Zobacz pełną wersję : Szybkie pytanie - szybka odpowiedź TYLKO NADWOZIE MA/MB/MC!
kacpextreme
21-12-17, 23:04
Pytanie dotyczy działania sprzęgła. Wymieniałem sprzęgło i płyn w układzie, sprzęgło działa super na postoju, podczas jazdy też, ale czasem łapie w różnym położeniu pedału. Poza tym zdarzyło się kilka razy (chyba tylko przy hamowaniu silnikiem) że pedał sprzęgła sam zasysał się w podłogę i nie odbije - trzeba je wyciągnąć i znów działa normalnie jak nowe odpowietrzone sprzęgło :0
Spotkał się ktoś z czymś takim?
bartek_levis
22-12-17, 09:57
pompa pada
Czy kupię gdzieś nową nagrzewnicę do MA8?
Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka
Panowie, to co się dzieje z moimi halogenami doprowadza mnie do obłędu.. Sytuacja wygląda tak, popsułem już łącznie dwa włączniki, po załączeniu halogenów działają elegancko, przycisk działa poprawnie, da się je włączyć i wyłączyć. Przejechałem się na załączonych ok. 5 min i zauważyłem że przestały działać. Nie ma zielonej kontrolki na przycisku, a co najdziwniejsze sam przycisk przestaje działać poprawnie, tzn. przestaje klikać i jakby się zapada. Miał ktos kiedyś do czynienia z taka sytuacją u siebie? Dodam, że wiązka była robiona przez mojego kolegę, który zna się na rzeczy i nie do pierwszej Hondy dorabia wiązki rożnego typu. Możliwe jest, że coś wykonał źle i po chwili przełącznik się przepala?
Miał ktos kiedyś do czynienia z taka sytuacją u siebie? Dodam, że wiązka była robiona przez mojego kolegę, który zna się na rzeczy i nie do pierwszej Hondy dorabia wiązki rożnego typu. Możliwe jest, że coś wykonał źle i po chwili przełącznik się przepala?
Tak, jest po*******ona wiązka przy przycisku. Niech tam popatrzy.
Panowie bo już zgłupiałem a jestem bez auta do nowego roku, z przodu w drzwiach 5D ma głośniki 13 czy 16 ?
Panowie bo już zgłupiałem a jestem bez auta do nowego roku, z przodu w drzwiach 5D ma głośniki 13 czy 16 ?
Standardowo 16 z przodu, opcjonalnie 13 z tyłu
Ło to żyłem z przekonaniem że z przodu w drzwiach mam 13, dzięki za info bo bym sobie chu*owy prezent zrobił na święta XD
Przy okazji Wesołych ;)
Panowie, to co się dzieje z moimi halogenami doprowadza mnie do obłędu.. Sytuacja wygląda tak, popsułem już łącznie dwa włączniki, po załączeniu halogenów działają elegancko, przycisk działa poprawnie, da się je włączyć i wyłączyć. Przejechałem się na załączonych ok. 5 min i zauważyłem że przestały działać. Nie ma zielonej kontrolki na przycisku, a co najdziwniejsze sam przycisk przestaje działać poprawnie, tzn. przestaje klikać i jakby się zapada. Miał ktos kiedyś do czynienia z taka sytuacją u siebie? Dodam, że wiązka była robiona przez mojego kolegę, który zna się na rzeczy i nie do pierwszej Hondy dorabia wiązki rożnego typu. Możliwe jest, że coś wykonał źle i po chwili przełącznik się przepala?
Jak masz.podlaczone halogeny? Masz oem wiazke albo cos podobnrgo na przekaznikach vzy bezposrednio do przelacznika? U mnie w temacie sa schematy oem wiazek.
Czy kupię gdzieś nową nagrzewnicę do MA8?
Niestety ale nie, dwa lata temu miałem rozszczelnioną i pytałem gdzie się tylko da (po za ASO)
Zakup używki w bdb stanie jedynie wchodzi w grę, jak coś producent nagrzewnicy Valeo.
Ło to żyłem z przekonaniem że z przodu w drzwiach mam 13, dzięki za info bo bym sobie chu*owy prezent zrobił na święta XD
Przy okazji Wesołych ;)
Przetwornik ma 13cm, kosz montażowy jest 16cm, ale no niech będzie że szesnastki :p kupujemy oczywiście 16cm głośniki :)
Wesołych :)
Niestety ale nie, dwa lata temu miałem rozszczelnioną i pytałem gdzie się tylko da (po za ASO)
Zakup używki w bdb stanie jedynie wchodzi w grę, jak coś producent nagrzewnicy Valeo.
Przetwornik ma 13cm, kosz montażowy jest 16cm, ale no niech będzie że szesnastki [emoji14] kupujemy oczywiście 16cm głośniki :)
Wesołych :)A nagrzewnica z innego auta?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Mam nagrzewnice do sprzedania.
To prosze o propozycję cenową na priv[emoji3]
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Witam , mam pytanko czy w drzwiach kierowcy w 5d jest jakiś przewód plusowy bo nie mogę takiego znaleźć. Jest to wersja vti z elektryczną szybą, centralnym zamkiem,
Jak masz.podlaczone halogeny? Masz oem wiazke albo cos podobnrgo na przekaznikach vzy bezposrednio do przelacznika? U mnie w temacie sa schematy oem wiazek.
Bezpośrednio.. Pewnie tu leży przyczyna. Jest za duże napięcie na przełączniku i go przepala..
Bezpośrednio.. Pewnie tu leży przyczyna. Jest za duże napięcie na przełączniku i go przepala..
Zgadza się. Bedę robił wiązki mogę Ci jedną sklecić.
witam
czy zaciski hamulca tarczowego tylne od 2.0D są takie same jak w 1.6 16v v-tec
Przetwornik ma 13cm, kosz montażowy jest 16cm, ale no niech będzie że szesnastki :p kupujemy oczywiście 16cm głośniki :)
Wesołych :)
Głośniki które chcę kupić mają takie parametry :
-Głębokość montażu: 56 mm
- Średnica: 165 mm
Da radę go założyć razem z dystansem MDF ?
Szybkie pytanie:)
https://img2.aukcjoner.pl/gallery/026912042/1_t.jpg (http://www.aukcjoner.pl/gallery/026912042-Rozne.html#I1)
Zobacz całą galerię (http://www.aukcjoner.pl/gallery/026912042-Rozne.html#I2) | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro (http://www.aukcjoner.pl/galerie-allegro/)
Komputer z d15z8 (P9L) o w/w oznaczeniu, jakie OBD ?
witam
czy zaciski hamulca tarczowego tylne od 2.0D są takie same jak w 1.6 16v v-tec
Powinny być takie same, wahacze - a co za tym idzie rozstaw śrub pod jarzma - raczej się nie zmieniły.
W dieslu inne są na pewno czujniki absu.
Piszemy vtec, nie v-tec.
ma ktoś może jakiś schemat podłączenia tylnej elektryki szyb w mb, wiem że w manualu znajdę ale tam jest taki schemat że nic z niego nie rozumiem, może ktoś podłączał i ma tak łopatologicznie narysowane
U mnie lum u mm69 w temacie
krzysiu.let1997
31-12-17, 10:48
Siemka ma ktoś z Was subwoofer w zabudowie w angielce? Może ktoś pochwali się jak to wygląda [emoji3]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Kiedys widzialem ze ktos z forum sprzedawal shortshift, ktos pokieruje?
Głośniki które chcę kupić mają takie parametry :
-Głębokość montażu: 56 mm
- Średnica: 165 mm
Da radę go założyć razem z dystansem MDF ?
Powinno być wszystko w porządku :)
SkylineGTR
01-01-18, 13:30
Siemka ma ktoś z Was subwoofer w zabudowie w angielce? Może ktoś pochwali się jak to wygląda [emoji3]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Może nie zabudowa, ale tak prezentuje się mała skrzynka w naszym bagażniku, tragedii nie ma i nadal jest sporo miejsca w bagażniku
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19679876_1377415149032396_1338822657_n.jpg?oh=05df 3738d18d8be9b635e84b52f390c0&oe=5A4C56DChttps://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19691480_1377431495697428_2026999889_n.jpg?oh=2749 a3da060f59703592403805b70fd8&oe=5A4C6A30
krzysiu.let1997
01-01-18, 17:02
Może nie zabudowa, ale tak prezentuje się mała skrzynka w naszym bagażniku, tragedii nie ma i nadal jest sporo miejsca w bagażniku
https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19679876_1377415149032396_1338822657_n.jpg?oh=05df 3738d18d8be9b635e84b52f390c0&oe=5A4C56DChttps://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/19691480_1377431495697428_2026999889_n.jpg?oh=2749 a3da060f59703592403805b70fd8&oe=5A4C6A30Super, dzięki wielkie!
A jak z basem? Wystarcza czy troszkę za mało? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Kiedys widzialem ze ktos z forum sprzedawal shortshift, ktos pokieruje?Zakładka sprzedam, cały czas nasz kolega się ogłasza [emoji3]
Z tym że w większości angielek masz teflonową kulkę i jego shorty nie pasują [emoji26]
Ale można z kolei wstawać koszyczek z vti i w tedy można montować [emoji3]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
01-01-18, 18:05
Super, dzięki wielkie!
A jak z basem? Wystarcza czy troszkę za mało?
Aż za dużo, mam ustawiony filtr dolnoprzepustowy na mniej niż 100 Hz, podbicie bassu na wzmacniaczu na 0 a i tak większość czasu jeżdżę z radiem ustawionym na +2 Bass, bo +6 to już dla mnie za dużo i tablica rejestracyjna na klapie jet prawie cały czas w rezonansie. Dokładnie się nie znam na dobieraniu wielkości głośnika to bagażnika, ale wcale duży nie znaczy dobry.
Ogólnie wiesz, moja ocena jest raczej subiektywna. Aby zrobić dobre audio, musiałbym zainwestować z 1500zł minimum, to możnaby jakoś to oceniać wtedy. To jest taki substytut tylko. Ale jakiś rapowych kawałków o wiele lepiej się słucha.
