Zobacz pełną wersję : civica coupe -> problem z zalozeniem alarmu
Witam kupilem na allegro alarm
( http://www.allegro.pl/item144779599_profesjonalny_alarm_v_max_z_czujnika mi_full_opcja.html )
i mam problem z odnalezieniem odpowiednich przewodow (kierunki znalazlem, stacyjka tez problemu nie bylo) problem natomiast jest z seryjnym centralnym zamkiem szukajac przewodow od centralbego(mam piloty w alarmie i chce je wykozystac) i badajac miernikiem znalazlem przewod ktory w momencie otwartych drzwi pokazuje mi 1V po zamknieciu 12V, pomozcie jezeli macie jakis opis przewodow do civica copue 95 lsi to pilnie prosze o przeslanie.
O ile się nie mylę to musi założyć siłownicze od strony kierowcy bo tam jest tylko taki przekaźniczek który steruje impulsami na pozostałe drzwi.
O ile się nie mylę to musi założyć siłownicze od strony kierowcy bo tam jest tylko taki przekaźniczek który steruje impulsami na pozostałe drzwi.
Zamek centralny mam i dziala ale z kluczyka a chce zeby dzialal z pilota (ten alarm obsluguje seryjny zamek centralny bo sie dowiadywalem), problem jest jak wczesniej pisale ze znalezieniem przewodow odpowiedzialnych za sterowanie zamkami.
O ile się nie mylę to musi założyć siłownicze od strony kierowcy bo tam jest tylko taki przekaźniczek który steruje impulsami na pozostałe drzwi.
Zamek centralny mam i dziala ale z kluczyka a chce zeby dzialal z pilota (ten alarm obsluguje seryjny zamek centralny bo sie dowiadywalem), problem jest jak wczesniej pisale ze znalezieniem przewodow odpowiedzialnych za sterowanie zamkami.
Ja Ciebie rozumiem ale na 99% nie masz siłowniczka po stronie kierowcy i będziesz musiał go założyć.
Pozatym musisz poprowadzić dwa przewody do drzwi z reguły (niebieski i zielony) które będą podawały impuls masy do otwirania i zamykania zamka.
O ile się nie mylę to musi założyć siłownicze od strony kierowcy bo tam jest tylko taki przekaźniczek który steruje impulsami na pozostałe drzwi.
Zamek centralny mam i dziala ale z kluczyka a chce zeby dzialal z pilota (ten alarm obsluguje seryjny zamek centralny bo sie dowiadywalem), problem jest jak wczesniej pisale ze znalezieniem przewodow odpowiedzialnych za sterowanie zamkami.
Ja Ciebie rozumiem ale na 99% nie masz siłowniczka po stronie kierowcy i będziesz musiał go założyć.
OK zalozmy zhttp://www.allegro.pl/item144779599_profesjonalny_alarm_v_max_z_czujnika mi_full_opcja.htmlst tak jak mowisz w takim razie co steruje moim zamkiem??? (przekrecajac kluczyk od strony kierowcy zamykam swoje i pasazera drzwi)
OK zalozmy zhttp://www.allegro.pl/item144779599_profesjonalny_alarm_v_max_z_czujnika mi_full_opcja.htmlst tak jak mowisz w takim razie co steruje moim zamkiem??? (przekrecajac kluczyk od strony kierowcy zamykam swoje i pasazera drzwi)
Twoimi drzwiami sterujesz Ty otwierając je fizycznie kluczykiem. Na zamku jest założony taki przekaźniczek, który po przekręceniu przez Ciebie zamka steruje pozostałymi drzwiami. Wiem co mówię bo przerabiałem ten temat u siebie.
Czyli co wedlug Ciebie musze jeszcze dokupic do alarmu???
ps wydaje mi sie ze tak dzialaja wszystkie zamki centralne
Czyli co wedlug Ciebie musze jeszcze dokupic do alarmu???
ps wydaje mi sie ze tak dzialaja wszystkie zamki centralne
Żeby nie narażać Ciebie nakoszty zdejmij najpierw boczek i sprawdź bo może akurat masz tak wypasioną wersję, że ten siłowniczek akurat masz ale szczeże w to wątpię. Zatem jeżeli go nie posiadasz musisz dokupić jeden siłowniczek centralnego zamka typu Master z 5-cima przewodami koszt około 15pln i go założyć bo inaczej po podłączenia alarmu z pilota będziesz mógł zamykać tylko drzwi pasażera.
mozes, dla formalności, slave wystarcza. ;)
dzieki jutro wszystko sprawdze....a teraz wracajac do poczatku problemu jak znalezc przedowy odpowiedzialme za zapalanie lampki w srodku samochodu pod nie musze podlaczyc alarm zeby w momencie zalanczania alarmu a niedomkniecia drzwi (dawal znac) i w momencie gdy alarm jest uzbrojony a otwiera je osoba trzecia (zlodziej) zalanczal sie alarm?
