PDA

Zobacz pełną wersję : Kolektor dolotowy w B18C4 - co z tym fantem zrobić??



Cairo
02-12-06, 12:33
Sporo się naczytałem, że kolektor dolotowy w moim silniczku jest delikatnie mówiąc mało wydajny?
Co doradzilibyście, żeby to zmienić? Jakie może dać efekty? Czy znacznie zwiększy się spalanie?

Druga sprawa to to że przy zmianie z 1 na 2 wypadam z vteca, można go obniżyć aby załączał się wcześniej. Tylko czy to ma sens? Nie jest tak, że vtec jest wyliczony do jakiś tam obrotów i załączenie go wcześniej pogorszy sprawe? Jeśli będzie OK to o ile radzicie obniżyć w jaki sposób to zrobić?

Romi
02-12-06, 13:03
najlepiej dorwac kolektor z ITR ale to szukanie igły w stogu siana, moze ewentualnie cos dobierzesz z oferty OBX R, jesli chodzi o schodzenie z vtec-a to norma przy seryjnej skrzyni...najlepiej ja zmienic ale koszta skrzyni z ITR to ok 3TYS takze taniej bedzie zaingerowac w ECU np Hondata s100....apetyt rosnie w miere jedzenia, wszystko zalezy od zasobnosci sakiewki :)
Pozdrawiam

Pati
02-12-06, 16:58
kolektor z B18C6 nie pasuje. trzeba szukać kolektoa Skunk2 TypeR style dedykowanego do Integry GSR.

Cairo
02-12-06, 22:41
Orientujesz się Pati jakie to są koszta i na co można liczyć ??

[ Dodano: Sob 02 Gru, 2006 22:48 ]
Znalazłem na Ebayu za 229$.
Tylko teraz pytanie? Co tak naprawde dostane w zamian i czy spalanie wzrośnie jakoś zdecydowanie?

Romi
03-12-06, 11:12
spalanie nie wzrosnie, zapomnij o zakladanieu kolektrora bez ingerencji w ECU, niezbedne jest strojenie zeby to chcialo jechac

Cairo
03-12-06, 11:44
spalanie nie wzrosnie, zapomnij o zakladanieu kolektrora bez ingerencji w ECU, niezbedne jest strojenie zeby to chcialo jechac

W takim razie jakie koszty strojenia ECU, są to okolice wartości kolektora czy więcej czy mniej i komu można to polecić?

Prezesiak
03-12-06, 13:17
Mam znajomego, ktory moglby to zrobic niedrogo, ale ile dokladnie to nie wiem. Moge dac Ci namiary na PW. Kolektor mozna kupic uzywany na ebayu za polowe ceny.

Cairo
03-12-06, 13:21
Myślisz że taki używany kolektor nie może mieć żadnych wad??

Jak wyglądają wogóle zakupy ze stanów? Mogę liczyć na pomoc kogos kto to już robił? Nie ma w tym najmniejszego doswiadczenia.

Do tej pory nikt nie napisał co to tak naprawde da..

Romi
03-12-06, 14:31
niektórzy potrafia stroic seryjne kompy, ale lepiej zakupic hondate chocby s100 masz wieksze mozliwosci rozwoju...koszt s100 i strojenia to ok 2000pln mysle ze z seryjnych 169ps powinno byc ok 185

Pati
03-12-06, 16:52
ile za s100??? za 2 to rozumiem. i jeszcze troche pewnie zostanie.

Prezesiak
03-12-06, 18:04
Kolektor to kawalek metalu i raczej nie ma tam co sie zuzyc, wiec moim zdaniem warto kupic uzywany

Cairo
07-12-06, 22:23
Czy ten kolektor podejdzie:
Klik (http://cgi.ebay.co.uk/CIVIC-INTEGRA-TYPE-R-CRX-SKUNK2-SKUNK-2-INTAKE-MANIFOLD_W0QQitemZ190043493100QQihZ009QQcategoryZ4 0192QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem)

Prezesiak
07-12-06, 22:27
Ten akurat nie:). Musi byc do B18C1

Cairo
08-12-06, 12:21
A ten:
Używany tanio (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Skunk2-Intake-Manifold-Integra-LS-B18-B20-B18A-B18B-IM_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33614QQihZ001QQitemZ 110065571034QQrdZ1QQsspagenameZWDVW)

bo już nie mogę się połapać
ale ten chyba też nie ;(

Prezesiak
09-12-06, 02:02
Ten tez nie:). Musi byc B18c1 czyli GSR lub GS-R

Mystek
09-12-06, 17:18
np.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SKUNK2-SKUNK-2-INTAKE-MANIFOLD-CIVIC-INTEGRA-GSR-B18C1_W0QQitemZ260061320070QQihZ016QQcategoryZ3647 4QQrdZ1QQcmdZViewItem