Jeśli chcesz aby pasażerowie z tyłu mieli masaż wnętrzności, to wstawiaj jakąś z RMS 500W+ i ustaw na fulla wszystko, wtedy będzie masaż gwarantowany :D :D
Najtanszy i najlepszy sposob na shorta w angielkach to zbicie kulki o 1-2 cm w gore. Uwarzac tylko zeby kulka nie pekla podczas zbijania, ani jej nienporysowac.
Najtanszy i najlepszy sposob na shorta w angielkach to zbicie kulki o 1-2 cm w gore. Uwarzac tylko zeby kulka nie pekla podczas zbijania, ani jej nienporysowac.
Wlasnie kiedys ktos na forum juz mial gotowe tylko na wymiane pod nasze angielki, ale teraz tego nie moge znalesc.
Ja mialem ale komusnpuscilem, ale to zadna rozbica. Wykrecasz, zbijasz i zakrecasz. Zadnej filozofii.
Ja mialem ale komusnpuscilem, ale to zadna rozbica. Wykrecasz, zbijasz i zakrecasz. Zadnej filozofii.
A jak by zbic w dol bez demontazu? Czy koszyk nie wytrzyma? Nie mam kanalu tylko podjazdy i chce szybka akcje wykonac. Od dolu na jednej srubie i powinno wyjsc przez gore?
bartek_levis
03-01-18, 14:19
koszyk jest w angielce plastikowy morze się poddać.
krzysiu.let1997
04-01-18, 01:11
A jak by zbic w dol bez demontazu? Czy koszyk nie wytrzyma? Nie mam kanalu tylko podjazdy i chce szybka akcje wykonac. Od dolu na jednej srubie i powinno wyjsc przez gore?Nie lepiej kupić koszyczek od vti? Mi udało się wyrwać za 20zl, wjazd w warsztacie na podnośnik to koło 50zl/h lub jak się z kimś dogadasz to zgrzke piwa [emoji3][emoji482]
Jak jesteś z Wrocławia to zapraszam do mnie do garażu [emoji16]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio mam problem ze sporadycznym falowaniem obrotów na biegu jałowym i niekiedy podczas jazdy zapala się kontrolka check engine. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie. Samodiagnostyka pokazała błąd nr 3. Wie ktoś co dokładnie oznacza ten kod? Wyczytałem że ma on związek z dolotem. Na co zwrócić uwagę?
krzysiu.let1997
04-01-18, 21:00
Ostatnio mam problem ze sporadycznym falowaniem obrotów na biegu jałowym i niekiedy podczas jazdy zapala się kontrolka check engine. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie. Samodiagnostyka pokazała błąd nr 3. Wie ktoś co dokładnie oznacza ten kod? Wyczytałem że ma on związek z dolotem. Na co zwrócić uwagę?Może nieszczelności w dolocie? Próbuj psikać plakiem lub czymś innym łatwopalnym w okolicy dolotu jak obroty się podniosą to będziesz wiedzieć że jest gdzieś dziura [emoji3]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
04-01-18, 21:23
Ostatnio mam problem ze sporadycznym falowaniem obrotów na biegu jałowym i niekiedy podczas jazdy zapala się kontrolka check engine. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie. Samodiagnostyka pokazała błąd nr 3. Wie ktoś co dokładnie oznacza ten kod? Wyczytałem że ma on związek z dolotem. Na co zwrócić uwagę?
U Radzyna w temacie coś było na ten temat, luknij tam ;)
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?236434-MB2-D14Z4-quot-Dziadkow%F3z-quot-by-Radzyn/page99 <-Ostatni post na tej stronie
U Radzyna w temacie coś było na ten temat, luknij tam ;)
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?236434-MB2-D14Z4-quot-Dziadkow%F3z-quot-by-Radzyn/page99 <-Ostatni post na tej stronie
Było podobnie, ale bez zapalania kontrolki.
Rzeczywiście pomogło, choć ostatnio kilka razy zakulała na obrotach.
Ale coś pamiętam, że podobnie było przed regulacją zaworów, a że niedługo będę robił, to sprawdzę czy coś dało.
bartek_levis
05-01-18, 09:36
Ostatnio mam problem ze sporadycznym falowaniem obrotów na biegu jałowym i niekiedy podczas jazdy zapala się kontrolka check engine. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu kontrolka gaśnie. Samodiagnostyka pokazała błąd nr 3. Wie ktoś co dokładnie oznacza ten kod? Wyczytałem że ma on związek z dolotem. Na co zwrócić uwagę?
może krokowy się zatyka, albo przepustnica do mycia, masz LPG?
Nie, nie mam gazu. W weekend przeczyszczę krokowy i przepustnicę.
Jak wygląda wymiana przewodów paliwowych? Wiem, że trzeba opuścić trochę bak, odkręcić przewód główny od filtra i odpiąć od pompy. A jak wygląda sprawa z powrotnym i odpowietrzającym? Jest do nich dostęp? Są przykręcone czy wsadzone w gumowe i zaciśnięte?
krzysiu.let1997
10-01-18, 01:04
Cześć, ogarniam heble w angielce i kupiłem wszystko żeby założyć tarcze 282mm i tu moje pytanie. Chce wrzucić dwutłoczkowy zacisk z legenda jarzmo od legenda jest takie samo jak w vti? Może da radę wrzuć tam większe tarcze niż 282mm? Tylko pewnie z rozstawem będzie ciężko bo mam 114.3x4 wie ktoś coś może? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
10-01-18, 10:38
Cześć, ogarniam heble w angielce i kupiłem wszystko żeby założyć tarcze 282mm i tu moje pytanie. Chce wrzucić dwutłoczkowy zacisk z legenda jarzmo od legenda jest takie samo jak w vti? Może da radę wrzuć tam większe tarcze niż 282mm? Tylko pewnie z rozstawem będzie ciężko bo mam 114.3x4 wie ktoś coś może? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Są osoby które montują 300 mm w angielce ale wiesz, że przy 300mm felga 16 to minimum. Przy 282 na przodzie to 15 minimum, a chyba nawet nie wszystkie będą dobrze siedziały.
Bonless ma 300mm, zobacz jego temat
krzysiu.let1997
10-01-18, 11:39
Są osoby które montują 300 mm w angielce ale wiesz, że przy 300mm felga 16 to minimum. Przy 282 na przodzie to 15 minimum, a chyba nawet nie wszystkie będą dobrze siedziały.
Bonless ma 300mm, zobacz jego tematDzięki wielkie, zagłębie się w temat jedyne co mnie martwi to to że piaste mam 114.3x4 a to rodzi duże problemy przy doborze tarcz no ale coś będę kombinować! [emoji3]
Jeszcze raz dzięki za wskazanie drogi! [emoji16]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Dzięki wielkie, zagłębie się w temat jedyne co mnie martwi to to że piaste mam 114.3x4 a to rodzi duże problemy przy doborze tarcz no ale coś będę kombinować! [emoji3]
Jeszcze raz dzięki za wskazanie drogi! [emoji16]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Piszesz do mikody- mówisz jaki chcesz rozstaw śrub i to tyle [emoji16]
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Panowie pytanie wyskakuje mi błąd nr. 18. Pacjent Aerodeck z D16W4.
I może ktoś mógłby podać jakiś link do tabeli z kodami błędów ??
EDIT: Już ustaliłem to "ustawienie zapłonu"
Pytanie od czego zacząć diagnozę ?? Dodam, że w aucie jest LPG.
.... od ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu ;)
krzysiu.let1997
13-01-18, 00:54
Piszesz do mikody- mówisz jaki chcesz rozstaw śrub i to tyle [emoji16]
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu TapatalkaMikoda aż taka życzliwa? Jakiś dodatkowy koszt za to czy na "ładny uśmiech" wiercą? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Mikoda aż taka życzliwa? Jakiś dodatkowy koszt za to czy na "ładny uśmiech" wiercą? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Koszt normalnej tarczy 300mm :)
Pisz do Boonlesa bo zna temat od podszewki
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Było podobnie, ale bez zapalania kontrolki.
Rzeczywiście pomogło, choć ostatnio kilka razy zakulała na obrotach.
Ale coś pamiętam, że podobnie było przed regulacją zaworów, a że niedługo będę robił, to sprawdzę czy coś dało.
Tak jak przypuszczałem pomogło - po regulacji zaworów (15 tkm przejechane na gazie) obroty trzyma elegancko! :cool:
Koszt normalnej tarczy 300mm
No niestety za nietypowy rozstaw trzeba dopłacić. Ja za jeden komplet tarcz zapłaciłem 400zł.
No niestety za nietypowy rozstaw trzeba dopłacić. Ja za jeden komplet tarcz zapłaciłem 400zł.
To i tak nie ma tragedii [emoji41]
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
krzysiu.let1997
13-01-18, 19:02
To i tak nie ma tragedii [emoji41]
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu TapatalkaDokładnie cena jak za taki custom to wręcz tanio! [emoji3]
Nic tylko brać [emoji16]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Pompkę słychać, płyn jest a nic nie leci ze spryskiwaczy (ani przód, ani tył). Śladów płynu pod autem brak. Co sie mogło stac ? Plyn byl zimowy do -30 kilku stopni
bartek_levis
15-01-18, 12:35
pompka padła, pewnie śmigiełko się rozwulkanizowało
pompka padła, pewnie śmigiełko się rozwulkanizowało
Mogło tak paść z dnia na dzień bez wcześniejszych sygnałów ?
W zbiorniczku płyn zimowy, a w przewodach też? ;) W sensie czy układ przegoniony był przed mrozami tym zimowym płynem? Pompki przód i tył są oddzielne, dziwne żeby obie padły jednocześnie.
