Zobacz pełną wersję : światła dzienne w UFO - pomysły na montaż
Bo to są fake...
jednak są dobre, w jednej musiało być małe zwarcie.
jak dojdą te od Night Lord-a porównam...
Wysłali mi Omniva post Estonia - jest problem z trankingiem -zobaczymy....
Jednakoż takie DRL w kierunkach są nielegalne i można mieć spore nieprzyjemności w przypadku kolizji.
Wskaż przepis, na podstawie którego mogą być te problemy.
Nie maja homologacji. Ale żeby nie było nie jestem przeciwnikiem. Sam planuje je kupić, mam już H7 led z Ali... i jest moc.
Wskaż przepis, na podstawie którego mogą być te problemy.
Otóż sytuacja wygląda tak, że nie możemy sobie dowolnie pakować w lampy żaróweczek jakie sobie chcemy, a w przypadku dziennych klosz musi mieć oznaczenie że jest homologowany do świateł do jazdy dziennej (wybite e oraz RL na kloszu).
I tu nie obawiał bym się mandatów czy zabrania dowodu bo to pikuś przy tym co może być ze strony ubezpieczycieli.
(w drastycznych przypadkach może i być sądownie orzeczone płacenie komuś dożywotniej renty albo wypłatę kilkusettysięcznego odszkodowania, jak rodzina ofiary wynajmie sobie dobrą papugę) więc wg mnie jednak gra nie warta świeczki.
Może ktoś mi powiedzieć który zestaw będzie odpowiedni do hondy ?? Chodzi mi o kierunki głównie maja być asymetryczne czy symetryczne ?? http://ultraleds.pl/swiatla-led-do-jazdy-dziennej-drl.html
Jak by co to mam na zbyciu nowy kpl takich , kupiłem dwa i jeden jest mi zbędny
https://hidretrofit.pl/honda-civic-8-gen-ufo-swiatla-dzienne-drl/
Wskaż przepis, na podstawie którego mogą być te problemy.
Pojazd zostanie uznany za niedopuszczony do ruchu z uwagi na posiadanie niehomologowanych świateł.
A to powoduje że wypłata z OC takiego samochodu może być zrefakturowana na sprawcę wypadku.
Ofiary dostana pełne odszkodowanie, a następnie ubezpieczyciel wystąpi do sprawcy (posiadającego niehomologowane światła) o zwrot wypłaconych odszkodowań z uwagi na poruszanie się samochodem niedopuszczonym do ruchu.
To że samochód ma przegląd nic nie będzie znaczyć w tym przypadku.
Wystarczy ze jeden z uczestników wypadku oświadczy że został ośleiony swiatłami , i później udowadniaj że swiatła nie oślepiały - sąd bedzie brał pod uwagę brak homologacji i tyle.
Dokładnie tak jak napisał Szczepar. Z definicji jest to "Regres ubezpieczeniowy" – roszczenie zwrotne przysługujące zakładowi ubezpieczeń na podstawie subrogacji wobec sprawcy szkody.
W skrajnych przypadkach posiadacz takich niehomologowanych światełek może mieć do zapłaty kilkuset tysięczne odszkodowanie albo dożywotnią rentę do płacenia komuś i do końca życia się nie wypłacisz. Ja tam wolę jeździć na seryjnych zwykłych mijania i nic nie kombinować. Nigdy nie wiesz co cie może spotkać na drodze i na kogo trafisz.
Dokładnie tak jak napisał Szczepar. Z definicji jest to "Regres ubezpieczeniowy" – roszczenie zwrotne przysługujące zakładowi ubezpieczeń na podstawie subrogacji wobec sprawcy szkody.
W skrajnych przypadkach posiadacz takich niehomologowanych światełek może mieć do zapłaty kilkuset tysięczne odszkodowanie albo dożywotnią rentę do płacenia komuś i do końca życia się nie wypłacisz. Ja tam wolę jeździć na seryjnych zwykłych mijania i nic nie kombinować. Nigdy nie wiesz co cie może spotkać na drodze i na kogo trafisz.
