Zobacz pełną wersję : Coupe & Sedan - ogólne info
Strony :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[
12]
13
14
15
Ja chyba mam linke od bagażnika od em2 bo kiedys pękł mi ten dzióbek co zamyka klapkę i kupiłem całą linkę bo mi powiedzieli że tego plastiku sie samego nie wymieni:/ a jednak dało sie wymienić sam plastik a linka została :D
jakiekolwiek siłowniki odpadaja to nie moje auto a poza tym linka już w ASO zamówiona i zadatek wpłacony :D tylko pytam czy jest ciężko to wymienić i co tam ew trzeba rozebrać, przy okazji świąt bede miał kilka dobrych dni wolnego na uczelni więc mógłbym przy tym przysiąść tylko pytanie czy jestem to w stanie ogarnąć i gdzie tam trzeba byłoby pogmerać ?
łeeeee za 50zł byś miał ode mnie linkę ziom, co ty narobiłeś:( Ogarniesz bez problemu :D
Koledzy znajde tu gdzies jakis manual jak sie dobrac do glasnikow w drzwiach?
trzeba sciagnac boczki a pozniej masz wszystko jak na talerzu :)
ha ha very funny :P
a boczki zdejmę siłą woli :)
a mi drążek od biegów z dnia na dzień coraz ciężej chodzi. Na cięgnach sie mogło zapiec ??
A nie nawaliło Ci się śniegu na skrzynię i nie przymarza ??
em2 boczki masz na zatrzaski i 5 srubek
2 srubki sa w maskownicy klamki musisz taki prostatny plasticzek wyjac
2 kolejne masz przy raczce do trzymania
ostatnia jest od spodu :)
a pozniej lekko sobie podwzasz i lekko odczepiasz zaczynasz od spodu i idziesz w gore i jak odczepisz wszystkie to wysuwasz w gore.
za pierwszym razem zajelo mi to z 10 minut bo szukalem srubek a za drugim razem polowe z tego
aa jeszcze najpierw musisz zaslepke lusterka ten trojkacik sciagnac :)
ermd na ciagnach moglo ci sie syfu dostac sporo jesli karcher nie da rady musisz recznie wyczyscic jakos na kanale i popsiakac jakas wazelina w sprayu ewentualnie moze ci ciezko sam drazek chodzi na tej kulce ci sie przycinac moze
eRMD a nie słyszysz takich plastików jakby się ocierały ? mi pomogło ich nasmarowanie ;P a chodziło coraz gorzej tak jak opisujesz ;P
dokładnie tak jak Meentor pisze słychać plastiki i piski z tunelu wiec pierwsze co to jutro ściągam tunel i smaruje wszystko co tam będzie widać. Jak nie pomoże to dopiero tam przy skrzyni.
:) http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?94903-Cie%BFka-zmiana-bieg%F3w xD nawet fotke zrobilem gdzie ocierało :P , 1 razem niesmarowałem i problem wrócił, drugim razem tawotem posmarowalem i jest mega :)
em2 boczki masz na zatrzaski i 5 srubek
2 srubki sa w maskownicy klamki musisz taki prostatny plasticzek wyjac
2 kolejne masz przy raczce do trzymania
ostatnia jest od spodu
a pozniej lekko sobie podwzasz i lekko odczepiasz zaczynasz od spodu i idziesz w gore i jak odczepisz wszystkie to wysuwasz w gore.
za pierwszym razem zajelo mi to z 10 minut bo szukalem srubek a za drugim razem polowe z tego
aa jeszcze najpierw musisz zaslepke lusterka ten trojkacik sciagnac
dzięks ramzees za szczegolowego helpa ;)
może dziś tam zajrze bo chce sie zorientowac czy moje głośniki się zmieszczą czy trzeba dystanse sieknąć :/ glosniki są dość głębokie
bo rozumiem ze z przodu mam otwor na 16cm?
Takie pytanko przycisk blokady szyby pasażera jest podświetlany ??
Dziękować :D bo już myślałem że mi się przepaliła żaróweczka :D
xD nawet fotke zrobilem gdzie ocierało :P , 1 razem niesmarowałem i problem wrócił, drugim razem tawotem posmarowalem i jest mega
max 15 min roboty, nawet obyło by się bez ściągania tunelu. Można po obniżeniu tej tulejki wlać troszkę oleju by spłynęło po drążku do kulki plastikowej na dole i działa jak nowe.
a jaki olej lałeś ? nie stwardnieje na mrozie ?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?97142-Emulator-2-sondy-Lambda co wy na to? tylko cena troche duza wedlug mnie...
a jaki olej lałeś ? nie stwardnieje na mrozie ?
ja dałem smaru ale jak bym wiedział ze można bez ściągania tunelu to bym nawet sie nie wahał wlać jakieś oliwy. I dopiero latem bym sie tym zajął bo teraz na mrozie to nie robota.
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?97142-Emulator-2-sondy-Lambda co wy na to? tylko cena troche duza wedlug mnie...
Drogo u mnie koleś ogarniał takie za 40 zeta.
Szybkie pytanie: kto się orientuje, gdzie w em2 jest czujnik drogi (vss, pulse speed connector) ?
Kolejne szybkie pytanie:
jaki wymiar wycieraczek do EM2?
A o które pytasz ?? te do szyby czy te gumowe do środka ?? :D
do szyby Kolego do szyby :P
do środka mam turecki gobelin pod nogi ;)
p.s.
60 i 38cm?
A to nie lepiej wsiąść miarkę i zmierzyć ?? :p
A to nie lepiej wsiąść miarkę i zmierzyć ?? :p
no pewnie ze lepiej zmierzyc niz tu ludziom glowe zawracac :P za kogo mnie masz? ;)
tylko jak zmierzylem swoje to mam dwie po 53cm a jak szukalem zeby kupic to pisali ze rocznik 2001-2005 ma 60 i 38 dlatego pytam ;) kto PYTA ;) nie bladzi :)
Hb ma inne wycieraczki i inne ma sedan/coupe. My mamy 53 i 48. Jest to napisane w temacie o wycieraczkach. Wieczorem sprawdze i potwierdze, bo teraz nie ma mnie w domu i pisze z komorki.
kto PYTA ;) nie bladzi :)
Nie no wiadomo ziom ;)
Dokładnie tak, jak pisze Leeo: 53 i 48, wczoraj właśnie wymieniałem.
T.
co ja pieprze dzis zmierzylem jeszcze raz swoje i mam 53 i 48 ;) czyli wszystko poprawnie.
chyba bylem poprzednio pijany ze mi wyszlo 2x53 ;) ale przynajmniej odgrzałem temat wycieraczek :p
przynajmniej odgrzałem temat wycieraczek
Szkoda, że nie w temacie o wycieraczkach ;)
jak najlepiej i w miare prosto przeprowadzic diagnostyke naszej EMki?
czy przy pomocy interfejsu ELM327 i softu da sie cos tam zobaczyc/sczytac?
ktos probowal?
na forum znalazlem ze programy chodza autoscan i jakis jeszcze czy do EM2 tez tez podejda?
było o programie i kabelku jakieś kilka miesięcy temu pisane w tym temacie, ktoś z srebrnej EM2 kupił i sprawdzał ale nie pamiętam kto to był. Szukaj bo napewno było.
Ja pisałem :) tak takim kabelkiem i tym programem ogarniesz :)
Czy gdzieś są podane stałe drogi i wtrysku dla EM2 ?