Przed zima zawsze psikam az przestanie leciec. Nie dziala ani przod ani tyl, aczkolwiek prace pompki slychac. Moze wina plynu ? Wlany byl koncentrat, czy ja czy znajomi zawsze zalewamy go bez dolewania wody (inatrukcja na to pozwala) i pierwszy raz taka sytuacja
krzysiu.let1997
16-01-18, 11:25
Przed zima zawsze psikam az przestanie leciec. Nie dziala ani przod ani tyl, aczkolwiek prace pompki slychac. Moze wina plynu ? Wlany byl koncentrat, czy ja czy znajomi zawsze zalewamy go bez dolewania wody (inatrukcja na to pozwala) i pierwszy raz taka sytuacjaJeśli masz możliwość to wstaw auto go garażu na noc i zobacz czy z rana będzie tak samo, jeśli tylko zamarzło to powinno puścić [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
A jak nie masz garażu, pojedz na godzinkę czy dwie do jakiejś galerii z parkingiem podziemnym. Jeśli coś serio zamarzło to powinno rozmarznąć dość szybko.
Dolej denaturatu, choć myśle że problem jest gdzieś indziej, bo to nie temperatury teraz żeby zimowy płyn zamarzał :0
wczoraj fura zaliczyła dłuższą trasę i dziś rano już działają, chociaż przód od strony pasażera jakoś słabo
wczoraj fura zaliczyła dłuższą trasę i dziś rano już działają, chociaż przód od strony pasażera jakoś słabo
u mnie przy podobnych objawach, też kombinowałem co się dzieje itp, a okazało się, że wężyk miałem lekko zagięty, sprawdź sobie :D
witam! czy katalizator z b18c4 (mc2) podejdzie mi p&p do angielki civic 5d 1.6 (d16w3) ???
Pany, stab od HB podejdzie do Aero ?? Nie mam pewności i wolę się zapytać :)
EDIT: Zapomniałem dodać że chodzi o tylny stab :D
stab przedni tak, przody są te same. i tył wg mnie też. to autko różni się tylko końcówką (dupą)
Pany, stab od HB podejdzie do Aero ?? Nie mam pewności i wolę się zapytać :)
EDIT: Zapomniałem dodać że chodzi o tylny stab :D
jesli mówimy o tym z 5D to podejdzie
Może pytanie głupie, ale nie daje mi to spokoju... Dwa lata temu kupiłem felgi 16" 7,5j ET 35. Rok temu robiłem ich renowację i kupiłem nowe opony do nich. Mam też auto obniżone na gwincie MTS. Czy jest jakaś możliwość by na tcyh felgach auto po lekkim załadowaniu nie tarło mi tylnymi nadkolami o opony? Jak jadę sam albo z jednym pasażerem jest OK, ale czasami nie mogę zapakować cięższych ładunków albo 3 dorosłych ludzi bo zaraz mi trze tył. Sprzedawać felg nie chcę bo nie są one jakoś specjalnie super by ktoś je kupił, a poza tym włożyłem w nie sporo pracy i chciałbym się jeszcze nimi nacieszyć. Czy w związku z tym wymiana samych sprężyn na twardsze mogłaby tu coś pomóc? Auto używam codziennie do dojazdów do pracy i niechciałbym mieć też bardzo twardego zawieszenia.
dwie sprawy. druga od strony rozrządu świeca zalana jest olejem - przy wymianie świec zauwazyłem ze ok 2cm fajki a co za tym idzie i świeca sa w oleju. w której uszczelce tkwi problem? silnik d14a8. i druga sprawa - czy te spryskiwacze podejda do angielki p&p?
http://allegro.pl/dysza-koncowka-spryskiwacza-szyby-citroen-c3-c4-c5-i7115499959.html#thumb/1
dwie sprawy. druga od strony rozrządu świeca zalana jest olejem - przy wymianie świec zauwazyłem ze ok 2cm fajki a co za tym idzie i świeca sa w oleju. w której uszczelce tkwi problem? silnik d14a8. i druga sprawa - czy te spryskiwacze podejda do angielki p&p?
http://allegro.pl/dysza-koncowka-spryskiwacza-szyby-citroen-c3-c4-c5-i7115499959.html#thumb/1
W pokrywie zaworów te okrągłe od gniazd świec do wymiany
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
dwie sprawy. druga od strony rozrządu świeca zalana jest olejem - przy wymianie świec zauwazyłem ze ok 2cm fajki a co za tym idzie i świeca sa w oleju. w której uszczelce tkwi problem? silnik d14a8. i druga sprawa - czy te spryskiwacze podejda do angielki p&p?
http://allegro.pl/dysza-koncowka-spryskiwacza-szyby-citroen-c3-c4-c5-i7115499959.html#thumb/1
miałem to samo, tylko że mniej oleju było. Przy wymianie uszczelki pokrywy zaworów kupiłem cały komplet tj. uszczelka pokrywy + śrub i gniazd świec, jak ręką odjął :)
Podpinam się do pytania o dysze spryskiwaczy i proszę o podpowiedź - do wymiany mam tłumik końcowy, podpowie mi ktoś jaką średnicę ma rura idąca ze środkowego do końcowego w D14A8 ? 50mm ?
krzysiu.let1997
22-01-18, 15:23
Cześć, ma ktoś schemat podłączenia podgrzewania lusterek? Chodzi mi o tą kostkę która wychodzi z przycisku [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
22-01-18, 16:42
Cześć, ma ktoś schemat podłączenia podgrzewania lusterek? Chodzi mi o tą kostkę która wychodzi z przycisku [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Proponuję poszukać w tym temacie: http://civicklub.pl/forum/showthread.php?93755-Zr%F3b-to-Sam-Podgrzewanie-lusterek
Długi nie jest ;)
krzysiu.let1997
22-01-18, 16:53
Proponuję poszukać w tym temacie: http://civicklub.pl/forum/showthread.php?93755-Zr%F3b-to-Sam-Podgrzewanie-lusterek
Długi nie jest ;)Kiedyś patrzyłem ale właśnie nigdzie zdjęć nie ma [emoji53]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
22-01-18, 18:52
Kiedyś patrzyłem ale właśnie nigdzie zdjęć nie ma [emoji53]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
A patrzyłeś na stronę 16, post kolegi MM63??
Kiedyś patrzyłem ale właśnie nigdzie zdjęć nie ma [emoji53]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
https://1drv.ms/b/s!AktDyGPgxQbRlQUZmYmtnuiko6A8
Proszę.
Nie dziękuj, ja wiem.
krzysiu.let1997
22-01-18, 20:26
https://1drv.ms/b/s!AktDyGPgxQbRlQUZmYmtnuiko6A8
Proszę.
Nie dziękuj, ja wiem.Nie ma tam informacji gdzie podłączyć lusterka żeby to grzało [emoji53]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
22-01-18, 20:33
Nie ma tam informacji gdzie podłączyć lusterka żeby to grzało [emoji53]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Na zdjęciu MM63 masz jasnoniebieski kabel i pod spodem napisane, że jest 12v zasilające maty
krzysiu.let1997
23-01-18, 01:13
Na zdjęciu MM63 masz jasnoniebieski kabel i pod spodem napisane, że jest 12v zasilające matyDzięki wielkie [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
druga sprawa - czy te spryskiwacze podejda do angielki p&p?
http://allegro.pl/dysza-koncowka-spr...9.html#thumb/1
ktoś wie? był temat o tym ale zdjęcia wygasły i zostało tylko info ze z citroena
Po 1 strona nie działa (?)
Po drugie jak z c3 to pasują
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
na poprzedniej stronie był kompletny link
http://allegro.pl/dysza-koncowka-spryskiwacza-szyby-citroen-c3-c4-c5-i7115499959.html#thumb/1
bez znaczenia która generacja c3?
Ja mam takie jak podałeś w linku i działają tylko trochę trzeba im ' pomoc' żeby siedziały sztywno na masce, i polecam odrazu zmienić wężyki na takie o mniejszym przekroju żeby było trochę większe ciśnienie płynu
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
i polecam odrazu zmienić wężyki na takie o mniejszym przekroju żeby było trochę większe ciśnienie płynu
To nie przyniesie żadnego rezultatu. Żeby sensownie sikało, zmieniłem pompkę ale nie pamiętam od czego pasowała :( chyba accord 5 lub 6 gen
proszę o podpowiedź - do wymiany mam tłumik końcowy, podpowie mi ktoś jaką średnicę ma rura idąca ze środkowego do końcowego w D14A8 ? 50mm ?
mam jeszcze jeden temat... Może ktoś poratować mnie zdjęciem jak zamocowany jest do szyby konektor od jej ogrzewania, od strony pasażera ? Mój odpadł całkiem, widzę że ktoś tam wcześniej już głubał i trzymało się to dociśnięte masą śmieci. Chcę to porządnie przymocować, tylko nie bardzo wiem w którym miejscu na szybie
Jędras, Szczur dzieki!
jaką średnicę ma rura idąca ze środkowego do końcowego w D14A8 ? 50mm ?
u mnie w tym samym silniku było 54mm po zewnątrz. co do konektora od szyby to postaram sie cyknąć fotke jak siostra wróci z pracy
;2876020']To nie przyniesie żadnego rezultatu. Żeby sensownie sikało, zmieniłem pompkę ale nie pamiętam od czego pasowała :( chyba accord 5 lub 6 gen
Coś tam się poprawiło ale efektu Wow brak :D
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
jak zamocowany jest do szyby konektor od jej ogrzewania, od strony pasażera
https://vpx.pl/i/2018/01/25/IMG_20180125_172507.jpg
https://vpx.pl/i/2018/01/25/IMG_20180125_172507.jpg
Piękne dzięki. Od razu daje info dla potomnych, klej przewodzący to shit, próbowałem tak jak pisze gdzieś w necie ten przewodzący + odrobina kropelki żeby to utrzymać w miejscu, nic to nie dało.. użyłem więc kawałka taśmy takiej piankowej dwustronnej i jest git, zaraz będę jechał jakieś 2h trasy to zobacze czy sie nie skopci :D
Dojechałem, szyba grzeje, taśma się nie spaliła.. póki co tak musi zostać, ale i tak chce to jakos przylutowac :o
Zderzak tylny jest taki sam w przed i po lifcie?
SkylineGTR
31-01-18, 19:22
Zderzak tylny jest taki sam w przed i po lifcie?
