PDA

Zobacz pełną wersję : Różnica między D16A6 a D16Y3



Smokie21
06-11-06, 18:48
Witam. Szukalem na forum ale nie moglem znalesc. Mam honde z 88r i silnik D16A6 ktory mi padl. Jezeli kupie silnik D16Y3 to czy wejdzie mi bez przerobek jesli nie to jakie to beda przerodki. Z gory dzieki za jakie kolwiek rady i opinie. Pozdrawiam

malin21
06-11-06, 18:57
d16y3 to obd2 a przy d16a6 masz obd0 takze problem z elektryka

Smokie21
06-11-06, 22:15
elektryka zostanie moja ja pytam tylko o goly silnik. czy podejda mi kolektory i siadzie na skrzynie i poduchy ??

[ Dodano: Wto 07 Lis, 2006 ]
Ludzie pomocy. Silnik juz kupilem i jutro go bede wkladal. Nikt nic nie wie na ten temat ??? Chce poprostu wlozyc goly silnik bo moj padl i czy bede mial jakies komplikacje a jesli tak to jakie. Z elektryka mysle ze nie bo kolektory zostaja moje a co za tym idzie listwa wtryskowa i wiazka chyba ze jestem w bledzie to niech mnie ktos poprawi. POMOCY :sad:

elmer
07-11-06, 18:58
Powinno pasować wszystko, tylko łap musisz użyć swoich, jak i całego osprzętu.

tecno
13-11-06, 17:49
ja z ciekawosci podlacze sie do tematu. czy ktos moze kiedys probowal na serie D16 88-91r podpasowac głowice z Y8? wiem ze Z6 da rade podpasowac ale czy Y8?

Pati
13-11-06, 21:04
da rade.

tecno
14-11-06, 08:06
przy swapie np Z2 na Z5 wystarczy miec tylko aparat zaplonowy od Z5 a przy tej kombinacji na Y8?

zed
06-01-07, 14:50
Witam!Tez sie podepne.Czy glowice z d16y3 da rade zalozyc na blok d16a6?Bardzo mi potrzebna odp. dzieki

petro505
13-03-12, 00:17
widze temat dosyć stary ale gnębi mnie pytanie nr1 czyli jak podeszedł słupek d16y3 gdzie jest obd2 zamiast d16a6 czyli obd0. Niby osprzęt zostaje ten sam czyli nie ma eiększych problemów ale czy wszystko bd ładnie współgrać? Wiem że kilka wtyczek wchodzi do slupka bodajże 3 ale czy jak się przelutuje je to nie bd problemu?

dEboo
16-03-12, 23:35
co ma wspólnego obd2 i obd0 przy zamianie samego słupka ?? słupek pasuje w 100% jest taki sam jak słupek d16a6/z2, tn mode jest polecany ze względu że te silniki(d16y3) były montowane dopiero w civic-ach po 95t a więc szansa na zdrowy silnik jest duuuuż większa jak kupno używanego a6/z2