PDA

Zobacz pełną wersję : Swap c4 w ej9



bartkonator
28-09-10, 17:21
Czołem.
Kupiłem angola mb6 z b18c4 97r, posiadam w tym momencie EJ9 d14a3 97r.
Zaczołem wyciągać silnik angola, z kumplem majstrem. Kwestia mechaniki jest raczej prosta, choć i tutaj mam kilka pytań
1) czy dolna łapa od strony rozrządu w b18c4 jest rozbieralna i da się wymienić samą tą poduszke?
2) te gumowe poduszki(od skrzyni i tylna) mogą zostać z ej9 czy muszą być od dawcy?
3) Jak stoję z elektryką, czytałem że jesteśmy w dupie bo w wersji przedliftowej jest wszystko do zmienienia i rozkablowania.

Myśleliśmy z kumplem żeby rozkablować wiązkę z mb6 tak samo jak i w ej9 i wtedy połączyć wiązke silnikową z kompem. W sumie to jesteśmy zieloni w ogarnięciu tego, jakbyśmy wiedzieli co trzeba zrobić to majster by to jakoś ogarnął, a teraz to niebardzo wiemy za co się złapać. Jak narazie ustaliliśmy tylko że trzeba przedłużyć kable w wiazce silnikowej i odwrócić stronami. Jakby ktoś mógł opisać z grubsza na czym stoimy, a najlepiej podać jakieś porady i sugestie byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam, Bartek

soldi
29-09-10, 09:58
1) łapa rozrządu jest rozbieralna, ale da radę wpasować poduchę EJ9 do b18c4 (trzeba nawiercić dwa nowe otwory), ale wszystko jest z deka naciagnięte.. mimo wszystko działa :P drugą opcją jest wymiana łapy rozrządu na tą z EK4 ;)
2) tył może zostać, od skrzyni zostaje anglikowa.. musisz też łapę tylną z EK4 wrzucić, bo seryjna S9B jest za długa
3) zapraszam na PW :) przerabiam wiązki pod swapy

klema
29-09-10, 12:16
drugą opcją jest wymiana łapy rozrządu na tą z EK4 ;)

Lapa z ek4 rozni sie od lapy b18 i trzeba ja rozwiercac.

soldi
29-09-10, 13:39
od strony bloku silnika?

nigdy jej nie używałem ;) taniej było nawiercić niż wkładać ok. 300zł na tą z EK4