Panowie/Panie nakierujcie jakie klocki na tył idą ? bo w sklepach szukają i cięzko im to idzie a nie chce mi sie pod blokiem ściągać koła i robić zdjęcia. Może jakiś link do allegro czy IC ?? z góry dzieki
zdaje mi sie ze musisz rozebrac bo sa dwa rodzaje systemów hamulcowych i tym samym różne klocki,
ale jacor rozbieral niedawno to moze Cie nakieruje
dokladnie sa 2 typy klockow pamietam jak ja wymienialem
wez te dluzsze :)
tarcza tyl 260 mm
Jakbym zapragnął założyć halogeny to czego potrzebuję?
- halogeny z plastikowymi ramkami
- przewody z kostkami
- pewnie jakiś przekaźnik (gdzie się go wpina? w skrzynkę pod maską?)
- włącznik w kabinie (oryginalnie jest w manetce po lewej stronie?)
- włącznik w kabinie (oryginalnie jest w manetce po lewej stronie?)
Ori jest w konsoli przy zapalniczce
ORI zestawy kupione w ASO mają w manetce - dają w zestawie nową manetkę, ale jak wyjeżdżały tak z salonu to miały przy zapalniczce.
No to się czegoś dowiedziałem :D
a zrobi ktoś zdjęcie jak to wygląda ?
przekaźnik u mnie jest luzem a to dlatego że mam marketowe halogeny. W ori jest miejsce w bezpiecznikach na przekaźnik czy też luzem pod deska?
wez te dluzsze
tarcza tyl 260 mm
jutro przejadę sie po sklepach i zobaczę co mi będą chcieli wcisnać.
co do halogenów to mój temat powinien pomóc
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?60372-Zr%F3b-to-sam-spis-tre%B6ci-w-FAQ&p=955395&viewfull=1#post955395
czy da sie wymienic jedna szpilke przy kole?
da sie lecz jesli chcesz sam to zrobic to prawdopodbnie uszkodzisz lozysko i bedzie ci huczec :P zeby to zrobic to musisz miec prase najlepiej :)
w bebnach z tylu nie ma problemu :)
czy da sie wymienic jedna szpilke przy kole? ja zmieniałam z tyłu, bez żadnych komplikacji
efka5 sama wyciagnelas piaste z lozyskiem ? :D
co do halogenów to mój temat powinien pomóc
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?60372-Zr%F3b-to-sam-spis-tre%B6ci-w-FAQ&p=955395&viewfull=1#post955395
dzięki Kolego, rzuciło trochę światła na sprawę :) choć nie powiem, liczyłem na mniejszą robotę :/
oryginalnie przy zapalniczce???
oooo fack! ciekawe gdzie :)
to już bym wolał w manetce ;)
tylko nachodzi mnie zamysł czy od EP3 manetka będzie pasowała?
efka5 sama wyciagnelas piaste z lozyskiem ? :D hehe.. z tego co kojarze (ale może się mylę) obyło się bez ściągania piasty.. w każdym razie wymiana tej szpilki kosztowała grosze i zrobił to "pierwszy lepszy mechanior" ;)
Ewa, szpilkę, czy nakrętkę? ;)
tylko nachodzi mnie zamysł czy od EP3 manetka będzie pasowała?
na 99% nie będzie pasowała. Zestawy, które kupujesz w zamienniku są z guzikami. Poszukaj na allegro fotki EM2 z halogenami i zobacz zdjęcia środka ;)
Ewa, szpilkę, czy nakrętkę? ;) o żeż Ty :p
dodam tylko, ze szpilka spasowała od modelu MB1 :p
nie wiem jak jest w em2 ale w VI gen nie ma bata zeby wyjać szpilke bez zrzucania piasty jak sie ja bedzie chcialo wybić to nie da rydy w em2 moze piasta jest dalej od zwrotnicy co umozliwia wybicie szpilki
Poszukaj na allegro fotki EM2 z halogenami i zobacz zdjęcia środka ;)
Przeszukałem allegro i nie ma żadnego zdjęcia konsoli z przełącznikiem :D
nie wiem jak jest w em2 to cicho siedź ;)
w VI gen nie ma bata zeby wyjać szpilke bez zrzucania piasty w 7 i 8 gen. da się :cool:
Pani mechanik :P :D nie daleko na szczescie :D
Mam pytanie do posiadaczy em2 czy to jest normalne że jak odpalam samochód to obroty sa na poziomie 1500 rozumiem ze to ssanie i silnik sie rozgrzewa ale jak już jest rozgrzany to za każdym razem jak wybije bieg czy wcisne sprzegło a jechalem na jakimś biegu powiedzmy 2500 obr i one spadaja na 1500 i po chwili na tak poniżej 1000 na taką kreske na obrotomierzu. Moje pytanie brzmi czy to normalne że za każdym razem obroty schodzą najpierw do 1500 i potem na te właściwe czy cos jest nie tak?
U siebie czegoś takiego nie zaobserwowałem... Owszem po odpaleniu zimnego auta zawsze ma wyższe obroty, które później spadają do około 800-750, ale przy zmianach biegów nie ma takiego zjawiska.
Moze zle to napisalem chodzi o to ze jak obroty schodza na te wolne to najpierw na chwile na 1500 i potem juz na te wlasciwie, czy to jest normalne czy cos jest do wymiany czyszczenia ? Jak na biegu jalowym doda sie gaz to silnik wkreca sie na obroty ale jak schodzi to najpierw do 1500 wskazowka pokaze i schodzi odrazu do 800-900 Czy ma na to wplyw to ze akumulator byl rozlaczony i po podlaczeniu auto najpierw nie jezdzilo i stalo w garazu dzisiaj po raz pierwszy nim jechalem i to zauwazylem.
U mnie też jest normalnie, tzn obroty spadają od razu bez zatrzymywania się na 1500. Może czyszczenie przepustnicy?
Też tak miałem po zrobieniu głowicy, ale po jakimś czasie się unormowało i jest dobrze :)
jak niemialem zalozonego stozku to odrazu mi spadaly a teraz czasami mi zatrzyma na chwile tak na 1000, w sobote robie czyszczenie przepustnicy, zobacze co z tego wyniknie
no i filtr powietrza od czasu do czasu przydało by się wymienić:p
u mnie jest troche inaczej, tzn poruszajac sie przed calkowitym zatrzymanie (ostatnia faza) wrzuucam "luz" i obroty spadaja do poziomu 1000 obr, po zatrzymaniu kol, calkowity STOP spadaja na 600-800.
to jest normalne to co mowisz
karcios filtr powietrza przeczysc przepustnice, wymien filtr paliwa tyle na poczatek
ja nie mam czegos takiego, ssanie i obroty okolo 1500 pozniej spada do okolo 800 .
bartyzelekd
22-01-11, 10:07
U mnie właśnie jest tak samo jak u karciosa i tez nie wiem co to może byc tylko że to nie zawsze tak jest i też myślę właśnie nad czyszczeniem przepustnicy ale to na wiosnę jak się trochę ociepli
w sobote robie czyszczenie przepustnicy, zobacze co z tego wyniknie
to witam w klubie :) właśnie skończyłem czyszczenie bo miałem takie uczucie że ten listek w przepustnicy się przycina. Po dniu stania musiałem tak jak by przełamać gazem opory. Jak wyjąłem to zauważyłem że jest taki ogranicznik który blokuje max powrót przepustnicy. Ale i tak wszystko ładnie wymyłem i ograniczyłem i jest teraz cacy :)
Z obrotami mam tak że na rozgrzanym silniku początkowo spadają do 1000obr i potem powoli na te 700. Było tak od kupienia i tak jest cały czas. Wydaje sie że to normalne.