Zawsze chłop może powiedzieć że Cie nie widział, a wtedy będzie uwaga zwrócona na światła ;p I może być tak że nie wypłacą Ci odszkodowania bo może być odmowa :) Ale nie tylko dlatego zrezygnowałem z tego bo dalej mi się to podoba. Ale mam inny pomysł nabyłem już przód GP i będę prawdopodobnie montował DRL'e okrągłe w miejsca zaznaczone kółkiem z homologacją i firmowe :)
http://s6.postimg.org/5wfentccx/drl.png (http://postimage.org/)
Zawsze chłop może powiedzieć że Cie nie widział, a wtedy będzie uwaga zwrócona na światła ;p I może być tak że nie wypłacą Ci odszkodowania bo może być odmowa :) Ale nie tylko dlatego zrezygnowałem z tego bo dalej mi się to podoba. Ale mam inny pomysł nabyłem już przód GP i będę prawdopodobnie montował DRL'e okrągłe w miejsca zaznaczone kółkiem z homologacją i firmowe :)
http://s6.postimg.org/5wfentccx/drl.png (http://postimage.org/)
musisz je sensownie ustawic. Bo ten plastik jest mocno pod kątem względem przodu auta
musisz je sensownie ustawic. Bo ten plastik jest mocno pod kątem względem przodu auta
Zobaczymy na razie dużo opcji można też zamontować w kształcie takim
http://s6.postimg.org/huur6xk99/2017_04_04_220646.jpg (http://postimg.org/image/huur6xk99/)
są paski led lub coś w tym stylu
http://s6.postimg.org/526n708nh/2017_04_04_221736.jpg (http://postimg.org/image/526n708nh/)
butler.gdansk
05-04-17, 09:59
Możesz iść w tym kierunku co ja, z włókna szklanego coś podobnego na pewno można w miarę szybko wyrzeźbić. Ja mam korpus aluminiowy na CNC robiony. Ledy to DRL 825HP D19mm
http://i145.photobucket.com/albums/r221/butlergdansk/DRL/DSC08040_zpsd7c0493e.jpg
http://i145.photobucket.com/albums/r221/butlergdansk/DRL/DSC08007_zps062a6267.jpg
Ja natomiast myślałem aby zrobić to tak:
http://i.imgur.com/Y8mqPIt.jpg
Jako źródła światła zastosować Philips Daylight9 (mają wymiary tylko 125x23mm) więć powinny tam się zmieścić.
http://www.philips.pl/c-p/12831WLEDX1/daylight-9-swiatla-do-jazdy-dziennej-led/dane-techniczne
Mam takie w podobnym miejscu, tyle że montowane pod maskownicą. Barwa światła zbliżona trochę do ciepłej ok 5000K. Montowane ukośnie dają nieco mniej światła ale moim zdaniem jest ok.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/6bac4806aa08023e
Zawsze można z Szymonem się dogadać żeby dorobił kratkę pod GP do tego zderzaka np. na 5 diod led. Mike zapożyczę fotkę, nie zwracać uwagi że krzywo kropki ale coś takiego może :) Pomysł podkradnięty od Szymona tylko że z mniejsza ilością ich ;p
I taki zestaw
5x2 wstawić jaśniejsze to niż reszta gotowych drl.
http://s6.postimg.org/7gyzat5u9/Y8mq_PIt.jpg (http://postimage.org/)
Szkoda że żaden z producentów nie wpadł na pomysł produkcji trójkątnych świateł dzienny, stylistycznie fajnie by pasowały do halogenów.
Okrągłe dzienne (w formie jednej okrągłej lampy) w tym otworze mi się wogóle nie widzą.
Z kratką pod pojedyncze ledy to jest o tyle problematycznie że kratka z ma za małe oczka aby wcisnąć tam pojedyncze ledy więc zostaje tylko dorobienie formy podobnie jak butler ma w dokładce GP od 3D (z tego co kojarzę to jego jest wykonana z aluminium).
No ale korzyść jest z tego taka że z pojedynczych lampek można ułożyć kształt trójkąta.
