Mrj
02-01-11, 12:31
Witam,
W mojej hondzie 1.3 obroty na gazie były zawsze stałe. Tzn na zimnym silniku 900, a na rozgrzanym 600... Po wymianie siłownika ssania obroty na zimnym silniku wynoszą około 1500 i powoli spadają. Gdy silnik się nagrzeje obroty są na niemalże zerze a po wciśnięciu sprzęgła (np przy 90km/h) wskazówka obrotów strasznie szybko spada.
Chciałem się dowiedzieć jak to u Was jest z obrotami na zimnym silniku a na rozgrzanym. Prawdopodobnie u mnie jest coś nie tak ale nie wiem co...
W mojej hondzie 1.3 obroty na gazie były zawsze stałe. Tzn na zimnym silniku 900, a na rozgrzanym 600... Po wymianie siłownika ssania obroty na zimnym silniku wynoszą około 1500 i powoli spadają. Gdy silnik się nagrzeje obroty są na niemalże zerze a po wciśnięciu sprzęgła (np przy 90km/h) wskazówka obrotów strasznie szybko spada.
Chciałem się dowiedzieć jak to u Was jest z obrotami na zimnym silniku a na rozgrzanym. Prawdopodobnie u mnie jest coś nie tak ale nie wiem co...