to jest normalne to jest tak zwane podtrzymanie obrotów - w sportowych autach tak jest i w niektorych nawet tak ze jak sie wcisnie sprzeglo to obroty ide troche w gore ma to na celu cos takiego zeby nie wypasc z predkosci na google wszystko pisze :P wiec u nas to jest normalne :)
to jest normalne to jest tak zwane podtrzymanie obrotów - w sportowych autach tak jest i w niektorych nawet tak ze jak sie wcisnie sprzeglo to obroty ide troche w gore ma to na celu cos takiego zeby nie wypasc z predkosci na google wszystko pisze :P wiec u nas to jest normalne :)
Hehe, dobre dobre :) Ostatnio takie wytlumaczenie slyszalem jak koledze spitolil sie silnik krokowy :D No cos w tym jest ;)
a ja Wam powiem inaczej - za wolno zmieniacie biegi i niepotrzebnie patrzycie na obrotomierz jak wrzucacie na luz :D
Rozebralem wczoraj fotel kierowcy bo juz nie moglem wytrzymac z tym bujaniem, okazuje sie ze caly fotel jest montowany na tulejkach i to one są przyczyna kiwania sie go , widizal ktos z was jakis zestaw naprawczy gdzies na allegro???? bo niewiem czy wogole takie cos mozna kupic, w najgorszym wypadku trzeba bedzie wytoczyc nowe
Rozebralem wczoraj fotel kierowcy bo juz nie moglem wytrzymac z tym bujaniem, okazuje sie ze caly fotel jest montowany na tulejkach i to one są przyczyna kiwania sie go , widizal ktos z was jakis zestaw naprawczy gdzies na allegro???? bo niewiem czy wogole takie cos mozna kupic, w najgorszym wypadku trzeba bedzie wytoczyc nowe
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?26506-Problem-z-fotelem&p=768781&viewfull=1#post768781
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2200423
misiek962 mi sie udalo to chyba prawie naprawic (prawie bo niewiem czy wroci czy nie ):P raz naprawialem i po pewnym czasie znowu telepalo odkrecilem znowu fotel i co sie okazalo tym razem z drugiej strony śrubki sie poluzowaly dokrecilem na maxa i teraz juz niebuja, a jesli chodzi o tulejki z tego co pamietam z kawalka blachy wycialem i zrobilem taka tulejke i na siłe dokrecilem i nic juz jej nie telepało :) czasami tez wystarczy zwykle dokrecenie śrubki :)
miałem kiedys problem z fotelem w civicu 6gen i gdzies pisali ze sa w aso zestawy naprawcze, do tamtego kosztowalo podobno ok 200 pare zl
Witam wszystkich zainteresowanych wysokimi obrotami w em2. Postanowilem sprawdzic co tak naprawde jest dlatego udalem sie do serwisu Hondy w Pile. Poddali samochod badaniom podłączali pod komputer itp. Wyszło tak ze to co dla mnie jest dzwine ze on podnosi obroty na 1500 to jest normalne w tym silniku jest to podtrzymanie obrotow, jak dobrze zrozumialem to moze to nie wystepowac u osob ktore maja nie oryginalny dolot chodzi cos o powietrze ktore wraca czy jakos tak. Jezeli u was przy wcisnieciu sprzegla obroty podskocza na kolo 1500 to jest normalne.
Jezeli u was przy wcisnieciu sprzegla obroty podskocza na kolo 1500 to jest normalne.
coś mi tu nie pasuje i nie wydaje mi sie że jest to normalne.
No pewnie, że to bzdety jakieś. A tak w ogóle to ASO "Mago" Piła jest ostatnim autoryzowanym serwisem do którego bym się udał. Miałem raz z nimi kontakt i chyba uczeń pierwszej klasy technikum samochodowego rozsądniej gada.
dziwna sprawa z obrotami ja tak nie mam : E
ja tez mam tak z tymi obrotkami :D fajnie podtrzymuje przy zmianie biegow :d bo nie ma takiego spadku :D
goscie zamiast patrzec na droge obserwuja obroty hehe :DDDD
aj tam :P na poczatku patrzylem teraz juz nie
z ciekawości zajrzałam i ja :D u mnie wskazówka szybko spada i nie zatrzymuje się po drodze :D:D
Ja przedstawilem to co mi powiedzieli w serwisie mysle ze sprawdze to jeszcze raz w innym warsztacie ktoremu zlecam przeglad dodatkowy wymagany przy rejestracji. Teraz nie zwracam na to uwagi czy obroty podtrzymuja sie czy nie jak jezdze pewnie przyzwyczajenie.
Karcios a czyściłeś przepustnicę i krokowca ??
Nie nic nie czyściłem jedynie co ro byl akumulator odłączony na dzien i potem podłaczony po ładowaniu. Powiem szczerze że nawet nie wiem czy jest nadal to podtrzymanie. Jak bedę dzisiaj wjezdzać do garażu to zwrócę uwagę.
wie ktoś czy żółte światełka są zabronione?
mam już halogeny i chce wstawić żółte żarówki, legal będzie? ;)
zaznaczam w halogenach jeśli ma to znaczenie.
W zwykłych to już nielegal co do halogenów to nie wiem :/
no właśnie tak mi się zdawało że jakiś czas temu zabronili już żółtych świateł
tylko jestem ciekawy czy halogeny też nie mogą być w sumie nie palą się cały czas :)
p.s.
pewnie jakaś dyrektywa unijna ;)
mnie tam sie tylko biale swiatlo podoba zolte mi sie kojarzy za czasow fiata 125 p ;p
o ile się nie mylę to żółte halogeny można mieć. żółtej barwy nie mogą mieć światła mijania
jako iż zbliża się rocznica zakupu Hanki, a na liczniku od tamtego czasu stuknęło 10tys km, to zabieram się za wymianę oleju i filtrów. Dolot seryjny zostaje, bo cenię sobie ciszę w aucie, zwłaszcza jak z córką się przemieszczam. Oliwa Motula na pewno, ale chciałem zapytać o filtry. Czy szukać zamienników na alledrogo, czy lepiej zamówić w ASO? Jeśli w ASO te dwa filterki mają kosztować ~200PLN to poszukam tańszych zamienników, ale pytanie: jakich? Filtron czy coś innego? Może lepiej wkładkę np. Simoty? Jakie macie filtry oleju i powietrza (seryjny dolot) u siebie?
Z góry dzięki za info.
