PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy po swapie z d16z2 na d16a9



Palmen
31-07-10, 13:30
witam panowie mam taki maly problem po swapie takim jak w temacie przelozony zostal silnik i podpiety komp pm7 wiazka jest ta sama. Moja problem jest taki jak odpalam silnik nie ma mocy ten silnik i skacze na obrotach z 3 tys na 1 tys po czym jak sie zagrzeje silnik odzyskuje moc i stoi normalnie na obrotach. Sprawdzalem z kolega na kompie i jest 6 migniec na kompie. Jak rozwiazac ten problem??

glibo
01-08-10, 13:49
blad 6-Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
a odpowietrzales uklad chlodzacy??odepnij silniczek krokowy i zobacz czy ci faluje jesli tak to najpierw odpowietrz uklad a pozniej sprawdz czy ci nie lapie lewego powietrza przy kolektorze dolotowym albo przepustnicy

Palmen
01-08-10, 14:19
ale to jest tak ze jak sie zagrzeje to chodzi normalnie tak jak powinien.

Jeszcze jedno czy sruby mocujace od kolektora wydechowego sa na stale czy sa one wykrecane bo mam dwie sruby ukrecone i zalezy mi zeby zrobic to bo mi ucieka kompresja. Jak ma ktos jakies namiary w Kielcach zeby to umial zrobic i jakie sa koszta. Prosil bym o jakies konkretne informacje

glibo
02-08-10, 14:59
palmen to odpowietrz uklad i przeczysc krokowy.sruby sa wykrecane.te sruby masz urwane czy jak??zrob zdjecie to ci dokladnie powiem co i jak.jestem z kielc wiec jak cos to sluze pomoca

Palmen
02-08-10, 17:04
wiem ze jestes Glibo z Kielc bo kiedys gadalismy na temat hondy i sie widzielismy na jednym spocie HK

Palmen
02-08-10, 19:09
one sa urwane w glowicy z lewej strony koncowa na dole i z prawej tez tak samo na dole koncowa.

dEboo
06-08-10, 16:07
one sa urwane w glowicy z lewej strony koncowa na dole i z prawej tez tak samo na dole koncowa.

ahhhhh moje ulubione śrubeczki właśnie te 2 skrajne po prostu kochają się ukręcać. Jak wystaje za płaszczyznę to spróbój kombinerkami zaciskowymi ją wykręcić a jak nie to trzeba naspawać śrubkę i wykręcić.

Co do obrotów to możesz mieć uszkodzony krokowy, czujnik temp cieczy nie ma nic wspólnego z pracą silnika on jest tylko dla twojej informacji to że jest uszkodzony/źle podłączony nie wpływa na pracę silnika. Za taki stan rzeczy odpowiada jak wcześniej mówiłem krokowy, nieszczelność w układzie, wężyk od któregoś podciśnienia uszkodzony.