Zobacz pełną wersję : eg3 gleba -80
Jezdzil juz ktos takim ?
Da w ogole rady ? lato/zima
Czy jest to bardzo bardzo uciazliwe
bedziesz sie wku&wiać ale jak wyjdziesz popatrzeć bedziesz szczęśliwy :P
zimą zapomnij...na -40 mam problemy duze...
latem da rade ale pewnie tez nie wszedzie, wszystko zalezy gdzie jezdzisz i jak duzo...krawezniki sa dramatyczne przy -60..
bo chodzi o to ze mam okazje kupic wlasnie z takim zawiasem
i do tego jestem ze stron gorskich ;p
wiec raczej nie ma szans ?
jedynie zmienic sprezyny
***Marco***
14-12-10, 21:28
a bardzo nisko jest auto? podeślij foty to się zamienię na springi -30 ;) mam i seryjne
auto pojade najprawdopodobniej poogladac po swietach
bo teraz to w ogole co sie dzieje z tym sniegiem jest nie do pojecia ;d
http://zapodaj.net/images/037f6426ea88.jpg
ja mam gwint skrecony do konca i jezdze latem jedynym problemem byly czasem garby zima trzeba uwazac ale nie ma szczegolnie problemow
moglbym ew zamienic same sprezyny za -40/-30 do drugiego zestawu ;)
a jakie springi polecacie ?
do czego, do lansu czy na performance, tor, kjs, miasto, twardo, miekko?
do zwyklej jazdy
mieko czy twardo sam nie mam pojecia
tak zeby dobrze sie trzymalo zakretow i nie skakalo
krecik2003
15-12-10, 00:40
ja moim ej2 co prawda coupe a nie jajko jezdze na -90 i na lozie mozna jezdzic kwestia przyuczenia bo nie wszedzie mozna przygrzac ;p ale jezdzi sie bajera :D
***Marco***
15-12-10, 00:44
ale masz gwint? ja chce jakieś dobre springi na wiosnę do swojego kitu założyć tak z -80
jakies nieformowe supersporty
bez gwintu
Możecie pokazać foty tych waszych -80/90 ? :D
do jazdy na codzien to chyba eibachy byly by spoko...
Ja mam - 40 i nie mam problemów, czasami jak jest jakaś zaspa to przytrze spodem. Wydaje mi się że -60 pewnie też by jakoś się przemęczyło szczególnie tą zimę ale - 80 czy -90 to już dla mnie trochę szaleństwo.
***Marco***
15-12-10, 11:51
u mnie jest tak jak jadę -60/ -35?
http://img295.imageshack.us/img295/5950/too.jpg
Ale mnie nie interesuje jak jest na -60 bo dobrze wiem jak się jeździ na ok -65, bo sam tyle mam.
Interesuje mnie to -80/90 :D Bo jak dla mnie to dobra bajeczka, że na tym się da jeździć albo właściciel nie potrafi ocenić faktycznej gleby jaką ma w aucie i to wg niego -90 to faktyczne np -60 :)
Ja mam problemy gdzieniegdzie z jazda na ok -65 na twardym zawiasie, który ma bardzo małe ugięcie i nie dobija a mimo wszystko zdarza mi się przytrzeć przednim stabilizatorem czy kolektorem na dużych koleinach i na śpiących policjantach więc chciałbym zobaczyć to -80/90 :)
Nie będę wspominał, że przy faktycznym obniżeniu zawieszenia o 90mm każdy jeden najmniejszy ruch zawieszenia wiązałby się z tarciem opon o nadkola. Chyba, że auto stoi na odbojach i można zapomnieć o jakimkolwiek ruchu zawiasu to trzeba pogratulować fantazji właścicielowi takiego auta :)
http://img52.imageshack.us/img52/8392/13024037533.jpg
to wdl wlasciciela jest te 80 o ktorym mowa
dawalem link wczesniej ale cos przestal dzialac
Do -80 to tu jeszcze dużo brakuje :] Moje coupe stoi podobnie na -40.
Przy takiej glebie musi być twardy zawias zwłaszcza amor a i tak górny wahacz przy dużych nierównościach może spotkać się z nadkolem .
no raczej ja na gwincie ta technix mam nizej a z tego co wiem regulacja jest max do -70 zdjecia masz u mnie w temacie http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?59724-d15b3-frytas/page10 jezdze zima i problemow nie widze ;) no moze male ale cos za cos...