A jak z homologacją takiej wyrzeźbionej ramki? Jak już drążymy to wszystko :D
Ciekawostka - lampy w nowych Yarisach, które mają dzienne w formie mocnej pozycyjnej (dwa włókna), nie mają na kloszach w ogóle żadnych oznaczeń ;o
butler.gdansk
07-04-17, 10:21
Każda z soczewek którą mam u siebie ma homologację DRL, więc problemu nie ma.
Raz przy kontroli z miarką mi sprawdzali ich położenie względem obrysu auta bo na początku mieli wątpliwości, ale uwag nie było żadnych
http://auto-magic.com.pl/images/allegro/drl/hella19/cz2.jpg
A jak z homologacją takiej wyrzeźbionej ramki? Jak już drążymy to wszystko :D
Źródło światła ma mieć homologacje (oznaczenie RL00 czy RL) wybitą na kloszu. Pozycja światła i ewentualne odchyłki od pozycji pownny być określone w instrukcji.
koledzy który z wyżej wymienionych lamp DRL polecacie? montował ktoś z was któryś z tych zestawów?W niektórych zestawach dodawane są już przekaźniki warto brać w komplecie czy raczej dokupujemy osobno?
https://allegro.pl/listing?string=%C5%9Awiat%C5%82a%20LED%20DRL%20kie runwskazy&order=m&bmatch=s0-uni-1-1-0511
koledzy który z wyżej wymienionych lamp DRL polecacie? montował ktoś z was któryś z tych zestawów?W niektórych zestawach dodawane są już przekaźniki warto brać w komplecie czy raczej dokupujemy osobno?
https://allegro.pl/listing?string=%C5%9Awiat%C5%82a%20LED%20DRL%20kie runwskazy&order=m&bmatch=s0-uni-1-1-0511
http://ultraleds.pl/529,swiatla-dzienne-led-w-kierunkowskazach-py21w-bau15s-1000-lm.html
Ja mam to i jestem zadowolony :-)
Myślę właśnie o podłączeniu takich ale chciał bym aby przygasały o ileś tam procent w momencie zapalenia świateł drogowych i robiły za pozycję. Wie ktoś jak to uzyskać ?
http://ultraleds.pl/529,swiatla-dzienne-led-w-kierunkowskazach-py21w-bau15s-1000-lm.html
Ja mam to i jestem zadowolony :-)
Ciekawy zestawik widziałem coś podobnego na stronce traffo, przekaźnik montowales pod maską czy w kabinie?
Ciekawy zestawik widziałem coś podobnego na stronce traffo, przekaźnik montowales pod maską czy w kabinie?
Pod maska jest przy szkrzynce z bezpiecznikami
http://ultraleds.pl/529,swiatla-dzienne-led-w-kierunkowskazach-py21w-bau15s-1000-lm.html
Ja mam to i jestem zadowolony :-)
Fajne rozwiązanie, tylko szkoda, że nielegalne.
Fajne rozwiązanie, tylko szkoda, że nielegalne.
Jak by tak patrzeć trzeźwym okiem to 3/4 rzeczy w kraju jest nielegalnych :-)
Jak by tak patrzeć trzeźwym okiem to 3/4 rzeczy w kraju jest nielegalnych :-)
Nie przesadzaj. Nie jest tak źle, a przestrzeganie przepisów prawa nie jest w Polsce jakoś specjalnie trudne. a pozwoli unikać niepotrzebnych problemów.
To mentalność ludzi jest dziwna i skrzywiona.
Dobra to mam pytanie dla tych ktorzy maja o to ten zestawik http://ultraleds.pl/529,swiatla-dzienne-led-w-kierunkowskazach-py21w-bau15s-1000-lm.html z przekaźnikiem (który docelowo wyladuje pod deska rozdzielcza) a który dodawany jest w komplecie, o sama chwile podłączenia przewodów: "Zółty" przewód to masa, "czerwony" + zasilania świateł postojowych skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą; gniazda G pinu 5, gniazda F pinu 3 lub gniazda E pinu 19 ,"czarny" to + ze stacyjki(na jakim kablu otrzymam ten plus? gniazdo nr 37 w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą?), "biały" przewód bezpośrednio + do lamp DRL?
Tak, dokładnie tak trzeba połączyć. Proponował bym tylko dołożyć jakiś wyłącznik i bezpiecznik na wyjściu z "37" - 2A powinno wystarczyć.
