Zobacz pełną wersję : Civic nie odpala proszę o radę
Witam nie mam pojęcia co mogło sie stać ze Honda civic 15.16v D15B2 r 92 nie odpala może ktoś by wiedział w czym rzecz .Zaczeło sie 2 dni temu cieszko auto odpalało a wczoraj wogóle auto nie chciało odplic ,po długim kręceniu rozrusznika tak jak by załapała ze dwa razy ale nie na wszystkie gary i przez około 2 sekundy silnik pracowal ale nie na wszystkie cylindry i z komory silnika z prawej strony polecial bialy dym.Paliwo w aucie jest , przekaznik pompy paliwowej jest dobry kiedys go naprawialem akomulator jest dobry.Robiłem samodiagnostyke i nie pokazało żadnych błędów ,palec przerywacza był wymieniany 3 miesiące temu ,świece tez niedawno wymieniałem i przejechałem na nich około 5 tysięcy kilometrów ,ale wcześniej tez miałem świecie NGK i bardzo szybko mi je szlag trafił .
Sprawdzałem iskrę czy jest na świecach na jednej była ale minimalna bardzo mała a na innych wogóle iskry nie było , kable zaplonowe były nie wymieniane i pewnei sa dosc stare, i jak popada deszcz i jest wilgotno to Honda odpalał czasami na 3 cylindry lub nierówno chodziła ,kopułka tez nie była wymieniana ale nie widać nigdzie żeby była pęknięta może ktoś by wiedział co morze dolegać mojej Hani to bardzo proszę o odpis .
Pozdrawiam
Sprawdz usczelke pod glowica albo glowica jest peknieta
walnieta uszczelka pod glowica albo peknieta glowica albo blok. plyn chlodniczy dostaje sie do komory spalania gdzie sie spala i stad bialy dym.jednoczesnie leje sie go tak duzo ze zalewa ci swiece stad odpala i gasnie prawie od razu.Ten cylinder ktory nie pali jest przyczyna calego rpoblemu.zrob test na stopien sprezania.teoretycznie powinnien byc robiony na cieply silnik ale w twoim wypadku raczej to niemozliwe. jak wydzie ci znaczaco nie rowno na kilku cylindrach to zazwyczaj peknieta glowica. jak tylko na jednym to uszczelka.
pozdro.
sajmon1100
18-09-06, 21:11
Witam nie mam pojęcia co mogło sie stać ze Honda civic 15.16v D15B2 r 92 nie odpala może ktoś by wiedział w czym rzecz .Zaczeło sie 2 dni temu cieszko auto odpalało a wczoraj wogóle auto nie chciało odplic ,po długim kręceniu rozrusznika tak jak by załapała ze dwa razy ale nie na wszystkie gary i przez około 2 sekundy silnik pracowal ale nie na wszystkie cylindry i z komory silnika z prawej strony polecial bialy dym.Paliwo w aucie jest , przekaznik pompy paliwowej jest dobry kiedys go naprawialem akomulator jest dobry.Robiłem samodiagnostyke i nie pokazało żadnych błędów ,palec przerywacza był wymieniany 3 miesiące temu ,świece tez niedawno wymieniałem i przejechałem na nich około 5 tysięcy kilometrów ,ale wcześniej tez miałem świecie NGK i bardzo szybko mi je szlag trafił .
Sprawdzałem iskrę czy jest na świecach na jednej była ale minimalna bardzo mała a na innych wogóle iskry nie było , kable zaplonowe były nie wymieniane i pewnei sa dosc stare, i jak popada deszcz i jest wilgotno to Honda odpalał czasami na 3 cylindry lub nierówno chodziła ,kopułka tez nie była wymieniana ale nie widać nigdzie żeby była pęknięta może ktoś by wiedział co morze dolegać mojej Hani to bardzo proszę o odpis .
Pozdrawiam
ja bym zaczoł od aparatu..
ja tez bym zaczol od aparatu.peknieta glowica ma niewiele wspolnego z brakiem iskry.najlepiej jak bys mial od kogs aparat zeby wsadzic do siebie na chwile i sprawdzic czy jest iskra
kupiłem kable zapłonowe i okazało sie ze trafiłem w dziesiątkę ,to były kable ,byłem spytać sie u mechaników jeden powiedział ze to tulejka na rozruszniku następny ze to stacyjka a jeszcze inny ze to moduł ,wiec jak bym zostawił im auto to pewien by cale auto roskrecili a przyczyny by nie znaleźli ,ale najważniejsze ze auto odpala i jeździ jak należy
dzięki wszystkim za pomoc .
Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.