Zobacz pełną wersję : D15B2 i napięcie na wtryskiwaczu??
Czy ktoś w posiadaczy tego silnika mógłby zmierzyć jakie ma napięcie na wtrysku głownym w dwupunkcie? Podręcznik podaje,że powinno być "napięcie bliskie akumulatorowi" , a ja mam 10 V :-(.
Pomiar sie dokonuje na przekręconej stacyjce (tak,że kontrolki sie palą), ale na zgaszonym silniku. Wtryskiwacz główny to ta brązowa wtyczka nad kolektorem dolotowym. Należy ją wypiąć i zmierzyć napięcie na jej stykach.
Plis HELP!!! :roll:
napięcie bliskie akumulatorowi" , a ja mam 10 V .
a mierzyłeś ile masz na aku? może jest słaby i na nim też jest tyle? Niby proste, ale może to to - czy aku raczej nie może mieć mniej niż 12V - nie znam się na elektryce :?
Aku nówka sztuka :-) ... Sliczne 12,6 V ... wiec zastanawia mnie skąd ten dziwny wynik 10V :-(
Ok poprawie sie.............Przedstawilem sprawe koledze i powiedzial mi 12,7 ....nie mam pojecia o co chodzi ale taka dostalem odpowiedz.
Pomiar sie dokonuje na przekręconej stacyjce (tak,że kontrolki sie palą), ale na zgaszonym silniku. Wtryskiwacz główny to ta brązowa wtyczka nad kolektorem dolotowym. Należy ją wypiąć i zmierzyć napięcie na jej stykach.
przeciez napisal
No to świadczy o tym,że jakimś sposobem mam tam 10V, ale dlaczego?
Może ktoś jeszcze zerknąć jak to się u niego przedstawia. Chciałbym mieć pewność,że mam to napięcie złe.
Ma ktoś pomysł jak to naprawić? Skąd zasilany jest wtryskiwacz? Nie z ECU?
Jutro przed poludniem sprawdze u siebie i napisze co i jak.
No wlasnie tez mam 10V, moj mechanik tez ... wiec jest ok, a Twoj kolezka Mufaz cos nie tak zmierzyl :roll: ... Czy idzie jakos cisnienie zmierzyc w układzie paliwowym?
Ps. Dzieki Elmer!
No problem 8)
Jesli chodzi o cisnienie, ktore rowniez u siebie bardzo bym chcial zmierzyc, to pewnie trzeba sie wpiac jakos gdzies w przewod z manometrem. Nie wiem gdzie tylko za bardzo? Za filtrem paliwa?