P.S. jeśli taki temat przegapiłem to ewentualnie podajcie linka, ale o filtrach nie znalazłem...
co do stozka to ja bym zakladal duzo lepsza reakcja na gaz :) a watpie ze z corka na wysokich obrotach jezdzisz dopiero drze jape w okolicach 4 tys obrotow a co do ciszy mozna auto matami wyciszyc bo emki sa slabo wytlumione :p mysle ze firma bedzie lepsza simota niz filtron
co do stozka to ja bym zakladal duzo lepsza reakcja na gaz
w życiu się z tym nie zgodzę, jeździłem z kilbel rurą i stożkiem KN przez jakieś 2 tygodnie zaraz po zakupie samochodu po czym wymieniłem na seryjny dolot i żadnej różnicy nie poczułem - stożek leży w garażu i pewnie będzie tam jeszcze leżał przez długi czas :)
no właśnie tak mi się zdawało że jakiś czas temu zabronili już żółtych świateł
tylko jestem ciekawy czy halogeny też nie mogą być w sumie nie palą się cały czas :)
p.s.
pewnie jakaś dyrektywa unijna ;)
Żółte są zabronione ale ja śmigam już dosyć długo i nie było problemów ani przy kontroli policji ani na przeglądzie. Tyle ze ja mam oklejone fogi żółtą folią :D
jako iż zbliża się rocznica zakupu Hanki, a na liczniku od tamtego czasu stuknęło 10tys km, to zabieram się za wymianę oleju i filtrów. Dolot seryjny zostaje, bo cenię sobie ciszę w aucie, zwłaszcza jak z córką się przemieszczam. Oliwa Motula na pewno, ale chciałem zapytać o filtry. Czy szukać zamienników na alledrogo, czy lepiej zamówić w ASO? Jeśli w ASO te dwa filterki mają kosztować ~200PLN to poszukam tańszych zamienników, ale pytanie: jakich? Filtron czy coś innego? Może lepiej wkładkę np. Simoty? Jakie macie filtry oleju i powietrza (seryjny dolot) u siebie?
Z góry dzięki za info.
P.S. jeśli taki temat przegapiłem to ewentualnie podajcie linka, ale o filtrach nie znalazłem...
jeśli chodzi o filtr oleju to weź razem z motulem np od Tencio, ma w dobrej cenie filterki bosha
a co do filtra pow, to dla Twoich potrzeb, i spokojnej jazdy wystarczy spokojnie japoński zamiennik za ok 30zl:)
dokładnie, ja po zakupie zmieniałem filterki to powietrza założyłem ten zielony JC.... i jest git ;) koszt ok. 30zl zobacz sobie jeszcze pyłkowy/kabinowy w jakim stanie.
Zdecydowałem się na Filtrona jednak. Zraża mnie wizja filtrów no-name, czy "made in Japan" lub "zamienników Filtrona" (bo i z takim oznaczeniem się spotkałem). Szukałem jeszcze ewentualnie wkładki K&N, ale raczej nie ma sensu. Zastanawia mnie dlaczego jedynie Filtron ma różne filtry do różnych silników, a pozostałe są uniwersalne, nieważne czy 1.4, czy 1.6 czy 1.7. Co do filtra kabinowego to wymieniałem na wakacjach i jest jeszcze czysty, ale jakość JC Premium wyraźnie odbiega od oryginału. Gdyby ktoś pytał, to zostwiam numerki katalogowe Filtrona do serii D17
filtr powietrza: AP 104/3
filtr oleju: OP 575
filtr kabinowy: K 1198-2x AC (dla rocznika 5/05->12/05 ma inne oznaczenie: K 1175 AC)
PZDR
o ile się nie mylę to żółte halogeny można mieć. żółtej barwy nie mogą mieć światła mijania
niestety panowie zolte halogeny tez juz sa zabrionone :-(
niedługo w tym kraju wszystkiego zabronią :/
mogli by sie czepic innych szczyropow co po drogach jezdza, a nie dowalaja sie do nas :D
Szukałem jeszcze ewentualnie wkładki K&N, ale raczej nie ma sensu
dlaczego ?? koszt to 200zł obecnie a na troszkę starczy.
No to rozeznałem się w cenach:
Filtr powietrza FILTRON AP 104/3 - 79 zł
Filtr oleju FILTRON OP 575 - 13 zł
Filtr kabinowy FILTRON K1198x2 - 40 zł
Filtr oleju BOSCH 0986452036 - 18.52 zł
Filtr powietrza BOSCH 1987429176 - 27.78 zł
Wkładka K&N - 190 zł
Z tego wszystkiego wezmę BOSCHa, bo jednak cena Filtrona odstrasza, a za cenę K&N z preparatami do czyszczenia mam papierowe filtry na 8 lat :D
no przeciez jak mówie to mówie :)
niestety panowie zolte halogeny tez juz sa zabrionone :-(
dobra to w takim razie robie żółte ;) decyzja zapadła!
Witam wszystkich, nawiazujac do usterek(Problemow) w mojej Japondzie dzieje sie cos takiego mianowicie po kilku minutach pracy silnika ewentualnie kilkudziesieciu wciskajac pedal gazu silnik nie przekracza 1000- 1500obr/min wogule nie ma powera pedal wciskam do spodu i nic. Czytalem posty o przepustnicach silniczkach krokowych ale tam nic z tym zwiazanego nie znalazlem.
Civic Coupe D17A9 125KM 82000mil
a jak samym motylkiem dodasz gazu?
problem znow byl dzisiaj taki, na autostradzie jechalismy okolo 100mph az tu nagle obroty spadly do 1000 (a na hamulec nie naciskalem) wrazenie tak jakby tylko jeden gar chodzil albo cos takiego. w piatek sprawdzalem caly uklad zaplonowy wyczyscilem krokowego przepustnica jak nowa. poddaje sie
podepnij do kompa i z czytaj błędy czy są jakieś
uziemienie masz nie zerwane ?
problem znow byl dzisiaj taki, na autostradzie jechalismy okolo 100mph az tu nagle obroty spadly do 1000 (a na hamulec nie naciskalem) wrazenie tak jakby tylko jeden gar chodzil albo cos takiego. w piatek sprawdzalem caly uklad zaplonowy wyczyscilem krokowego przepustnica jak nowa. poddaje sie miałam podobny objaw przy padniętej sondzie, obroty spadały mi do 500, zero reakcji na pedał gazu przez kilkanaście sekund... ale pewno przyczyn moze być wiele...
od sondy raczej nie bedzie takich objaw a zreszta gdyby padla to check engine wywali
bylem w warsztacie dzisiaj kolo podpiol do kompa i nic 60£ skasowal i powiedzial ze zadnego problemu nie widzi
uziemienie te na przodzie jest podpiete i spoko innego nieznalazlem chociaz w D16Y7 mialem cztery,na wekendzie lukne na EGR na wiki przeczytalem jakie moga byc objawy tego ustrojstwahttp://pl.wikipedia.org/wiki/System_recyrkulacji_spalin
... zresztą gdyby padła to check engine wywali
To nie jest takie oczywiste.
Sonda zużywa się stopniowo, może zacząć oscylować leniwie albo w jakikolwiek inny dziwny sposób i czeka nie będzie dopóki komp będzie odbierał od niej sygnał. Oczywisty czek zapali się przy uszkodzeniu grzałki sondy w innych przypadkach może ale nie musi.
Czy w Em2 lusterka są takie same jak w sedanie i hatchbacku?
Jakiś ku...s zbił mi wkład i szukam zastępczego.
Pytanko - jakiej grubości jest blacha na kielichach. Idzie ja nagwintować by dokręcić rozpórkę czy trzeba dać od spodu nakrętki? Wciśnie się je kluczem czy trzeba opuszczać amorka ? Mowa o przedniej.
maciej podobno do drzwi sedan jest identyko jak coupe wiec raczej podejdzie
eRMD a po jakiego grzyba chcesz to tak robic przeciez rozporke nakreca sie na sruby z mcpersona wiec po co robic nowe ?
lemonR sluszna uwaga ale stopniowego zuzzycia grzalki sie zbytnio wyczuc nie da i wydaje mi sie ze raczej wiekszego wplywa nie ma a jak grzalka padnie to czujesz to po zachowaniu auta
Czy w Em2 lusterka są takie same jak w sedanie i hatchbacku?
