PDA

Zobacz pełną wersję : Buczący wydech, padnięty tłumik?

leclerc
24-08-10, 22:13
Witajcie, Hanna chyba miała kolejnego focha. Zrobiłem krótką trasę, w każdą stronę po jakieś 50km. W domu podjechałem pod sklep i jak ponownie odpaliłem silnik to aż się obróciłem czy jakieś sportowe autko obok mnie nie stoi. Okazało się, że to moja Hanna zaczęła sobie buczeć. Co się stało, padł tłumik ? Nie jestem znawcą mechanikiem. Jeśli ktoś z Was miałby chwilkę czasu na pochylenie się nad tematem to bardzo proszę. W jaki sposób to się stało, coś się przepala, czy jak?
Będę wdzięczny za poświęcony czas i pomoc.
Pozdrawiam

Marecki
24-08-10, 23:24
Raczej nie trzeba byc znawcą mechanikiem, żeby posłuchac czy padł Ci tłumik. Jeżeli sam nie jesteś w stanie stwierdzic, możesz poprosic kogoś o pomoc. Nie powinno byc problemu z lokalizacją ewentualnej 'dziury'.
Powodzenia.

leclerc
25-08-10, 10:01
Dzisiaj będę musiał pod niego wleźć i zobaczyć co tam się wyrabia.
--
No i jest dziurka! Zaraz za łączeniem środkowego z końcowym tłumikiem jest podłużne pęknięcie.
Chyba nie będę go łatał i wymienię końcowy na nowy. Tylko te ceny ... :mad:
Ale co tam, jeżdżę Hondą :D

mafia35
25-08-10, 17:18
Nie jest taki drogi. Dobry zamiennik w ASO ~180zł...

boro
25-08-10, 19:18
Do tego silnika to tak będzie. Ja płaciłem 130 za końcowy zamiennik. A do swojej hani D16W4 nie mogłem dostać zamiennika i z ciekawości podjechałem do ASO. Mało nie padłem jak za końcowy zaśpiewali 690, a środkowy 730. Lekka przesada!:confused:

leclerc
26-08-10, 11:18
Zamówiłem z netu bo na miejscu facet chciał 350 zł. Udało mi się znaleźć wydech za 140 zł.
Dzwoniąc po sklepach internetowych okazało się, że nie tak łatwo o tą część do mojej Hanny.
Znajomi polecali mi spawanko, ale stwierdziłem, że nie będę robił lipy

comatose
26-08-10, 11:29
leclerc na jaki tłumik się zdecydowałeś?

leclerc
26-08-10, 11:56
W sumie nie znam producenta :o
Tłumik końcowy zamówiłem ze strony tlumikisamochodowe.pl
----