Zobacz pełną wersję : problem z zapaleniem po użyciu czerwonego klucza
Witam
Włożyłem z głupoty czerwony kluczyk w moim Civic'u 97 1.6 Automat 3d D16Y5
Teraz samochód kręci lecz nie pali.
Iskra jest, pompa paliwa działa, paliwo jest, pompuje paliwo ale nie dochodzi na wtryski.
Programowanie kluczyka nie pomaga, kontrolka od immo zielony kluczyk zachowuje się normalnie - gaśnie.
Czy wymiana immo, stacyjki, i komputera od takiego samego modelu załatwi sprawę?
Czy po wymianie tych części trzeba coś jeszcze grzebać w kompie?
skolopendra
21-04-10, 14:10
Czy wymiana immo, stacyjki, i komputera od takiego samego modelu załatwi sprawę?
i kluczyka ,tak.
tylko po co .taniej będzie podejść do ASO
Włożyłem z głupoty czerwony kluczyk w moim Civic'u 97 1.6 Automat 3d D16Y5
ehh...:rolleyes:
czasem zabawa naprzemiennie kluczykami może odkręcić sprawę .ale tylko czasem...
co w ASO zrobią w takiej sytuacji ?
do ASO mam 100km czyli koszta: laweta bo automat, w ASO też mnie skasują
Zadzwon do ASO jeśli oczywiście chcesz mieć dalej fabryczne immo. I tam zapytaj o ewentualne koszty.
jutro będę w ASO osobiście więc się wypytam
to po co jest ten kluczyk skoro wszystko pierdo...li???
to po co jest ten kluczyk skoro wszystko pierdo...li???
ten kluczyk to czysta głupota
W aso 100 zł 3 lata temu wzieli.
Gdzieś jest nawet temat jak komuś się udało samodzielnie zaprogramowac kluczyk.
skolopendra
21-04-10, 18:15
to po co jest ten kluczyk skoro wszystko pierdo...li???
jest to klucz serwisowy-kodujący
jest to klucz serwisowy-kodujący
miałem na myśli to że jest to bez sensu. Skoro ja mam ten samochód po kilku właścicielach i nie dostałem żadnej informacji i możliwościach tego kluczyka. Rozumie że jak ktoś kupił nowe auto to ma wszystko opisane w książce serwisowej i ładnie zapakowany czerwony kluczyk. Ale nadal uważam że istnienie tego kluczyka jest nie przemyślane. Wiele innych marek samochodów radzi sobie bez czerwonego kluczyka i nie mają takich problemów zbytecznych.
Jeden plus to taki że jak zatrzaśniesz auto z kluczykami to możesz sobie je otworzyć ;)
Skoro ja mam ten samochód po kilku właścicielach i nie dostałem żadnej informacji
:| Znaczy się co, producent ma mysleć o tym, że po 10-12 latach kupisz używane auto i nie będziesz miał książki serwisowej/instrukcji? Jak nie masz, to można sobie przecież z sieci ściągnąć...
:| Znaczy się co, producent ma mysleć o tym, że po 10-12 latach kupisz używane auto i nie będziesz miał książki serwisowej/instrukcji? Jak nie masz, to można sobie przecież z sieci ściągnąć...
nawet jak by była to i tak by zapewne nie przeczytał :D
był taki temat gdzie ktoś poradził sobie z ponownym zakodowaniem kluczyków odpowiednią kombinacją przekręcania kluczyków w stacyjce, ale wez to odszukaj...
zaraz znajdę :)
EDIT: http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=61541&highlight=immo%2A
dokladnie to, tez odszukalem :)
sposób NOPASARANA
udalo mi sie samemu odblokowac auto,
1 .wlozylem czerwony kluczyk ponownie
2. (lamka immo mruga szybko)
3. wyciagnalem czerwony kluczyk
4. wlozylem czarny kluczyk odczekalem ok 5 sek i wyciagnalem czarny kluczyk
5. ponownie wlozylem czerwony kluczyk( lampka immo mrugnela 3 razy wolno) i wyciagnalem klyczyk
6. wlozylem czarny i auto pali.......
niestety drugi kluczyk dalej nie dziala....nie wczytuje immo....podejrzewam ze trzeba po pierwszym wlozeniu czarnego wlozyc drugi czarny a nastepnie czerwony....ale ja tego nie probowalem.. jak zgubie jeden to zaprogramuje ten drugi
pj77civic, sprawdź czy sposób działa, i jak coś poradę przydałoby się wrzucić do "Tekstów", przyda się niejednemu ciekawskiemu...
