Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : kabelkologia:/ b18c4 w EG... obd1 > obd2



biohazard88
11-10-10, 20:50
Mam EG4...wrzucony silnik b18c4, wiązkę kabinową d15b7(europa), silnikową d16z6 (europa)...w bagażniku mam wiązkę silnikową i kabinową z angola z b18c4. Czy znajdzie się jakiś dobrodziej i powie mi jak to sensownie polepić bez zbędnego rozgrzebywania deski?????????

piroman
11-10-10, 21:31
Jak masz wrzuconą kabinową i silnikową obd1 to nie ma za wiele lepienia. Do kabinowej dołóż jeden kabel od vteca i jeden od iab.
W silnikowej z z6 trzeba bedzie kilka wtyczek zmienić na te z wiązki od c4 (aparat, wtryski, alternator...) dołożyc wtyczkę do iab i przenieść wtyczke od sondy. To tak na szybko co mi się przypomniało :)
I jakbys zostawiał immo to musisz jeszcze te kajble od niego przeniesc do swojej wiazki od b7 i tu juz by trzeba troche rozgrzebać pod deska :D

biohazard88
11-10-10, 22:12
mam nadzieje, ze jakoś to ogarne...tak tez czułem, że te wiazki z angola o dupe rozbić...jedyne co się przyda to wtyczki. b18c4 ma obd2 więc trzeba bedzie jakos przy kompie to powpinać

piroman
11-10-10, 22:15
b18c4 ma obd2 więc trzeba bedzie jakos przy kompie to powpinać
ale wtyczki i pinologia jak w obd1, nie trzeba nic kombinowac ;)

biohazard88
11-10-10, 22:26
mam nadzieje, że ogarne...czyli mówisz żeby zostawić wiązkę z d16z6 pod maską i w kabinie b7 i z tego lepić?

piroman
11-10-10, 22:35
czyli mówisz żeby zostawić wiązkę z d16z6 pod maską i w kabinie b7 i z tego lepić?
Jasne że tak, w kabinie nie masz praktycznie nic do lepienia tylko dołożyc te dwa przewody i wypuścić we wtyczkach na kielichu. Pod maską troszkę więcej roboty, więc jak chcesz to możesz odwracać wiązkę z c4. Wiązka z c4 jest elektrycznie OK ale musisz zrobic lustrzane odbicie, natomiast w tej z z6 trzeba kilka wtyczek zmienić i przenieść w inne miejsce. Tak czy tak bez ciecia kabli się nie obejdzie więc decyzja należy do Ciebie

biohazard88
11-10-10, 22:54
dzięki wielkie!

biohazard88
13-10-10, 01:03
a powiedz mi jeszcze jedno...jesli zostawiam wiązkę silnikowoą b18c4 UK to musze tylko zrobić odbicie lustrzane i podpiąć się jakos do kompa i do kabinowej z b7 czy to bedzie jakaś większa rzezba??

piroman
13-10-10, 08:21
robisz odbicie i przypinasz sie normalnie do kostek na kielichach
vtec i iab wypuszczasz z kostek kompa i puszczasz w odpowiednie miejsca w kostkach na kielichu po str. pasazera

biohazard88
13-10-10, 22:04
wtyczki te przy kielichach to wiązka kabinowa b7...jesli zrobie juz odbicie to wtyczki będą pasowały tak jak należy kabinowej b7 z silnikową C4 ??

piroman
13-10-10, 22:42
tak

...Bartuś...
08-11-10, 21:24
Odświeżę trochę temat mając auto z wiązką kabinową OBD1 B16A2 muszę doprowadzić tylko kabel IAB od kompa do wtyczki na kielichu??

piroman
08-11-10, 21:47
Odświeżę trochę temat mając auto z wiązką kabinową OBD1 B16A2 muszę doprowadzić tylko kabel IAB od kompa do wtyczki na kielichu??
w zasadzie nie musisz nawet ciągnąć nowego kabla, wystarczy wykorzystac kabel od czujnika ciśnienia oleju zaworu vtec (którego nie ma w B18C4), tylko trzeba go przepiąć w odpowiednie miejsca w kostkach

...Bartuś...
08-11-10, 22:09
Pod powiedział byś który to i numer pinu w który trzeba go przepiąć.Bo nigdzie nie mogę znaleźć schematu kostki...A nie bardzo chce mi się wyciągać kabinową żeby wysłać do kogoś żeby zamienił jeden kabel.

piroman
10-11-10, 08:48
D6 przepinasz do A19
trzeba jeszcze przepiac we wtyczce na kielichu, ale nie pamietam teraz w ktore miejsce

pako7
10-11-10, 12:25
piroman powiedz mi w b18c4 w p9k którymi pinami idzie vtec i IAB ??

piroman
10-11-10, 13:00
jesli liczyc piny tak jak obd1 (czyli raz gorny, raz dolny) to A4-vtec, A19-iab