PDA

Zobacz pełną wersję : D15B2 -> B7 po co ?



arszenik
27-10-06, 08:28
Witam,

Powiedzcie mi po co ktos do D15B2 zalozyl glowice, kolektor dolotowy i elektronike od B7 ??

Co takiego jest w B7 ze warto bylo to zmienic? Czym sie to rozni? Fakt ze moc inna i inny moment B7 ale... ?

Jezdzilem takim civickiem i jest poprostu rakieta...

Bardzo wazne! prosze o wasze informacje.

Dzieki, pozdro.

Ekard
27-10-06, 10:02
b2 to dwupunkt,a b7 to wielopunkowy wtrysk.
Więc i większa moc.
Nie wiem jakie są różnice między samomy głowicami, prawdopodonie minimalne i nie opłaca się ich wymieniać.

arszenik
27-10-06, 10:08
Ekard jakie osiagi ma twoje EH2 ? bo widze ze masz d15b7

bardzo interesuja mnie osiagi przyspieszenia 0-100 i ile maja takie silniki na 400metrow w serii...

Lcfr
27-10-06, 10:32
seryjnie qp d15b7 ma do 100tki 9,6 - sedan minimalnie wiecej a 3d podobnie lub mniej
i jest to spora róznica od b2

zużycie paliwa podone a jazda duuuzo przyjemniejsza....
poza tym z b7 mozna wyciagnąc niezbyt wielkim kosztem 115kM i to juz całkiem przyzwoicie starcza do normalnej jazdy...

arszenik
27-10-06, 10:38
pewne D15B7 ma chipa TSS Tuning (i mozliwe ze jakis walek sportowy) czy mozliwe ze tym autem sie wykreci czas 15,2 na 400metrow i przyspieszenie tego auta wyszlo by na ~7s do 100 ?

LCFR widze ze masz zrobione D15B7 ktore ma wiecej niz serie moc 123km, jakie masz osiagi tym autem? znasz moze czas 400metrow? Grzebales cos w kompie ?!

nosql
27-10-06, 10:40
arszenik ma 4 generacje, w 4 generacji d15b2 ma 9,6 do 100km/h a z przełozonym wielopunktem przy dobrej kondycji silnika mozna zejsc do powtarzalnych 8-8,1s do 100km/h. Sprawdzone empirycznie :)

arszenik
27-10-06, 10:46
tylko ze w tej 4g jest jeszcze jak wyzej wspomnialem CHIP wgrany jakis... i podobniez (moze ktos pi... glupoty) ale mozliwe ze walek SPOONa tam pasuje (do b7)??

Jechalem tym autem i to jest szok... jak to lata... ciagnie 15,2 na 400sta...

Lcfr
27-10-06, 10:55
osiagi nie mierzone na razie...
na g-techu było raz 8,8 ale to mozna poprawic bo miałem powazne kłopoty z trakcja i ze 150kg "nadbagazu"(oprócz seryjnego wnetrza)- nie mogłem normalnie ruszyc-zła pogoda
na 400 nie zmierzyłem dokładnie

a elektronika to odcinka na 7100 + teraz juz procedura startowa (której nie mialem prz g-techu :neutral: )

mysle ze seryjne złubane b7 moze krecic smialo czas 8,5 do 100 moze nawet mniej...

a są juz lekko "nieseryjne" które maja chyba sporo ponizej 8s np. Furious... :)





tylko ze w tej 4g jest jeszcze jak wyzej wspomnialem CHIP wgrany jakis... i podobniez (moze ktos pi... glupoty) ale mozliwe ze walek SPOONa tam pasuje (do b7)??

Jechalem tym autem i to jest szok... jak to lata... ciagnie 15,2 na 400sta...

trzeba pamietac ze 4gen lzejszy sporo...
a te wałki spoona to ja bym miedzy bajki włożył....
ewentualnie moze ktos jakies inne mapy wgrał? ale ja na to bym sie nie zdecydował...