Jeden przewód od lampki idzie do włącznika drzwiowego.
:] w to nie watpie, poprostu dzis z miernikiem szalalem pod deska, i troche zgupialem bo przy otwartych drzwi pokazuje mi 1V po zamknieciu 12V i sam juz nie wiem czy tu powinienem podpiac ten alarm czy nie, masz moze jakiegos manuala z opisem przewodow???
:] w to nie watpie, poprostu dzis z miernikiem szalalem pod deska, i troche zgupialem bo przy otwartych drzwi pokazuje mi 1V po zamknieciu 12V i sam juz nie wiem czy tu powinienem podpiac ten alarm czy nie, masz moze jakiegos manuala z opisem przewodow???
A czy w opisie podłączania alarmu nie jest napisane, że (jakiś tam przewód - chodzi o kolor) podłączamy pod kabel w którym minus pojawia się podczas otwierania drzwi?
Przewód w kolorze zielono/czerwonym podchodzi pod włączniki drzwiowe, a z lampki wychodzą 2 przewody:
zielono/czerwony i biało/czerwony
Nie przewody w alarmie mam opisane bez zarzutu, natomias znalezc miejsce gdzie one maja byc w hondzie wpiete juz nie innymi slowy np. dwa przewody zolte z alarmu podlacz do kierunkow (znalazlem w hondzie) rozowy do stacyjki itd. gdtbtm mial jeszcze opisane jaki przewod (kolor) odpowiada w hondzie np kierunkom, zamkowi tylniej klapie to nie bylo by problemu a tak wszystko musze robic na piechote i istnieje mozliwosc pomylki.
To jak znajdziesz jakiegos manuala? :grin:
Przewód w kolorze zielono/czerwonym podchodzi pod włączniki drzwiowe, a z lampki wychodzą 2 przewody:
zielono/czerwony i biało/czerwony
Mam opisy ale w książce i niestety nie posiadam skanera :cry:
no nic ale i tak dzieki za podpowiedzi.... jutro bede walczyl dalej
pozdrawiam jak bym polegl to odezwe sie jeszcze ok ? :D
Zrób tak.
Kup Alarm bez centralki, kup siłownik slave.
Podłączysz tak:
GRN/WHT lock-sygnał masy do zamykania z alarmu
GRN/RED- sygnał masy do otwierania z alarmu
WHT/RED- napięcie do zamykania na siłownik
YEL/RED- napięcie do otwierania na siłownik
u mnie w eg4 działa, tylko kolory przewodów były inne
http://img163.imageshack.us/img163/88/wtyczkazw4.th.jpg (http://img163.imageshack.us/my.php?image=wtyczkazw4.jpg)
Tylko ze alarm juz kupilem i musze sie z nim uporac...ale dzieki wielkie
No to nie ma problemu.
Sterowanie pewnie minusem więc pasuje.
Tylko siłownik. Może też masz?
Jak masz master to kable od szujnika położenia zostaw luźne.
Ja bym tak zrobił bo centralka od zamka czerpie informacje od fabrycznej krańcówki.
wczesniej ustalilem z MOZES'em ze nie mam silownika. Ale powiem Ci tak mam seryjny centralny zamek z klucza (mam czy nie silownik?) juz glupieje chyba zaduzo tego wszystkiego juz na dzis.
A wez po prostu zamknij kluczykiem drzwi od strony pasazera. Jak drzwi od strony kierowcy sie nie zamkna, to nie masz silownika :!:
czyli nie mam silownika chyba.... jaki powinienem dokupic (czy dokupic takiego samego jak juz mam???)
[ Dodano: Pią 29 Gru, 2006 ]
Tak wogole to wiecie moze jakie ja mam oznaczenie silnika gdzie tego szukac (jestem jej wlascicielem od 2 miesiecy i narazie ja poznaje-sprowadzona z niemiec)
civic coupe 1.5 LSi z 1995roku
pozdrawiam i dzieki za wszystkie odp.
