PDA

Zobacz pełną wersję : Probem z zabezpieczeniem kół..civic 1995 5 gen EC9...



gutini
05-12-06, 16:43
witam, Panowie mam pytanko prośbe ipt...
mianowicie mam śruby zabezpieczające firmy RAD w kołach.Mają one 23 ząbki...i zagbuiłem gdzies klucz do ich odkręcenia...
co mam zrobić jak je odkręcic, niegdzie nie mogę kupić takich śrub z takim kluczem bo jest to troszke starsze.
Pomocy????????????

adasiek_
05-12-06, 21:14
no to masz problem..... ja mam do zabezpieczajacych specjalne nakladki, ktore sie odkreca-dokreca zwyklym kluczem... popytaj moze w zakladach wulkanizacyjnych czy cos..moze cos beda mieli

kris-cf
06-12-06, 17:32
gutini, jezeli nic nie znajdziesz to najprosciej po chłopsku ;) bedzie przyspawać jakis klucz do tych srub i tak je odkrecić a potem kupić sobie nowe :D

agent_lol
06-12-06, 20:01
jedź do typów co zmieniają gumy , ono przeważnie mają full zestaw do odkręcania

Efyr
14-12-06, 18:53
Ewentualnie na większą giełdę samochodową.
Uwierz, że Ci handlujący felgami mają olbrzymie zapasy śrub tak zwykłych jak i zabezpieczających i całe pudła kluczy do nich., Jest duża szansa, że dopasujesz.

Aquarius
14-12-06, 21:23
A jak nie da rady to moze dałoby rady nabic jakis klucz...?!

PISY
16-12-06, 01:49
pewnie ze mozesz tak zrobic, tak samo mozesz ciac sruby...mozesz wszystko

agent_lol
16-12-06, 01:55
ziomie , ale po co ,jedź do typów od fel i ci naprawia :)

Cairo
16-12-06, 13:46
Nie mówcie że w wulkanizacji czy na giełdzie mają całe zestawy końcówek zabezpieczających. To po jaką cholerę w to inwestować?
Jak się komuś spodobają nasze fele, to zerknie jakie mamy zabezpieczenie w niedziele na giełde, a w poniedziałek mamy auto na cegłach :roll:

hosi
16-12-06, 15:57
*******y piszecie Panowie. Mialem kiedys podobny problem, jezdzilem po zakladach i nikt nie byl w stanie mi pomoc. Sprawa zakonczyla sie na kilkugodzinnym rozwiercaniu nakretki i szpilki.

pand
16-12-06, 21:53
Złodziej jak będzie chciał fele to i tak znajdzie na nie sposób.

Bialy
17-12-06, 22:32
Panowie pracuje w wulkanizacji i wiem ze to nie jest takie łatwe, najlepiej tak jak pisze poprzednik spawnąć jakiś kawałek klucza i odkręcić, bo zdarzają sie takie przypadki i nawet zaprzyjaźnione stacje wulkanizacji też nie dawają rady z takim problemem, żeby bez uszkodzenia śrób, je odkręcić.