Zobacz pełną wersję : Honda Civic...problem z prędkością!Dlaczego tylko 120km\h?
Witam...jestem tutaj nowym uzytkownikiem i chcialem sie poradzic...
Dzis mam do was taką prosbe o pomoc...mianowicie kupiłem honde civic 1,5 1992rok... 175tys przebiegu...ogolnie auto jest bardzo zadbane.. ma alu 205x40x17" wymienione:olej w silniku filtry pasek rozrzadu itp... i teraz ten problem.. auto rozpędza predkosc maxymalna do 120km\h :szok: biegi nie są takie zbyt dlugie...i ma dosc słabe przyspieszenie...po tym 120 jeszcze sie troszke bója ale słabo i ciezko by bylo zeby na budziku pokazało 140km\h co moze byc przyczyną tego defektu???wlasciciel twierdził iz nie a gdy byl u mechanika to nie wiedzieli co to moze byc!...Bardzo pilnie prosze o jakies podpowiedzi...
pozdrawiam
a mzoe zapomniales ze silniczki hondy sa wysokoobrotowe i nalezy je palowac do 6tys obtrotow na przyklad, bo na nizszych rzeczywiscie moze sie leniwie rozbujowywac:p...
po drugie podobno ja ma sie wieksze kółka to w rzeczywistosci jedziesz ciut szybciej niz pokazuje licznik...ale to pomijalne jest w sumie
a po 3 moze znow kogos oszukano..na przyklad ciebie:)
Kola przeklamuja o kilka procent, ale ich waga tez robi swoje. Silnik wkreca sie na obroty? Na jakim biegu probujesz sie rozpedzac?
Piotrek Klag
23-10-06, 18:30
a po 3 moze znow kogos oszukano..na przyklad ciebie:)
zapchany wydech - środkowy, puszka albo kat....
p.s. chyba że masz może prędkość w milach :D :?:
Ja jak kupilem swoja EJ9 D14A4, co bylo zreszta calkiem niedawno, to mialem zalozone kola 205/45 R16. Mulila mi sie okrutnie. Myslalem juz ze kupilem zajezdzony silnik albo nie wiem co. Jak zalozylem kola 14 calowe to po prostu Hanka odzyla o i jedzie mi 180 km/h na 4 biegu i to jeszcze nie byl max, bo nie mialem wiecej dobrej drogi do sprobowania. Sprobuj z mniejszymi kolami.
na pewno mu opony nie zamulaja hondy...ja na 195 jechalem 200:D i zero problemu...przyspiesza jak dziki bąk...na pewno to nie wina opon...:/ale jak nie opony to tak jak tam wyzej pisza...cos z wydechem ...wcisneli ci shit moze..:) a moze sie myle...obym sie mylil
Powtórzę pytanie damiosa, Na jakim biegu probujesz sie rozpedzac?
Dodatkowo - jaki silnik (uzupełnij profil)?
Dla informacji - 120km/h osiąga się na 3 biegu ;-)
Wiec tak silnik w niej to D15b2 jesli chodzi o obroty to wkreca sie na wysokie obroty(obrotomieza ona nie ma:( ) ale tak no jakos nie dokonca mi sie podobają te maxymalne obroty gdyz jak wiadomo kazda hondi tak sobie przerywa ladnie na max obr ale ona jakos tak jakby pomiedzy tym jeszcze takie łuuu łłłuu robi nie wiem jak to nazwac jakby moze z obrotow lekko spadalo...na jakim biegu no probowałem ładnie pilowac do maxa 1,2 to na 2ce do 90km\h dochodzi... zaznaczam ze byłem juz posiadaczem dwóch hond na poczatku civica tez 1.5 tylko ze starszy model budy.. a ostatnio crxa.. to ten civic zupelnie inaczej mi chodzil...ewentualnie sprawdze na zimowkach 14" jak to pojdzie...
ps K@p3K moze Ty beziesz znał tą honde bo z b-szczy ją kupiłem...
