PDA

Zobacz pełną wersję : szcześliwy posaidacz Civica ... pare pytan o USDM

Deiv1990
14-07-10, 23:26
Witam witam civikerów ;P

od południa stałem sie szcześliwym posaidaczem Civica V Coupe 1.5 (d15b7) :) jako że poprzedni włascieciel był maniakiem USDM to i kierunki sa zrobione na swiecace :) lubie to ale tylko z tylu xD z przodu mnie to jakoś irytuje xD nie mowiac juz ze co drugiej osobie musze tlumaczyc po co to jak to dlaczego to ;P i takie pytanie jako ze jestem dopieiro poczatkujacym civicmaniakiem możecie mi wytlumaczyc jak w łatwy sposób to przerobić na normalne postojówki ? ;>

tak btw to w neidalekiej przeszłości chciałbym zrobić minime na d16z6 i tu tez pytanie... czy lepiej zrobic minme czy swapa... jako ze jestem studentem to koszty graja duza role :( i co to minme mi da ? przeloze glowice i moc mi wzrosnie do 125 KM tak jak w d16? czytałem troche o tym ale zdania są podzielone... i czy bede miał normalnie od 4 tysięćy vteca? załączy sie drugi wałek i usłysze ten boski dźwięk który tylko raz w zyciu udało mi sie usłyszec ? :)

aaa i planuje założyć światła tzw angel eyes :) czy beda pasowac wszystkie nawet do hatchbackow i sedanów ? czy musze mieć konkretnie pod coupe

frytas
15-07-10, 00:29
szukaj a znajdziesz :) ale tak na szybko swap wyjdzie cie ok 2k zl bez roboty minimi ok 1k zl... moc z tego co wiem podobna, kierunki wystarczy ze odczepisz postojowki daj zdjecie jak to masz ogarniete cos pomyslimy :) co do z6 to on ma jeden walek tylko bserie maja 2walki, lampy musisz szukac albo coupe albo hb od sedana nie podejda ( przynajmniej wszyscy tak twierdza) mam nadzieje ze chociaz w jakims stopniu pomoglem :) pozdrosss

Deiv1990
15-07-10, 15:45
pomogłes i to w b duzym stopniu ;) :P dzieki wielkie