mazur
29-04-10, 13:39
Witam, mam pewien problem. Zbieram graty do remontu mojego silnika D16Z6 i mam do wyboru takie opcje jeśli chodzi o uszczelkę pod głowice:
- 12251-P08-004 - oem 3 warstwową
- 12251-P2F-004 - oem ale 2 warstwową i minimalnie cieńszą?
Od razu mówię że nie zmieniam tłoków i jakoś specjalnie nie będę zwiększał kompresji w silniku aczkolwiek silnik będzie potem modzony pod NA. Czy będą jakieś negatywne skutki założenia tej minimalnie cieńszej - czy to samobój ? Kompresja wzrośnie nieznacznie, pewnie o jakieś 0,1 w stosunku do serii, głowica jeszcze nie była nigdy planowana (dopiero teraz będzie). Szukałem odpowiedzi ale na nic konkretnego nie wpadłem.
Proszę o szybką odpowiedź bo muszę złożyć zamówienie. Z góry dzięki.
- 12251-P08-004 - oem 3 warstwową
- 12251-P2F-004 - oem ale 2 warstwową i minimalnie cieńszą?
Od razu mówię że nie zmieniam tłoków i jakoś specjalnie nie będę zwiększał kompresji w silniku aczkolwiek silnik będzie potem modzony pod NA. Czy będą jakieś negatywne skutki założenia tej minimalnie cieńszej - czy to samobój ? Kompresja wzrośnie nieznacznie, pewnie o jakieś 0,1 w stosunku do serii, głowica jeszcze nie była nigdy planowana (dopiero teraz będzie). Szukałem odpowiedzi ale na nic konkretnego nie wpadłem.
Proszę o szybką odpowiedź bo muszę złożyć zamówienie. Z góry dzięki.