Zamieszczam linki:
ZDJECIE 1 (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d9896027f1db6fb9)
ZDJECIE 2 (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a7108726e813d259)
hmn....moze poprzedni wlasciciel wychodził z zalozenia ze to ma wygladac a nie jezdzic :P:P
poz tym, D15B2 bez obrotomierza....??????
to chyba jakis przeszczep jest?
moze to D13B2? :)
tak czy siak... kola sa szerokie i ciezkie... napewno mocno zamulaja
zaden przeszczep 1.3 nie mialy obrotomierzy chyba w niektorcyh przypadkach,
a zdjecia nie poznaje pierwsze widze ten samochod...w sumie todziwne bo zawsze sie za hondami ogladalem a takiej nie przypominam sobie...moze gosciu ja zajezdzil, moze pali na 3 tlokach kij wie... :573: sie popsuła:(... :572:
moze to D13B2? :)
tak czy siak... kola sa szerokie i ciezkie... napewno mocno zamulaja
ja tyz mam duze i ciezki i jakos sie turlam...halasuja tylko fuldy j....e...:(
nie no napewno jest to D15b2 chyba ze ktos przebiajał nry na silniku ale w to watpie...właśnie dla mnie tez troche dziwne ze 1,5i bez obrotomierza...szperałem po allegro i wiekszosc miala obrotomierze ale szukałem i znalazłem taką jak moja czyli bez...nie wiem kurde:/
ja kojarze ta honde z widzenia. z tego co wiem, to stala za 8500zl na allegro, a w tej cenie to srednia okazja kupic taki samochod z ktroym nie wiesz co jest. z zewnatrz prezentowala sie nie zle (z bliska jej nie widzialem), pewnie kupiles ja dla tych felg, projektorowych reflektorow i a'la lexow. d15b2 miala fabrycznie obrotomierz na 100%. jak masz bez obrotomierza to pewnie licznik od d13b2. w d13b2 masz krotsza szkrzynie i bedzie pokazywal zle predkosc, wiec moze problem w tym tkwi. do tego jeszcze dochodzi przeklamanie przez felgi.
w d13b2 masz krotsza szkrzynie i bedzie pokazywal zle predkosc
Nie no panowie nie opowiadajcie bzdur!
Generalnie D13B2 i D15B2 maja takie same przelozenia wiec zadnych przeklaman nie bedzie.
Wersji D13B2 gdzie bylo MINIMALNIE ktotsze przelozenie głowne, jest naprawde niewiele.... (a jak juz ma przekłamać to o jakies 6km/h przy predkosci 140km/h)
Kto czyta (szuka) ten nie błądzi:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783
w d13b2 masz krotsza szkrzynie i bedzie pokazywal zle predkosc
Nie no panowie nie opowiadajcie bzdur!
Generalnie D13B2 i D15B2 maja takie same przelozenia wiec zadnych przeklaman nie bedzie.
Wersji D13B2 gdzie bylo MINIMALNIE ktotsze przelozenie głowne, jest naprawde niewiele.... (a jak juz ma przekłamać to rzedu 5-8km/h)
Kto czyta (szuka) tez nie błądzi:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783
to sie akurat tak sklada, ze mam tak rzadki egzemplarz widocznie, bo mam z krotszym przelozeniem glownym.
w d13b2 masz krotsza szkrzynie i bedzie pokazywal zle predkosc
Nie no panowie nie opowiadajcie bzdur!
Generalnie D13B2 i D15B2 maja takie same przelozenia wiec zadnych przeklaman nie bedzie.
Wersji D13B2 gdzie bylo MINIMALNIE ktotsze przelozenie głowne, jest naprawde niewiele.... (a jak juz ma przekłamać to rzedu 5-8km/h)
Kto czyta (szuka) tez nie błądzi:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783
to sie akurat tak sklada, ze mam tak rzadki egzemplarz widocznie, bo mam z krotszym przelozeniem glownym.
no to swietnie, gratuluje normalnie, tylko ze kolega Sebass ma auto z 92 roku i napewno go to nie dotyczy
Może rozrząd przestawiony :?:
w d13b2 masz krotsza szkrzynie i bedzie pokazywal zle predkosc
Nie no panowie nie opowiadajcie bzdur!
Generalnie D13B2 i D15B2 maja takie same przelozenia wiec zadnych przeklaman nie bedzie.
