Zobacz pełną wersję : Pomozcie:/(na wiekszych predkosciach nie chce isc)
Prosze was o pomoc w ogarnieciu czemu moje hania nie chce isc na wyzszych predkosciach:mad:Do setki czy 130 idzie jak petarda a pozniej strasznie muli jak wrzuce 5 przy 160km/h to tak jakby sily nie miala i zaczyna zwalniac chodz mam wrzucona 5 i gaz do dech:confused:Co to moze byc??:confused:Pomozcie bo juz mnie szlak trafia:((Powyzej 170km/h jeszcze nie dalo rady jechac):(
Moze to w czyms pomoze:
*Wymienilem:
-filtr powietrza
-filtr paliwa
-kpl. rozrzad
-kpl.sprzeglo (NKK)
-swiece
-pasek klinowy
na 5 biegu mało jakie auto ciągnie, trzaskaj na 4 do odcinki:)
Aha...nom wczoraj pociaglem do 170km/h na 4 i jak wlaczylem 5 to go zaczelo mulic i spadac predkosc:(
skolopendra
06-06-10, 11:10
do 170km/h na 4 i jak wlaczylem 5 to go zaczelo mulic i spadac predkosc
te typy tak mają
Powyzej 170km/h jeszcze nie dalo rady jechac)
dorzuć pod maskę jeszcze z 200km to zobaczysz jak *******ziela powyżej 170km/h :D
Może to auto nie ma już po prostu mocy. Może silnik już nie ten i zjadło trochę koni albo np katalizator zapchany. Albo jechałeś z przyczepką :D
na 5 biegu mało jakie auto ciągnieNo może iść już nie idzie ale powinno przyspieszać a nie zwalniać (na poziomym odcinku drogi przy bezwietrznej pogodzie).
A to jak by kat byl zapchany to na malych predkociach by ciagnal?:)
skolopendra
06-06-10, 11:15
lepiej jak przy większych
inne przelozenia skrzyni opory powietrza itp przez co im wyzszy bieg wyzsza predkosc to dla silnika juz robi sie problem jednak na 5 biegu nie powinien zwalniac bo po co on wogole by byl? mozliwe ze zatkany masz gdzies uklad wydechowy wyciecie kata napewno odmuli
Jak by nie patrzeć to 5 bieg jest do ekonomicznej jazdy na trasie;)
skolopendra
06-06-10, 11:28
jednak na 5 biegu nie powinien zwalniac
ale nie na pewno? :rolleyes:
W sumie ostatni bieg ma najwyższe przełożenie, przenosi największą siłę. Do przyspieszania używa się biegów zazwyczaj wszystkich, prócz ostatniego. Ostatni wykorzystuje się do utrzymania optymalnej prędkośc w zakresie obrotów bezpiecznych dla pracy silnika. Zauważcie, że w rozpiskach typu "prędkości na poszczególnych biegach" często zdarza się, że na 4 prędkość max jest większa niż na 5 (średnio różnica znikoma, 2-3 km, ale jest). Swoje spostrzeżenia piszę wyłącznie z tego, że tak mi się wydaje, więc pewnie mało w tym prawdy, ale przeanalizujcie :)
A może sprzęgło już wyślizgane? Bo moc na 5 największa.
Bo moc na 5 największa.Raczej silnik opory ruchu ma największe na najwyższym biegu.
pewnie masz tłumnik zapchany tak mi się wydaje
pewnie masz tłumnik zapchany tak mi się wydajejak by miał zapchany wydech to i na 4 biegu nie grzeszył by zbytnio przyspieszeniem.
skolopendra
06-06-10, 16:33
Bo moc na 5 największa.
kurcze nie wiedziałem że skrzyniami można redukować moce :D
Też mam d16y7 i na 5 biegu spokojnie rozpedziłem auto ze 160/170(nie pamietam dokładnie) do 210 km/h...nie pamietam na jakim odcinku ale nie był on jakiś mega dłuuuuugi:)....od razu uprzedzam wszelakie złośliwości - nie było z górki:D....Dodam że te 210km było przy 5500 obr
D16Y7 zmierz kompresje jak masz gdzie może najlepsze kilometry silniczek ma już za sobą
Raczej silnik opory ruchu ma największe na najwyższym biegu.
