PDA

Zobacz pełną wersję : "Kompatybiność" gwintu...



kaktusr
15-07-10, 18:08
Witam

Mam pytanko. Jako że miałem 6 gena i niestety owinąłem się na nim na słupie nastał czas na EG. Po EJ9 został mi gwint. Za wiele o nim nie wiem poza tym że jest to Gwint H&R i jak szukałem po necie przewinęła mi się stronka i wygląda identyko http://www.venommotorsport.com/manufacturer_product.php?manufacturer=HR&category=suspension&product=MonotubeCoilovers&make=Honda&model=Civic
Na tej stornie nie ma żadnego podziału miedzy 5genem a 6genem czyli niby to samo...
Na tuv'ach pojawia się numer 22928 w specyfikacji, ale nic poza tym i według tej strony http://www.livermoreperformance.com/acura_honda_coil_over.html
To niby to samo ale tutaj są jeszcze jakieś dopiski -1 przy EG i -2 przy EK.
Pytanie czy gwint z 6gena będzie pasował go 5gena ? Ewentualnie co trzeba zmienić aby wlazł do jajka :) Widełki np czy coś innego, jakaś rzeźba ?

Bogdan19
15-07-10, 22:55
z tego co pamiętam to widełki od amora z przodu są inne w 5g i 6g różnią sie szerokością. tak to powinno podejść bez problemu.
z tyłem sie nie orientuje;)

Gorliś
16-07-10, 00:47
No to wlasnie z tylu sa inne widelki - w Vgenie sa szersze, a w VI wezsze. Z przodu same amortyzatory przeciez nie maja widelek (w sensie przyspawanych na stale), tylko sa widelki na srube dokrecane do amora. Mi sie wydaje, ze to wlasnie z przekladka tylu moze byc problem. Chyba mozna cos pokombinowac z tulejami, bo wahacze od VI nie podejda o ile sie orientuje.

ironman
16-07-10, 09:14
będzie problem z tyłem wiedełki od VI są chyba weższe i trzeba albo wymienić tuleje na tą od VI albo jak ktoś to zrobił przyciąć tuleje, ostatnie rozwiązanie jest mocno dyskusyjne. Co do szerkości to obadaj bo może się pomyliłem i jest na odwrót w sensie generacji.

spychu
16-07-10, 11:26
Nie pomyliłeś się.

Ziom przód podejdzie z tyłem gorzej, bo widełki w 6gen są weższe i wyższe niż w 5gen i będzie trzeba rzeźbić..