Wersji D13B2 gdzie bylo MINIMALNIE ktotsze przelozenie głowne, jest naprawde niewiele.... (a jak juz ma przekłamać to rzedu 5-8km/h)
Kto czyta (szuka) tez nie błądzi:
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=7783
to sie akurat tak sklada, ze mam tak rzadki egzemplarz widocznie, bo mam z krotszym przelozeniem glownym.
no to swietnie, gratuluje normalnie, tylko ze kolega Sebass ma auto z 92 roku i napewno go to nie dotyczy
dzieki. moze i ma z 92, ale nie wiem w czym problem. chyba nie powiesz mi, ze licznik od d13b2 bedzie dobrze pokazywal predkosc w d15b2?
marcin EZG
23-10-06, 22:24
po pierwsze primo- niektore hondawki z silnikiem D13B2 posiadały obrotomierz (noblesse)
po drugie primo-czemu tak ignorujecie te 1.3 ??! to tez honda i niczym nie odstaje od innych mocniejszych motorów jesli chodzi o bezawaryjnosc
po trzecie primo:)-stawiam na zapchany wydech np .kat.
chyba nie powiesz mi, ze licznik od d13b2 bedzie dobrze pokazywal predkosc w d15b2
własnie to Ci powiem
marcin EZG
23-10-06, 22:28
no nie zniese... a czym sie rozni licznik 1.3 od 1.5???!!! niczym! nie bedzie zadnych przekłaman
z tym licznikiem to macie racje...był przekładany!tak mi sie bynajmniej wydaje...gdyz tam gdzie są te takie srubki na jego tarczach widac takie delikatne znieksztalcenia lakieru to moze chyba o czyms swiadczyc..wcale nei zdziwilbym sie gdyby ten silnik zamiast 175 tys km mial jakies 300 000 i moze juz wyziaja z siebei ostatnie poty...jesli chodzi o rozrzad to jest to wykluczone gdyz pasek wymieniony byl bardzo niedawno a problem byl juz predzej....moze juz pierscienei są wydymane i ma słabe sprezanie przez co jest słabszy i wolniejszy itd.. szkoda ze nie moge gdzies sprawdzic silnika na hamowni... w sumie nie bierze oleju wiec chyba tak tragicznie nie jest..po kupnie przejechalem 280km bez przerwy i oleju nie ubylo a gdyby tak tragicznie bylo to juz by wzial... kiedys tak mialem w astrze... a jak sprawdzic moze inaczej silnik czy nie jest juz dojechany? no i co z tym obrotomierzem...?
Ps Auta nei kupilem dla felg itd... kupilem je podle stanu technicznego karoseri...a co do reszty(silnik) kieruje sie tym iz nie jest to powazny problem:P ewentualnie skonczy sie na wymianie silnika..pfu pfu wypluc te słowa!
co do tych licznikow koledzy to nie oszukuje bo kumpel jechal przede mna vectra i byla roznica 5-10\h <spowodowane wielkoscia felg!
a jak sprawdzic moze inaczej silnik czy nie jest juz dojechany?
na poczatek możesz zmierzyć mu kompresję
mozesz tez zdjac felgi, pchnac do zyda i kupic se inny model:)...na pewno tego problemu sie pozbedziessz..aczkolwiek moga pojawic sie inne:)
jesli sie moge podpiąć to mam taki problem mam honde 1,5 vtec-e kompresje miałem mierzoną i miala powyżej 14 ale jak kręcę auto to na dwójce obroty ledwo doczodzą do 6 tys a na 3 i 4 biegu do 6 tysięcy nie dochodzi wskazówka zatrzymuje sie przed 6 i za nic nie chce dojść!! dodam,że tak od 4 do 6 tyś obroty dochodżą powoli co bo mi tak muli? tosamo sie dzieje odcię cie mam przy 6300 ale do odciecia nie dochodzi chyba że na jedynce help!!
dodam filmik ale o takim wkręcaniu się hondy moge pomarzyć...
http://www.youtube.com/watch?v=vQKsXShDG_A
http://www.youtube.com/watch?v=NiFISY-VMKA&mode=related&search
dodam filmik ale o takim wkręcaniu się hondy moge pomarzyć...
http://www.youtube.com/watch?v=vQKsXShDG_A
http://www.youtube.com/watch?v=NiFISY-VMKA&mode=related&search
zgadza sie, mozesz pomazyc bo ty masz silnik nastawiony na ekonomie a nie na osiągi
Kolego pierwsze od czego zacznij sprawdzanie to wydech jak już tutaj niektórzy sugerowali ja miałem podobnie tylko, że mi się "rozpędzał" na max do 110 na V biegu. Okazało się, że miałem zapchany końcowy wydech. Samochód bedzie słabł z dnia na dzień. A pojawiało się u mnie również że pod obciążeniem tak przy około 3000 obr było słychać "syczenie" wydech przepuszczał na łączeniach.
