
Jest bardzo prawdopodobne że podejdzie z rovera. Porównaj fanty.
Siema zepsuł mi się mechanizm podnoszenia szyby przedniej lewej elektrycznej pytanie czy z rovera 400 też będzie pasować bo Janusza internetu chcą 300zl za mechanizm do mb2 a do rovera 100zl i czy z jakiś innych ewentualnie wersji może pasować?
Będzie pasował z rovera 400.
Co się zepsuło?
Taka sprawa, wywalilem wezyk ktory idzie z pokrywy zaworow do dolotu zeby nie syfic przepustnicy a mimo to po wyczyszczeniu i kilkuset
Km znow zaczyna sie kleic...
Taka sprawa, wywalilem wezyk ktory idzie z pokrywy zaworow do dolotu zeby nie syfic przepustnicy a mimo to po wyczyszczeniu i kilkuset
Km znow zaczyna sie kleic...
Masz lpg? Ten syf to syf ze spalania który ucieka do dolotu przez otwarte zawory ssące dlatego co jakiś czas trzeba czyścić przepustnicę. Może masz za duży luz zaworowy. Przy LPG jest tego syfu dużo więcej.
Nie mam lpg, zawory byly regulowane 10k temu
Będzie pasował z rovera 400.
Co się zepsuło?
Złamany się ząbki na podnośniku albo na silniku ale wydaje mi się że na prowadnicy już 2 lata temu miałem podobnie chyba uszczelka w drzwiach wyskoczył i robi duże tarcie że te ząbki się łamią, ale w tedy nie miałem problemu ze kupieniem nowego(używanego) mechanizmu za 80zl kupiłem cały zestaw a teraz sobie życzą 300zl
Mam też pytanie czy naciągane ręcznego jest gdzieś pod autem albo pod popielniczka czy coś czy tylko na bębnach?
Pod popilniczka na tunelu 2 nakrętki chyba 13
łączniki tylnego stabilizatora wymienia się na podnośniku i dokręca na kołach?
Pod popilniczka na tunelu 2 nakrętki chyba 13
łączniki tylnego stabilizatora wymienia się na podnośniku i dokręca na kołach?
Jest jedna nakrętka do regulacji. A z łącznikami możesz zrobić jak piszesz.
Czesc
Strzelił mi pasek od klimatyzacji w D15z8, tyle że nie strzelił po całości tylko tak jakby w połowie szerokości i wlasnie chyba przez to dodatkowo skrzywione zostało takie małe koło pasowe, ktore zaznaczyłem na rysunku:
https://imageshack.com/i/ponOuEoLp
Oczywiscie od razu sie zatrzymałem ale i tak nie uchroniło to przed skrzywieniem tego kółeczka.
I garść mniej lub bardziej mądrych pytań :
- od czego to koło pasowe jest i czy jest duża trudność z wymianą tej częsci
- czy jazda bez tego paska od klimy jest możliwa czy holowanie? Ten pasek ma związek jakoś z pompą wody (nie sądzę) lub też z jakimkolwiek aspektem chłodzenia silnika?
pozdrawiam
dziober
Pasek jest tylko od klimy, możesz śmiało jeździć. To kółeczko, to rolka napinajaca pasek, bez problemu zdemontujesz i wymienisz.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
szybkie pytanko: przy wymianie filtra paliwa w komplecie otrzymałem 3 podkładki: dwie większe i jedną mniejszą. Większe idą na górę filtra ale mam problem z tą mniejszą. Niby powinna iść na dolny przewód, ale przy starym filtrze nie było takiej. Dodam, że już dwa razy wymieniałem filtr paliwa i za każdym razem pomijałem zakładanie podkładki od dolnego przewodu i nic nigdy nie przeciekało. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Czy są też inne typy przewodów które wymagają zastosowania małej podkładki na dolny przewód?
Szybkie pytanie.
Mam dwa auta MA9 i MB2. robie swap silnika i wiązek z MA9 do MB2. Z tym ze w MA nie mam abs, a w MB jest. Jak nie trudno sie domyslic nie mam kostek od abs, tzn tej co idzie do pompy abs itp w wiązce z MA9. Czy jesli to pomine czyli cały abs bedzie to normalnie hamowac? czy cos bedzie nie tak? niby moglem zostawic wiązki z MB2 ale nie miał bym modułu eco i jeszcze jednej rzeczy... A jestem juz na etapie wyciagania kompletnej wiazki z MB...
Czy oprócz dziurawej podłogi mogą być inne przyczyny pojawiania się wody od strony kierowcy?
Przez ścianę grodziową (jak był targany kiedyś kabel audio i wiercone np)
Przez uszczelki przedniej szyby
W zasadzie sporo miejsc.
Albo dziurawe osadzenie szyby przedniej. Pod szybą potrafi się zrobić dobry gnój.
Albo dziurawe osadzenie szyby przedniej. Pod szybą potrafi się zrobić dobry gnój.
Sprawdzałem zeszłego lata przy ogarnianiu zaciekającej prawej strony przez wentylator. Całe podszybie wyglądało w porządku. Może to efekt zamoczonego wygłuszenia...
gdzieś czytałem o przepuszczającym spawie (?) nad szybą pod rynienką. łączenie dachu ze slupkiem
bartek_levis
18-04-17, 11:06
ew uszczelnienie linki maski i wtedy też ostro się leje
Lukaszemko
18-04-17, 21:31
http://allegro.pl/show_item.php?item=6733506626&msg=Twój+e-mail+został+wysłany.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a144 4b540a86acf77d00be2ff62l
Pasuje do Mb 2 2000r
Czy lepiej od rovera szukać
gdzieś czytałem o przepuszczającym spawie (?) nad szybą pod rynienką. łączenie dachu ze slupkiem
jest taka opcja, ja to kleiłem i silikonowałem, ale ten przeciek chłonie podsufitka raczej i zamaka najpierw.
A woda pojawiająca się na dywaniuku może być spowodowana odklejoną folią ochronną pod tapicerką drzwi i pochylone parkowanie na deszczu, woda z szyby leci po tapicerce i wypływa po progu na wycieraczkę
Szybkie pytanie.
Mam dwa auta MA9 i MB2. robie swap silnika i wiązek z MA9 do MB2. Z tym ze w MA nie mam abs, a w MB jest. Jak nie trudno sie domyslic nie mam kostek od abs, tzn tej co idzie do pompy abs itp w wiązce z MA9. Czy jesli to pomine czyli cały abs bedzie to normalnie hamowac? czy cos bedzie nie tak? niby moglem zostawic wiązki z MB2 ale nie miał bym modułu eco i jeszcze jednej rzeczy... A jestem juz na etapie wyciagania kompletnej wiazki z MB...
Ktoś coś?
Ktoś coś?
Jejku, nie będzie działał abs.
Jak wyłączysz zapłon to tracisz hamulce?
Te posty widzę już tak długo że zdążyłbyś poskładać i sprawdzić.
Nie miałem do czynienia, więc zapytam - robił ktoś czyszczenie krokowca ultradźwiękami?
Zady/walety?
Nie miałem do czynienia, więc zapytam - robił ktoś czyszczenie krokowca ultradźwiękami?
Zady/walety?
Wpierd*l to do benzynki ekstrakcyjnej i nie kombinuj :)
Wpierd*l to do benzynki ekstrakcyjnej i nie kombinuj :)
Na tym sie pewnie skończy, ale co szkodzi poznać nowe (dla mnie) technologie?
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Jakie koncowki maja przewody hamulcowe centralne w mb2? Standardowe m10? Czy m12?
Panowie co zrobić jak mi cały czas ciepłym powietrzem grzeje? Pokrętło w połowie skali jakby się przycina/przeskakuje.
Panowie co zrobić jak mi cały czas ciepłym powietrzem grzeje? Pokrętło w połowie skali jakby się przycina/przeskakuje.
Musisz rozebrać konsolę, żeby dostać się do mechanizmu. Pewnie zębatka przeskoczyła i nie ma pełnego zakresu regulacji.
Panowie co zrobić jak mi cały czas ciepłym powietrzem grzeje? Pokrętło w połowie skali jakby się przycina/przeskakuje.
u mnie powodem takich zachowań był peknięty plastik trzymający w kupie dwie zębatki. pomogło spięcie go trytytką :D i tak jak napisał Kubala musisz rozebrać konsole
Czyszczenie krokowca + przepustnicy, potem reset kompa.
Silnik zimny, wyjęty bezpiecznik backup, włożony, wszystkie odbiorniki prądu wyłączone.
Od samego rozruchu obroty falują bardzo szybko (1-2 sekundy) pomiędzy 1 a 3 tys obrotów.
Skręcone, podpięte, uszczelki itp, wygląda że wszystko OK.
Co może być przyczyną takiego zachowania? Miał ktoś podobnie?
Tylko sobotnie balety w głowie, a tu kolega w potrzebie i ni chu chu...! :(
No dobra, może problem był zbyt błahy, no to co powiecie na to:
Nie mam uszczelki pod przepustnicą... No po prostu nie ma - zdjąłem jeszcze raz, nigdzie nie spadła bo sprawdziłem
To mogłoby tłumaczyć zasysanie powietrza i te skoki, ale... jeżdżę tak 2,5 roku, nic podobnego się nie działo.
Wcięło ją czy jak?
No to od razu - ani dziś, ani jutro nie kupię uszczelki, a w poniedziałek muszę jeździć.
Czy silikon wysokotemperaturowy załatwi sprawę? (poza omdleniem MM63 ;) )
Odepnij Krokowa i Zobacz czy się obroty uspokoją, jak nie no to uszczelka pod przepustnice obowiązkowo ziom 😎
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Odepnij Krokowa i Zobacz czy się obroty uspokoją, jak nie no to uszczelka pod przepustnice obowiązkowo ziom 😎
Skończyłem późno, pogoda nie najlepsza do kolejnych prób, więc napiszę tylko:
- rozebrałem jeszcze raz i upewniłem się, czy krokowiec ustawiony jest w położeniu "zamknięty", gdy zamknięta jest przepustnica (wcześniej tego nie zrobiłem, na dobrą sprawę nie wiem jak był złożony za pierwszym razem po wyczyszczeniu)
- jako że nie mam uszczelki (nie rozumiem tego, ale jednak), do momentu zakupu muszę jakoś jeździć, dałem cienką linię silikonu, tylko wokół okręgu odpowiadającemu wejściu do dolotu.
Objawy ustały.
Skończyłem późno, pogoda nie najlepsza do kolejnych prób, więc napiszę tylko:
- rozebrałem jeszcze raz i upewniłem się, czy krokowiec ustawiony jest w położeniu "zamknięty", gdy zamknięta jest przepustnica (wcześniej tego nie zrobiłem, na dobrą sprawę nie wiem jak był złożony za pierwszym razem po wyczyszczeniu)
- jako że nie mam uszczelki (nie rozumiem tego, ale jednak), do momentu zakupu muszę jakoś jeździć, dałem cienką linię silikonu, tylko wokół okręgu odpowiadającemu wejściu do dolotu.
