PDA

Zobacz pełną wersję : Coupe & Sedan - ogólne info



Strony : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15

Awisn
05-02-12, 16:57
Jak ją kupiłem (143000 km) stan był powiedzmy 3mm nad pierwszą dziurką, teraz jest 149500 km i jest na równi lub ok. 1mm pod pierwszą dziurką. Właściciel zapewniał mnie, że wymieniał olej przy 140000km. Ile mogła go łyknąć kierując się bagnetem??

LemonR
05-02-12, 17:34
Tak nie ocenisz. Po prostu kontroluj i utrzymuj poziom w połowie bagnetu i po kilku wymianach oleju będziesz wiedział ile zużyłeś na dolewki.

Awisn
05-02-12, 18:13
Jutro jadę zmienić olej, tak dla własnego spokoju. Zalać Mobil 1 5w50 tak jak Leeo, czy lepszy będzie 5w40? Auto eksploatuje raczej spokojnie, w większości po mieście.

LemonR
05-02-12, 19:54
Jeden o drugi dobry, kup tańszy a różnicę dołóż do lepszego filtra oleju.

piter7766
05-02-12, 20:06
różnicę dołóż do lepszego filtra oleju.
A właśnie jaki filtr oleju polecacie?? knecht OC617 będzie dobry??

taba
05-02-12, 20:43
K&N HP-1010 albo HAMP SYNERGY H1540-RTA-505 swietne filtry

Grzesieklodz
06-02-12, 15:58
ja jak miałem castrola zalanego to tez mi ubywało zalałem teraz motula 8100 i jest spokó

Awisn
07-02-12, 01:58
Zalałem dzisiaj 5w40, na bagnecie jest max, co 200km będę sprawdzał stan. Dzięki za rady!!

KruKs
07-02-12, 12:58
A właśnie jaki filtr oleju polecacie?? knecht OC617 będzie dobry??

knechta uzywalem w poprzedniej H i rowniez uzywam w EM2 i nic sie nie dzieje. polecam

_blaise_
07-02-12, 22:51
Witam,
nie chcę zakładać nowego tematu a widzę, że w tym wypowiada się wielu posiadaczy EM2.
Otóż niedawno zmieniłem swoje EJ9 na EM2 i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony z zakupu ;)
Zauważyłem jednak że nie mam kontrolki świateł drogowych (długich) i nie wiem czy po prostu przepaliła mi się żaróweczka czy producent jej nie przewidział. Jeżeli takowa kontrolka jest to byłbym bardzo wdzięczny za foto żeby nie szukać po omacku.
No i kolejna sprawa - termostat, nie wiem czy mam walnięty czy po prostu ten typ tak ma, bo nawet przy dłuższej jeździe i kręceniu silnika wskazówka nie sięga połowy i utrzymuje się tuż pod znaczkiem termometru. Dodam że auto grzeje się w miarę szybko biorąc pod uwagę ostatnie mrozy.
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Leeo
07-02-12, 23:25
Zauważyłem jednak że nie mam kontrolki świateł drogowych (długich) i nie wiem czy po prostu przepaliła mi się żaróweczka czy producent jej nie przewidział

oczywiście że jest!



Jeżeli takowa kontrolka jest to byłbym bardzo wdzięczny za foto żeby nie szukać po omacku.
Który rok emki?



wskazówka nie sięga połowy i utrzymuje się tuż pod znaczkiem termometru.

Norma - powinna być tuż przed połową.

EM2
08-02-12, 11:52
tu masz kolego na zdjeciu rozkład kontrolek w przedlifcie
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?96675-D17A8-EM2-z-Pomorza-)/page14

_blaise_
08-02-12, 18:39
Dzięki wielkie,
rok 2002 a dokładnie to 29.12.2001 ;) kolor rally red.
Jak ja dopieszczę przed sezonem to wrzucę temat. Chyba że jesteście bardzo ciekawi ;)

Lysy
08-02-12, 19:01
jestesmy ! zakladaj temat!

_blaise_
08-02-12, 23:15
Proszę bardzo:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?132633-D17A9-EM2-Rally-Red-by-blaise_-)&p=1560925#post1560925

eRMD
09-02-12, 14:22
Witam,
Zauważyłem jednak że nie mam kontrolki świateł drogowych (długich) i nie wiem czy po prostu przepaliła mi się żaróweczka czy producent jej nie przewidział. Jeżeli takowa kontrolka jest to byłbym bardzo wdzięczny za foto żeby nie szukać po omacku.



polecam, kilka osób pisało ze działa - ja nie testowałem.

http://www.youtube.com/watch?v=rC11sliLmpo&feature=mfu_in_order&list=UL

Blackskyline
16-02-12, 15:37
Koledzy czy miał ktoś z Was problem z 5 biegiem? Dokładniej trudno wchodzi w czasie jazdy. Czytałem że z jedynką zdarzały się problemy a z piątką? Mam na oku właśnie Civica VII 1,7 Vtec ale właściciel mówi o problemach z tym biegiem. Może ktoś widział zadbaną i godną polecenia Hondkę na sprzedaż ?

pawelko89
18-02-12, 12:32
Mam problem przymierzam się do zakupu swojej pierwszej Hondy i chcę żeby była to civic coupe VII gen lecz nie wiem na co zwracać uwagę przy jej zakupie. Jak mógłbyś mi podpowiedzieć na co zwrócić uwage przy zakupie tego modelu co jest awaryjne, gdzie może być jakiś haczyk. Jaki jest koszt rozrządu w tym aucie i ogólnie koszty eksplantacji ???

Tu są modele które wchodzą w gre:
1. http://otomoto.pl/honda-civic-1-7-16...C22901988.html (najprawdopodobniej stan bardzo doby)
2. http://otomoto.pl/honda-civic-1-7-i-...C22276358.html (podejrzana cena dość dziwny wygląd, ale poliftingu)
3. http://otomoto.pl/honda-civic-coupe-...C21086508.html (klocki do wymiany)

Lysy
18-02-12, 13:51
w tej pierwszej to wpadly mi w oko reflektory ze sa dwa inne
o tej drugiej bylo juz pisane ze kiedys w aukcji pisalo ze cos sie w silniku tlucze i check sie pali zauwaz, szkoda pasy na to rebło
wydaje mi sie ze 3 opcja najlepsza i vtec'a ma

pawelko89
18-02-12, 14:30
Ten niebieski to V-tec ?? po czym można to rozróżnić bo niestety jestem zielony jeszcze w hondach.Dlatego proszę was o pomoc.

Lysy
18-02-12, 14:43
tak, ma spryskiwacze na lampy i szyberdach

Lukasyaho
18-02-12, 14:56
Tak to vtec, modele z vtec-iem mają szyberdach no i pisze na pokrywie silnika :) oznaczenie na bloku 17A9

Blackskyline
18-02-12, 19:11
a co powiecie o tej Hondzie? http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=wkjblxrxnqwb pomijając zderzak przedni który i tak bym wymienił, no i właśnie ta ma problem z piątym biegiem.

EM2
19-02-12, 20:39
ja bym sie takim samochodem nie zainteresował :)
po pierwsze "sporo czasu" zajmie doprowadzenie go do wizualnego stanu przyzwoitosci :)
po drugie niewiadoma ze skrzynią... używana ok. 1tys + wymiana
ale to tylko moje zdanie, każdy szuka wg swoich kryteriów... ;)

Blackskyline
20-02-12, 14:39
Wizualnie zgadzam się trochę zejdzie zanim wróci do łask. Co do skrzyni to liczę się z kosztami ale ciężko znaleźć Civica VII 1.7 Vtec w normalnej cenie w dobrym wyposażeniu :) Skrzynię jak bym rozbierał to wymienię od razu łożyska o których trochę poczytałem na forum.

EFKA5
20-02-12, 15:45
przecież to szrot i to za niemałą kasę

_blaise_
20-02-12, 18:45
Szczerze mówiąc, wolałbym kupić pewne auto za 2-3tys więcej przy którym nic nie trzeba robić niż takie niepewne coś, które na dodatek wizualnie prezentuje się niespecjalnie.

Blackskyline
20-02-12, 19:55
A co powiecie na ten egzemplarz http://otomoto.pl/honda-civic-coupe-125km-bezwypadkowy-C21086508.html ?

Lysy
20-02-12, 20:27
najlepszy z wszystkich co dawales linki :D

Blackskyline
20-02-12, 20:32
Mam nadzieje że Was nie zanudzę ale liczę na waszą pomoc bo w weekend wybieram się po jedną z Hani:) http://moto.allegro.pl/ladna-honda-civic-i2121906375.html

Leeo
20-02-12, 20:51
Uuu, polift za taką cenę, to bardziej mi się kojarzy stan z tą latryną, która stoi w tle :P

Blackskyline
20-02-12, 21:07
Najgorsze jest to że te samochody są tak rozstrzelone,że w jeden weekend nie objadę a autko potrzebne :) Szkoda że nikt z forum nie sprzedaje Hani :( Szukam dalej jeśli komuś coś wpadnie w oko ciekawego to proszę na PW lub w temacie :) Dzięki

cobra524
20-02-12, 21:18
Jak zjade do PL to moja bd na sprzedanie :D

_blaise_
20-02-12, 23:34
Ogólnie bardzo ładna, po zdjęciach niewiele poznasz, informacji w opisie też jak na lekarstwo. Pytanie w jakm jest stanie faktycznie i ile gościu za nia chce bo cena na allegro nie osiagnęła minimalnej.
Zadzwoń i się wypytaj o wszystko.

Lukasyaho
21-02-12, 12:22
Trochę się tu giełda teraz zrobiła

cobra524
21-02-12, 20:09
Trochę się tu giełda teraz zrobiła

Do mnie piszesz ... :P

pawelko89
21-02-12, 21:40
Panowie co myślicie o tym modelu http://otomoto.pl/honda-civic-C22978981.html przepraszam za to że w tym temacie piszę o tym. Mam jeszcze jedno pytanie o tye silniki D17A... jak w nich z awaryjnością na co zwrócić uwagę ??

LemonR
21-02-12, 22:21
Panowie co myślicie o tym modelu http://otomoto.pl/honda-civic-C22978981.html przepraszam za to że w tym temacie piszę o tym...
Niespasowany przedni zderzak, pokrywa silnika i klapa bagażnika no i gril nie ori. To tak na moje oko. A ponieważ napisał bezwypadkowy nie zawracałbym sobie głowy.
A taki fajny ten wątek był.

Blackskyline
21-02-12, 22:40
Wybaczcie za giełdę ale każdy z was kiedyś stał przed tym wyborem, więc proszę o wyrozumiałość :) Dzwoniłem do kolesia od niebieskiej Civic VII na francuskich tablicach. Ogólnie to handlarz, mówi że najlepiej wymienić oleje i rozrząd po czym wspomina że ma ją już dłuższy czas i trochę nią jeździł. Wymienione łączniki stabilizatora i wsadzony jest sprawny akumulator. Opony z przodu zimowe z tyłu letnie. Do ceny trzeba doliczyć 500 recyklingowego albo może opuścić na tą opłatę. Poza tym wszystko sprawne i działa. Tyle się dowiedziałem :) Szukam dalej ...

genior
21-02-12, 22:49
ale to nie jest giełda tylko dział techniczny!!
do ogladania samochodów jest osobny temat i skonczcie z tymi smieciami

Lukasyaho
21-02-12, 23:36
Do mnie piszesz ... :P

Nie :D tak ogólnie :D jak już wspomniał Genior to dział techniczny od pytań typu co sadzicie o tym aucie jest osobny temat i proszę więcej nie spamować ;)

Leeo
22-02-12, 07:07
Kiedyś zawsze w tym temacie pomagaliśmy w wyborze auta, a teraz już nie chcemy? To może niech pytają w eM2 sqadzie? Chyba że tam też Wam nie pasuje..?