Gdzieś widziałem w jakimś manualu, że jak masz dwa kluczyki czarne to trzeba je złączyć razem ( tymi czarnymi częściami ) i wówczas programując wyżej wymienionym sposobem programowane są obydwa kluczyki czarne. Oczywiście nie próbowałem tego sposobu, bo po pierwsze mam tylko jeden kluczyk(czarny), a po drugie taka ''zabawa'' może kosztować. Jednak jak ktoś już ma rozprogramowane kluczyki to dlaczego by tego nie spróbować.
sposób kodowania opisany powyżej działa ale w moim przypadku nie pomaga. Kręci - nie pali jak opisywałem na początku postu
sposób kodowania opisany powyżej działa ale w moim przypadku nie pomaga. Kręci - nie pali jak opisywałem na początku postu
czyli nie działa, bo immo nie pozwala na zapłon, to że kręci to sprawa stacyjki
czyli nie działa, bo immo nie pozwala na zapłon, to że kręci to sprawa stacyjki
z tym że immo wydaje się być ok ponieważ kontrolka od immo zachowuje się normalnie - gaśnie
przed chwila programowalem 2 kluczyki. pisze to dla potomnych. jak jest pkt 3 i wklada sie czarny kluczyk na 5 sek, to po prostu wsadza sie kolejny na te kilka sek i reszta jak podpunkty podaja :) z tym, ze mam przerobionego kompa, czyli wymontowane immo, przelutowanie kilku rzeczy z manuala z neta, zeby nie wywalalo czeka i immo zostalo tylko te co jest w kolumnie kierownicy :) btw te immo w kompie zepsul mi wlasnie czerwony kluczyk.
piotreek23
26-10-13, 15:35
Ciekawe jak programowałeś kluczyki skoro
z tym, ze mam przerobionego kompa, czyli wymontowane immo
:-D Po za tym odkop stulecia ;)
jak bys umial czytac ze zrozumieniem, badz mial troche wiedzy, to bys wiedzial, ze immo jest w 2 miejscach. poza tym nie chodzi o odkopywanie, bo to nie forum o serialach, tylko dosyc duza baza wiedzy, a niektore rzeczy przydaja sie dla potomnych, bo min ja kiedys mialem problem, a teraz go rozwiazalem. pozdrawiam
piotreek23
27-10-13, 14:06
Jak wymontowałeś moduł IMMO z kompa to możesz sobie kodować nawet gałęzie w stacyjce..w stacyjce masz transporder który wytwarzajac pole elektromagnetyczne wzbudza cewkę wbudowaną w kluczyk i ta odsyła kod który następnie jest transmitowany do modułu w kompie/zewnętrznego i tam dekodowany i od tego jest podejmowana decyzja czy odpali czy nie..
Zresztą tu jest dokładny opis
http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?p=277211#277211
no super ekstra szerloku, tylko dlaczego jak sama surowke bez pastylki wsadzam to miga immo na desce i nie mozna odpalic? po raz kolejny mowie, ze w kolumnie kierowniczej jest "pudeleczko" gdzie przechowywany jest kod immo, i dlatego mi immo dziala w dalszym ciagu, nawet po wylutowaniu z kompa.
piotreek23
27-10-13, 14:31
To masz nie wymontowany immobilizer albo zewnętrzny moduł.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?122962-Immobilizer-VI-gen
moduł immo w kompie odcina wtryski, moduł pod deska steruje przekaźnikiem odcinania rozrusznika
To masz nie wymontowany immobilizer albo zewnętrzny moduł.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?122962-Immobilizer-VI-gen
sam wszystko robilem, mam wymontowany modul immo z kompa, pod deska nic nie ruszalem.
moduł immo w kompie odcina wtryski, moduł pod deska steruje przekaźnikiem odcinania rozrusznika
dokladnie tak, jak mi zepsul sie immo w kompie, to rozrusznik krecil, ale nie odpalal. a teraz jak wsadzam sam goly kluczyk, to nic nie dzieje sie :) wiec jest dobrze :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.