Zobacz pełną wersję : Problem z d15b7
Witam
Mam problem z moim silnikiem tzn, powyzej 5 tys nie wkreca sie na obroty tak jak kiedys.Oprocz tego w calym zakresie obrotow stracil dynamike :sad: Stalo sie to jakby z dnia na dzien.Nie wiem co moze byc tego przyczyna, macie jakies rady?? Samodiagnostyka nic nie wykazala.
Ile ma silnik przejechane? Jakie paliwo lejesz? Jak stan filtorw, swiec, przewodow? Opony jakich masz rozmiarow?
Silnik ma przejechane 140 tys, v-power95, opony 15/195/50 niee wiem w jakim stanie jest filtr paliwa wczesniej chodzila dobrze , mozliwe ze to lambda?? jesli tak to czy wszystkie d series maja takie same sondy?
Piotrek Klag
27-11-06, 12:17
Silnik ma przejechane 140 tys,
dziwnie mało jak na b7 ..... - pewny jestes przebiegu czy przypuszczasz?
a ja bym najpierw sprawdził wydech..... na 99% masz zapchany KAT - tak to najcześciej sie objawia
opony nie maja tu znaczenia jesli mowisz ze stalo sie to z dnia na dzien to proponuje odczytac blad na kompie
[ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 ]
przebieg tez raczej nie ma tu wplywu
zrob samodiagnostyke, sprawdz swiece, filtry, zapłon itp
moze pasek o 1 zabek przeskoczył -jak tam z rozrządem?
moze pasek o 1 zabek przeskoczył -jak tam z rozrządem?
powinno to wyjśc przy sprawdzaniu zapłonu, jest taka mozliwosc oczywiscie
Dzieki za pomoc sprawdze zaplon i ten rozrzad.Samodiagnostyka nic nie wykryla;/ aha jest taka mozliwosc ze to cos z paliwem(pompa lub filtr) ??
Piotrek Klag
27-11-06, 13:35
Dzieki za pomoc sprawdze zaplon i ten rozrzad.Samodiagnostyka nic nie wykryla;/ aha jest taka mozliwosc ze to cos z paliwem(pompa lub filtr) ??miałem podobny propblem i sie konczył tłumik końcowy - zacznij od tego bo to na oko sprawdzisz.
A potem cał reszta....
Odswierze temat by nie zakladac nowego. Mam identyczny problem z obrotami... wszystko posprawdzane dziala na 100 % 200 tys przebiegu ma silnik oleju nie bierze, zamiast normalnego filtra mam wkladke kn, koncowy ulter ma ktos jakis pomysl??
Pooglądaj katalizator. Może przytkało dziada. Filtr paliwa też lubi robić psikusy :)
hello,
Mam podobny problem po swapie wiązki .
Moja hanka to eg8- czytaj "paskuda" .
Wiązka wjechała od VTi ponieważ obd1 to obd1 , różni się jedynie kawałkiem wiązki od map sensora(wersja z ABS). mianowicie map występuje nie w przepustnicy a "leży" sobie na ścianie grodziowej. Problem polega na tym, że bieg jałowy jest nie do ustawienia, ponadto reakcja na pedal gazu jest taka, że sie najpierw Hania
"zastanowi" a dopiero reaguje. Moc w całym zakresie- jedzie jak 1.3 :D więc całkiem zacnie.
check- tylko nastawnika biegu jałowego więc bez dramatu- stąd ,mogą być problemy z obrotami na "loozie" , moje pytanie - czy ktoś się spotkał, z podobnymi objawami? dodam tylko, że sprawdzone obwody i rzeczy to:
-obwód map- sensor + map
-obwód TPS- - sygnały rosną i maleją liniowo
-sonda- grzałka lata, odczyty w normie.
=katalizatora brak, wydech przelot kwasiaczek;)
-KOMP SPRAWNY
AHHA pompa paliwa sprawna,
wtryskiwacze również,
swiece,przewody, cewka, kopulka i palec nowe
może to być problem z ATS? albo selenoidą na kolektorze? przyznam, że tracę głowę powoli...
Wycialem katalizator i nadal nic... filtr czysty... Nie mam juz pojecia jutro jedzie do mechanika...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.