Lysy
22-02-12, 09:50
a ta srebrna to nie byle auto przemulusa?
felgi te same, listwy w kolorze, szyby ciemne wszystkie, gril ala type-r ze znaczkiem i ten znaczek em2 pod lampa, zgadzalo by sie, z tym ze to nie jest vtec.

EM2
22-02-12, 10:13
też mi się wydaje że z przodem coś było robione bo spasowanie mi się nie podoba, na pewno zderzak był wymieniany i założony od amerykańca - widać po "podkładce" na rejestracje ;)

Blackskyline
22-02-12, 12:12
Widzę że niektórzy są skłonni pomóc mi więc dziękuje Wam :) Ta http://moto.allegro.pl/ladna-honda-civic-i2121906375.html honda kosztuje 18 500zł jest po opłatach i według sprzedającego nic nie trzeba przy niej robić. Warto rozważyć to ? Może jest ktoś z okolic łodzi to by obejrzał ją?

_blaise_
22-02-12, 12:29
Witam,
ja z innej beczki, wiem że temat drażliwy ale zapytam:
Czy wie ktoś jak zmienić przebieg w EM2 przedlift, wiem że przebieg siedzi w zegarach?
Chcę wrócić do oryginalnego (zwiększyć) bo handlarz, od którego kupiłem auto skręcił je o ok 40tys.
Mam książkę serwisową i wiem dokładnie jaki auto miało przebieg we wrześniu 2011 więc przy ewentualnej odsprzedaży miałbym wszystkie dokumenty potwierdzające przebieg auta.
Jeżeli nie chcecie pomóc/ nie wiecie to napiszcie, a jeżeli ktoś chciałby się podzielić tajemną wiedzą to bardzo proszę o PW.
Dzięki



Widzę że niektórzy są skłonni pomóc mi więc dziękuje Wam :) Ta http://moto.allegro.pl/ladna-honda-civic-i2121906375.html honda kosztuje 18 500zł jest po opłatach i według sprzedającego nic nie trzeba przy niej robić. Warto rozważyć to ? Może jest ktoś z okolic łodzi to by obejrzał ją?
Wygląda nieźle i cena jak za polift całkiem atrakcyjna. "Technicznie bez zastrzeżeń" brzmi trochę jak "Można by się do czegoś przyczepić ale nie jest źle", ciekaw jestem jak wygląda blacharka, czy coś było malowane i kiedy był robiony rozrząd, no i czy ma książkę serwisową. Trzeba obejrzeć i jak wszystko jest ok to bardzo ciekawa propozycja.


EDIT:
Mam jeszcze jedno pytanko, czy ktoś z Was ma w swojej EM2 zamontowany termometr? Co prawda sezon zimowy powoli się kończy ale i tak termometr to bardzo przydatna rzecz. Jeżeli macie to powiedźcie/pokażcie gdzie i jaki zamontowaliście. W swojej starej Hondzie miałem zwykły termometr samochodowy z Lidla ale nie był podświetlany i nie wyglądał jakoś specjalnie. Chciałbym kupić/zrobić samemu ale nie mam koncepcji gdzie go zamontować (podszybie i drugi slot pod radiem odpadają).
Dzięki ;)

EFKA5
22-02-12, 14:56
a ta srebrna to nie byle auto przemulusa?
felgi te same, listwy w kolorze, szyby ciemne wszystkie, gril ala type-r ze znaczkiem i ten znaczek em2 pod lampa, zgadzalo by sie, z tym ze to nie jest vtec.

to na stówę przemulusa bo ma emblemat EM2 z tyłu ;)


ktoś z Was ma w swojej EM2 zamontowany termometr chyba ktoś ma ale nie pamiętam kto :D musiałbyś przejrzeć tematy o naszych EM ;)

Hasky
22-02-12, 16:05
Lukasz ma, ,Lukasyaho,,

piter7766
22-02-12, 18:31
i ja:p

Lukasyaho
22-02-12, 20:09
No mam ściągnąłem pomysł od Piotrka :D

_blaise_
22-02-12, 21:05
No widzę że całkiem nieźle wyszedł ten termometr u was chłopaki ale niestety w tym miejscu tak jak napisałem nie mam możliwości (przynajmniej narazie) zamontować bo siedzi tam drugie radio a właściwie minidisc:

http://img32.imageshack.us/img32/9004/c2196853210.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/32/c2196853210.jpg/)

Dlatego szukam alternatywnego miejsca ale niestety chyba będzie ciężko :/

Lukasyaho
22-02-12, 21:12
Schowek poniżej koło zapalniczki ??

_blaise_
22-02-12, 21:38
Schowek poniżej koło zapalniczki ??
No też jest opcja, choć chyba będzie słabo widoczny:/

Lukasyaho
22-02-12, 21:42
Aż tak często na niego się nie patrzy więc wiesz :)

_blaise_
22-02-12, 21:47
Ok pomyślę i na wiosnę będę modził bo narazie czasu brak.

janekldz
23-02-12, 12:08
Jam mam zamontowany termometr z zegarkiem obok zapalniczki i jest to dobre miejsce szkoda tylko ze nie mam podswietlenia bo jak jest ciemno to nic nie widac:/

_blaise_
23-02-12, 12:37
No właśnie u mnie wchodzi w grę tylko i wyłącznie podświetlany, najlepiej pod kolor całej deski rozdzielczej.
Przyjdzie wiosna, będzie więcej czasu to sobie zrobię taki jaki będzie mi odpowiadał;)

Blackskyline
27-02-12, 08:46
Potrzebuje wskazówek jak zdjąć tapicerkę z drzwi ponieważ potrzebuję się dostać do głośników. Przeszukałem forum ale do EM2 nie znalazłem wskazówek. Jeśli temat był to proszę o linka. Drugie pytanie. Może ktoś robił audio i podpowie którędy puścić kabel prądowy? Dzięki :)

Jasiu
14-03-12, 15:56
Koledzy jak to jest z resetem kompa?

Chcę wyczyścić silniczek krokowy i wyczytałem że trzeba zrobić reseta...Pomóżcie...Jak to zrobić krok po kroku? Odpiąć aku?

_blaise_
14-03-12, 19:01
Dokładnie, wystarczy, że odepniesz aku na jakieś 10sec i komputerek się resetuje.
Tylko uważaj jak masz OEM radio, jak nie masz kodu to bedziesz musiał uderzać do jakiegoś magika;)

Jasiu
14-03-12, 21:04
A potem jak go na nowo nauczyć? Odpalić i niech chodzi aż się włączy wentylator czy trzeba jeździć?

_blaise_
14-03-12, 22:44
Komp zresetuje się do ustawień domyślnych wiec jeżeli wszystko jest ok to niczego nie musi sie uczyć i na podstawie danych z czujników itd będzie sterował silnikiem.
Nie znam się za bardzo na ECU ale wydaje mi się, ze dobrze by było się przejechać tak żeby silnik się rozgrzał i dać mu ze dwa razy do odcinki ;)
Ale może koledzy się wypowiedzą...

Leeo
15-03-12, 07:16
A potem jak go na nowo nauczyć? Odpalić i niech chodzi aż się włączy wentylator czy trzeba jeździć?

Nie trzeba aku odpinać tylko odszukać bezpiecznik oznaczony jako back up i wyciągnąć go na 10s.. Żeby dokonczyć restart odpalasz auto Na POSTOJU, przy wylaczonych zrodlach zasilania typu: klima, nawiewy, swiatla i czekasz az zalaczy sie wentylator (okolo 25min). Potem niby dobrze przejechac sie autkiem..

marcin_T
16-03-12, 20:33
Panie i panowie czy mamy na forum gdzies jakies znizki na opony moze? :)

_blaise_
17-03-12, 20:12
Przyłączam się do pytania Marcina :)
Bo szykuje się na jakiś ciekawy felunek (tylko za cholerę nic ciekawego nie mogę znaleźć) i oponki też muszę kupić.
Pozdro

slaslu
19-03-12, 20:34
ja moge Ci sprzedać swoje felgi:)

_blaise_
19-03-12, 23:44
ja moge Ci sprzedać swoje felgi:)

Heh, w sumie nie są złe (choć sporo za nie sobie życzysz ;) ) ale stwierdziłem po długich namysłach że wejdą 17" + oponki z profilem 40-45.


Chłopaki pomóżcie proszę, już drugi raz zaświecił mi się check engine, nie wiem co jest grane, auto jedzie ok, wszystko wydaje się być ok a tu check.
Generalnie podejrzewam druga sondę lambda bo z tego co mi mechanik mówił katalizator mam z deczka rozsypany i między 2500 a 3000 obr/min słychać taki metaliczny świst.
Jak mogę sprawdzić ten błąd? Czy w 7gen tylko podpinając kompa czy da się tak jak w 6gen zakładając zworkę? A jeżeli tylko przez podpięcie kompa to ile to $ może kosztować?
Z góry dzięki

genior
20-03-12, 07:29
Chłopaki pomóżcie proszę, już drugi raz zaświecił mi się check engine, nie wiem co jest grane, auto jedzie ok, wszystko wydaje się być ok a tu check.
Generalnie podejrzewam druga sondę lambda bo z tego co mi mechanik mówił katalizator mam z deczka rozsypany i między 2500 a 3000 obr/min słychać taki metaliczny świst.
Jak mogę sprawdzić ten błąd? Czy w 7gen tylko podpinając kompa czy da się tak jak w 6gen zakładając zworkę? A jeżeli tylko przez podpięcie kompa to ile to $ może kosztować?
Z góry dzięki

Trzeba podpiąć pod kompa
ale podpięcie kosztuje tyle co interfejs elm 327, więc warto zainwestowac i diagnozowac samemu.
Ten interfejs zczytuje tylko błędy silnika, bez poduszek absu itd, ale na Twoje problemy wystarczy

chicagoVIItec
20-03-12, 18:23
posiadasz ktos taki interfejs? działa czy jakaś ściema?

_blaise_
20-03-12, 20:17
Już załatwiłem sobie kompa, okazało sie że kumpel z pracy ma i jutro się podepnę. Tylko takie pytanko gdzie się znajduje komp i jak szybko znaleźć wtyczke, jakies foto byłoby pomocne.