Jakiś ku...s zbił mi wkład i szukam zastępczego.
a moze po prostu Ci pękło na mrozie jak u większości z nas :confused: mam ten sam problem
Grzesieklodz
01-02-11, 21:11
ja też mam pęknięte i byłem dokupić i się okazało że nie mam wersji europejskiej lusterka (pan był bardzo zdziwiony) i powiedział aso, rozbitek albo kradzione, dodam że byłem w sklepie gdzie mają tylko wkłady do lusterek
w czwartek będę wiedziała ile wołają za wkład w ASO :)
na allegro sprzedają wkłady, nawet można odrysować wkład i odesłać do nich, żeby dorobili taki sam jeżeli jest problem ze znalezieniem odpowiedniego. Mojego to już nigdzie nie można dostać, bo kiedyś sam się interesowałem tematem (w amerykańcach lusterko kierowcy oddaje rzeczywistość jak lusterko wsteczne, tylko prawe pomniejsza obiekty. Nie mogłem się na początku przestawić i chciałem zmieniać wkład, ale z czasem dało się do teraz przyzwyczaić i odpuściłem temat)
Grzesieklodz
02-02-11, 16:31
Leeo wiem że sprzedają same wkłady tylko trzeba to wyjąć i rozgrzać plastik np opalarką i zamontować nowe tylko, że te wkłady mają podpięcie do ogrzewania od strony samochodu a u mnie jest to w drugim końcu więc czekam aż się cieplej zrobi i na razie mam zbite :/
a do zrób to sam to zaglądali??????
a do zrób to sam to zaglądali??????
zaglądali i będą grzebać .. wkrótce :D
zaglądali i będą grzebać .. wkrótce :D
no i dobrze, bo dosyć szeroko opisałem temat i troche roboty mnie to kosztowało :)
gregor1230
05-02-11, 16:50
Odnośnie lusterka to te
żmiałem wymiankę od strony kierowcy. We Wrocku jest stoisko na Hali Targowej gdzie facet ma wkłady do wszystkich marek. Oczywiście mowa o samym szkle. Plastik jest ciężko zdobyć. Ja zrobiłem to suszareczką - wywaliłem stare szkło i wstawiłem nowe oczywiście montując nową matę grzewczą :). Wszystko bangla jak w oryginale.
Grzesieklodz
05-02-11, 17:18
w łodzi też jest koleś i ma same lusterka z matą tylko ta mata ma podejście z innej strony niż oryginał
(oryginał ma podejście od zewnętrznej a te co ma on od wewnętrznej)
Ktoś wymieniał może z Was przednie łożyska w kołach? i ma jakieś linki do łożysk i jakie to ceny tego są?
o o o urbanrsc podlaczam sie do pytania :) bo tez mnie czeka lozysko z przodu :( .
Ale widzę że nikt nie zmieniał bo zero od zewu ;p
Witam. Jestem tutaj nowy i powoli sie przymierzam do poszukiwan mojej przyszlej hondzi, upragnionego civica vii w wersji coupe.
Troszke poczytalem ale jest to tutaj jedyny chyba topic poswiecony glownie tej wersji a ciezko jest wertowac ok 250 stron by znalezc odpowiedz na nurtujace mnie pytania :)
Na serwisach aukcyjnych wersja ta chodzi aktualnie gdzies po 16tys niezarejestrowana ( rocznik '01-'02), czy ta cena jest normalna? Czy kupujac ja w takiej cenie nie kupuje kota w worku? Znajomi moi maja civici (V oraz VI w hatchu, twierdza oni jak zreszta chyba wiekszosc uzytkownikow hond ze duzo w tej marce nie ma sie co psuc ) i sa zadowoleni z bezawaryjnosci.
Jak jest w przypadku awaryjnosci w tym modelu? Na co musze najbardziej uwazac kupujac ten model? Czy musze zwracac uwage jaka wersje silnikowa kupuje (120/125km)? Ile mniej wiecej pali i czy czesci zamienne typu zawieszenie pasuje normalnie z hondy vii hatchbak?
Dziekuje z gory za wszelka pomoc ; )
Jak już kupujesz to bierz wersję z VTEC-iem 125 KM silnik D17A9 cenowo praktycznie to samo a i w spalaniu raczej różnicy nie ma. Co do części to raczej pasują z sedana
Redmitsu pytasz czy nie kupujesz kota w worku za taką cenę? Tu nie chodzi o cenę tylko JAK zamierzasz kupić to auto. Jak dobrze je sprawdzisz przed zakupem i nie będziesz na tym oszczędzał to później unikniesz ewentualnych niespodzianek lub rozczarowania ;) Pewnie że za 16tyś może być dobry egzemplarz jak również może to być mina, nie jest to cena radykalnie niska biorąc pod uwagę + opłaty i wszystkie inne formalności ok. 2tyś
A ja proponuję zawitać na pierwszą stronę EM2 squadu, poczytać trochę o różnicach i wersjach wyposażenia, pooglądać nasze auta i dopiero z taką wiedzą szukać czegokolwiek. Link do tematu w moim podpisie. Pozdrawiam
właśnie pomyślałem coby zapodać Short Shifter ;)
ma ktoś może?
Temat przerabiany - nie tak łatwo o to, bo nie taka prosta sprawa jak w V czy VI gen. U nas nikt nie ma.
Jak już kiedyś rozwijaliśmy temat jedyna opcja to to
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/OBX-HONDA-CIVIC-01-05-EM2-ES1SHORT-SHIFTER-KIT-W-Base-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem230cf7251dQQitemZ15054 1378845QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries
Temat przerabiany - nie tak łatwo o to, bo nie taka prosta sprawa jak w V czy VI gen. U nas nikt nie ma.
nareszcie będę z czymś pierwszy ;)
p.s.
a coś takiego?
http://cgi.ebay.pl/Short-Shifter-Schaltwegsverkurzung-Civic-Coupe-EM2-/250648774364?pt=Teile_ohne_Strassenzulassung&hash=item3a5bd4c6dc
Mam pytanie odnośnie regulacji ogrzewania-nawiewów, o co chodzi z tymi pozycjami ''AUTO" ? Jak to działa ? Pierwszy raz z czymś takim mam do czynienia a instrukcja niestety po niemiecku:mad:
Grzesieklodz
08-02-11, 17:04
jak nawiew ustawisz AUTO i wentylator AUTO to regulujesz wtedy tylko temperaturą i samochodzik sam wszystko ustawia tak żeby osiągną taką temperature, ale jak chcesz żeby chodziła klima jak Ci ma schłodzić to musisz ją ręcznie włączyć
em2 no jak to co short :P kompletny bo mozna kupic jeszcze same blaszki za 35 dolcow
Słuchajcie potrzebuje pomocy przy wyborze części do rozrządu :)
pasek, rolka i pompa... jakiej firmy warto kupic? I robic wszystko czy np. tylko pasek i rolke a pompe zostawic...? Any suggestions ? :)
Słuchajcie potrzebuje pomocy przy wyborze części do rozrządu :)
pasek, rolka i pompa... jakiej firmy warto kupic? I robic wszystko czy np. tylko pasek i rolke a pompe zostawic...? Any suggestions ? :)
i ja od razu podpinam się pod temat :) Od razu może ktoś zasugeruje, czy przy przebiegu koło 88 tyś warto zmieniać już pasek? Auto z roku 2004, więc pasek jeszcze seryjny. Wiem, że w serwisówce napisane, że zmieniać przy 120tyś, ale w końcu auto 7 letnie..
