mtothaj
10-06-10, 08:20
Witam,
Chcialem sie Was podpytac o Wasze doswiadczenia zwiazane z wymiana wyeksploatowanej przekladni kierowniczej (wersja ze wspomaganiem kierownicy). Jak rozumiem wchodza w gre nastepujace opcje:
1) regeneracja starej przekladni
2) kupno uzywki
3) kupno nowego zamiennika np.
http://www.allegro.pl/item1072249490_przekladnia_kierownicza_honda_civic _iv_eg_eh.html
Koszt zakupu nowej przekladni w ASO z oczywistych wzgledow pomijam.
Da sie wogole dobrze zregenerowac przekladnie, czy tez przypomina to troche regeneracja turbin, gdzie trzeba miec mega szczescie by wyszlo 100% dobrze?
Czy dobrze rozumiem, ze najbezpieczniej byloby kupic nowy zamiennik?
Jeszcze pytanie bonus - czy do EG6 pasuje magiel z ITR?
Chcialem sie Was podpytac o Wasze doswiadczenia zwiazane z wymiana wyeksploatowanej przekladni kierowniczej (wersja ze wspomaganiem kierownicy). Jak rozumiem wchodza w gre nastepujace opcje:
1) regeneracja starej przekladni
2) kupno uzywki
3) kupno nowego zamiennika np.
http://www.allegro.pl/item1072249490_przekladnia_kierownicza_honda_civic _iv_eg_eh.html
Koszt zakupu nowej przekladni w ASO z oczywistych wzgledow pomijam.
Da sie wogole dobrze zregenerowac przekladnie, czy tez przypomina to troche regeneracja turbin, gdzie trzeba miec mega szczescie by wyszlo 100% dobrze?
Czy dobrze rozumiem, ze najbezpieczniej byloby kupic nowy zamiennik?
Jeszcze pytanie bonus - czy do EG6 pasuje magiel z ITR?