Zobacz pełną wersję : HYBRYDA SKRZYNI D-SERIA a B18C4
Wielki Szu
01-06-10, 12:58
Wita.
Mam aktualnie w D serii hybrydę skrzyni.
Czy podejdzie ona w jakikolwiek sposób do B18c4 i czy to ma sens?
Wita.
Mam aktualnie w D serii hybrydę skrzyni.
Czy podejdzie ona w jakikolwiek sposób do B18c4 i czy to ma sens?
Nie podejdzie.
skolopendra
01-06-10, 16:36
w jakikolwiek sposób do B18c4
spawając :D
Nie podejdzie.
nie chce zakladac nowego tematu wiec spytam tu czy sa jakies sposoby badz skrzynie ktore podchodza do serii b z napedem na 4 kola? tak jak to ma miejsce w d? oczywiscie bez spawania:p
Podobnie jak elviss09 nie chce zakładać nowego tematu więc się was poradzę.Planuje zrobić hybrydę w coupe D16Y7.Czy ma to sens w seryjnym silniku czy dopiero po jakichś modach podwyższających moc?Które przełożenia biegów zmienić aby było jak najoptymalniej? 3 i 4 bieg chciałbym wsadzić od crx a jak z reszta biegów?Czy warto zmnieniaiąc przełożenie główne z obecnego czyli 4.058 na większe?A i najważniejsze pytanie czy walki z crx lub innych skrzyń s20 podejdą plug&play do mojej s40 czy jednak będzie trzeba coś rzeźbić?
podejsc to jedno, ale to przelozenie walkow od l3 ma sens bo inne skrzynie nie maja takich krotkich przelozen jak l3.
pytanie nastepne: tak warto zmieniac fd, bo zmienia sie przyspieszenie na wszstkich biegach a nie tylko na 3/4.
podejsc to jedno
Mógłbyś jaśniej ;)
Dwójkę też wziąć z crx-a?Piąty bieg zostawić seryjny czy jednak będzie za duża 'przepaść' między 4 z crx-a a seryjna piątką?No i z jakiej skrzyni najlepiej Fd?
Ale skrzynie d-serii to już przerobione zostały w każdą stronę, chłopaki...
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=2929
rem36 pisze w swoim temacie że 3 i 5 z 4g podchodzą bezproblemowo,2 jest nacięta na wałku a 4 wymaga szlifowania.O jakie szlifowanie dokładnie chodzi?A jak to jest z biegami z crx-a?Tak samo podchodzą jak z 4g?
skolopendra
02-06-10, 08:28
Czy ma to sens w seryjnym silniku
ma
rem36 pisze w swoim temacie że 3 i 5 z 4g podchodzą bezproblemowo,2 jest nacięta na wałku a 4 wymaga szlifowania.O jakie szlifowanie dokładnie chodzi?A jak to jest z biegami z crx-a?Tak samo podchodzą jak z 4g?
trzeba zebrac troche materialu z przelozenia - na tokarce, inaczej nie wejdzie na walek, czy jakos tak...
rem36 pisze również że lepiej jest zbudować hybrydę opierając się na skrzyni z dużymi łożyskami.Powiedzcie czemu na dużych łożyskach jest lepiej niż na małych?
bo duży może więcej? ;) dłużej wytrzymają i większe obciążenia przeżyją
a powiedzcie jeszcze czy przełożenia w crx II gena były takie same we wszystkich wersjach silnika?A jakie są przełożenia w crx I gena?
aaa, niektóre skrzynie od crxów mają długie 3 i 4 więc dupa, niestety nie wiem jak je poznać
a może ktoś inny wie coś na ten temat?byłbym bardzo wdzięczny :D
jak sie nie myle to oznaczenia skrzyni z krotki przelozeniami od rexa to chyba L3:confused:
L3 to niekoniecznie krotkie przelozenia, musi byc taka co byla przez fabryke zmontowana razem z silnikiem DOHC
witam, krotkie pytanie czy skrzyna z niby crx o oznaczeniu p7 bedzie miec krotki 3,4bieg nadajacy sie na hybryde do d serii
O ile sie nie myle to P7 jest skrzynią z hony concerto
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.