Objawy ustały.
Bo Ty masz fure unikat i dbasz o redukcję wagi w maszynie [emoji14] jak jeździ to git :) ja się zabrałem za stronę wizualna mojego dylizansu:P zbieram hajsy teraz na tuleje do zawiasu i koniec prac przy aucie będzie bliski [emoji15]
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
A jeszcze ja zapytam
Panowie i Panie.. klima ma gdzieś wyciek ale żeby było wesoło.. przewalilem cały układ X razy, wycieków UV nie widać a azot z układu ucieka:/ zawory nie puszczają, nawet skraplacz przepatrzyłem dokładnie i nic.. już zaczynam myśleć nad nową chłodnica klimy bo już innych pomysłów nie mam :/
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Napełnić układ z kontrastem UV pojeździć chwilę i wszystko,Ustki będzie jasne. Układ w mb jest prosty i na wierzchu, ciężko tego nie zdiagnozować. A jak nie to azot, płyn do naczyń z wodą do atomizera 1:1 i psikaj, będzie się piwnic w miejscu nieszczelności. Obstawiam rurki pod mocowaniami do karoserii, a jak nie widać pod maską to może być parownik. Jakbyś był w okolicach to bym Ci to sprawdził.
Ogólnie w Japończycy układy są całkiem trwałe, rzadko się coś zdarza z awariami AC. Najczęściej to opel, audi, ford i vw
Napełnić układ z kontrastem UV pojeździć chwilę i wszystko,Ustki będzie jasne. Układ w mb jest prosty i na wierzchu, ciężko tego nie zdiagnozować. A jak nie to azot, płyn do naczyń z wodą do atomizera 1:1 i psikaj, będzie się piwnic w miejscu nieszczelności. Obstawiam rurki pod mocowaniami do karoserii, a jak nie widać pod maską to może być parownik. Jakbyś był w okolicach to bym Ci to sprawdził.
Ogólnie w Japończycy układy są całkiem trwałe, rzadko się coś zdarza z awariami AC. Najczęściej to opel, audi, ford i vw
A tu Cie mam bo rurki posprawdzalem pod osłonami tymi gabkowymi, no nic auto postalo przez weekend z azotem w układzie to może coś się pojawiło, dam znać
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
djhubertusss
24-04-17, 22:53
Panowie mam taki nie typowy problem po przekroczeniu 120km/h, a mianowicie to że auto a w zasadzie pedał gazu (tak mi się wydaje) i delikatnie chyba kierownica wpada w wibracje. To samo na felgach zimowych i letnich. zawieszenie ok, skrzynia nowa bo tamta miała wyrobione wejście półosi i uszczelniacz nie trzymał, przeguby zewnętrzne ok. Co jeszcze można sprawdzić?
przeguby wewenętrzne, końcówki drążków, koła dobrze wyważone?
Panowie mam taki nie typowy problem po przekroczeniu 120km/h, a mianowicie to że auto a w zasadzie pedał gazu (tak mi się wydaje) i delikatnie chyba kierownica wpada w wibracje. To samo na felgach zimowych i letnich. zawieszenie ok, skrzynia nowa bo tamta miała wyrobione wejście półosi i uszczelniacz nie trzymał, przeguby zewnętrzne ok. Co jeszcze można sprawdzić?
Opony czy nie wybulwione, tarcze czy nie są krzywe. No i oczywiście to co kolega wyżej napisał.
djhubertusss
25-04-17, 10:07
przegub był sprawdzany przy wymianie skrzyni i był ok. Koła letnie i zimowe tak robią ale wywarze je jeszcze raz, końcówki całe na przeglądzie wyszły. Najbardziej dokuczliwe to jest na równej jak stół drodze.
Tarcze sprawdź czy nie biją.
bartek_levis
25-04-17, 15:17
albo maglownica zje... zepsuła się
przegub był sprawdzany przy wymianie skrzyni i był ok. Koła letnie i zimowe tak robią ale wywarze je jeszcze raz, końcówki całe na przeglądzie wyszły. Najbardziej dokuczliwe to jest na równej jak stół drodze.
Przegub ale wewnetrzny
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?269093-TANIE-i-LEKKIE-wyg%B3uszenie-!-15-99-za-1m2-!
Dobrze to wygłusza?
djhubertusss
26-04-17, 08:11
Wewnętrzny nie miał luzów jak był sprawdzany przy wymianie skrzyni. Troszkę mam zwichrowaną tarcze z tyłu ale to jak się mocno rozgrzeją czuje na pedale przy hamowaniu
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?269093-TANIE-i-LEKKIE-wyg%B3uszenie-!-15-99-za-1m2-!
Dobrze to wygłusza?
Nie sądzę. Tylko butyl np. 2 mm i pianka wygłuszająca GMS 6 mm.
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?269093-TANIE-i-LEKKIE-wyg%B3uszenie-!-15-99-za-1m2-!
Dobrze to wygłusza?
Masz u mnie w temacie: http://civicklub.pl/forum/showthread.php?236434-MB2-D14Z4-quot-Dziadkow%F3z-quot-by-Radzyn&p=2735173&viewfull=1#post2735173
Reszta tak jak napisał Poll, założyłem bo tanie i lekkie (+ dodałem trochę butylowych)
Robiłem przy okazji elektrycznych szyb, dywan ściągnięty więc była okazja.
Czy coś daje? Tak, jest ciszej w czasie jazdy i na postoju tak "przytulniej", ale jeśli myślisz na poważnym wygłuszeniem to alubutyl i pianka.
Czy zrobiłbym jeszcze raz? Tylko przy takiej okazji, jaką miałem, czyli wybebeszone wnętrze.
Uwaga - nie jest wodoodporny, tzn. woda po nim spływa (z racji struktury), ale zanurzony w wodzie nasiąka.
Dlatego impregnowałem + olejowałem podłogę.
Czy opłaca się takie coś kupować?
https://www.olx.pl/oferta/amory-sprezyny-eibach-pro-kit-35-sportowe-civic-vi-ma-mb-mc-aerodeck-CID5-IDjXfLw.html
Czy opłaca się takie coś kupować?
https://www.olx.pl/oferta/amory-sprezyny-eibach-pro-kit-35-sportowe-civic-vi-ma-mb-mc-aerodeck-CID5-IDjXfLw.html
Ja bym brał, to niemal nowy zestaw. Na pewno lepsze niż mtsy.
Czy w d14Z4 jest uszczelka pomiędzy przepustnicą a kolektorem, czy tylko ten oring?
Skąd pytanie? Bo ja tej uszczelki nie mam, co nie przeszkadzało mi przez 2,5 roku jeździć ;)
Dopiero jak zacząłem szukać objawów nurkowania obrotów i wziąłem się za czyszczenie krokowca+przepustnicy, to odkryłem, że nie ma nic na połączeniu przepustnicy o kolektora, poza oringiem na wejściu do dolotu.
Ten typ tak ma czy poratuje ktoś linkiem?
W Z4 jest dolot, przepustnica, uszczelka, aluminiowa kryza z wyjściem na podciśnienie, oringi i kolektor.
Zapytam wprost: miałeś w rękach/widziałeś na własne oczy?
Usłyszałem, ale nie potwierdzałem, że "poliftowy polift" nie miał tej uszczelki, chcę to zweryfikować.
Zanim wrzuciłem pytanie na forum, próbowałem znaleźć w necie.
Nie znalazłem takiej, która w opisie miała D14Z4, ale może ta pasuje?
http://allegro.pl/uszczelka-przepustnicy-honda-oem-16176-p2a-004-i6789485036.html?reco_id=5eadd0a3-2d12-11e7-9995-246e96321ab8
Co roku rozbierałem i czyściłem.
http://i66.tinypic.com/156p9wp.jpg
Są zaznaczone 2 uszczelki, pomiędzy nimi powinieneś mieć widoczna kryzę, z tym, że u mnie zamiast uszczelki papierowej od kolektora był oring.
Są zaznaczone 2 uszczelki, pomiędzy nimi powinieneś mieć widoczna kryzę, z tym, że u mnie zamiast uszczelki papierowej od kolektora był oring.
Dzięki, nieściśle się wyraziłem. Chodziło mi o tę pomiędzy plastikiem kolektora a kryzą, też jej nie mam, jest oring.
To teraz tylko pytanie, czy ta pomiędzy przepustnicą a kryzą podejdzie z tego linka, który wkleiłem, a jeśli nie to...?
djhubertusss
30-04-17, 06:59
Panowie mam taki nie typowy problem po przekroczeniu 120km/h, a mianowicie to że auto a w zasadzie pedał gazu (tak mi się wydaje) i delikatnie chyba kierownica wpada w wibracje. To samo na felgach zimowych i letnich. zawieszenie ok, skrzynia nowa bo tamta miała wyrobione wejście półosi i uszczelniacz nie trzymał, przeguby zewnętrzne ok. Co jeszcze można sprawdzić?
W tygodniu zrobiłem kolejny test na równej drodze i jak rozpędziłem samochód i wysprzegliłem to wibracje ucichły. Dodam że te wibracje pojawiaja się wtedy jakby silnik podbijał obroty przy pełnym gazie. Poduszki sprawdzane u dwóch mechaników i oboje twierdzą że są dobre
Macie u siebie w wydechach złącze elastyczne?
Fabrycznie go nie było, jeżeli o to pytasz ; )
O to właśnie mi chodziło, dzięki :D
Ogolny schemat masz w katalogu bosala z elementami zlacznymi, uszczelkami.
bartek_levis
02-05-17, 10:26
Macie u siebie w wydechach złącze elastyczne?
ale ja w d15 rozważam montaż bo przy 4-2-1 tłumik rezonuje i mnie to już wku... denerwuje :D
Czy zamek w tylnych drzwiach ma jakąś "regulację"? po wymianie klamki zewnętrznej drut od klamki wewnętrznej jest jakby za długi i po zmontowaniu wszystkiego, drzwi się nie otwierają jak ciągnę za klamkę wewnętrzną. Zewnętrzna działa normalnie...
Czy zamek w tylnych drzwiach ma jakąś "regulację"? po wymianie klamki zewnętrznej drut od klamki wewnętrznej jest jakby za długi i po zmontowaniu wszystkiego, drzwi się nie otwierają jak ciągnę za klamkę wewnętrzną. Zewnętrzna działa normalnie...
Właśnie na końcu tego drutu masz taki "sworzeń", który wcxepiany jest w klamkę. On jest nakręcany i w tym miejscu się to reguluje.
kubala w d14 mam tzw plecionkę
Nakręcany sworzeń jest tylko do zewnętrznej klamki a nie mam pojęcia jak to się stało że po rozebraniu wewnętrzna przestała działać...