No i druga sprawa: cały czas mnie męczy jakie felgi sobie kupić 16" czy 17", znajomy "*******alacz" (Civic 6gen B18C4 grube turbo) twierdzi że strace na przyspieszeniu?
Pytanie do osób, któr jeżdżą na 17" czy odczuły różnicę po zmianie, jak tak to jak duża to różnica i jakie opony macie(profil/szerokość)?

marcin_T
20-03-12, 20:27
ja mam 17" i jestem *****iscie zadowolony, nawet sa momenty ze zaluje ze nie 18"... albo budujesz wyscigowke albo lansmobil :D :D

Sad But True :)

_blaise_
20-03-12, 22:03
Dzięki za info ale jak jest z tym przyspieszeniem? Duża różnica czy raczej mało zauważalna? Bo nie napisałeś :)

Leeo
20-03-12, 22:05
1. EM2 to nie demon prędkości, mimo wszystko czuć lekki spadek mocy
2. gumy już nie spalisz ;)
3.
albo budujesz wyscigowke albo lansmobil - i wszystko jasne..

_blaise_
20-03-12, 22:12
1. EM2 to nie demon prędkości, mimo wszystko czuć lekki spadek mocy
2. gumy już nie spalisz ;)
3. - i wszystko jasne..

Dzięki o to właśnie mi chodziło ;)

Lukasyaho
21-03-12, 13:34
posiadasz ktos taki interfejs? działa czy jakaś ściema?

Działa wszystko jak należy :)

mxgts
21-03-12, 15:24
czy w EM2 da się odłączyć spryskiwacze lamp ?? jest od tego jakiś bezpiecznik ??
i czy do EM2 pasują amortyzatory od hatchbacka ?? i ew jaki polecalibyście ??

_blaise_
21-03-12, 18:06
Spryskiwacze na 100% da się odłaczyć bo u mnie nie działają (tylko nie wiem czemu - taki kupiłem) co do amortyzatorów to nie jestem pewien ale od hatchbacka raczej pasować nie będą (zupełnie inna buda) prędzej od sedana.

Wracając do problemu z check engine dzisiaj zczytałem błąd (własnie interfejsem elm 327) i jest nim P0172 Zbyt bogata mieszanka w cyl. 1 więc nic poważnego.
Teraz pytanie do was co może być tego przyczyną? Czy rozsypany kat może tak czasami siać czy jest to co innego? Może ktoś miał coś podobnego?
I czy elm 327 jest w stanie zczytać co gadają lambdy bo nie mielismy za wiele czasu a program, którym się podpieliśmy nie dał rady.

Lysy
21-03-12, 18:31
wlasnie ten sam błąd jest u mojej dziewczyny i pisze zbyt bogata mieszanka (bank 1) czyli to samo pewnie. tylko co to to nie wiem :(

_blaise_
21-03-12, 19:17
No własnie ja też nie;) a jak u niej z katem? nic nie lata? Bo ja podejrzewam że on jest przyczyną, bo sondy lambda na podstawie ilosci tlenu w spalinach określają efektywność spalania. Jężeli jest za mało tlenu to może wywalać własnie taki błąd z tego co wyczytałem. Więc u mnie ze względu na to , że kat się posypał domyślam się że jakiś paproch od czasu do czasu przyblokuje lambdę i wywala taki błąd. Jeżeli się mylę sprostujcie ;)
Jak rozwiąże problem to na bank dam znać co było przyczyną.

Lysy
21-03-12, 19:45
powiem tak, zmienilismy stacje paliw, blad zniknal poki co :D:)

Olsen
23-03-12, 20:16
Jakie amory polecacie pod sprężyny eibach pro kit do em2?

Lukasyaho
23-03-12, 22:46
Seryjne dopóki nie wyzioną ducha :D

Olsen
24-03-12, 14:01
Seryjne dopóki nie wyzioną ducha :D

seryjne wlasnie wyzionely ducha ;) Teraz czas na eibach:)

Leeo
26-03-12, 19:17
tokico blue to to samo co u nas kyb excel G, czyli zwykłe amory. Jak chcesz coś fajnego, to wsadzaj białe tokico, koni lub teina. Ceny oczywiście wyższe, ale frajda z jazdy dużo lepsza :D

_blaise_
26-03-12, 21:11
Hey,
no i znów problem :/
Na weekend miałem małą trasę ok 160km i generalnie bardzo fajnie ponad 100km autostradą itd ale jak zajechałem już na miejsce silnik zaczął się przegrzewać, temperatura skakała od normala do high. Na drugi dzień odpaliłem i pojeździłem trochę po mieście i wszystko było ok. Droga powrotna wjeżdżam do Wro i znów to samo wskazówka temp tańczy. Cóż to może być? I jeżeli termostat (na to ja osobiście stawiam) to jakiej firmy polecacie? zastanawiam się nad Vernetem tylko różne opinie chodzą mam do wyboru jeszcze Tame i z ASO(podobno Fuji-Tomson ale jakoś dziwnie to dla mnie brzmi) :) rozbieżność cenowa jest ogromna(40zł-70zł-120zł)

genior
26-03-12, 21:35
proste że za 40, jak sie spieprzy to kupisz drugi :) i dalej nie będziesz praktycznie stratny, a wcale nie jest powiedziane, że ten za 40 pln szybko padnie :)

_blaise_
26-03-12, 21:48
;) tak też chciałem zrobić tylko chciałem się upewnić co do firmy Vernet.
W sumie nie jest też powiedziane, że to termostat a szkoda mi wywalać kasę na darmo (oby to nie była uszczelka pod głowicą).
To teraz pytanie czy w EM2 jest jakiś odpowietrznik układu chłodzenia czy odpowietrza się on automatycznie?
Pogoda teraz dopisuje a i dostęp do termostatu jest elegancki więc sam sobie zrobie wymianę ;)

Lukasyaho
27-03-12, 00:07
A nie wywala Ci płynu czasem ??

KruKs
27-03-12, 07:07
;) tak też chciałem zrobić tylko chciałem się upewnić co do firmy Vernet.
W sumie nie jest też powiedziane, że to termostat a szkoda mi wywalać kasę na darmo (oby to nie była uszczelka pod głowicą).
To teraz pytanie czy w EM2 jest jakiś odpowietrznik układu chłodzenia czy odpowietrza się on automatycznie?
Pogoda teraz dopisuje a i dostęp do termostatu jest elegancki więc sam sobie zrobie wymianę ;)

Sam się odpowietrza. A przy tych skokach temperatury sprawdzałeś przewody górny i dolny od chłodnicy ? Jakie są ? ciepłe/zimne ?

adachu
27-03-12, 17:40
mialem taka sytuacje, ze 3 tygodnie temu. wywalalo mi plyn przez wyrownawczy. okazalo sie ze uszczelka pod glowica jednak...

_blaise_
27-03-12, 18:46
Wymienie profilaktycznie termostat.
Jeżeli chodzi o węże to nie sprzawdzałem, natomiast żadnych objawów uszczelki nie ma, auto ładnie idzie do przodu, nie kopci, w zbiorniczku wyrównawczym nie widać oleju, pod korkiem wlewu oleju żadnego masła nie widać więc jestem dobrej myśli.
wymienię w tym tyg i przetestuje przed świętami w trasie.

Adachu biorąc pod uwagę najdorszy scenariusz jaki jest miej więcej koszt takiej imprezy?

adachu
27-03-12, 19:01
ciezko powiedziec, bo auto zostawilem dopiero ostatnio u znajomego mechanika. wiem, ze np. uszczelka oem 200zl + do tego planowanie glowicy i cos jeszcze. mam nadzieje ze bedzie git.

u mnie tez auto smialo szlo do przodu, zadnych sladow pod korkiem oleju, nie kopcilo, w trasie to dopiero po ok 60km temperatura skakala, termostat profilaktycznie wymienilem ale po "butowaniu" po miescie jak zatrzymalem sie pod domem, znowu temperatura do góry.

dobra juz nie strasze :D

_blaise_
27-03-12, 19:08
to skąd diagnoza, że uszczelka? Drogą eliminacji czy jak?

adachu
27-03-12, 19:14
tak, po zdjeciu glowicy faktycznie uszczelka byla w jednym miejscu nie bardzo. jak sie okazalo to nie byla oem uszczelka, wiec pewnie ktos juz tam zagladal i wstawil slabszej jakosci zamiennik niestety.

_blaise_
27-03-12, 19:33
a płyn Ci wywalało po dłuższej jeździe do wyrownawczego czy na krótszych trasach też? Miałeś ponad stan max czy jak?
oby to nie była uszczelka...

adachu
27-03-12, 19:38
na poczatku po dluzszej trasie, a potem na krotszych tez. Jak normalnie mialem stan w polowie, tak po dluzszej jezdzie i mocniejszym zagrzaniu, plynu bylo sporo ponad max, raz pocieklo az przez ten korek plastikowy...

Grzesieklodz
27-03-12, 20:36
Mi też się przegrzewał, wymieniłem termostat i nie pomogło, pomogła dopiero wymiana płynu chłodniczego.

_blaise_
27-03-12, 21:00
Płyn chłodniczy był wymieniany niecałe 5k km temu przy wymianie rozrządu.
Zrobiłem małą przejażdżkę testową. Troszkę Hankę przegoniłem i poczekałem aż zacznie się grzać na postoju.
Sprawdziłem węże i górny był mocno ciepły (nie gorący) a dolny po prostu ciepły/ciepławy oba miękkie, chłodnica przy korku tez mocno ciepła a temperatura na 3/4 skali zdecydowanie ponad normę. Wyłączyłem silnik i zostawiłem na zapłonie, wentylator chłodnicy się włączył i temp zaczęła spadać. Uruchomiłem znów silnik i poczekałem chwilę niestety wentylator nie pracował (wyłączył się przy rozruchu silnika i nie włączył się podczas jego pracy).
Więc termostat czy uszczelka? Wg mnie termostat(oby) bo chyba wentylator by chodził podczas pracy silnika gdyby termostat puścił na duży obieg.
Jak by tego grzania było mało podczas ostatniej pracy na wolnych obrotach na postoju wypluło mi checka :/ pewnie znów P0172, trzeba kupić ten interfejs.

pawelko89
28-03-12, 02:55
Co myślicie o tym
http://www.tss-tuning.eu/_ebay_etope_tss/k_02260M-00.jpg
http://www.tss-tuning.eu/_ebay_etope_tss/k_02261M-00.jpg


Płyn chłodniczy był wymieniany niecałe 5k km temu przy wymianie rozrządu.
Zrobiłem małą przejażdżkę testową. Troszkę Hankę przegoniłem i poczekałem aż zacznie się grzać na postoju.
Sprawdziłem węże i górny był mocno ciepły (nie gorący) a dolny po prostu ciepły/ciepławy oba miękkie, chłodnica przy korku tez mocno ciepła a temperatura na 3/4 skali zdecydowanie ponad normę. Wyłączyłem silnik i zostawiłem na zapłonie, wentylator chłodnicy się włączył i temp zaczęła spadać. Uruchomiłem znów silnik i poczekałem chwilę niestety wentylator nie pracował (wyłączył się przy rozruchu silnika i nie włączył się podczas jego pracy).
Więc termostat czy uszczelka? Wg mnie termostat(oby) bo chyba wentylator by chodził podczas pracy silnika gdyby termostat puścił na duży obieg.
Jak by tego grzania było mało podczas ostatniej pracy na wolnych obrotach na postoju wypluło mi checka :/ pewnie znów P0172, trzeba kupić ten interfejs.
Mam tak samo w drodze do Warszawy zagotował mi się jak dałem troszkę w pedał ale jak ostygł to dojechałem do warszawy i wróciłem tylko jak znowu dałem mocniej znowu to samo. Jestem przed wymianą rozrządu i pompy wody. Płyn walało mi przez zbiorniczek wyrównawczy a przewody były twarde.