Przedlift:
http://auto-database.com/image/honda-civic-vi-aerodeck-1999-pics-209879.jpg
Polift:
https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/garage/dsc00827-54f8b2c7a331e.jpg
Rozni sie listwa ale ksztaltem jest taki sam
Nawiasem to ten polift ma emblemat "civic" z przedlifta. Mod wlasciciela czy wychodzily polifty z napisem w tej czcionce?
krzysiu.let1997
31-01-18, 19:50
Rozni sie listwa ale ksztaltem jest taki sam
Nawiasem to ten polift ma emblemat "civic" z przedlifta. Mod wlasciciela czy wychodzily polifty z napisem w tej czcionce?A to może wiesz dokładka od polifta pasuje do przed lifta? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
SkylineGTR
31-01-18, 19:52
Rozni sie listwa ale ksztaltem jest taki sam
Nawiasem to ten polift ma emblemat "civic" z przedlifta. Mod wlasciciela czy wychodzily polifty z napisem w tej czcionce?
Mod właściciela, oryginalnie były niżej napisy.
Dół zderzaka też ma inny kształt
A to może wiesz dokładka od polifta pasuje do przed lifta? [emoji2]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Nie pasuje.
Nawet chlapacze są inne.
Nie pasuje.
Nawet chlapacze są inne.
p&p nie pasuje, ale po lekkiej rzeźbie idzie wpasować :D
p&p nie pasuje, ale po lekkiej rzeźbie idzie wpasować :DSami rzeźbiarze na tym forum B-)
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Widziałem że są wątki już z podobnymi problemami, jednak wolę się upewnić, czy dobrze myślę.
Wczoraj, jadąc autem, jakoś tak ustawiłem pokrętło temperatury na zimno i za chwile wysiadłem. Wracając, czuje ze nawiew grzeje, a pokrętło na zimnym, próbuje przekręcić na ciepło, dało się tylko do połowy. Jak wróciłem, zdjąłem konsole żeby zobaczyć. Albo mi się wydaję, albo pancerzyk od linki wyszedł z jakiegoś mocowania i rusza się całość, albo coś się ułamało?
https://youtu.be/RlSlVDppEAY
Co z tym zrobić?
jak na moje oko to tylko wymiana linki. tak jak mówisz pękł pancerzyk i cofa sie razem z linka
https://youtu.be/RlSlVDppEAY
Co z tym zrobić?
Umocować pancerz. Tam jest taka blaszka z pazurkami, mocowana na wkręta, ale plastik lubi tam pękać, dlatego najlepiej skręcić srubką na wylot i od dołu nakrętka.
Z linka wszystko okej bylo, ulamalo sie mocowanie i sie poluzowalo. Jak na razie cos tam porobilem, zlozylem wszystko i dziala, ale nie wiem czy na dlugo.
krzysiu.let1997
06-02-18, 17:19
Siemka, ile przewodów powinno iść do przycisku od świateł przeciwmgielnych? Bo nie wiem czy mam też wiązke z przodu, w swojej mam bodajże 5 przewodów a miejsca jest na 8 i nie jestem pewien czy tak ma być [emoji848]
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
od paru dni mam problem z szybą po stronie pasażera, nie opuszcza się ona do końca. Podnosi się normalnie, opuszcza tak samo, ale zamiast chować się w drzwi ok 4-5 cm zostaje "na wierzchu". Jakieś pomysły ?
od paru dni mam problem z szybą po stronie pasażera, nie opuszcza się ona do końca. Podnosi się normalnie, opuszcza tak samo, ale zamiast chować się w drzwi ok 4-5 cm zostaje "na wierzchu". Jakieś pomysły ?
Nom, sprawdziłbym na regulacji tej krótkiej szyny podnośnika.
Nom, sprawdziłbym na regulacji tej krótkiej szyny podnośnika.
Zajrze tam jutro przy wymianie klamki, to sie mogło samo z siebie posypac ? Szukac od razu nowego mechanizmu, czy jak to ogarnąć ?
Zajrze tam jutro przy wymianie klamki, to sie mogło samo z siebie posypac ? Szukac od razu nowego mechanizmu, czy jak to ogarnąć ?
Na razie obejrzeć co sie tam dzieje, tam jest regulacja, może uda się to tak skorygować żeby szyba się chowała.
Na razie obejrzeć co sie tam dzieje, tam jest regulacja, może uda się to tak skorygować żeby szyba się chowała.
W ramach utrzymania dobrych stosunków przed i poliftowców poratujesz jakies foto, albo podpowiesz jak to poprawnie powinno wygladac ? Bo tej zimy juz 4 raz boczek ściągam i zrywam wygłuszenia, chcialbym to za jednym razem zalatwic juz
Silnik D15Z3
Pytanko: akumulator sprawny i naładowany, immobilizer działa poprawnie (puszcza napięcie na pompę), bezpieczniki sprawdzone a jednak po przekręceniu kluczykiem słychać przekaźnik, jednak nie kręci rozrusznik nic... Zrobiło się tak z dnia na dzień (o 14 jeszcze odpalił normalnie, jednak o 5 następnego dnia już nie). Padnięty rozrusznik? czy może jednak coś innego jeszcze sprawdzić.
Sprawdź czy prąd dochodzi do rozrusznika po przekręceniu kluczyka.
krzysiu.let1997
09-02-18, 01:51
Silnik D15Z3
Pytanko: akumulator sprawny i naładowany, immobilizer działa poprawnie (puszcza napięcie na pompę), bezpieczniki sprawdzone a jednak po przekręceniu kluczykiem słychać przekaźnik, jednak nie kręci rozrusznik nic... Zrobiło się tak z dnia na dzień (o 14 jeszcze odpalił normalnie, jednak o 5 następnego dnia już nie). Padnięty rozrusznik? czy może jednak coś innego jeszcze sprawdzić.Sprawdź masę
Wysłane z mojego G8141 przy użyciu Tapatalka
Panowie czy 300 zł to dobra cena za kpl. spryskiwaczy reflektorów? :)
Napisz do Gusciorena. Powinien mieć za znacznie lepszy hajs, chyba że już przehandlował.
Siema mam szybkie pytanie 😁 w moim em2 do wlacznika awaryjnych dochodzi wiązka z kością i jedna rzecz jest podejrzana idą 2 kable żółto zielone i nagle łączy się na 1 tak ma być czy ktoś przekabinowal
Siema mam szybkie pytanie 😁 w moim em2 do wlacznika awaryjnych dochodzi wiązka z kością i jedna rzecz jest podejrzana idą 2 kable żółto zielone i nagle łączy się na 1 tak ma być czy ktoś przekabinowal
Może tu ktoś Ci poradzi, ale lepiej jak wrzucisz to pytanie do właściwego działu ;)
angielka w ostatnich dniach testuje moją cierpliwość i póki co jest 2:0 dla niej...
już jakiś czas temu padł mi zamiennik zewnętrznej klamki tył. Drzwi otwierałem od środka, czasem było coraz ciężej (pomagało ręczne podciaganie rygielka). Teraz mam taki problem, że w końcu dorwałem używaną klamkę na tył i nie mam jak jej wymienić, bo nie idzie otworzyć drzwi. Od wewnątrz zdjąłem klamkę, ciągnąłem za oba cięgna kombinerkami, wypychałem drzwi na siłę, dopychałem je od zewnątrz i kompletnie nic.. Jakiś pomysły jak teraz otworzyć drzwi ? Bez ich otwarcia klamki nie wymienię, bo nie idzie zdjąć boczka :/
SkylineGTR
11-02-18, 18:37
angielka w ostatnich dniach testuje moją cierpliwość i póki co jest 2:0 dla niej...
już jakiś czas temu padł mi zamiennik zewnętrznej klamki tył. Drzwi otwierałem od środka, czasem było coraz ciężej (pomagało ręczne podciaganie rygielka). Teraz mam taki problem, że w końcu dorwałem używaną klamkę na tył i nie mam jak jej wymienić, bo nie idzie otworzyć drzwi. Od wewnątrz zdjąłem klamkę, ciągnąłem za oba cięgna kombinerkami, wypychałem drzwi na siłę, dopychałem je od zewnątrz i kompletnie nic.. Jakiś pomysły jak teraz otworzyć drzwi ? Bez ich otwarcia klamki nie wymienię, bo nie idzie zdjąć boczka :/
Spróbuj na spokojnie manipulując cały czas rygielkiem góra dół, góra dół i w tym czasie maniupuluj cięgnami. Może się uda. Ja w ten sposób otworzyłem drzwi u siebie jak mi się zablokowały
Spróbuj na spokojnie manipulując cały czas rygielkiem góra dół, góra dół i w tym czasie maniupuluj cięgnami. Może się uda. Ja w ten sposób otworzyłem drzwi u siebie jak mi się zablokowały
generalnie rygielek kiedyś sprawiał problemy, bo musiałem nim ruszać żeby się otworzyły drzwi. Teraz wymontowałem klamkę od wewnątrz, jedno cięgno (od rygla) odciągam kombinerkami, w tym casie ciągnę drugie, ale po 20 minutach nic :/ po głowie chodzi mi rozcięcie boczka, bo tanio go wymienię, ale nie wiem czy to cokolwiek da ?
d14a8 - do wymiany uszczelki miski olejowej konieczne jest odkrecenie od silnika skrzyni biegów?
d14a8 - do wymiany uszczelki miski olejowej konieczne jest odkrecenie od silnika skrzyni biegów?
nie, ściągasz tylko kolektor i osłonę koła zamachowego - jak od dołu spojrzysz to od razu zobaczysz
własnie nie mam chwilowo dostępu do kanału a chciałem wiedziec na już. dzięki
Kolega jest po swapie na D16Y2, musi wymienić miskę olejową, czy ta miska z foto po lewej bodajże z D14 podejdzie do Y2?
Po prawej stronie oryginalna miska z Y2.
Wiem że chyba wszystkie miski podejdą z bagnetem oleju przy kolektorze wydechowym, ale jak toto jest?
http://i65.tinypic.com/2dttd0o.jpg
Masz oznaczenie na misce od spodu, różnią się?