SkylineGTR
02-05-17, 23:17
Nakręcany sworzeń jest tylko do zewnętrznej klamki a nie mam pojęcia jak to się stało że po rozebraniu wewnętrzna przestała działać...
http://screenshot.sh/odWq1oR1PezMb
Nie przesunąłeś przypadkiem tego zabezpieczenia, jak to przesuniesz, to wewnętrzna klamka nie będzie działać. To chyba takie zabezpieczenie dla dzieci, aby drzwi nie otworzyły w trakcie jazdy ;)
przesunąłeś przypadkiem tego zabezpieczenia, jak to przesuniesz, to wewnętrzna klamka nie będzie działać. To chyba takie zabezpieczenie dla dzieci, aby drzwi nie otworzyły w trakcie jazdy ;)
I w takim momencie człowiek zaczyna wątpić w siebie.... Dzięki wielkie !
Prawdopodobnie poleciał mi któryś z wewnetrznych przegubów (pojawiające się silne wibracjie przy przyspieszaniu w przedziale 90-100 km/h, po odjęciu gazu ustepują) czy róznią się czym w zalezności od strony?
i czy wiecie gdzie takowe dostanę?
Wie ktoś czy drzwi z przedlifta będą pasować do polifta ( mb2 98r) ?
Pytanko ?zawias -60 , koło 195.55.15. et35 fela 7cali.. czy będzie obcierac.?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
dziekuje Jens O
A listwa tez idzie na tej samej wysokosci ?
dziekuje Jens O
A listwa tez idzie na tej samej wysokosci ?
Drzwi są identyczne. Wszystko idzie tak samo.
Drodzy moi... Problem mam niesamowity z doborem świec a muszę szybko zamówić i wymienić. Byłem w 4 sklepach i w każdym z nich katalog pokazywał coś innego i sprzedawcy twierdzili, że takie mają być i koniec. Zgłupiałem. W internecie i na forum też ciężko o jednoznaczną odpowiedź. Więc pytanie jakie konkretnie świece do angielki VI 5D 2000 rok silnik D14Z3? Niestety nie mam naklejki na obudowie rozrządu.
EDIT: Tyle tylko znalazłem w instrukcji ale nic o D14Z3:
http://i.imgur.com/uyJalyl.jpg
Drodzy moi... Problem mam niesamowity z doborem świec a muszę szybko zamówić i wymienić. Byłem w 4 sklepach i w każdym z nich katalog pokazywał coś innego i sprzedawcy twierdzili, że takie mają być i koniec. Zgłupiałem. W internecie i na forum też ciężko o jednoznaczną odpowiedź. Więc pytanie jakie konkretnie świece do angielki VI 5D 2000 rok silnik D14Z3? Niestety nie mam naklejki na obudowie rozrządu.
EDIT: Tyle tylko znalazłem w instrukcji ale nic o D14Z3:
http://i.imgur.com/uyJalyl.jpg
Napisz do haparts, dobiorą Ci pod taki silnik jak masz, komplet będzie kosztował gdzieś 50-60zł.
Napisałem do Haparts i jak zwykle byli bardzo pomocni :) Już zamówione, Honda NGK w czerwonych pudełkach tyle, że ZFR5F-11. Dostałem info, że na takich moja Honda wyjechała z fabryki (OEM 98079-5514G).
Dlatego już nic z tego nie rozumiem, skąd biorą się te ZFR5J-11.
F od J róznią się wbudowanym rezystorem F ma 10ohm, J ma 5ohm. Do mojego D14Z4 wg manuala były zfr5j-11, przyjąłem, że dla słabszej odmiany będą takie same. Nie odczułbyś żadnej różnicy, jeździłem i na takich i na takich.
Skoro jeździłeś na obu wersjach i było ok to nie mam już więcej pytań :) Martwiłem się, że po wywaleniu zwężki na 90KM będę musiał świece wymienić :D Dzięki za odpowiedzi panowie.
Witka mam civa 96r ze swapem na d15z8 .pytanie czy w tym silniku jest zlacze dignostycznr obd2 zebym sobir mogl podlaczyc scaner elm327?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Witka mam civa 96r ze swapem na d15z8 .pytanie czy w tym silniku jest zlacze dignostycznr obd2 zebym sobir mogl podlaczyc scaner elm327?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Nie ma.
Złącze OBD2 było tylko w D14Z4, D16W3 i D16W4 od 99 roku
A to ma obd2 tak jak to gdzies pisalo czy obd1?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
obd1, diagnozujesz wygiętym spinaczem albo jakimś kawałkiem drutu wsadzając go w kostkę za schowkiem pasażera po prawej stronie
Szkoda .ogolnie mi chodzi o podglad korekt aby wystroic lpg.
Myslalem ze to ma obd2 a tu kicha
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
W d15z8 pada mi sonda bo na wolnych nie schodzi nizej niz 0.5V macie jakies sprawdzone zamienniki?
Lub np z jakiegoa accorda 5 gen 4 zylowa by nie podeszla?
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Panowie od czego dobrać osłony i odboje amortyzatorów przednich (o ile występują w aerodecku )??
Panowie pytanie odnośnie głowicy. Prawdopodobnie wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą D14Z4, znalazłem głowice z D14A2 starszy model ze świecami bliżej kolektora ssącego. Czy bez problemu mi taka głowica podejdzie? Czy będą jakieś komplikacje z podmianą?
Wysłane z mojego HUAWEI TIT-AL00 przy użyciu Tapatalka
Po co zmieniać głowicę? Do obróbki i zakładasz na nowej uszczelce. Jak nie to słupek za 400zł i jeździsz dalej ;)
Nowa głowica bo mam do niej wałek z D16Z2 i kółko D16Y7 a taki zestaw nie podejdzie do mojej głowicy. Dodatkowo jeśli będę miał głowice czas wymiany ograniczy się do góra 3-4 godzin w przypadku jak będę robił to sam. Więc jeśli ktoś wie niech podpowie czy będzie pasowała głowica do bloku bez problemów😀
Wysłane z mojego HUAWEI TIT-AL00 przy użyciu Tapatalka
Seria wydech w mb2/mb3 ma 1,5 cała?
Nowa głowica bo mam do niej wałek z D16Z2 i kółko D16Y7 a taki zestaw nie podejdzie do mojej głowicy. Dodatkowo jeśli będę miał głowice czas wymiany ograniczy się do góra 3-4 godzin w przypadku jak będę robił to sam. Więc jeśli ktoś wie niech podpowie czy będzie pasowała głowica do bloku bez problemów😀
Będzie pasować ale to anty-tuning, starsza głowica ma mniejsze zawory i nieco odpręży silnik. Mocowania aparatu zapłonowego mogą się nie zgrywać w pełni ale to by trzeba sprawdzić.
Witam!
Miał ktoś na świeżo problem?
Dzisiaj wracając z pracy nagle przestały mi działać wycieraczki przednie, działa jedynie najszybszy bieg.
Przy wyłączeniu przełącznikiem najszybszego biegu wycieraczki nie wracają do swojej dolnej pozycji, trzeba zaczekać aż wrócą na dół i wtedy można wyłączyć by nie zasłaniały szyby :)
Po wciśnięciu dźwigni do siebie pryska płynem lecz wycieraczki stoją.
Czy to znowu prawdopodobnie wina brudnych styków przy silniczku...??
mam pytanie, czy hak holowniczy OEM z Civic kombi, Aerocedk 1.8vti podejdzie do nadwozia Vi 5d angielki ??
Witam!
Miał ktoś na świeżo problem?
Dzisiaj wracając z pracy nagle przestały mi działać wycieraczki przednie, działa jedynie najszybszy bieg.
Przy wyłączeniu przełącznikiem najszybszego biegu wycieraczki nie wracają do swojej dolnej pozycji, trzeba zaczekać aż wrócą na dół i wtedy można wyłączyć by nie zasłaniały szyby :)
Po wciśnięciu dźwigni do siebie pryska płynem lecz wycieraczki stoją.
Czy to znowu prawdopodobnie wina brudnych styków przy silniczku...??
Albo coś z pająkiem przy kierce ; -) Silniczki albo działają albo nie.
Będzie pasować ale to anty-tuning, starsza głowica ma mniejsze zawory i nieco odpręży silnik. Mocowania aparatu zapłonowego mogą się nie zgrywać w pełni ale to by trzeba sprawdzić.
Sprawdzałem i wszędzie podawane są te same średnice zaworów 25mm wydechowe i 29mm ssące o ile mnie pamięć nie myli. Zobaczę na własnej skórze czy taki zestaw będzie pasował.
Nowsza głowica ma o 1 mm większe zawory, oraz mniejszą komorę spalania. Niewielkie różnice ale nie działają w tą stronę w którą Ci chodzi, skoro piszesz o lepszym wałku z d16, itp... Aparat zapłonowy przykręcisz ale nie jestem pewien czy na wszystkie uszka.
Dzięki za rzeczową odpowiedź. Skoro tak piszesz to odpuszczam temat zmiany głowicy.
Wysłane z mojego HUAWEI TIT-AL00 przy użyciu Tapatalka
pytanie do osób jeżdżących na sprężynach obniżających +/- -30mm. jeżdździcie na standardowych czy sportowych amorach? jesli na standardowych to jak jest z ich żywotnością po założeniu sprężyn obniżających?
W perzocie jest inaczej :p
wiem top hatsów nie zrobię :(
Dzięki za rzeczową odpowiedź. Skoro tak piszesz to odpuszczam temat zmiany głowicy.
Miałem obie czapki w rękach i tak to wygląda, fizycznie zamienne ale stary typ głowicy w d14a2 współpracuje z wypukłymi tłokami, w nowszych tłoki są płaskie i nawet nie równają się z blokiem w gmp, stąd mniejsze komory spalania w głowicy żeby podbić CR. Jakbyś to połączył tak jak planowałeś to sie motur odpręży tak że nawet cienka uszczelka nie pomoże wrócić do seryjnego CR.
Poszukaj czapki od d14z4/a8, czy nawet d16w3 to będzie od razu z fajniejszym wałkiem, albo ogarniaj swoją.
