PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z d15b7



D4n
27-11-06, 10:36
Witam
Mam problem z moim silnikiem tzn, powyzej 5 tys nie wkreca sie na obroty tak jak kiedys.Oprocz tego w calym zakresie obrotow stracil dynamike :sad: Stalo sie to jakby z dnia na dzien.Nie wiem co moze byc tego przyczyna, macie jakies rady?? Samodiagnostyka nic nie wykazala.

Fruger
27-11-06, 10:46
Ile ma silnik przejechane? Jakie paliwo lejesz? Jak stan filtorw, swiec, przewodow? Opony jakich masz rozmiarow?

D4n
27-11-06, 11:11
Silnik ma przejechane 140 tys, v-power95, opony 15/195/50 niee wiem w jakim stanie jest filtr paliwa wczesniej chodzila dobrze , mozliwe ze to lambda?? jesli tak to czy wszystkie d series maja takie same sondy?

Piotrek Klag
27-11-06, 12:17
Silnik ma przejechane 140 tys,
dziwnie mało jak na b7 ..... - pewny jestes przebiegu czy przypuszczasz?

a ja bym najpierw sprawdził wydech..... na 99% masz zapchany KAT - tak to najcześciej sie objawia

wieshaq
27-11-06, 12:22
opony nie maja tu znaczenia jesli mowisz ze stalo sie to z dnia na dzien to proponuje odczytac blad na kompie

[ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 ]
przebieg tez raczej nie ma tu wplywu

Furious
27-11-06, 12:47
zrob samodiagnostyke, sprawdz swiece, filtry, zapłon itp

Lcfr
27-11-06, 13:01
moze pasek o 1 zabek przeskoczył -jak tam z rozrządem?

Furious
27-11-06, 13:04
moze pasek o 1 zabek przeskoczył -jak tam z rozrządem?
powinno to wyjśc przy sprawdzaniu zapłonu, jest taka mozliwosc oczywiscie

D4n
27-11-06, 13:17
Dzieki za pomoc sprawdze zaplon i ten rozrzad.Samodiagnostyka nic nie wykryla;/ aha jest taka mozliwosc ze to cos z paliwem(pompa lub filtr) ??

Piotrek Klag
27-11-06, 13:35
Dzieki za pomoc sprawdze zaplon i ten rozrzad.Samodiagnostyka nic nie wykryla;/ aha jest taka mozliwosc ze to cos z paliwem(pompa lub filtr) ??miałem podobny propblem i sie konczył tłumik końcowy - zacznij od tego bo to na oko sprawdzisz.

A potem cał reszta....

winre
24-06-11, 19:54
Odswierze temat by nie zakladac nowego. Mam identyczny problem z obrotami... wszystko posprawdzane dziala na 100 % 200 tys przebiegu ma silnik oleju nie bierze, zamiast normalnego filtra mam wkladke kn, koncowy ulter ma ktos jakis pomysl??

arekgr
24-06-11, 20:00
Pooglądaj katalizator. Może przytkało dziada. Filtr paliwa też lubi robić psikusy :)

Brooklin
27-06-11, 12:53
hello,

Mam podobny problem po swapie wiązki .
Moja hanka to eg8- czytaj "paskuda" .
Wiązka wjechała od VTi ponieważ obd1 to obd1 , różni się jedynie kawałkiem wiązki od map sensora(wersja z ABS). mianowicie map występuje nie w przepustnicy a "leży" sobie na ścianie grodziowej. Problem polega na tym, że bieg jałowy jest nie do ustawienia, ponadto reakcja na pedal gazu jest taka, że sie najpierw Hania
"zastanowi" a dopiero reaguje. Moc w całym zakresie- jedzie jak 1.3 :D więc całkiem zacnie.

check- tylko nastawnika biegu jałowego więc bez dramatu- stąd ,mogą być problemy z obrotami na "loozie" , moje pytanie - czy ktoś się spotkał, z podobnymi objawami? dodam tylko, że sprawdzone obwody i rzeczy to:

-obwód map- sensor + map
-obwód TPS- - sygnały rosną i maleją liniowo
-sonda- grzałka lata, odczyty w normie.
=katalizatora brak, wydech przelot kwasiaczek;)
-KOMP SPRAWNY

AHHA pompa paliwa sprawna,
wtryskiwacze również,
swiece,przewody, cewka, kopulka i palec nowe

może to być problem z ATS? albo selenoidą na kolektorze? przyznam, że tracę głowę powoli...

winre
30-08-11, 16:38
Wycialem katalizator i nadal nic... filtr czysty... Nie mam juz pojecia jutro jedzie do mechanika...