Dzisiaj zauważyłem, że w górnej części (między częścią metalową a plastikową) przecieka mi chłodnica. Polecacie jakieś zamienniki?
Dzisiaj zauważyłem, że w górnej części (między częścią metalową a plastikową) przecieka mi chłodnica. Polecacie jakieś zamienniki?
Zanim ktoś odpowie konkretnie na Twoje pytanie, napiszę że:
- byle nie Thermotec!
- zakup OEM używki w bdb stanie może być niezłym rozwiązaniem, kupiłem za 80 zł (można taniej) i jeżdżę 2,5 roku
Czemu nie Thermotec ? Ja zakładałem taką czas temu jakiś i jest wszystko ok, jedynie z korkiem mialem problem bo moj oryginalny nie pasowal
Panowie, muszę prawdopodobnie wymienić korektor siły hamowania, mam D14A2 bez ABS z budą MA8 - ile tam jest wyjść ? cztery czy dwa ? muszę kupić jakiś używany a nie mogę teraz podejsć do auta :) wie ktoś coś ? :)
Mam chlodnice z bylego mb4 :(
Mam chlodnice z bylego mb4 :(
Pewnie dziurawa :D
Ze swojej strony polecam NISSENS ; ]
Masz oznaczenie na misce od spodu, różnią się?
podobno nie widać żadnych oznaczeń, gdzieś czytałem że wszystkie miski niby od D serii SOHC podejdą.
kazik2_h9w3
15-02-18, 07:19
Tu chyba nie masz racji
Aczkolwiek czesc jest zamienna
cześć. czy nagrzewnica od civic mc2 ANGLIK podejdzie do europejskiego mb4? czy te nagrZewnice sae takie same w angliku i europie?
bartek_levis
15-02-18, 14:27
podobno nie widać żadnych oznaczeń, gdzieś czytałem że wszystkie miski niby od D serii SOHC podejdą.
były conajmiej 3 rodzaje misek w d serii
cześć. czy nagrzewnica od civic mc2 ANGLIK podejdzie do europejskiego mb4? czy te nagrZewnice sae takie same w angliku i europie?
englik jest 2 drugą stronę wyprofilowany, a same nagrzewnice sa kiepskie polecam poszukać zdrowej lub nowej z EG i założyć zdecydowanie wydajniejsze są
czy jest jakaś strona typu dekoder vin do hondy, na zasadzie wklepuje VIN i mam info odnośnie koloru, silnika i elementów wyposażenia tak jak auto z fabryki wyszło ?
i ponawiam temat z poprzedniej strony, czyli jak otworzyć tylne drzwi, skoro wyjęcie klamki wewnętrznej i ruszanie cięgnami nie daje rezultatu ?
SkylineGTR
19-02-18, 16:36
czy jest jakaś strona typu dekoder vin do hondy, na zasadzie wklepuje VIN i mam info odnośnie koloru, silnika i elementów wyposażenia tak jak auto z fabryki wyszło ?
i ponawiam temat z poprzedniej strony, czyli jak otworzyć tylne drzwi, skoro wyjęcie klamki wewnętrznej i ruszanie cięgnami nie daje rezultatu ?
Wątpię abyś znalazł coś darmowego. Jeśli auto pochodzi z polskiego salonu (chociaż może nie tylko) to jest szansa, że w ASO za odpowiednią opłatą wygenerują Ci taki raport.
Jak kupowałem Hondę CR-V, która pochodziła z salonu w Toruniu, to za około 200zł w Bydgoszczy wygenerowali mi raport w jakiej specyfikacji auto wyszło z salonu, łącznie z typem felg,
akcesoriami typu nakładki na nadkola itp. No i oczywiście była tam pełna historia serwisowa z przebiegami itd.
Nie polecam większości darmowych dekoderów w sieci, bo często podają nawet błędnie typ nadwozia (dla Corolli hatchback dekoder podawał sedana w innym kolorze :D)
Co do drzwi to chyba jedynie wyszarpanie boczka i wtedy może będzie coś więcej widać ;)
Możesz spróbować zdjąć kanapę, wtedy powinno się udać uratować boczek.
https://images82.fotosik.pl/891/23ca9d2a9b8e3f26med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/23ca9d2a9b8e3f26)
Adrian 312
20-02-18, 20:18
Siema, jakie klocki do MB2? d14z4 rocznik 2000 słyszałem określenie poliftowy polift czyli ze wzmocnionymi hamulcami.
SkylineGTR
20-02-18, 20:38
Siema, jakie klocki do MB2? d14z4 rocznik 2000 słyszałem określenie poliftowy polift czyli ze wzmocnionymi hamulcami.
Hamulce z przodu się raczej nie zmieniały więc po prostu kupujesz klocki pod tarcze o średnicy 262 mm (w 1.8 były 282mm), zmiany dotyczyły na pewno tylnych hebli, więc z tyłu raczej masz średnicę tarczy 260 mm (wcześniej 240 mm).
Adrian 312
20-02-18, 21:22
Czyli coś takiego bedzie mi pasować ? https://www.ucando.pl/p/zestaw-klockow-hamulcowych-hamulce-tarczowe-mintex-mdb1411/N-Z7G2IJ6AOBH-402
przy okazji zapytam jeszcze o pompe sprzęgła https://www.ucando.pl/p/pompa-sprzegla-ashika-95-04-499/N-LZ6H117I8XF-234 wszystko bedzie pasowac mogę zamówić?
Hej, czy tweetery z trójkątem lusterek z aerodeck-a będa pasowały na miejsce tych zwykłych w angielce mb2 ?
Witam, jaka kompresja powinna być w zdrowym D16Y3.
D16Y3
• Pojemność: 1590
• Moc: 114/6300rpm
• Moment: 143NM/4800rpm
• Kompresja: 9.6:1
• Średnica Tłoka: 75mm
• Skok Tłoka: 90 mm
• Rodzaj Głowicy: SOHC
• VTEC: Nie
• OBD: 1
Stopień sprężania, a kompresja to dwie różne rzeczy.
a sorry nie zatrybiłem bo wcześnie było. zapytał o kompresje i tu znalazłem kompresje to bez namysłu wkleiłem
Czy w aero mb9 czujniki abs tył są takie same jak w mb2?
Takie same, roznica jest pomiędzy jhm, a shh
Takie same, roznica jest pomiędzy jhm, a shh
I między 2.0 a benzynowymi.
Jaki jest mniej więcej koszt wymiany dużych cukierków po warsztatach?
Jaki jest mniej więcej koszt wymiany dużych cukierków po warsztatach?
Same duże cukierki bez sensu wymieniać, bo i tak trzeba wiele rozkręcić by je wymienić.
Lepiej przy okazji zrobić remont tylnego zawieszenia (wymiana wszystkich cukierków bądź większości które niebawem zachcą wymiany)
U mnie robocizna z ustawieniem zbieżności wyszła 400zł - łącznie wymiana 16 tulejek.
Same duże cukierki bez sensu wymieniać, bo i tak trzeba wiele rozkręcić by je wymienić.
Lepiej przy okazji zrobić remont tylnego zawieszenia (wymiana wszystkich cukierków bądź większości które niebawem zachcą wymiany)
U mnie robocizna z ustawieniem zbieżności wyszła 400zł - łącznie wymiana 16 tulejek.
Jak sa dobre to nie ma sensu wymieniać. Wymiana pozostałych tulei to kwestia 2-3h.
Chętnie bym zrobił cały remont, ale $$$ nie ma na wszystko. Duże cuksy muszę ogarnąć, bo się diagnoście nie spodobały.
Ale chyba zrobię to sam, na YT jest parę filmików jak wybijają na samochodzie i jest szansa że pójdzie to całkiem sprawnie.
Wymiana cuksów w warunkach domowychh to 2-3h. Zesstaww kluczy 1/2" i mlotek ;)
Zostawiasz wahacz od zbieżności i nie musisz jej później ustawiać.
Ale chyba zrobię to sam, na YT jest parę filmików jak wybijają na samochodzie i jest szansa że pójdzie to całkiem sprawnie.
Na aucie jest kurewsko trudno, ja potrzebowałem wymontowany wahacz, dużo wd40 i młotek, na aucie bym tego nie zrobił :0
Czy ktoś się orientuję z jakich modeli będzie pasować osłona tarczy hamulcowej?
Rover 400 pewnie. I moze mg zs ale to niech sie ktos obeznany wypowie
https://www.olx.pl/oferta/honda-civic-6-5d-vti-95-00-hatchback-18mm-stabilizator-tyl-tylny-draze-CID5-IDlot7E.html#6a9e9220ee
czy t jest stabilizator tylny do 5d? podejdzie do aerodecka?jak wyglada cala procedura montazu?plug&play?
SkylineGTR
03-03-18, 13:00
https://www.olx.pl/oferta/honda-civic-6-5d-vti-95-00-hatchback-18mm-stabilizator-tyl-tylny-draze-CID5-IDlot7E.html#6a9e9220ee
czy t jest stabilizator tylny do 5d? podejdzie do aerodecka?jak wyglada cala procedura montazu?plug&play?
Zawiecha tył jest konstrukcyjnie taka sama w 5D i Aerodeck, tylko sprężyny i amorki mogą być inne.
Ja mam nieco inny stab (inne łączniki, podobno z Aerodecka Diesel) ale gdzieś widziałem takiego w grupie 5D i pasował, ale na wszelki wypadek poczekaj, aż ktoś bardziej doświadczony się wypowie ;)
Co do montażu, to raczej bez problemu, jeśli masz wahacze poprzeczne z gwintem to łatwizna, jak masz tylko otwory, tak jak u mnie, to być może będziesz musiał dopasować jakieś tulejki, aby się ładnie spasowało.
Gwinty na samochodzie lepiej oczyścić i odświeżyć gwintownikiem przed montażem, bo mogą być zardzewiałe/brudne, warto też pomyśleć o użyciu smaru miedziowego na śruby, aby w przyszłości łatwiej było odkręcić.