Tak, dokładnie tak trzeba połączyć. Proponował bym tylko dołożyć jakiś wyłącznik i bezpiecznik na wyjściu z "37" - 2A powinno wystarczyć.
Faktycznie bezpiecznik warto zamontować natomiast wyłącznik będzie odpowiadał za rozłączenie całego układu?,dla potwierdzenia jeden jedyny kabel który będzie wychodził z pod deski do komory silnika będzie kabel biały?
Wyłącznik rozłączy wszystko i przyda się np. jak będziesz jechał na badania diagnostyczne, albo policja się przyczepi i każe wyłączyć :)
Tak, tylko biały trzeba wciągnąć i podłączyć pod lampy, bo masa idzie z trzonka wkładanego do gniazda po żarówce.
Niezły biznes robią, taki sam zestaw na Ali stówkę taniej :D Trafo, czepnęli Ci się kiedyś? Bo ja ustawiałem światła na diagnostyce, miałem potem kontrolę drogową i nikt nic o DRL nie wspomniał nawet :)
Nigdy nie miałem żadnych problemów, ale i do kontroli jakoś mnie nie zatrzymywali :) Jak jeżdżę na przeglądy to je wyłączam.
Teraz kończę układ z tego tematu; Automatyczne włączanie świateł - jak wyłączyć? (http://civicklub.pl/forum/showthread.php?175053-Automatyczne-w%B3%B1czanie-%B6wiate%B3-jak-wy%B3%B1czy%E6/page2) i chcę dołożyć jeszcze opcję gaszenia DRLi po przekręceniu manetki na OFF. Jak mi się uda to w zasadzie wyłącznika przestanę używać :)
Jeszcze moje pytanie jest takie po dolozeniu wyłącznika odstawiającego i np wyłączeniu go podczas kontroli czy przeglądu to czy migacze będą działały tak jak powinny?,sam moment załączeniaDRL jest automatyczny jesli mamy na manetce pozycję AUTO? Natomiast przejściez DRLi na mijania będzie po zmroku jak czujniki wykryje zmianę otoczenia(zmrok)?
1. Migacze działają normalnie zawsze, bo dostają prąd ze swojej normalnej wiązki do kierunkowskazów. A natomiast diody które robią za DRL dostają prąd przez osoby kabek który ciągniesz z kabiny/bezpieczników w komorze silnika
2. Jak ustawisz manetkę na AUTO to zapominasz już na zawsze o światłach. Jak będzie ciemnio to zaświecą się mijania, jak wjedziesz do tunelu to także mijania się odpalą od razu. wieczorami i w nocy również same się zaświecą jeśli czujnik nie będzie dostawał odpowiedniej ilości światła, podobnie jak w deszczu gdy będzie wystarczająco ciemno. Dodatkową zaletą jest to ze jak gasisz silnik to i zamykasz samochód nie trzeba wyłączać świateł bo one działają tylko w pozycji II kluczyka
Minus taki, że na auto odpalasz samochód z włączonymi mijania, jeśli jest ciemno. Przy ksenonach to morderstwo dla palników.
butler.gdansk
22-05-17, 07:16
U siebie mam przekaźnik opóźniający ustawiony na około 10 sekund z tego co pamiętam - tyle mam czasu na odpalenie auta po przełączeniu kluczyka na drugą pozycję.
A w weekend w końcu podłączyłem ręczny wyłącznik na kokpicie ;)
Panowie to ktoś od nas :rolleyes:
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-kierunkowskazy-drl-py21w-honda-i6822827528.html
U siebie mam przekaźnik opóźniający ustawiony na około 10 sekund z tego co pamiętam - tyle mam czasu na odpalenie auta po przełączeniu kluczyka na drugą pozycję.
A w weekend w końcu podłączyłem ręczny wyłącznik na kokpicie ;)
Opiszesz coś więcej na temat tego przekaźnika sposób montażu i co to dokładnie za przekaźnik jest,sam mam xenony i zamierzam właśnie zamontować DRL chciał bym odciążyć żarniki a nie je dodatkowo skatować;)
Panowie to ktoś od nas :rolleyes:
http://allegro.pl/swiatla-dzienne-kierunkowskazy-drl-py21w-honda-i6822827528.html
tak jest to ogłoszenie użytkownika
http://civicklub.pl/forum/member.php?67991-tytus77
ja swoje sprzedałem na allegro za tyle co kupiłem na alliexpress ze względu na montaż dziennych w drogowych.
