PDA

Zobacz pełną wersję : D15B2 i napięcie na wtryskiwaczu??

Dice
03-04-05, 18:38
Czy ktoś w posiadaczy tego silnika mógłby zmierzyć jakie ma napięcie na wtrysku głownym w dwupunkcie? Podręcznik podaje,że powinno być "napięcie bliskie akumulatorowi" , a ja mam 10 V :-(.

Pomiar sie dokonuje na przekręconej stacyjce (tak,że kontrolki sie palą), ale na zgaszonym silniku. Wtryskiwacz główny to ta brązowa wtyczka nad kolektorem dolotowym. Należy ją wypiąć i zmierzyć napięcie na jej stykach.

Plis HELP!!! :roll:

siemaR
03-04-05, 18:45
napięcie bliskie akumulatorowi" , a ja mam 10 V .
a mierzyłeś ile masz na aku? może jest słaby i na nim też jest tyle? Niby proste, ale może to to - czy aku raczej nie może mieć mniej niż 12V - nie znam się na elektryce :?

Dice
03-04-05, 18:46
Aku nówka sztuka :-) ... Sliczne 12,6 V ... wiec zastanawia mnie skąd ten dziwny wynik 10V :-(

mufaz
03-04-05, 18:48
Ok poprawie sie.............Przedstawilem sprawe koledze i powiedzial mi 12,7 ....nie mam pojecia o co chodzi ale taka dostalem odpowiedz.

LIO
03-04-05, 18:49
Pomiar sie dokonuje na przekręconej stacyjce (tak,że kontrolki sie palą), ale na zgaszonym silniku. Wtryskiwacz główny to ta brązowa wtyczka nad kolektorem dolotowym. Należy ją wypiąć i zmierzyć napięcie na jej stykach.

przeciez napisal

Dice
03-04-05, 19:00
No to świadczy o tym,że jakimś sposobem mam tam 10V, ale dlaczego?

Może ktoś jeszcze zerknąć jak to się u niego przedstawia. Chciałbym mieć pewność,że mam to napięcie złe.

Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Skąd zasilany jest wtryskiwacz? Nie z ECU?

elmer
03-04-05, 23:17
Jutro przed poludniem sprawdze u siebie i napisze co i jak.

Dice
04-04-05, 00:21
Z gory dzieki!!

elmer
04-04-05, 10:57
10.0 V

Dice
04-04-05, 11:14
No wlasnie tez mam 10V, moj mechanik tez ... wiec jest ok, a Twoj kolezka Mufaz cos nie tak zmierzyl :roll: ... Czy idzie jakos cisnienie zmierzyc w układzie paliwowym?

Ps. Dzieki Elmer!

elmer
04-04-05, 13:22
No problem 8)