Leeo
28-03-12, 07:12
U Ciebie pawelko brzmi jak uszczelka, ale niech sie wypowiedza osoby, ktore to przerabialy, bo sa takie na forum.

Co do pakietu z tss, to totalna lipa. Zobaczylbys to na zywo na aucie, to tez bys tak stwierdzil..

Lysy
28-03-12, 11:51
pawelko u Ciebie to uszczelka z tego co piszesz bo mialem cos takiego :) i panom którym poszła uszczelka glowicy radze wymienic od razu pierscienie, uszczelniacze zaworowe i ogolnie mozecie wymienic uczelki gory silnika. :) bedziecie mieli spokoj :) bo jak wam temp. skakala to na pewno pierscienie dostaly po dupie i trzeba je wymienic

pawelko89
28-03-12, 14:35
Tak jak się dowiadywałem w ASO u mnie w Białymstoku to uszczelka kosztuję 200zł
uszczelniacze zaworowe 472zł
pierścienie za 1 szt 200zł = 800zł
_______
1472 zł

Ma ktoś może jakieś inny propozycję konieczne jest wymiana uszczelniaczy i pierścieni ???

marcin_T
28-03-12, 16:32
radze zglosic sie do sivego, mnie zalatwial czesci i wyszlo duzo taniej, polecam.

http://img24.imageshack.us/img24/581/zdjcie0634.jpg

:)

Lukasyaho
28-03-12, 23:29
Dokładnie gadaj z Sivym nie wiem jak teraz z cenami ale ja płaciłęm
uszczelka chyba 190
komplet uszczelniaczy zaworowych OEM 150
panewki jeszcze mam ACL to komplet korbowodowych i głównych chyba coś w 350 zł się spokojnie zamknęło
pierścienie to coś koło 270 chyba

co do cen nie jestem do końca pewien

marcin_T
02-04-12, 15:28
Panie i panowie, padlo mi calkowicie podswietlenie tablicy rejestracyjnej. I teraz, ktory bezpiecznik jest za to odpowiedzialny? bo podejrzewam ze obie zarowki jednoczesnie sie nie spalily wiec dopatruje sie winy w bezpieczniku... Chyba ze macie inne pomysly?

genior
02-04-12, 16:09
bo podejrzewam ze obie zarowki jednoczesnie sie nie spalily

Zdziwiłbyś się :)
Najpierw jednak sprawdź żarówki, obie :)

_blaise_
02-04-12, 20:17
Dokładnie gadaj z Sivym nie wiem jak teraz z cenami ale ja płaciłęm
uszczelka chyba 190
komplet uszczelniaczy zaworowych OEM 150
panewki jeszcze mam ACL to komplet korbowodowych i głównych chyba coś w 350 zł się spokojnie zamknęło
pierścienie to coś koło 270 chyba

co do cen nie jestem do końca pewien

Takie pytanko a po cholerę wymieniać pierścienie? Wg mnie przy padniętej uszczelce pod głowicą oprócz niej zaleca się wymienić uszczelniacze na zaworach (ze względu na przegrzewanie się silnika przez walnietą uszczelkę pod głowicą i możliwość nadtopienia uszczelniaczy - głównie wydechowych - OEM wytrzymują temp ok 900C, Supertech ok 1300C) Nie warto brać OEM z ASO bo jest to rozbój w biały dzień, z tego co mi wiadomo na pierwszy montaż szły uszczelniacze firmy NOK, polecam też Supertecha. Poza tym co jest raczej logiczne wymienia się: pasek rozrządu (jeżeli ma więcej jak 8k przebiegu) lub kompletny jeżeli przebieg/zużycie na to wskazuje, uszczelniacze na wałkach, olej+filtr, płyn chłodniczy, uszczelkę pokrywy zaworów - jeżeli już nie daje rady, +regulacja zaworów.
O ile nie widać zużycia żadnych pierścieni, zaworów, śrub nie trzeba wymieniać.
Ot takie moje zdanie przed zbliżającą się wielkimi krokami wymianą uszczelki;)
Jeżeli bluźnie to proszę o nawrócenie mnie ;)

Lukasyaho
02-04-12, 23:20
A kto tu mówi o wymianie ja podałem tylko ceny gratów :)

_blaise_
02-04-12, 23:32
:) ok wszystko jasne ;) Bo już myślałem, że czegoś nie wiem (czyt. jestem motoryzacyjnym analfabetą) ;)

Awisn
04-04-12, 19:57
Mam problem z innej beczki, mam nadzieje, że ktoś będzie coś wiedział na ten temat...
Dzisiaj po przejechaniu ok 140km nagle silnik zgasł (podczas redukcji z 3 na 2 bieg- kiedy wcisnąłem sprzęgło). Silnik się kręci, słychać przekaźnik jednak nie słychać pracy pompy paliwowej przy przekręceniu kluczyka. Zdjąłem pokrywę od pompy, zdjąłem kostkę, było na niej napięcie po przekręceniu kluczyka, jednak na pompie nie było oporu. Nie wiem, czy tak powinno być, nie znam się, jestem łysy jeśli chodzi o wszelaką elektrykę.
Jak myślicie, to pompa, czy może to być coś innego? Mogła się zapowietrzyć? Jest jeszcze jedna rzecz, kiedy odkręcam korek od wlewu paliwa słychać syk- nie wiem czy to ma związek, wolę napisać. Chodzi o moją EM2, D17A9. Mam nadzieję, że jakiś spec coś będzie wiedział na ten temat, pozdrawiam:)

_blaise_
04-04-12, 21:50
Witam,
jezeli chodzi syk to w 100% normalne, natomiast jeżeli nie ma rezystanci, albo jest znikomo mała to najprawdopodobniej zjarał się silniczek w pompie.

Awisn
05-04-12, 20:12
Paweł dzięki za pomoc:) Problem już jest rozwiązany- od pompy odłączył się niebieski przewód, swoją drogą nie wiem jakim cudem...

_blaise_
05-04-12, 21:24
Do usług ;)

Olsen
08-04-12, 20:46
Przymierzam się do wymiany rozrządu. Jakich części potrzebuje i co przy okazji powinno się wymienić?

Jasiu
08-04-12, 23:27
Jestem właśnie po wymianie, więc:

-Pasek
-Napinacz
-Pompa wody (Przy okazji)
-Cierpliwość, jeśli chcesz robić to sam :D

I tyle :)

Dużo kręcenia, bo na bok idzie pompa wspomagania,łapa silnika,alternator,lewe koło,koło pasowe...(Żeby było w miarę wygodne dojście)
I troszkę szarpania z plastikową obudową. Zaznaczam że da się ją zdjąć bez ściągania pokrywy zaworów.
Uważaj też na czujniki położenia wału i wałka, muszą leżeć na miejscu i pamiętaj podłączyć je jak będziesz zakładać osłonę.

Olsen
09-04-12, 03:35
Dziękuję ;) rozrząd będę robił z teściem który zna się na rzeczy więc myślę że będzie się bez większych problemów :)

_blaise_
12-04-12, 18:30
Witam,
kontynuując wątek rozpoczęty kilkanaście postów wcześniej:
niestety w moim przypadku okazało się, że to nie termostat a najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
Oddałem auto do mechanika, rozkręcił i obadał uszczelkę i niestety nie zauważył żadnych znaczących przerwań, oddał głowicę do planowania i dostałem telefon że w przypadku tego silnika D17A9 może być problem bo blok silnika jest aluminiowy i mógł się również odkształcić :( czy ktoś słyszał o czymś podobnym?
Mam nadzieję, że wszystko bedzie ok i to tylko uszczelka a nie coś poważniejszego :/
Napiszcie proszę co u Was było robione i jak sie zakończyła cała operacja.
Z góry dzieki

Lysy
12-04-12, 18:46
no i po to sie planuje itp. jak sie odksztalci, sprawdz czy blok nigdzie nie pekl skoro uszczelka niby byla dobra

_blaise_
12-04-12, 20:16
Podobno mogą być problemy w przypadku tego silnika i planowanie głowicy i wymiana uszczelki mogą nie rozwiązać tego problemu.
Gościu, który się zajmuje planowaniem głowic mówił że miał już takie przypadki.
Oby to było tylko straszenie.

Lukasyaho
12-04-12, 22:57
Mówisz tak często planował głowice w d17a9 ?? :D toż to rzadkość :D heh nie pękaj ziom ja też wymieniałem uszczelkę planowanko głowicy powinno wystarczyć, zresztą tu na forum nie jestem z tym sam i jeszcze nikomu po wymianie uszczelki się nic nie dzieje. Na uszczelce może nie być nic widać widocznie na głowicy powstał przedmuch, u mnie głowice gościu planował 2 razy bo była nierówna, więc się nie przejmuj :)

_blaise_
12-04-12, 23:10
Dzięki za pocieszenie ;)
Bedę wiedział po weekendzie;)
Graty oczywiście uszczelka OEM, uszczelniacze zaworowe Supertech + płyn Prestone i oliwka Valvoline Max Life 10W40.
Przy okazji wymieniony będzie katalizator bo mi się rozleciał ;)

A miały być jakieś alufelgi.... :/

Awisn
13-04-12, 00:16
Ja też muszę się zrzec alu, olej mi znika w dość szybkim tempie:( Po 2 tyś. km zeszło mi z max do środka skali na bagnecie. Nie pałuję auta, nie ma wycieków, silnik jest dosłownie suchy. Z rury wydechowej nie wydobywa się żaden niebieski dymek. Ktoś może ma jakiś pomysł? Uszczelniacze?

PS olej to Castrol 5w40. Ktoś mi kiedyś pisał a propo Castrola, że różne mity o nim krążą... Z tego co czytałem to polecacie Valvoline i Motul. Jeśli wymiana oleju na inny nic nie pomoże, cóż, wymarzone felgi zejdą na drugi plan:(

EFKA5
13-04-12, 08:23
też jezdziłam na castrolu 5W40, teraz na Valvoline i na żadnym z nich nie brał silnik grama oleju, więc nie sądzę by zmiana coś zmieniła w tym przypadku.. no chyba że zmienisz na półsyntetyk

Blackskyline
13-04-12, 11:03
Jeśli chodzi o olej to z Valvoline jest olej do silników wysokoobrotowych 5w-50 i 10w-60 VR1. Ja zalałem 5w-50 i nie ma problemu :)

Awisn
13-04-12, 14:18
ja jak miałem castrola zalanego to tez mi ubywało zalałem teraz motula 8100 i jest spokó

Odkopałem jakiś stary post:P Pocieszam się, że u mnie będzie tak samo, z tym, że zaleję Valvoline 5w50 tak jak Damian. Jeśli to nic nie da, to uszczelniacze do wymiany, coś jeszcze oprócz tego?

_blaise_
13-04-12, 18:32
Ja też muszę się zrzec alu, olej mi znika w dość szybkim tempie:( Po 2 tyś. km zeszło mi z max do środka skali na bagnecie. Nie pałuję auta, nie ma wycieków, silnik jest dosłownie suchy. Z rury wydechowej nie wydobywa się żaden niebieski dymek. Ktoś może ma jakiś pomysł? Uszczelniacze?