witam was czytam to czytam i sam nie wiem jak to rozumiec te wasze '' za szerokie koła za cieżkie'' według mnie to jest przestawiony rozrząd o 1 ząbek (miałem juz taki przypadek) bo w silniku d15b2 jest delikatnie nie w tym miejscu znak na kole które siedzi na wale korbowym i wtedy moze sie przestawia rozrzad i HONDA nie jedzie wiecej jak 100-110km\h jesli nie to stawiam jeszcze na stopiony kat :D
Sebass2, wiesz co moze to banalne ale oglądając zdjęcia tego auta zauwazyłem ze ma seryjny tłumik koncowy,auto fajnie zrobione i wątpie zeby poprzedni właściciel jezdził z takim tłumem moze poprostu przed sprzedażą zdjął jakiegoś"mugena" czy co tam mogło być i włożył jakiś stary zapchany shit i przez to auto sie muli??ot taka mała sugestia
Pozdro
taakk kris-cf zastanawiam sie nad kupnem strumiennicy zamiast katalizatora co o tym sądzicie..a co do koncowki wydechu to tez wymienie za jakis czas:) tak z powodu wyglądu i dzwieku:)..to co mi doradzicie z tą strumiennicą?
a jak sprawdzic moze inaczej silnik czy nie jest juz dojechany?
na poczatek możesz zmierzyć mu kompresję
To dobry pomysl, pozniej zajrzec do przepustnicy. W nastepnej kolejnosci obadac katalizator i wydechy, luzy na zaworach.
To dobry pomysl, pozniej zajrzec do przepustnicy. W nastepnej kolejnosci obadac katalizator i wydechy, luzy na zaworach.
ok a jak wybadać ten katalizator i wydech czy mie jest przypadkiem zatkany i i co mam w tej przepystnicy zrobić przeczyścić? jaką jej część???..
Wojtas0405
25-10-06, 20:01
a ja byłem pare dni temu w ASO na darmowym przeglądzie i koleś powiedział mi że niemcy zmniejszają moc silnika żeby robić mniejsze opłaty za auto. Ja mam D13B2 i nie otwiera sie druga przepustnica podobno może to być dodatkowa uszczelka zasłaniająca kanały podciśnienia. Wynik podobny max speed 130 k/h
Czy ktoś już o tym słyszał czy koleś robił mnie w jajo??
Darmowy przeglądą jest do 28.10 jak popytasz to może coś ci podpowiedzą.
marcin EZG
25-10-06, 20:46
Wynik podobny max speed 130 k/h
ze jak???
w jaki sposob mozesz miec zablokowana druga przepustnice?? chyba ze zrobiono to celowo.
Fakt -jest blokada 2 przepustnicy ale chodzi o to ze otwiera sie ona dopiero przy wyskoich obrotach .Usuniecie jej powoduje otwarcie drugiej przepustnicy przy nizszych obrotach co daje lepszego kopa ale nie podnosi zadnej mocy jedynie spalanie moze podniesc heh.
Na twoim miejscu nic bym nie cudowal z tym bo mozna uszkodzic gaznior i wteda biada :))
Pamietaj. japonskie gazniki sie nie psuja chyba ze im w tym pomozesz:)
dla mnie tez zamulała ,obrotomierz powinna mieć d15b2, wywalenie kata odmuliło auto,a przekłamanie na dużych felach jest minimale (195*50*15 idzie jak burza).Przelot od kolektora do ostaniego wydechu ultersport 2"
Pozdrawiam
wojtus1199
03-11-06, 11:11
ja mam 1.3 i tez mi sei wydaje ze cos mułowato, na 3 biegu 110 wiecej to tak niebardzo. Końcowy tłumik mam inny jakis sportowy(auto mam tydzien). Łaczenie miedzy końcowyma środkowym bylo neiszczelne, dokręciłem. czyzby był zatkany? Wywalenie kata cos pomoze? bardzo zmieni sie glos? Nie chce zeby był za głosny
bez kata będzie głośnieszy a o ile to zależy od ciebie (przelot,wydech,kolektor)
wojtus1199, ja u siebie wywaliłem kata końcowy mam jakiegoś WM jest dosyć ,auot odmuliło sie i to sporo w porównaniu z tym jak był kat i seryjny tłumik co wazniejsze nie śmierdzi spalinami jak niektórzy twierdzą po wywaleniu kata
wojtus1199
03-11-06, 19:19
kris-cf, ile wyciagasz na 2 i 3 biegu? jak było przed wywaleniem kata i po?