Często miałem problem z przeskakujacym "przełącznikiem" od zmiany nawiewu (szyby, na nogi itp), pomagało manualne pociągniecie za "wajche" koło kolan kierowcy. Smarowałem ten element i linkę jednak nic nie pomogło. Wczoraj stojąc na światłach chyba pociągnąłem nie w te stronę (te "wajche") i pokrętło od regulacji teraz chodzi luźnio, zmienić nawiew mogę tylko manualnie koło nóg kierowcy. Co poszło i jak to naprawić?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Mam pytanie. Mam kpl zawias w poliuretanie a mimo to coś delikatnie głucho puka, takie stłumione i ciche zwłaszcza na małych nierównościach i szybciej jadąc. Czy możliwe że poduszki amorów robią takie hece? Czy amory? Poduszki mają pewnie po 20 lat a amory niewiem ale może też po 20lat i ok 180kkm. Górne poduszki są jakby wyrobione od dołu i wgłębione wklęsłe, wypukłe do góry pod podkładkę z nakrętką. Jak podniosę podnośnikiem przód to ok 6mm opada śruba amora do budy w stosunku do opcji gdy auto stoi na kołach. Pokażę foto czy poduszki tak mają wyglądać i jak z twardością i starością?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/12be937df06467fb26db7efedfc95560.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/39a44e95095c9b5108ad866030373428.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/656a0e9674ed45c91effb573a855a3a2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/ceb05483e855aa37341d7d3de3ff3c02.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/9e4a9147028fd63c9b7ca3ecab822165.jpg
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Często miałem problem z przeskakujacym "przełącznikiem" od zmiany nawiewu (szyby, na nogi itp), pomagało manualne pociągniecie za "wajche" koło kolan kierowcy. Smarowałem ten element i linkę jednak nic nie pomogło. Wczoraj stojąc na światłach chyba pociągnąłem nie w te stronę (te "wajche") i pokrętło od regulacji teraz chodzi luźnio, zmienić nawiew mogę tylko manualnie koło nóg kierowcy. Co poszło i jak to naprawić?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Pewnie spadła linka z pokrętła. Musisz niestety rozebrać cały tunel środkowy, aby się tam dobrać.
Do OEM alufelg w naszych H stosujemy OEM nakrętki pełne czy przelotowe?
Na Haparts są dwie możliwości do wyboru, oczywiście chodzi mi o M12x1,5
Do wiatrakow bralem zamkniete i bajka :-)
Do OEM alufelg w naszych H stosujemy OEM nakrętki pełne czy przelotowe?
Na Haparts są dwie możliwości do wyboru, oczywiście chodzi mi o M12x1,5
Przy seedline'ach ważne tylko by były płytkie ;)
Panowie jak zdemontowac klosz oświetlenia wnetrza lampki tylnej?? Bo ni chu chu nie chce wyleźć z tych zatrzasków
Szukaj pogłębienia na obwodzie, musi coś być pod dźwignie "śrubokręt" i delikatnie podważyć.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
17-05-17, 09:39
nie ma, trzeba podważyć o mocno szarpnąć, walczyłem dobre 40 min zanim odpuściła a swoją droga klosz jest bardzo elastyczny...
Czy możliwe że poduszki amorów robią takie hece? Czy amory? Poduszki mają pewnie po 20 lat a amory niewiem ale może też po 20lat i ok 180kkm. Górne poduszki są jakby wyrobione od dołu i wgłębione wklęsłe, wypukłe do góry pod podkładkę z nakrętką. Jak podniosę podnośnikiem przód to ok 6mm opada śruba amora do budy w stosunku do opcji gdy auto stoi na kołach. Pokażę foto czy poduszki tak mają wyglądać i jak z twardością i starością?https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/12be937df06467fb26db7efedfc95560.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/39a44e95095c9b5108ad866030373428.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/656a0e9674ed45c91effb573a855a3a2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/ceb05483e855aa37341d7d3de3ff3c02.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20170516/9e4a9147028fd63c9b7ca3ecab822165.jpg
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Też jestem ciekaw.
No, wymiana kpl prawie 200 więc chciałbym potwierdzenia.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Też jestem ciekaw.
Te poduszki wyglądają dobrze. Poza tym tam nie ma co pukać.
Może hałasować któryś sworzeń, drążek (końcówka, lub przegub pod gumową osłoną) ostatecznie luz na listwie w maglownicy lub łożysko koła.
Zawsze jest też opcja że kolega czegoś nie dokręcił :)
Takiej opcji nie ma, wszytko dokrecone, kpl w poliuretanie, sworznie i końcówki bez luzów. Dzwięki głuche i z tyłu i z przodu. Gumy są całe, trochę wyrobione od wewnątrz tylko czynie za twarde po 20 latach?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
sworznie i końcówki bez luzów
Byłeś na szarpakach ? Bo jeśli na bujanie kołem sprawdzasz to słabo
Gumy są całe, trochę wyrobione od wewnątrz
ale tam nie ma nic co mogło by pukać
tylko czynie za twarde po 20 latach?
wymienisz na poliuretan to będą jeszcze twardsze i co roku będziesz wyciągał żeby smarować bo będzie skrzypieć jak stary tapczan :)
;2827008']Byłeś na szarpakach ? Bo jeśli na bujanie kołem sprawdzasz to słabo
ale tam nie ma nic co mogło by pukać
wymienisz na poliuretan to będą jeszcze twardsze i co roku będziesz wyciągał żeby smarować bo będzie skrzypieć jak stary tapczan :)
Zawsze na szarpakach spr przy przegądzie i sam wchodze pod spód i też macam i na życzenie-prośbę tył też.
Chyba że łożyska popukują delikatnie? Sam nie wiem, chyba że ja jestem wyczulony?
A z innej beczki, po KYB, MONROE i OPTIMAL i inni robią takie poduszki i handlują nimi? Skoro to jest niezniszczalne?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
szybkie pytanie: co może obcierać lub wydawać podobny dźwięk podczas skręcania prawko/lewo(dźwięk idzie z prawej strony). Napewno nie jest to koło bo patrzyłem, nic nie widać.
bartek_levis
18-05-17, 13:04
;2827008]wymienisz na poliuretan to będą jeszcze twardsze i co roku będziesz wyciągał żeby smarować bo będzie skrzypieć jak stary tapczan
nie zgodzę się jeżdzę na PU od ponad 1,5 roku i nic nie trzeszczy jeżdzę dużo i po różnej nawierzchni i jak się dobrze nasmaruje nic nie trzeszczy
U mnie na progach zgrzypi. Ale przyzwyczaiłem się, pozatym wiem co to więc looozik..
Ponawiam pytanie o poduszki amorów, ktoś coś wie??
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
nie zgodzę się jeżdzę na PU od ponad 1,5 roku i nic nie trzeszczy jeżdzę dużo i po różnej nawierzchni i jak się dobrze nasmaruje nic nie trzeszczy
Zarówno poli olkusz jak i strong flexx na przestrzeni 2 lat dodawali różne smary. Miałem okazję testować dwa rodzaje i na obu skrzypi. Jest na forum obszerny wątek o tym.
Generalizując nie skrzypi głównie tym, których najpierw słychać potem widać :) oraz tym którzy są już głusi, ewentualnie tym którzy dostali jakiś inny smar niż te które miałem okazję testować. Obstawiam że jesteś w jeden z tych trzech grup.
E, Bartek przyjeżdżał na spoty, owszem było słychać, ale nie poli. Rozmawiał też normalnie, znaczy głuchy nie jest ;)
Czyli inny smar.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
18-05-17, 17:03
mam pu od strongflex zakupione w listopadzie 2015 i zamontowane na smar grafitowy w zestawie, porządnie wysmarowałem tylko ten element który kazali czyli tam gdzie się wsuwa tulejki metalowe powierzchnia styku z wahaczem na sucho, jest ok do tej pory ponad 50 kkm już zrobiłem na tym i działa
mam pu od strongflex zakupione w listopadzie 2015 i zamontowane na smar grafitowy w zestawie, porządnie wysmarowałem tylko ten element który kazali czyli tam gdzie się wsuwa tulejki metalowe powierzchnia styku z wahaczem na sucho, jest ok do tej pory ponad 50 kkm już zrobiłem na tym i działa
Czyli silikonowy skrzypi a grafitowy nie. Już jest cenna info. Deuter daje w zestawie silikonowy, więc lipa. Ja smarowałem CX-80 silicon i skrzypi.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Do progów vtis są jakieś inne spinki montażowe czy przypasują te od tych zwykłych czarnych? Coś kojarzę, że kiedyś ktoś nawet jakiś link podrzucał
Wysłane z mojego SM-G360F przy użyciu Tapatalka
Do progów vtis są jakieś inne spinki montażowe czy przypasują te od tych zwykłych czarnych? Coś kojarzę, że kiedyś ktoś nawet jakiś link podrzucał
Wysłane z mojego SM-G360F przy użyciu Tapatalka
kołek rozporowy B22091
Znajdziesz też w ic.
kołek rozporowy B22091
Znajdziesz też w ic.
Dzięki bardzo
;2827274]Generalizując nie skrzypi głównie tym, których najpierw słychać potem widać oraz tym którzy są już głusi, ewentualnie tym którzy dostali jakiś inny smar niż te które miałem okazję testować.
To generalizując, jestem głuchy (a podobno audiofil :D ), a tak poważnie to mogą skrzypieć duże tuleje przednich dolnych wahaczy - raz na sezon wypada odkręcić nakrętkę i zapodać smar pod podkładkę bo robi sie tam sucho. Ktoś mógłby wymyślić te tuleje z nacięciami na zewnątrz kołnierza, takimi magazynującymi smar w miejscu styku z podkładką, byłby problem z głowy. Reszta nie skrzypi już lata, a smar dałem niekoniecznie z zestawu ;)
Cześć!
Będę bardzo wdzięczny za pomoc w odpowiedzi na następujące pytania.
Jeżeli to istotne to mowa o nadwoziu typu MB2.
Jak nazywają się listwy oznaczone numerami 1 i 2 na poniższym zdjęciu?
http://i.imgur.com/eJwTvtE.png
Zdjęcie jest dość niewyraźne, więc dodatkowo opiszę:
1 - pionowa listwa na przednich drzwiach, zasłaniająca środkowy słupek
2 - pozioma listwa, w której "chowa" się przednia szyba
Spotkałem się z takim nazewnictwem, czy dobrze trafiłem?
1 - listwa słupka (wersje: przednia/tylna, lewa/prawa)
2 - listwa zgarniająca (wersje: przednia/tylna, lewa/prawa)
Chciałbym wymienić element nr 1 dla lewych przednich drzwi. Czy listwa z tej aukcji na allegro będzie pasowała? Czy przypadkiem cena nie jest trochę zawyżona czy też taka jest faktycznie wartość tej listewki?
1 - http://allegro.pl/honda-civic-vi-95-01-5d-listwa-slupka-lewa-przod-i6656047046.html
Pozdrawiam i dziękuję!
Będzie pasować. A listwy zgarniające w db stanie ok 200zł, sztuka też ok 60-70. Ja kupiłem takie idealne i po roku je trafiło.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Proszę o pomoc, poradę. Zakupiłem kilka miesięcy temu "swap elektrycznych szyb". wczoraj chciałem rzucić okiem jak to wygląda i okazało się że mam komplet do 4 ddrzwi + przełączniki do podłokietnika i tyle. Brakuje mi wiązki od każdych drzwi i podłokietnika aż do skrzynki elektrycznej i pewnie też przekaźnika. Sprzedający twierdzi że gdzieś się zapodziało, zgubiło i chce mi zwrócić część kasy za braki.