ja generalnie co 90 tys zmieniam pasek w hondzie :) (zawsze wymieniam wszystko jak kupuje nowa)
pompa i rolki - GMB
pasek - mitsuboshi
sprawdzone przez kilkuset uzytkownikow marki :) przezemnie 4 krotnie i zero problemow :)
Co do paska również polecam Mitsuboshi :)
ja pompy niezmienialem majac 110tys, pasek wiem ze mam continentala :E a rolka chyba wlasnie gmb :) sądze ze warto zmienic pasek to nie duzy koszt a jak ****ie to lipa :D
a moze zamowienie grupowe na te shorty za 85 dolcow by ktos ogarnol ?:>
Czyli polecasz taki zestawik? http://allegro.pl/rozrzad-kpl-honda-stream-1-7-2001-2005r-d17a2-i1410507561.html Jak to cenowo w EM2 wygląda? 500zł to dobra cena? Gdzie szukać pompy, no i czy wymieniać przy tym przebiegu?
No właśnie, rozmawiałem dzisiaj z naszym łódzkim Vtec-iem i cos mowil ze GMB rozne opinie ma ale widze ze jednak GMB będzie trzeba zakupić.
Znajomy mechanik polecał tak:
Pasek - Contitech
Rolka - SKF
Pompa - SKF, a jak nie ma kasy to GMB.
Ok, w takim razie jeszcze jedno pytanie, mamy jakies zniżki w Intercarsie albo cos? :) Ewentualnei adres sklepu gdzie możemy liczyć na jakieś upusty i solidną obsługę w Łodzi?
ja zawsze wymieniam kompletny a pompa niby co 2 sie wymienia ale wole wymienic
co do tej kwoty to chyba mega duza jest ja tyle to chyba z pompa placilem
p.s jak nie znajdziesz to ci moze zalatwie u mojego znajomego :)
ja za rolke dalem 600 zl i pasek mam CONTITECH :)
montował już ktoś z was siłownik do klapy tylnej tak jak tutaj http://www.civicforums.com/forums/117-interior/56901-diy-trunk-shocks.html ?
Grzesieklodz
09-02-11, 23:08
ja pasek mam mitsuboshi, za pasek, napinacz i pompę dałem coś koło 500, leo jesteś klubowicz masz kartę jedź do Jnter carsu :] i ja jak wymieniałem to pompe też od razu kupiłem bo to nie aż taka duża kasa a spokojną głowę mam, generalnie polecam ten zestaw co podał ramzees
Nie wiem tylko czy do d17a9 jest taki sam jak do d17a2. Będę musiał szukać do hondy stream lub fr-v. O intercarsie pamiętam, ale jeszcze mam kolegę w interteam i tam dobre rabaty ma, więc póki co robię rozeznanie. Szkoda kaski, ale chyba lepiej wymienić w końcu furka już 7-letnia. Wymienię też chyba płyn chłodniczy pomimo tego, że trzyma parametry, bo też jakoś dziwnie czekać z wymianą do 200tyś :P Aj ja jaj i przychodzi ten moment, że będę musiał wydać kaskę na serwis zamiast na mody ;)
Ok, w takim razie jeszcze jedno pytanie, mamy jakies zniżki w Intercarsie albo cos? :) Ewentualnei adres sklepu gdzie możemy liczyć na jakieś upusty i solidną obsługę w Łodzi?
Jeżeli jesteś członkiem stowarzyszenia to są przewidziane rabaty w IC nawet do 30%
montował już ktoś z was siłownik do klapy tylnej tak jak tutaj http://www.civicforums.com/forums/117-interior/56901-diy-trunk-shocks.html ?
noo fajna sprawa, bede musial sobie tez tak dlubnac :) koszt nieduzy a i robota na chwile :]
Czy jak zalozy sie takie silowniki to mozemy sie pozbyc prętow, ktore ida w poprek pod półką ograniczaja glebokosc glosnika? :)
Czy jak zalozy sie takie silowniki to mozemy sie pozbyc prętow, ktore ida w poprek pod półką ograniczaja glebokosc glosnika? :)
No raczej,te pręty to takie siłowniki japońskie;) albo jedno,albo drugie:)
dobry_rafal
10-02-11, 15:32
Nie wiem tylko czy do d17a9 jest taki sam jak do d17a2.
rozrząd jest taki sam do 125 i do 117KM przerabiałem ten temat jakieś 3 tygodnie temu jak szukałem do siebie. Za kompletny rozrząd zapłaciłem po zniżkach 481PLN
Kolega daje mi takie ceny:
pasek gates: 58zł
napinasz SKF 310 zł
pompa wody: ASIN 152zł albo SAKURA
Jak to wygląda - pasek gates może być? Pompy wody raczej nie będę wymieniał, chyba jeszcze nie ma sensu.
dobry_rafal
10-02-11, 18:30
pasek 89,11 PLN
napinacz 237,90 PLN
pompa wody 153,67 PLN
wymieniałem wszystko bo mam niecałe 150tys przegonki i nie wiem kto co tam wymieniał wcześniej
z gretsami sie spotkalem ze pekaly 2 przypadki
GMB i mitsuboshi nie ma ?:>
A mi zaczęło wyć łożysko z tyłu :/ domyślam się że jest razem z piastą czy tak ??
polecacie jakieś ??
Razem z piastą, polecam SKF :)
mylicie sie jest dostepne osobno wrzucalem linka nawet z aledrogo :)
http://allegro.pl/okajza-honda-civic-maly-przebieg-sekwencja-i1463532242.html
Co myslicie o tym aucie ?
karcios dupa poliftowa xD
Bezwypadkowy
niektórzy to wstydu nie mają... Tył ma od polifta - lampy, zderzak, zresztą widać różnice w odcieniach.
Leeo wiesz auto malo znane :D przyjdzie jakiś Rysiek i skad on bedzie wiedzial :D:D
To jest auto mojego kolegi te lampy co on ma sa ladniejsze ale zastanawialme sie czy sa oryginalnie czy li dupa od polifta :/ a cena nie jest troche zanizona one chyba powinny stac tak po 17.500 ?
takich lamp nie ma w zamienniku, więc oryginały. Cena zaniżona? za 2001r bitą w tył? Nie wiadomo co z przodem, bo ucięte zdjęcie i nie widać pasa przedniego..
A Ty co taki wywiad robisz? Chcesz swoją wycenić? :)
jedynie tylnie lampy ktore mi sie mega podobaja to takie jak ma Leeo ale takie upolowac w polsce to graniczy z cudem
takich lamp nie ma w zamienniku, więc oryginały. Cena zaniżona? za 2001r bitą w tył? Nie wiadomo co z przodem, bo ucięte zdjęcie i nie widać pasa przedniego..
A Ty co taki wywiad robisz? Chcesz swoją wycenić? :)
Ja swoja wyceniam zdecydowanie wyzej :D ale nie mam gazu ;/ a to pewnie przyciaga klientow.
ale nie mam gazu ;/ a to pewnie przyciaga klientow.
pierwsze słyszę, żeby gaz w civicu przyciągał klientów zwłaszcza w modelu, który z założenia ma kojarzyć się ze sportem :)
Ramzees, a co myślisz o amerykańskich OEM lampach poliftowych?
