Mario_miko
29-10-10, 09:12
Witam wszystkich - od niedawna jestem posiadaczem hondy 98r d14a4 w sedanie - i zauważyłem kilka dziwnych symptomów które zaczynają mnie niepokoić tj.
Podczas ruszania głownie na zimnym silniku odczuwam przerwę jak by w dopływie paliwa i jednocześnie delikatne przyduszenie, po rozgrzaniu się silnika jest to troszkę odczuwalne ale już nie tak znacznie jak na zimnym. - wymienione jakiś czas temu zostały świece i wczoraj założyłem nowy filtr powietrza. Kumpel mój stwierdził również że prawdopodobnie zasysa mi lewe powietrze motor- zdemontowałem filtr powietrza docisnołem rękę do przepustnicy no i silnik dosyć poważnie się przydusił i prawie zgasł - stwierdziłem że chyba jest wszystko ok. Poradzono mi również zresetowanie dawki paliwa i nie wiem czy wykonałem to poprawnie tj. odłączenie akumulatora na godzinę po czym podłączenie ponowne i zapalenie silnika - motor wskakuje na wysokie obroty i czekamy do rozgrzania silnika aż się ustabilizują.
Wydaje mi się że motor po prostu jest za słaby, kumpel posiada d14a3 przerobiony na 90km tylko że w hatchback i stwierdził że jego chodzi o wiele lepiej
Proszę o poradę co w takim przypadku mogę ewentualnie sprawdzić i zrobić
Podczas ruszania głownie na zimnym silniku odczuwam przerwę jak by w dopływie paliwa i jednocześnie delikatne przyduszenie, po rozgrzaniu się silnika jest to troszkę odczuwalne ale już nie tak znacznie jak na zimnym. - wymienione jakiś czas temu zostały świece i wczoraj założyłem nowy filtr powietrza. Kumpel mój stwierdził również że prawdopodobnie zasysa mi lewe powietrze motor- zdemontowałem filtr powietrza docisnołem rękę do przepustnicy no i silnik dosyć poważnie się przydusił i prawie zgasł - stwierdziłem że chyba jest wszystko ok. Poradzono mi również zresetowanie dawki paliwa i nie wiem czy wykonałem to poprawnie tj. odłączenie akumulatora na godzinę po czym podłączenie ponowne i zapalenie silnika - motor wskakuje na wysokie obroty i czekamy do rozgrzania silnika aż się ustabilizują.
Wydaje mi się że motor po prostu jest za słaby, kumpel posiada d14a3 przerobiony na 90km tylko że w hatchback i stwierdził że jego chodzi o wiele lepiej
Proszę o poradę co w takim przypadku mogę ewentualnie sprawdzić i zrobić