A tu zdjęcie, zobaczysz jak to powinno być zamontowane:
https://images81.fotosik.pl/783/7f4881dcf5724bcc.jpg
Mam problem z otwieraną przednią szybą od strony kierowcy. Od dawna działała wolno, jednak teraz potrafi nie działać wcale. Dopiero po kilku minutach rusza i potem już działa. Z tą od strony pasażera nie ma takich problemów. Co powinienem zrobić?
Zawiecha tył jest konstrukcyjnie taka sama w 5D i Aerodeck, tylko sprężyny i amorki mogą być inne.
Ja mam nieco inny stab (inne łączniki, podobno z Aerodecka Diesel) ale gdzieś widziałem takiego w grupie 5D i pasował, ale na wszelki wypadek poczekaj, aż ktoś bardziej doświadczony się wypowie ;)
Co do montażu, to raczej bez problemu, jeśli masz wahacze poprzeczne z gwintem to łatwizna, jak masz tylko otwory, tak jak u mnie, to być może będziesz musiał dopasować jakieś tulejki, aby się ładnie spasowało.
Gwinty na samochodzie lepiej oczyścić i odświeżyć gwintownikiem przed montażem, bo mogą być zardzewiałe/brudne, warto też pomyśleć o użyciu smaru miedziowego na śruby, aby w przyszłości łatwiej było odkręcić.
A tu zdjęcie, zobaczysz jak to powinno być zamontowane:
https://images81.fotosik.pl/783/7f4881dcf5724bcc.jpg
Dzieki za info!
To twoje auto? szanuje za ogarniecie spodu auta!Schludnie to wyglada
https://www.olx.pl/oferta/honda-civic-6-5d-vti-95-00-hatchback-18mm-stabilizator-tyl-tylny-draze-CID5-IDlot7E.html#6a9e9220ee
czy t jest stabilizator tylny do 5d? podejdzie do aerodecka?jak wyglada cala procedura montazu?plug&play?
Tak, to oryginalny stab z Vti. Podejdzie bez problemu (jeśli masz wspomniane wahacze z otworami).
jeśli masz wspomniane wahacze z otworami
A jeśli nie masz, zapraszam do mnie ;)
Owiewka na tylną szybę do angielek fastbacka? Kto wie gdzie taka dostać?
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Owiewka na tylną szybę do angielek fastbacka? Kto wie gdzie taka dostać?
Jest coś takiego??? Jak w sedanie (ferio)?
Czy myślisz o tylnych-bocznych? (Heko)
Tak istnieje, jest Turkusowa Angielka na szerokiej stali taka owiewke posiada...Już pisałem do Zonera czy ogarnie temat.
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Tak istnieje, jest Turkusowa Angielka na szerokiej stali taka owiewke posiada...Już pisałem do Zonera czy ogarnie temat.
Zapodasz jakiegoś linka/zdjęcia?
Zapodasz jakiegoś linka/zdjęcia?
Obstawiam że chodzi o auto tego samuraja od "sushi i japońskie auta, to już jest opsesja hyhyhy".
Moim zdaniem gust u niego też kuleje.
Prawdopodobnie chodzi o jego auto , nie mogę znaleźć nigdzie foto.. lecz daszek ma na tylnej szybie, sprzedać nie chce.. A Zoner potrzebuje auto aby wykonac owa owiewke do naszych mb/mc
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Raczej do MA/MB? Bo co tam jeszcze do Aerodecka można dodać?
Ale z ciekawości rzucę okiem, może to jakoś wygląda?
A to po prostu nie jest rzeźbiony daszek do ferio?
No miało być MA.:) No być może jest to rzeźba postaram się znaleźć foto ..
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Proszę już się dowiedziałem iż jest to rzeźba z innego autahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/c474fcf4d1d60eed92d2338a821c07d6.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/59d7af4450c51eb670bab0a3118181f5.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Witam, czy taki tłumik przelotowy końcowy może być: wlot 51mm, długość 600mm, średnica wewnętrzna na środku 90mm, wylot 51mm oraz na wylocie nasunięta i przymocowana końcówka z wylotem 2x70mm. Chodzi mi o osiągnięcie najlepszej mocy, którą można osiągnąć budując tłumik przelotowy w D16Y3. Drugą opcje mam taką: wlot 51mm na tłumiku WM oraz na całej długości tłumika do wylotu 90mm, chociaż tą opcję wolałbym uniknąć ponieważ jest strasznie głośny, dużo bardziej niż jak zdjąłem całkowicie tłumik końcowy.
Pozdrawiam
No miało być MA.:) No być może jest to rzeźba postaram się znaleźć foto ..
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Proszę już się dowiedziałem iż jest to rzeźba z innego autahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/c474fcf4d1d60eed92d2338a821c07d6.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/59d7af4450c51eb670bab0a3118181f5.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
OEM nigdy nic takiego nie było, broszury salonowe przecież widzieliście jak się domyślam.
Co w tym fajnego? Przecież to brzydko wygląda. Klamki odpadają; ale gleba, daszki, i inne ceregiele muszą być :cool:
Dramat, wiem że o gustach się nie dyskutuje ale to wygląda jak maluch w 95r z dokładkami znalezionymi w rowie na felgach z poloneza[emoji43]
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Proszę już się dowiedziałem iż jest to rzeźba z innego aut
Wiesz z czego konkretnie?
OEM nigdy nic takiego nie było, broszury salonowe przecież widzieliście jak się domyślam.
Co w tym fajnego?
Na zadbanym samochodzie i tej linii nadwozia taki daszek może wyglądać całkiem całkiem ;)
No miało być MA.:) No być może jest to rzeźba postaram się znaleźć foto ..
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Proszę już się dowiedziałem iż jest to rzeźba z innego autahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/c474fcf4d1d60eed92d2338a821c07d6.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180305/59d7af4450c51eb670bab0a3118181f5.jpg
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Aaaaa to jednak nie to auto miałem na myśli.
Auto festyn jak jasny uj, ale dasze to fajny pomysl, myslalem o takim :)
Nie mam pojęcia z jakiego ale jak kolega wyżej pisał może być od ferio 6gen. Też taka miałem..[emoji12]
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Auto festyn jak jasny uj, ale dasze to fajny pomysl, myslalem o takim :)
x2
Przynajmniej chciałbym to zobaczyć na lepszych zdjęciach, bardziej z profilu itd. A najlepiej na własne oczy. Pomysł na pierwszy rzut oka może nie porywać, dopiero po "opatrzeniu się" uznajemy że "cuś w tym jest!" [emoji6] (ja tak mam z ferio)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Może kiedyś u mnie... :P Ale do tego jeszcze długa mechaniczna droga ;)
x2
Przynajmniej chciałbym to zobaczyć na lepszych zdjęciach, bardziej z profilu itd. A najlepiej na własne oczy. Pomysł na pierwszy rzut oka może nie porywać, dopiero po "opatrzeniu się" uznajemy że "cuś w tym jest!" [emoji6] (ja tak mam z ferio)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Fajnie to wygląda, już od bardzo dawna, kedy nawet nie myślałe, że będę miał Hondę to bardzo podobały mi się takie daszki w Ooodi :)
Panowie potrzebuję porady / pomocy.
Kupiłem przez giełdę na fb używaną klamkę na tył, niestety przyszła mi z oznaczeniem FR-L czyli lewa strona, ale przód. Co prawda nie ma dziury na zamek, ale wiem że mocowanie śrub jest w innym miejscu. Teraz pytanie - czy prócz miejsca mocowania śruby jest jakaś inna różnica między nimi ? Nie mam niestety jak aktualnie tego porównać
Nie zalozysz. Nir ma dziury bo z anglika ;)
Serio przód z tyłem różni się mocowaniami?
Nie zalozysz. Nir ma dziury bo z anglika ;)
kwestia tylko tego, że miejsce na śrubę jest w innym miejscu ? Bo jeśli tak, to z tym bym sobie powiedzmy poradził, nie wiem tylko jak reszta czy np nie jest dłuższa / krótsza czy np sam mechanizm otwierający nie jest inny, przymierzyłbym sam ale nie mam jak :/
Nie zalozysz. Nir ma dziury bo z anglika ;)
Sądzisz że angliki maja tylko jedną dziurę a EU dwie? :P
SkylineGTR
07-03-18, 15:00
Serio przód z tyłem różni się mocowaniami?
Serio, przerabiałem to jesienią, sprzedawca się pomylił o dał mi lewy przód z anglika zamiast lewego tyłu.
Dziurka od przodu(od silnika) chyba pasuje - ale tylne chyba są przesunięte o kilka cm wertykalnie. Tak mi się kojarzy, ale pewien jestem, że bez rzeźby by nie pasowało.
Serio, przerabiałem to jesienią, sprzedawca się pomylił o dał mi lewy przód z anglika zamiast lewego tyłu.
Dziurka od przodu(od silnika) chyba pasuje - ale tylne chyba są przesunięte o kilka cm wertykalnie. Tak mi się kojarzy, ale pewien jestem, że bez rzeźby by nie pasowało.
potwierdzam bo tyle już rozszyfrowałem po zdjęciach, ale na poczekaniu wymyśliłem patent jak to ominąć, tylko pytanie czy to będzie jedyna różnica
Jeśil to jest jedyna różnica, to mam jeden patent (bo obecnie nigdzie nie mogę znaleźć klamki LT..)
- w miejsce śruby przykręcę pasek z blachy śrubą
- na dole tego paska blachy zaznaczę gdzie ma być dziura na śrubę
- wywiercę w blasze dziurę, od zewnątrz (w kierunku budy) dam śrubę a od strony budy nakrętkę
Trochę Cytryn&Gumiak, ale na jakiś czas powinno działać :D
SkylineGTR
07-03-18, 16:33
potwierdzam bo tyle już rozszyfrowałem po zdjęciach, ale na poczekaniu wymyśliłem patent jak to ominąć, tylko pytanie czy to będzie jedyna różnica
Jeśil to jest jedyna różnica, to mam jeden patent (bo obecnie nigdzie nie mogę znaleźć klamki LT..)