***Marco***
15-12-10, 19:45
http://img52.imageshack.us/img52/8392/13024037533.jpg
to tu tył jest z -60 a z przodu może mieć wygniecione springi i siedzi tak nisko
gosciu cos mowil ze sa zalozone podwojne odboje
Tak jak myślałem, że fantazja jednak robi swoje :D
Z tyłu wg mnie nie ma -60, za przodu jest -60 ale nie -80 :D
Co miał na myśli mówiąc podwójne odboje ? Nie ma czegoś takiego jak podwójne odboje, chyba, że założył jeden odbój na drugi to równie fantastycznie co ta -80mm gleba :D
Odboje muszą być i to oczywista oczywistość ale takie, które pozwolą zawiasowi na normalne jego ruchy a nie jakieś wynalazki które powodują, że amor non stop w nie wali przy każdym najmniejszym ruchu zawiasu :)
Tak jak myślałem, że fantazja jednak robi swoje :D
Z tyłu wg mnie nie ma -60, za przodu jest -60 ale nie -80 :D
Co miał na myśli mówiąc podwójne odboje ? Nie ma czegoś takiego jak podwójne odboje, chyba, że założył jeden odbój na drugi to równie fantastycznie co ta -80mm gleba :D
nie wiem xd
mowil ze zapobiega to wybicu amora przez maske (zapob. dobijaniu)
nie wiem xd
mowil ze zapobiega to wybicu amora przez maske (zapob. dobijaniu)
Zapobiega wybiciu amora przez maskę a co ciekawe, niby w jaki sposób :) Czy ta osoba jest na forum coby mogła się sama wypowiedzieć o tym patencie ? :D
Dobijaniu :) równie świetnie, na tym wynalazku z tymi odbojami przy tej glebie non stop jest pewnie w nie walone więc się musi dobrze jeździć :)
Czuję, że świetne amory musza być w tym aucie skoro takie patenty są robione
ja jeszcze tylko dodam, ze te wszystkie wartosci: -35, -40, -60 itd, nalezy traktowac umownie. Pomijam juz to, ze realne obnizenie czesto odbiega od tego co deklaruje producent (np -35 eibacha siada zwykle troche wiecej, sa sprezyny co z kolei obnizaja mniej.) Ale roznie samochody siadaja na tej samej sprezynie.
Przeswit jest miara obnizenia, a nie numerek na sprezynie.
Przeswit jest miara obnizenia, a nie numerek na sprezynie.
Nie do końca do na prześwit pod autem też spory wpływ ma koło na jakim jeździmy :)
Prawda, ale jednak wiekszosc sie trzyma standardowych rozmiarow, 175/70R13 i 195/50R15 roznia sie na milimetry wiec jest to pomijalna roznica, nie wiem jaki rozmiar byl pakowany na 14''.
195/55R14 na ktorych wychodzily seryjnie hondy na 15'' sa troche wyzsze, ale ze wzgledu na cene tych opon malo kto je wybiera.
ja u siebie mam narazie standardowe 185/65/14 na lato, na zime mam troche nizsze bo 175/65/14
Co do eibachów to potwierdzam ja mam u siebie -35 mm i jestem w 100% pewny że siedzi niżej i szczerze powiedziawszy w zime są problemy zwłaszcza poza miastem (słysze non stop wachacze i osłone od zderzaka)
A standardowe opony to przypadkiem nie 185/60/14 przy 5 generacji ?
A standardowe opony to przypadkiem nie 185/60/14 przy 5 generacji ?
standard to chyba 175/65/14 a propo obnizenia: mialem kiedys w eg oem springi i amor wrzucilem jakis noname spring -60 z przodu i sportowy amor mts czy ta technik nie pamietam ale robilem pomiar jak stal na oem i pozniej po obnizeniu i wyszlo ze auto siadlo ponad 80mm to na oem 14calowych felgach z oponami wlasnie 185/60 przy maksymalnym skrecie miedzy nadkole a opone mozna wsadzic bylo tylko kartke papieru.. dlatego niechce mi sie wierzyc w obnizenie civica wiecej jak te rzeczywiste 80mm bo to auto ma za plytkie nadkola i bedzie na nich poprostu wisiec.
fabryczne opony w covicu innym niz eg5/6(eg5 nie mam pewnosci) to 175/70/13
na mysli mialem standardowe czyli nie zadne super opony tylko zwykle drogowe szmaty...
Z fabryki wychodzily 5geny na 175/70/13; 185/60/14 i 195/55/15.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.