PS olej to Castrol 5w40. Ktoś mi kiedyś pisał a propo Castrola, że różne mity o nim krążą... Z tego co czytałem to polecacie Valvoline i Motul. Jeśli wymiana oleju na inny nic nie pomoże, cóż, wymarzone felgi zejdą na drugi plan:(
Sprawdź zbiorniczek wyrównawczy chłodnicy, jak masz tam jakiś syf i po dłuższej jeździe masz stan płynu ponad max to podejrzewałbym niestety uszczelkę pod głowicą :/


Takie pytanko czy jest sens po wymianie uszczelki pod głowicą zamiast 10W40 Maxlife zalać 5W50 VR1 Racing? Czy to czasem nie rozszczelni mi silnika? Generalnie przed pdadnięciem uszczelki nie zauważyłem jakiejś nadmiernej konsumpcji oleju, na 100% też nie było wycieków. Robił ktos taki zabieg? Jak się skończyło?
Wpadł mi kolejny pomysł, może zamiast Valvoline 10W40 zalać LIQUI MOLY 2184 10W40 MoS2 słyszałem bardzo dobre opinie nt tego oleju, cenowo nie ma dużej róznicy?
Przebieg 180tys.

pawelko89
13-04-12, 23:42
U mnie niestety też uszczelka pod głowicą.
_blaise_ tak jak czytałem twoje posty wyżej to teraz trochę się martwię czy wszystko będzie ok po wymianie. Odrazy robię rozrząd (pasek, napinacz, pompa wody) oczywiście olej tylko nie wiem jaki mechanik coś dobierze.

Jasiu
14-04-12, 16:21
U mnie niestety też uszczelka pod głowicą.
_blaise_ tak jak czytałem twoje posty wyżej to teraz trochę się martwię czy wszystko będzie ok po wymianie. Odrazy robię rozrząd (pasek, napinacz, pompa wody) oczywiście olej tylko nie wiem jaki mechanik coś dobierze.

A z jakim kosztem wiąże się wymiana uszczelki głowicy?

piter7766
14-04-12, 16:28
Koszt wymiany uszczelki od 200zł do kilku tysięcy

_blaise_
14-04-12, 19:55
Koszt u mnie to:
Uszczelka OEM - 150zł
Uszczelniacze zaworów - 130zł
Olej + filtr+ płyn do chłodnicy <200zł (w zależności jaki olej, płyn i filtr)
Planowanie glowicy ok 100-150zł
Robota + uszczelka pod ssaka i coś tam jeszcze - ??? jeszcze nie wiem.
Jeżeli robisz rozrząd jeszcze to dolicz sobie jeszcze ok 500zł za części + dodatkowa kasa za robotę.
U mnie nie trzeba nic z rozrządem robić bo był wymieniany komplety ok 3-4tys km temu.

Jak odbiore auto od mechanika to opisze dokładnie ile mnie ta przyjemność kosztowała i jak się auto zachowuje.

Jasiu
15-04-12, 21:11
Koszt u mnie to:
Uszczelka OEM - 150zł
Uszczelniacze zaworów - 130zł
Olej + filtr+ płyn do chłodnicy <200zł (w zależności jaki olej, płyn i filtr)
Planowanie glowicy ok 100-150zł
Robota + uszczelka pod ssaka i coś tam jeszcze - ??? jeszcze nie wiem.
Jeżeli robisz rozrząd jeszcze to dolicz sobie jeszcze ok 500zł za części + dodatkowa kasa za robotę.
U mnie nie trzeba nic z rozrządem robić bo był wymieniany komplety ok 3-4tys km temu.

Jak odbiore auto od mechanika to opisze dokładnie ile mnie ta przyjemność kosztowała i jak się auto zachowuje.


To czekam, bo chciałbym wiedzieć co może mnie spotkać-niedawno nabyłem EM-kę.

_blaise_
15-04-12, 23:30
Auto będę miał dopiero na przyszły weekend także wtedy napisze, a jeżeli chodzi o uszczelkę pod głowica to z tego co widzę na tym forum jest to chyba bardzo popularna usterka ;)

Jasiu
16-04-12, 09:24
Auto będę miał dopiero na przyszły weekend także wtedy napisze, a jeżeli chodzi o uszczelkę pod głowica to z tego co widzę na tym forum jest to chyba bardzo popularna usterka ;)

Dlatego zaczynam się obawiać kiedy i mnie może to spotkać xD

rybadr
19-04-12, 21:58
mam taki problem:
po odpaleniu silnika pali mi się kontrolka od akumulatora..
jak przejadę 10-20 metrów to gaśnie..dodam że na razie 3-4 razy tak mi się zdarzyło..
miał ktoś może coś takiego już?
co może być przyczyną takiego stanu?

_blaise_
21-04-12, 22:06
Dzisiaj odebrałem auto i koszt u mnie to:
Uszczelka OEM - 150zł
Uszczelniacze zaworów - 130zł
Olej Valvoline Max Life 10W40 (5l) - 100zł
Planowanie glowicy i sprawdzenie szczelności 250zł
Robota + filtr oleju + płyn do chłodnicy - 650zł
Więc u nie wyszło w sumie: 1280zł
Jeżeli robisz rozrząd jeszcze to dolicz sobie jeszcze ok 500zł za części + dodatkowa kasa za robotę.
U mnie nie trzeba nic z rozrządem robić bo był wymieniany komplety ok 3-4tys km temu.



Rybadr: moim zdaniem alternator/regulator napięcia - nie ma ładowania.

eRMD
21-04-12, 22:14
mam taki problem:
po odpaleniu silnika pali mi się kontrolka od akumulatora..
jak przejadę 10-20 metrów to gaśnie..dodam że na razie 3-4 razy tak mi się zdarzyło..
miał ktoś może coś takiego już?
co może być przyczyną takiego stanu?

koniec alternatora? szczotki ?

rybadr
24-04-12, 22:41
koniec alternatora? szczotki ?

na szczęście odbyło się bez wymiany alternatora..problemem były szczotki..ale już wszystko działa poprawnie;)
a przy okazji jeszcze paski poszły do wymiany, bo stare już trochę kiepsko wyglądały

EFKA5
03-05-12, 19:53
wymieniał ktoś może filtr kabinowy i wie jak się do niego dobrać ?

pomyślałam, że może zamiast jechać do mechanika tym razem "sama" to ogarnę ;)

_blaise_
03-05-12, 19:59
Tak się składa, że ja wczoraj wymieniałem i sprawa jest banalna:
-otwierasz schowek i wyciągasz dwa bolce z boków,
-schowek się opuszcza i masz już zaślepkę filtrów na wierzchu
-wyciągasz dwa filtry wymieniasz i składasz wszystko z powrotem.
Nr filtru wg Filtrona 1198 x2 z tego co pamiętam, za komplet zapłaciłem 30zł.

EFKA5
03-05-12, 20:54
no to lux, dzięki wielkie :)

maciekbuli
12-05-12, 19:47
orientuje się może ktoś czy korektor siły hamowania w EM2 jest taki sam jak Ep-kach? czy to całkiem inna bajka? nie mam z czym porównać a może już ktoś przerabiał temat.

_blaise_
12-05-12, 20:18
A w ogole jest? Z tego co sie oriętuje to rolę tą spełnia w nowszych samochodach system ABS ale mogę się mylic.

Jasiu
12-05-12, 23:05
Jest jest, w EM2 pod maską po prawej nad nadkolem taki prostokąt z doprowadzonymi przewodami.

maciekbuli
13-05-12, 15:24
A w ogole jest?
tak jak napisał Jasiu
Jest jest, w EM2 pod maską po prawej nad nadkolem taki prostokąt z doprowadzonymi przewodami. ;)

korektor jest i chyba muszę go wymienić bo do lewego tylnego koła praktycznie nie dochodzi płyn, dosłownie po odkręceniu odpowietrznika ledwie co kropelka się wydostała a dodatkowo przednie prawe koło też nie hamuje więc wydaje mi się że to korektor siedzi, chociaż pewności 100% nie mam. Jak by ktoś wiedział cokolwiek wiedział o takich przypadłościach to piszcie.

Jasiu
13-05-12, 15:34
A płynu dosyć masz?

maciekbuli
14-05-12, 11:18
A płynu dosyć masz?

oczywiście że tak

Awisn
20-05-12, 08:44
Wymieniał ktoś może samodzielnie tarcze i klocki w EM2 z tyłu? Czyhają na mnie jakieś pułapki, o których lepiej się dowiedzieć zanim zabiorę się do demontażu?:P

Lukasyaho
20-05-12, 15:01
Odkręcasz zdejmujesz zakładasz nowe przykręcasz i jedziesz :D ewentualne problemy z odkręceniem tarczy mogą być

Meentor
20-05-12, 23:03
racja ;o trzeba uwazac na te srubeczki ; oo sa bardzo miekkie ! ; oo juz prawie a bym przewiercac musiał

Lukasyaho
20-05-12, 23:10
ja przewiercałem z przodu :D

genior
21-05-12, 08:18
to się tak nie robi :P
to są jednorazówki :)
wali się przecinakiem i puszcza od razu, ale trzeba mieć nowe na podmianke :)

Awisn
21-05-12, 09:15
Jakie to są śrubki? Kupię na zaś:)

Lysy
21-05-12, 21:12
kup srubokret udarowy i nie ma problemu :)

KruKs
21-05-12, 22:05
kup srubokret udarowy i nie ma problemu :)

rowniez polecam !! wkrętak udarowy !! sam musialem tego uzyc i poszlo bez problemu ... uwazaj bo leb sruby latwo mozesz zjechac i wtedy zostaje rozwiercanie/przecinak .

Awisn
22-05-12, 10:59
Dzięki za rady:)

Mam jeszcze jedno małe pytanie- orientujecie się może, czy lusterka z VII hatch'a są takie same jak w EM2? Wiem, że mają inne mocowanie do samochodu( do EM2 w kształcie trójkąta, do hatchback'a w kształcie trapezu). Jakiś debil mi połamał ostatnio, ale mocowanie jest nieruszone, tylko lusterko połamane, więc mogę je śmiało odkręcić od mocowania i przykręcić inne. Na allegro do EM2 zaczynają się od 250zł a do hatch'a od 120, dlatego tak kombinuje:P

Awisn
24-05-12, 18:43
Sorry chłopaki, że jestem taki upierdliwy, ale czy nie zna ktoś konkretnego rozmiaru śrubek do tarcz z tyłu w EM2?:P

genior
24-05-12, 20:00
Sorry chłopaki, że jestem taki upierdliwy, ale czy nie zna ktoś konkretnego rozmiaru śrubek do tarcz z tyłu w EM2?:P

taki jak na zdjęciu (ten najmniejszy) średnica 6 jak dobrze pamiętam
http://www.specbudowa.pl/index.php?route=product/product&path=126&product_id=825

Awisn
25-05-12, 12:30
Wielkie dzięki, jutro wymieniam:)

pawelko89
23-06-12, 16:01
Mam pytanie odnośnie felg do EM2. Czy podejdzie felga 7,5J 17 i ET35 i opona do niej 205/50/17 ??

adachu
23-06-12, 19:42
oj moze byc ciezko przy obnizonym zawieszeniu
ja mam 7,5j 17 et42 i opone 205/50 i to wyglada mniej wiecej tak przy seryjnym zawiasie:

http://img190.imageshack.us/img190/7172/dsc0255zs.jpg


no zawsze mozesz sprobowac zeszlifowac troche felge zeby zwiekszyc et.

pawelko89
24-06-12, 20:17
Pomóżcie wpadły mi w oko właśnie te alufelgi http://moto.allegro.pl/4x100-4x108-17-kosei-i2436693726.html tylko martwię się o te ET. Mam opony 205/50/17.

shadowz
25-06-12, 16:08
ET w tych felgach jest ok jak dla EM2

Lysy
26-06-12, 14:56
no nie wiem, najlepiej jak by mialo 38-40 a 35 moze przytrzec czasem przy wiekszej ilosci pasazerach

marcin_T
03-07-12, 09:56
Czy maski w sedanie i w coupe sa identyczne? Czy musze suzkac koniecznie maski do coupe czy moze byc od sedana?