Tylko gdzie to dokupić?
Ile to może kosztować?
Z jakiej budy pasuje?
Czy z rovera to to samo?
Ktoś kiedyś kupował?
A może sprzedawał?
A może ma ktoś na sprzedaż?
Jak to się nazywa, jak tego szukać?
...liczę na Was, z góry dzięki.
bartek_levis
23-05-17, 10:56
Proszę o pomoc, poradę. Zakupiłem kilka miesięcy temu "swap elektrycznych szyb". wczoraj chciałem rzucić okiem jak to wygląda i okazało się że mam komplet do 4 ddrzwi + przełączniki do podłokietnika i tyle. Brakuje mi wiązki od każdych drzwi i podłokietnika aż do skrzynki elektrycznej i pewnie też przekaźnika. Sprzedający twierdzi że gdzieś się zapodziało, zgubiło i chce mi zwrócić część kasy za braki.
Tylko gdzie to dokupić?
Ile to może kosztować?
Z jakiej budy pasuje?
Czy z rovera to to samo?
Ktoś kiedyś kupował?
A może sprzedawał?
A może ma ktoś na sprzedaż?
Jak to się nazywa, jak tego szukać?
...liczę na Was, z góry dzięki.
części u ralfa u nas na giełdzie napisz ewentualnie może być nawet z anglika
buda ma/mb/mc i rover 400
wiązka to wiązka tak się nazywa
Chciałbym wymienić element nr 1 dla lewych przednich drzwi. Czy listwa z tej aukcji na allegro będzie pasowała? Czy przypadkiem cena nie jest trochę zawyżona czy też taka jest faktycznie wartość tej listewki?
1 - http://allegro.pl/honda-civic-vi-95-01-5d-listwa-slupka-lewa-przod-i6656047046.html
Pozdrawiam i dziękuję!
Ta listwa ma uszkodzony jedną spinkę, ludzie nie potrafią demontować tych listew.
Jak chcesz to mogę mieć taką taniej i w lepszym stanie.
Proszę o pomoc, poradę. Zakupiłem kilka miesięcy temu "swap elektrycznych szyb". wczoraj chciałem rzucić okiem jak to wygląda i okazało się że mam komplet do 4 ddrzwi + przełączniki do podłokietnika i tyle. Brakuje mi wiązki od każdych drzwi i podłokietnika aż do skrzynki elektrycznej i pewnie też przekaźnika. Sprzedający twierdzi że gdzieś się zapodziało, zgubiło i chce mi zwrócić część kasy za braki.
Tylko gdzie to dokupić?
Ile to może kosztować?
Z jakiej budy pasuje?
Czy z rovera to to samo?
Ktoś kiedyś kupował?
A może sprzedawał?
A może ma ktoś na sprzedaż?
Jak to się nazywa, jak tego szukać?
...liczę na Was, z góry dzięki.
Z rovera 400/45 to to samo.
Jeśli przód był manualny to potrzebujesz też modułu z lewych drzwi.
Moduł, wiązke do przednich drzwi będę miał. Reszte wiązki i tak musisz dorobić bo jest ona wpojona w wiązke kabinową.
No a wtyczki i te gumy łączące drzwi? Też dorobić?
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Moduł mam i kpl okablowanie do kaxdych drzwi
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Wszystko mam gdzieś w pudlach
Nie spieszy mi się, ale będę wdzięczny. Oczywiście czekam na ofertę.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Czym się różni przedni błotnik w wersji przed i po lifcie ? Nie mogę wychwycić po zdjęciach różnicy jak nie ma ich obok siebie
Czym się różni przedni błotnik w wersji przed i po lifcie ? Nie mogę wychwycić po zdjęciach różnicy jak nie ma ich obok siebie
Wycięciem na lampę, w polifcie jest dłuższe.
poradziłem sobie, do usunięcia
Podmieniłem wałek i kółko z d16y7 w moim d14z4 i czy ktoś może wie czy zapłon trzeba po takiej operacji ustawić? Drugie pytanie czy rozrząd nie będzie przestawiony względem seryjnego wałka.
Wysłane z mojego HUAWEI TIT-AL00 przy użyciu Tapatalka
Panowie zmieniałem kostki na ceramiczne H4 i poknocilem kabelki. Help. Na mijania świeca mijania i trochę długie a na długich tylko prawe a lewe się pali postojowe
Jak można pomylić trzy kabelki :D
Tak jak 3 fazy, można.
Michaż, włacz krótkie, przyłóż próbnik, zaznacz 2 przewody, włącz długie, próbnik ci powie który wspólny dla obu świateł.
Próbnik=dowolna żarówka.
W h4 masz L-masa, G-mijania,P-drogowe.
kliknięte via Z3C.
Nie mogę otworzyć tylnych lewych drzwi, za kierowcą. Centralny wydaje się że chodzi również w tych drzwiach, przynajmniej to cięgno od blokady drzwi się przesuwa góra/dół, ręcznie również mogę się przesunąć, ale drzwi nie da się otworzyć.
Drzwi nie da się otworzyć zarówno od środka jak i od zewnątrz, jakieś pomysły jak je otworzyć ? Udało mi się wyjąć klamkę zewnętrzną (a raczej wyrwać, bo akurat chciałem ją wymienić na nową :P), ale drzwi nadal nie mogę otworzyć.
Taki mam dostęp do klamki od zewnątrz:
https://lh3.googleusercontent.com/2HJascjRTdYhxFNTnoakfEXT07BZBq10krLnmGxyCRYYgFcXZ5 uCZ0M7nSIiExpftazL5msij_0MG7KXcOfdbGgMnneLMpNeYNsL 8WnqHuAeM_rzMHJTL6dCvgid9EtB2--BBDfoBhUzumCIBHiNXaD3gRMiMFCioEhCGtnxUE2_vqvfc1qCI aJwuF09dHOCGn07cLXZT1r2ZTjKnQ9UG__Vo-4cVamgVFP-Yjr-a_wriz_NuD3ReHicRIQ8t5okeu_MpCDWsyUbU_wjE4W_WdacdB dch44LlI8RBEISQFPnymg1sYNmcPkGenEa1LCHDCbYnjEThW-fhxSi5ITOXcoqpM-NSofL1JfMG7qSRceYH0tcyJ-VFqh5oEYFa6GF9es7RGeSjU_mO0ZPGBnI5XeQLT66r4UTXRriC aUyTPQJxHnNXZqhTKonWhCZh4vfy7G7UNK7S8fQAr9jBm3VDg1 tYdQRZ3W9rUDmjv1ljPDQicxUE27ZYK1A0bMQxAbblGDZ0W1Ri r8gcQpJ-Z2DdN3y5PhuvErp5RMxsJIyCcYxI6ontkfbEUqKgPSVf6iGqvz Xzycff1-RYes5nMAh85yzfGziCqgqtJOQcIeRAp9Tc4wzPB_ALeH595gKe HQZvONN14RHJGPHK5oF6QA8sKFpkcDEN0R7NvlZTJmfjg=w879-h659-no
Tak jak 3 fazy, można
Tam już 5 kabli ;) niech jedzie do mechanika, weźmie za to 20zl i będzie działać jak trzeba ;)
Camellia Racing
01-06-17, 01:07
Koledzy,
Potrzebowałbym układ wydechowy do MC2. Ktoś coś wie gdzie sprzedają?
Ja już nie pamiętam kto z forum robi z nierdzewki o specyfikacji oem (zamiennik lub ciut z większą średnicą).
Spróbuj tutaj:
Moto Art
ul. Warszawska 107
97-200 Tomaszów Mazowiecki
motoartsc@vp.pl
44 723 72 97
https://www.google.pl/maps/@51.5489971,20.0153572,3a,75y,273.68h,84.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sa2yed7Opg3t3iZ8QWqp15g!2e0!7i1 3312!8i6656!6m1!1e1
Nie wiem tylko czy wysyłają, bo ja do swojego brałem cały układ od katalizatora do końca od razu na miejscu z montażem.
Heja
Nagar wali przepustnice i po paru miesiacach po czyszczeniu znow pedal zaczyna sie "kleić" Filtr na odme dalem i leci w atmosfere takze odma odpada. Zawory dolotowe podparte?
bartek_levis
02-06-17, 10:15
egr, luz kiedy robiłeś ?
Krótkie pytanko: wentylator chłodnicy wody silnik D15Z3 MA9 - pasuje tylko pod ten model, czy kompatybilny z innymi modelami?
Luz robilem 10k temu ale zaraz po tym znow syfilo i pytanie czy poprostu ustawili ten zawor co mocno klepal i reszte olali czy cos innego jest grane. EGR jest w silniku 1.4?
bartek_levis
05-06-17, 11:12
w d14 nie ma, ale luz bym spr mimo wszystko...
D14A8, silnik zaczał gasnąć przy niskich obrotach w nieoczekiwanych momentach, czasem mam problem z odpaleniem. Mogę kręcić ile wlezie a tak jakby coś się przycina... Dzieje się tak coraz częściej. Jakieś typy? Pompa Paliwa?
http://www.civicforum.pl/archive/index.php?t-35415.html
sprawdzę czy to może być moja przyczyna.
bartek_levis
05-06-17, 16:29
moduł zapłonowy, przekaźnik pompy paliwa i znowu pytanie kiedy luz zaworowy był robiony :D
Zna ktoś może nr katalogowy piasty tył np Optimala żeby pasowało do mc2 ? W hurtowniach podaje z rozstawem 4x100 więc pupa. Czy szukać po prostu piasty z prelude ? Nie wiem czy jest różnica w pierścieniu abs.
Dobry wieczór mam kilka pytań o SWAPA:
1. Czy w budzie z MB2 podjedzie k20a2?
2.Czy 1# pytanie to już przesadyzm i lepiej wrzucić b18c4?
3. Jakie części mogą zostać oprócz części potrzebnych do samego silnika? Tj. Hample, wydech, układ chłodzenia, aku itp.
4. Na co zwrócić uwagę, przy kupnie już słupka wyjętego z budy?
5. Czy ktoś z ck.pl robił już takiego swapa z 7gen do 6gen?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Dobry wieczór mam kilka pytań o SWAPA:
1. Czy w budzie z MB2 podjedzie k20a2?
2.Czy 1# pytanie to już przesadyzm i lepiej wrzucić b18c4?
3. Jakie części mogą zostać oprócz części potrzebnych do samego silnika? Tj. Hample, wydech, układ chłodzenia, aku itp.
4. Na co zwrócić uwagę, przy kupnie już słupka wyjętego z budy?
5. Czy ktoś z ck.pl robił już takiego swapa z 7gen do 6gen?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Jest jedno mc2 z k20 także i do MB2 tez wejdzie ale rzeźba zapewne będzie niemiłosierna [emoji41]
Jak masz hajs i ochotę się bawić to ja bym k20 kładł no albo próbował z k24
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
2.Czy 1# pytanie to już przesadyzm i lepiej wrzucić b18c4?
