Zobacz pełną wersję : kabelkologia:/ b18c4 w EG... obd1 > obd2
biohazard88
11-10-10, 20:50
Mam EG4...wrzucony silnik b18c4, wiązkę kabinową d15b7(europa), silnikową d16z6 (europa)...w bagażniku mam wiązkę silnikową i kabinową z angola z b18c4. Czy znajdzie się jakiś dobrodziej i powie mi jak to sensownie polepić bez zbędnego rozgrzebywania deski?????????
Jak masz wrzuconą kabinową i silnikową obd1 to nie ma za wiele lepienia. Do kabinowej dołóż jeden kabel od vteca i jeden od iab.
W silnikowej z z6 trzeba bedzie kilka wtyczek zmienić na te z wiązki od c4 (aparat, wtryski, alternator...) dołożyc wtyczkę do iab i przenieść wtyczke od sondy. To tak na szybko co mi się przypomniało :)
I jakbys zostawiał immo to musisz jeszcze te kajble od niego przeniesc do swojej wiazki od b7 i tu juz by trzeba troche rozgrzebać pod deska :D
biohazard88
11-10-10, 22:12
mam nadzieje, ze jakoś to ogarne...tak tez czułem, że te wiazki z angola o dupe rozbić...jedyne co się przyda to wtyczki. b18c4 ma obd2 więc trzeba bedzie jakos przy kompie to powpinać
b18c4 ma obd2 więc trzeba bedzie jakos przy kompie to powpinać
ale wtyczki i pinologia jak w obd1, nie trzeba nic kombinowac ;)
biohazard88
11-10-10, 22:26
mam nadzieje, że ogarne...czyli mówisz żeby zostawić wiązkę z d16z6 pod maską i w kabinie b7 i z tego lepić?
czyli mówisz żeby zostawić wiązkę z d16z6 pod maską i w kabinie b7 i z tego lepić?
Jasne że tak, w kabinie nie masz praktycznie nic do lepienia tylko dołożyc te dwa przewody i wypuścić we wtyczkach na kielichu. Pod maską troszkę więcej roboty, więc jak chcesz to możesz odwracać wiązkę z c4. Wiązka z c4 jest elektrycznie OK ale musisz zrobic lustrzane odbicie, natomiast w tej z z6 trzeba kilka wtyczek zmienić i przenieść w inne miejsce. Tak czy tak bez ciecia kabli się nie obejdzie więc decyzja należy do Ciebie
biohazard88
11-10-10, 22:54
dzięki wielkie!
biohazard88
13-10-10, 01:03
a powiedz mi jeszcze jedno...jesli zostawiam wiązkę silnikowoą b18c4 UK to musze tylko zrobić odbicie lustrzane i podpiąć się jakos do kompa i do kabinowej z b7 czy to bedzie jakaś większa rzezba??
robisz odbicie i przypinasz sie normalnie do kostek na kielichach
vtec i iab wypuszczasz z kostek kompa i puszczasz w odpowiednie miejsca w kostkach na kielichu po str. pasazera
biohazard88
13-10-10, 22:04
wtyczki te przy kielichach to wiązka kabinowa b7...jesli zrobie juz odbicie to wtyczki będą pasowały tak jak należy kabinowej b7 z silnikową C4 ??
...Bartuś...
08-11-10, 21:24
Odświeżę trochę temat mając auto z wiązką kabinową OBD1 B16A2 muszę doprowadzić tylko kabel IAB od kompa do wtyczki na kielichu??
Odświeżę trochę temat mając auto z wiązką kabinową OBD1 B16A2 muszę doprowadzić tylko kabel IAB od kompa do wtyczki na kielichu??
w zasadzie nie musisz nawet ciągnąć nowego kabla, wystarczy wykorzystac kabel od czujnika ciśnienia oleju zaworu vtec (którego nie ma w B18C4), tylko trzeba go przepiąć w odpowiednie miejsca w kostkach
...Bartuś...
08-11-10, 22:09
Pod powiedział byś który to i numer pinu w który trzeba go przepiąć.Bo nigdzie nie mogę znaleźć schematu kostki...A nie bardzo chce mi się wyciągać kabinową żeby wysłać do kogoś żeby zamienił jeden kabel.
D6 przepinasz do A19
trzeba jeszcze przepiac we wtyczce na kielichu, ale nie pamietam teraz w ktore miejsce
piroman powiedz mi w b18c4 w p9k którymi pinami idzie vtec i IAB ??
jesli liczyc piny tak jak obd1 (czyli raz gorny, raz dolny) to A4-vtec, A19-iab
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.