Zobacz pełną wersję : EP 4 - tjuning silnika
motór średnio tuningowalny, ale...
1) można zczipować na ok. 130 KM / 270 Nm
2) można zrobić nowy wydech - ale na jaką średnicę? 2,5 cala?
3) można usunąć kata - na pewno będzie bardziej śmierdziało z wydechu - ile to da?
4) można dopasować IC z astry F - TD lub podobnej - jest dosyć ciasno w zderzaku ale da się
5) można zmienić turbinkę na większą - ale np. na jaką?
6) po zrobieniu wszystkiego trzeba wystroić - będzie dużo kunia i momentu i z 9-10 sek do setki... - sprzęgło jeszcze daje rade..
7) jakieś inne propozycje?
7) jakieś inne propozycje?
Zrobić SWAPa na K20 :)
FMCI +IC wydech i program.Przynajmniej ja bym tak zrobil.
Ale 2.5 to chyba a duzo;)
FMCI +IC wydech i program.Przynajmniej ja bym tak zrobil.
Ale 2.5 to chyba a duzo;)
to jaka srednice propnujecie?
Zrobić SWAPa na K20
to juz chyba lepiej kupic ep3...:)
to jaka srednice propnujecie?
Ja bym zalozyl po prostu wydech od EP3. Czesc od kata do konca powinna podejsc bez problemu.
to jaka srednice propnujecie?
Zalezy jaka tam ma byc moc jaka turbina etc.Najpierw zastanow sie czy warto dlubac az tak bardzo za moca.
Ja bym zalozyl po prostu wydech od EP3. Czesc od kata do konca powinna podejsc bez problemu.
a odcinek od turbiny do kata? też do przeróbki? wydaję mi się, że chyba tylko zrobię wydech i program...powinno latać już w miarę zwinnie a zarazem nie będzie dużo przeróbek. Bo na montaż IC jest dosyć ciasno w zderzaku...
dobry temat i chetnie sie pod niego podłacze bo tez bym cos zmajstrowal przy swoim wozidle:p , tez by mnie interesowalo to jaka podejdzie turbinka do EP4 ,bo nigdzie tego nie moge znaleźć:mad:
a odcinek od turbiny do kata? też do przeróbki? wydaję mi się, że chyba tylko zrobię wydech i program...powinno latać już w miarę zwinnie a zarazem nie będzie dużo przeróbek. Bo na montaż IC jest dosyć ciasno w zderzaku...
No niestety odcinek turbinowy to trzeba juz cos kombinowac, nie sadze by istnialy dedykowane. Chociaz z drugiej strony jest to krotkie wiec mozna pewnie dosyc tanio wyspawac na wymiar. Tylko wtedy kat bedzie kolejna restrykcja i tak w kolko. Mysle, ze wydech CTR od kata plus program i moze juz byc fajnie. A potem ewentualnie IC.
Z drugiej strony mocno straszą w warsztatach, przed modzeniem tego silnika, ponieważ często sypią się turbiny. A dokładnie zawór podciśnieniowy od sterowania tegoż. I już sam nie wiem...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.