PDA

Zobacz pełną wersję : krokowiec



dR.LasCa
16-07-10, 15:03
Czy to normalne, że jak odłączę krokowca, to auto wkręca się max na 3500-4000 tyś obr?

majdan
16-07-10, 15:05
A jakie to ma znaczenie? Na pewno silnik nie będzie pracował poprawinie.
Bedziesz jeździł bez silniczka krokowego, że pytasz?

dR.LasCa
16-07-10, 15:10
szukam przyczyny takiego zachowania..
http://www.youtube.com/watch?v=7aBU4kEQN04
u dawcy było wszystko ok, także szperam po czujnikach... po odpięciu krokowca, skacze tak samo, tyle, że nie 1700rmp a na 2500.. silnik to d16y8 w budzie eg3

majdan
16-07-10, 15:16
Moim zdaniem pomyliłeś czujnik położenia przepustnicy z czujnikiem map sensor. Zamiennie je podpiałeś po swapie. Oba te czujniki wyglądają podobnie i niczym sie nie różnią. Mozna je zamiennie podpiąć. Jeden jest na przepustnicy a drugi gdzies z tyłu kolektora ssacego. Efektem takiego przepięcia jest własnie kręcenie maksymalnie do około 4 tys obrotów i falowanie obrotów.

dR.LasCa
16-07-10, 15:32
ok, sprawdzę to, ale z krokowcem kręci normalnie do odcinki

majdan
16-07-10, 15:34
ok, sprawdzę to, ale z krokowcem kręci normalnie do odcinki

To w czym problem? Załóż go i głowy nie zawracaj.

dR.LasCa
16-07-10, 15:37
To w czym problem? Załóż go i głowy nie zawracaj.

chodzi mi o to , że z krokowcem kręci normalnie, ale oborty falują na 1600-1800 pedał trzymam równo.. skutkiem tego jest skakanie jak wolno przyspieszam, jak wdepnę w podłogę to jest ok

skolopendra
16-07-10, 16:26
chodzi mi o to , że z krokowcem kręci normalnie, ale oborty falują na 1600-1800 pedał trzymam równo..

przyczyn szukaj gdzie indziej ,nie w krokowcu

odepnij jeszcze może z klika czujników, i napisz co się będzie działo :rolleyes:

majdan
16-07-10, 22:24
Jakos na około podchodzisz do tematu. Trzeba było poszukac info o falowaniu obrotów. Sprawdź czy układ dolotowy jest szczelny.