3. Jakie części mogą zostać oprócz części potrzebnych do samego silnika? Tj. Hample, wydech, układ chłodzenia, aku itp.
Każdy chce na początku robić swapa kiedy jeszcze nie wie ile to roboty i kosztów. Do K serii musisz praktycznie wszystko urzeźbić od nowa, to są naprawdę grube hajsy.
B18 to już łatwiej, bo było MB6 i ono w standardzie miało właśnie taki silnik. Tylko że B seria wcale nie jest tania.
Kwestia tego czy masz worek siana który ze sporym prawdopodobieństwem bezpowrotnie włożysz w samochód.
bartek_levis
06-06-17, 10:59
Zna ktoś może nr katalogowy piasty tył np Optimala żeby pasowało do mc2 ? W hurtowniach podaje z rozstawem 4x100 więc pupa. Czy szukać po prostu piasty z prelude ? Nie wiem czy jest różnica w pierścieniu abs.
optimala to nawet nie dotykaj nie słyszałem aby komuś nawet w d14 to długu działało, nr oem 42200-S30-C11 i najlepiej pisz do haparts jak chcesz coś porządnego
Zna ktoś może nr katalogowy piasty tył np Optimala żeby pasowało do mc2 ? W hurtowniach podaje z rozstawem 4x100 więc pupa. Czy szukać po prostu piasty z prelude ? Nie wiem czy jest różnica w pierścieniu abs.
Ja mam mc2 i jest 4x100, tak wyszło z fabryki, wiec to co Ci podpowiaa katalog pewnie jest ok, chyba, że cos bylo zmieniane bo nie wiem czy w mc2 wychodziło 114...może ktoś dopowie...
Ja mam mc2 i jest 4x100, tak wyszło z fabryki, wiec to co Ci podpowiaa katalog pewnie jest ok, chyba, że cos bylo zmieniane bo nie wiem czy w mc2 wychodziło 114...może ktoś dopowie...
Jak masz 4X100 w MC2 to głośno o tym nie mów, bo nie wyszło tak z fabryki xD
Tarcze 280/260 chociaż?
282/262 i z tego co mi wiadomo to wyszlo tak z fabryki, sprawdzane w CH, skąd auto pochodzi
282/262 i z tego co mi wiadomo to wyszlo tak z fabryki, sprawdzane w CH, skąd auto pochodzi
Pokaż mi w katalogu tarcze 282 z rozstawem 4x 100 dedykowaną do Hondy
No i teraz mam zonka...sprawdzilem na szybko w IC i faktycznie...to inaczej, skoro wszedzie jest 4x114,3 to po co ktos zmienił na 4x100? Jest w tym jakis sens? Cena części, cokolwiek?
Jest w tym jakis sens? Cena części, cokolwiek?
Tylne piasty 4X100 będą tańsze, może ktoś miał ze dwa komplety felg 4X100 i mu się opłacało zmienić łożyska/piasty.
W każdym razie na pewno vti nie wyjechało tak z fabryki.
No ciekawy jestem :) pokaż foty :)
Tylne piasty 4X100 będą tańsze, może ktoś miał ze dwa komplety felg 4X100 i mu się opłacało zmienić łożyska/piasty.
W każdym razie na pewno vti nie wyjechało tak z fabryki.
Piasty na tył są inne, sama wysokość i średnica wew łożyska takie same, ale samo łożysko jest niższe i trzeba dorabiać ok 1cm tuleje żeby dokręcić piastę.
No ciekawy jestem :) pokaż foty :)
Piasty na tył są inne, sama wysokość i średnica wew łożyska takie same, ale samo łożysko jest niższe i trzeba dorabiać ok 1cm tuleje żeby dokręcić piastę.
Dobrze, że byłeś ciekawy bo poszedłem i sprawdziłem...muszę się wycofać niestety i stwierdzić, że także mam 4x114,3.
Nie wiem czemu byłem tego pewien, ale sytuacja wygląda tak, że przed MC2 miałem MB9(także z CH) i tam miałem przesłane info z CH odnośnie stanu samochodu itp...było 4x100, niby to kombi i to, ale w MB9 nie miałem 282/262 tylko 262/nie pamiętam czy 239.
Powaliło mi się i zwracam honor Panowie :confused:
https://images82.fotosik.pl/620/f332967cb130ec78m.jpg (https://images82.fotosik.pl/620/f332967cb130ec78.jpg)
-=GrZeSiEk=-
07-06-17, 00:35
Mam takie pytanie czy kompletne heble 262 od ek ze zwrotnica oczywiście podejdą do eg ?
Mam takie pytanie czy kompletne heble 262 od ek ze zwrotnica oczywiście podejdą do eg ?
Nie ten dział
Każdy chce na początku robić swapa kiedy jeszcze nie wie ile to roboty i kosztów. Do K serii musisz praktycznie wszystko urzeźbić od nowa, to są naprawdę grube hajsy.
B18 to już łatwiej, bo było MB6 i ono w standardzie miało właśnie taki silnik. Tylko że B seria wcale nie jest tania.
Kwestia tego czy masz worek siana który ze sporym prawdopodobieństwem bezpowrotnie włożysz w samochód.
Chyba każdy "grubszy" projekt to skarbonka bez dna [emoji6]. Myślę, że wrzucę te b18. Wracając do reszty moich pytań. W b18c4 co najczęściej pada? Jakie jest spalanie?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Chcesz robić swapa na b serie za ok 7-8kzl i pytasz ile będzie paliła? xD
Sprzedaj hondę i kup sobie priusa :)
Jak martwisz sie spalaniem to za cene swapa na b18 wrzuc d16 i podtlenek gazotu xD Odpychać sie będzie lepiej niż d14, jazda tańsza, wszyscy zadowoleni.
Jest gdzieś zakład/ktoś , kto byłby w stanie naprawić przycinający się bębenek licznika przebiegu, ew. go wymienić ?
Jak się pozbyć drugiej sondy? Check pokazuje że uszkodzona. Myślałem nad wstawieniem strumienicy ale jak się pozbyć wtedy palącego check-a?
Ps.jak się nazywała strumienica wyglądająca podobnie do kata?
Jak się pozbyć drugiej sondy? Check pokazuje że uszkodzona. Myślałem nad wstawieniem strumienicy ale jak się pozbyć wtedy palącego check-a?
Ps.jak się nazywała strumienica wyglądająca podobnie do kata?
Cholera, nie mogę znaleźć, nawet używając szukajki, a ktoś mi to podsyłał jak pytałem.
Ale ostatecznie nie montowałem (zostało jeszcze połowa wkładu w katalizatorze, reszta się wysypała, ale w zeszłym tygodniu robiłem przegląd i nawet się nie zająknęli co do poziomu emisji ;))
Za to zamontowałem tulejkę, szumnie zwaną emulatorem sondy lambda. Po resecie błędów check (wyrzucał właśnie błąd 2 sondy) już się nie zaświecił.
Spróbuj, koszt znikomy. Tyle że u mnie robota zrobiona przez mechanika przy okazji jakiejś naprawy (nie mam kanału, a tam jest dość trudny dostęp, między obudową kata a podwoziem)
Dla tego napisałem posta bo szukajka nic nie pokazała. A ten kat jak się nazywał? Generalnie wolał bym wywalić kata i pozbyć się tej jednej sondy.
Ona tylko czyta emisję spalin i jak kat stary i zawalony (a nasze złomy do świeżych nie należą) to właśnie wywala błąd.
Dla tego napisałem posta bo szukajka nic nie pokazała. A ten kat jak się nazywał? Generalnie wolał bym wywalić kata i pozbyć się tej jednej sondy.
Ona tylko czyta emisję spalin i jak kat stary i zawalony (a nasze złomy do świeżych nie należą) to właśnie wywala błąd.
To była strumienica w obudowie katalizatora, ale nawet teraz nie mogę znaleźć :mad:. Możesz jeszcze próbować przelot, zamiennik oryginalnego kata albo używkę (to ostatnie trudno polecać, raczej loteria).
Tyle że wywalenie kata niesie ze sobą głośniejszy wydech + zmianę emisji, może wyjść na przeglądzie, ale to zostawiam Tobie.
Ale skoro problemem jest pojawiający się błąd sondy, to wyżej podałem rozwiązanie, które kosztuje 10 zł.
Nie wiem czy działa zawsze i wszędzie. U mnie tak :)
Chyba każdy "grubszy" projekt to skarbonka bez dna [emoji6]. Myślę, że wrzucę te b18. Wracając do reszty moich pytań. W b18c4 co najczęściej pada? Jakie jest spalanie?
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
moim zdaniem normalne pytanie ile bedzie palilo. Normalny silnik jak każdy inny. Robicie z niego jakies bóstwo, a szczerze powiedziawszy niczym sie nie wyróżnia i dodatkowo jeszcze słabo jedzie :P Mi lpg pali 9 w trasie przy spokojnej jezdzie 13 w miescie takze pewnie jakis litr benzyny musisz sobie odjąć :)
Kiedyś już pytałem, ale pomyliłem kreski na obrotomierzu i to nie jest kwestia regulacji jałowego.
Jak dłużej stoję w korku, albo dłuższy czas jadę ponad ~120, to po wysprzęgleniu spadają mi obroty poniżej 750, czasem lekko poniżej 500 i po momencie wracają na 750. Nigdy nie gaśnie. Nie zawsze tak się dzieje, czasami chodzi normalnie, czasami nawet bez dłuższej jazdy obroty spadają. Jak jest zimny to normalnie trzyma obroty, maleją sobie aż się nagrzeje, nie ma falowania.
Co to może być?
podobnie do tego tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=BhZfRUVJvvs
Normalne zachowanie, na lpg jeszcze niżej spadają i też nie gaśnie. Nic z tym nie zrobisz.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Serio? Strasznie wkurza jak tak przygasa, zwłaszcza z klimatyzacją
No jest to wkurzające, ale szukałem na to odpowiedzi i nie znalazłem. Na klimie to wskazówka leci jak na sprężynie i z ciężarkiem. Taki urok.
