PDA

Zobacz pełną wersję : swap na D15z6



Ramzes
25-09-06, 23:41
sprawa wyglada tak: mam 2 hondy obie z 96r i obie w tej samej budzie HB jedna z silniczkiem D14A4 druga z D15z6 i wszystko jasne robimy swapa, jednak mam pewne watpliwosci... D14 niema ABS-u i teraz nie wiem czy jak poloze wiazke z D15 to komputer nie bedzie sie telepal o ABS... Kolejna sprawa to poduchy D15Z6 jest po dzwonie i poduchy wystrzelily i teraz czy moge bezpiecznie przekladc elektryke i nie martwic sie ze w razie czego poduchy u mnie zadzialaja... Next to licznik chcialbym miec kontrolke eco i pare tam innych co ma D15 czy duzo bedzie z tym zabawy czy raczej nie... I ogolniej jesli jest ktos chetny przy swapie to bardzo bym prosil...

carlose
26-09-06, 07:48
D14 niema ABS-u i teraz nie wiem czy jak poloze wiazke z D15 to komputer nie bedzie sie telepal o ABS...
jeżeli założysz kompa od d16 i dasz od niego wiązke to nie będzie problemu, miałem podobną sytuacje i nic mi nie wyskakuje - żadne błędy

Kolejna sprawa to poduchy D15Z6 jest po dzwonie i poduchy wystrzelily i teraz czy moge bezpiecznie przekladc elektryke i nie martwic sie ze w razie czego poduchy u mnie zadzialaja...
za to odpowiada oddzielny moduł srs-u, więc jeżeli dasz dobry moduł i jakoś to połączysz też raczej nie będzie problemu..

Next to licznik chcialbym miec kontrolke eco i pare tam innych co ma D15 czy duzo bedzie z tym zabawy czy raczej nie...
pewnie wszystko jest to ogarnięcia, musiałbyś sprawdzić ścieżki w zegarach od d15 gdzie idzie linia od tej kontrolki i jakoś podłączyć do zegarów i ustalić tą kontrolke..

emg
26-09-06, 14:21
ABS nie ma nic wspólnego z kompem, no może poza złączem diagnostycznym, zegary przełóż i musisz dołożyć jeden kabel z kompa do żarówki econo

ARTX
26-09-06, 14:57
najlepiej przelozyc cała wiazke i po problemie. tak jak Ci mowilem od ABSu jest inny ecu :)
swap prosty jak bułka z masłem :wink: