PDA

Zobacz pełną wersję : EP 4 - tjuning silnika



Bono
14-11-10, 20:46
motór średnio tuningowalny, ale...

1) można zczipować na ok. 130 KM / 270 Nm
2) można zrobić nowy wydech - ale na jaką średnicę? 2,5 cala?
3) można usunąć kata - na pewno będzie bardziej śmierdziało z wydechu - ile to da?
4) można dopasować IC z astry F - TD lub podobnej - jest dosyć ciasno w zderzaku ale da się
5) można zmienić turbinkę na większą - ale np. na jaką?
6) po zrobieniu wszystkiego trzeba wystroić - będzie dużo kunia i momentu i z 9-10 sek do setki... - sprzęgło jeszcze daje rade..
7) jakieś inne propozycje?

E2rd
14-11-10, 23:59
7) jakieś inne propozycje?
Zrobić SWAPa na K20 :)

Karot
15-11-10, 00:44
FMCI +IC wydech i program.Przynajmniej ja bym tak zrobil.
Ale 2.5 to chyba a duzo;)

Bono
15-11-10, 07:54
FMCI +IC wydech i program.Przynajmniej ja bym tak zrobil.
Ale 2.5 to chyba a duzo;)

to jaka srednice propnujecie?


Zrobić SWAPa na K20

to juz chyba lepiej kupic ep3...:)

Kras
15-11-10, 14:49
to jaka srednice propnujecie?
Ja bym zalozyl po prostu wydech od EP3. Czesc od kata do konca powinna podejsc bez problemu.

Karot
15-11-10, 17:24
to jaka srednice propnujecie?


Zalezy jaka tam ma byc moc jaka turbina etc.Najpierw zastanow sie czy warto dlubac az tak bardzo za moca.

Bono
15-11-10, 17:41
Ja bym zalozyl po prostu wydech od EP3. Czesc od kata do konca powinna podejsc bez problemu.

a odcinek od turbiny do kata? też do przeróbki? wydaję mi się, że chyba tylko zrobię wydech i program...powinno latać już w miarę zwinnie a zarazem nie będzie dużo przeróbek. Bo na montaż IC jest dosyć ciasno w zderzaku...

Zwierzu
17-11-10, 20:13
dobry temat i chetnie sie pod niego podłacze bo tez bym cos zmajstrowal przy swoim wozidle:p , tez by mnie interesowalo to jaka podejdzie turbinka do EP4 ,bo nigdzie tego nie moge znaleźć:mad:

Kras
18-11-10, 09:11
a odcinek od turbiny do kata? też do przeróbki? wydaję mi się, że chyba tylko zrobię wydech i program...powinno latać już w miarę zwinnie a zarazem nie będzie dużo przeróbek. Bo na montaż IC jest dosyć ciasno w zderzaku...
No niestety odcinek turbinowy to trzeba juz cos kombinowac, nie sadze by istnialy dedykowane. Chociaz z drugiej strony jest to krotkie wiec mozna pewnie dosyc tanio wyspawac na wymiar. Tylko wtedy kat bedzie kolejna restrykcja i tak w kolko. Mysle, ze wydech CTR od kata plus program i moze juz byc fajnie. A potem ewentualnie IC.

Bono
18-11-10, 10:12
Z drugiej strony mocno straszą w warsztatach, przed modzeniem tego silnika, ponieważ często sypią się turbiny. A dokładnie zawór podciśnieniowy od sterowania tegoż. I już sam nie wiem...