Nie chciało mi się męczyć z rozkręcaniem błotników, gdyby przepaliły się te LEDy :)
Minus taki, że na auto odpalasz samochód z włączonymi mijania, jeśli jest ciemno. Przy ksenonach to morderstwo dla palników.
Wystarczy dołożyć jeden mały przekaźnik i już po problemie, więcej opisałem tutaj;
http://civicklub.pl/forum/showthread.php?175053-Automatyczne-w%B3%B1czanie-%B6wiate%B3-jak-wy%B3%B1czy%E6&p=2828378#post2828378
butler.gdansk
22-05-17, 22:48
TRAFO, przekaźnik zrobiłeś tak że działa Ci tylko na OFF czy na AUTO także?
Jeśli chodzi o moją czasówkę to ja mam takie coś http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p61,przekaznik-czasowy-zwloczny-1tp30
Sposób montażu... Wg. opisu przekaźnika na stronce co podałem. Na jeden styk masa, na kolejny styk (+) po stacyjce. Jak się pojawia napięcie to po ustalonym czasie nastąpi otwarcie/zamknięcie pomiędzy kolejnymi stykami przekaźnika. Tu jako źródło mam (+) prosto z akumulatora, oczywiście z bezpiecznikiem po drodze.
Działa i na OFF i na AUTO.
Fragment tekstu który mam przygotowany do opisu na stronce;
... Lampy DRL zgasną po przekręceniu przełącznika w pozycję "OFF", a światła mijania (dla pozycji "AUTO") włączą się dopiero po uruchomieniu silnika.
Fabryczna funkcjonalność przełącznika prawie nie została zmieniona. Jedyna różnica po zamontowaniu tego układu to to, że po przekręceniu kluczyka do pozycji innej niż "II" nie da się włączyć świateł mijania - zamiast nich świecą jedynie postojówki. Jednak z wieloletniego doświadczenia wiem, że jeszcze nie przydarzyła mi się sytuacja kiedy potrzebował bym włączyć światła bez przekręcenia kluczyka. Plusem za to jest to, że po wyłączeniu silnika auto nie pozostaje na włączonych światłach mijania, i nie rozładowuje niepotrzebnie akumulatora.
Podsumowując; nowa funkcjonalność wyłącznika ma więcej plusów niż minusów...
Czekamy z niecierpliwością na szczegóły :)
Czekamy z niecierpliwością na szczegóły :)
X2:)
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6857803933
Jakby ktoś szukał w dobrej cenie :)
Dobra to mam pytanie dla tych ktorzy maja o to ten zestawik http://ultraleds.pl/529,swiatla-dzienne-led-w-kierunkowskazach-py21w-bau15s-1000-lm.html z przekaźnikiem (który docelowo wyladuje pod deska rozdzielcza) a który dodawany jest w komplecie, o sama chwile podłączenia przewodów: "Zółty" przewód to masa, "czerwony" + zasilania świateł postojowych skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą; gniazda G pinu 5, gniazda F pinu 3 lub gniazda E pinu 19 ,"czarny" to + ze stacyjki(na jakim kablu otrzymam ten plus? gniazdo nr 37 w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą?), "biały" przewód bezpośrednio + do lamp DRL?