Ekard
27-10-06, 11:06
Ekard jakie osiagi ma twoje EH2 ? bo widze ze masz d15b7

bardzo interesuja mnie osiagi przyspieszenia 0-100 i ile maja takie silniki na 400metrow w serii...
Ja to mam dół od d15b8 czyli 8 zaworowy silniczek 70 koni, ale teraz głowica jest od b7.
Mapy paliwa mam od także od b7 ale kolektor dolotowy jest jeszcze wciąż seryjny, mam jużod b7 i jest znaczna różnica między nimi. Na razie na seryjnym do 3k obrotów to wogóle nie chce przyśpiesza. No i mam zajedługą skrzynie, więc o przyśpieszaniu nie ma mowy. 100 w jakieś 13 sekund :(

Miałem dolot jużdawno wymienićale jakoś tak zeszło i nie wiem czy przed zimą wymienie, a na wiosne planuje także skrzynie wymienić, bo przy obenej to nie mam potrzeby wrzucać 4 i 5.

arszenik
27-10-06, 11:17
LCFR nie wiem co tam kto gral ale niemiecka oferta TSS Tuning www.tss-tuning.de jest bogata i wgrywaja tam rozne rzeczy, auto jest typowo niemieckie (civic german style) bardzo jestem ciekawy jak mozna sprawdzic co tam jest nawgrywane...

Lcfr
27-10-06, 22:02
LCFR nie wiem co tam kto gral ale niemiecka oferta TSS Tuning www.tss-tuning.de jest bogata i wgrywaja tam rozne rzeczy, auto jest typowo niemieckie (civic german style) bardzo jestem ciekawy jak mozna sprawdzic co tam jest nawgrywane...

w tej ofercie niie ma chip'a do d15b7 a tym bardziej b2

taki chip mozna kupic na róznych ebayach/allegrach ale co w nim jest wgrane i jak to sie ma do osiągów to nawet sprzedawcy chyba nie bardzo wiedzą... :roll:

a wałków do sochc "nievtecowego" tez prawie nigdzie nie ma w ofercie...
trzeba by od a6 moze...

perez
14-03-10, 23:24
u mnie tez ktos zmienil dwupunkt na wielo punkt. powiedzcie mi ile kuni ma teraz 101 czy 105?? czy mozna zastosowac do tego silnika turbosprezarke naprzyklad od volvo s40 2.0 turbo benzyna, czy tez trzeba jakas specjalna?? i co jest przyczyna ze silnik kreci do 4 tys obrotow i zaplon odlacza.

douen
15-03-10, 10:20
u mnie tez ktos zmienil dwupunkt na wielo punkt. powiedzcie mi ile kuni ma teraz 101 czy 105?? czy mozna zastosowac do tego silnika turbosprezarke naprzyklad od volvo s40 2.0 turbo benzyna, czy tez trzeba jakas specjalna?? i co jest przyczyna ze silnik kreci do 4 tys obrotow i zaplon odlacza.

Jak masz 4 generację to masz kolektor dolotowy od d16z2, z resztą kompa i kilka innych rzeczy też. d16z2 ma 115 koni także powiedzmy że Twoje auto ma 105koni.

Do zrobienia mpfi w 4genie, potrzebujesz: kompa, rezistor boxa, map sensora, aparatu zapłonowego td18/td02, kolektora dolotowego z osprzętem, linkę gazu. Dokładasz dwa kable do czujnika położenia wałka i jeździsz. To tak z grubsza.

Apropo tego mpfi czyli silnik d15b2 + osprzęt z d16z2, można też założyć wałek od z2 właśnie. Poprawia to dolne obroty. Jak już zrobisz mpfi to dolot i wydeszek 2 cale i myślę że ok 120koni wyjdzie.

Po co, powiedzcie mi po co wsadzać graty od b7 do 4 generacji, skoro są o wiele droższe i w teorii mniej wydajne??