Grzesieklodz
03-07-12, 16:04
kup laminat :]

genior
03-07-12, 19:30
hehe

Leeo
03-07-12, 20:41
całkiem inne są, coupe ma bardziej sciętą u dołu

poważnie? Wow, przez te 4 lata żyłem w błędzie, bo myślałem, że cały przód pasuje zamiennie :)

genior
03-07-12, 20:52
o masz, ale dałem, myślałem że marcin pyta o tył hehe

marcin_T
03-07-12, 22:17
nie nie tył mam cały na szczescie :D potrzebuje przodu... moze jak by byla czarna w dobrym stanie to bym ja taka zostawil... :P


czy jak kupie cos takiego : http://allegro.pl/honda-civic-2001-02-2003-maska-pokrywa-sedan-coupe-i2434842984.html

to msuze to malowac?? bo mzoe by mi w macie pasowala do kół lamp itd... :) wie ktos w ogole jak sie maja zamienniki??

piter7766
04-07-12, 00:32
czy jak kupie cos takiego : http://allegro.pl/honda-civic-2001-0...434842984.html

to msuze to malowac?? bo mzoe by mi w macie pasowala do kół lamp itd...

Musisz malować,to czarne na masce to lichy podkład położony po to ,żeby maska po drodze od producenta do sklepu nie zardzewiała :)



wie ktos w ogole jak sie maja zamienniki??

Zależy jak się trafi,jedne pasują idealnie inne nie koniecznie.I dochodzi do tego jeszcze jakość blachy,na pewno oryginał będzie bardziej odporny na korozję.

marcin_T
04-07-12, 07:12
Musisz malować,to czarne na masce to lichy podkład położony po to ,żeby maska po drodze od producenta do sklepu nie zardzewiała :)




Zależy jak się trafi,jedne pasują idealnie inne nie koniecznie.I dochodzi do tego jeszcze jakość blachy,na pewno oryginał będzie bardziej odporny na korozję.

Ok, szkoda :) w takim raize szukam czegod Ori. Dzieki za info.

Grzesieklodz
04-07-12, 17:33
cobra ogarnij maskę z laminatu :]

cobra524
04-07-12, 18:13
Spasowanie byłoby pewnie srednie:/ Grupowe na maski z węgla robimy :D

Grzesieklodz
04-07-12, 19:19
ile taka przyjemność

cobra524
04-07-12, 21:06
ile taka przyjemność

Nie mam pojęcia. Tzreba by na ebay spojrzec :P

Lukasyaho
04-07-12, 22:21
Znalazłem ale taką wieśniacką tylko :/

http://www.ebay.com/itm/01-02-03-HONDA-CIVIC-EM-2DR-4DR-SEIBON-VSII-CARBON-HOOD-/180873853585?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2a1cebfa91&vxp=mtr

Grzesieklodz
04-07-12, 23:06
http://www.ebay.pl/itm/Motorhaube-Honda-Civic-Coupe-Limousine-Hatchback-01-05-/280855427299?pt=DE_Autoteile&hash=item416449b8e3#ht_2806wt_1139

Lukasyaho
05-07-12, 02:27
Dobra znalazłem normalne :)
http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-01-03-Honda-Civic-2-4dr-Oem-HOOD-Kit-Auto-Body-Excellent-A-/300734077276?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACivic|Year%3A2001&hash=item460525d95c&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Honda-Civic-2DR-4DR-01-03-02-Carbon-Fiber-OEM-Hood-/160641430485?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACivic|Year%3A2001&hash=item2566f9b3d5&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/CIVIC-01-02-03-HONDA-OEM-SEIBON-CARBON-FIBER-HOOD-/220790855092?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ACivic|Year%3A2001&hash=item33682915b4&vxp=mtr

eRMD
01-08-12, 06:36
jakim to kabelkiem idzie sprawdzić błedy w emce? Po kazdym myciu lub jak bardziej popada cos sie świeci. Gaśnie zazwyczaj po kilku odpaleniach ale troszke to niepokojące.

Paulo
01-08-12, 07:29
Ja zamówiłem coś takiego http://allegro.pl/elm-327-bezprzewodowy-bluetooth-elm327-obd2-i2485218436.html + aplikacja torque na androida. Niedługo powinna przyjść paczka to zobaczę jak to działa.

_blaise_
01-08-12, 09:18
Ja zamówiłem coś takiego http://allegro.pl/elm-327-bezprzewodowy-bluetooth-elm327-obd2-i2485218436.html + aplikacja torque na androida. Niedługo powinna przyjść paczka to zobaczę jak to działa.

Mam dokładnie taki zestaw i działa świetnie, mozna odczytac błedy, skasować i podglądac wiele parametrów na żywo. Jak dla mnie bomba.

Paulo
01-08-12, 18:17
A masz pełna wersję torque, czy darmową?

_blaise_
01-08-12, 19:11
Kupiłem pełną, wg mnie na prawdę warto.

Paulo
01-08-12, 21:48
A mierzyles tym moc, albo czasy do 100 km/h lub ćwiartkę? Działa to? Jeśli tak to jakie wyniki miałeś?

_blaise_
01-08-12, 21:53
niby działa, moc to ściema, czasy 0-100km/h chyba też bo pokazuje mi w okolicach 11s, więc albo nie umiem biegów zmieniać, albo mocy uciekło albo co najbardziej prawdopodobne program nie do końca dobrze działa.

Lukasyaho
02-08-12, 00:24
Te pomiary na tym sprzęcie to kicha max :D jedyne do czego się nadaje to do diagnostyki :D

pIOTR666
02-08-12, 18:20
Ja też mam to urządzenie i do diagnostyki i podglądu parametrów takich jak temp. itp działa bardzo dobrze. Do pomiarów się nie nadaje ponieważ odświeża loga niecałe 3 razy na sekundę i to na dodatek jeszcze dość nie dokładnie bo na logu z maksymalnego buta czasami widać że niby przy maksymalnym bucie jechałem przez 1,5 s 25 km/h. Mam też ecu mastera i tam dużo dokładniej widać zmiany prędkości i można sobie z loga doczytać naprawdę dokładny czas przyspieszenia. Tylko ecu master odświeża dane 10 razy na sekundę i zwiech nie łapie.

eRMD
02-08-12, 22:17
Mi to potrzebne do odczyty błędów i mam nadzieje ze jak polecacie to sie sprawdzi. Jutro zapewne zakupie, dzięki za pomoc

Lukasyaho
03-08-12, 01:02
Mi to potrzebne do odczyty błędów i mam nadzieje ze jak polecacie to sie sprawdzi. Jutro zapewne zakupie, dzięki za pomoc

sprawdza się bardzo dobrze :) więc spokojnie możesz zakupić :)
ja do tego używam jeszcze PCMSCAN bo ten program z płyty lipny jest :D

M4C13K
05-08-12, 14:36
Witam panowie, i z tego co udało mi się wyczytać również panie:) Od razu przepraszam, że witam się tutaj a nie w odpowiednim dziale, mam nadzieje, że przymknięcie oko. Mam do was gorąca prośbę, rozglądam się powoli za samochodem i najprawdopodobniej będzie to em2. Na allegro znalazłem jedną sztukę za małe pieniądze i mam prośbę czy możecie coś mi o niej powiedzieć. Kwota, którą dysponuje jest większa ale zastanawiam się czy niska cena tego egzemplarza jest rzeczywiście czymś spowodowana i czy nie warto czasami kupić czegoś tańszego i doprowadzić bardzo dobrego stanu. Z tego co widzę nie ma spryskiwaczy lamp i nieoryginalny gril (spasowania jednak wyglądają ok, jak na moje amatorskie oko), czy to oznacza, że coś mogło się dziać z przodem? Poza tym niepokoją mnie te żałosne felgi i cai, które mogą zdradzać rajdowe zapędy poprzedniego właścicela:P Jak ktoś będzie miał chwile to poproszę o rade. Dziękuje i pozdrawiam! Aaa no i wklejam linka: http://otomoto.pl/honda-civic-vtec-ks-servisowa-C25324065.html

Paulo
05-08-12, 20:58
Jeśli ktoś do Cifa założył zawieszenie gwintowane dobrej marki to raczej dbał o samochód i nie szczędził na niego. Auto ma dużo plusów - właśnie ten gwint, cai, halogeny i ogólnie ładnie się prezentuje na zdjęciach. Trzeba podjechać i zobaczyć na żywo jak to się prezentuje i obadać czy z silnikiem wszystko w porządku bo te sprowadzane lubią być mocno zjechane. Felgi faktycznie takie sobie, ale to nie eliminuje samochodu, najwyżej te opchniesz i kupisz inne, ewentualnie zostawisz na zimę.

Lukasyaho
05-08-12, 21:20
Niby wersja z VTEC-iem a nie ma sprysków na lampy

Lysy
06-08-12, 12:40
to jest vtec bo ma szyberdach:P widocznie mial dzwonka malego :P

Lukasyaho
06-08-12, 13:20
Wiem że vtec ale brak sprysków mnie zaniepokoił :p

Paulo
06-08-12, 14:55
Ile jeździ dziesięcioletnich samochodów bez żadnej przygody? Trzeba zobaczyć na własne oczy jak to wygląda i tyle.

M4C13K
06-08-12, 15:27
Okazało się, że auto już sprzedane więc przepraszam ze zawracanie d*py i dziękuje za odpowiedzi. Szukam dalej:P Trzymajcie sie!