Siemanko , jestem w trakcie podłączania świateł ale nie kumam gdzie podpiąć czerwony z przekaźnika chodzi mi o to zdanie
"zasilania świateł postojowych skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą; gniazda G pinu 5, gniazda F pinu 3 lub gniazda E pinu 19 ,"
co to są za gniazda G,F lub E proszę o pilną podpowiedź bo stoję z robotą
Nad bezpiecznikami pod deska są 3 duże złącza do których dochodzą przewody. Tam właśnie masz do jednego z tych trzech opcji jakie podał Trafo można się wpiąć.
http://www.trafo.strefa.pl/honda/odnosniki/dodatki/swiatla_dzienne/male/m_skrzynka_bezp.jpg
Jest inna opcja prostsza. Koło bezpiecznika 34 po lewej pod gniazdem G jest złącze które czasem jest puste lub czasem honda wpina tam rożne akcesoria,np światła podświetlania podłogi lub progów. Każdy z pinów w tym złączu podaje napięcie w rożnych sytuacjach, opis patrząc na wprost na złącze:
stałe 12V - skrajny lewy dolny ( zielony na obrazku)
po stacyjce - skrajny prawy dolny ( czerwony na obrazku)
po wrzuceniu wstecznego,przydatne do kamery cofania - skrajny lewy górny ( niebieski na obrazku)
po zapaleniu świateł postojowych itd - skrajny prawy górny ( pomarańczowy na obrazku)
http://callcut.eu.org/uploads/8g-option-connector.png
Ty z czerwonym przewodem czyli tym ktróy ma sygnał plus po zapaleniu postojówek musisz wpiąć się w który daje napięcie po światłach, skrajny prawy górny.
Generalnie ja mam własnie tam wpięte zasilanie do DRL pod ten po stacyjce oraz po zapaleniu świateł, skrajne dwa prawe.
Serdeczne dzięki, tak myślałem że chodzi o te szerokie kości tylko nie wiedziałem czy liczyć je od dołu czy od góry.
Jeszcze raz dzięki
jeśli mogę to się podepnę..
założyłem sobie moduł świateł dziennych i podpiąłem pod drogowe (30% normalnej mocy).
Chciałem pod światła przeciwmgłowe, ale nie znalazłem bezpiecznika pod nie. Możecie podpowiedzieć gdzie znaleźć przewód, albo bezpiecznik do nich pod deską?
Chciałem pod światła przeciwmgłowe, ale nie znalazłem bezpiecznika pod nie. Możecie podpowiedzieć gdzie znaleźć przewód, albo bezpiecznik do nich pod deską?
Bezpiecznik nr 6 pod deska rozdzielczą
dzięki!
faktycznie jest tam taki.
problem w tym, że w odróżnieniu od świateł drogowych, po podaniu napięcia na stopkę tego bezpiecznika halogeny nie świecą... po drodze jest chyba jeszcze jakiś przekaźnik czy coś...? :(
szukam, szukam i nie wiem gdzie dalej szukać... :(
muszę poprosić o pomoc bardziej biegłych.
Pomóżcie proszę i podpowiedzcie gdzie szukać przekaźnika, albo chociaż jakiegoś schematu który by mi pomógł go odnaleźć pod deską... (chodzi o przekaźnik od świateł przeciwmgielnych przód)
BAAARDZO DZIĘKUJĘ
Przeciwmgielne nie włączą Ci się bez świateł pozycyjnych.
Moje ledy w kierunkach w piątek przeszły badanie techniczne bez uwag, taka ciekawostka dla tych, którzy wyłączają je na przeglądy.
Przeciwmgielne nie włączą Ci się bez świateł pozycyjnych.
Moje ledy w kierunkach w piątek przeszły badanie techniczne bez uwag, taka ciekawostka dla tych, którzy wyłączają je na przeglądy.
nawet jak bym się podpiął pod ich przekaźnik? :(
czyli musiałbym się dostać do kabli, lub kostek od samych świateł?
nie wiem jak, ale mechanik mi to zrobił :) - mam moduł podpięty pod przeciwgielne
jakby co to warsztathonda.pl :)
Cześć, jestem już po montażu świateł DRL w kierunkach, trapi mnie jednak jedna rzecz mianowicie: po zgaszeniu silnika światła drl nie gasną przez dobre 5 minut, nie chcę przeciągać kabli do kabiny wszystko mam zamontowane pod maską i tu robi się problem z plusem po stacyjce bezpiecznik nr 10, 11 i 20 przetestowałem 5 minut po wyjęciu kluczyka ze stacyjki jest jeszcze na nich napięcie. Wie ktoś może gdzie mogę znaleźć plus pod maską ale nie z takim "opóźnieniem" ???