ja mam 1,3 z obrotomierzem jechałem juz 175km/h na oponach 195/50 r15 i wiem ze to jeszcze nie był max! silniczek chodził piknie nic nie warczał i nie stukał poprostu brzytwa i nawet obrotomierz nie był jeszcze zmeczony!
a tobie kolego to tylko współczuc jak mozna kupic autko nie sprawdzajac go na trasie lub w stacji diagnostycznej lepiej zapłacic 150zł i spac dobrze! nie patrzy sie na urode auta tylko na silnik! lepiej kupic obdrapaną hanie i władowac z 800zł na lakiernika niz ładna hanie z zrypanym 300 000tys przebiegiem:( gnaj ja do żyda! tylko najpierw sie dowiedz co jest przyczyna!
wojtus1199, różnica polega głownie na tym ze po wywaleniu kata i wstawieniu końcowego silnik szybciej i wyżej sie wkręca co do prędkości to na II 110(to juz max) na III około 150,różnice przed i po zauwazyłem jak z kumplami(tez w D13B2) scigalismy sie na 1/4 i przed to raczej szedłem z nimi na równo lub zostawałem z tyłu :cry: ale po zmianach to oni zostawali o 1 długość auta lub więcej byłem w lekkim szoku bo nie spodziewałem sie az takiej zmiany :twisted:
wojtus1199
05-11-06, 12:04
spoko, to moze ja tez kata wywale:D a starego co sprezdałes? Ja mam taki problem ze na wyzsyzch obrotach sie gorzej wkręca niz na niższych, ponoc w d13b2 czasem montowana była jakas uszczelka ograniczajaca przepustowosc gaznika czy cus.
sajmon1100
05-11-06, 12:21
chyba nie powiesz mi, ze licznik od d13b2 bedzie dobrze pokazywal predkosc w d15b2
własnie to Ci powiem
licznik nie ma znaczenia!!!!!!! Furia dobrze gada!!!
wojtus1199, stary kat został u tłumikarza a o uszczelce to pierwsze słysze :shock: wiem ze w silnikach 1,4 była zwęzka na dolocie ale w D13 :?:
sajmon1100
05-11-06, 12:26
ja mam 1,3 z obrotomierzem jechałem juz 175km/h na oponach 195/50 r15 i wiem ze to jeszcze nie był max! silniczek chodził piknie nic nie warczał i nie stukał poprostu brzytwa i nawet obrotomierz nie był jeszcze zmeczony!
a tobie kolego to tylko współczuc jak mozna kupic autko nie sprawdzajac go na trasie lub w stacji diagnostycznej lepiej zapłacic 150zł i spac dobrze! nie patrzy sie na urode auta tylko na silnik! lepiej kupic obdrapaną hanie i władowac z 800zł na lakiernika niz ładna hanie z zrypanym 300 000tys przebiegiem:( gnaj ja do żyda! tylko najpierw sie dowiedz co jest przyczyna!
wg mnie lepiej kupić hanke z zarżnietym silnikiem a zdrową blachą ,niz silnik igła a fura zgnita.....silnik łatwiej wremontować :) także głowa do góy :)
wojtus1199
05-11-06, 12:27
tu koleg ama podobny problem http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=17965&highlight=d13b2 rozmawialem z nim na gg, był w serwisie na tym darmowym przegladzie i mu powiedzieli ze " w hondach niemcy montowali ograniczenie, zeby była moc nizsza bo wtedy maja niższe ubezpieczenie" wiec pytam czy tak jest:D bo ja juz nie wiem, słyszałem ze civiki maja kopa dopiero pow 4 tys a mi si wydaje ze mój wtedy chodi gorzej a buu;/
dobrze slyszales..od 4tys jest wyraznie przyspieszenie przynajmniej u mnie...to sie nazywa wkrecanie na obroty chyba..a pnizej jedzie ladnie ale nie az tak ladnie...:)
wojtus1199
05-11-06, 12:44
no wlasnie a u mnie tej górnej czesci nie ma:( jest tylko nawet dobra dolna ciemu:(
marcin EZG
05-11-06, 12:46
tu koleg ama podobny problem http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=17965&highlight=d13b2 rozmawialem z nim na gg, był w serwisie na tym darmowym przegladzie i mu powiedzieli ze " w hondach niemcy montowali ograniczenie, zeby była moc nizsza bo wtedy maja niższe ubezpieczenie" wiec pytam czy tak jest:D bo ja juz nie wiem, słyszałem ze civiki maja kopa dopiero pow 4 tys a mi si wydaje ze mój wtedy chodi gorzej a buu;/
ale mowa o silniku 1.4 gdzie fryce z 90 km roibili 75.