Leeo tez niby sa w pyte ale mi one wygladaja na ubozsza wersje twoich ;p a co chcesz sie swoich pozbyc ? :D
Razem z piastą, polecam SKF :)
A cenowo jak to wygląda ??
SKF- łożysko(zestaw) tył- 464zł
Na przód dużo tańsze- 270zł
Ceny z IC. Ja mam 20-30% rabatu od tych cen. Jakby co mogę kartą rabatową pożyczyć.
SKF- łożysko(zestaw) tył- 464zł
Na przód dużo tańsze- 270zł
Ceny z IC. Ja mam 20-30% rabatu od tych cen. Jakby co mogę kartą rabatową pożyczyć.
Na przód w Intercars kupowałem za 189zł :)
Mam pytanie ktora cyfra w numerze VIN W EM2 oznacza producje auta ?
gdzies mialem jak czytac nr vin jak znajde to wkleje :)
w serwisówce jest rozpisane
bo po tym to nie wiem
oznacza producje auta ?
czy chodzi Ci o rok czy fabryke czy jeszcze cos innego
Chodzi mi o to czy w numerze VIN jakas liczba oznacza rok produkcji ?
No przecież mówi, że w serwisówce (http://autoban.com.ru:8080/manual/CivHtml/1-2.htm) masz.
Sposób oznaczania jest chyba ten sam dla wszystkich modeli.
Na przód w Intercars kupowałem za 189zł :)
Chyba po zniżce. Bo w sklepie są po tyle co napisałem- http://sklep.intercars.com.pl/
Dokładnie 272,70 w katalogu
Zgadza się po zniżce, tylko myślałem że napisałeś że 272 to już po zniżce :)
Chcę dzisiaj zamówić przeźroczyste kierunkowskazy boczne do hondy civic coupe 2002r EM2 na allegro nie pisze bez pośrednio że sa do tego modelu ale są do del sol i wydaje mi się że te będą pasować. Które na allegro na 100% pasują do em2 ?
Czy te będą pasować ?
http://allegro.pl/migacze-honda-civic-crx-del-sol-clear-krakow-i1473379219.html
Z opisu aukcji wynika, że nie za bardzo...
Z samego opisu bardziej już te chyba: http://allegro.pl/honda-civic-01-06r-kierunek-lewy-prawy-bialy-i1432868694.html
karcios wejdz na mtuning.pl i tam bedziesz mial
pzdr
Ja się zastanawiam czy od del sol nie pasuje bo porównywałem zdjęcia to one sa podobne żeby nie powiedzieć że identyczne przynajmniej dla mnie. Nikt nie próbował od innego modelu civic montować ? Macie w swoich EM2 pomarańczowe czy białe ?
ja najchetniej bym sie ich pozbyl ta jak w wersji usa
z wyglądu mogą być identyczne, tylko kwestia rozmiaru, bo wydaje mi się że w del sol są mniejsze
Ja zmieniałem na białe możesz zobaczyć w moim profilu.
Jak zdemontować tylną półkę w civicu coupe ej6 czyli 6 generacja. Tą plastikową. W jaki sposób ją wyciągnąć? jak ona jest mocowana?
Nie ta bajka :) tutaj VII gen..
misiek707 na zatrzaski najlatwiej od spodu ze strony bagaznika sie do nich dostac ale generalnie to co powiedzial kolega wyzej dotyczy ten watek VII gena
Mam do was pytanko apropo wyciszenia maski, czy u was po środku maski są jakieś spinki? bo u mnie nie ma żadnych otworów w tym materiale i przez to że w tym miejscu troche odstaje to rysuje mi tą osłonke z napisem vtec i chyba obudowe filtru :mad:
u mnie też tak jest, ale nie miałem ochoty nawet tam zaglądać pod spód :o
no to honda sie nie popisała :mad:
Jak by ktoś wymieniał łożysko tylne to taki mały opis umieściłem mam nadzieję że będzie pomocny :)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?60372-Zr%F3b-to-sam-spis-tre%B6ci-w-FAQ&p=1267202#post1267202
górne mocowanie amorka jakoś dziwnie sie rusza i skrzypi (na rys 10 i 11)
http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17S5P01&block_02=B__2800&block_03=8088
gdzie to dostać ?? kto to zmieniał ?
i czytałem że ktoś przenosił zbiorniczek od sprzęgła. Czy ma znaczenie wysokość jego mocowania?
Szkoda kasy, rozebrać wyczyścić, przesmarować i będzie git. No chyba że coś pękło to inna sprawa.
tylko że przy nacisku na karoserie widać jak cała ta śruba od amorka wraz z tą gumą i nakrętką pracuje w pozycji góra-dół ok 1cm. Druga strona ani drgie.
Tak jak ci pisałem na gg wymienić nie ma innej rady :/
to ja wiem że wymienię bo dobija mnie skrzypienie i boję sie że jak wystrzeli to mi przebije maskę heheh
może ktoś gdzieś to już namierzył pomijając ASO?
nie wiem czy misiek tej gumy u siebie nie wymienial :P moze sie myle :D
czy warto ryzykować http://moto.allegro.pl/amortyzatory-honda-civic-2001-przod-gaz-i1477174101.html
ja mam prawie nowe na sprzedaz na przod jakbys chcial :)
ktoś testował te cambery przednie? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/02-06-ACURA-RSX-DC5-SI-02-05-EM2-CIVIC-FRONT-Camber-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem25619a2353QQitemZ16055 1281491QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccesso ries
zakłada sie je na dole amorka i reguluje na mimośrodzie ?
a jeśli chodzi o górne moje mocowanie opisane wyżej to czyszczenie nic nie pomoże. Wymienię jak dobiorę sie do drugiej strony bo tam też może być niespodzianka. Namierzyłem w IC i zestawy naprawcze (środkowe tuleje z gumą) i całe zestawy gotowe do podmianki. Trzeba myśleć i zmienić niebawem :]
Szukam teraz nowych klocków na przód i mam takie firmy dwie MEYLE i TRW Lucas co o nich myślicie?
ja zmieniałem w lecie i wsadziłem trw, tarcze i klocki i heblują bardzo ładnie
TRW szły na pierwszy montaż.
Czy w EM2 po 2003r są inne lusterka niż w 2001r. Szukam wkładu i wychodzi, że są inne w tych rocznikach?
bartyzelekd
31-03-11, 11:40
Czy ktoś z was robił sam konserwacja podwozia
Planuję sam zabezpieczy podwozie i nie wiem czy byłoby najlepiej i jak to robic proszę o pomoc.
znajdziesz troszke info i zdjęcia w moim temacie. Jak coś to wal śmiało na PW.
Czy w EM2 po 2003r są inne lusterka niż w 2001r. Szukam wkładu i wychodzi, że są inne w tych rocznikach?
raczej to samo
dzsiaj zauwazylem cos dziwnego :D w zimie niemialem takich akcji :E chyba na wiosne ptaszki mi sie wprowadziły i podczas gorących dni chowają sie pod maska ;P bo cos zaczyna ćwierkać jak mam nisko obroty :D z tego co przeczytalem to mogą byc paski / klimy / wspomagania / alternatora ( rozrzad wymienialem pol roku temu ) macie jakies inne pomysły ?
