Zobacz pełną wersję : Pomoc w doborze amorów i sprezyn
Chce zakupic sobie amorki z gamy KYB bo moje sie juz koncza poniewaz mam krotsze sprezyny przy seryjnych amorach. Pytanie tylko ktore wybrac :)
Na AGX mnie nie stac:)
Czy kupic Ultra Sr czy Exel G
Jak wyglada to cenowo, bo nie moge nigdzie znalesc i czy amor ultra sr jest duzo twardszy od exel g jak to jest?
Ja mam z tylu Ultra Sr i jestem zadowlony, zrobilo sie twardziej (seryjne sprezyny), ale tyl jest lekki wiec wiadomo ze bardziej skacze. Cenowo nie bylo zle, za 2 szt zaplacilem cos ponizej 500zl.
No ale na przod sa drozsze prawda?? I ciekawe jakby sie to zachowywalo przy moich sprezynach mam jamexy -35 dodatkowo jeszcze uciete po jednym zwoju:) bo bylo za wysoko ;) Ile komplet kosztuje bo nie moge nigdzie znalesc
mam jamexy -35 dodatkowo jeszcze uciete po jednym zwoju:) bo bylo za wysoko :// :mlotek:
Uciolem je zaraz pare dni po kupnie bo przeciez nie bede jezdzil jak w kombajnie stwierdzilem. Zadnych zmian nie zauwazylem zeby autko sie inaczej zachowywalo tyle za amory mi szybko siadly no ale i tak juz bylo do wymiany a mam olejowe jakies no name
Albo doradzcie mi jakie zalozyc amorki do moich lekko stuningowanych jamexow (zaznaczam iz sprezyn nie zmienie) bo uzyskalem taka wysokosc autka na jakiej mi zalezalo, a chce miec dosc twarde zawieszenie za nie duze pieniadze bo w totka jak narazie jeszcze nie wygralem.
zaloz jakiekolwiek amorki. i tak na ucietej sprezynie zrobisz komus krzywde. miejmy nadzieje ze tylko Twojej Hance ...
zaznaczam iz sprezyn nie zmieniezaznaczam iz nie bedziemy doradzac psujom domoroslym tjunerom jak jeszcze efektywniej zrobic sobie i innym kuku. myslenie ma kolosalna przyszlosc...
dlaczego mam zrobic komus krzywde ? Przeciez to to samo jak bym zalozyl np. sprezyny obnizajace o -60 i seryjny amor bedzie tak samo pracowal jak na tej. Nie jest tak?? A gdzie tam nawet nie bedzie miala -60 tylko cos okolo -50 bo to przeciez tylko jeden zwoj
No albo kupic sprezyny -60 tylko jakiej firmy zeby byly dosc twarde i do tego ultra sr??
I ile by mnie kosztowala taka operacja amorki i sprezyny?? Z drugiej strony to mnie nie bedzie stac na wyrzucenie $ na sprezynki bo potrzebuje amorow.
I wytlumaczcie mi to z tymi sprezynami
I wytlumaczcie mi to z tymi sprezynami
w jedym słowie - zjebałeś
A moze mi ktos blizej powiedziec o zawieszeniu TENCIA on ma chyba -60 ile go to kosztowalo czy jest dosyc twardo, to jest zestaw sprezyna i amor czy osobno??
a znasz taka funkcje jak pw?
Ani UltraSR ani Excel G nie są twarde - to są zamienniki seryjnych i szybko je zabijesz na tych sprężynach.
Troche poczytalem na forumie i stwierdzilem ze jeszcze sie troszke wstrzymam z kupnem tych amorkow i dozbieram troche kasy i zaiwestuje moze w bilsteina b8 sprint chyba dobry wybor??? (Ale czy on nie jest dosc twardy, nie polamia mi sie kosci?:)) Chcialbym zrobic zawieche juz na cacy :) Jakie springi -60 byly by odpowiednie do tego zestawu, zeby sie to ladnie zgralo
-60 to idiotyczny pomysl, bo amortyzator nie ma juz pracy przy takim obnizeniu i zawias pracuje bez przerwy na dobiciu, na gumach. na moje oko do takiego obnizenia potrzebujesz gwint z regulacja wysokosci, ktora nie wplywa na regulacje wstepnego naprezenia, czyli np. d2.
No przeciez TENCIO jezdzi na Weitecu i springach -60 i mowi ze jest bardzo zadowolony z prowadzenia autka. No a ten D2 to pewnie kosmiczne pieniadze kosztuje
ziom, skoro tak caly czas piszesz o Nim to moze walnij Mu pw ?
ten D2 to pewnie kosmiczne pieniadze 3000pln. nie tak duzo jak na gwint z tak duzymi mozliwosciami..
Przeciez to to samo jak bym zalozyl np. sprezyny obnizajace o -60 i seryjny amor bedzie tak samo pracowal jak na tej. Nie jest tak?? A gdzie tam nawet nie bedzie miala -60 tylko cos okolo -50 bo to przeciez tylko jeden zwoj
postaw sobie chlopie ucieta sprezyne obok tej -60 i porównaj.
To ze obnizaja o tyle samo, nie znaczy ze sa takie same. Twoja byla projektowana na -35 i poza jej wysokoscia, obliczone byly grubosci zwojów, ich ksztalt itd. Sprezyna badana byla pod wzgledem sil, które na nia moga dzialac. Teraz kiedy ja uciąłeś zmieniles zupelnie jej charakterystyke i nikt nie wie, ile ona moze wytrzymac, czy pracuje odpowiednio (napewno nie) itd. Wiecej nie chce mi sie nawet rozpisywac i zaglebiac w ten durny temat obcinania sprezyn. Wahacze przegiete sa juz wtedy w druga strone, kąty (których seryjnie sie nie reguluje) robia sie juz tak duze, ze auto ani dobrze sie nie prowadzi, ani opony nie zurzywaja sie równomiernie...
KYB jest z dupy. Kup np B8 lub cos innego o krótszym skoku i do tego daj sprezyne max -40 i w zupelnosci to wystarczy, albo gwint, z tym ze jak juz pisano, wieksza gleba jest nieporozumieniem.
jako konstruktor z zawodu potwierdze ze obcinanie springow to najglupsza rzecz na swiecie, zmeczenie materialu w takiej sprezynie nastepuje straszliwie i na wypadek mozna juz tylko czekac, takie sa poprostu prawa fizyki i tyle. pozdrawiam
I moze to wytłuścimy i powiekszymy:
jako konstruktor z zawodu potwierdze ze obcinanie springow to najglupsza rzecz na swiecie, zmeczenie materialu w takiej sprezynie nastepuje straszliwie i na wypadek mozna juz tylko czekac, takie sa poprostu prawa fizyki i tyle
Ani UltraSR ani Excel G nie są twarde - to są zamienniki seryjnych i szybko je zabijesz na tych sprężynach.
Ultra-SR jest amortyzatorem mocniej tlumiacym niz Excel-G. Nie jest strasznie twardy ale z seryjna sprezyna calkiem niezle gra na codzien.
Żaden nie jest sportowy i nie nadaje się do obniżeń.
Amorki Bilstein b8 i springi weitec 60/60 dobre zestawienie??
Napewno chce zainwestowac w amorki bilsteina to juz nie podlega dyskusji a co do springow ciagle w glowie mam metlik. Zastanawiam sie jeszcze czy te weiteci 60/60 rzeczywiscie obnizaja o te 60 mm?? A jak nie weiteci to jakie springi o obnizeniu -60?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.