jesli mowa o 1.3 to zdejmij sobie blokade 2 przepustnicy, ale czy ja wiem czy to cos daje piorunujacego?:)
wojtus1199
05-11-06, 12:52
marcin EZG, ja tma widze ze kolega pisal o 1.3 nie chce zeby mi palil duzo, tlyko zeby odzył na wyższych obrotach, bo po to kupiłem honde zeby na wysokich ją ciagnac a tu cos niezabardzo ma ochote;/
marcin EZG
05-11-06, 13:02
ja sie tam na gazniku w 1.3 nie wyznaje bo to czarna magia ,moize wystarczy go wyczyscic, ja robilem to u siebie (tzn pan od gazników :)) i powiem wam ze normalnie odczulem poprawe ,dostal lepszego kopa
Jezeli decydujesz sie na zdjecie tej blokady 2 przepustnicy to lepiej sie dobrze zastanow bo mozna latwo cos spier.. cos o tym wiem:)
wojtus1199
05-11-06, 18:09
nie chce zdejmowac tej 2 bllokady, niech se działa kiedy ma dzialac:D byle działała a ja mam wrazenie ze jak ma wyzsze obroty to albo mu brakuje mieszanki albo cos przytyka wydech i przez to nie wkreca sie ładnei n aobroty tylko rozpedza sie bez rewelacji
Witam was serdecznie...
Po dlugiej nieobecnosci chcialem powiedziec iz chyba juz wiem co jest przyczyną oslabienia mojego silnika:) przewody mają niezle przebicie choc calkiem ladnie wyglądaja i swiece do wymiany!! Z tego co mi wiadomo to dziala to tak ze jak honda wbija na obr i ma podawac ikre to ona po czesci ucieka (ma przebicie) przez co paliwo ktore jest podawane nie przepala i ucieka gdzies w tlumnik( co za tym tez idzie ze mi duzo pali:) ) zobaczymy co bedzie po wymianie przewodow i swiec...
ps przymierzam sie takze do wydechu i stromiennicy;) narazie nic nie zdradze;) pozdrawiam
Max_Damage
06-11-06, 21:45
duzo pisaliscie o oponach,
ja jak hupilem swoja hanie to mialem 185/50/14 i ciaglem nia 185km/h(moglem wiecej ale sie balem bo bylo ograniczenie na oponach, a dokladnie pisalo"przy 190 traca przyczepnosc;/") zalozylem teraz 215/40/16 i nie widze duzer roznicy-jasne ze juz nie zadrapie na asfalcie tak jak na tamtych-bo opona jest duzo szersza- ale zeby mi robilo jakas kolosalna roznice przy zwyklej jezdzie?? niesadze...
wojtus1199
06-11-06, 22:33
Sebass2, duzo pali tzn ile:D ja za 50 zł robie jakies 180-200 km. ale jezdze raczej na obrotach tak do 3 tys. Jak są przewody niehalo to wogole wiecej pali czy tylko na wyższych obrotach splanie gwałtownie wzrasta a moc niebardzo?
pozdro
na alu 17" 205szerokie pali jakies 9l \100km przy takiej normalnej jezdzie;) a reszta to dokladnie jak mowisz wojtus...
Piotrek Klag
07-11-06, 14:59
ja za 50 zł robie jakies 180-200 km
niezły tekst :D - pogratulować ;)
ja za 50 zł robie jakies 180-200 km.
nie mowisz chyba ze pali Ci 6l w miescie :razz:
wojtus1199
07-11-06, 16:44
Piotrek Klag, no sory jak nie wierzysz to przyjedz i sam spawdzisz:P pali gdzies 6.7 nigdzie nei pisalem ze to samo miasto:P raczej takie odcinki 10-15 km, pozatym nie omawiamy tu problemu komu ile pali. Od tego jest inny temat wiec jak nie masz nic ciekawego do powiedzania to sie nie odzywaj, chyba proste nie?
marcin EZG
07-11-06, 17:12
ja zszedlem najnizej po miescie do 7.2
ja zszedlem do zera, jak mnei holowali
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.