- w miejsce śruby przykręcę pasek z blachy śrubą
- na dole tego paska blachy zaznaczę gdzie ma być dziura na śrubę
- wywiercę w blasze dziurę, od zewnątrz (w kierunku budy) dam śrubę a od strony budy nakrętkę
Trochę Cytryn&Gumiak, ale na jakiś czas powinno działać :D
Serio tak teraz rynek jest wybrakowany, że nie ma klamek? Szukasz BlackPirata czy zwykły mat? Pisałeś do Leigimasa itp?
Ja bym się nie bawił w takie drutowanie, bo to trochę przypał, jak będziesz chciał kogoś na tył zaprosić a klamka będzie się odginać/ruszać przy otwieraniu. Jakoś tego nie widzę, żeby to było stabilne Twoim sposobem :cool:
Pozatym OEM++ zobowiązuje ;);):cool:
szukam planu B na kilka dni, bo aktualnie jezdze wogole bez klamki :/
Przetrzepałem allegro, olx, mam zwykłą matową klakmę i nic nie mogę znaleźć, zamiennika już więcej nie kupie po tym co się stało z poprzednim.. żałuję że tak późno spojrzałem na tą klamkę, jakbym to wyłapał od razu to by mi sprzedający zamienił bo miał wtedy 3 klamki
ja bym zadzwonił do Hondacentrum w Wieliczce i zapytał. na stanie mają milion części do hond a jest szansa ze klamke wyślą. kiedys szukałem wewnetrznej od kierowcy i allegro, olx itd tak samo świeciły pustkami a koleś na lade wyłożył mi 4 i kazał wybierać...
http://www.hondacentrum.pl/
ja bym zadzwonił do Hondacentrum w Wieliczce i zapytał. na stanie mają milion części do hond a jest szansa ze klamke wyślą. kiedys szukałem wewnetrznej od kierowcy i allegro, olx itd tak samo świeciły pustkami a koleś na lade wyłożył mi 4 i kazał wybierać...
http://www.hondacentrum.pl/
dzięki za trop, ale na ten moment mają w większości albo sprawne lakierowane, albo czarne połamańce, ewentaualnie zamiennik ale to odpada :(
Sądzisz że angliki maja tylko jedną dziurę a EU dwie? :P
Domniemuję :D
Perzon - szybkie pytanie: dzwoniłeś do Ralfa?
Perzon - szybkie pytanie: dzwoniłeś do Ralfa?
nawet byłem w sobotę :D Ogólnie "klamka zapadła" i biorę całe drzwi za 50 zł :O
nawet byłem w sobotę :D Ogólnie "klamka zapadła" i biorę całe drzwi za 50 zł :O
W lekkim szoku jestem, bo jeśli Dany (!) ma lakierowane po 30 zł, to obstawiałem że za czarne chcą 10 i dorzucą jeszcze flaszkę ;)
https://www.olx.pl/oferta/honda-civic-6-5d-95-00-zewnetrzna-klamka-przod-tyl-tylna-lewa-prawa-CID5-IDjuEqd.html#5522d74f47
Ale przynajmniej rzeczywiście zbadałeś rynek, widać niby proste, ale nie do końca (gdy się chce "na już" i w miarę blisko domu)
W lekkim szoku jestem, bo jeśli Dany (!) ma lakierowane po 30 zł, to obstawiałem że za czarne chcą 10 i dorzucą jeszcze flaszkę ;)
https://www.olx.pl/oferta/honda-civic-6-5d-95-00-zewnetrzna-klamka-przod-tyl-tylna-lewa-prawa-CID5-IDjuEqd.html#5522d74f47
Ale przynajmniej rzeczywiście zbadałeś rynek, widać niby proste, ale nie do końca (gdy się chce "na już" i w miarę blisko domu)
czarnych nie ma, pytałem - miałem nawet brać od niego zestaw w piracie, ale nie mają dziurki tam gdzie trzeba ;) no i po przygodzie z tweeterami wiem, że trochę bym na te klamki czekał.
Dziś udało mi się otworzyć te nieszczęsne drzwi, pomogło dociskanie drzwi od zewnątrz i baaardzo mocne szarpnięcie tego drucika kombinerkami. Zachodzę w głowę, czy problem blokowania nie leży gdzieś po stronie zamka. Bo klamka po oględzinach była "zdrowa", jedynie połącznie sprężynka - rączka się ułamało
przy okazji, mamy tu kogoś, kto ma na aucie tylną dokładkę z tej aukcji ? Jak wykonanie / spasowanie ?
http://allegro.pl/honda-civic-vi-gen-spojler-pod-zderzak-tyl-vti-s-i7220841368.html
Czy wymiana dolnej, tylnej poduszki silnika jest problematyczna z kanału? Nie wiem, coś trzeba podstawiać?
Jaką oporność mają oryginalne Tweetery od VTi ?
Czy wymiana dolnej, tylnej poduszki silnika jest problematyczna z kanału? Nie wiem, coś trzeba podstawiać?
Rewelacji to nie ma z dostępem, trzeba poodkrecać kilka rzeczy. Ja chyba nawet rozpórkę kielichów musialem odkręcać by od góry mieć dostęp niestety, mnie było trudno odkręcić tę największą śrubę poduszki. Silnik sie utrzyma ale wypadało by miskę podeprzeć co by nie nadwyrężać innych pewnie leciwych poduszek xD
Czy wymiana dolnej, tylnej poduszki silnika jest problematyczna z kanału? Nie wiem, coś trzeba podstawiać?
Jeśli tylko tylną poduszkę demontujesz to nic nie podpierasz, ona jest obciążona dopiero jak silnik napęd na koła przekłada albo nim hamujesz.
Śruby poduszki od sanek odkręcasz od góry, porządne klucze potrzebujesz i ze dwie przedłużki.
Zdemontować trzeba rozpórkę dolną, mocowanie przewodu od maglownicy (lub cały przewód od magla odkręcić), kilka pierdółek jeszcze będzie od góry pewnie zawadzać w okolicy kolektora.
Przed całkowitym odkręceniem poduchy, wymontuj śrubę poprzeczną która przez nią idzie i trzyma łapę silnika.
Dzięki Panowie za porady :)
Głupie pytanie, ale w którą stronę lepiej wybijać dużego cukierka? W stronę środka samochodu, czy na zewnątrz?
Serio wokisz sobie utrudniac prace i robic to na aucie?
Jeśli nie będzie innej opcji, to zdejmę cały wahacz, ale póki co wolę nie ruszać hamulców i zbieżności.
Jeśli nie będzie innej opcji, to zdejmę cały wahacz, ale póki co wolę nie ruszać hamulców i zbieżności.
Jeśli już bym się podjął robienia tego na aucie, to wziął bym brzeszczot i naciął od środka metalową tuleję żeby zrobił się luz. Przecięcie około 90% spowoduje że podważysz to płaskim śrubokrętem i wyjmiesz bez oporu.
Z tym że nie wiem czy jest podejście od zewnątrz, z kanału da radę.
Jeśli nie będzie innej opcji, to zdejmę cały wahacz, ale póki co wolę nie ruszać hamulców i zbieżności.
Zbieżności nie musisz ruszać.
Zbieżności nie musisz ruszać.
https://i.imgur.com/l1wC3RA.jpg
Zbieżność ustawia się tam gdzie nr 1, tak? Czyli mogę odkręcić 2 i wyciągnąć całość?
;2883550]Jeśli już bym się podjął robienia tego na aucie, to wziął bym brzeszczot i naciął od środka metalową tuleję żeby zrobił się luz. Przecięcie około 90% spowoduje że podważysz to płaskim śrubokrętem i wyjmiesz bez oporu.
Z tym że nie wiem czy jest podejście od zewnątrz, z kanału da radę.
Po odkręceniu cukierka i obu wahaczy poprzecznych mogę go obrócić na tyle, że mam sporo pola manewru jeśli chodzi o tuleję.
Zbieznosc ustawiasz 2, odkrecasz 1.
Dzięki, jutro będę kombinować.
Slyszal ktos o sprezynach MTS w budzie aerodeck? niby w katalogu maja podane ze do 5D i Aerodeck
http://mapet-tuning.com/sklep/civic-vi/18477-honda-civic-vi-40-35mm-14-15-16-tylko-5d-i-aerodeck.html
czy to znowu bedzie bieda w stylu "dupa siadla nizej" bo springi obliczone pod liftbacka?
Nie wyrobie sie finansowo na eibachy wiec prosze nie sugerowac zebym kupil pro kita- chyba ze ktos ma dedykowanego do aero na sprzedaz ;)
Jaki wydech zrobić do D16Y3, na całej długości 2 cale, czy startując z 70mm od kolektora robić spadek średnicy o kilka mm, aby skończyć na tłumiku końcowym w okolicy 2 cali ?
Jaki wydech zrobić do D16Y3, na całej długości 2 cale, czy startując z 70mm od kolektora robić spadek średnicy o kilka mm, aby skończyć na tłumiku końcowym w okolicy 2 cali ?
Większa średnica chyba nie ma sensu, ja w D16Y2 mam po całości 2" tzn. na wyjściu z kolektora chińczyka do flanszy jest 50mm, dalej na całej długości przelot 2"(czyli rurki z kwasówki bodajże 48mm) oraz końcowy z wylotem 2,25" by lekko rozprężyć układ :D
bartek_levis
12-03-18, 09:04
Slyszal ktos o sprezynach MTS w budzie aerodeck? niby w katalogu maja podane ze do 5D i Aerodeck
http://mapet-tuning.com/sklep/civic-vi/18477-honda-civic-vi-40-35mm-14-15-16-tylko-5d-i-aerodeck.html
czy to znowu bedzie bieda w stylu "dupa siadla nizej" bo springi obliczone pod liftbacka?
Nie wyrobie sie finansowo na eibachy wiec prosze nie sugerowac zebym kupil pro kita- chyba ze ktos ma dedykowanego do aero na sprzedaz ;)
Aero jest tylko 40 kg cięższe nie powinno być z tym problemów, a z siedzącą dupą to jest chyba problem jak sprężyny z V gena pozakładasz bo są krótsze
W mb2 na tyle sa wymienne same lozyska kol czy cale piasty?
