Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pilne - Którą uszczelke pod głowice (oem) wybrać do D16Z6 ???



mazur
29-04-10, 13:39
Witam, mam pewien problem. Zbieram graty do remontu mojego silnika D16Z6 i mam do wyboru takie opcje jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice:

- 12251-P08-004 - oem 3 warstwową
- 12251-P2F-004 - oem ale 2 warstwową i minimalnie cieńszą?

Od razu mówię że nie zmieniam tłoków i jakoś specjalnie nie będę zwiększał kompresji w silniku aczkolwiek silnik będzie potem modzony pod NA. Czy będą jakieś negatywne skutki założenia tej minimalnie cieńszej - czy to samobój ? Kompresja wzrośnie nieznacznie, pewnie o jakieś 0,1 w stosunku do serii, głowica jeszcze nie była nigdy planowana (dopiero teraz będzie). Szukałem odpowiedzi ale na nic konkretnego nie wpadłem.

Proszę o szybką odpowiedź bo muszę złożyć zamówienie. Z góry dzięki.

kenny
29-04-10, 14:13
bierz cieńszą

tony_bf
29-04-10, 14:56
a vitora reinza metalowa pod z6 będzie ok ?

arekgr
29-04-10, 15:46
Będzie okej. Elring też.

kenny
29-04-10, 16:06
Od kiedy elring jest dobra uszczelką? :D

zabas
29-04-10, 22:24
jak ja robiłem remoncik to wszędzie wyczytywałem jedno co do uszczelki głowicy - nic nie siedzi tak jak OEM :D a dwa żę jak już to kolega miałby mi inna niż oem zakładać to właśnie tylko i wyłącznie Victor Reinz :D

tfidos
29-04-10, 22:34
victor spoko

elringa juz nawet nie chce mi sie komentowac

arekgr
30-04-10, 10:19
A ja założyłem Elringa metalowego, mam kompresor, nie mam ŻADNYCH problemów.

kenny
30-04-10, 10:37
A ja założyłem Elringa metalowego, mam kompresor, nie mam ŻADNYCH problemów.

a ile już na niej przejechałeś?

arekgr
30-04-10, 14:53
Na tej uszczelce jakieś 15tyś km, z czego jakieś 2tyś na kompresorze.

tfidos
01-05-10, 20:45
to masz chłopie kupę szczęścia

arekgr
02-05-10, 07:35
No dajcie spokój, uszczelka jak uszczelka. Dobrze wyczyszczony blok, zabielona głowica i powinno być prawie zawsze ok :)