M4C13K
10-08-12, 19:50
Kurcze strasznie ciężko jest znaleźć wersje z d17a9... Zastanawiam się czy warto czekać na coś z takim silnikiem, czy brać wersję z d17a8. W mocy to niby żadna różnica, wyposażenie aż tak ważne dla mnie nie jest, ale zawsze chciałem mieć vteca i chyba tylko to mnie powstrzymuje mnie przed wzięciem wersji bez<to nie jest dobry argument>:P Ciekawi mnie czy charakterystyka tych dwóch silników jest taka sama, jeździłem ep2 (a więc d16v1, z short ramem) i tam powyżej 4 tys słychać fajną zmianę dźwięku i coś tam lepiej przyspiesza, w d17a8 jest podobnie czy bardziej liniowo to przebiega? Pozdrawiam!

piter7766
10-08-12, 20:12
http://img155.imageshack.us/img155/9991/wykresy038.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/155/wykresy038.jpg/)

M4C13K
10-08-12, 21:04
No i takie wyjaśnienie rozumiem, dzięki piter:) Czyli zauważalna różnica praktycznie nie istnieje... Zastanawia mnie też czy te silniki podobnie reagują na mody. Wiem, że dłubanie w tym silniku mówiąc delikatnie daje niespecjalne rezultaty, ale już mam taką naturę, że lubię coś tam w samochodzie poprawić. Pewnie was śmieszy, że jeszcze nie mam fury a już mówię o modach:P Wersja vtec ma ten plus, że do tego motoru crower oferuje wałek, do d17a8 nie. Na forum ep2 są już d16v1 z ssakiem od d16z6/y8 i przelotem i po czymś takim z bazowych 110 wychodzi circa 130. Przy tych silnikach uważam, że to nie jest zły wynik;) Crower stanowił by fajne dopełnienie to takiego zestawu, dlatego z zapałem czekałem na d17a9 a teraz zaczynam się zastanawiać... Czapka z d16v1 pasuje do a8, wiecie coś o tym?

Paulo
10-08-12, 23:33
jeździłem ep2 i tam powyżej 4 tys słychać fajną zmianę dźwięku i coś tam lepiej przyspiesza, w d17a8 jest podobnie czy bardziej liniowo to przebiega? Pozdrawiam!

U mnie w d17a8 po przekroczeniu 4k zmienia się dźwięk i czuć, że lepiej idzie, chociaż dolot mam oem. Te charakterystyki od pitera jakieś oszukane :p


No i takie wyjaśnienie rozumiem, dzięki piter:) Czyli zauważalna różnica praktycznie nie istnieje... Zastanawia mnie też czy te silniki podobnie reagują na mody. Wiem, że dłubanie w tym silniku mówiąc delikatnie daje niespecjalne rezultaty, ale już mam taką naturę, że lubię coś tam w samochodzie poprawić. Pewnie was śmieszy, że jeszcze nie mam fury a już mówię o modach:P Wersja vtec ma ten plus, że do tego motoru crower oferuje wałek, do d17a8 nie. Na forum ep2 są już d16v1 z ssakiem od d16z6/y8 i przelotem i po czymś takim z bazowych 110 wychodzi circa 130. Przy tych silnikach uważam, że to nie jest zły wynik;) Crower stanowił by fajne dopełnienie to takiego zestawu, dlatego z zapałem czekałem na d17a9 a teraz zaczynam się zastanawiać... Czapka z d16v1 pasuje do a8, wiecie coś o tym?

Różnica między A8 a A9 jest 0,1s do 100km/h. I nawet w A9 to nie vtec tylko eco-vtec :D Jak chcesz prawdziwego vteca to można pokombinować z głowicą od d16z6. Ten sam wałek powinien pasować również do A8, ale nie jestem pewien więc ktoś to musi potwierdzić.

Lukasyaho
10-08-12, 23:36
Sam wałek z z6 nic Ci nie da w A8 :D

M4C13K
11-08-12, 10:06
To wiem:) Ja akurat pisałem o dedykowanym wałku crowera do d17a2/a9, do d16v1 też podchodzi <na hamerykańskich forach piszą:P). A z głowicą od z6 to jest już chyba spora rzeźba. Pytałem czy czapka od d16v1 pasuje bo te silniki są śmiesznie tanie w porównaniu do d17, chociaż nie wiem czym jest to spowodowane.

_blaise_
11-08-12, 10:10
To wiem:) Ja akurat pisałem o dedykowanym wałku crowera do d17a2/a9, do d16v1 też podchodzi <na hamerykańskich forach piszą:P). A z głowicą od z6 to jest już chyba spora rzeźba. Pytałem czy czapka od d16v1 pasuje bo te silniki są śmiesznie tanie w porównaniu do d17, chociaż nie wiem czym jest to spowodowane.
Zapewne popularnością tego silnika, D17 nie uświadczysz w 3d i 5d a ich jest zdecydowanie więcej jak coupe i sedanów.

M4C13K
11-08-12, 23:39
A ktoś wie jak wypada porównanie em2 z celica vii (143hp), najprawdopodobniej między tymi dwoma modelami będę miał dylemat i chciałbym się dowiedzieć co o tym sądzicie. Szczerze powiem, że em2 wizualnie zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, ciekawy jestem jak jest z dynamiką. W teorii to 1zz-fe z toyoty jest mocniejsze i bardziej zasobne w moment obrotowy ale pewnie dużej różnicy nie ma? Wiem, że gadka trochę z d*py, bo ani to ani to nie jest stworzone do szybkiej jazdy, ale jako student długo ciułałem na swoje autko i chce poznać jak najwięcej opinii i w każdym aspekcie mieć pewność;)

seneb
12-08-12, 11:54
Celica jest zdecydowanie bardziej sportowa, wizualnie wnętrze i na zewnątrz, em2 jest bardziej komfortowa, z tyłu zdecydowanie więcej miejsca i troszkę tańsza w utrzymaniu, jeśli podobają Ci się oba modele brałbym ten który będzie w lepszym stanie technicznym.

M4C13K
19-08-12, 15:30
http://otomoto.pl/honda-civic-coupe-100-bezwypadkowa-C24899884.html
Panowie a coś na temat tego egzemplarza, cena jakoś dziwnie niska i z tego co się rozeznaje to już trochę wisi. Zastanawia mnie ten kolor, nie przemawia do mnie za bardzo, ale nie da się ukryć, że jest oryginalny. Ciekawy jestem czy waszym zdaniem mogłoby to ładnie się prezentować na jakimś ładnym kole czy z tym kolorem nie da się z tego nić zrobić? Pozdrawiam

Paulo
19-08-12, 22:45
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?139183-D17a9-EM2-by-Diesel
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?71542-D17A9-em2

na żywo ten kolor wygląda bardzo ładnie (przynajmniej mi się podoba), a co do samochodu to trzeba jechać i zobaczyć bo nikt na forum Ci nie powie czy się nadaje, czy nie. Z tego co widać na pierwszy rzut oka to zderzaki mają inny kolor niż reszta, ale to jakoś częsta przypadłość w coupe i niekoniecznie musi oznaczać malowanie.

M4C13K
19-08-12, 23:38
Dzięki! Właśnie już widziałem te dwa projekty wcześniej ale wydawało mi się, że kolor tego civica z ogłoszenia jest inny... Może to przez dupny aparat wydaje się bardziej żółty niż złoty. Czy może występują dwa podobne kolory?

Lukasyaho
20-08-12, 00:07
Widzę moje okolice, jak byś był bardzo zainteresowany mógłbym podjechać :)

M4C13K
20-08-12, 17:10
Oooo ja też mam nie daleko:) Więc chyba wezmę znajomego mechanika i tam podjade... Kurcze mam jakieś obawy, jakoś nie jestem przekonany w stu procentach co do tego egzemplarza, mam wrażenie, że ten kolor nie jest taki jak te em2 które wrzuciliście w którymś z poprzednich postów(możliwe to? był jakiś inny kolor podobny do tego?)... Coś mi tu śmierdzi:P pzdr!

piter7766
20-08-12, 17:40
Coś mi tu śmierdzi:P pzdr!
Może bąka puściłeś;)

M4C13K
20-08-12, 18:25
Hahah no mam nadzieję, że to jego sprawka i nie ma się o co niepokoić!;) Jak kupie to się podzielę z wami radosną nowiną! Idę bo sieję wam "ferment" na forum:PP

Lukasyaho
20-08-12, 20:34
Oooo ja też mam nie daleko:) Więc chyba wezmę znajomego mechanika i tam podjade... Kurcze mam jakieś obawy, jakoś nie jestem przekonany w stu procentach co do tego egzemplarza, mam wrażenie, że ten kolor nie jest taki jak te em2 które wrzuciliście w którymś z poprzednich postów(możliwe to? był jakiś inny kolor podobny do tego?)... Coś mi tu śmierdzi:P pzdr!

Też niedaleko masz ?? to skąd jesteś ??
skoro Ci kolor nie pasuje weź jakiś miernik lakieru :)

KruKs
21-08-12, 08:54
"Z tego co widać na pierwszy rzut oka to zderzaki mają inny kolor niż reszta, ale to jakoś częsta przypadłość w coupe i niekoniecznie musi oznaczać malowanie. "

Ogólnie to zawsze kolor będzie się trochę różnił na zderzakach bo jest zrobiony z innego materiału niż reszta budy. Zwłaszcza takie rzeczy wychodzą na zdjęciach .

M4C13K
21-08-12, 10:51
Wiesz co, pochodzę ze żnina, konkretnie z okolic ale jakbym napisał Ci nazwę miejscowości, najprawdopodobniej skapitulował byś przy czytaniu:PP, studiuje w poznaniu i generalnie tam przebywam przez większość czasu. A sprawa kupna samochodu chyba mi się przesunie z racji tego, że muszę ogarnąć sobie robotę jakąś od września i takie tam inne osobisto-finansowe sprawki:P Ale przynajmniej wam trochę d*pe potrułem i był jakiś ruch w temacie:P Jak już wszystko będę miał "zapięte na ostatni guzik" to wracam do poszukiwań. Trzymajcie się:)

chicagoVIItec
11-10-12, 18:53
Jakie śruby polecacie do kół, potrzebuje wymienić, mam alusy, ale nie chce kupować mega drogich, jak nawet nie wiem jakie mam kupić :p pzdr

piter7766
11-10-12, 19:24
Jakie śruby polecacie do kół

Żadne śruby nie będą pasować,kup nakrętki;)

chicagoVIItec
11-10-12, 19:26
Dobra to nakrętki ;p ,mógłby ktoś coś polecić... takie np: http://allegro.pl/nakretki-12x1-5-honda-civic-prelude-accord-crv-crx-i2641383478.html

Paulo
11-10-12, 19:46
Ja kupilem komplet nakretek w aso za 80zl.

And84
19-10-12, 20:30
Szukam kupety em2 i kumpel mówił mi że trzeba uważać na panewki w tych D17 , ile w tym prawdy ? Jak w awaryjnością tych silników ?

adachu
20-10-12, 00:42
nie panewki, a uszczelka pod glowica. niestety wszedzie pada :)

Lysy
20-10-12, 11:47
nie wszedzie :) zalezy jak auto bylo jezdzone i czy z olejem:D na pewno jak sie normalnie auto uzytkuje to uszczelki nie wywali. a jezeli szukasz em2 to warto sie zainteresowac autem Miska :) bo sprzedaje:D chyba ze juz puscil i sie nie pochwalil:D

pete_wwa
22-10-12, 23:26
mam od ciotki civic 1,6 klimatronic 5d 2004r 87tkm 1 właściciel, książka, salon Polska.
straszna rozbieżność w cenach.
ile może być warta?

kwarek
26-10-12, 18:22
mam od ciotki civic 1,6 klimatronic 5d 2004r 87tkm 1 właściciel, książka, salon Polska.
straszna rozbieżność w cenach.
ile może być warta?