W sumie taraz patrząc na ten filmik to aż tak nie mam, ale przy jeździe jak schodzi z cut-offa to wtedy odbija się od zera.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
bartek_levis
19-06-17, 11:06
Serio? Strasznie wkurza jak tak przygasa, zwłaszcza z klimatyzacją
o i właśnie sobie odpowiedziałeś, klima tak obcina obroty :D
kiedyś gdzieś czytałem że idzie jakiś kabelek do kompa który informuje że klima jest włączona to ten podnosi obroty ale ile w tym prawdy i jak to zweryfikować naprawić, nie wiem, u mnie w d15z8 tez przy klimie obroty spadają do 200-300 równolegle słychać wentylator i kompresor jak chodzą i zaraz się podnoszą i mam tez lpg... 3 lata z tym żyje i wiele się nie zmieniło ani na lepsze ani na gorsze być może "ten typ tak ma"
kiedyś gdzieś czytałem że idzie jakiś kabelek do kompa który informuje że klima jest włączona to ten podnosi obroty ale ile w tym prawdy i jak to zweryfikować naprawić, nie wiem
U mnie w D16B2 przy włączeniu klimy obroty wręcz minimalnie wzrastają. Niezależnie czy jest na benzynie czy LPG. Po prostu komputer silnika ma połączenie z przekaźnikiem sprzęgła sprężarki. Nie z przyciskiem w kabinie. I teraz sytuacja wygląda następująco:
Idzie sygnał załączenia na sprzęgło sprężarki i ten sam sygnał idzie do komputera, który wie, że będzie teraz większe obciążenie silnika i zwiększa dawkę paliwa na biegu jałowym. Klima pracuje aż parownik osiągnie temperaturę bliską około 5 stopni. Wtedy termostat AC daje sygnał wyłączenia sprężarki a komputer silnika zmniejsza dawkę paliwa.
Tak jest i można to sprawdzić na schematach i fizycznie w aucie. Żaden problem.
Nie wiem jak w innych, ale myślę że powinno być podobnie.
Lista silników, gdzie na pewno tak jest: D14A7, D14A8, D16B2, D15Z8, B18C4.
Może to kwestia adaptacji obrotów jałowych? Ja bym spróbował odłączyć akumulator na pół godziny i nauczył komputer biegu jałowego z włączoną klimatyzacją.
Bez klimy taka sama sytuacja. Ale @Radzyn pisał u siebie w temacie, że po wymianie uszczelki za przepustnicą objawy ustąpiły, może tego spróbuję, nie jest droga.
Bez klimy taka sama sytuacja. Ale @Radzyn pisał u siebie w temacie, że po wymianie uszczelki za przepustnicą objawy ustąpiły, może tego spróbuję, nie jest droga.
Nie do końca ustąpiły, ale znacznie się poprawiło, tzn na paliwie trzyma OK, na gazie spada (czasami) ale nie do zera i nie gaśnie.
Co do jazdy na klimie i LPG - odczuwalny spadek mocy, ale ten typ tak ma.
Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
kanapkazchlebem
20-06-17, 15:05
Który czujnik odpowiada za wyświetlanie temperatury płynu chłodniczego na desce rozdzielczej? Ten w obudowie termostatu? Taki będzie dobry? http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-fae-33450,0-240-33450-478710.html Silnik D14Z4
Ile Ohmów mają OEM twittery? 4 czy 8? Nie znalazłem oznaczeń pod obudową
bartek_levis
21-06-17, 08:24
Który czujnik odpowiada za wyświetlanie temperatury płynu chłodniczego na desce rozdzielczej? Ten w obudowie termostatu? Taki będzie dobry? http://www.iparts.pl/czesc/czujnik-temperatury-plynu-chlodzacego-fae-33450,0-240-33450-478710.html Silnik D14Z4
ten załącza wentylator a na deskę podaje ten w głowicy pod aparatem zapłonowym
Witam.
Mam pytanie odnośnie Civic'a VI fastback, zastanawiam się nad zmianą z przedlifta na polifta, czy istnieje możliwość zamontowania, maski itp poliftowej na bazie przedlifta ? :)
SkylineGTR
21-06-17, 23:23
Witam.
Mam pytanie odnośnie Civic'a VI fastback, zastanawiam się nad zmianą z przedlifta na polifta, czy istnieje możliwość zamontowania, maski itp poliftowej na bazie przedlifta ? :)
Tak, ale jest to spory koszt:
- maska
- zderzak
- lampy
- pas przedni
- błotniki
I pewnie coś jeszcze się znajdzie...
Tak, ale jest to spory koszt:
- maska
- zderzak
- lampy
- pas przedni
- błotniki
I pewnie coś jeszcze się znajdzie...
A duża jest różnica w pasie przednim ? Czy tylko mocowania ? Spore koszty hmm tzn koszt samych części czy są jakieś ukryte koszta ? :)
A duża jest różnica w pasie przednim ? Czy tylko mocowania ? Spore koszty hmm tzn koszt samych części czy są jakieś ukryte koszta ? :)
Jak się zastnowisz w którym miejscu montowany jest zamek w przed i polifcie to będziesz wiedział jak duża jest różnica.
Poza tym te 100zł plus montaż za pas przedni robi aż taką różnicę?
Jak się zastnowisz w którym miejscu montowany jest zamek w przed i polifcie to będziesz wiedział jak duża jest różnica.
Poza tym te 100zł plus montaż za pas przedni robi aż taką różnicę?
Tak myślałem że tutaj będzie największy "problem", dzięki za odpowiedź :D będę kolekcjonował powoli części i coś się zbuduje :)
SkylineGTR
22-06-17, 00:29
W samochodzie o wartości 3000zł to w sumie każde 100zł robi jakąś różnicę, no chyba, że ktoś jest fanem modelu i chce doprowadzić egzemplarz do wymarzonego stanu.
A zrobienie polifta na przedlifcie, to pewnie koszt grubo ponad 1000zł na zdrowych częściach ;) A jeśli wszystko miałoby być lakierowane - to zapewne ponad 2000PLN, więc wg mnie trochę mija się z celem.
więc wg mnie trochę mija się z celem.
Nikt nas tutaj nie pytał czy ma to sens czy nie, tylko jak to zrobić/co trzeba wymienić, ale masz chyba za mało postów żeby to złapać.
Hej, w mojej MB3 mam niewielki problem ze światłem przeciwmgłowym. Żarówka jest sprawna (sprawdzone), jednak światło nie włącza się po naciśnięciu przycisku na desce rozdzielczej. Dodatkowo nie działa też podświetlenie wspomnianego przycisku. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje, które nakierują mnie na znalezienie przyczyny takiego stanu rzeczy ;)
Edit: sprawdziłem bezpiecznik (numer 20 w manualu) i on również działa.
i żarówka w przycisku sprawdzona?
Jak bardzo ktoś zrobił druta, jeśli zamiast metalowej uszczelki pompy oleju jest uszczelnione na silikon ?
zalezy jaki silikon. jak cos typu victor rainz to tragedii nie ma. u siebie przy wymianie rozrządu z pompą wody dostałem nawet papierową uszczelke (nie sądziłem że można nawet takie stosować)
zalezy jaki silikon. jak cos typu victor rainz to tragedii nie ma. u siebie przy wymianie rozrządu z pompą wody dostałem nawet papierową uszczelke (nie sądziłem że można nawet takie stosować)
co rozrząd ma wspólnego z uszczelką pompy oleju ?
Jak bardzo ktoś zrobił druta, jeśli zamiast metalowej uszczelki pompy oleju jest uszczelnione na silikon ?
Mówisz o uszczelce smoka ? Jeśli tak, to oryginał jest z papieru. Jeśli złożyli na zwykły silikon to daj uszczelkę. Jeśli powierzchnie przylegały w miarę dobrze i zastosowano uszczelniacz typu Elring Driko to może zostać
;2836191]co rozrząd ma wspólnego z uszczelką pompy oleju ?
porównałem zamiane uszczelki metalowej na papierową/silikon.
Chodziło mi o uszczelnienie w miejscu gdzie płaszczyzna pompy jest przykręcona do bloku
http://jarusnet.pl/media/catalog/product/cache/1/image/fa9f4fe2b06987faa6c0ec3bfba198ed/1/5/15100-pr4-a03_pompa_oleju_b18c4_03.jpg
Tu w ogóle powinno być jakoś uszczelnione oprócz oringu i uszczelniacza na wale ?
Chodziło mi o uszczelnienie w miejscu gdzie płaszczyzna pompy jest przykręcona do bloku
http://jarusnet.pl/media/catalog/product/cache/1/image/fa9f4fe2b06987faa6c0ec3bfba198ed/1/5/15100-pr4-a03_pompa_oleju_b18c4_03.jpg
Tu w ogóle powinno być jakoś uszczelnione oprócz oringu i uszczelniacza na wale ?
Tam nie ma uszczelki, a na wylocie jest oring.
Należy zastosować masę uszczelniającą. W manualu masz ładnie narysowane w którym miejscu nakładać - cienki pasek po środku zewnętrznych krawędzi pompy, ale mijając po wewnętrznej tulejki ustalające.
Czy przewodem powrotnym układu paliwowego do baku powinien wracać nieustannie nadmiar paliwa czy jedynie podczas hamowania silnikiem czy wyłączenia auta ?
W każdej "angielce"załączając spryskiwacz przedniej szyby trzeba osobno włączyć wycieraczki:confused:
Tak, i dobrze bo można dolać mocno i nie szurać po suchej szybie. Ale pociągając ku sobie i potem jednocześnie w dół masz 2w1 i to Ty jesteś Panem i władncą tych funkcji.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
W każdej "angielce"załączając spryskiwacz przedniej szyby trzeba osobno włączyć wycieraczki:confused:
W Mb4 mb6 są automaty. Bardzo mnie wkurzało jak zmieniłem na mb2.
Tak, i dobrze bo można dolać mocno i nie szurać po suchej szybie. Ale pociągając ku sobie i potem jednocześnie w dół masz 2w1 i to Ty jesteś Panem i władncą tych funkcji.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Trzeba jakoś tłumaczyć ta ułomność.
Czy przewodem powrotnym układu paliwowego do baku powinien wracać nieustannie nadmiar paliwa czy jedynie podczas hamowania silnikiem czy wyłączenia auta ?