PS raczej opory ruchu nie są zależne od przełożenia
nie pieprzcie głu*t do 210 powinna iść bez żadnego problemu na 5 .
skolopendra
06-06-10, 17:57
nie pieprzcie głu*t do 210 powinna iść bez żadnego problemu na 5 .
jasne na jeziorze bonneville. :D
http://www.youtube.com/watch?v=P1lZIjkmraA
jak nie jeździsz takim autem to po co gadasz głupoty . U mnie w z6 bez problemu wyraźnie przyspiesza do 200. NIe wyobrażam sobie żeby mógł sie zaczać cofać:confused::eek:
Na 4 nigdy nie jechałem więcej niż 160( nie wydaje mi się to zbyt dobrym pomysłem , po co obciążać silnik)
A filmik bez sensu . Mówimy o kilometrach
skolopendra
06-06-10, 19:04
A filmik bez sensu . Mówimy o kilometrach
ma sens ,gdyż jednostkę dużo słabsza możemy rozpędzić do wielkich prędkości np 250km ,na odcinku powiedzmy 6km :D
ale to trzeba rozumieć :rolleyes:
y7 dysponuje zaledwie mocą 105km i przekracza 1000kg w 6 genie i nie osiągnie bez problemu 200km/h
podstawy fizyki się kłaniają :rolleyes:
ma sens ,gdyż jednostkę dużo słabsza możemy rozpędzić do wielkich prędkości np 250km ,na odcinku powiedzmy 6km :D
ale to trzeba rozumieć :rolleyes:
to też bez sensu . Czyli twoim zdaniem mogę rozpędzić moje z6 do 250 jak bede jechał nim z budem w podłodze przez 50km?(ret.). Oczywiste jest ze mocniejszy silnik szybciej przyspiesza . Ale z mojego doświadczeni końcówka możliwości to jest jakieś 10-20km/h (czyli np. w z6 wyraźnie przyspiesza do 205 a po dłuższym czasie osiągnie powiedzmy to 215-220, licznikowe ofcoz) . A kolega ma rozbieżnośc rzędu 50km/h . WIęc ni jak ma sie to do rzeczywistości i tego tematu
y7 dysponuje zaledwie mocą 105km i przekracza 1000kg w 6 genie i nie osiągnie bez problemu 200km/h
Zresztą napisali koledzy z tą samą jednostkaą że przyspiesza do 200 to co się wymądrzasz.
nie wiem co mówią twoje podstawy fizyki ale moje podstawy teorii ruchu pojazdów mówią co innego ale to trzeba zrozumieć :)
skolopendra
06-06-10, 19:21
Czyli twoim zdaniem mogę rozpędzić moje z6 do 250 jak bede jechał nim z budem w podłodze przez 50km?(ret.)
swojego z6 już nie przyspieszysz :D
. A kolega ma rozbieżnośc rzędu 50km/h . WIęc ni jak ma sie to do rzeczywistości i tego tematu
akurat miałem na myśli silnik wolno ssący motorowy o pojemności 1L ,jeden z rekordów tego jeziora :D
myśl ,to nie boli ;)
bez sensu jest taka dyskusja przez forum to bie chodzi oc innego mi o co innego mozemy sie zaklepac na smierc
http://img.photobucket.com/albums/v421/Plukaszcz/maxv.jpg - tym chciałbym poprzeć, niemieckiego nie znam, więc * nie rozszyfruję, ale spotykałem się już z czymś takim.
to rozszyfruj bo albo na 4 albo na 5 przy tych prędkościach nie była ta sama prędkość obrotowa silnika :)pewnie sprzęgło się ślizgało na 5 ;)
Na odpowiednio długiej drodze 200km/h powinien ten samochód złapać z tego co patrzyłem filmiki na YT. Coś musi być nie tak. A nie nagrzewają Ci się nierównomiernie hamulce? Może, któryś trzyma lekko i nawet o tym nie wiesz, ja tak mam u siebie :/
kurde d16y7 musi osiągać 200 km/h.Sprawdź ten wydech,kat może psuć robotę.
Niektórzy tak poobrastali w piórka instalując turbawki że uważają słabsze autka za maluchy w [H] kaście ;).
kurde d16y7 musi osiągać 200 km/h
...I osiąga. Dowód...
http://img203.imageshack.us/img203/7108/s7303503.jpg
Osiagniete na 5-tym biegu zaczynając od jakiś 160/170 km/h....2 miechy temu na Gierkówce, jadąc do tego z pasażerem i obciażeniem w postaci jakiś gratów w bagaju i w ponad połowie pełnym zbiornikiem paliwa. Było by więcej ale bałem sie że mi zdmuchnie z klapy bagażnika antene od CB:D:D
Dla mnie to aktualnie marzenie moc jechac 210km/h :p A moze to byc cos z komputerem??Jakas blokada czy cos??Albo sondy??
hmm. ja również nie sądzę zeby te silniki szły ponad 200, a jezeli idze to juz chyba przekłamania licznika. no chyba ze jakaś krótka skrzynia. Ja osobiście w swoim 5D d16y2 nie sprawdzałem ile poleci ale według dokumentów to pisze tak:
http://img715.imageshack.us/img715/1663/vmax.th.jpg (http://img715.imageshack.us/i/vmax.jpg/)
D16Z6 na skrzyni D15B7(bodajże) 220/230 poszło. :)
Nie no ja wierze ze one ida powyrzej 200km/h i widzialem nie raz ze ida ale moja jakos opornie boi sie tych 200km/h hehe:p
tak jak poprzednicy pisali, zainteresuj się, hamulacami, katem, ciśnienieniem w oponach i będzie można dalej gdybyć
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.