Tak wogole to wiecie moze jakie ja mam oznaczenie silnika gdzie tego szukac (jestem jej wlascicielem od 2 miesiecy i narazie ja poznaje-sprowadzona z niemiec)
civic coupe 1.5 LSi z 1995roku
Po podniesieniu maski z przodu silnika masz wybity nr. np D15B2 lub D15Z1 itp. Do dzieła
aaaaa niech stracę
miejsce zaznaczone na zdjęciu (http://img209.imageshack.us/my.php?image=civicsilnikll5.jpg) czerwoną strzałką :lol:
Witam, ja tez kupilem ta sama wersje co Ty 2 miesiace temu, przerabialem ten sam temat u siebie w aucie - masz jeden silownik - centralke masz w lewych drzwiach, taka zolta - a kolega MOZES dobrze Ci radzi, wiec sie go sluchaj :)
Co do lampki to u mnie w EG4 ja zakładałem alarm okazało się ze od prawych i lewych drzwi idą 2 osobne przewody jak wczepiłem się od drzwi kierowcy to i tak nie działał jak otwierałem drzwi pasażera pod bezpiecznikami jest kostka (kilka) w tam zrobiłem mostek między krańcówkami drzwi.
Alarm juz podlaczony dziala bez zarzutu (odpukac w niemalowane :P ) natomiast zamkiem centralnym sie jeszcze nie bawilem, zrobilo sie juz ciemnoa i przemarzlem do szpiku kosci, kupie jakis uniwersalny silownik i zamontuje juz po nowym roku.
(w coupe 1.5LSi 95 centralka od zamka jest w lewych drzwiach?)
pozdrawiam i wsztskiego naj... w nowym roku
Tak wogole to wiecie moze jakie ja mam oznaczenie silnika gdzie tego szukac (jestem jej wlascicielem od 2 miesiecy i narazie ja poznaje-sprowadzona z niemiec)
civic coupe 1.5 LSi z 1995roku
Po podniesieniu maski z przodu silnika masz wybity nr. np D15B2 lub D15Z1 itp. Do dzieła
aaaaa niech stracę
miejsce zaznaczone czerwoną strzałką :lol:
http://img209.imageshack.us/my.php?image=civicsilnikll5.jpg
mozes to sa silniki z hb a on ma qp ;)
Blue-kos masz D15B7
D15B7
* Found in:
o 1992-1995 Honda Civic DX/LX
+ Displacement : 1493 cm3
+ Bore and Stroke : 75 mm X 84.5 mm
+ Compression : 9.2:1
+ Power : 102 hp @ 5900 rpm & 98 ft·lbf @ 5000 rpm
+ Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)
+ Fuel Control : OBD-1 MPFI
edit
mozes to sa silniki z hb a on ma qp
Masz D15B7
Być może ale ja mam sedana i mam D15B2 :wink:
Dzieki Fruger
Tyle co wiem o swojej hondzie to:
pojemnosc skokowa---1493
srednica cylimdra---75mm
skok tloka--84,5
stopien sprezenia---9,2;1
moc max (kW przy obrotach/min)---74(101mk)5900
moment max (Nm przy obr/min)---132/5000
uklad rozrzadu---SOHC
wtrysk paliwa---dwupunktowy,elektronicznie strowany,honda PGM-FI
Mam pytanie co ile w tej hondzie trzeba wymieniac rozrzad (jaki jest koszt rozrzady z napinaczami, i czy ktos posiada manuala do coupe po polsku w pdf'ie)
Mam pytanie co ile w tej hondzie trzeba wymieniac rozrzad (jaki jest koszt rozrzady z napinaczami, i czy ktos posiada manuala do coupe po polsku w pdf'ie)
Było o tym z 1000 razy wymienia się co 100000 km ale również po kupnie auta niewiadomego pochodzenia. Pasek kosztuje około 80-85 pln mitsuboshi a rolka zależy od 60 do 120 pln.
http://downloads.hondatech.info/Auto/Manuals/Civic/Ab0VE.Honda%20Civic%2092-95%20Service%20Manual.zip
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace silownika (sory ze tak marudze) ale jaki powinienem kupic, czy ma jakies znaczenie czy to bedzie polski czy nie silownik??? (jak wyglada moj silownik w drzwiach pasazera?)
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczace silownika (sory ze tak marudze) ale jaki powinienem kupic, czy ma jakies znaczenie czy to bedzie polski czy nie silownik??? (jak wyglada moj silownik w drzwiach pasazera?)
Wydląda mniej więcej tak (http://img99.imageshack.us/my.php?image=img03891111ro4.jpg)
a kupić możesz taki (http://img520.imageshack.us/my.php?image=siowniczekih3.jpg) koszt około 15 zeta.
Wielkie dzieki.
pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.