Nieustannie. Pompa cały czas podaje więcej niż silnik jest w stanie "wypić". Nadmiar wraca.
kanapkazchlebem
26-06-17, 13:40
ten załącza wentylator a na deskę podaje ten w głowicy pod aparatem zapłonowym
http://i.imgur.com/cUcmvIEm.jpg
większe zdj (http://i.imgur.com/cUcmvIE.jpg)
To będzie ten? Odpinałem go po zagrzaniu silnika i wskazówka dalej wariuje jak wariowała.
ps. żeby nie było sprawdzałem ze znajomym mechaniorem termostat i jest ok, padło na to, żeby spróbować ze zmianą czujnika najpierw.
bartek_levis
26-06-17, 15:23
http://i.imgur.com/cUcmvIEm.jpg
większe zdj (http://i.imgur.com/cUcmvIE.jpg)
To będzie ten? Odpinałem go po zagrzaniu silnika i wskazówka dalej wariuje jak wariowała.
ps. żeby nie było sprawdzałem ze znajomym mechaniorem termostat i jest ok, padło na to, żeby spróbować ze zmianą czujnika najpierw.
jednopinowy raczej a czujnik wygląda tak: http://www.autosklep-car-man.pl/_var/gfx/a1e53b65c0cd3f33726517fce1041c3d.jpg
ten bliżej wydechu to czujnik temperatury dla ECU o ile dobrze pamiętam
a może same zegary masz walnięte
kanapkazchlebem
26-06-17, 15:51
Tak, jak go odpiąłem to wymigał mi błąd nr6. Na zimnym wtedy ma problemy z odpaleniem. Wykręciłem go zresztą i sprawdziłem w gorącej wodzie, pokazało 370 ohmów(więc niby ok wg manuala) więc ten jest raczej ok. Poszukam w takim razie tego jednopinowego :P
Ogólnie to wcześniej właśnie zakupiłem taki jednopinowy, tylko, że ten mój znajomy pokazał mi na tamten z mojego poprzedniego posta. No ale on ma raczej zielone pojęcie o Hondach(ja tym bardziej zielone od niego)
https://s17.postimg.org/l8o29w9xr/IMG_20170626_144845282.jpg
witam
tego lata coś zagnieździło mi się pod maską, parkuje w pod chmurką w tym samym miejscu parę lat i to pierwszy raz. Dziura z prawej była pierwsza parę tyg temu, dziś zauważyłem drugą. Jakieś skuteczne rady co zrobić? Czy to mysz? Czytałem o odstraszaczach, kostkach WC, jakieś rady?
SkylineGTR
26-06-17, 17:41
https://s17.postimg.org/l8o29w9xr/IMG_20170626_144845282.jpg
witam
tego lata coś zagnieździło mi się pod maską, parkuje w pod chmurką w tym samym miejscu parę lat i to pierwszy raz. Dziura z prawej była pierwsza parę tyg temu, dziś zauważyłem drugą. Jakieś skuteczne rady co zrobić? Czy to mysz? Czytałem o odstraszaczach, kostkach WC, jakieś rady?
Podobno robotę robi ten specyfik:
LIQUI MOLY ODSTRASZACZ GRYZONI KUNY SZCZURY 1515
http://allegro.pl/liqui-moly-srodek-odstraszacz-gryzoni-kuny-szczury-i5546245625.html
Ale sam nie korzystałem, więc na 100% nie mogę odpowiedzieć ;)
https://s17.postimg.org/l8o29w9xr/IMG_20170626_144845282.jpg
witam
tego lata coś zagnieździło mi się pod maską, parkuje w pod chmurką w tym samym miejscu parę lat i to pierwszy raz. Dziura z prawej była pierwsza parę tyg temu, dziś zauważyłem drugą. Jakieś skuteczne rady co zrobić? Czy to mysz? Czytałem o odstraszaczach, kostkach WC, jakieś rady?
Raczej nie mysz, cos wiekszego. Zawies na początek kostke do kibla w komorze.
A jakbys chcial wygluszenie to mam ladne jaak cos :>
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170331/558d0b571a6f9977c8d17c1f5bdede32.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170331/b0214707c9b374789b9c70320384a5e8.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170331/a2d005bb49f1487bcb4e8639972b6039.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170331/881b267721901c9cc39791bdd3c76e58.jpg
Jeszcze raz dziękuję, w końcu wsadzilłem wahacze oraz staba 21 mm.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/f8b8f2b17a7729817ad8b0e597317887.jpg
Jeszcze raz dziękuję, w końcu wsadzilłem wahacze oraz staba 21 mm.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/f8b8f2b17a7729817ad8b0e597317887.jpg
Troche minęło, cieszę się ze foty się przydały :>
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Troche minęło, cieszę się ze foty się przydały :>
Przydały się , myślałem że w sankach jest inne gniazdo na sinenbloka.
Teraz muszę znaleźć staba na tył w rozsądnej cenie.
Dzięki , spadam bo mnie zaraz zjedzą że ma EJ a tu się wklejam. :)
witam
tego lata coś zagnieździło mi się pod maską, parkuje w pod chmurką w tym samym miejscu parę lat i to pierwszy raz. Dziura z prawej była pierwsza parę tyg temu, dziś zauważyłem drugą. Jakieś skuteczne rady co zrobić? Czy to mysz? Czytałem o odstraszaczach, kostkach WC, jakieś rady?
Ze dwa lata temu miałem "przyjemność" gościć jakiegoś stwora pod maską. Efekt - przegryzione kable od listwy wtryskowej, bo widocznie przeszkadzały w umoszczeniu się na ciepłym silniku.
Skorzystałem z podpowiedzi w necie:
- 2 kostki WC zawieszone po bokach w komorze silnika (domyśl się komentarzy ;))
- kilka garści sierści wyczesanych z owczarka niemieckiego (może być inny sierściuch, z tego akurat łatwo było pozyskać;)), upchanych w pończochę i również podwieszone w komorze; ponoć kuny/łasice itp gryzonie unikają miejsc, gdzie biega/śmierdzi pies
U mnie poskutkowało.
Witam. Pytanie o poduszki powietrzne do sedana si 2007 usa. Czy od Europejczyka pasują? ? Lewa kurtyna i boczna lewa. Będę wdzięczny za pomoc. I co ewentualnie jeszcze potrzebuję żeby dobrze działały. Pozdrawiam
Witam. Pytanie o poduszki powietrzne do sedana si 2007 usa. Czy od Europejczyka pasują? ? Lewa kurtyna i boczna lewa. Będę wdzięczny za pomoc. I co ewentualnie jeszcze potrzebuję żeby dobrze działały. Pozdrawiam
Nie ten dział kolego.
Chyba że przypadkiem ktoś będzie znał temat.
Witam. Pytanie o poduszki powietrzne do sedana si 2007 usa. Czy od Europejczyka pasują? ? Lewa kurtyna i boczna lewa. Będę wdzięczny za pomoc. I co ewentualnie jeszcze potrzebuję żeby dobrze działały. Pozdrawiam
Bezwypadka robisz na gielde?
Bezwypadka robisz na gielde?
jak by robił na giełde, to by nie pytał co zrobić żeby działały, tylko je zamontował żeby wyglądało :P
bartek_levis
27-06-17, 16:26
Ze dwa lata temu miałem "przyjemność" gościć jakiegoś stwora pod maską. Efekt - przegryzione kable od listwy wtryskowej, bo widocznie przeszkadzały w umoszczeniu się na ciepłym silniku.
Skorzystałem z podpowiedzi w necie:
- 2 kostki WC zawieszone po bokach w komorze silnika (domyśl się komentarzy ;))
- kilka garści sierści wyczesanych z owczarka niemieckiego (może być inny sierściuch, z tego akurat łatwo było pozyskać;)), upchanych w pończochę i również podwieszone w komorze; ponoć kuny/łasice itp gryzonie unikają miejsc, gdzie biega/śmierdzi pies
U mnie poskutkowało.
te kostki to nowe czy mogą być używane? :D
te kostki to nowe czy mogą być używane? :D
Ops, nie napisałem - używane ofkors!
Ale swoją funkcję spełniają najlepiej te, które były używane w toi-toiach na spędach disco-polo, np. w Ostródzie!
;)
Da się zdjąć samą tę końcówkę od przełączania świateł czy ona jest nierozbieralna?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/1921e5dc6a717441
bartek_levis
28-06-17, 09:28
Ops, nie napisałem - używane ofkors!
Ale swoją funkcję spełniają najlepiej te, które były używane w toi-toiach na spędach disco-polo, np. w Ostródzie!
;)
łooo panie gdzie to kupić, takie z Ostrudy?? :D
Nie ten dział kolego.
Chyba że przypadkiem ktoś będzie znał temat.
Dzięki Radzyn. Nie doczytałem końca tematu "Tylko nadwozie".
Orientuje się ktoś i potrafi mi na szybko odpowiedzieć czy mocowania foteli przednich w 5d będą takie same jak w V genie czy inne?
Da się zdjąć samą tę końcówkę od przełączania świateł czy ona jest nierozbieralna?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/1921e5dc6a717441
Nie mając używki na zmianę raczej bym nie ryzykował :p rozebrać pewnie by się udało, nie wiadomo jak ze złożeniem
Orientuje się ktoś i potrafi mi na szybko odpowiedzieć czy mocowania foteli przednich w 5d będą takie same jak w V genie czy inne?
Podpowie ktoś?
Podpowie ktoś?
Wizualnie na pewno inne jeśli o to chodzi, co do rozstawu to nie wiem.
Mocowania są inne. W angielce jest większy rozstaw na szerokość, nie wiem jak w drugim kierunku.
Ok, dzięki za odpowiedzi :)
Panowie, szybkie pytanie. Który czujnik walnięty? Objaw taki, że jak auto zimne lub chłodny dzień jest wszystko ok. Wystarczy go mocniej rozgrzać (czyt. Podkręcić do odcinki kilka razy, lub w szczególności jak jest upał) auto zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu; pełen gaz = traci moc nie przyspiesza, szarpie. Jak pokulam się 2,5 k obr/min, "zrobi się chłodniej" auto znowu jedzie normalnie...
Który czujnik przychodzi Wam do głowy?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Panowie, szybkie pytanie. Który czujnik walnięty? Objaw taki, że jak auto zimne lub chłodny dzień jest wszystko ok. Wystarczy go mocniej rozgrzać (czyt. Podkręcić do odcinki kilka razy, lub w szczególności jak jest upał) auto zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu; pełen gaz = traci moc nie przyspiesza, szarpie. Jak pokulam się 2,5 k obr/min, "zrobi się chłodniej" auto znowu jedzie normalnie...
Który czujnik przychodzi Wam do głowy?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Lambda, swiece, kable, wg mnie
O ile cięższą dupę ma aero od 5D? Na giełdzie są fajne sprężyny obniżające, ale do kombiaka i zastanawiam się czy to ma sens, czy nie będzie dalej kozy.
EDIT: Oke, w manualach wyczytałem, że różnica masy to 50-70KG, ale maksymalne dopuszczalne obciążenie osi jest mniej więcej takie samo dla aero i fastbacka.
Czyli teoretycznie sprężyny z aero powinny dać radę i obniżyć?
na luzie, sam mam na przodzie sprężyny od benzyny a mam diesla ( różnica ok 50kg) i nie ma żadnej różnicy w obniżeniu.
Lambda, swiece, kable, wg mnie
Świece, nowe, kable ok, zmeiniłem też palec i kopułkę.
Niedomagania zapłonu odrzucam, bo co mam do tego temperatura silnika ?
Na lambde też mi nie wygląda, bo co mam do tego temperatura silnika? Poza tym spalanie jest bardzo ok, więc to wyklucza lambde...
Inne pomysły?
Skad jest zasysane powietrze do nawiewu? Smierdzi niemilosiernie wyrzucilem filtr kabinowy ale i tak smierdzi dalej tak samo.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.