Cale piasty. Potrzebujesz?
Huczy mi lozysko i nie wiem czy da sie je wymienic samo czy to juz integralna czesc calej piasty
bartek_levis
13-03-18, 09:38
cała piasta
Huczy mi lozysko i nie wiem czy da sie je wymienic samo czy to juz integralna czesc calej piasty
Tarcze czy beebny?
Sorry Lookaty, zle przeczytalem Twojego poprzedniego posta. Tarcze z tylu. Masz w dobrym stanie?
Witam, szybkie pytanko :) do Civic MC2 takie gumki łaczników (poli) beda odpowiednie? Gumowy odpowiednik ma 27mm średnicy zewnętrznej, ten ma niecałe 22 i ludzie ze strongflexa twierdzą, że taki ma być. Wew. średnica jest ok (8mm), podejdzie pod śrubę . Drążek stabilizacyjny w moim civicu ma 24mm średnicy (1.8 vti Aerodeck)
Foto tulei do łącznika:
https://i.imgur.com/qOey8jf.jpg
Produkt ze strony dystrybutora: https://www.strongflex.eu/pl/civic-v-91-95-eg-eh-ej/172-tulejka-lacznika-stabilizatora-przekladka-5902553505801.html
bartek_levis
15-03-18, 08:34
pasują, ja 3 rok na tym jadzę zero problemów też od strongflexa
Da sie jakos uformować złacze elastyczne? Chodzi mi o zagięcie bo złącze jest sztywne whuy...
Po sciagnieciu kola okazalo sie ze to nie dzwiek lozyska a tarczy. Z jakiegos powodu sie przykrzywila i co obrot ociera o klocek
Witam, czy kolektor ssący wraz z przepustnicą od silników: F23/ F22Z2/ F20C/ H23A/ H22A/ B20Z/ B20B/ B18/ B16 podejdą bez dużych przeróbek do D16Y3 ? Od CRV I, czyli ten B20, wygląda praktycznie identycznie, a ma chyba średnicę motylka 60mm.
Witam, czy kolektor ssący wraz z przepustnicą od silników: F23/ F22Z2/ F20C/ H23A/ H22A/ B20Z/ B20B/ B18/ B16 podejdą bez dużych przeróbek do D16Y3 ? Od CRV I, czyli ten B20, wygląda praktycznie identycznie, a ma chyba średnicę motylka 60mm.
Nie podejdą bez przeróbki flanszy; w jakim celu chcesz zmieniać obecny? Ten od D16Y3 jest identyczny jak ten z D16Z6/Y2.
Chcesz coś lepszego do D-Serii to najlepsze rozwiązanie ssak z D16Y8/W4 chociaż bez większych modów jest to bez sensu.
Nie podejdą bez przeróbki flanszy; w jakim celu chcesz zmieniać obecny? Ten od D16Y3 jest identyczny jak ten z D16Z6/Y2.
Chcesz coś lepszego do D-Serii to najlepsze rozwiązanie ssak z D16Y8/W4 chociaż bez większych modów jest to bez sensu.
Chciałem zmienić kolektor, ponieważ mam zamiar powiększyć przepustnicę i ssak na +60mm, więc pomyślałem, że zamiast dawać do rozwiercenia to zakupiłbym od razu gotowy.
Chciałem zmienić kolektor, ponieważ mam zamiar powiększyć przepustnicę i ssak na +60mm, więc pomyślałem, że zamiast dawać do rozwiercenia to zakupiłbym od razu gotowy.
Twój obecny kolektor jest dobry bo ma szerokie kanały; ale rozumiem, w takim razie by było ciut lepiej to proponuje szukać gotowca D16Y8/W4 z przepustnicą H22 62mm.
Większa przepustnica nie za wiele Ci da na plus, jedynie złudnie lepszą reakcję na gaz z racji większego motylka.
Inny kolektor ssący mówiąc o D-Serii z dużą "bańką" generuje seryjnie taką samą moc jak ten który masz obecnie.
Różnica polega na tym iż w tych 'nowszych' konstrukcjach jest w teorii lepszy dół obrotów minimalnie kosztem góry, przyspieszenie na papierze jest bez różnicy.
Mam być może głupie pytanie. Co jest nie tak że jak skręcam ostro w prawo to w tym momencie z nawiewu leci zimne powietrze ? Wcześniej nie zauważyłem czegoś podobnego.
Twój obecny kolektor jest dobry bo ma szerokie kanały; ale rozumiem, w takim razie by było ciut lepiej to proponuje szukać gotowca D16Y8/W4 z przepustnicą H22 62mm.
Większa przepustnica nie za wiele Ci da na plus, jedynie złudnie lepszą reakcję na gaz z racji większego motylka.
Inny kolektor ssący mówiąc o D-Serii z dużą "bańką" generuje seryjnie taką samą moc jak ten który masz obecnie.
Różnica polega na tym iż w tych 'nowszych' konstrukcjach jest w teorii lepszy dół obrotów minimalnie kosztem góry, przyspieszenie na papierze jest bez różnicy.
Rozumiem, w to sumie teraz poważnie się zastanowię nad zmianą tego kolektora i przepustnicy, bo wtedy przydało by się strojenie, a jeśli faktycznie efekty nie są jakieś spektakularne, to te pieniądze zainwestuję w coś innego. Z tego co wiem taka operacja z tym kolektorem i przepustnicą, jest opłacalna jeśli ingeruje się konkretnie w silnik, np wsadzenie Vteca, zmiana tłoków, ostry wałek. Bo ja aktualnie jedynie wsadziłem filtr powietrza od B16A2 i zmieniłem kolektor i teraz modyfikuję wydech, bo jest zbyt głośny. Więcej zmian raczej nie będę szykował, ponieważ chciałbym kupić gotową B16/18/20 i wtedy dopiero dłubać i celować w +200km.
Mam być może głupie pytanie. Co jest nie tak że jak skręcam ostro w prawo to w tym momencie z nawiewu leci zimne powietrze ? Wcześniej nie zauważyłem czegoś podobnego.
Pewny jestes ze to z nawiewu leci a nie miesza sie powietrze w kabinie?
majstry czy u nas jest podswietlenie pokręteł nawiwu/ciepło/zimno? Bo ostatnio wsiadam i cos ciemno tam ;p? i Pytanie czy ciezko sie tam dostac?
SkylineGTR
20-03-18, 16:29
majstry czy u nas jest podswietlenie pokręteł nawiwu/ciepło/zimno? Bo ostatnio wsiadam i cos ciemno tam ;p? i Pytanie czy ciezko sie tam dostac?
Tak to powinno wyglądać ;) Nie wiem jak to rozebrać, bo jak na razie świeci i nie miałem potrzeby tego rozbierać, ale pewnie zacząłbym od zdjęcia radia i popielniczki a dalej trzeba kombinować
https://images83.fotosik.pl/889/3c2fb6b0f34e87d9med.jpg (https://www.fotosik.pl/zdjecie/3c2fb6b0f34e87d9)
Musisz odkręcić konsolę środkową żeby mieć jakikolwiek dostęp.
Witam wszystkich, zna ktoś sposób na odpowietrzanie chłodzenia bez odpowiednika? Pacjent D14A8. Dzięki i Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Witam wszystkich, zna ktoś sposób na odpowietrzanie chłodzenia bez odpowiednika? Pacjent D14A8. Dzięki i Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Odkręć korek chlodnicy, wlacz silnik i biech wiatrak wystartuje ze trzy razy. Pilnuj stanu w wyrownawczym.
Pewny jestes ze to z nawiewu leci a nie miesza sie powietrze w kabinie?
Jest to dopiero od jakiegoś czasu, zauważyłbym wcześniej, czuć ewidentnie ze środkowych kratek. Swoją droga ze środkowych leci chłodniejsze powietrze niż z bocznych, nawet jak jest na maks ustawione.
Jest to dopiero od jakiegoś czasu, zauważyłbym wcześniej, czuć ewidentnie ze środkowych kratek. Swoją droga ze środkowych leci chłodniejsze powietrze niż z bocznych, nawet jak jest na maks ustawione.
Ze środkowych leci zimne i tak ma być, przeczytaj instrukcję obsługi samochodu.
Ciepłe będzie lecieć dopiero wtedy gdy przestawimy suwak na białą strzałkę plus nawiew na nogi.
Trochę to dziwne, i nietypowo skonstruowane ale co tam :)
Pozdrawiam!
Witam wszystkich, zna ktoś sposób na odpowietrzanie chłodzenia bez odpowiednika? Pacjent D14A8. Dzięki i Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
sprawny układ się sam odpowietrza, jedynie przy pierwszym zalaniu po spuszczeniu płynu, trzeba na odkręconym korku chłodnicy uruchomić silnik i dolać po chwili a potem już sam ogarnie
Musisz odkręcić konsolę środkową żeby mieć jakikolwiek dostęp.
Nie da sie zdjac jakos samych pokręteł od nawiewu?
Nie da sie zdjac jakos samych pokręteł od nawiewu?Pokrętła da się zdjąć, ale nadal nie będziesz miał dostępu do podświetlenia...trzeba zdjąć tą konsolę, żeby wymienić to co nie działa...
Siemka, mam Civic ufo L13A7 czy ktoś posiada takie cudo 😁 warto coś w tym robić jeżeli chodzi o osiągi czy cieszyć się tylko ze spokojnej jazdy. Pozdro
Siemka, mam Civic ufo L13A7 czy ktoś posiada takie cudo 😁 warto coś w tym robić jeżeli chodzi o osiągi czy cieszyć się tylko ze spokojnej jazdy. Pozdro
Nie ten dział, poszukaj dokładniej :p
Siemka, mam Civic ufo L13A7 czy ktoś posiada takie cudo 😁 warto coś w tym robić jeżeli chodzi o osiągi czy cieszyć się tylko ze spokojnej jazdy. Pozdro
Pomodlic sie zeby wnetrze tak nie skrzypialo xD
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.