PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją czy silnikiem ?



mrozek1234
11-08-10, 02:09
Witam w poniedziałek kupiłem moją pierwszą hanie ( eg8 d15b2 sedan) z instalacją gazową jako że się na tym nie znam piszę tutaj.
Wszystko jest niby ok. Na gazie lata bez problemu (nie kręce go bardzo max 4000)
jednakże po przełączeniu na benzynę (zaczyna się palić check engine) przy ok 3500 silnik zaczyna szarpać (coś jakby odcinka zapłonu) Czym może to być spowodowane ?
Dane które wyczytałem z dokumentacji instalacji :
Reduktor : BRC
Zawór gazowy : BRC
Wielozawór : Tomasetto
Przełącznik/Centralka : WR
Układ elektroniczny : MiniLanzo ?

Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie

jasiek09
11-08-10, 09:41
zrób samodiagnostykę opis na forum

G.R.E.G
11-08-10, 16:35
temat dość znany przy tym silniku D15B2
poprostu przy montazu instalacji został założony nieprawidłowy emulator wtrysków
przy tym silniku dwuwtryskowym potrzebny jest emulator wtrysków PD-44
mam ten sam problem u siebie,
ale samodiagnostykę nie zawadzi sprawdzić, ale pewnie wywali ci błąd nr 16

mrozek1234
11-08-10, 21:41
A jeżeli zmieniłbym emulator na ten który podałeś wszystko będzie ok czy jeszcze coś trzeba będzie wymienic ?

Edit : Ee tylko, że ja mam niby PD-44 przynajmniej tak pisze na tym pudełku które mam podpięte w samochodzie. Czyli chyba nie to stanowi problem ?

gonzobizarro
12-08-10, 17:14
Hmm, ciekawe. No tak, jak się na gazie check nie pali to musi emulator być. Zrób samodiagnostykę i podaj kody błędów. Może emulator jest źle podłączony i jak go odłączasz przechodząc na benę coś psoci, albo faktycznie coś masz zwalone w układzie wtrysku?

jasiek09
12-08-10, 21:38
to pewnie błąd od sondy i założony przekaźnik odcinający kontrolkę check engine na gazie

mrozek1234
25-09-10, 11:37
Wkoncu zrobilem ta samodiagnostyke i wyskakuje blad numer 8 (czujnik GMP lub jego obwód). Co z tym mozna zrobic ?