PDA

Zobacz pełną wersję : problem z oponami w EP4



radekkaras
21-07-10, 20:03
Witam posiadam opony 215/40/17 BFGOODRICH G - FORCE PROFILER i zauważyłem że na tyle od strony wewnętrznej są wyząbkowane opony i strasznie szumią.Kupiłem je 2 lata temu i mają zrobione 18tyś. Byłem na diagnostyce żeby sprawdzili zawieszenie i jest ok. I teraz gdzie szukać problemu??? Czy BFGOODRICH ma tendencje do ząbkowania?? Pozdrawiam

marekctr
21-07-10, 22:42
Czy podczas sprawdzania zawieszenia również sprawdzono teleskopy?

can
21-07-10, 23:27
masz obnizone auto?

radekkaras
23-07-10, 19:08
Witam obniżonego auta nie mam,auto przeszło przez szarpaki i trzepaki.Dziś zauważyłem że na dziurach troche tył goni tak jak by amory nie trzymały. Może wiecie jak jest minimalna wartość dobrych amortyzatorów. Może byc tak że amory moga być już ku końcowi i zle amortyzują 17-stkę na niskim profilu. Nie wiem już sam co robić i jak to tłumaczyć,bo mam już nowe opony i boje się że je też pościna. Pozdrawiam.

marko46
24-07-10, 15:23
a na wielkszych dziurach slyszysz lekkie przytacie? tak jakby lekki szumik? sprawdz tez nadkola od gory od wewnetrznej strony czy nie sa tez "spolerowane". u mnie jest to samo... tez mam 17 tyle ze profil 45 i przy lekkim obciazeniu na wielkszej dziurze z jakas predkoscia dobija mi lekko z tylu nadkolami...

KOWAL ziom
24-07-10, 16:35
trzepaki nie pokażą Ci czy amor jest dobry czy zły, w hondach często jest tak, że amor już się leje, a maszyna pokazuje 70%!!! jeżeli tył ucieka to najprawdopodobniej jest to właśnie wina kończącego się amorka i dlatego oponka się ząbkuje, bo amorek nie dociska tylko sobie ochoczo podskakuje :)

BTW, nie zakładaj opon, do póki nie zmienisz amorków, szkoda opon!!!

radekkaras
24-07-10, 18:26
Zaryzykuje i zmienie amory na nowe nie takie duże pieniądze a może pomóc. Narazie wyjeżdzam do polski drugim autem, to jak wrócę to się zajmę hondziną. Po zmianie opisze czy sie coś poprawiło czy nie. pozdrawiam

tomek
29-07-10, 22:27
Czy opony są asymetryczne?
- przy zawieszeniu wielowachaczowym powinno stosować się opony asymetryczne. Opony symetryczne maja w takim zawieszeniu tendencję do ząbkowania.
Jeśli opony są asymetryczne to problemu szukałbym w amortyzatorach.

radekkaras
26-09-10, 19:49
Witam problem rozwiązany problem leżał w amorkach.Zmienione i oponki też już nowe. Pozdrawiam.