PDA

Zobacz pełną wersję : 4-2-1 w d13b2



kamykkampo
07-05-10, 02:20
Mam pytanie odnośnie kolektora 4-2-1 w d13b2 .Chce zmienic kolektor i cata na coś takiego http://moto.allegro.pl/item997726845_sportowy_kolektor_4_2_1_civic_crx_de l_sol_cat.html dodam ze końcowy mam przelotowy wm
Teraz moje pytanie brzmi czy to poprawi a może pogorszy mi to osiągi jak to pasuje do d13b2 są jakieś problemy z montowaniem tego . CO Będzie lepszym rozwiązaniem ten zestaw czy kolektor z d16z6 dodam ze chce miec ładnie pod maska .

CroX
07-05-10, 08:19
Było takich tematów wałkowane tyle ze brak słów...wystarczy poszukać...

Kolektor z D16Z6 się nie błyszczy a ten tak więc pod względem wyglądu nowy jest lepszy. Ja też mam taki kolektor tylko bez tego zamiast katalizatora. Osiągi się poprawiają, a zwłaszcza dolna partia obrotów. Różnica jest, tylko nie licz że dojdzie Ci 50 koni po tym czy coś. Przełożenie kolektora to godzinka roboty. Jedyne ale dla kolektora seryjnego z d16z6 to jego cena. Kupisz taniej niż ten z aukcji...a osiągi będą w sumie takie same..bądź porównywalne bardzo...

Gorliś
07-05-10, 13:52
Tego catconvertera bym sobie darowal, bo to i tak zwykly tlumik przelotowy, a kosztuje 200zl:P
Co do tego ktory kolektor lepszy, to ktos kiedys tu na forum ujal to tak: lepszy ebayowy 4-2-1 bo daje tez przyrosty w d16z6 gdzie seryjnie byl zeliwny 4-2-1.
Czy roznica miedzy tymi kolektorami bedzie zauwazalna w d13 to juz inna sprawa;)

Kras
08-05-10, 08:36
Jesli chcialbys zakladac jakis seryjny wydechowy to duzo lepiej niz Z6 wziac ten z A9. Nie ma dziur na sondy ale akurat w D13 to raczej nie problem:D

Gorliś
08-05-10, 17:57
Owszem ten z A9 ma wieksze kanaly wylotowe, ale dlaczego brak miejsca na sonde nie jest problemem w d13? Ja wiem ze ten silnik jest tylko troche bardziej zlozony niz dzwignia, bloczek czy kolowrotek, ale sonde ma;). Trzeba wiercic i nakretke spawac.

Kras
09-05-10, 09:20
Ooo, a tego to nie wiedzialem...zeby w gaznikowcu sonda;)
W takim razie kolektor z A8/Z5 bedzie optymalny.