Zalety - symboliczny przebieg i silnik 1.6.
Moj ma dokladnie 50% wiecej przejechane, ale byc moze jest ciut mlodszy-kupiony w 2005r-wyprzedaz rocznika 2004. Przy ubezpieczeniu wyceniono go na 24tys.
I pewnie za tyle bym go wystawil.
Duzo zalezy od stanu auta i jego historii.

Leeo
27-10-12, 08:20
A że tak spytam - jaki związek mają Wasze 2 posty w temacie o coupe?

kwarek
29-10-12, 01:14
A że tak spytam - jaki związek mają Wasze 2 posty w temacie o coupe?

Ja tylko odpowiedzialem - probowalem pomoc ;)

chicagoVIItec
02-11-12, 17:51
czy wahacz przód od hatchbacka 2001 - 2005 pasuję do coupe 2001, czy są jakieś różnice?

pawelko89
03-11-12, 18:32
Czy felga 7,5 cala szerokości z ET40 podejdzie do EM2?? Czy mogą być problemy ??

adachu
03-11-12, 20:11
u mnie jest 7,5 cala et42 na opona 205 i przy serii zawiasie jest ok, na -30 mam nadzieje tez bo na wiosne obnizam

pawelko89
03-11-12, 20:46
zapomniałem dodać że to felga 18" i opona 215/35

Lukasyaho
03-11-12, 23:47
No to może być ciężko :D

Leeo
04-11-12, 01:26
Ty najpierw auto zglebiaj a potem felg szukaj, bo 18 stki bez gleby to kupa ;)

pawelko89
04-11-12, 16:25
Leeo właśnie zaczynam zbierać graty. W temacie EM2 SQUAD pytałem o sprężyny Einbach Sportline. Chce koło i glebę na razie.

Vestfirdir
26-11-12, 15:51
Witam Was, mam pytanie... na klapie bagażnika powinny być emblematy "Honda", "Civic" czy też "Vtec" na zderzaku. Czy ich brak może wskazywać czy też wręcz wskazuje na dzwon z tyłu w przeszłości?

Jasiu
26-11-12, 17:01
Nie koniecznie...są naklejane więc może ktoś odkleił. Jedynie logo "H" jest na wcisk kołkami.

overcloker
18-12-12, 19:50
Panowie kojarzy ktoś??
http://otomoto.pl/honda-civic-coupe-1-7-vtec-1-wl-bezwypadek-C26899376.html

Autko stoi już na allegro jakiś czas (w pracy jak mam chwilę to patrzę na autka w mojej okolicy) i to mnie najbardziej martwi :) . W moim obecnym pojeździe padła już nawet uszczelka pod głowicą (jest w naprawie, ale to mnie utwierdziło, że nawet nieśmiertelne autko w końcu polegnie) więc czas na coś nowszego :D. Warto się interesować??

Z moich spostrzeżeń po "zapoznaniu" się z forum:
1) podobno VTEC a ma 120 km
2) nie ma spryskiwaczy i szyberdachu (gdzieś widziałem post że w wersji z vtec to standart)

I pytanie techniczne:
1) jak to jest w końcu z panewkami w benzynce 1.7, podobno padają regularnie (inne forum) :( a na tym forum nic nie znalazłem i teraz sam nie wiem

Jak znajdę chwilę to chce wyskoczy ją obejrzeć, ale wolę być już wcześniej możliwie dobrze przygotowany do oględzin.

Paulo
18-12-12, 21:05
Myślę, że w tym temacie www.civicklub.pl/forum/showthread.php?80712-EM2-Lans-SQUAD-) znajdziesz odpowiedzi odnośnie wyposażenia (1 post).

Nie spotkałem się jeszcze z em2 z uszkodzonymi panewkami.

Auto w link jest bez vteca. 120km.

janekldz
23-12-12, 08:01
Witam. Czy orientujecie sie moze jaka roznica jest w zawieszeniu w Emkach i Sedanach przed i po lifcie? Planuje w zakupie grupowym kupic zawieszenie gwintowane ISC i wkatalogu jest ogolnie napisane ES 01-05 a EM jest podzielone 01-02, 03-05??

iljash
25-12-12, 15:21
Podlacze sie jeszcze troche . Czy ktos wie czy sprezyny od coupe/sedana/hatchbacka sa wymienne ? ( tylko inaczej auta usiada ze wzgledu na wage ) Roznie katalogi roznie podaja. Gwinty ogolnie podchodza do wszelkiego rodzaju bud 7 generacji to ze sprezynami jest tak samo ?

pIOTR666
25-12-12, 19:02
W przypadku sprężyn eibach do ep, es i em są takie same. Nie wiem jak u innych producentów.

Leeo
26-12-12, 02:04
W przypadku sprężyn eibach do ep, es i em są takie same. Nie wiem jak u innych producentów.

No tu sie nie zgodze, do es i em sa inne numery sprezyn. Poza tym do ep zawsze wg latalogow byly sporo tansze. Najlepiej wejsc na polska strone eibacha i posprawdzac numery sprezyn na przod i tyl. Z tego co pamietam gwinty podejda do ep, em, es, ale zestawy amory i sprezyny sa juz inne i inne sa tez same amory miedzy o1-03 a 04-05

iljash
26-12-12, 14:31
W przypadku sprężyn eibach do ep, es i em są takie same. Nie wiem jak u innych producentów.

No tez mi sie wydaje tak. Chodzi o to ze moge miec sensowne sprezyny eibach / tein za normalna kase tylko ze jako ze ze stanow to producent podaje tylko do bud EM bo u nich innych nie ma praktycznie

ale znowu tutaj inna opinia


No tu sie nie zgodze, do es i em sa inne numery sprezyn. Poza tym do ep zawsze wg latalogow byly sporo tansze. Najlepiej wejsc na polska strone eibacha i posprawdzac numery sprezyn na przod i tyl. Z tego co pamietam gwinty podejda do ep, em, es, ale zestawy amory i sprezyny sa juz inne i inne sa tez same amory miedzy o1-03 a 04-05

Zastanawiam sie czy to nie chodzi o to ze inaczej auto ewentualnie usiadze przez inny rozklad mas ?


Jeszcze inne pytanie orientuje sie ktos jakie sa katalogowe twardosci sprezyn w EM / EP seryjnych , badz takich ktore beda komfortowe ale juz obnizajace ( wiem ze eibach powinienen miec przyjemne do jazdy codziennej - tak polecaja )

ile kg/mm celowac ?

pIOTR666
26-12-12, 18:21
No tu sie nie zgodze, do es i em sa inne numery sprezyn. Poza tym do ep zawsze wg latalogow byly sporo tansze. Najlepiej wejsc na polska strone eibacha i posprawdzac numery sprezyn na przod i tyl. Z tego co pamietam gwinty podejda do ep, em, es, ale zestawy amory i sprezyny sa juz inne i inne sa tez same amory miedzy o1-03 a 04-05

Jak kupowałem w intercars to sprężyny według ich elektronicznego katalogu były takie sam tz. ten sam numer. Jak sprzedawałem moje stare H&R to też były jedne do wszystkich modeli. Zresztą możesz sobie zobaczyć zdjęcia samochodu użytkownika Diesel. On ma em2, ja es5 i jakoś pasują moje sprężyny. A więc jednak są takie same. Zresztą mogę wrzucić zdjęcia tych sprężyn H&R z widocznym numerem i sami możecie sobie sprawdzić w katalogu H&R. Poza tym chyba firma tak jak H&R nie robiła by takich samych sprężyn do wszystkich odmian nadwozi jak to miało by czemuś szkodzić. A tak na logikę skoro amortyzatory są takie same, rozmiar kół taki sam to po co kombinować z różną długością? Wyżej wymienione są to sprężyny lekko usportowione, tym samym twardsze. Skutkuje to również tym, że mają nośność trochę większą niż fabryczne ale to dobrze. Grzej by było jak miały by nośność za małą. Tym sposobem są uniwersalne do wszystkich modeli.

PS. Co do amorów też są takie same tylko mają mniejszy jeden otwór montażowy ale rozwiercić to rozwiertakiem to żadna filozofia...

Leeo
26-12-12, 18:38
Ehhh... ciężko pokazać teraz, bo coś strona prince padła i nie można zawieszeń wybrać, ale tam były numery sprężyn (komplety) i numery sprężyn na poszczególną oś.

ale choćby tu widać, że ep i es jest rozgraniczone od em.
http://www.eibach.pl/search.html?search_type=catalog&marka=14&model=220&product_line=532 - es i ep

pIOTR666
26-12-12, 21:59
Ehhh... ciężko pokazać teraz, bo coś strona prince padła i nie można zawieszeń wybrać, ale tam były numery sprężyn (komplety) i numery sprężyn na poszczególną oś.

ale choćby tu widać, że ep i es jest rozgraniczone od em.
http://www.eibach.pl/search.html?search_type=catalog&marka=14&model=220&product_line=532 - es i ep

OK. Nie będę się kłócił. Każdy ma swoją teorię, ale jeszcze tylko wskaż mi proszę różnice między tymi dwoma sprężynami:

EP http://www.eibach.pl/eibach-honda-civic-(epeseuev)-e20-40-001-01-22-pi-1321.html

EM2 http://www.eibach.pl/eibach-honda-civic-coup%C3%A9-(em)-e20-40-001-01-22-pi-1329.html

Oczywiście to jest tylko strona dystrybutora i mogą się mylić w tej kwestii (tak samo zresztą jak H&R).

Leeo
26-12-12, 22:13
no tu wygląda na takie same.. na prince były inne :) Kupujcie co tam chceta :)

iljash
27-12-12, 01:05
Zaryzykuje pewno najwyzej jakis forumowicz posiadajacy EM sie ucieszy z fajnego kompletu

Mozecie jeszcze tylko doradzic w kwestii twardosci , teraz jezdze na H&R i jest ok ale za twardo , auto ma byc bardziej komfortowozem takim daily driverem, w jaka twardosc celowac ?

pIOTR666
27-12-12, 14:15
Zaryzykuje pewno najwyzej jakis forumowicz posiadajacy EM sie ucieszy z fajnego kompletu

Mozecie jeszcze tylko doradzic w kwestii twardosci , teraz jezdze na H&R i jest ok ale za twardo , auto ma byc bardziej komfortowozem takim daily driverem, w jaka twardosc celowac ?

Nic nie ryzykujesz bo będzie pasować... ale jak wolisz poczuć dreszczyk emocji to przyjmijmy, że ryzykujesz. Eibach pro kit jest twardszy i wyższy niż H&R -35 mm.

iljash
27-12-12, 16:26
No to wszedzie jak do tej pory czytalem wychodzilo ze eibach najmiekszy a H&R jedne z twardszych sprezyn - wlasnie do szczetu zglupialem . Musze poszukac oznaczen sprezyn lbs/inl ub kg/mm i zaczac je zestawiac. Tyle ze to nie takie proste odkopac takie dane czesto gesto ; /

Lysy
27-12-12, 16:57
nie porownuj opini na temat sprezyn do starszych generacji. Jezeli chcesz komfort bierz H&R. jezeli chcesz troche sportowo/twardo i wieksze obnizenie bierz sportline to tyle ode mnie