Pavel
25-09-10, 14:30
Witam,
Z tego co pamiętam to nie jest mój pierwszy post na forum, ale w tym dziale owszem, zatem cześć wszystkim ;)
Mam plan założyć do swojego CRXa lpg i w związku z tym, że zauważyłem wysoki poziom dyskusji na temat LPG na civicklub, proszę tutaj o radę.
Mianowicie, silnik powinien mieć wg. producenta 130KM, mam zamiar go lekko podrasowywać, ale nie planuje przekroczyć nim nigdy 200KM, dlatego chciałbym kupić podzespoły na zapas, niech tym wynacznikiem zapasu będzie 160KM, bo zanim osiągnę ten pułap minie czas eksplatacji wymiennych podzespołów instalacji. Jeżdzę po mieście.
Poczytałem trochę postów na civicklub, elektrodzie i mam pytanie odnośnie zestawu.
Zakładając (nie wiem czy nie naiwnie, ale to kumpel poleca, który u nich zakładał), że gazownik jest obeznany w temacie i powiem dokłanie jakie chce części, chciałbym założyć instalację Stag-300, czyli o ile dobrze zrozumialem, instalacja dobra, ale wymagająca ogarniętego instalatora.
I tu właśnie zwracam się z prośbą o dalsze specyfikacje części (cena gra mniejszą rolę gdy zakładam już Stag-300, to na tym starczy oszczędności, silnik ma nie cierpieć + instalacja ma być niezawodna).
Jestem na tyle zielony, że wszystkich elementów instalacji nie jestem nawet w stanie wymienić dlatego prosiłbym o pomoc w tym względzie, co powiedzieć gazownikowi gdy spyta co chcę w nim mieć?
Oczywiście jeżeli koszty miałyby się znacząco zbliżyć do wyższej półki jakości - Lorin Renzo Omegas, to czy jest to rozwiązanie lepsze?
Sugestie o odpowiednim ułożeniu wielozaworu + zdjęciu ssącego przed instalacją sobie zapisałem.
Dziękuje z góry za odpowiedź,
Paweł
Z tego co pamiętam to nie jest mój pierwszy post na forum, ale w tym dziale owszem, zatem cześć wszystkim ;)
Mam plan założyć do swojego CRXa lpg i w związku z tym, że zauważyłem wysoki poziom dyskusji na temat LPG na civicklub, proszę tutaj o radę.
Mianowicie, silnik powinien mieć wg. producenta 130KM, mam zamiar go lekko podrasowywać, ale nie planuje przekroczyć nim nigdy 200KM, dlatego chciałbym kupić podzespoły na zapas, niech tym wynacznikiem zapasu będzie 160KM, bo zanim osiągnę ten pułap minie czas eksplatacji wymiennych podzespołów instalacji. Jeżdzę po mieście.
Poczytałem trochę postów na civicklub, elektrodzie i mam pytanie odnośnie zestawu.
Zakładając (nie wiem czy nie naiwnie, ale to kumpel poleca, który u nich zakładał), że gazownik jest obeznany w temacie i powiem dokłanie jakie chce części, chciałbym założyć instalację Stag-300, czyli o ile dobrze zrozumialem, instalacja dobra, ale wymagająca ogarniętego instalatora.
I tu właśnie zwracam się z prośbą o dalsze specyfikacje części (cena gra mniejszą rolę gdy zakładam już Stag-300, to na tym starczy oszczędności, silnik ma nie cierpieć + instalacja ma być niezawodna).
Jestem na tyle zielony, że wszystkich elementów instalacji nie jestem nawet w stanie wymienić dlatego prosiłbym o pomoc w tym względzie, co powiedzieć gazownikowi gdy spyta co chcę w nim mieć?
Oczywiście jeżeli koszty miałyby się znacząco zbliżyć do wyższej półki jakości - Lorin Renzo Omegas, to czy jest to rozwiązanie lepsze?
Sugestie o odpowiednim ułożeniu wielozaworu + zdjęciu ssącego przed instalacją sobie zapisałem.
Dziękuje z góry za odpowiedź,
Paweł