Update, u mnie ledy wywalone już dawno. Po pół roku od montażu zaczęły migać + niebiescy postraszyli zabraniem dowodu ;)
Ja natomiast myślałem aby zrobić to tak:
http://i.imgur.com/Y8mqPIt.jpg
Jako źródła światła zastosować Philips Daylight9 (mają wymiary tylko 125x23mm) więć powinny tam się zmieścić.
http://www.philips.pl/c-p/12831WLEDX1/daylight-9-swiatla-do-jazdy-dziennej-led/dane-techniczne
Ktoś ma zamontowane te Philipsy? I czy można zainstalować te światła bez konieczności cięcia kratki w dokładce? :confused:
Update, u mnie ledy wywalone już dawno. Po pół roku od montażu zaczęły migać + niebiescy postraszyli zabraniem dowodu ;)
Z uwagi na co ? Na to że masz w aucie przeciwmgielne ? I to nie są lampy przeciwmgłowe ? A jakbyś zamontował coś takiego z homologacją ?
https://allegro.pl/oferta/osram-swiatla-przeciwmglowe-fog-2w1-dzienne-led-7932865810?fbclid=IwAR00lSfJTZ1RpRJ2kVH7jcwlZTzDtb WGI1B37Vlz_-njzSQgS1idwyZsnu8
Z uwagi na to, że lampa w ufo nie jest homologowana do drl.
Fogi nie maja żadnego znaczenia.
Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
Z uwagi na co ? Na to że masz w aucie przeciwmgielne ? I to nie są lampy przeciwmgłowe ? A jakbyś zamontował coś takiego z homologacją ?
https://allegro.pl/oferta/osram-swiatla-przeciwmglowe-fog-2w1-dzienne-led-7932865810?fbclid=IwAR00lSfJTZ1RpRJ2kVH7jcwlZTzDtb WGI1B37Vlz_-njzSQgS1idwyZsnu8
to jak sam widzisz zmieniasz cala lampe na zupelnie inna ktora ma homologacje DRL.
to jak sam widzisz zmieniasz cala lampe na zupelnie inna ktora ma homologacje DRL.
Czyli wsadzając lampę która dałem w miejsce halogenu to śmiało nikt się nie przyczepi :) Do pomysłu macrina tak samo z 1 strony.
A taki pomysł na DRL'e ?
Ramki wlotów powietrza np. z LEN///ART + jakieś okrągłe DRL osrama
https://i.postimg.cc/YChmG0Ly/LEN-ART.jpg (https://postimages.org/)
https://allegro.pl/oferta/renault-trafic-swiatla-dzienne-osram-led-okragle-7712137253
A ile takie cudo kosztuje?
Przemek, cały urok przodu ufoka to trojkatne haluny. Jak juz chcesz robic okrągłe DRL to wstaw je za szybke oryginalnego halogenu :)
Przemek, cały urok przodu ufoka to trojkatne haluny. Jak juz chcesz robic okrągłe DRL to wstaw je za szybke oryginalnego halogenu :)
I dowodzik cyk :) Klosze oem nie mają homologacji na drl'e okrągłe :) Tak jak robi hidretrofit tak samo jest to nielegalne ;p
I dowodzik cyk :) Klosze oem nie mają homologacji na drl'e okrągłe :) Tak jak robi hidretrofit tak samo jest to nielegalne ;p
Homologacje maja te w srodku ;) cechy na glownym kloszu zeszlifowac jak chcesz byc taki zgodny z przepisami ;) i wyjmij LEDy z drogowych :p
Homologacje maja te w srodku ;) cechy na glownym kloszu zeszlifowac jak chcesz byc taki zgodny z przepisami ;) i wyjmij LEDy z drogowych :p
Tylko, że ta homologacja musi być wybita na tym pierwszym kloszu. Co z tego, że to w środku ma homologację skoro jest jeszcze jeden punkt który może zepsuć wiązkę światła? A jeśli klosz od halogenu jest zaprojektowany na h3 tzn że nie jest na LED.
Może dla nas to jest logiczne, że skoro OEM klosz dobrze spełnia swoje zadanie przy żarówce to będzie spełniał też przy LED ale to tylko dla nas.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.