Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : eg3 gleba -80



daveese
14-12-10, 20:30
Jezdzil juz ktos takim ?
Da w ogole rady ? lato/zima
Czy jest to bardzo bardzo uciazliwe

sivy
14-12-10, 20:52
bedziesz sie wku&wiać ale jak wyjdziesz popatrzeć bedziesz szczęśliwy :P

zakit
14-12-10, 20:59
zimą zapomnij...na -40 mam problemy duze...

latem da rade ale pewnie tez nie wszedzie, wszystko zalezy gdzie jezdzisz i jak duzo...krawezniki sa dramatyczne przy -60..

daveese
14-12-10, 21:26
bo chodzi o to ze mam okazje kupic wlasnie z takim zawiasem
i do tego jestem ze stron gorskich ;p
wiec raczej nie ma szans ?
jedynie zmienic sprezyny

***Marco***
14-12-10, 21:28
a bardzo nisko jest auto? podeślij foty to się zamienię na springi -30 ;) mam i seryjne

daveese
14-12-10, 21:48
auto pojade najprawdopodobniej poogladac po swietach
bo teraz to w ogole co sie dzieje z tym sniegiem jest nie do pojecia ;d

http://zapodaj.net/images/037f6426ea88.jpg

frytas
14-12-10, 22:05
ja mam gwint skrecony do konca i jezdze latem jedynym problemem byly czasem garby zima trzeba uwazac ale nie ma szczegolnie problemow

zakit
14-12-10, 22:05
moglbym ew zamienic same sprezyny za -40/-30 do drugiego zestawu ;)

daveese
14-12-10, 22:23
a jakie springi polecacie ?

zakit
14-12-10, 22:39
do czego, do lansu czy na performance, tor, kjs, miasto, twardo, miekko?

daveese
14-12-10, 22:59
do zwyklej jazdy
mieko czy twardo sam nie mam pojecia
tak zeby dobrze sie trzymalo zakretow i nie skakalo

krecik2003
15-12-10, 00:40
ja moim ej2 co prawda coupe a nie jajko jezdze na -90 i na lozie mozna jezdzic kwestia przyuczenia bo nie wszedzie mozna przygrzac ;p ale jezdzi sie bajera :D

***Marco***
15-12-10, 00:44
ale masz gwint? ja chce jakieś dobre springi na wiosnę do swojego kitu założyć tak z -80

daveese
15-12-10, 08:17
jakies nieformowe supersporty
bez gwintu

spychu
15-12-10, 08:34
Możecie pokazać foty tych waszych -80/90 ? :D

zakit
15-12-10, 10:15
do jazdy na codzien to chyba eibachy byly by spoko...

Baracuzzz
15-12-10, 10:40
Ja mam - 40 i nie mam problemów, czasami jak jest jakaś zaspa to przytrze spodem. Wydaje mi się że -60 pewnie też by jakoś się przemęczyło szczególnie tą zimę ale - 80 czy -90 to już dla mnie trochę szaleństwo.

***Marco***
15-12-10, 11:51
u mnie jest tak jak jadę -60/ -35?
http://img295.imageshack.us/img295/5950/too.jpg

spychu
15-12-10, 12:02
Ale mnie nie interesuje jak jest na -60 bo dobrze wiem jak się jeździ na ok -65, bo sam tyle mam.

Interesuje mnie to -80/90 :D Bo jak dla mnie to dobra bajeczka, że na tym się da jeździć albo właściciel nie potrafi ocenić faktycznej gleby jaką ma w aucie i to wg niego -90 to faktyczne np -60 :)

Ja mam problemy gdzieniegdzie z jazda na ok -65 na twardym zawiasie, który ma bardzo małe ugięcie i nie dobija a mimo wszystko zdarza mi się przytrzeć przednim stabilizatorem czy kolektorem na dużych koleinach i na śpiących policjantach więc chciałbym zobaczyć to -80/90 :)

Nie będę wspominał, że przy faktycznym obniżeniu zawieszenia o 90mm każdy jeden najmniejszy ruch zawieszenia wiązałby się z tarciem opon o nadkola. Chyba, że auto stoi na odbojach i można zapomnieć o jakimkolwiek ruchu zawiasu to trzeba pogratulować fantazji właścicielowi takiego auta :)

daveese
15-12-10, 16:57
http://img52.imageshack.us/img52/8392/13024037533.jpg
to wdl wlasciciela jest te 80 o ktorym mowa
dawalem link wczesniej ale cos przestal dzialac

pyrek
15-12-10, 17:07
Do -80 to tu jeszcze dużo brakuje :] Moje coupe stoi podobnie na -40.

And84
15-12-10, 17:21
Przy takiej glebie musi być twardy zawias zwłaszcza amor a i tak górny wahacz przy dużych nierównościach może spotkać się z nadkolem .

daveese
15-12-10, 17:28
czyli z tym 80 to fake ?

frytas
15-12-10, 18:51
no raczej ja na gwincie ta technix mam nizej a z tego co wiem regulacja jest max do -70 zdjecia masz u mnie w temacie http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?59724-d15b3-frytas/page10 jezdze zima i problemow nie widze ;) no moze male ale cos za cos...

***Marco***
15-12-10, 19:45
http://img52.imageshack.us/img52/8392/13024037533.jpg

to tu tył jest z -60 a z przodu może mieć wygniecione springi i siedzi tak nisko

daveese
15-12-10, 21:26
gosciu cos mowil ze sa zalozone podwojne odboje

spychu
15-12-10, 23:05
Tak jak myślałem, że fantazja jednak robi swoje :D

Z tyłu wg mnie nie ma -60, za przodu jest -60 ale nie -80 :D

Co miał na myśli mówiąc podwójne odboje ? Nie ma czegoś takiego jak podwójne odboje, chyba, że założył jeden odbój na drugi to równie fantastycznie co ta -80mm gleba :D

Odboje muszą być i to oczywista oczywistość ale takie, które pozwolą zawiasowi na normalne jego ruchy a nie jakieś wynalazki które powodują, że amor non stop w nie wali przy każdym najmniejszym ruchu zawiasu :)

daveese
15-12-10, 23:13
Tak jak myślałem, że fantazja jednak robi swoje :D

Z tyłu wg mnie nie ma -60, za przodu jest -60 ale nie -80 :D

Co miał na myśli mówiąc podwójne odboje ? Nie ma czegoś takiego jak podwójne odboje, chyba, że założył jeden odbój na drugi to równie fantastycznie co ta -80mm gleba :D

nie wiem xd
mowil ze zapobiega to wybicu amora przez maske (zapob. dobijaniu)

spychu
15-12-10, 23:27
nie wiem xd
mowil ze zapobiega to wybicu amora przez maske (zapob. dobijaniu)
Zapobiega wybiciu amora przez maskę a co ciekawe, niby w jaki sposób :) Czy ta osoba jest na forum coby mogła się sama wypowiedzieć o tym patencie ? :D

Dobijaniu :) równie świetnie, na tym wynalazku z tymi odbojami przy tej glebie non stop jest pewnie w nie walone więc się musi dobrze jeździć :)

Czuję, że świetne amory musza być w tym aucie skoro takie patenty są robione

Gorliś
15-12-10, 23:55
ja jeszcze tylko dodam, ze te wszystkie wartosci: -35, -40, -60 itd, nalezy traktowac umownie. Pomijam juz to, ze realne obnizenie czesto odbiega od tego co deklaruje producent (np -35 eibacha siada zwykle troche wiecej, sa sprezyny co z kolei obnizaja mniej.) Ale roznie samochody siadaja na tej samej sprezynie.
Przeswit jest miara obnizenia, a nie numerek na sprezynie.

spychu
16-12-10, 00:02
Przeswit jest miara obnizenia, a nie numerek na sprezynie.
Nie do końca do na prześwit pod autem też spory wpływ ma koło na jakim jeździmy :)

Gorliś
16-12-10, 06:22
Prawda, ale jednak wiekszosc sie trzyma standardowych rozmiarow, 175/70R13 i 195/50R15 roznia sie na milimetry wiec jest to pomijalna roznica, nie wiem jaki rozmiar byl pakowany na 14''.
195/55R14 na ktorych wychodzily seryjnie hondy na 15'' sa troche wyzsze, ale ze wzgledu na cene tych opon malo kto je wybiera.

zakit
16-12-10, 22:08
ja u siebie mam narazie standardowe 185/65/14 na lato, na zime mam troche nizsze bo 175/65/14

Homie
06-01-11, 23:20
Co do eibachów to potwierdzam ja mam u siebie -35 mm i jestem w 100% pewny że siedzi niżej i szczerze powiedziawszy w zime są problemy zwłaszcza poza miastem (słysze non stop wachacze i osłone od zderzaka)

Nemereth
08-01-11, 14:29
A standardowe opony to przypadkiem nie 185/60/14 przy 5 generacji ?

elviss09
08-01-11, 14:38
A standardowe opony to przypadkiem nie 185/60/14 przy 5 generacji ?

standard to chyba 175/65/14 a propo obnizenia: mialem kiedys w eg oem springi i amor wrzucilem jakis noname spring -60 z przodu i sportowy amor mts czy ta technik nie pamietam ale robilem pomiar jak stal na oem i pozniej po obnizeniu i wyszlo ze auto siadlo ponad 80mm to na oem 14calowych felgach z oponami wlasnie 185/60 przy maksymalnym skrecie miedzy nadkole a opone mozna wsadzic bylo tylko kartke papieru.. dlatego niechce mi sie wierzyc w obnizenie civica wiecej jak te rzeczywiste 80mm bo to auto ma za plytkie nadkola i bedzie na nich poprostu wisiec.

zakit
08-01-11, 16:38
fabryczne opony w covicu innym niz eg5/6(eg5 nie mam pewnosci) to 175/70/13

na mysli mialem standardowe czyli nie zadne super opony tylko zwykle drogowe szmaty...

airman
14-01-11, 14:57
Z fabryki wychodzily 5geny na 175/70/13; 185/60/14 i 195/55/15.