---------
po przeczytaniu ze to moga byc paski ( jakies 10 min po powrocie ) poruszałem nimi, zapalilem auto :E i co ? niema ptaszkow ; o wyprowadzily sie ;] dziwna sprawa :D wazne ze juz niecwierka, zobaczymy na jak dlugo
po przeczytaniu ze to moga byc paski ( jakies 10 min po powrocie ) poruszałem nimi, zapalilem auto :E i co ? niema ptaszkow ; o wyprowadzily sie ;] dziwna sprawa :D wazne ze juz niecwierka, zobaczymy na jak dlugo
do pierwszej kałuży :)
albo jakas rolka moze :) lozyska wydaja rozne smieszne dzwieki ;]
genior ale dzisiaj było sucho :P podczas deszczów nie zauwazylem róznic :) nic zobaczymy xP KruKs ciekawe jaki inny glos mozna jeszcze uslyszec oprocz cwierkania pasków :)
dzsiaj zauwazylem cos dziwnego :D w zimie niemialem takich akcji :E chyba na wiosne ptaszki mi sie wprowadziły i podczas gorących dni chowają sie pod maska ;P bo cos zaczyna ćwierkać jak mam nisko obroty :D z tego co przeczytalem to mogą byc paski / klimy / wspomagania / alternatora ( rozrzad wymienialem pol roku temu ) macie jakies inne pomysły ?
u mnie po tamtej zimie właśnie też tak ćwierkało, odgłosy dochodziły centralnie z silnika, okazało się że to obudowa katalizatora troszkę się zwichrowała i powodowała takie dźwięki, opaska załatwiła sprawę i teraz jest cisza :)
Hehe, sprawe z katalizatorem tez mam juz za soba, ale ja zamiast opaski usunalem calkowicie oslone. Brrrr, wkurzajacy dzwiek :)
Genior, miales racje :) w pudelku od napinacza skf siedzi rolka nsk :) Sprawdzilem to dla d17 :)
Genior, miales racje :) w pudelku od napinacza skf siedzi rolka nsk :) Sprawdzilem to dla d17 :)
jak mówie to mówie :)
Witam
Mam pytanie do właścicieli sedanów, jakieś 2 miesiące temu kupiłem sedana 1.6 z 2003r i niepokoi mnie trochę jego zachowanie na drodze a mianowicie przy dużych prędkościach jest bardzo "nie stabilny" jak lecę autostradą 140 - 150km/h to mam wrażenie że mnie zaraz zdmuchnie z drogi, podmuchy wiatru powodują tak mocne bujanie samochodem że non stop muszę kontrować kierownicą kierunek jazdy.
Jako że moja wrażenia są ciężko zmierzalne powiem tak miałem wcześniej 4 samochody, jeździłem z 10 różnymi autami i civic pod tym względem jest najgorszy, a teoretycznie nie powinien być gorszy od zdezelowanego 5 lat starszego rovera a prawda jest taka że w roverze przy szczytowej prędkości 150km/h czułem się dużo pewniej. Jak jechałem autostradą przy bardzo silnym wietrze to musiałem zwolnic do 80-tki nie było bo to wcale dziwne ale objeżdżali mnie prawie wszyscy i im aż tak ten wiatr nie przeszkadzał.
Mam nowe opony ustawiona zbieżność, wymienione gumy na przednich wahaczach żadnych luzów w zawieszeniu (według mechanika) do zrobienia została mi przekładnia kierownicza bo ciasno chodzi.
Jakieś pomysły? to normalne w tym samochodzie?
Pozdrawiam
nie to nie jest normalne
sedan jedzie jak przylepiony, ale to co wspomniałeś - ciasno skręcona przekładnia może być powodem tego latania, podobnie było u mojego ojca w hatchbacku, tez trzeba bylo co chwile kontrowac bo miało się wrazenie że auto pływa, nic innego poza tym nie przychodzi mi do głowy, a temat o przekładni jest wyczepany w wątku "stuki w zawieszeniu"
nie wiem jak sedanem ja latam po 200 autostrada i jak na szynach lece
Czyli wrócę do tematu po naprawie przekładni, mam nadzieje że to pomoże...
pzdr.
jakie wybrac swiece do EM2?
Olsen u nas od nowosci siedza irydowki. Ja i tak zmienilem na denso ik4(irydowe), jakos tak. Kiedys dawalem foto w moim temacie.
Ok. W związku z tym ze miałem ostatni okazje przejechac się mocniejszymi hondami mam watpliwosci czy i moje em2 nie miało swaapa, podobnie jak kolega z forum, kieruje się do was koledzy z pytaniem: gdzie znajduje się oznaczenie silnika w em2 i jakim sposobem do niego dotrzeć. Widziałem gdzieś to na forum ale nie mam możliwości szukania tego teraz.
było w tym temacie ! cAn zapodał fotkę. Po lewej stronie kolektora wydechowego patrząc na auto od przodu.
Dokładniej to tu :)
http://img857.imageshack.us/img857/6441/p1110889pokaz.jpg
pytanko odnosnie klimy...
dzis sobie nabijalem klime (550 gr r134 wchodzi jakby ktos chcial) i ku mojemu zdziwieniu gaz mialem natomiast nie mialem oleju wladowalem 70dm. Prawdopodbnie bede mial zapchana klime na osuszaczu czy skraplaczu ten obok wentylatora chlodnicy lub blok zaworow jest cos takiego w em2 ??.. narazie bede jezdzic na klimie moze to mi przepcha...(poki co uzlem jej 2 razy na 5 min odkad mam auto) po podlaczeniu maszyny moje cisnienie w ukladzie bylo o polowe slabsze niz ma byc..
a nie skraplało Ci się na dywan pasażera podczas używania?
jakie luzy zaworowe ustawiać w em2? chyba jutro kontrolnie sprawdzę czy trzymają normę jeśli ktoś oczywiście poda wartości :) pozdrawiam
eRMD - Leniu !! Było w tym wątku.. Na górze jest opcja - przeszukaj temat - wpisujesz i voila ;)
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?34554-Coupe-amp-Sedan-og%F3lne-info&p=1019076&viewfull=1#post1019076
Faktycznie jest :) a zawsze mi sie zdawało ze trzeba kartkować każdą stronę by coś odnaleźć :) podziękował
Dziwna sprawa, bo zauważyłem że tylne koło strasznie się grzeje. Schylając się do koła czuć ciepło, myślałem że po malowaniu zacisków coś się tam zapiekło. Rozkręciłem wyczyściłem klocki i zaciski skręciłem przejechałem się i nadal to samo, rozkręciłem jeszcze raz i z tego co zauważyłem to w zacisku ten grzybek co wyłazi i naciska na klocki nie odbija tak jak powinien i nie mam pojęcie jaka to może być przyczyna?
podnies kolo na lewarku i zobacz czy ci hamuje, jesli nie hamuje to przyczyna bedzie zapewne lozysko tylko powinno byc je slychac ewentualnie poruszaj kolem na wszystkie strony na lewarku
Jak podniosłem koło to trzeba użyć sporo siły żeby przekręcić rękami pełen obrót.
pewnie tłoczek nie odbija :( Wyjąc - wyczyścić - przesmarować złożyć :D
No właśnie na to stawiam tylko teraz czy coś z tłoczkiem jest nie tak czy z przewód się zapchał...
pewnie tłoczek nie odbija :( Wyjąc - wyczyścić - przesmarować złożyć :D
cobra to była idealna recepta już działa wszystko :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.